|
|
|
|
|
|
|
Piotr Krysiak szykuje kontynuację filmu ,,Dziewczyny z Dubaju". Będzie też serial
Autor książki „Dziewczyny z Dubaju", na podstawie której powstał film, przygotowuje jego kinową kontynuację - „Dziewczyny z Dubaju 2". Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl - ruszyło już zbieranie funduszy na tę produkcję. Równocześnie Krysiak negocjuje z kilkoma platformami streamingowymi warunki przygotowania serialu. - Chciałbym mieć na to wpływ, nie jak przypadku „Dziewczyny z Dubaju" - mówi nam.
więcej
|
Paradokumenty ,,Zagadki losu" i ,,Opowieści małżeńskie" w TVN7
W poniedziałek, 28 lutego Siódemka rozpocznie emisję nowego stripted-docu „Zagadki losu”, trzy dni później w stacji zadebiutują „Opowieści małżeńskie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Widzowie uwielbiają seriale paradokumentalne za to, że mogą w nich odnaleźć swoje problemy, ale i podpowiedź, jak sobie z nimi poradzić - mówi nam Katarzyna Mazurkiewicz, szefowa TVN7.
więcej
|
TVP pokaże dokument o tym, ,,kto tak naprawdę zaszczuwał Pawła Adamowicza"
W najbliższy piątek TVP1 i TVP Info wyemitują film dokumentalny Marcina Tulickiego „Jesteś mechanizmem niszczącym...” opisujący, jak byłego prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza krytykowali politycy PO i prywatne media.
więcej
|
Szereg skarg do KRRiT na ,,Wiadomości" TVP1. Poszło m.in. o ,,Tuskowe"
W ostatnich dniach do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło szereg skarg na „Wiadomości” TVP1. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl dotyczą m.in. nierzetelności, nierzetelnych pasków informacyjnych i promowania imprez masowych podczas pandemii.
więcej
|
DAB+ zakłóca telewizję kablową? ,,Sieci muszą być szczelne elektromagnetycznie"
Sieć kablowa TVK Toruń poinformowała, że musiała zmienić częstotliwości niektórych kanałów telewizyjnych po tym jak w mieście ruszyło cyfrowe radio. Operator multipleksu DAB+ w rozmowie z Wirtualnemeda.pl zapewnia, że nie odpowiada za problemy z odbiorem telewizji.
więcej
|
241 skarg do KRRiT na program ,,Królowe życia" w TTV
Choć produkcja show TTV „Królowe życia” zakończyła współpracę z Arkadiuszem „Megakotem” Zgorzelskim, to nadal wpływają skargi na stację TVN Grupy Discovery do KRRiT. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl jak dotąd rada otrzymała ich 241, a liczba ta może wzrosnąć.
więcej
|
Katarzyna Kieli na liście wpływowych liderek biznesu magazynu "Forbes"
Magazyn „Forbes” opublikował właśnie listę najbardziej wpływowych kobiet z regionów Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, które mają ponad 50 lat. Znalazły się tam m.in. Ursula von der Leyen, szefowa Komisji Europejskiej, Donatella Versace, dyrektor kreatywna Versace czy Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA.
więcej
|
Kaszubi oburzeni, że ,,Na dobre i na złe" powiela negatywne stereotypy o regionie. Nagrali klip z polemiką
W jednym z odcinków „Na dobre i na złe” ukazano w złym świetle Kaszubów, jako osób nadużywających alkoholu i nienowoczesnych - uważają stowarzyszenia z tego regionu. Protestują też lokalni dziennikarze i regionaliści, a organizacja Cassubia nagrała klip polemizujący ze stereotypami w serialu.
więcej
|
TVP Rozrywka w wyższej rozdzielczości w naziemnej telewizji cyfrowej
Na testowym multipleksie Telewizji Polskiej w DVBT2/HEVC poprawiła się jakość kanału TVP Rozrywka. Teraz jest on nadawany w rozdzielczości 960x540. Dotychczas emisja była prowadzona w rozdzielczości 720x576.
więcej
|
Trwają zdjęcia do nowego filmu ,,Uwierz w Mikołaja", Ilona Łepkowska i Tadeusz Lampka twórcami
MTL Maxfilm w połowie stycznia rozpoczął zdjęcia do nowego filmu „Uwierz w Mikołaja”, w którym występują m.in. Teresa Lipowska, Dorota Kolak, Marta Lipińska, Antoni Pawlicki, Mateusz Janicki, Patryk Pniewski oraz Cezary Żak. Kinowa premiera produkcji, której twórcami są Ilona Łepkowska i Tadeusz Lampka, zaplanowana jest na 21 października 2022 roku.
więcej
|
Jaworowicz, Patyra, Brzozowski i Babiarz w kampanii Telewizji Polskiej o nowym standardzie tv naziemnej
Telewizja Polska zaczęła kampanię informującą, że w br. zostanie wprowadzony nowy standard naziemnej telewizji cyfrowej DVB-T2/HEVC. Twarzami akcji są dziennikarze Elżbieta Jaworowicz, Rafał Patyra i Przemysław Babiarz, prezenter Rafał Brzozowski oraz aktorka Małgorzata Ostrowska-Królikowska.
więcej
|
Codzienne programy w TVN24 o igrzyskach olimpijskich Pekin 2022
TVN24 na czas trwania Igrzysk Olimpijskich codziennie będzie emitować dwa programy „Raport z Pekinu” oraz „Studio Pekin”, które pokażą co aktualnie dzieje się podczas zawodów.
więcej
|
Eleven Sports 1 w jakości 4K dostępny w ofercie Netii
Od stycznia kanał Eleven Sports 1 w jakości 4K trafił do oferty operatora Netia. Klienci operatora mogą go oglądać na pozycji 58 dekoderów Netia EvoBox 4K.
więcej
|
10 warunków dobrego badania Radia metodą pasywną Pasywne, elektroniczne, jednoźródłowe pomiary konsumpcji mediów stały się w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania i rozbudzonych oczekiwań. W powszechnej świadomości rozumiane są jako oczywista oczywistość - „zmierzy się i po prostu będzie”, „zbada się i dowiemy się samej prawdy"... - a tymczasem badanie pasywne jest polem minowym, niekończącym się pasmem pułapek i trudności, wielokrotnie bardziej skomplikowanym niż dobrze rozpoznane i w setkach tysięcy badań przetestowane metody tradycyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ministerstwo zdrowia apeluje o zdalną pracę. Redakcje i tak to robią
Minister zdrowia zaapelował do pracodawców o powrót do pracy zdalnej w obliczu rosnącej liczby zakażeń koronawirusem. Redakcje polskich mediów zaznaczają, że cały czas funkcjonują w tym modelu, a z gośćmi łączą się przeważnie online.
więcej
|
|
Polski głos map Google'a dołącza do Radia 357
Od najbliższej niedzieli, 23 stycznia słuchacze Radia 357 będą mogli usłyszeć Jarosława Juszkiewicza, który przez ostatnie 30 lat był związany z Radiem Katowice. Dziennikarz poprowadzi w internetowej rozgłośni 10-minutowy cykl audycji "Pionierzy medycyny".
więcej
|
|
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
Krajowy Instytut Mediów (KIM) kończy ostatnią fazę pilotażu założycielskiego jednoźródłowego badania konsumpcji mediów. Tylko w grudniu zrealizowano ponad 3,8 tys. wywiadów dotyczących używania różnego typu mediów.
więcej
|
|
Radio w 2021 roku dziennie docierało do 20,1 mln Polaków, najwięcej słuchaczy w samochodzie
W 2021 roku uśredniony dzienny zasięg radia wyniósł 20,1 mln Polaków, a tygodniowy - 26,6 mln. Najwyższy zasięg medium to generuje w grupie wiekowej od 40 do 59 lat, a najwięcej słuchaczy medium gromadzi w samochodzie - wynika z analizy I love radio.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Agencje marketingowe przestawiają się w pełni na pracę zdalną
Jeśli w związku z obecną sytuacją epidemiczną w kraju zostanie wprowadzone rozporządzenie o przejście firm na pracę zdalną, większość agencji reklamowych, mediowych czy PR nie będzie musiała wprowadzać radykalnych zmian w tym zakresie. Od dawna stosują bowiem hybrydowy model pracy i reżim sanitarny, a spotkania biznesowe face-to-face ograniczają do koniecznego minimum. Teraz będą jedynie zaostrzać obowiązuje już reguły i ograniczyć do niezbędnego minimum obecność pracowników w swoich biurach.
więcej
|
Anna Lewandowska i Adrianna Sułek w akcji 4F zachęcają do wypożyczania ubrań
Polski producent odzieży i akcesoriów sportowych 4F (marka należąca do OTCF SA) zainaugurował akcję 4F Change, w której stawia na ekologię i zachęca do bardziej zrównoważonego podejścia do mody. Ambasadorkami akcji są Anna Lewandowska i Adrianna Sułek.
więcej
|
1000 wyświetleń reklamy w ekosystemie Facebooka kosztuje 6,87 zł
Sotrender przeanalizował średnie wydatki na reklamę w ekosystemie Facebooka w 2021 roku. Wynika z niej m.in., że 1000 wyświetleń reklamy w ekosystemie Facebooka to kosz 6,87 zł. Średni koszt kliknięcia to 72 grosze.
więcej
|
SEO i SEM: trendy i wydarzenia z 2021 roku, prognozy na 2022
W drugiej części podsumowania roku w marketingu w wyszukiwarkach o najważniejszych wydarzeniach i trendach w branży w minionym roku oraz prognozach na najbliższe 12 miesięcy mówią menedżerowie z agencji DevaGroup, Fabryka Marketingu, SEMSTORM International, Ideo Force, Kordowski Digital, Mindshare Polska, Cube Group, One House, Agencja.com, Whites i Contentation.com.
więcej
|
Sigma Bis, Carat i Media Group w przetargu mediowym BGK z 49,2 mln zł budżetu
Agencje Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU), Carat Polska (dentsu Polska) i Media Group złożyły oferty w przetargu na obsługę mediową Banku Gospodarstwa Krajowego. Budżet, o który walczą, wynosi 49,2 mln zł.
więcej
|
W Warszawie usunięto przez rok 630 nielegalnych reklam zewnętrznych
W wyniku 13 540 przeprowadzonych kontroli pod kątem umieszczania reklam Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie usunął 630 nielegalnych nośników. Wydano 910 decyzji administracyjnych nakładających kary.
więcej
|
W Polsce obsługą Stada Polska zajmie się Media Data Mind
W Polsce obsługą budżetu mediowego firmy farmaceutycznej Stada Polska, do której należą takie marki, jak Nizoral czy Cholinex zajmie się agencja Media Data Mind, należąca do Grupy OMD.
więcej
|
Greenpeace w nowej kampanii uderza w PGE. Pyta, czy koncern "chce zalania gdańskiej starówki?"
W centrum Warszawy pojawiła się w środę kampania outdoorowa Greenpeace. Organizacja zarzuca w niej koncernowi energetycznemu PGE greenwashing.
więcej
|
Adidas promuje ekologię: pływający kort nad Wielką Rafą Koralową
Sportowa marka Adidas zorganizowała kampanię związaną z ochroną oceanów przed zanieczyszczeniem ich tworzywami sztucznymi. W ramach akcji nad Wielką Rafą Koralową umieszczono pływający kort, rozegrano na nim mecz, w którym wystąpili między innymi Ian Thorpe oraz Jessica Fox.
więcej
|
Fundacja Ocalenie rozpoczyna z IKEA program stażowy dla uchodźców
10 uchodźczyń i uchodźców rozpocznie w marcu pełnopłatne staże w sklepie IKEA na Targówku. To efekt współpracy szwedzkiej sieci z Fundacją Ocalenie, która pomoże stażystkom i stażystom odnaleźć się w polskiej rzeczywistości.
więcej
|
Novak Djokovic zainwestował w firmę pracującą nad lekiem na covid-19
Słynny serbski tenisista Novak Djokovic jest właścicielem 80 procent akcji w duńskiej firmie biotechnologicznej QuantBioRes, która zajmuje się m.in. opracowaniem leku na COVID-19 - poinformował jej dyrektor generalny Ivan Loncarevic.
więcej
|
Neonet wprowadza torby zakupowe ze skrobi ziemniaczanej
Sieć elektromarketów Neonet wdrożyła we wszystkich swoich sklepach biodegradowalne i kompostowalne torby, które wykonane są w 100 proc. z kompostowanego biopolimeru. Na podstawie danych zebranych przez firmę, wynika, że zastąpienie foliowych reklamówek ekologicznymi torbami, zmniejszy zużycie plastiku o 6,5 tony w skali roku. Wzór na torbach zaprojektował Radosław Bączkowski.
więcej
|
Pięć nowych osób w Peppermint powered by Quad
Pięć osób dołączyło do działów kreacji, strategii i client service Peppermint powered by Quad. Są to Marta Rydzyńska, Joanna Duda-Wójcicka, Dominik Cymer, Łukasz Gujski i Jan Zagrodzki.
więcej
|
Joanna Łuszczyńska odpowiada za projekty social media w agencji Valkea
Joanna Łuszczyńska, pełniąca dotychczas funkcję social media managera w agencji marketingowej Valkea, awansowała na stanowisko head of social media project management.
więcej
|
Cena koszyka zakupowego w grudniu wyższa niż w listopadzie. Największy wzrost odnotowano w sieci Carrefour, najtaniej w Auchan
W grudniu średnia cena koszyka zakupowego wyniosła 227,56 zł, to wzrost o 3,80 zł, czyli o 1,7 proc. w porównaniu do listopada 2021 r. – wynika z raportu ASM Sales Force Agency.
więcej
|
Emirates wracają z reklamą ze stewardessą na szczycie Burj Khalifa
Linie lotnicze Emirates rozpoczęły nową kampanię w ramach działań promujących Expo 2020 w Dubaju. Podobnie jak kilka miesięcy temu w spocie pokazano stewardessę stojącą na szczycie najwyższego budynku na świecie i przelatujący obok niej samolot przewoźnika.
więcej
|
10 warunków dobrego badania Radia metodą pasywną Pasywne, elektroniczne, jednoźródłowe pomiary konsumpcji mediów stały się w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania i rozbudzonych oczekiwań. W powszechnej świadomości rozumiane są jako oczywista oczywistość - „zmierzy się i po prostu będzie”, „zbada się i dowiemy się samej prawdy"... - a tymczasem badanie pasywne jest polem minowym, niekończącym się pasmem pułapek i trudności, wielokrotnie bardziej skomplikowanym niż dobrze rozpoznane i w setkach tysięcy badań przetestowane metody tradycyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Chrabota pisze do europosłów ws. DSA: ,,Chrońcie twórców treści przed dominacją cyfrowych potęg"
Szef „Rzeczpospolitej” i wiceprezes Izby Wydawców Prasy Bogusław Chrabota zaapelował do polskich europosłów o ochronę rodzimych wydawców i twórców w związku z pracami organów UE nad Aktem o usługach cyfrowych (DSA). Apel ukazał się w „Rzeczpospolitej” w czwartek, gdy Europarlament ma głosować w sprawie DSA.
więcej
|
Świadek: Elektromis miał powiązania z rządem, a Ziętara ponoć trafił na ten ślad
Firmy Mariusza Ś., Elektromis, miały powiązania z rządem, a Jarosław Ziętara ponoć trafił na ten ślad – powiedział we wtorek w sądzie Marian K., świadek w procesie o uprowadzenie, pozbawienie wolności i pomocnictwo w zabójstwie poznańskiego dziennikarza Jarosława Ziętary.
więcej
|
,,Polityka" rozstaje się z dziennikarzem śledczym Grzegorzem Rzeczkowskim
Tygodnik „Polityka” żegna się z Grzegorzem Rzeczkowskim, związanym z nim przez 12 lat. - Rozglądam się za nowymi możliwościami - stwierdził Rzeczkowski. - Nie jesteśmy w sytuacji, w której musimy przeprowadzać redukcję zatrudnienia - zapewnia Jerzy Baczyński, naczelny tygodnika.
więcej
|
|
|
1000 wyświetleń reklamy w ekosystemie Facebooka kosztuje 6,87 zł
Sotrender przeanalizował średnie wydatki na reklamę w ekosystemie Facebooka w 2021 roku. Wynika z niej m.in., że 1000 wyświetleń reklamy w ekosystemie Facebooka to kosz 6,87 zł. Średni koszt kliknięcia to 72 grosze.
więcej
|
Vod.pl z funkcją ,,Co obejrzeć" i kanałami telewizyjnymi online
Serwis streamingowy Vod.pl (Ringier Axel Springer Polska) wprowadził przewodnik po oferowanych serialach i filmach (również przez inne platformy) oraz możliwość zakupu dostępu do odbioru tradycyjnej telewizji na Vod.pl.
więcej
|
SEO i SEM: trendy i wydarzenia z 2021 roku, prognozy na 2022
W drugiej części podsumowania roku w marketingu w wyszukiwarkach o najważniejszych wydarzeniach i trendach w branży w minionym roku oraz prognozach na najbliższe 12 miesięcy mówią menedżerowie z agencji DevaGroup, Fabryka Marketingu, SEMSTORM International, Ideo Force, Kordowski Digital, Mindshare Polska, Cube Group, One House, Agencja.com, Whites i Contentation.com.
więcej
|
YouTube Originals przegrał z konkurencją. Odchodzi menadżerka odpowiedzialna za ten projekt
Susanne Daniels, szefowa działu treści oryginalnych YouTube, odejdzie z firmy w marcu. Powodem jest decyzja platformy o znacznym ograniczeniu oferty YouTube Originals.
więcej
|
OLX wprowadza dynamiczne ceny za ogłoszenia z mieszkaniami i odzieżą
Pod koniec stycznia na platformie ogłoszeniowej OLX pojawią się ceny dynamiczne. Na początek będą obowiązywać w podkategoriach z ofertami sprzedaży i wynajmu mieszkań oraz odzieżą roboczą. Z kolei w większości podkategorii z sekcji Zwierzęta zostaną wprowadzone opłaty za ogłoszenia.
więcej
|
Opera przedstawia nową przeglądarkę Web3 z obsługą kryptowalut
Opera Software udostępniła wersję beta przeglądarki Opera Web3. Platforma oferuje wbudowany, niepowierniczy portfel krytowalutowy, jest dostępna na Windows, Mac i Androida.
więcej
|
Ruszył Onet Premium: pakiet płatnych serwisów dla użytkowników iOS
Ringier Axel Springer Polska udostępnił w aplikacji Onetu użytkownikom systemu iOS pełny dostęp do treści premium swoich marek.
więcej
|
InPost uruchamia voicebota
Operator logistyczny InPost uruchomił Voicebota o imieniu Mat. Ma rozpoznać z jakim tematem klient dzwoni i udzielić odpowiedzi.
więcej
|
UOKiK karze twórców piramid: 270 tys. zł za promowanie rockwall.investments, zwrot wpłat za pakiety szkoleniowe
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył ponad 270 tys. zł na firmę NTIM i jej dwóch menedżerów za promowanie programu Shields na platformie rockwall.investments, uznając, że to zakazany system typu piramida. Natomiast firmom Luxinvest, Quantum i Quantum International nakazano zwrot opłat od klientów za pakiety szkoleniowe.
więcej
|
Snapchat walczy z narkotykami. Utrudni kontakty z nieletnimi użytkownikami
Snapchat zapowiedział, że podejmuje nowe działania związane z walką ze sprzedażą narkotyków za pośrednictwem tej platformy. Serwis będzie utrudniał kontakty z użytkownikami w wieku od 13 do 17 lat, aby ograniczyć możliwość dystrybucji takich substancji jak fentanyl.
więcej
|
Państwowa Komisja ds. Pedofilii z nowym serwisem internetowym, ma ułatwiać składanie zgłoszeń
Zaczęła działać nowa strona internetowa Państwowej Komisji ds. Pedofilii, która ma ułatwić komunikację z urzędem oraz składanie zgłoszeń - poinformowała w środę Ivetta Biały z Państwowej Komisji ds. Pedofilii.
więcej
|
DAZN zaoferuje autorskie dokumenty o sporcie. Uruchamia własne studio produkcyjne
Sportowy serwis VoD DAZN zapowiedział uruchomienie własnego studia produkcji filmowej. Platforma zamierza realizować dokumenty dotyczące różnych dyscyplin, na początek zaprezentuje „La Guerra Civil” na temat boksu.
więcej
|
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp! Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agencje marketingowe przestawiają się w pełni na pracę zdalną
Jeśli w związku z obecną sytuacją epidemiczną w kraju zostanie wprowadzone rozporządzenie o przejście firm na pracę zdalną, większość agencji reklamowych, mediowych czy PR nie będzie musiała wprowadzać radykalnych zmian w tym zakresie. Od dawna stosują bowiem hybrydowy model pracy i reżim sanitarny, a spotkania biznesowe face-to-face ograniczają do koniecznego minimum. Teraz będą jedynie zaostrzać obowiązuje już reguły i ograniczyć do niezbędnego minimum obecność pracowników w swoich biurach.
więcej
|
Volkswagen Financial Services klientem dfusion communication
Agencja dfusion communication wygrała przetarg Volkswagen Financial Services na realizację działań w zakresie public relations.
więcej
|
Zbigniew Tworek digital directorem w SEC Newgate CEE
Do działu creative agencji SEC Newgate CEE, na stanowisko digital director, dołącza Zbigniew Tworek.
więcej
|
Karolina Główczyk, Karol Kałuża i Zuzanna Pawlak w Solski Communications
Do zespołu Solski Communications dołączyły trzy nowe osoby - Karolina Główczyk, Karol Kałuża i Zuzanna Pawlak.
więcej
|
Lighthouse: nowe osoby w działach corporate i tech
Lighthouse, firma doradztwa komunikacyjnego, poszerza swój zespół konsultantów w zespołach corporate i tech. Do działu corporate dołączyli Katarzyna Matolicz, Agata Młynarczyk i Adrian Urniaż. W dziale tech pracę rozpoczęli Arkadiusz Sęga oraz Mikołaj Kolarski. Do agencji dołączyła również Magdalena Markowska.
więcej
|
|
|