|
|
|
|
|
|
|
11 nowych rosyjskich kanałów w polskich sieciach kablowych. ,,Są zaproszeniem do świata Rosji"
Pasjatv, firma zajmująca się dystrybucją kanałów telewizyjnych podpisała nową umowę z Pierwyj kanał (Channel One Russia). Z informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że tym samym rozszerzyła portfolio o kolejne kanały, które mogą zadebiutować w Polsce. Pasjatv będzie oferować 11 stacji telewizyjnych związanych z rosyjskim nadawcą.
więcej
|
W niedzielę 30. finał WOŚP. Relacje w TVN, TVN24, TTV i Player.pl
W niedzielę, 30 stycznia odbędzie się 30. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Po raz szósty partnerem medialnym charytatywnej akcji Jerzego Owsiaka będzie TVN Grupa Discovery. - Jesteśmy dumni z faktu, że będąc częścią tych działań mamy możliwość wsparcia tak ważnej i szlachetnej inicjatywy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Reporterzy Polsatu, TVN, TVP i Polskiego Radia nadają z Ukrainy. RMF wysłał korespondenta, Zetka zrobi to wkrótce
Z Kijowa oraz obwodu donieckiego nadają już telewizyjni reporterzy Polsatu, TVN i TVP. Polskie Radio ma swojego korespondenta na Ukrainie, a RMF FM właśnie tam wysłał dziennikarza. Inne polskie redakcje również planują wysłać tam swoich przedstawicieli w związku z napiętą sytuacją na granicy Ukrainy i informacjach o realnej groźbie rosyjskiej agresji.
więcej
|
Kanały TVP Kultura 2 i TVP Historia 2 mogą poszerzyć zasięg
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała nową Kartę Powinności Telewizji Polskiej. KRRiT nalegała, żeby do dokumentu wpisać kanały TVP Kultura 2 i TVP Historia 2. Z dokumentu wynika, że kanały mogą w przyszłości poszerzyć zasięg, trafiając do sieci kablowych.
więcej
|
Rynek kanałów sportowych wzrósł o 45 proc. TVP Sport najchętniej oglądany, Polsat Sport najbardziej do góry
W 2021 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport, a na podium znalazły się jeszcze Eurosport 1 i Polsat Sport. Cały rynek stacji sportowych odnotował wyraźny wzrost oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mika Brzezinski poprowadzi ,,Morning Joe" ze studia TVN
Dziennikarka polityczna Mika Brzezinski współprowadząca „Morning Joe” w telewizji MSNBC, siostra nowego ambasadora USA w Polsce, ma wkrótce poprowadzić swój program z warszawskiego studia TVN. Szczegóły trzymane są w tajemnicy. Dziennikarka zapowiada, że ma być to formą symbolicznego wsparcia dla stacji.
więcej
|
Canal+ będzie nadawał filmy 6 miesięcy po premierze kinowej
Canal+ porozumiał się z przemysłem filmowym we Francji i tamtejszym ministerstwem kultury. Kodowany kanał premium dzięki nowej umowie będzie mógł pokazywać filmy pół roku po premierze kinowej. Do tej pory było to blisko 8 miesięcy. W polskim Canal+ niektóre filmy są emitowane już 4 miesiące po premierze.
więcej
|
Światłowód, telewizja i Viaplay w Mega Pace od UPC Polska
UPC Polska oferuje nowy pakiet: Mega Pakę z szybkim internetem światłowodowym, Inteligentnym WiFi, pakietem telewizyjnym Max TV i Viaplay. Wszystko to za 49,99 zł miesięcznie przez okres pięciu miesięcy. Po promocyjnym czasie - cena wzrasta dwukrotnie.
więcej
|
Paweł Kukiz nie chciał rozmawiać z dziennikarzami z powodu reportera TVN24
Poseł Paweł Kukiz odmówił we wtorek wypowiedzi na korytarzu sejmowym grupie dziennikarzy, bo zauważył wśród nich reportera TVN24. Kukiz oczekuje, że stacja przeprosi widzów za sugestie pod jego adresem po tym, jak w sierpniu ub.r. zagłosował za „lex TVN”.
więcej
|
W Chinach ocenzurowano "Fight Club". W alternatywnym finale wygrywa policja
W Chinach ocenzurowano zakończenie kultowego filmu „Fight Club” ("Podziemny Krąg"). W chińskiej wersji, zamieszczonej na platformie streamingowej Tencent Video, policja dzięki donosowi rozpracowuje plan głównego bohatera i zapobiega wybuchowi bomb, a postać grana przez Brada Pitta trafia przed sąd – opisują we wtorek media.
więcej
|
10 warunków dobrego badania Radia metodą pasywną Pasywne, elektroniczne, jednoźródłowe pomiary konsumpcji mediów stały się w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania i rozbudzonych oczekiwań. W powszechnej świadomości rozumiane są jako oczywista oczywistość - „zmierzy się i po prostu będzie”, „zbada się i dowiemy się samej prawdy"... - a tymczasem badanie pasywne jest polem minowym, niekończącym się pasmem pułapek i trudności, wielokrotnie bardziej skomplikowanym niż dobrze rozpoznane i w setkach tysięcy badań przetestowane metody tradycyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UOKiK kontroluje rozgłośnie, a Polskie Radio rezygnuje z zakupu badania Radio Track. "To jest ze sobą powiązane"
W poniedziałek kontrolerzy Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów weszli do biur największych nadawców radiowych w Polsce. Dzień później Polskie Radio ogłosiło, że nie przedłuży na ten rok zakupu badania słuchalności Radio Track. - Dużo się w ostatnich dniach dzieje na rynku radiowym, prawda? UOKiK po piśmie Joanny Lichockiej zaczyna nas kontrolować, Marek Suski zgłasza projekt, by grać więcej polskiej muzyki, co jest ukłonem w stronę Pawła Kukiza. Wielka polityka dotyka nas jeszcze mocniej - mówią nieoficjalnie nadawcy radiowi.
więcej
|
|
Rozgłośnie Polskiego Radia zrezygnowały z zakupu badania Radio Track
Nadawcy radiowi skupieni w MOC RADIO nie zdecydowali się na to, by przedłużyć i zakupić na bieżący rok badanie Radio Track, które realizowane jest przez firmę Kantar – powiedział Artur Kubaj, prezes MOC RADIO.
więcej
|
|
Duet Miętha dołączy do prowadzących audycję w radiowej Czwórce
Nadawany cyklicznie audycja „Tłusty Czwartek” (Program Czwarty PR) ma nowych prowadzących: do GrubSona dołącza duet Miętha. Autorskie selekcje utworów przygotowane przez nowych prowadzących będzie można usłyszeć co dwa tygodnie. Po raz pierwszy - w najbliższy czwartek 27 stycznia.
więcej
|
|
Agata Jońska szefową Radia Pogoda, z Agorą żegna się Agnieszka Kasprzyk
Po ponad 20 latach z Agory odchodzi redaktor naczelna Radia Pogoda, Agnieszka Kasprzyk. Nową szefową anteny zostanie z początkiem lutego Agata Jońska, dotychczasowa zastępczyni naczelnej.
więcej
|
|
Radio ZET liderem słuchalności w Warszawie w II półroczu, RMF FM wyprzedziło TOK FM
Liderem rynku radiowego w Warszawie w drugim półroczu ub.r. było Radio ZET. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
UOKiK zaczął kontrolę u nadawców prywatnych ws. Radia Track
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zaczął kontrole w siedzibach czterech głównych nadawców radiowych dotyczące badania słuchalności Radio Track. Zapowiada, że więcej informacji przekaże po zakończeniu czynności. Postępowanie zostało podjęte po zawiadomieniu złożonym przez posłankę PiS Joannę Lichocką.
więcej
|
|
Marek Suski o zwiększeniu udziału polskiej muzyki w radiu: kwestia do dyskusji, nie będę się upierał przy tym procencie
Poseł PiS Marek Suski stwierdził, że określone w złożonym przez niego projekcie nowelizacji ustawy medialnej dużo wyższe kwoty polskiej muzyki w radiu „to kwestia do dyskusji”. Jako przejaw słabości finansowej rodzimego rynku muzycznego podał to, że nasi muzycy muszą wyjeżdżać, by grać w Orkiestrze Wiedeńskiej.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
,,Nie czas umierać", ,,Spider-Man. Bez drogi do domu" i ,,Dziewczyny z Dubaju" hitami polskich kin 2021 roku. Na co czekać w 2022?
Produkcje „Nie czas umierać”, „Spider-Man. Bez drogi do domu”, „Psi Patrol Film” i „Dziewczyny z Dubaju” królowały w ubiegłym roku pod względem frekwencji na polskim rynku kinowym. Sieci kinowe w tym roku stawiają m.in. na nowego „Batmana”, kolejne dzieło Patryka Vegi („Miłość, seks & pandemia”), ale też... „Innych ludzi” na motywach powieści Doroty Masłowskiej.
więcej
|
Grupa OLX wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych - 12 tys. zł
Wydająca serwisy ogłoszeniowe Grupa OLX wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych kończących udział w przetargu na drugim etapie. Kwota wynagrodzenia będzie stała i wyniesie 12 tys. złotych. Dotyczy to wszystkich postępowań prowadzonych od początku tego roku. - Marketerzy zaczynają się orientować, że poważne traktowanie całego procesu przetargowego i samych jego uczestników ma bezpośrednie przełożenie na efektywność przetargu, a finalnie na efektywność rozwiązań, które na końcu otrzymują - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Kazimierczak, dyrektor strategiczny i partner w agencji Heart&Brain.
więcej
|
2012 Agency wygrała przetarg na obsługę piwa Żywiec
2012 Agency wygrała przetarg na obsługę reklamową piwa Żywiec (Grupa Żywiec) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Oznacza to kontynuację współpracy agencji z marką.
więcej
|
Agata Piotrowska: z Feeders Agency do Plej
Agata Piotrowska dołączyła do zespołu agencji Plej, obejmując stanowisko business development director. Przeszła z agencji Feeders, gdzie pracowała od jesienie 2020 roku.
więcej
|
Rafał Nalewajski influencer group head w agencji VMLY&R
Rafał Nalewajski, dotychczas influencer lead agencji VMLY&R, awansował na stanowisko influencer group head. Emil Cichoński, wcześniej influencer executive awansował na pozycję influencer lead. Stanowisko to objęła także Małgorzata Słychań. Do działu influencerskiego przeszła także Marika Chys (wcześniej w dziale mediowym).
więcej
|
Grupa OMD tworzy Digital Collective
Grupa OMD, do której należą agencje OMD i Resolution tworzy Digital Collective - inicjatywę, która ma wzmacniać jej kompetencje digitalowe. Tworzą ją: Agnieszki Petla, digital strategy lead oraz dwie ekspertki z Resolution: Agnieszka Wojdałowicz, biddable media expert oraz Weronika Golon, digital strategist.
więcej
|
Unilever zwolni 1,5 tys. menedżerów. Zredukuje portfolio produktów
Koncern Unilever, do którego należy wiele marek z branży FMCG, planuje zwolnić ok. 1500 osób na całym świecie. Redukcja zatrudnienia ma objąć głównie menedżerów wyższego szczebla, nie dotknie pracowników fabryk. W ramach prowadzonej restrukturyzacji i reorganizacji będących skutkiem nacisków ze strony inwestorów zostanie też zredukowane portfolio produktów Unilevera.
więcej
|
Trzy czwarte młodych Polek i Polaków martwi się sytuacją w kraju. Silna laicyzacja i zwrot w stronę progresywności
77 proc. młodych Polaków martwi się sytuacją w kraju. Aż 38 proc. boi się, że nie poradzi sobie w życiu, a 41 proc. obawia się, że nie znajdzie dobrej pracy. Pandemia zintensyfikowała proces narastającego niepokoju, pesymizmu i braku poczucia bezpieczeństwa - wynika z najnowszej, szóstej już edycji badania „Świat Młodych” autorstwa agencji badawczej IQS.
więcej
|
Dziadek do orzechów po wygranym przetargu pracuje dla ING Banku Śląskiego
Agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na przygotowanie cyklu filmów dotyczących ekologicznych inicjatyw podejmowanych przez ING Bank Śląski.
więcej
|
Producent Lay's i Doritos eliminuje tworzywa sztuczne z opakowań
Koncern Pepsico (do którego należą m.in. marki Lay's, Doritos i Walkers) stawia sobie za cel wyeliminowanie tworzyw sztucznych pochodzących z pierwotnych źródeł kopalnych ze wszystkich opakowań chipsów i chrupek do końca 2030 r. Zmiany dotyczą produkcji w Europie.
więcej
|
Raiffeisen Bank i Hublot nie zerwą umów sponsorskim z Novakiem Djokowicem
Mimo, że Novak Djokovic - w związku z brakiem zaszczepienia na COVID-19 -został wykluczony z turnieju tenisowego Australian Open, sponsorujące go firmy: Raiffeisen Bank International i marka Hulbot nie zamierzają zerwać zawartych z nim kontraktów sponsorskich.
więcej
|
Zmiany personalne w działach direct i marketingu adrino
Firma marketingu internetowego adrino zatrudniła do działu Direct Magdalenę Teską oraz Jacka Galewskiego - objęli stanowiska digital client partnerów. Z kolei Artur Grochowski, od dłuższego czasu związany z adrino, awansował na stanowisko digital client partner leadera. Z kolei w dziale marketingu Weronika Gładych została nowym marketing managerem.
więcej
|
Łukasz Simlat przeciążony pracą zdalną w reklamie Dell Technologies
„Bądź dla siebie lepszym szefem" to hasło nowej kampanii reklamowej Dell Technologies z udziałem aktora Łukasza Simlata, który wciela się w pracownika korporacji przeżywającego codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. Kampanię przygotowała agencja monday comms.
więcej
|
Level2 Ventures zainwestował w platformę Salesbook
Fundusz Level2 Ventures, założony przez Adama Rudowskiego i Piotra Pawłowskiego, w ramach tzw. rundy late seed zainwestował w platformę Salesbook służącą do podnoszenia efektywności i zarządzania procesem sprzedaży. Salesbook chce przyspieszyć rozwój swojej usługi i ekspansję zagraniczną.
więcej
|
Valéry Gaucherand dyrektorem generalnym HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie
Valéry Gaucherand został powołany na stanowisko dyrektora generalnego HUB L'Oréal Polska i Kraje Bałtyckie. Zastąpi Nielsa Westerbye Juhla, który pełnił tę funkcję od trzech lat. Gaucherand przejmie nowe obowiązki 1 marca 2022 roku.
więcej
|
,,Patrz w górę!". Ruszyła kampania społeczna na rzecz ptaków z udziałem Marii Seweryn
Wystartowała kampania społeczna „Patrz w górę!” Ogólnopolskiego Towarzystwa Ochrony Ptaków, która zwraca uwagę na rosnące tempo wymierania zagrożonych gatunków i wzywa do walki z kryzysem różnorodności biologicznej. Kampanii towarzyszy spot produkcji Dynamo Film, promujący działalność organizacji i zachęcający do wspierania jej poprzez przekazywanie 1 proc. podatku.
więcej
|
Wyborowa w nowej odsłonie kampanii "Włącz Tryb Spotkań"
Ruszyła nowa odsłona kampanii Wyborowej (Pernod Ricard) "Włącz Tryb Spotkań", promująca limitowaną edycję Wyborowa Party Edition,
więcej
|
10 warunków dobrego badania Radia metodą pasywną Pasywne, elektroniczne, jednoźródłowe pomiary konsumpcji mediów stały się w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania i rozbudzonych oczekiwań. W powszechnej świadomości rozumiane są jako oczywista oczywistość - „zmierzy się i po prostu będzie”, „zbada się i dowiemy się samej prawdy"... - a tymczasem badanie pasywne jest polem minowym, niekończącym się pasmem pułapek i trudności, wielokrotnie bardziej skomplikowanym niż dobrze rozpoznane i w setkach tysięcy badań przetestowane metody tradycyjne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Google przedstawia Topics API zamiast plików cookies. Targetowanie reklam na podstawie zainteresowań użytkowników
Google zapowiedział wprowadzenie interfejsu Topics w ramach rozwiązania Privacy Sandbox, które wiąże się z wycofaniem plików cookies z przeglądarki Chrome. Jednocześnie Google zapowiedział, że Topics API zastąpi wcześniejszy projekt o nazwie FloC.
więcej
|
Allegro oferuje wszystkim sprzedawcom własną usługę dostaw zakupów
Po okresie pilotażowym usługa logistyczna One Fulfillment by Allegro zaczęła być oferowana wszystkim sprzedawcom na platformie. Allegro chce, żeby dzięki usłudze jeszcze więcej przesyłek trafiało do kupujących w ciągu dwóch dni od zamówienia.
więcej
|
James Manyika nowym wiceprezesem Google. Czy uratuje wizerunek koncernu?
Google powołał na stanowisko wiceprezesa Jamesa Manyikę, dyrektora McKinsey Global Institute. Nowy menedżer wysokiego szczebla będzie badał związki technologii ze społeczeństwem, ma pomóc Google w poprawie publicznego wizerunku koncernu.
więcej
|
Zmiany w Ziff Media Group. Nowe naczelne PCMag i Mashable
Wydawnictwo Ziff Media Group działające głównie na rynku mediów technologicznych dokonało zmian w kierownictwie dwóch tytułów. Wendy Sheehan Donnell została redaktor naczelną PCMag, zaś Alesha Williams Boyd pokieruje Mashable. Obie naczelne będą podlegać bezpośrednio Ronakowi Patelowi, wiceprezesowi ds. publikacji w Ziff Media Group.
więcej
|
Google pozwany w USA za śledzenie lokalizacji użytkowników
Amerykańscy prokuratorzy generalni Dystryktu Kolumbii, Indiany i Teksasu wnieśli w poniedziałek pozwy w imieniu swoich mieszkańców przeciwko Google za "oszukańcze śledzenie lokalizacji użytkowników, które narusza ich prywatność".
więcej
|
Meta buduje własny superkomputer. Będzie uczył sztuczną inteligencję i budował metawersum
Meta jest w trakcie budowy własnego superkomputera o nazwie AI Research SuperCluster. Według zapowiedzi maszyna będzie 2022 roku najszybsza na świecie wśród supekomputerów, posłuży do nauki systemów sztucznej inteligencji i pomoże w budowie planowanego przez Facebooka metawersum.
więcej
|
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp! Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. materiał partnerskiwięcej |
|
|