|
|
|
|
|
|
|
Pracownicy TVN do zarządu: ,,Zmieńcie nam śmieciowe umowy". Nadawca zatrudni kolejnych kilkadziesiąt osób
Część dziennikarzy i pracowników technicznych w TVN wciąż ma podpisane z firmą umowy cywilnoprawne, alarmują, że władze nadawcy nie chcą rozmawiać o zmianie warunków zatrudnienia na korzystniejsze. TVN nie zgadza się z tymi zarzutami. - W 2021 roku zawarliśmy 800 umów o pracę w ramach nowych etatów. W tym roku planowane jest zatrudnienie kolejnych kilkudziesięciu osób - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe TVN Discovery.
więcej
|
Za dwa miesiące zmiana standardu telewizji. ,,Jesteśmy na ostatniej prostej"
Za miesiące dojdzie do pierwszego przełączenia nadajników na nowy standard naziemnej telewizji cyfrowej. W RTCN Łódź Zygry Emitel zainstalował nową antenę nadawczą. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawiciel spółki zapewnia, że prace nad DVB-T2/HEVC są na finiszu.
więcej
|
W telewizji goście znów tylko zdalnie, studia filmowe nie przerywają zdjęć
Wobec gwałtownie narastającej pandemii telewizje i studia filmowe przechodzą na tryb zdalny lub hybrydowy. - Dostosowaliśmy się do sytuacji, choć wszyscy mamy dosyć pandemii i czekamy na normalne czasy - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Matwiejczuk, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Grupy Polsat Plus. - Nasze procedury obowiązują od początku pandemii - zapewnia Sylwia Olech z ATM Grupy.
więcej
|
Polski serial ,,Mental" w Polsat Box Go. ,,Temat problemów psychicznych u młodzieży"
W czwartek, 27 stycznia w serwisie Polsat Box Go udostępniony zostanie nowy serial „Mental” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W produkcji wystąpią Janusz Chabior i Michał Czernecki, a także młodzi aktorzy - Sandra Drzymalska, Martyna Byczkowska, Mateusz Górski i Kacper Olszewski.
więcej
|
,,Gogglebox. Przed telewizorem 16" od 28 lutego w TTV
Od 28 lutego stacja TTV emitować będzie szesnasty sezon reality-show „Gogglebox. Przed telewizorem” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Królowe życia 12" od 24 lutego w TTV, w programie nie wystąpią Leon i Damian Antczak-van Nispen
W czwartek, 24 lutego TTV rozpocznie emisję dwunastej serii programu „Królowe życia”. Widzowie w nowej serii nie zobaczą Leona i Damiana Antczak-van Nispen.
więcej
|
Disney+ wystartuje latem w Polsce
Disney+ wystartuje latem w 42 krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, w tym w Polsce.
więcej
|
Kevin Spacey nie chce zapłacić producentom serialu "House of Cards" prawie 30 mln dolarów
Adwokaci amerykańskiego aktora Kevina Spacey'ego, oskarżonego o molestowanie, po przegranej w sądzie, starają się unieważnić wyrok arbitrażowy. Zgodnie z nim miał on zapłacić odszkodowanie w wysokości 29,5 mln dolarów producentom serialu "House of Cards" m.in. za złamanie umowy, a także pokryć dodatkowe koszty związane z poniesionymi stratami po przerwaniu produkcji.
więcej
|
,,Project Cupid" w TTV od 13 lutego, prowadzącymi Kurdej-Szatan i Kossakowski
Od 13 lutego TTV będzie emitować polską wersję programu randkowego „Project Cupid”, którego bohaterami są osoby z niepełnosprawnością. Gospodarzami cyklu będą związany ze stacją od lat Przemysław Kossakowski i aktorka Barbara Kurdej-Szatan.
więcej
|
Doradca Morawieckiego chciał relacji w ,,Wiadomościach" ,,na pełnym wypasie", radził kontakt z Kurskim i Olechowskim
Poufna Rozmowa ujawniła kolejną domniemaną wymianę maili ze skrzynki szefa kancelarii premiera Michała Dworczyka dotyczącą Telewizji Polskiej. Tym razem Mariusz Chłopik, nieformalny doradca Mateusza Morawieckiego, sugerował innym współpracownikom szefa rządu kontakt z Jackiem Kurskim i Jarosławem Olechowski, żeby „Wiadomości” poinformowały o ogłoszeniu budowy fabryki Mercedes-Benz w Jaworze.
więcej
|
Eleven Sports przejmie od Eurosportu transmisje piłkarskiego Pucharu Niemiec
Mecze piłkarskiego Pucharu Niemiec od połowy br. przez trzy sezony będzie transmitować Eleven Sports (Grupa Cyfrowy Polsat). Obecnie te rozgrywki można oglądać w Eurosporcie.
więcej
|
Fokus TV na czele oglądalności w 2021 roku. 0,08 proc. udziału TVP Dokument
W 2021 roku zdecydowanym liderem oglądalności wśród kanałów dokumentalnych był Fokus TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł TVP Dokument, a najwięcej straciło Adventure - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP pozywa Onet za nieuczciwą konkurencję w związku z tekstami o koronawirusie Jacka Kurskiego
Prezes Telewizji Polskiej, Jacek Kurski, złożył we wtorek do Urzędu Ochrony Danych Osobowych skargę na upublicznienie jego danych przez Onet. Poinformował też, że TVP pozwała wydawcę tego portalu, Ringier Axel Springer Polska o roszczenia z tytułu nieuczciwej konkurencji. W obu przypadkach chodzi o teksty, jakie Onet zamieszczał na temat koronawirusa Kurskiego.
więcej
|
TVP1 pokazała dokument ,,Jutro ulepimy bałwana", serialowa wersja w TVP Dokument
Telewizyjna Jedynka we wtorek, 25 stycznia w trybie nagłym wyemitowała dokument „Jutro ulepimy bałwana”, który pokazuje pracę oddziału covidowego. Równolegle z filmem kręcony był miniserial „Do utraty tchu”, który wiosną zostanie pokazany na antenie TVP Dokument.
więcej
|
Bezpieczna jazda się opłaca! Kasa Wraca w LINK4 Bezpieczna jazda jest miarą naszej odpowiedzialności za zdrowie i życie własne i innych. Niby oczywiste, a jednak w praktyce nie zawsze wystarcza, by przekonać kierowców do zdjęcia nogi z gazu. Stąd ostatnie zmiany w przepisach, zaostrzające dość drastycznie kary za wykroczenia drogowe. Poza wysokimi mandatami jest też inny sposób, by zachęcić kierowców do przepisowej jazdy. To się po prostu opłaca - przekonuje LINK4 i proponuje zwrot części pieniędzy wydanych na ubezpieczenie OC lub OC/AC w nagrodę za bezpieczną jazdę. Nawet do 30% składki wraca do kieszeni kierowcy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Co 19 lutego usłyszą w Kielcach na 100,8 FM? Radio Fama: "Nie wiemy". Radio Parada: "Jesteśmy gotowi"
- Wszyscy pracownicy Radia Fama zostają w firmie. Być może będą robić nieco inne rzeczy niż dotychczas - zapowiada Jan Jagielski, prezes Radia Fama, które po 27 latach przestanie grać w Kielcach. Na tej samej częstotliwości wkrótce słuchacze powinni usłyszeć Radio Rekord, które wygrało konkurs rozpisany przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. - Jesteśmy pewni, że każdy, kto nas włączy, będzie mógł powiedzieć, że słucha radia nadawanego z Kielc - zapewnia Rafał Tatarek, prezes zarządu Rekord Grupy Mediowej.
więcej
|
|
Polskie Radio wysyła do Pekinu 8 osób. Ponad 100 godzin relacji
Ekipa Polskiego Radia, relacjonująca Zimowe Igrzyska Olimpijskich Pekin 2022, będzie liczyła osiem osób. Nadawca uruchomi w stolicy Chin własne studio nadawcze, z którego wyemitowanych zostanie ponad 100 godzin transmisji i relacji. Pojawiać się będą one na antenach Jedynki, Trójki, Czwórki i PR24. Powstanie również specjalny olimpijski serwis internetowy portalu Polskiego Radia. Nowością jest stanowisko "oficera covidowego" - pełnić je będzie w ekipie reporterów Robert Skrzyński.
więcej
|
|
RMF FM w Aglomeracji Śląskiej ma 31 pkt. proc. przewagi nad drugim AntyRadiem
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i Radio ZET - wynika z fali badań słuchalności radia za II półrocze ub.r.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Iga Świątek po sukcesie w Australian Open ma szanse na nowe kontrakty reklamowe. Nawet za milion zł rocznie
Najlepsza polska tenisistka Iga Świątek rewelacyjne rozpoczęła tegoroczny sezon - po półfinale na turnieju w Adelajdzie, jak burza idzie przez wielkoszlemowy Australian Open. Polka znalazła się w najlepszej czwórce turnieju - a to zdaniem ekspertów od marketingu sportowego zwiększa jej szanse na koleje kontrakty reklamowe, nie tylko z polskimi, ale i światowymi markami.
więcej
|
Aflofarm, USP Zdrowie i Neonet zmniejszyły nakłady reklamowe. Mocno w górę Media Expert, Euro-Net i Ferrero (Top 10)
Wpływy reklamowe mediów wzrosły w 2021 roku cennikowo wobec 2020 roku o blisko 10 proc. Najwięcej na reklamę wydał Aflofarm Farmacja Polska. O ok. jedną trzecią wzrosły wydatki reklamowe takich firm, jak Terg, Euro-Net Warszawa i Ferrero Polska. Swoje budżety zredukowały z kolei USP Zdrowie, Jeronimo Martins Polska (Biedronka) i Neonet Wrocław.
więcej
|
TikTok najszybciej rozwijającą się marką świata
Platforma społecznościowa TikTok została ogłoszona najszybciej rozwijającą się marką na świecie w tegorocznej edycji Brand Finance Global 500 Report.
więcej
|
FCB kończy współpracę z Bridge2Fun, tworzy nową agencję z Tomaszem Pawlikowskim na czele
Sieć reklamowa FCB zakończyła po ponad czterech latach współpracę na polskim rynku współpracę z agencją Bridge2Fun. Uruchamia agencję FCB&Milkman, wspieraną przez Tomasza Pawlikowskiego, przez wiele lat związanego z agencją Leo Burnett (Publicis Groupe).
więcej
|
Agata Sądel szefem Matterkind CEE, w Polsce zastąpił ją Marcin Zieliński
Agata Sądel, dotychczas head of Matterkind (Mediabrands) w Polsce, awansowała na nowo utworzone stanowisko head of Matterkind dla całego regionu CEE (Europy Środkowej i Wschodniej). Zarządzanie polskim zespołem Matterkind powierzono Marcinowi Zielińskiemu.
więcej
|
Rynek reklamowy ma zyskać 9,2 proc. W internecie wzrost dużo wyższy niż w telewizji i radiu
Według agencji mediowej dentsu w tym roku globalne wydatki reklamowe zwiększą się o 9,2 proc. do 745 mld dolarów. W kolejnych latach zdecydowanie najmocniej będzie rosła reklama internetowa, natomiast udział reklamy telewizyjnej zmaleje do 25 proc. w 2024 roku.
więcej
|
Gabriel Zábuška chief technology officerem CEE w Publicis Groupe
Gabriel Zábušek, pełniący funkcję chief executive officera (CEO) firmy Kindred, należącej do Publicis Groupe Czechy, awansował na stanowisko chief technology officera (CTO) Publicis Groupe w regionie Europy środkowej i wschodniej (CEE).
więcej
|
Niepełnosprawny Wojtek Sawicki z dziewczyną reklamują prezerwatywy Durex
Cierpiący na dystrofię mięśniową Wojtek Sawicki i jego dziewczyna Agata Tomaszewska, twórcy profilu Life on Wheelz, są bohaterami nowej kampanii marki Durex "Kochaj tak, jak lubisz". Przełamują w niej tabu związane z seksualnością osób z niepełnosprawnościami.
więcej
|
Metsä Tissue wybiera Spark Foundry do obsługi mediowej
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową Metsä Tissue, producenta papierowych artykułów higienicznych, właściciela takich marek, jak Lambi, Mola i Tento.
więcej
|
Saatchi&Saatchi globalną agencją kreatywną Siemensa
Agencja Saatchi&Saatchi (Publicis Groupe) wygrała przetarg na globalną obsługę kreatywną firmy Siemens. Zajmą się tym oddziały agencji w Wielkiej Brytanii i w Niemczech.
więcej
|
T-Mobile daje klientom taryfy internetowe na ferie
T-Mobile startuje z nową kampanią, promującą najnowsze taryfy z nieograniczonym internetem - również w 5G - w smartfonie.
więcej
|
UOKiK: kontrole cen produktów spożywczych dotyczą największych uczestników rynku
Monitoring cen żywności związany z obniżką VAT prowadzony jest w odniesieniu do największych przedsiębiorców, mających znaczące udziały w rynku - mówił w środę prezes UOKiK Tomasz Chróstny, uzasadniając, że mali przedsiębiorcy traktują ceny w sieciach handlowych jako punkt odniesienia.
więcej
|
Hologram na Dworcu Centralnym promuje opakowania Pepsi 100% rPET
W ramach kampanii wspierającej wprowadzenie przez Pepsi butelek rPET, czyli butelek wykonanych w 100 proc. z plastiku z recyklingu, na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie stanęła wielkoformatowa reklama w formie hologramu. Aktywacja powstała dzięki współpracy z Disturbed Media Group & Ingage Media.
więcej
|
"Przyprawiaj wygodnie" w nowej kampanii Kamis
Ruszyła tegoroczna kampania marki Kamis promująca przyprawy i zioła w wygodnych słoiczkach. Za realizację działań w Polsce oraz adaptację formatów na rynek rumuński odpowiada agencja Insignia. Kampania trwa do końca lutego.
więcej
|
Anna Markowska i Marcin Tyszka reklamują smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket
Modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka promują najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket.
więcej
|
Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do IAA Polska
Kolejne organizacje dołączają do IAA Polska. Do kurii mediów przystępuje Grupa RMF, do kurii professional services - agencja rekrutacyjna Antal oraz agencja reklamowa RTB House, zaś do kurii reklamodawców – Carrefour Polska.
więcej
|
Bezpieczna jazda się opłaca! Kasa Wraca w LINK4 Bezpieczna jazda jest miarą naszej odpowiedzialności za zdrowie i życie własne i innych. Niby oczywiste, a jednak w praktyce nie zawsze wystarcza, by przekonać kierowców do zdjęcia nogi z gazu. Stąd ostatnie zmiany w przepisach, zaostrzające dość drastycznie kary za wykroczenia drogowe. Poza wysokimi mandatami jest też inny sposób, by zachęcić kierowców do przepisowej jazdy. To się po prostu opłaca - przekonuje LINK4 i proponuje zwrot części pieniędzy wydanych na ubezpieczenie OC lub OC/AC w nagrodę za bezpieczną jazdę. Nawet do 30% składki wraca do kieszeni kierowcy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Eksperci: Interes publiczny uzasadnia informowanie o szczepieniach polityków
Ujawnienie przez Onet informacji o politykach, którzy się zaszczepili (choć publicznie ich ugrupowanie podaje w wątpliwość sens szczepień), i tych, którzy nie poddali się szczepieniom przeciw koronawirusowi (choć należą do partii rządzącej, która apeluje o szczepienie się), zdaniem ekspertów jest uzasadnione przez prawo obywatela do wiedzy na temat jego reprezentantów.
więcej
|
Onet, RMF FM i WP najbardziej opiniotwórcze w 2021 rok. Rekord Wirtualnemedia.pl
Najbardziej opiniotwórczym medium 2021 roku jest Onet, który zdobył prawie 51 tys. wzmianek w innych mediach. Z wynikiem niemal 45 tys. cytowań na miejscu drugim uplasowała się stacja RMF FM, a podium zamyka redakcja WP z liczbą 43 tys. wzmianek – podaje Instytut Monitorowania Mediów. W czołówce mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl, z wynikiem ponad 10,3 tys. cytowań.
więcej
|
Matea Gold i Philip Rucker pokierują działem krajowym ,,The Washington Post"
W kierownictwie dziennika „The Washington Post” pojawiły się istotne zmiany. Redaktor naczelną krajowego działu gazety została mianowana Matea Gold, a jej zastępcą Philip Rucker. Duet ma opracować nowy sposób dotarcia do odbiorców z ważnymi treściami za pomocą rozwiązań audiowizualnych.
więcej
|
Łukasz Orbitowski z felietonami we Wprost.pl
Pisarz Łukasz Orbitowski rozpoczął współpracę z serwisem Wprost.pl (AWR Wprost). Na łamach tytułu będą ukazywać się jego komentarze na bieżące tematy.
więcej
|
|
|
Konfederacja po blokadzie na Facebooku: to był duży cios, Meta nie chce dalej dyskutować
Kancelaria Premiera wspierała nas w ciepłych słowach po zablokowaniu profilu Konfederacji na Facebooku. Ale na tym się skończyło. Usłyszeliśmy, że rząd nie ma żadnych narzędzi. I liczy na Unię Europejską. A nam przecież w tej całej sprawie nie chodzi o przekazanie pałeczki cenzury z Facebooka do Brukseli – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Grabarczyk, szef biura Konfederacji.
więcej
|
Ministerstwo Sprawiedliwości odpowiada na zarzuty ws. ustawy o wolności w mediach społecznościowych
Ministerstwo Sprawiedliwości broni projektu Ustawy o wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych, podkreślając, że Rada Wolności słowa będzie organem apolitycznym, a ustawa będzie regulować kwestie, których nie obejmuje unijny Akt o usługach cyfrowych (DSA).
więcej
|
Allegro podwyższa prowizję
Z początkiem marca Allegro podniesie prowizję sprzedażową w prawie wszystkich kategoriach dla sprzedawców z kontami firmowymi. Tacy sprzedawcy będą też płacili więcej za dostawy Pocztą Polską i UPS w ramach Allegro Standard.
więcej
|
TikTok najszybciej rozwijającą się marką świata
Platforma społecznościowa TikTok została ogłoszona najszybciej rozwijającą się marką na świecie w tegorocznej edycji Brand Finance Global 500 Report.
więcej
|
Onet, RMF FM i WP najbardziej opiniotwórcze w 2021 rok. Rekord Wirtualnemedia.pl
Najbardziej opiniotwórczym medium 2021 roku jest Onet, który zdobył prawie 51 tys. wzmianek w innych mediach. Z wynikiem niemal 45 tys. cytowań na miejscu drugim uplasowała się stacja RMF FM, a podium zamyka redakcja WP z liczbą 43 tys. wzmianek – podaje Instytut Monitorowania Mediów. W czołówce mediów internetowych są Wirtualnemedia.pl, z wynikiem ponad 10,3 tys. cytowań.
więcej
|
Polski film drugi tydzień z rzędu najchętniej oglądaną nieanglojęzyczną produkcją na Netfliksie
"Jak pokochałam gangstera" Macieja Kawulskiego znalazł się w polskiej i światowej czołówce rankingu Netfliksa. Filmowa historia "Nikosia" kolejny tydzień z rzędu zajmuje najwyższe miejsce w zestawieniach Top 10 opublikowanych przez platformę streamingową. Co jeszcze oglądali widzowie serwisu?
więcej
|
Publicysta wRealu24.pl skazany za wulgarną wypowiedź o protestujących kobietach
Magdalena Dobrzańska-Frasyniuk wygrała proces z Romanem Sklepowiczem, publicystą telewizji wRealu24.pl, który jesienią 2017 roku zastanawiał się na antenie tej telewizji kto „bzyka” uczestniczki Czarnego Marszu. Sklepowicz musi zapłacić grzywnę i nawiązkę, a także uiścić koszty postępowania
więcej
|
Pięć bilionów wyświetleń na platformie Shorts YouTube'a. Serwis planuje wprowadzenie NFT
W 2021 liczba twórców otrzymujących pieniądze za publikowanie materiałów na platformie Shorts wzrosła o 40 procent - ujawniła Susan Wojcicki, szefowa YouTube’a. Od momentu uruchomienia Shorts liczba wyświetleń opublikowanych tam materiałów wyniosła ponad 5 bilionów. W 2022 roku YouTube może rozszerzyć możliwość współpracy twórców z markami, rozważa też monetyzację treści za pośrednictwem tokenów NFT.
więcej
|
Marek Belniak odchodzi z zarządu Merlin Group
Z funkcji członka zarządu firmy e-commerce’owej Merlin Group zrezygnował Marek Belniak. Rada nadzorcza ma uzupełnić skład zarządu w czwartek wieczorem.
więcej
|
Kurs giełdowy InPostu zmalał w br. o 41 proc., Rafał Brzoska wydał 4,5 mln euro na akcje
Kurs giełdowy InPostu, właściciela Paczkomatów, w ostatnich dniach wyznaczał kolejne rekordowo niskie poziomy. W styczniu akcje taniały na 13 sesjach, a zdrożały tylko na czterech. Spadków nie wyhamowało to, że menedżerowie firmy zainwestowali w jej walory 5,7 mln euro, z czego 4,5 mln euro wyłożył Rafał Brzoska.
więcej
|
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp! Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Donald Tusk ruszył w Polskę, żeby rozmawiać o problemach przedsiębiorców. "Budzi opozycję ze snu zimowego"
Od kilku tygodni lider Platformy Obywatelskiej Donald Tusk jest aktywniejszy w mediach społecznoścowych, odwiedza też kolejne miejscowości, rozmawiając z przedsiębiorcami o problemach, głównie inflacji i Polskim Ładzie. Zdaniem ekspertów to naturalna strategia, by w okresie malejącego poparcia dla rządzących intensyfikować swoje działania, krytykować błędy władzy i pokazać, że słucha się ludzi. - Donald Tusk czuje wiatr w żaglach i naturalnie przystępuje do ofensywy - zauważa dr. Krystian Dudek.
więcej
|
Cohn & Wolfe pracuje dla EOS KSI Polska
Do grona klientów agencji Cohn & Wolfe dołączył EOS KSI Polska – spółka należąca do Grupy EOS, jednej z największych międzynarodowych firm zarządzających wierzytelnościami.
więcej
|
Xsolla klientem Triple PR
Xsolla, firma z sektora gier wideo, wybiera Triple PR do współpracy na polskim rynku w zakresie obsługi komunikacyjnej i PR.
więcej
|
|
|