Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 28 Stycznia 2022
 
 
 
Ponad 20 osób ma stracić pracę po zamknięciu ,,Focusa", ,,Elle Man" i ,,Samego Zdrowia"
 
Ponad 20 pracowników Burda Media Polska może pożegnać się z pracodawcą po tym, jak wydawnictwo zamknęło tytuły marki „Focus” oraz „Elle Man” i „Samo Zdrowie” - dowiedział się nieoficjalnie serwis Wirtualnemedia.pl. Burda nie komentuje sprawy. więcej
 
 
Paweł Tyszkiewicz: uregulowanie opłat przetargowych dla agencji jest niemożliwe i niezgodne z prawem
 
Opłata rejection fee, czyli zapłata za pracę wykonaną przez agencję reklamową w przetargu to na polskim rynku wciąż niezwykle rzadko stosowana praktyka. I choć staje się standardem na wielu światowych rynkach, to w Polsce wciąż niewygodny dla reklamodawców temat. Próbują z tym walczyć różne branżowe organizacje.  - Uregulowanie takiej kwestii, jak płacenie za udział w przetargu przez podmioty prywatne, czy organizacje branżowe jest niemożliwe i niezgodne z prawem. Są to zawsze indywidualne decyzje firmy, która ogłasza przetarg i agencji, która podejmuje się udziału w danym przetargu - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. więcej
 
 
Pięciu chętnych do budowy nowej siedziby TVP Info. Chcą ponad 100 mln zł więcej niż oferuje Telewizja Polska
 
W przetargu Telewizji Polskiej dotyczącymi budowy nowej siedziby Telewizyjnej Agencji Informacyjnej złożono pięć ofert, z kwotami od 607 do 643 mln zł. Tymczasem TVP na realizację projektu chce przeznaczyć maksymalnie 495,6 mln zł. więcej
 
 
Funwisher Jarosława Kuźniara pozyskał ponad 152 tys. zł. "Start kampanii przed świętami to był zły pomysł"
 
Funwisher - cyfrowa platforma oferująca personalizowane życzenia wideo - przez pierwszy miesiąc emisji crowdfundingowej pozyskała od 33 inwestorów 83 tys. zł, obecnie to ponad 152  tys. zł od 50 inwestorów. To tylko kilka procent z założonego celu 2,1 mln zł. "Start kampanii tuż przed świętami to był zły pomysł, żałuję, że organizatorzy nie odwiedli nas od niego. Straciliśmy pół cennego miesiąca"- mówi nam Jarosław Kuźniar, CEO Funwisher. więcej
 
 
Katarzyna Ciepielewska i Łukasz Sobolewski będą prowadzili ,,W kontrze" w TVP Info, znika Magdalena Ogórek
 
Od najbliższego weekendu magazyn „W kontrze” w TVP Info prowadzić będą Katarzyna Ciepielewska i Łukasz Sobolewski, na przemian z Agnieszką Oszczyk i Jarosławem Jakimowiczem. Z programu znika Magdalena Ogórek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Za dwa miesiące zmiana standardu telewizji. ,,Jesteśmy na ostatniej prostej" więcej
 
UOKiK kontroluje rozgłośnie, a Polskie Radio rezygnuje z zakupu badania Radio Track. "To jest ze sobą powiązane" więcej
 
TVP szykuje TVP GO. Ma wystartować w pierwszym kwartale więcej
 
Polski Ład w ogniu krytyki. Eksperci ostrzegają przed "podwójną" składką zdrowotną więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. Social Media TVP
Redaktor w redakcji Onet Wiadomości Ringier Axel Springer
Redaktor prowadzący serwisów regionalnych Ringier Axel Springer
Redaktor nocny Ringier Axel Springer
Reporter regionalny Onet.pl Ringier Axel Springer
Młodszy specjalista ds. emisji Kino Polska TV SA
Presentation Scheduler The Walt Disney Company Polska
Content Merchandising Manager CE The Walt Disney Company Polska
Grafik komputerowy/ Motion Designer TVP
Specjalista w obszarze Social Media TVP
Account Manager Clear Channel Poland
Zastępca Dyrektora ds. Badań i Analiz TVP
Główny Specjalista w Zespole Impresariatu TVP
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Pięciu chętnych do budowy nowej siedziby TVP Info. Chcą ponad 100 mln zł więcej niż oferuje Telewizja Polska

W przetargu Telewizji Polskiej dotyczącymi budowy nowej siedziby Telewizyjnej Agencji Informacyjnej złożono pięć ofert, z kwotami od 607 do 643 mln zł. Tymczasem TVP na realizację projektu chce przeznaczyć maksymalnie 495,6 mln zł. więcej

Katarzyna Ciepielewska i Łukasz Sobolewski będą prowadzili ,,W kontrze" w TVP Info, znika Magdalena Ogórek

Od najbliższego weekendu magazyn „W kontrze” w TVP Info prowadzić będą Katarzyna Ciepielewska i Łukasz Sobolewski, na przemian z Agnieszką Oszczyk i Jarosławem Jakimowiczem. Z programu znika Magdalena Ogórek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

HBO Max w cenie zbliżonej do HBO GO? ,,Liczymy na przyjazną zmianę"

Za kilka tygodni w Polsce zadebiutuje platforma streamingowa HBO Max. Zastąpi serwis HBO GO, który można kupić samodzielnie lub poprzez operatorów płatnej telewizji. Przedstawiciele branży płatnej telewizji liczą na „przyjazną zmianę”, choć niektórzy boją się „Blitzkriegu” ze strony HBO. więcej

Słabe oceny film ,,Gierek". Raczek: to film w konwencji telenowel. Woś: ludziom się podoba

- „Gierek” to film niedobry, i to na kilku poziomach - ocenia dla portalu Wirtualnemedia.pl krytyk filmowy Tomasz Raczek. Przewiduje też, że ludzie mimo to będą chodzili na niego do kina, gdyż (w założeniach) obraz portretuje epokę Gierka, którą wielu z widzów jeszcze pamięta. Jednoznacznie negatywnie oceniają produkcję także inni krytycy, bronią ją za to - jej twórcy. więcej

Okolicznościowe Eurosporty trafią też do Canal+? ,,Rozmowy trwają"

Polsat Box poinformował w komunikacie, że okolicznościowe kanały Eurosportu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie trafią do jej oferty. Abonenci Canal+ krytykują firmę za brak podobnej deklaracji. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że stacje mogą pojawić się także w tej platformie.   więcej

Canal+ rozpoczyna współpracę ze Snapchatem

Operator płatnej telewizji Canal+ będzie we Francji współpracował z popularnym wśród młodych serwisem społecznościowym Snapchat. Jego użytkownicy mają zyskać dostęp do wybranych programów telewizyjnych. W Polsce Canal+ także zabiega o względy młodych dorosłych. więcej

Błędy w badaniu Out of Home Nielsena uderzają w stacje telewizyjne. 350 mln dol. strat

Prowadzone przez Nielsena badania oglądalności w ramach panelu Out of Home są obarczone licznymi błędami - wynika z informacji firmy VAB. Zgodnie z wyliczeniami wady oprogramowania mogły kosztować największe amerykańskie stacje telewizyjne nawet 350 mln dol. strat w przychodach reklamowych. więcej

Marcin Wrona i Jacek Stawiski we wspólnym cyklu na TVN24 GO

Na platformie TVN24 GO wkrótce pojawi się cykl, w którym korespondent TVN w USA Marcin Wrona i dziennikarz TVN24 BiS Jacek Stawiski będą rozmawiać o sprawach międzynarodowych. więcej

Zmiany na liście kanałów Polsat Box

Platforma cyfrowa Polsat Box zaktualizowała listę swoich kanałów. Na wyższą pozycję „awansowała” ogólnotematyczna stacja Zoom TV i filmowy kanał Ale Kino+. więcej

MOC TV z nową radą nadzorczą, z członkowsta zrezygnowały TV Republika i AETN Poland

Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych MOC TV ma nową radę nadzorczą, której przewodniczącą została Beata Dymacz z TV Puls. W jej skład wszedł po raz pierwszy Michał Winnicki z MWE Networks. Z członkostwa w MOC TV zrezygnowało dwóch nadawców: TV Republika oraz AETN Poland. więcej

Audyt danych Gemiusa o oglądalności tv poza domem będzie kosztował 350 tys. zł, przeprowadzi go CESP

Ok. 350 tys. zł brutto ma kosztować audyt fuzji danych Gemiusa o oglądalności telewizji poza domem (viewing OOH) z danymi telemetrycznymi Nielsena - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeprowadzi go francuska firma badawcza CESP. więcej

Discovery z największą liczbą zamówionych programów w 2021 roku

Amerykański koncern Discovery pokonał m.in. ViacomCBS, Netfliksa, Disney i BBC pod względem liczby programów telewizyjnych w 2021 roku. Na całym świecie firma łącznie wyprodukowała i zamówiła w ub.r. 556 tytułów. więcej

TVP przejęła po Eurosporcie transmisje z ME na żużlu. Kurski pisze o ,,sporcie premium"

Telewizja Polska pozyskała prawa do transmisji Indywidualnych Mistrzostw Europy na żużlu. Transmisje z Speedway Euro Championship będą nadawane na antenach TVP przez najbliższe 4 lata. Do tej pory pokazywał je Eurosport. więcej

Disney+ w Polsce z premierowymi tytułami. Na liście ,,Star Wars: Obi-Wan Kenobi", ,,Rise" i ,,Moon Knight"

Na połowę 2022 roku zaplanowano start w Polsce serwisu Disney+. Użytkownicy w naszym kraju otrzymają dostęp do istniejącej już biblioteki tytułów, a także do zapowiedzianych premierowych produkcji, wśród których są między innymi „Star Wars: Obi-Wan Kenobi”, „Rise” i „Moon Knight”.   więcej

Gwiazdy TVN Grupa Discovery w uświadamiającym projekcie ,,Bunt" (wideo)

Od poniedziałku, 31 stycznia w TVN i Player.pl będzie można oglądać nowy codzienny serial „Bunt!”. Produkcji towarzyszy specjalny projekt społeczny, w którym gwiazdy TVN Grupa Discovery reprezentują różne rodzaje buntu. więcej

Igrzyska olimpijskie w ,,otwartym oknie" dla wszystkich abonentów Polsat Box

Abonenci Polsat Box będą mogli bez dodatkowych opłat oglądać Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022. To wydarzenie sportowe będzie transmitowane w Eurosport 1 i 2 oraz w czterech dodatkowych kanałach tego nadawcy. Darmowy dostęp do nich otrzymają wszyscy abonenci telewizji satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej od Polsat Box. więcej

HBO Max w zeszłym roku pozyskał 13,1 mln subskrybentów

Serwis streamingowy HBO Max należący do koncernu WarnerMedia, którego właścicielem jest holding AT&T, informuje, że w 2021 r. pozyskał 13,1 mln abonentów. Platforma nadal pozostaje daleko w tyle za Netfliksem i Disney+. więcej

TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w 2021 roku, Polsat Comedy Central Extra na czele wzrostów

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w 2021 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Comedy Central Extra, a liderem spadków była stacja Canal+ Family - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Netia TV: 6 kanałów Eurosportu na igrzyska w Pekinie w oknie otwartym

Wszyscy abonenci usług TV Netii, w ramach tzw. okna otwartego, otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 6 kanałów Eurosportu, na których od 4 lutego br. transmitowane będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022. więcej

Hity filmowe z biblioteki Kino Polska TV w Player.pl

Kino Polska TV i Player.pl nawiązały współpracę, w ramach której w serwisie VOD TVN Grupa Discovery pojawią się filmy z biblioteki Kino Polska TV i SPI International (większościowy akcjonariusz Kino Polska TV SA), m.in. takie produkcje jak: „Wiwarium”, „Killerman” i „Plażowy Haj”. więcej

Bezpieczna jazda się opłaca! Kasa Wraca w LINK4

Bezpieczna jazda jest miarą naszej odpowiedzialności za zdrowie i życie własne i innych. Niby oczywiste, a jednak w praktyce nie zawsze wystarcza, by przekonać kierowców do zdjęcia nogi z gazu. Stąd ostatnie zmiany w przepisach, zaostrzające dość drastycznie kary za wykroczenia drogowe. Poza wysokimi mandatami jest też inny sposób, by zachęcić kierowców do przepisowej jazdy. To się po prostu opłaca - przekonuje LINK4 i proponuje zwrot części pieniędzy wydanych na ubezpieczenie OC lub OC/AC w nagrodę za bezpieczną jazdę. Nawet do 30% składki wraca do kieszeni kierowcy. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Które piosenki grano najczęściej w stacjach radiowych w 2021 roku?

Związek Producentów Audio Video przygotował roczne podsumowanie najpopularniejszych utworów emitowanych przez polskie rozgłośnie. W pierwszej dwudziestce zestawienia znalazły się tylko trzy piosenki wykonywane przez rodzimych artystów. więcej

 
KRRiT przedłużyła trzy koncesje

Podczas czwartkowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła o kolejne 10 lat trzy koncesje. Dwie z nich dotyczą rozgłośni radiowych, jedna lokalnej telewizji. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Krakowie w II półroczu, 19 pkt. proc. przewagi nad drugim TOK FM

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w drugim półroczu 2021 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i RMF Classic - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Ponad 190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu. Działania SEO dla Netia.pl - case study

W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts. Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Paweł Tyszkiewicz: uregulowanie opłat przetargowych dla agencji jest niemożliwe i niezgodne z prawem

Opłata rejection fee, czyli zapłata za pracę wykonaną przez agencję reklamową w przetargu to na polskim rynku wciąż niezwykle rzadko stosowana praktyka. I choć staje się standardem na wielu światowych rynkach, to w Polsce wciąż niewygodny dla reklamodawców temat. Próbują z tym walczyć różne branżowe organizacje.  - Uregulowanie takiej kwestii, jak płacenie za udział w przetargu przez podmioty prywatne, czy organizacje branżowe jest niemożliwe i niezgodne z prawem. Są to zawsze indywidualne decyzje firmy, która ogłasza przetarg i agencji, która podejmuje się udziału w danym przetargu - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. więcej

dentsu Polska łączy agencje Isobar Polska i Red8

Grupa dentsu Polska łączy agencję digitalową Isobar Polska i ATL-ową Red8. Za zarządzanie wspólną strukturą na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej odpowiada Krzysztof Mocek. więcej

Błędy w badaniu Out of Home Nielsena uderzają w stacje telewizyjne. 350 mln dol. strat

Prowadzone przez Nielsena badania oglądalności w ramach panelu Out of Home są obarczone licznymi błędami - wynika z informacji firmy VAB. Zgodnie z wyliczeniami wady oprogramowania mogły kosztować największe amerykańskie stacje telewizyjne nawet 350 mln dol. strat w przychodach reklamowych. więcej

NFZ szykuje kampanię o dbaniu o zdrowie po przejściu COVID-19, szuka agencji

Narodowy Fundusz Zdrowia szuka w przetargu agencji, która zajmie się społeczną kampanią dotyczącą powrotu do zdrowia po przebyciu Covid-19 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Cama?eu pokazuje pobite kobiety

Francuska marka odzieżowa Camaïeu w swoim sklepie internetowym posiniaczone twarze kobiet. Ma to zwrócić uwagę na problem przemocy domowej i edukować na temat tego, gdzie szukać pomocy. więcej

Marta Dużbabel w OTO Film

Marta Duźbabel dołączyła do zespołu studia filmowego OTO Film. więcej

Michał Żebrowski kąpie się w przeręblu w reklamie McDonald's

Nowa kampania reklamowa sieci gastronomicznej McDonald’s z aktorami Michałem Żebrowskim i Borysem Szycem pokazuje ich kolejny zakład dotyczący burgera Maestro. więcej

Herm?s oskarża artystę o nielegalny handel tokenami NFT z torebkami Birkin

Luksusowy francuski dom mody Hermès zarzuca działającemu w przestrzeni cyfrowej amerykańskiemu artyście naruszenie znaku towarowego poprzez tworzenie i oferowanie tokenów NFT z serii MetaBirkins, będących wirtualnymi wariacjami na temat słynnych torebek Birkin. więcej

Carrefour obniża ceny najpopularniejszych produktów

Carrefour obniża ceny ponad 18,5 tys. produktów w związku z obniżką VAT i dodaje do tej listy 1000 najczęściej kupowanych przez klientów. więcej

BrandLift agencją influencer marketingową Avon

Agencja marketingu influencerskiego BrandLift będzie realizować kompleksowo kampanie na rzecz marki kosmetycznej Avon. To kolejna współpraca firmy z tym klientem. więcej

PKO BP promuje Konto dla Młodych kampanią "Skill w gamingu to skill w życiu"

„Skill w gamingu to skill w życiu" to hasło nowej kampanii internetowej PKO Banku Polskiego. Akcja przygotowana przez Cheil i Havas Media promuje PKO Konto dla Młodych wraz z kartą Mastercard. więcej

Siedem nowych sklepów Netto 3.0

W bieżącym tygodniu Netto uruchomiło siedem nowych sklepów, których otwarcie jest wynikiem konwersji istniejących dotychczas marketów Tesco w dyskonty Netto 3.0. więcej

Animowana kampania Mubi

Rusza kampania reklamowa porównywarki ubezpieczeń samochodowych MubI. więcej

Reckitt kampanią wspiera nowość w ofercie - Nurodent żel

Firma Reckitt wprowadziła na rynek nowość - żel na bolesne ząbkowanie u dzieci Nurodent. Produkt wsparty jest kampanią w telewizji i w internecie przygotowaną przez agencję OMD. więcej

Enea przedłuża sponsoring Polskiego Związku Tenisa Stołowego

Firma Enea, dostawca energii będzie sponsorem generalnym Polskiego Związku Tenisa Stołowego do końca 2023 roku. więcej

Czteryczwarte wygrywa przetarg na projekt Wyborowa Tamarindo

Agencja brandingowa Czteryczwarte wygrała przetarg, a następnie opracowała design Wyborowa Tamarindo – marki Pernod Ricard stworzonej z myślą o rynku meksykańskim. więcej

Purella rusza z nowym sezonem "Superfoody na co dzień"

Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon. więcej

Bezpieczna jazda się opłaca! Kasa Wraca w LINK4

Bezpieczna jazda jest miarą naszej odpowiedzialności za zdrowie i życie własne i innych. Niby oczywiste, a jednak w praktyce nie zawsze wystarcza, by przekonać kierowców do zdjęcia nogi z gazu. Stąd ostatnie zmiany w przepisach, zaostrzające dość drastycznie kary za wykroczenia drogowe. Poza wysokimi mandatami jest też inny sposób, by zachęcić kierowców do przepisowej jazdy. To się po prostu opłaca - przekonuje LINK4 i proponuje zwrot części pieniędzy wydanych na ubezpieczenie OC lub OC/AC w nagrodę za bezpieczną jazdę. Nawet do 30% składki wraca do kieszeni kierowcy. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Ponad 20 osób ma stracić pracę po zamknięciu ,,Focusa", ,,Elle Man" i ,,Samego Zdrowia"

Ponad 20 pracowników Burda Media Polska może pożegnać się z pracodawcą po tym, jak wydawnictwo zamknęło tytuły marki „Focus” oraz „Elle Man” i „Samo Zdrowie” - dowiedział się nieoficjalnie serwis Wirtualnemedia.pl. Burda nie komentuje sprawy. więcej

Nowa Era wprowadza dwa nowe tytuły marki ,,Świerszczyk"

„Świerszczyk Labirynty” i „Świerszczyk. Znajdź różnice” - to dwa nowe magazyny dla dzieci, które wydaje Nowa Era. Pierwszy pojawił się na rynku w styczniu, drugi będzie mieć premierę 1 lutego br. W tym roku pojawią się cztery wydania każdego z tytułów. więcej

RASP łączy redakcje sportowe, Jacek Stańczyk naczelnym Przeglądu Sportowego Onet

Od marca redakcje działu sportowego Onetu i „Przeglądu Sportowego” będą połączone, nowo utworzoną funkcję redaktora naczelnego Przeglądu Sportowego Onet obejmie Jacek Stańczyk. Obecny redaktor naczelny „PS” Paweł Wołosik będzie wicenaczelnym, nowe funkcje obejmą też Maciej Szmigielski i Kamil Wolnicki. więcej

Polska Press z 274 mln zł wpływów od przejęcia przez Orlen

Od kupna przez Orlen na początku marca ub.r. do grudnia Grupa Polska Press zanotowała 274 mln zł przychodów. Koncern paliwowy zaznaczył, że to kwota nieistotna przy skali jego biznesu. więcej

Blisko pół miliona zł od Wydawnictwa Agora na cele charytatywne dzięki książkom-cegiełkom

Do końca grudnia ub. roku Wydawnictwo Agora przeznaczyło na cele społeczne kwotę 472 864,21 złotych - informuje wydawca. Było to możliwe dzięki wciąż trwającym trzem literackim akcjom i książkom charytatywnym  – „Nadzieja",  „Wszystkie kolory świata" oraz „O, choroba". więcej

Burda zamyka ,,Focus", ,,Elle Man" i ,,Samo Zdrowie"

Wydawnictwo Burda Media Polska zamyka wersje drukowane i serwisy internetowe magazynów „Focus”, „Focus Historia”, „Focus Coaching” i „Elle Man” oraz drukowany magazyn „Samo Zdrowie”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Funwisher Jarosława Kuźniara pozyskał ponad 152 tys. zł. "Start kampanii przed świętami to był zły pomysł"

Funwisher - cyfrowa platforma oferująca personalizowane życzenia wideo - przez pierwszy miesiąc emisji crowdfundingowej pozyskała od 33 inwestorów 83 tys. zł, obecnie to ponad 152  tys. zł od 50 inwestorów. To tylko kilka procent z założonego celu 2,1 mln zł. "Start kampanii tuż przed świętami to był zły pomysł, żałuję, że organizatorzy nie odwiedli nas od niego. Straciliśmy pół cennego miesiąca"- mówi nam Jarosław Kuźniar, CEO Funwisher. więcej

Canal+ rozpoczyna współpracę ze Snapchatem

Operator płatnej telewizji Canal+ będzie we Francji współpracował z popularnym wśród młodych serwisem społecznościowym Snapchat. Jego użytkownicy mają zyskać dostęp do wybranych programów telewizyjnych. W Polsce Canal+ także zabiega o względy młodych dorosłych. więcej

Jedna trzecia Polaków słyszała o seksaferze Leksia z Teamu X

Informacja o seksaferze Leksia dotarła do 33 proc. Polaków, jednak tylko 5 proc. wskazało na ten kryzys spontanicznie, bez pytania wspomagającego - wynika z badania agencji SW Research we współpracy z LoveBrands Group. 13 proc. respondentów stwierdziło, że obecnie mają o Leksiu lepsze zdanie, niż przed aferą, a co czwarta pytana osoba uważa,, że afera zupełnie nie zmieniła jej opinii o influencerze. więcej

Muzyk chciał od Spotify usunięcia jego muzyki w proteście przeciwko tezom Joego Rogana

Twórczość Neila Younga zniknie z serwisu streamingowego Spotify. Muzyk sam tego zażądał, protestując przeciwko antynaukowym treściom w podcaście Joego Rogana. więcej

Krzysztof Stanowski nie przekonał burmistrza Wielunia do rezygnacji z gali MMA ze ,,Słowikiem"

W środę Krzysztof Stanowski bezskutecznie starał się przekonać burmistrza Wielunia Pawła Okrasę, żeby wycofał się z wynajmu miejskiej hali na galę MMA-VIP 4 Marcina Najmana, którą promuje były szef mafii pruszkowskiej Andrzej Z., pseudonim „Słowik”. Przy okazji Stanowski skonfrontował się z Najmanem. więcej

Netflix zaczyna współpracę ze Szkołą Filmową w Łodzi. Na start - warsztaty dla młodych twórców

Styczniowy cykl warsztatów dla studentek i studentów Szkoły Filmowej w Łodzi rozpoczął długofalową współpracę pomiędzy Netfliksem i łódzką uczelnią. Ta pierwsza wspólna inicjatywa ułatwić ma młodym talentom początek profesjonalnej kariery w branży audiowizualnej, a sama współpraca - ma być inwestycją w polski rynek filmowy. więcej

98-latka ocalała z Auschwitz podbija TikToka

Jako nastolatka Lily Ebert przeżyła piekło: pobyt w Auschwitz, pracę przymusową, marsz śmierci; teraz ma 98 lat, rok temu przechorowała koronawirusa, a dzięki nastoletniemu prawnukowi Dovowi Formanowi dotarła do wielomilionowej publiczności dzięki mediom społecznościowym – opisuje „Der Spiegel”. więcej

Interia z akcją #niechzobaczą i #niechusłyszą. ,,Otwarcie rozmawiamy z gwiazdami o zdrowiu psychicznym"

Portal Interia.pl w czwartek wystartował z akcją #niechzobaczą i #niechusłyszą, która ma na celu m.in. zachęcić dzieci i młodzież do korzystania z telefonów zaufania. W inicjatywie wzięli udział Jakub Błaszczykowski, Janusz Chabior, Vesna Leszczyńska i Monika Miller. więcej

Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp!

Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Błędy w badaniu Out of Home Nielsena uderzają w stacje telewizyjne. 350 mln dol. strat

Prowadzone przez Nielsena badania oglądalności w ramach panelu Out of Home są obarczone licznymi błędami - wynika z informacji firmy VAB. Zgodnie z wyliczeniami wady oprogramowania mogły kosztować największe amerykańskie stacje telewizyjne nawet 350 mln dol. strat w przychodach reklamowych. więcej

Audyt danych Gemiusa o oglądalności tv poza domem będzie kosztował 350 tys. zł, przeprowadzi go CESP

Ok. 350 tys. zł brutto ma kosztować audyt fuzji danych Gemiusa o oglądalności telewizji poza domem (viewing OOH) z danymi telemetrycznymi Nielsena - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeprowadzi go francuska firma badawcza CESP. więcej

Podsumowanie 2021 roku w branży badawczej, trendy na 2022 rok

W cyklu naszych rocznych podsumowań najważniejsze wydarzenia 2021 roku oraz trendy i wyzwania, przed którymi stoi w 2022 roku branża badawcza wskazują przedstawiciele i przedstawicielki Kantar Polska, Ipsos Polska, IQS i Nielsena.   więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Nieznany obiekt w kosmosie nadaje fale radiowe. Astrofizycy: Za szybki na supernową, zbyt powolny na pulsara
CD Projekt zawarł ugodę z amerykańskimi inwestorami ws. informacji przed premierą ,,Cyberpunk 2077"
Szef ZPP po polsko-niemiecku odpisał prezesowi T-Mobile Polska ws. pozwu o milion zł
Apple z rekordowymi wpływami. Ponad połowa z iPhone'ów, zmalała sprzedaż iPadów
KPRM: Projekt ustawy o cyberbezpieczeństwie z pozytywną opinią komitetu ds. bezpieczeństwa
Sojusz Renault, Nissana i Mitsubishi. 35 nowych modeli elektryków do 2030 roku
Samsung z finansowym rekordem. Prawie 43 mld dolarów zysku w 2021 roku
TP Vision z piątym z rzędu rocznym wzrostem. Rosnąca popularność marek Philips TV & Sound
Rośnie rynek kosmiczny. "Nie możemy tego przegapić"
Amerykanie negocjują przejęcie producenta Pegasusa
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj