|
|
|
|
|
|
|
Pięciu chętnych do budowy nowej siedziby TVP Info. Chcą ponad 100 mln zł więcej niż oferuje Telewizja Polska
W przetargu Telewizji Polskiej dotyczącymi budowy nowej siedziby Telewizyjnej Agencji Informacyjnej złożono pięć ofert, z kwotami od 607 do 643 mln zł. Tymczasem TVP na realizację projektu chce przeznaczyć maksymalnie 495,6 mln zł.
więcej
|
Katarzyna Ciepielewska i Łukasz Sobolewski będą prowadzili ,,W kontrze" w TVP Info, znika Magdalena Ogórek
Od najbliższego weekendu magazyn „W kontrze” w TVP Info prowadzić będą Katarzyna Ciepielewska i Łukasz Sobolewski, na przemian z Agnieszką Oszczyk i Jarosławem Jakimowiczem. Z programu znika Magdalena Ogórek - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO Max w cenie zbliżonej do HBO GO? ,,Liczymy na przyjazną zmianę"
Za kilka tygodni w Polsce zadebiutuje platforma streamingowa HBO Max. Zastąpi serwis HBO GO, który można kupić samodzielnie lub poprzez operatorów płatnej telewizji. Przedstawiciele branży płatnej telewizji liczą na „przyjazną zmianę”, choć niektórzy boją się „Blitzkriegu” ze strony HBO.
więcej
|
Słabe oceny film ,,Gierek". Raczek: to film w konwencji telenowel. Woś: ludziom się podoba
- „Gierek” to film niedobry, i to na kilku poziomach - ocenia dla portalu Wirtualnemedia.pl krytyk filmowy Tomasz Raczek. Przewiduje też, że ludzie mimo to będą chodzili na niego do kina, gdyż (w założeniach) obraz portretuje epokę Gierka, którą wielu z widzów jeszcze pamięta. Jednoznacznie negatywnie oceniają produkcję także inni krytycy, bronią ją za to - jej twórcy.
więcej
|
Okolicznościowe Eurosporty trafią też do Canal+? ,,Rozmowy trwają"
Polsat Box poinformował w komunikacie, że okolicznościowe kanały Eurosportu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pekinie trafią do jej oferty. Abonenci Canal+ krytykują firmę za brak podobnej deklaracji. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że stacje mogą pojawić się także w tej platformie.
więcej
|
Canal+ rozpoczyna współpracę ze Snapchatem
Operator płatnej telewizji Canal+ będzie we Francji współpracował z popularnym wśród młodych serwisem społecznościowym Snapchat. Jego użytkownicy mają zyskać dostęp do wybranych programów telewizyjnych. W Polsce Canal+ także zabiega o względy młodych dorosłych.
więcej
|
Błędy w badaniu Out of Home Nielsena uderzają w stacje telewizyjne. 350 mln dol. strat
Prowadzone przez Nielsena badania oglądalności w ramach panelu Out of Home są obarczone licznymi błędami - wynika z informacji firmy VAB. Zgodnie z wyliczeniami wady oprogramowania mogły kosztować największe amerykańskie stacje telewizyjne nawet 350 mln dol. strat w przychodach reklamowych.
więcej
|
Marcin Wrona i Jacek Stawiski we wspólnym cyklu na TVN24 GO
Na platformie TVN24 GO wkrótce pojawi się cykl, w którym korespondent TVN w USA Marcin Wrona i dziennikarz TVN24 BiS Jacek Stawiski będą rozmawiać o sprawach międzynarodowych.
więcej
|
Zmiany na liście kanałów Polsat Box
Platforma cyfrowa Polsat Box zaktualizowała listę swoich kanałów. Na wyższą pozycję „awansowała” ogólnotematyczna stacja Zoom TV i filmowy kanał Ale Kino+.
więcej
|
MOC TV z nową radą nadzorczą, z członkowsta zrezygnowały TV Republika i AETN Poland
Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych MOC TV ma nową radę nadzorczą, której przewodniczącą została Beata Dymacz z TV Puls. W jej skład wszedł po raz pierwszy Michał Winnicki z MWE Networks. Z członkostwa w MOC TV zrezygnowało dwóch nadawców: TV Republika oraz AETN Poland.
więcej
|
Audyt danych Gemiusa o oglądalności tv poza domem będzie kosztował 350 tys. zł, przeprowadzi go CESP
Ok. 350 tys. zł brutto ma kosztować audyt fuzji danych Gemiusa o oglądalności telewizji poza domem (viewing OOH) z danymi telemetrycznymi Nielsena - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przeprowadzi go francuska firma badawcza CESP.
więcej
|
Discovery z największą liczbą zamówionych programów w 2021 roku
Amerykański koncern Discovery pokonał m.in. ViacomCBS, Netfliksa, Disney i BBC pod względem liczby programów telewizyjnych w 2021 roku. Na całym świecie firma łącznie wyprodukowała i zamówiła w ub.r. 556 tytułów.
więcej
|
TVP przejęła po Eurosporcie transmisje z ME na żużlu. Kurski pisze o ,,sporcie premium"
Telewizja Polska pozyskała prawa do transmisji Indywidualnych Mistrzostw Europy na żużlu. Transmisje z Speedway Euro Championship będą nadawane na antenach TVP przez najbliższe 4 lata. Do tej pory pokazywał je Eurosport.
więcej
|
Disney+ w Polsce z premierowymi tytułami. Na liście ,,Star Wars: Obi-Wan Kenobi", ,,Rise" i ,,Moon Knight"
Na połowę 2022 roku zaplanowano start w Polsce serwisu Disney+. Użytkownicy w naszym kraju otrzymają dostęp do istniejącej już biblioteki tytułów, a także do zapowiedzianych premierowych produkcji, wśród których są między innymi „Star Wars: Obi-Wan Kenobi”, „Rise” i „Moon Knight”.
więcej
|
Gwiazdy TVN Grupa Discovery w uświadamiającym projekcie ,,Bunt" (wideo)
Od poniedziałku, 31 stycznia w TVN i Player.pl będzie można oglądać nowy codzienny serial „Bunt!”. Produkcji towarzyszy specjalny projekt społeczny, w którym gwiazdy TVN Grupa Discovery reprezentują różne rodzaje buntu.
więcej
|
Igrzyska olimpijskie w ,,otwartym oknie" dla wszystkich abonentów Polsat Box
Abonenci Polsat Box będą mogli bez dodatkowych opłat oglądać Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022. To wydarzenie sportowe będzie transmitowane w Eurosport 1 i 2 oraz w czterech dodatkowych kanałach tego nadawcy. Darmowy dostęp do nich otrzymają wszyscy abonenci telewizji satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej od Polsat Box.
więcej
|
HBO Max w zeszłym roku pozyskał 13,1 mln subskrybentów
Serwis streamingowy HBO Max należący do koncernu WarnerMedia, którego właścicielem jest holding AT&T, informuje, że w 2021 r. pozyskał 13,1 mln abonentów. Platforma nadal pozostaje daleko w tyle za Netfliksem i Disney+.
więcej
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w 2021 roku, Polsat Comedy Central Extra na czele wzrostów
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w 2021 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Comedy Central Extra, a liderem spadków była stacja Canal+ Family - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netia TV: 6 kanałów Eurosportu na igrzyska w Pekinie w oknie otwartym
Wszyscy abonenci usług TV Netii, w ramach tzw. okna otwartego, otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 6 kanałów Eurosportu, na których od 4 lutego br. transmitowane będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022.
więcej
|
Hity filmowe z biblioteki Kino Polska TV w Player.pl
Kino Polska TV i Player.pl nawiązały współpracę, w ramach której w serwisie VOD TVN Grupa Discovery pojawią się filmy z biblioteki Kino Polska TV i SPI International (większościowy akcjonariusz Kino Polska TV SA), m.in. takie produkcje jak: „Wiwarium”, „Killerman” i „Plażowy Haj”.
więcej
|
Bezpieczna jazda się opłaca! Kasa Wraca w LINK4 Bezpieczna jazda jest miarą naszej odpowiedzialności za zdrowie i życie własne i innych. Niby oczywiste, a jednak w praktyce nie zawsze wystarcza, by przekonać kierowców do zdjęcia nogi z gazu. Stąd ostatnie zmiany w przepisach, zaostrzające dość drastycznie kary za wykroczenia drogowe. Poza wysokimi mandatami jest też inny sposób, by zachęcić kierowców do przepisowej jazdy. To się po prostu opłaca - przekonuje LINK4 i proponuje zwrot części pieniędzy wydanych na ubezpieczenie OC lub OC/AC w nagrodę za bezpieczną jazdę. Nawet do 30% składki wraca do kieszeni kierowcy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paweł Tyszkiewicz: uregulowanie opłat przetargowych dla agencji jest niemożliwe i niezgodne z prawem
Opłata rejection fee, czyli zapłata za pracę wykonaną przez agencję reklamową w przetargu to na polskim rynku wciąż niezwykle rzadko stosowana praktyka. I choć staje się standardem na wielu światowych rynkach, to w Polsce wciąż niewygodny dla reklamodawców temat. Próbują z tym walczyć różne branżowe organizacje. - Uregulowanie takiej kwestii, jak płacenie za udział w przetargu przez podmioty prywatne, czy organizacje branżowe jest niemożliwe i niezgodne z prawem. Są to zawsze indywidualne decyzje firmy, która ogłasza przetarg i agencji, która podejmuje się udziału w danym przetargu - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.
więcej
|
dentsu Polska łączy agencje Isobar Polska i Red8
Grupa dentsu Polska łączy agencję digitalową Isobar Polska i ATL-ową Red8. Za zarządzanie wspólną strukturą na poziomie Europy Środkowej i Wschodniej odpowiada Krzysztof Mocek.
więcej
|
Błędy w badaniu Out of Home Nielsena uderzają w stacje telewizyjne. 350 mln dol. strat
Prowadzone przez Nielsena badania oglądalności w ramach panelu Out of Home są obarczone licznymi błędami - wynika z informacji firmy VAB. Zgodnie z wyliczeniami wady oprogramowania mogły kosztować największe amerykańskie stacje telewizyjne nawet 350 mln dol. strat w przychodach reklamowych.
więcej
|
NFZ szykuje kampanię o dbaniu o zdrowie po przejściu COVID-19, szuka agencji
Narodowy Fundusz Zdrowia szuka w przetargu agencji, która zajmie się społeczną kampanią dotyczącą powrotu do zdrowia po przebyciu Covid-19 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cama?eu pokazuje pobite kobiety
Francuska marka odzieżowa Camaïeu w swoim sklepie internetowym posiniaczone twarze kobiet. Ma to zwrócić uwagę na problem przemocy domowej i edukować na temat tego, gdzie szukać pomocy.
więcej
|
Marta Dużbabel w OTO Film
Marta Duźbabel dołączyła do zespołu studia filmowego OTO Film.
więcej
|
Michał Żebrowski kąpie się w przeręblu w reklamie McDonald's
Nowa kampania reklamowa sieci gastronomicznej McDonald’s z aktorami Michałem Żebrowskim i Borysem Szycem pokazuje ich kolejny zakład dotyczący burgera Maestro.
więcej
|
Herm?s oskarża artystę o nielegalny handel tokenami NFT z torebkami Birkin
Luksusowy francuski dom mody Hermès zarzuca działającemu w przestrzeni cyfrowej amerykańskiemu artyście naruszenie znaku towarowego poprzez tworzenie i oferowanie tokenów NFT z serii MetaBirkins, będących wirtualnymi wariacjami na temat słynnych torebek Birkin.
więcej
|
Carrefour obniża ceny najpopularniejszych produktów
Carrefour obniża ceny ponad 18,5 tys. produktów w związku z obniżką VAT i dodaje do tej listy 1000 najczęściej kupowanych przez klientów.
więcej
|
BrandLift agencją influencer marketingową Avon
Agencja marketingu influencerskiego BrandLift będzie realizować kompleksowo kampanie na rzecz marki kosmetycznej Avon. To kolejna współpraca firmy z tym klientem.
więcej
|
PKO BP promuje Konto dla Młodych kampanią "Skill w gamingu to skill w życiu"
„Skill w gamingu to skill w życiu" to hasło nowej kampanii internetowej PKO Banku Polskiego. Akcja przygotowana przez Cheil i Havas Media promuje PKO Konto dla Młodych wraz z kartą Mastercard.
więcej
|
Siedem nowych sklepów Netto 3.0
W bieżącym tygodniu Netto uruchomiło siedem nowych sklepów, których otwarcie jest wynikiem konwersji istniejących dotychczas marketów Tesco w dyskonty Netto 3.0.
więcej
|
Animowana kampania Mubi
Rusza kampania reklamowa porównywarki ubezpieczeń samochodowych MubI.
więcej
|
Reckitt kampanią wspiera nowość w ofercie - Nurodent żel
Firma Reckitt wprowadziła na rynek nowość - żel na bolesne ząbkowanie u dzieci Nurodent. Produkt wsparty jest kampanią w telewizji i w internecie przygotowaną przez agencję OMD.
więcej
|
Enea przedłuża sponsoring Polskiego Związku Tenisa Stołowego
Firma Enea, dostawca energii będzie sponsorem generalnym Polskiego Związku Tenisa Stołowego do końca 2023 roku.
więcej
|
Czteryczwarte wygrywa przetarg na projekt Wyborowa Tamarindo
Agencja brandingowa Czteryczwarte wygrała przetarg, a następnie opracowała design Wyborowa Tamarindo – marki Pernod Ricard stworzonej z myślą o rynku meksykańskim.
więcej
|
Purella rusza z nowym sezonem "Superfoody na co dzień"
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
więcej
|
Bezpieczna jazda się opłaca! Kasa Wraca w LINK4 Bezpieczna jazda jest miarą naszej odpowiedzialności za zdrowie i życie własne i innych. Niby oczywiste, a jednak w praktyce nie zawsze wystarcza, by przekonać kierowców do zdjęcia nogi z gazu. Stąd ostatnie zmiany w przepisach, zaostrzające dość drastycznie kary za wykroczenia drogowe. Poza wysokimi mandatami jest też inny sposób, by zachęcić kierowców do przepisowej jazdy. To się po prostu opłaca - przekonuje LINK4 i proponuje zwrot części pieniędzy wydanych na ubezpieczenie OC lub OC/AC w nagrodę za bezpieczną jazdę. Nawet do 30% składki wraca do kieszeni kierowcy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ponad 20 osób ma stracić pracę po zamknięciu ,,Focusa", ,,Elle Man" i ,,Samego Zdrowia"
Ponad 20 pracowników Burda Media Polska może pożegnać się z pracodawcą po tym, jak wydawnictwo zamknęło tytuły marki „Focus” oraz „Elle Man” i „Samo Zdrowie” - dowiedział się nieoficjalnie serwis Wirtualnemedia.pl. Burda nie komentuje sprawy.
więcej
|
Nowa Era wprowadza dwa nowe tytuły marki ,,Świerszczyk"
„Świerszczyk Labirynty” i „Świerszczyk. Znajdź różnice” - to dwa nowe magazyny dla dzieci, które wydaje Nowa Era. Pierwszy pojawił się na rynku w styczniu, drugi będzie mieć premierę 1 lutego br. W tym roku pojawią się cztery wydania każdego z tytułów.
więcej
|
RASP łączy redakcje sportowe, Jacek Stańczyk naczelnym Przeglądu Sportowego Onet
Od marca redakcje działu sportowego Onetu i „Przeglądu Sportowego” będą połączone, nowo utworzoną funkcję redaktora naczelnego Przeglądu Sportowego Onet obejmie Jacek Stańczyk. Obecny redaktor naczelny „PS” Paweł Wołosik będzie wicenaczelnym, nowe funkcje obejmą też Maciej Szmigielski i Kamil Wolnicki.
więcej
|
Polska Press z 274 mln zł wpływów od przejęcia przez Orlen
Od kupna przez Orlen na początku marca ub.r. do grudnia Grupa Polska Press zanotowała 274 mln zł przychodów. Koncern paliwowy zaznaczył, że to kwota nieistotna przy skali jego biznesu.
więcej
|
Blisko pół miliona zł od Wydawnictwa Agora na cele charytatywne dzięki książkom-cegiełkom
Do końca grudnia ub. roku Wydawnictwo Agora przeznaczyło na cele społeczne kwotę 472 864,21 złotych - informuje wydawca. Było to możliwe dzięki wciąż trwającym trzem literackim akcjom i książkom charytatywnym – „Nadzieja", „Wszystkie kolory świata" oraz „O, choroba".
więcej
|
Burda zamyka ,,Focus", ,,Elle Man" i ,,Samo Zdrowie"
Wydawnictwo Burda Media Polska zamyka wersje drukowane i serwisy internetowe magazynów „Focus”, „Focus Historia”, „Focus Coaching” i „Elle Man” oraz drukowany magazyn „Samo Zdrowie”.
więcej
|
|
|
Funwisher Jarosława Kuźniara pozyskał ponad 152 tys. zł. "Start kampanii przed świętami to był zły pomysł"
Funwisher - cyfrowa platforma oferująca personalizowane życzenia wideo - przez pierwszy miesiąc emisji crowdfundingowej pozyskała od 33 inwestorów 83 tys. zł, obecnie to ponad 152 tys. zł od 50 inwestorów. To tylko kilka procent z założonego celu 2,1 mln zł. "Start kampanii tuż przed świętami to był zły pomysł, żałuję, że organizatorzy nie odwiedli nas od niego. Straciliśmy pół cennego miesiąca"- mówi nam Jarosław Kuźniar, CEO Funwisher.
więcej
|
Canal+ rozpoczyna współpracę ze Snapchatem
Operator płatnej telewizji Canal+ będzie we Francji współpracował z popularnym wśród młodych serwisem społecznościowym Snapchat. Jego użytkownicy mają zyskać dostęp do wybranych programów telewizyjnych. W Polsce Canal+ także zabiega o względy młodych dorosłych.
więcej
|
Jedna trzecia Polaków słyszała o seksaferze Leksia z Teamu X
Informacja o seksaferze Leksia dotarła do 33 proc. Polaków, jednak tylko 5 proc. wskazało na ten kryzys spontanicznie, bez pytania wspomagającego - wynika z badania agencji SW Research we współpracy z LoveBrands Group. 13 proc. respondentów stwierdziło, że obecnie mają o Leksiu lepsze zdanie, niż przed aferą, a co czwarta pytana osoba uważa,, że afera zupełnie nie zmieniła jej opinii o influencerze.
więcej
|
Muzyk chciał od Spotify usunięcia jego muzyki w proteście przeciwko tezom Joego Rogana
Twórczość Neila Younga zniknie z serwisu streamingowego Spotify. Muzyk sam tego zażądał, protestując przeciwko antynaukowym treściom w podcaście Joego Rogana.
więcej
|
Krzysztof Stanowski nie przekonał burmistrza Wielunia do rezygnacji z gali MMA ze ,,Słowikiem"
W środę Krzysztof Stanowski bezskutecznie starał się przekonać burmistrza Wielunia Pawła Okrasę, żeby wycofał się z wynajmu miejskiej hali na galę MMA-VIP 4 Marcina Najmana, którą promuje były szef mafii pruszkowskiej Andrzej Z., pseudonim „Słowik”. Przy okazji Stanowski skonfrontował się z Najmanem.
więcej
|
Netflix zaczyna współpracę ze Szkołą Filmową w Łodzi. Na start - warsztaty dla młodych twórców
Styczniowy cykl warsztatów dla studentek i studentów Szkoły Filmowej w Łodzi rozpoczął długofalową współpracę pomiędzy Netfliksem i łódzką uczelnią. Ta pierwsza wspólna inicjatywa ułatwić ma młodym talentom początek profesjonalnej kariery w branży audiowizualnej, a sama współpraca - ma być inwestycją w polski rynek filmowy.
więcej
|
98-latka ocalała z Auschwitz podbija TikToka
Jako nastolatka Lily Ebert przeżyła piekło: pobyt w Auschwitz, pracę przymusową, marsz śmierci; teraz ma 98 lat, rok temu przechorowała koronawirusa, a dzięki nastoletniemu prawnukowi Dovowi Formanowi dotarła do wielomilionowej publiczności dzięki mediom społecznościowym – opisuje „Der Spiegel”.
więcej
|
Interia z akcją #niechzobaczą i #niechusłyszą. ,,Otwarcie rozmawiamy z gwiazdami o zdrowiu psychicznym"
Portal Interia.pl w czwartek wystartował z akcją #niechzobaczą i #niechusłyszą, która ma na celu m.in. zachęcić dzieci i młodzież do korzystania z telefonów zaufania. W inicjatywie wzięli udział Jakub Błaszczykowski, Janusz Chabior, Vesna Leszczyńska i Monika Miller.
więcej
|
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp! Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. materiał partnerskiwięcej |
|
|