|
|
|
|
|
|
|
Disney+ pokona w Polsce Netfliksa? ,,Może mieć mały problem"
Serwis streamingowy Disney+ prowadzi w Niemczech kampanię, w której informuje, że oferuje nie tylko dziecięce klasyki, ale też produkcje o zombie. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie wykluczają, że nad Wisłą Disney pokona Netfliksa, ale musi postawić na odpowiednią komunikację.
więcej
|
Andrzej Duda najczęściej cytowanym politykiem w "Wiadomościach" TVP
Prezydent Andrzeja Duda otwiera listę najczęściej cytowanych polityków w "Wiadomościach" w całym 2021 roku. W pierwszej dziesiątce rankingu aż siedmiu polityków to przedstawiciele Prawa i Sprawiedliwości - wynika z danych Press-Service Monitoring Mediów na zlecenie Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 liderem w styczniu, TVN wyprzedził TVP2. ,,M jak miłość" hitem
Liderem oglądalności wśród wszystkich widzów w styczniu br. była TVP1. Największą widownię zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” i „Teleexpress” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ryszard Krajewski nie sprzeda nowych akcji Astro przez rok
Ryszard Krajewski zobowiązał się, że przez 12 miesięcy nie sprzeda ani nie obciąży zobowiązaniami 5 mln akcji spółki Astro, która od la produkuje dla Telewizji Polskiej teleturniej „Familiada”, od kilku lat nadaje stację E-Sport TV, a od początku lutego br. - News24.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 4 proc. Polsat na czele wpływów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 4 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prezydent Mariusz Max Kolonko: drugie życie reportera
Kiedy był korespondentem Telewizji Polskiej w Stanach, jego relacje oglądali i komentowali niemal wszyscy, a Mariusz Max Kolonko i jego charakterystyczny akcent byli na tyle rozpoznawalni, że trafili do reklamy. Gdy zniknął z mediów tradycyjnych, najpierw próbował sił w wyścigu do fotela prezesa TVP, potem - prezydenta RP. Gdy odpadał, zawsze oskarżał o złe intencje wszystkich dookoła. Ostatecznie ogłosił się prezydentem Stanów Zjednoczonych Polski i na swoim kanale YT wygłasza osobliwe orędzia.
więcej
|
Standard DVB-T2/HEVC podniósł ceny telewizorów? ,,Podaż produktów ograniczona"
Do końca czerwca br. potrwa zmiana standardu telewizji naziemnej. Dla wielu osób wiąże się ona z koniecznością wymiany telewizora. Ceny najtańszych urządzeń w styczniu wzrosły o 100-200 zł. Przyczyny w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradza prezes Związku Cyfrowa Polska.
więcej
|
Emeryci dominują wśród widowni ,,Wiadomości", rośnie udział osób z wykształceniem podstawowym
„Wiadomości” TVP1 w 2021 roku chętniej oglądały kobiety niż mężczyźni. Wśród widowni stacji dominują osoby starsze, emeryci i mieszkańcy wsi. Zauważalny jest wzrost udziału osób o wysokich dochodach i z wykształceniem podstawowym - szczegółowy raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Babiarz i Kurski po medalu Dawida Kubackiego: skoki wróciły do domu i jest sukces
Po tym jak Dawid Kubacki zdobył w niedzielę brązowy medal w skokach narciarskich na igrzyskach w Pekinie, Przemysław Babiarz stwierdził na antenie TVP1: „Z niezależnych od TVP powodów skoki nie cieszyły się ostatnio może wielkim zainteresowaniem, ale wróciły do domu i od razu jest efekt”. Podobnie skomentował to prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski. Niektórzy dziennikarze ocenili te stwierdzenia za absurdalny żart, natomiast pochwaliła je Joanna Lichocka.
więcej
|
TVP koproducentem filmu ,,Ostatnia wyprawa" o Wandzie Rutkiewicz, polskiej himalaistce
Rozpoczęły się zdjęcia do filmu dokumentalnego „Ostatnia wyprawa”, który będzie poświęcony znanej polskiej himalaistce Wandzie Rutkiewicz. Produkcję reżyseruje alpinistka Eliza Kubarska. Koproducentem dokumentu jest Telewizja Polska, premiera planowana jest w 2023 roku.
więcej
|
Rekordowe wydatki na produkcję filmową i telewizyjną w Wielkiej Brytanii
Aż 7,65 mld dolarów wydano w 2021 r. na produkcję filmową i telewizyjną w Wielkiej Brytanii. Tak wynika z najnowszych danych opublikowanych przez Brytyjski Instytut Filmowy. Paradoksalnie - to znacznie lepszy wynik niż przed pandemią koronawirusa.
więcej
|
Nowy codzienny program ,,Dobra robota" od 7 marca w TTV (wideo)
Od 7 marca w TTV będzie można oglądać nowy codzienny program „Dobra robota”.
więcej
|
Bez kanału Eurosport 4K w Playerze
Platforma streamingowa Player wprowadziła do oferty okolicznościowe kanały Eurosportu, ale zabrakło wśród nich Eurosportu 4K. Użytkownicy serwisu nie kryją rozczarowania. Zwłaszcza, że abonenci Polsat Box mogą oglądać Eurosport 4K w serwisie Polsat Box Go.
więcej
|
,,Prosto w Szczenę" w Canal+. Wiśniowski: Foot Truck produkuje także dla podmiotów zewnętrznych
W piątek Canal+ Sport pokazał pierwszy odcinek trzeciej serii programu piłkarskiego „Prosto w Szczenę”, który Łukasz Wiśniowski, współtwórca kanału youtube’owego Foot Truck od pół roku współpracujący z Canal+ Sport, razem z bramkarzem Wojciechem Szczęsnym. Wiśniowski wyjaśnił na Twitterze, dlaczego program nie jest już dostępny na Foot Trucku.
więcej
|
Canal+ zablokował 13 pirackich serwisów streamingowych
Dzięki nowym przepisom Canal+ zablokował 13 pirackich serwisów streamingowych. Nadawały mecze TOP 14, profesjonalnej ligi rugby we Francji. Likwidacja tych stron to tylko wierzchołek góry lodowej. Piractwo w streamingu rozwija się na ogromną skalę.
więcej
|
Endemol France i Teddym Rinerem tworzą sportową firmę producencką
Endemol France (Banijay Group) połączył siły ze słynnym francuskim judoką Teddym Rinerem aby stworzyć firmę producencką Yasuke Production.
więcej
|
Miłosz Kłeczek do szefa Nowoczesnej, który nazwał go propagandystą za 70 tys. miesięcznie: jest pan miernotą
Poseł Adam Szłapka, lider Nowoczesnej, krytycznie ocenił fragment programu „O tym się mówi” w TVP Info prowadzonego przez Miłosza Kłeczka. - Za taką mizerię podatnik płaci propagandyście 70 000 miesięcznie - stwierdził. - Panie @adamSzlapka ( specjalnie pisze przez małe p ) jest pan miernotą. 70 tys zł. to pewnie pan wylatał na koszt podatnika idąc śladami kolegów z POKO - odpowiedział mu Kłeczek.
więcej
|
Magdalena Ogórek w TVP Info do posła PO: powinien pan dziękować prezesowi Orlenu, bez niego benzyna byłaby po 9 zł
W TVP Info Magdalena Ogórek po krytycznej opinii posła PO o Danielu Obajtku przez kilka minut wyliczała zasługi obecnego prezesa Orlenu, a krytykowała władze firmy z okresu rządów PO-PSL. - Gdyby nie oszczędności, które od kilku lat podejmuje prezes Daniel Obajtek, dzisiaj benzynę byśmy tankowali za 8 zł, bo byłaby po 9, a rząd obniżyłby o złotówkę - stwierdziła.
więcej
|
,,Wiadomości" i twórcy Polskiego Ładu chwalą się, że Polacy za 100 zł zatankują więcej niż Norwegowie czy Niemcy
W „Wiadomościach” i na rządowym profilu twitterowym o Polskim Ładzie zamieszczono infografiki pokazujące, że w Polsce za 100 zł można kupić dużo więcej litrów paliw niż w innych krajach Unii Europejskich. Wielu internautów, także dziennikarzy aktywnych na Twitterze, oceniło, że to toporna propaganda, ponieważ nie podano informacji o zarobkach w poszczególnych krajach.
więcej
|
Piotr Kraśko na zdjęciach w mediach bez prawa jazdy za kierownicą. Prokuratura dostała zawiadomienie
Prokuratura Okręgowa w Warszawie dostała zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa przez dziennikarza „Faktów” TVN Piotra Kraśkę. Podstawą są publikowane w mediach zdjęcia sugerujące, że dziennikarz prowadził samochód po tym, jak stracił prawo jazdy.
więcej
|
,,Miasteczko South Park 25" od 7 lutego w Comedy Central
W poniedziałek 7 lutego o godz. 00:30 na Comedy Central zadebiutuje 25. sezon kultowego serialu animowanego dla dorosłych „Miasteczko South Park”.
więcej
|
Ubezpieczenie w LINK4 to dodatkowe nagrody z aplikacją ORLEN VITAY! Ubezpieczając się w LINK4, możemy teraz dodatkowo zdobywać nagrody z aplikacją ORLEN VITAY! ORLEN Usługi Finansowe wspólnie z LINK4 TU SA proponują kierowcom uczestniczącym w Programie VITAY niezwykle atrakcyjną ofertę. Współpraca tych dwóch podmiotów to doskonała wiadomość dla klientów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prywatne rozgłośnie grają za mało polskiej muzyki? Sprawdziliśmy
Joanna Lichocka poprosi Krajową Radę Radiofonii i Telewizji o kontrolę, czy prywatne rozgłośnie grają wystarczająco dużo polskiej muzyki. - Nadawcy zasadniczo wywiązują się z tego obowiązku - słyszymy w KRRiT. Sprawdziliśmy, które stacje radiowe naruszyły przepisy i grały mniej rodzimych piosenek niż nakazuje ustawa.
więcej
|
|
Radio SuperNova zmienia ramówkę, będzie grać disco polo
Od poniedziałku, 7 lutego Radio Supernova będzie grać zgodnie z nową ramówką. Pasma programowe będą dłuższe, a w playliście pojawią się piosenki disco polo. - Poszerzamy bazę muzyczną. Stawiamy na muzykę wyrazistą, różnorodną, ale zarazem spójną i energetyczną - mówi Paweł Szaniawski, szef Radia SuperNova. W ostatnim badaniu rozgłośnia miała rekordowo niską słuchalność.
więcej
|
|
Małgorzata Wosion przeszła z Polskiej Agencji Prasowej do RMF24.pl
Po 22 latach z Polskiej Agencji Prasowej odeszła krakowska korespondentka Małgorzata Wosion. Dołączyła do zespołu portalu RMF24.pl jako dziennikarka i redaktorka serwisów.
więcej
|
|
Lichocka poprosi KRRiT o kontrolę, czy prywatne rozgłośnie grają wystarczająco dużo polskiej muzyki
W najbliższych dniach wyślę pismo do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z prośbą o podjęcie kontroli, czy komercyjne stacje radiowe rzeczywiście wypełniają obecnie obowiązujące zapisy ustawowe dotyczące emisji polskiej muzyki - zapowiedziała w piątek posłanka PiS Joanna Lichocka.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Sebastian Bykowski prezesem Press-Service Monitoring Mediów, Marcin Szczupak odpowiada za rozwój biznesu
Firma Press-Service Monitoring Mediów, specjalizująca się w monitoringu mediów, zreorganizowała strukturę, w efekcie czego funkcję prezesa zarządu objął Sebastian Bykowski, a Marcin Szczupak nową rolę new business and research directora. Press-Service rozwija zakres usług o consulting biznesowy dla działów marketingów i zarządów firm.
więcej
|
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 4 proc. Polsat na czele wpływów
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w styczniu 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 4 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W Poznaniu na 123 skontrolowane tablice i urządzenia reklamowe wykonano samowolnie
W 2021 r. inspektorzy budowlani w Poznaniu skontrolowali legalność łącznie 129 nośników reklamowych. Spośród 123 sprawdzanych tablic i urządzeń tylko dwóch nie zainstalowano samowolnie – poinformował poznański magistrat.
więcej
|
Sigma Bis z najniższą ceną oferty w przetargu Ministerstwa Finansów
Sześć ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Ministerstwa Finansów dotyczący produkcji spotów i ich przygotowania do emisji w mediach. Najniższą cenę zaproponowała w nim Sigma Bis, wspólna agencja PKN Orlen i PZU - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Komisja Etyki Reklamy: spot kiełbasy Duda bez piętnowania osób niejedzących wędlin
Według Komisji Etyki Reklamy spot telewizyjny kiełbasy Duda, w którym pan młody na weselu odmawia posmakowania promowanej wędliny, nie dyskryminuje ani nie stygmatyzuje osób niejedzących mięsa, tylko posługuje się humorem nienaruszającym branżowego kodeksu etycznego.
więcej
|
Tuż po debiucie ,,Dying Light 2" trzecią najchętniej uruchamiana grą na Steam
Przygotowana przez wrocławską firmę Techland produkcja „Dying Light 2” w kilka dni po premierze plasuje się na trzecim miejscu wśród najczęściej uruchamianych gier na Steamie. Ustępuje tylko „Counter Strike: Global Offensive” oraz "Dota 2".
więcej
|
Śniadanie z motorniczą w reklamie śniadań z McDonald's
Sieć gastronomiczna McDonald’s prowadzi wizerunkową kampanię reklamującą jej ofertę śniadaniową. Obsługą marketingową McDonald’s w Polsce zajmują się firmy DDB Warszawa i OMD.
więcej
|
Ben & Jerry's wzywa prezydenta USA Joe Bidena do deeskalacji konfliktu na Ukrainie
Marka lodów Ben&Jerry's (produkowanych przez Unilever) wezwała prezydenta Stanów Zjednoczonych Joe Bidena do deeskalacji konfliktu na Ukrainie i pracę na rzecz pokoju na świecie.
więcej
|
Sanofi ma nowe logo. Stawia na spójną komunikację wszystkich swoich marek
Firma biofarmaceutyczna Sanofi, zaprezentowała nową, ujednoliconą markę korporacyjną i nowe logo.
więcej
|
Klopsiki drukowane w 3D mają zachęcić do pracy w IKEA
Szwedzka sieć sklepów IKEA rozpoczyna ogólnoświatową kampanię rekrutacyjną na cały szereg stanowisk w technologii i informatyce. Do pracy w tej firmie zachęcać mają wegetariańskie klopsiki drukowane w 3D.
więcej
|
Orange kampanią promuje pakiet Love ze Światłowodem
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Orange zachęcająca klientów do przejścia do tej sieci i reklamująca pakiet Orange Love ze Światłowodem i smart wi-fi. Przygotowały ją agencje Leo Burnett i Value Media.
więcej
|
Katarzyna Nosowska nagrała z ING utwór ,,Wystarczy"
Do sieci trafił nowy utwór Katarzyny Nosowskiej „Wystarczy", który powstał we współpracy z ING Bankiem Śląskim, w ramach akcji Mapa Zero Waste.
więcej
|
Dziecięce głosy wracają w nowej reklamie Haribo
Marka żelków owocowych Haribo rusza z nową odsłoną kampanii telewizyjnej, będącej kontynuacją reklamy, w której dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. W nowej reklamie marka zachęca, by posłuchać swojego wewnętrznego, dziecięcego głosu.
więcej
|
Mateusz Liśkiewicz jako associate producer w Muchas Gracias Productions
Do zespołu domu produkcyjnego Muchas Gracias Productions dołączył Mateusz Liśkiewicz, wcześniej związany m.in. z Discover Cracow, JTI i Invette Holding Group.
więcej
|
Kto wygra w social media w 2022 roku? TikTok jak rozpędzona lokomotywa
2021 był kolejnym rokiem zaciekłej rywalizacji największych platform społecznościowych. TikTok stał się dla konkurentów jeszcze groźniejszym rywalem dla konkurentów niż wcześniej, Facebook tracił twarz i zaufanie użytkowników, a Instagram poszukiwał nowych sposobów na przyciągnięcie odbiorców. Jak będzie w 2022 roku? - Nie należy oczekiwać rewolucji. TikTok jest pierwszym kandydatem na zwycięzcę wyścigu, ale dominację dzięki efektowi skali zachowa Meta mająca w swojej stajni zarówno Facebooka, jak i Instagrama - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci mediów społecznościowych.
więcej
|
Miesiąc z Polskim Ładem. Ekspertka wylicza cztery największe problemy
Chaos i niepewność regulacyjna, organicznie inwestycji w biznesie, samorządy tracące na reformie 112,5 mld zł - ekspertka Towarzystwo Ekonomistów Polskich dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek wylicza dla portalu Wirtualnemedia.pl największe problemy Polskiego Ładu.
więcej
|
Katarzyna van Hall nową dyrektor zarządzającą biura Brand New Galaxy w Amsterdamie
Katarzyna van Hall odpowiada za holenderski oddział Brand New Galaxy w roli dyrektor zarządzającej. Z firmą związana jest od dwóch lat.
więcej
|
Lidl podnosi pensje pracownikom sklepów i magazynów
Z początkiem marca Lidl Polska podnosi wynagrodzenia osobom pracującym w sklepach i magazynach, podwyżki wynoszą minimum 200 zł. Firma zapowiada, że zwiększy zatrudnienie o ok. 1,5 tys. etatów.
więcej
|
Ubezpieczenie w LINK4 to dodatkowe nagrody z aplikacją ORLEN VITAY! Ubezpieczając się w LINK4, możemy teraz dodatkowo zdobywać nagrody z aplikacją ORLEN VITAY! ORLEN Usługi Finansowe wspólnie z LINK4 TU SA proponują kierowcom uczestniczącym w Programie VITAY niezwykle atrakcyjną ofertę. Współpraca tych dwóch podmiotów to doskonała wiadomość dla klientów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Sprzedaż ,,Gazety Wyborczej" spadła do 57 tys. egz. Zyskał tylko ,,Puls Biznesu"
Średnie rozpowszechnianie płatne razem wszystkich dzienników ogólnopolskich w czwartym kwartale ub.r. było o 7,47 proc. niższe niż w czwartym kwartale 2020 roku. Najchętniej kupowany był „Fakt”, największym wzrostem pochwalić się mógł „Puls Biznesu”, a najwięcej straciła „Gazeta Wyborcza” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jerzy Wójcik wrócił do ,,Gazety Wyborczej" tekstem o Grydzewskim. Michnik: padł ofiarą ludzi bez wkładu w powstanie "GW"
Sobotnio-niedzielne wydanie „Gazety Wyborczej” opublikowało tekst autorstwa zwolnionego przez Agorę wydawcy, Jerzego Wójcika, poświęcony Mieczysławowi Grydzewskiemu. Krótkim komentarzem opatrzył go Adam Michnik, pisząc o Wójciku: „Jeden z bezspornych twórców sukcesów „Gazety Wyborczej", wizjoner rozwoju pisma. Niestety, padł ofiarą ludzi, którzy nie mają żadnego wkładu w powstanie 'GW'”. Sam Wójcik zamierza w sądzie walczyć o przywrócenie do pracy.
więcej
|
Cyberataki na skrzynki dziennikarzy ,,Wall Street Journal"
Cyberprzestępcy mieli zaatakować systemy News Corp., wydawcy m.in. „Wall Street Journal”, „New York Post” i Dow Jones. Celem ataków miały być m.in. skrzynki mailowe dziennikarzy.
więcej
|
Tygodnik ,,Sieci" podrożał o złotówkę
W styczniu cena egzemplarzowa tygodnika „Sieci” (Fratria) wzrosła z 6,90 do 7,90 zł. To jeden z wielu tygodników opinii, który podrożał w br.
więcej
|
Prezydent Mariusz Max Kolonko: drugie życie reportera
Kiedy był korespondentem Telewizji Polskiej w Stanach, jego relacje oglądali i komentowali niemal wszyscy, a Mariusz Max Kolonko i jego charakterystyczny akcent byli na tyle rozpoznawalni, że trafili do reklamy. Gdy zniknął z mediów tradycyjnych, najpierw próbował sił w wyścigu do fotela prezesa TVP, potem - prezydenta RP. Gdy odpadał, zawsze oskarżał o złe intencje wszystkich dookoła. Ostatecznie ogłosił się prezydentem Stanów Zjednoczonych Polski i na swoim kanale YT wygłasza osobliwe orędzia.
więcej
|
Od wybuchu epidemii zniknęło ponad 20 czasopism. ,,Rynek coraz trudniejszy"
Burda Media Polska kończy wydawanie magazynów „Focus”, „Focus Historia”, „Focus Coaching”, „Elle Man” i „Samo Zdrowie”. Od początku pandemii z rynku zniknęły już papierowe wydania takich tytułów jak „Wprost”, „Logo”, „Avanti”, „Podróże”, „Żagle”, „Gala”, „Flesz. Gwiazdy & Styl”, „Uroda Życia” czy „PC Format”. I zapewne znikną kolejne. - To nie są wydawnictwa sponsorowane przez państwo z budżetu, muszą utrzymać się z gry na rynku, który staje się coraz twardszy i trudniejszy - komentuje Zbigniew Napierała.
więcej
|
Zmarł Artur Borkowski, były naczelny ,,Kuriera Lubelskiego"
Nie żyje Artur Borkowski, były redaktor naczelny „Kuriera Lubelskiego”, szef jego „Magazynu" i dziennikarz piszący o muzyce. O jego śmierci poinformowali w niedzielę po południu koledzy z redakcji „Kuriera”. - Zabił go koronawirus - podano w komunikacie.
więcej
|
Poufna Rozmowa publikuje kolejne maile z Wojciechem Surmaczem w roli głównej. ,,Łatwo to z nim załatwić"
Serwis Poufna Rozmowa opublikował w czwartek kolejne screeny, mające rzekomo zawierać maile wymienianie między premierem, a jego doradcami i innymi osobami. Wynika z nich, że w 2018 r. sekretarz premiera miał sugerować załatwienie u Wojciecha Surmacza, szefa PAP, wywiadu korzystnego dla rządu. Miał też wywierać nieformalne naciski na dziennikarzy mediów izraelskich, by w kwestiach związanych z Międzynarodową Radą Oświęcimską przedstawiali narrację polskiego rządu.
więcej
|
|
|
Bracia Sekielscy zainwestowali w startup obsługujący e-sklepy. "Dziennikarstwo jest i będzie dla nas najważniejsze"
Tomasz i Marek Sekielscy, dziennikarze i twórcy Sekielski Brothers Studio, zostali udziałowcami startupu Getlead.page oferującego chat z możliwościami rozmowy i wideo do obsługi klientów internetowych. Bracia Sekielscy pełnią w firmie rolę szefów marketingu. - Dziennikarstwo jest i będzie dla nas najważniejsze, wszystko inne robimy dodatkowo - zapewnia Marek Sekielski.
więcej
|
Disney+ pokona w Polsce Netfliksa? ,,Może mieć mały problem"
Serwis streamingowy Disney+ prowadzi w Niemczech kampanię, w której informuje, że oferuje nie tylko dziecięce klasyki, ale też produkcje o zombie. Eksperci w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie wykluczają, że nad Wisłą Disney pokona Netfliksa, ale musi postawić na odpowiednią komunikację.
więcej
|
21 mln Polaków używa Map Google. Targeo przed Yanosikiem i Jakdodaje
Z platform mapowo-lokalizacyjnych Google’a, na czele z Mapami Google, korzysta miesięcznie ok. 21 mln polskich internautów, ponad pięć razy więcej niż z Targeo i Yanosika. Dwie ostatnie znacząco wyprzedzają Jakdodaje i Flightradar24.
więcej
|
Meta wprowadza zmiany w grze Horizon Worlds po wirtualnym gwałcie zbiorowym na jednej z użytkowniczek
Meta, właściciel Facebooka wprowadziła do gry Horizon Worlds nową funkcję Personal Boundary (red. osobista granica), która ma chronić przed zewnętrznymi atakami. To reakcja firmy na sytuację, w której jedna z graczek została w grze ofiarą zbiorowego gwałtu.
więcej
|
Google odświeża logo przeglądarki Chrome
Google postanowiło odświeżyć logo przeglądarki internetowej Chrome. To pierwsza taka zmiana od 8 lat.
więcej
|
Brytyjski regulator nałożył karę na właściciela Facebooka
Brytyjski urząd ochrony konkurencji (CMA) ogłosił w piątek nałożenie kary w wysokości 1,5 mln funtów na firmę Meta, właściciela m.in. Facebooka. Sprawa dotyczy łamania zasad ochrony konkurencji w związku z przejęciem przez Meta serwisu Giphy. Firma Meta przekazała, że zapłaci karę.
więcej
|
Snapchat z pierwszym zyskiem w historii, kurs akcji wystrzelił o 50 proc.
W zeszłym kwartale spółka Snap, właściciel platformy społecznościowej, Snapchat osiągnęła wzrost przychodów o 42 proc. do 1,3 mld dolarów i pierwszy w swojej historii kwartalny zysk netto - 23 mln dolarów (wobec 113 mln dolarów straty rok wcześniej). W handlu posesyjnym akcje firmy drożały o 50 proc.
więcej
|
Kto wygra w social media w 2022 roku? TikTok jak rozpędzona lokomotywa
2021 był kolejnym rokiem zaciekłej rywalizacji największych platform społecznościowych. TikTok stał się dla konkurentów jeszcze groźniejszym rywalem dla konkurentów niż wcześniej, Facebook tracił twarz i zaufanie użytkowników, a Instagram poszukiwał nowych sposobów na przyciągnięcie odbiorców. Jak będzie w 2022 roku? - Nie należy oczekiwać rewolucji. TikTok jest pierwszym kandydatem na zwycięzcę wyścigu, ale dominację dzięki efektowi skali zachowa Meta mająca w swojej stajni zarówno Facebooka, jak i Instagrama - oceniają dla Wirtualnemedia.pl eksperci mediów społecznościowych.
więcej
|
Snapchat mocniej w górę niż Instagram i TikTok, Twitter stracił 1,2 mln polskich użytkowników
Zdecydowanie najpopularniejszą platformą społecznościową w Polsce jest niezmiennie Facebook. W grudniu największy wzrost w czołówce osiągnął Snapchat, natomiast na Twitterze ubyło 1,18 mln polskich internautów. Niewielkie spadki zanotowały Pinterest, Blogspot i Siepomaga.pl.
więcej
|
Barbara Nowak opowie na YouTubie o pracy kuratora oświaty
Małopolska kurator oświaty Barbara Nowak zapowiedziała cykl materiałów na YouTubie, w których będzie odpowiadała o swojej pracy. Nowak od kilku lat prowadzi własny kanał youtube’owy.
więcej
|
Sekielscy pokazali zwiastun dokumentu ,,Korzenie zła" o aferach SKOK
Tomasz i Marek Sekielscy opublikowali plakat i pierwszy zwiastun filmu dokumentalnego „Korzenie zła” o aferach SKOK. Film ma pojawić się na YouTubie wiosną. To trzeci dokument Sekielskich, na którego realizację pozyskali środki poprzez zbiórkę na Patronite.
więcej
|
Spotify ma już 180 mln płacących użytkowników. 44,6 mln dolarów straty na koniec 2021 roku
Baza płacących subskrybentów serwisu streamingowego audio Spotify na koniec 2021 roku wyniosła do 180 mln. Całkowita liczba użytkowników wzrosła do 406 mln.
więcej
|
Ubezpieczenie w LINK4 to dodatkowe nagrody z aplikacją ORLEN VITAY! Ubezpieczając się w LINK4, możemy teraz dodatkowo zdobywać nagrody z aplikacją ORLEN VITAY! ORLEN Usługi Finansowe wspólnie z LINK4 TU SA proponują kierowcom uczestniczącym w Programie VITAY niezwykle atrakcyjną ofertę. Współpraca tych dwóch podmiotów to doskonała wiadomość dla klientów. materiał partnerskiwięcej |
|
|