Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 11 Lutego 2022
 
 
 
Szefowa Google Polska: To od wydawców zależy obecność w Google Showcase
 
Google wprowadził w Polsce platformę Showcase, w ramach której ma płacić wydawcom za korzystanie z ich treści. W projekcie zabrakło na razie największych mediów newsowych na naszym rynku. - Nie jest prawdą, że udział w programie Showcase w jakikolwiek sposób wyklucza przyszłe rozmowy na temat wykorzystania fragmentów treści objętych regulacjami dyrektywy o prawach autorskich - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Magdalena Kotlarczyk, szefowa polskiego oddziału Google. więcej
 
 
Paweł Blajer odszedł z TVP Info
 
Po ponad 20 latach z mediami pożegnał się dziennikarz ekonomiczny Paweł Blajer, związany przez ponad dekadę z Grupą TVN, a ostatnio z TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Po zdaniu egzaminu adwokackiego przeszedł do jednej z warszawskich kancelarii prawnych. więcej
 
 
KRRiT przed Trybunałem Stanu za brak koncesji dla TVN7? ,,Kompletna niewydolność"
 
Dekadę temu PiS próbował postawić członków KRRiT przed Trybunałem Stanu za nieprzyznanie miejsca dla TV Trwam na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Sejm na to nie pozwolił. Ówczesny członek rady Krzysztof Luft, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzi, że obecnej KRRiT grożą poważniejsze konsekwencje.     więcej
 
 
Trójka z najgorszym wynikiem w historii. Spory wzrost RMF FM, Radia ZET i Polskiego Radia 24
 
Polskie Radio 24 osiągnęło prawie 30-procentowy wzrost udziału w rynku słuchalności, a Radio ZET, TOK FM zyskały nieco ponad 10 proc. Kolejny raz swoje rekordowe niskie wyniki zanotowały Radio SuperNova i Trójka, nad tą pierwszą rozgłośnią znów znalazło się Rock Radio. więcej
 
 
Netflix przyciąga polskich internautów na 6,5 godziny. HBO GO wyprzedziło Playera, w dół Viaplay
 
W styczniu br. Netflix i HBO GO zyskały po 1,3-1,5 mln polskich użytkowników. Na tej pierwszej platformie odwiedzający spędził średnio 6,5 godziny (prawie dwukrotnie dłużej niż na TVP VOD), a ta druga zasięgowo wyprzedziła Playera. Z czołowej dziesiątki wypadło Viaplay, zmalały też zasięgi Canal+ Online i Amazon Prime Video. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Agencje podnoszą ceny swoich usług. Liczą, że klienci nie zmniejszą budżetów więcej
 
Najwięksi polscy wydawcy nie przystąpili do Google Showcase. ,,Warunki gorsze od regulacji unijnych" więcej
 
Dyrektywa UE ograniczy wolność w internecie? ,,Treści będą częściej usuwane" więcej
 
Facebook i Instagram wycofają się z Europy? ,,Nikomu to nie jest na rękę" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Reporter TVN24 GO TVN GRUPA DISCOVERY
Wydawca Portalu TVN24 (obszar Premium) TVN GRUPA DISCOVERY
Dziennikarz Portalu TVN24 (obszar Premium) TVN GRUPA DISCOVERY
Dziennikarz/ Dziennikarka- Fakt (Odział Łódzki) Ringier Axel Springer
Dokumentalista TVN GRUPA DISCOVERY
Dziennikarz TVN Turbo TVN GRUPA DISCOVERY
Dziennikarz TVN GRUPA DISCOVERY
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Client Leadership Executive Mindshare
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Paweł Blajer odszedł z TVP Info

Po ponad 20 latach z mediami pożegnał się dziennikarz ekonomiczny Paweł Blajer, związany przez ponad dekadę z Grupą TVN, a ostatnio z TVP Info - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Po zdaniu egzaminu adwokackiego przeszedł do jednej z warszawskich kancelarii prawnych. więcej

KRRiT przed Trybunałem Stanu za brak koncesji dla TVN7? ,,Kompletna niewydolność"

Dekadę temu PiS próbował postawić członków KRRiT przed Trybunałem Stanu za nieprzyznanie miejsca dla TV Trwam na multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Sejm na to nie pozwolił. Ówczesny członek rady Krzysztof Luft, w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzi, że obecnej KRRiT grożą poważniejsze konsekwencje.     więcej

Dziennikarz TVP tweetuje o "goleniu na łyso zdjęcia Klaudii Jachiry". Nam wyjaśnia: "żartobliwy wpis"

Zbigniew Górniak, dziennikarz TVP3 Opole, napisał na Twitterze, że "szuka programu komputerowego, który pozwoli ogolić na łyso zdjęcia poseł Klaudii Jachiry". Mimo że post wywołał sporo negatywnych komentarzy w sieci, Telewizja Polska nie zamierza ukarać jego autora. - Zbigniew Górniak zaprezentował patriotyczną postawę i zdrowy system wartości - przekonuje TVP. więcej

TVN24 odpowiada politykom PiS: prawo do redagowania programu mają wyłącznie dziennikarze

Po tym jak TVN24 przerwał transmisję z konferencji kilku posłów PiS o przyczynach wzrostu kosztów produkcji prądu, ci zapowiedzieli skargę do KRRiT i domagali się od stacji sprostowania. - Przypominamy wszystkim politykom, że prawo do redagowania programu TVN24 mają wyłącznie dziennikarze TVN24 - napisała redakcja TVN24 w oświadczeniu. więcej

Bez kanałów TVN w jakości HD w Trójmieście. Kiedy wrócą?

Mieszkańcy Trójmiasta i okolic korzystający z naziemnej telewizji cyfrowej stracili dostęp do kanałów TVN Grupy Discovery w wysokiej rozdzielczości. Skończyło się bowiem pozwolenie na emisje próbne w standardzie DVB-T2/HEVC z tej lokalizacji. więcej

Startuje internetowy kanał dla przedszkolaków - TVP ABC 2

We wtorek, 15 lutego, nadawanie zacznie internetowy kanał Telewizji Polskiej – TVP ABC 2. Ma być dostępny na serwisie Bajkowa Kraina, a z czasem także w TVP GO. Kanał prezentować będzie bajki dla dzieci w wieku przedszkolnym. więcej

56 proc. odbiorców naziemnej telewizji gotowych na nowy standard

Już 56 proc. gospodarstw domowych korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej (NTC) posiada odpowiedni sprzęt do odbioru sygnału w standardzie DVBT2/HEVC – wynika z pomiarów przeprowadzonych przez Krajowy Instytut Mediów. więcej

Disney+ ma prawie 130 mln subskrypcji na świecie

Platforma streamingowa Disney+ ma coraz więcej użytkowników. Według najnowszych danych serwis ma obecnie 129,8 mln abonentów. Za 12 miesięcy może być ich znacznie więcej, bo w tym roku Disney+ ma być dostępny w 42 kolejnych krajach. więcej

"Spider-Man: Bez drogi do domu", "Dziedzictwo", "Venom 2: Carnage" i inne hity kinowe trafią do polskiego HBO Max

Sony Pictures Television i WarnerMedia, właściciel HBO, ogłosiły rozszerzenie podpisanej między spółkami umowy dotyczącej dystrybucji treści na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Dzięki niemu najnowsze, premierowe filmy fabularne Sony Pictures Entertainment będą dostępne w całym regionie na wyłączność w kanałach HBO oraz na platformie streamingowej HBO Max (także w Polsce). więcej

Członek KRRiT wyjaśnia, dlaczego jest przeciw przedłużeniu koncesji TVN7. Żałuje, że nie przekonał prezydenta do ,,lex TVN"

W czwartek Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji kolejny raz nie przedłużyła koncesji naziemnej TVN7. Janusz Kawecki uzasadnił, że jest przeciw tak samo jak przy koncesji satelitarnej TVN24, ponieważ jego zdaniem struktura własnościowa TVN narusza ustawę o radiofonii i telewizji. więcej

Ohme, Chajzer, Jędrzejak i Ładocha na Walentynki w "Milionerach"

W poniedziałek, 14 lutego TVN pokaże specjalny, walentynkowy odcinek "Milionerów". O milion zł zagrają w nim Małgorzata Ohme z Filipem Chajzerem oraz Bartosz Jędrzejak z Darią Ładochą. Wygrane zostaną przekazane na cele charytatywne. więcej

SDRP krytykuje KRRiT za brak decyzji ws. koncesji dla TVN7

Stowarzyszenie Dziennikarzy Rzeczypospolitej Polskiej opublikowało oświadczenie, w którym działania Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji ws. przedłużenia koncesji na nadawanie dla kanału TVN7 nazywa „opieszałym i tendencyjnym działaniem na szkodę rynku medialnego w Polsce”. więcej

,,Validé" wraca na ekrany z drugim sezonem. W roli głównej - Laetitia Kerfa

W piątek, 11 lutego, w serwisie Canal+ Online oraz na antenie Canal+ Premium zadebiutuje druga seria serialu „Validé”. Tym razem w centrum opowieści o francuskich raperach będzie młoda kobieta – Sara, której postać odtwarza Laetitia Kerfa. Producentem i współreżyserem serii jest Franck Gastambide. więcej

Posłowie PiS oburzeni, że TVN24 przerwał transmisję ich konferencji o wzroście cen prądu, złożą skargę do KRRiT

Stacja TVN24 przerwała transmisję z czwartkowej konferencji prasowej posłów Prawa i Sprawiedliwości, którzy przekonywali, że za wysokie ceny energii odpowiada polityka unijna. Prowadzący program podkreślił, że posłowie mówili nie o faktach, ale o "tym, co wywiesili na swoich plakatach". Politycy PiS są oburzeni, zarzucają TVN24 zmanipulowanie ich słów i zapowiadają skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. więcej

Czy audiobooki zastąpią seriale i słuchanie muzyki? Empik Go podsumowuje 2021 rok

Już ponad 300 tysięcy Polaków korzysta z aplikacji z audiobookami, e-bookami oraz podcastami. Dane Empik Go wskazują, że konsumentów tych formatów z roku na rok jest zdecydowanie więcej. To dobra wiadomość dla wydawców i autorów, którzy coraz chętniej nawiązują bezpośrednią współpracę z producentem treści, jakim stał się Empik Go. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Trójka z najgorszym wynikiem w historii. Spory wzrost RMF FM, Radia ZET i Polskiego Radia 24

Polskie Radio 24 osiągnęło prawie 30-procentowy wzrost udziału w rynku słuchalności, a Radio ZET, TOK FM zyskały nieco ponad 10 proc. Kolejny raz swoje rekordowe niskie wyniki zanotowały Radio SuperNova i Trójka, nad tą pierwszą rozgłośnią znów znalazło się Rock Radio. więcej

 
Radio ESKA bez lokalnych pasm popołudniowych. Stacja zwalnia prezenterów

Radio ESKA należące do Grupy ZPR Media zapowiada reorganizację pracy redakcji lokalnych. - Będziemy tworzyć więcej lokalnych treści multimedialnych coraz wyższej jakości, zarówno na potrzeby anteny radiowej, jak i serwisów internetowych stacji - mówi Paweł Szaniawski, wiceprezes Radia ESKA. Jednocześnie rozgłośnia rezygnuje z popołudniowych programów prowadzonych przez lokalnych prezenterów. więcej

 
Wirtualna Polska wiosną ruszy ze swoim cyfrowym radiem. Najpierw chce zmiany nazwy z Open FM na WP Radio

W Warszawie, Poznaniu, Tarnowie, Rzeszowie, Toruniu, Częstochowie i Katowicach słuchacze cyfrowego radia usłyszą rozgłośnię Wirtualnej Polski, która dostała koncesję na nadawanie programu w tych miastach w technologii DAB+. Wcześniej nadawca chce, by zmienić jej nazwę. więcej

 
Hirek Wrona i DJ Plash One startują z nową audycją radiową

"The Message of Rap" to nowa audycja muzyczna w internetowym radiu JazzKultura. Jej pierwsze wydanie zaplanowano w sobotę, 12 lutego. Program poprowadzą Hirek Wrona i DJ Plash One. więcej

 
Radio OK znów zagra w eterze? Takie plany ma Radio Katowice

Jeszcze w tym roku publiczna rozgłośnia Polskiego Radia w Katowicach może uruchomić Radio OK. Stacja ma być dostępna w analogowym eterze, oraz na multipleksie radia cyfrowego DAB+. więcej

 
Ponad 190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu. Działania SEO dla Netia.pl - case study

W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts. Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Inspekcja pracy nie stwierdziła uchybień w Papaya Films

Państwowa Inspekcja Pracy zakończyła w lutym kontrolę w domu produkcyjnym Papaya Films. Nie stwierdzono żadnych uchybień, jakie zarzucano firmie w ubiegłym roku. więcej

4fun Media: zmiana nazwy na Digital Network, Grzegorz Esz w radzie nadzorczej

Akcjonariusze spółki 4fun Media, zajmującej się głównie cyfrową reklamą zewnętrzną, zdecydowali o zmianie jej nazwy na Digital Network. Do rady nadzorczej został powołany Grzegorz Esz, w przeszłości odpowiadający za marketing Netii, Showmaxa i UPC Polska oraz zarządzający marką Heyah w T-Mobile Polska. więcej

Riot Games szuka agencji do obsługi w social mediach

Producent gier komputerowych Riot Games szuka w przetargu agencji do obsługi mediów społecznościowych w Polsce. więcej

K2 Create wygrywa kolejny przetarg Pepsi

Agencja K2 Create wygrywa przetarg i kontynuuje pracę dla marki napoju Pepsi. więcej

Katarzyna Glinka i David Gaboriaud w kobiecej kampanii Almette

W nowej kampanii reklamowej serków Almette (produkowanych przez Hochland Polska) wspólnie z kucharzem Davidem Gaboriaudem, ambasadorem marketingowym Almette, występuje aktorka Katarzyna Glinka. Akcję pod hasłem „Kobiety z pasją” przygotowały firmy marketingowe Grasp Group i Value Media. więcej

"Nogami w górę, głową w dół" w nowej kampanii Red Bull MOBILE

Bohaterowie nowej wizerunkowej kampanii sieci komórkowej Red Bull Mobile lewitują do góry nogami. W świecie tej marki, każdy może mieć własny mikrokosmos - przekonują pomysłodawcy kampanii z agencji 180heartbeats +Jung v Matt.   więcej

Snap kupił udziały w Grupie Aleph

Snap Inc, właściciel platformy Snapchat, kupił mniejszościowy pakiet udziałów w Grupie Aleph, która jest globalnym partnerem platformy Httpool na 39 rynkach na świecie. więcej

Magdalena Krejpcio, Agnieszka Starzyńska i Magdalena Łuba w Stor9

Do zespołu Stor9 dołączyły Magdalena Krejpcio (new business manager), Agnieszka Starzyńska (senior influencer marketing manager) i Magdalena Łuba (influencer marketing specialist). więcej

300 tysięcy metrów kwadratowych nowej powierzchni handlowej w 2021 roku

Rynek handlowy wraca do formy po pandemicznych ograniczeniach. W 2021 roku przybyło 300 tys. mkw. powierzchni handlowej, czyli o 12 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z raportu CBRE. Odwiedzalność sklepów rosła, a na rynku pojawiło się 11 nowych międzynarodowych marek. więcej

Legia Warszawa przy NFT będzie współpracować z Capital Block

Klub sportowy Legia Warszawa zaczął współpracę z agencją Capital Block przy rozwoju swojej oferty w zakresie non-fungible token. Równocześnie Block Capital został sponsorem Legii. więcej

FIFA lobbuje katarskich urzędników, by wydali zgodę na sprzedaż alkoholu w trakcie mundialu

FIFA i koncern AB InBev, właściciel marki piwa Budweiser lobbują katarskich urzędników, by wydali zgodę na sprzedaż alkoholu na i przy stadionach podczas tegorocznych Mistrzostw Świata w piłce nożnej, które odbędą się jesienią w Katarze. więcej

Żabka otworzyła w Sierakowie 8000 sklep

10 lutego br. w Sierakowie został otwarty 8000. sklep sieci Żabka. Zastosowano w nim innowacyjne rozwiązania technologiczne, takie jak m.in. czujniki zalania, automatyczny pomiar temperatury czy komunikacja przez słuchawki, a obok placówki stojak rowerowy, stację napraw rowerów oraz ekologiczną ławkę solarną umożliwiającą naładowanie telefonu. więcej

IKEA wycofuje partię klopsików przez zanieczyszczanie plastikiem

Sieć IKEA wycofuje ze sprzedaży partię klopsików warzywnych HUVUDROLL 1000 g. W środku może znajdować się plastik. więcej

Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński dołączyli do agencji Bluecloud Interactive

Do agencji strategiczno-kreatywnej Bluecloud Interactive dołączyły dwie nowe osoby. Anna Czubaszek i Marcin Jagodziński wzmacniają zespoły kreatywne. więcej

Nie żyje znany marketer Tony Pace

Tony Pace, wieloletni marketer i konsultant branżowy, były szef marketingu Subway, zmarł we wtorek w wyniku wypadku na skuterze śnieżnym w południowo-zachodniej Montanie. więcej

Uszczelnienie handlu w niedziele przyspieszy rozwój sklepów autonomicznych

Uszczelnienie handlu w niedziele przyspieszy rozwój sklepów autonomicznych - ocenia Urszula Kłosiewicz-Górecka, ekspertka w Polskim Instytucie Ekonomicznym. Dodała, że zyska również e-commerce. więcej

Wyznania miłosne w czasie rzeczywistym w kampanii T-Mobile na Walentyki

Dzięki walentynkowej kampanii T-Mobile „Teraz miłość ma znaczenie" zakochani mogą publikować w czasie rzeczywistym wyznania miłosne na nośnikach DOOH w czterech miastach Polski: w Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. więcej

Marc Abergel globalnym dyrektorem ds. cyfrowych w Sephorze

Globalnym dyrektorem Sephora ds. cyfrowych został Marc Abergel. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy. Ten krok należącej do LVMH sieci świadczy o wielkim znaczeniu kanału cyfrowego dla rozwoju i przyszłości branży kosmetycznej. więcej

Czym różni się Smart Casco od pełnego AC?

Ubezpieczenie Smart Casco w ofercie LINK4 to odpowiedź na potrzeby kierowców, którzy potrzebują dodatkowej ochrony dla swojego auta – jednak bez nadmiernego nadwyrężania budżetu. Dowiedz się, jak to działa! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
SDP pozwane przez Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych

Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych pozwał Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich za artykuł dr Jolanty Hajdasz, broniący Agnieszki Siewiereniuk-Marciorowskiej i jednocześnie - jak twierdzą pozywający - mający stawiać w złym świetle procesujący się z dziennikarką Ośrodek. Konrad Dulkowski w rozmowie z nami zapowiadał kolejne pozwy w obronie dobrego imienia organizacji. więcej

Sześć amerykańskich magazynów nie będzie już ukazywało się w papierze

Wydawnictwo IAC/Interactive Corp. zamyka papierowe wydania sześciu swoich tytułów: „Entertainment Weekly”, „InStyle”, „EatingWell”, „Health”, „Parents” i „People en Español”. W związku ze zmianami pracę może stracić ok. 200 osób. więcej

Michał Dworczyk przeprosił Tomasza Piątka za słowa o książce nt. Macierewicza

Szef kancelarii premiera Michał Dworczyk przesłał listownie przeprosiny Tomaszowi Piątkowi za wypowiedź o książce Piątka „Macierewicz i jego tajemnice”. To realizacja prawomocnego orzeczenia sądowego. więcej

Parkiet.com z nowym layoutem i relacją z rynków na stronie głównej

Serwis Parkiet.com (Gremi Media SA) ukazał się w nowej odsłonie – zmieniona została szata graficzna i platforma technologiczna CMS. Nowością jest także obecny na stronie głównej komponent, pozwalający w czasie rzeczywistym śledzić relacje z rynków finansowych. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Szefowa Google Polska: To od wydawców zależy obecność w Google Showcase

Google wprowadził w Polsce platformę Showcase, w ramach której ma płacić wydawcom za korzystanie z ich treści. W projekcie zabrakło na razie największych mediów newsowych na naszym rynku. - Nie jest prawdą, że udział w programie Showcase w jakikolwiek sposób wyklucza przyszłe rozmowy na temat wykorzystania fragmentów treści objętych regulacjami dyrektywy o prawach autorskich - wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Magdalena Kotlarczyk, szefowa polskiego oddziału Google. więcej

Netflix przyciąga polskich internautów na 6,5 godziny. HBO GO wyprzedziło Playera, w dół Viaplay

W styczniu br. Netflix i HBO GO zyskały po 1,3-1,5 mln polskich użytkowników. Na tej pierwszej platformie odwiedzający spędził średnio 6,5 godziny (prawie dwukrotnie dłużej niż na TVP VOD), a ta druga zasięgowo wyprzedziła Playera. Z czołowej dziesiątki wypadło Viaplay, zmalały też zasięgi Canal+ Online i Amazon Prime Video. więcej

Wirtualna Polska wiosną ruszy ze swoim cyfrowym radiem. Najpierw chce zmiany nazwy z Open FM na WP Radio

W Warszawie, Poznaniu, Tarnowie, Rzeszowie, Toruniu, Częstochowie i Katowicach słuchacze cyfrowego radia usłyszą rozgłośnię Wirtualnej Polski, która dostała koncesję na nadawanie programu w tych miastach w technologii DAB+. Wcześniej nadawca chce, by zmienić jej nazwę. więcej

Były prezes PKO BP na czele rady nadzorczej MCI Capital

Zbigniew Jagiełło, były prezes PKO BP, zostanie szefem rady nadzorczej MCI Capital, a także obejmie w funduszu funkcję senior advisor - poinformował MCI Capital w komunikacie. więcej

Uber zyskał 25 mln użytkowników i 83 proc. wpływów, Uber Eats z pierwszym zyskiem

W czwartym kwartale ub.r. Uber osiągnął wzrost przychodów o 83 proc. do 5,78 mld dolarów i drugi z rzędu kwartalny zysk EBITDA, w wysokości 86 mln dolarów. Pierwszy raz dodatki wynik EBITDA osiągnął pion dostaw, obejmujący głównie usługę Uber Eats. Liczba użytkowników Ubera wzrosła o 27 proc. do 118 mln. więcej

Katarzyna Zdanowicz rusza z serią podcastów na Interii. ,,Tematy ważne dla każdego"

W czwartek, 10 lutego, na Interii wystartowały podcasty autorstwa dziennikarki i prezenterki Polsat News, Katarzyny Zdanowicz. Ich tytuł zbiorczy brzmi „Pomiędzy wersami”. Dziennikarka będzie w ramach każdego z odcinków rozmawiała z gośćmi - na ważne, jak zapewnia, tematy. więcej

YouTube z nowymi narzędziami dla twórców. Odpowiedzi w formie filmików i zakupy w wideo

W 2022 roku na platformie YouTube pojawią się nowe narzędzia pozwalające twórcom na monetyzowanie ich treści - zapowiada serwis. Wśród planowanych rozwiązań znajdą się nowe efekty i narzędzia na platformie Shorts, możliwość grupowych transmisji na żywo oraz dokonywanie zakupów z poziomu publikowanych filmów wideo. więcej

Twitter ma 217 mln użytkowników. Zwiększył wpływy, ograniczył roczną stratę

Liczba aktywnych dziennych użytkowników Twittera na koniec 2021 roku wynosi 217 milionów, co oznacza wzrost o 13 procent rocznie. W ostatnim kwartale ubiegłego roku  serwisowi przybyło 6 milionów aktywnych dziennych użytkowników. Przychody za 2021 rok wyniosły 5,08 mld dolarów, w czwartym kwartale 1,57 mld dol. więcej

Łukasz Zając kierownikiem działu rozrywka Goniec.pl

Łukasz Zając od 21 lutego będzie kierownikiem działu rozrywka serwisu Goniec.pl (Grupa Iberion). To nowo utworzone stanowisko. więcej

Czy audiobooki zastąpią seriale i słuchanie muzyki? Empik Go podsumowuje 2021 rok

Już ponad 300 tysięcy Polaków korzysta z aplikacji z audiobookami, e-bookami oraz podcastami. Dane Empik Go wskazują, że konsumentów tych formatów z roku na rok jest zdecydowanie więcej. To dobra wiadomość dla wydawców i autorów, którzy coraz chętniej nawiązują bezpośrednią współpracę z producentem treści, jakim stał się Empik Go. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Antytech, haktywizm, metaekonomia i zalpha na Mapie Trendów 2022

Świat lustrzany, biologia technocentryczna, deglobalizacja, transformacja klimatyczna, zmiany demograficzne, kryzysy zdrowotne, utrata spójności społecznej - to siedem kluczowych megatrendów, które znalazły się w najnowszej edycji Mapy Trendów. więcej

Polacy chętnie obchodzą Walentynki. 1/5 wyda w tym roku ponad 200 zł

Polska należy do krajów, w których najchętniej obchodzi się Walentynki. W tym roku 2/3 z nas planuje obchodzić to święto. W tej grupie co piąta osoba deklaruje, że wyda na ten cel nawet więcej niż 200 zł - wynika z badania Ipsos. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anna Basek i Sylwia Majcher-Stępień na stanowiskach dyrektorskich w Touch.PR

Anna Basek i Sylwia Majcher-Stępień awansowały na stanowiska dyrektorskie w agencji w Touch.PR. Artur Klich, wcześniej związany od ponad 10 lat z wrocławskimi agencjami PR, dołączył do zespołu na stanowisko account manager, a Kinga Małysz awansowała na senior account executive. więcej

Komunikacja Plus PR dalej dla Grupy Selena w Polsce

Komunikacja Plus PR kontynuuje współpracę z Grupą Selena, globalnym producentem i dystrybutorem chemii budowlanej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Antytech, haktywizm, metaekonomia i zalpha na Mapie Trendów 2022
Uber zyskał 25 mln użytkowników i 83 proc. wpływów, Uber Eats z pierwszym zyskiem
W Krakowie, Lublinie i Rzeszowie sprawdzono 5G. Najszybsze pobieranie w Plusie
Michał Dąbrowski w zarządzie Digital Care
Ravensburger inwestuje 18 mln złotych w polską platformę Gamefound
Super Bowl 2022: Cisco zapewni kompleksowe działanie sieci
Sony udostępniło nowe wersje beta oprogramowania PS5 i PS4
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj