|
|
|
|
|
|
|
25 tys. e-maili w obronie TVN7. Szef KRRiT chce zmian w ustawie
KRRiT nie podjęła decyzji w sprawie przedłużenia koncesji dla TVN7. Przewodniczący Witold Kołodziejski wydał komunikat, w którym zaapelował do ustawodawców o dostosowanie przepisów. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl w obronie TVN7 do KRRiT wpłynęło 25 tys. e-maili.
więcej
|
News24 ma pojawić się w kablówkach do końca lutego. Redakcja chce więcej czasu, w zespole Maciej Zakrocki
Nie wiadomo, kiedy News24 pojawi się u pierwszych operatorów telewizyjnych. - Chciałbym, żeby stało się to w ciągu dwóch tygodni, są ku temu przesłanki - mówi nam Ryszard Krajewski, prezes nadającej kanał spółki. Dziennikarze stacji są sceptyczni: - Mamy jedno, niedoświetlone studio, atmosfera jest zła, ludzie powoli zaczynają odchodzić - przekazują nam anonimowo. W środę newsroom zasilił Maciej Zakrocki, który będzie relacjonował sprawy zagraniczne.
więcej
|
Platforma cyfrowa Polsat Box zawiesiła sprzedaż TV Mobilnej
Platforma cyfrowa Polsat Box będzie zachęcać użytkowników TV Mobilnego, płatnego pakietu w naziemnej telewizji cyfrowej do przejścia na ofertę IPTV lub satelitarną. Jak dowiedział się portal Witualnemedia.pl jest to związane m.in. ze zmianą standardu naziemnej telewizji cyfrowej.
więcej
|
Senat za 100 zł bonu na dekoder lub telewizor do nowego standardu tv naziemnej, wprowadzono poprawki
Senat w środowym głosowaniu podjął uchwalę o przyjęciu ustawy o dotyczącej wsparcia zakupu dekodera lub telewizora do odbioru cyfrowej telewizji naziemnej z poprawkami, wprowadzającymi m.in. sankcje finansowe za sprzedaż odbiorników cyfrowych, które nie są odpowiadają standardom.
więcej
|
Więcej kanałów Polsatu w lokalnym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej
Do multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej obejmującym zasięgiem Lubin, Głogów i okolice dołączyły kanały Polsat i Nowa TV w wysokiej rozdzielczości. W MUX-L7 stacja TV Okazje rozpoczęła emisję w jakości HD. Do tej pory była dostępna w standardowej rozdzielczości.
więcej
|
,,MasterChef Junior 7" od 6 marca TVN. Tomasz Jakubiak w jury
W niedzielę, 6 marca TVN rozpocznie emisję siódmej edycji kulinarnego programu „MasterChef Junior”. Nowym jurorem w programie będzie Tomasz Jakubiak, który zastąpi w tej roli Mateusza Gesslera.
więcej
|
Klaudia Wiśniowska prezenterką pogody w TVP3 Warszawa
Współpracę z TVP3 Warszawa zaczęła prezenterka Klaudia Wiśniowska, prowadzi prognozy pogody. Wcześniej była związana m.in. z Superstacją i Polo TV.
więcej
|
166,5 tys. zł za spot przy meczu barażowym Polski z Rosją w TVP
Na 166,5 tys. zł wyceniono spoty, które zostaną wyemitowane w TVP1 przy meczach barażowych polskich piłkarzy do Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022.
więcej
|
Super Bowl obejrzało w telewizji 99,2 mln widzów
Mecz finałowy Super Bowl zgromadził w telewizji NBC 99,2 mln widzów, o sześć więcej niż rok wcześniej - wynika z danych telemetrycznych Nielsena i NBCUniversal. Łącznie mecz obejrzało 112,3 mln widzów.
więcej
|
Mike White szefem rozwoju metawersum w Disneyu
Mike White, jeden z wysokich rangą menedżerów Disneya został w koncernie dyrektorem odpowiedzialnym za rozwój firmy w środowisku metawersum. Disney szykuje się w ten sposób oferowania swoich treści w nadchodzącym, wirtualnym świecie.
więcej
|
TVP1 liderem, rekordowy tydzień Eurosport 1. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Na dobre i na złe" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Na dobre i na złe”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, udział tzw. „wielkiej czwórki” zmniejszył się o 1,68 pkt. proc. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
W sobotę odbędą się eliminacje reprezentanta Polski na Eurowizję, widowisko pokaże TVP2
W sobotę, 19 lutego TVP2 pokaże koncert „Tu bije serce Europy! Wybieramy hit na Eurowizję!”, podczas którego zostanie wybrany reprezentant Polski na Konkurs Piosenki Eurowizji Turyn 2022.
więcej
|
ViacomCBS zmienia się w Paramount Global. Paramount+ ma prawie 33 mln użytkowników
Na koniec 2021 roku należący do ViacomCBS serwis VoD Paramount+ miał 32,8 mln użytkowników, zaś wszystkie usługi streamingowe koncernu posiadały ponad 56 mln abonentów. Według zapowiedzi ViacomCBS zmienia nazwę na Paramount Global, w planach są nowe filmy i seriale, między innymi „Sonic. Szybki jak błyskawica 3”, „Star Trek 4” oraz nowy sezon „Halo”.
więcej
|
Szef KRRiT: struktura właścicielska TVN to nadal poważny problem
Członkowie KRRiT są zgodni co do tego, że struktura właścicielska spółki TVN z pozaeuropejskim kapitałem większościowym pozostaje nadal poważnym i nierozwiązanym problemem - napisał przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski w oświadczeniu wydanym w środę wieczorem. Podkreślił, że przedłużenie we wrześniu ub.r. koncesji satelitarnej TVN24 „nie oznaczało akceptacji przez KRRiT stanu prawnego związanego ze strukturą kapitałową nadawcy”.
więcej
|
Czy audiobooki zastąpią seriale i słuchanie muzyki? Empik Go podsumowuje 2021 rok Już ponad 300 tysięcy Polaków korzysta z aplikacji z audiobookami, e-bookami oraz podcastami. Dane Empik Go wskazują, że konsumentów tych formatów z roku na rok jest zdecydowanie więcej. To dobra wiadomość dla wydawców i autorów, którzy coraz chętniej nawiązują bezpośrednią współpracę z producentem treści, jakim stał się Empik Go. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W Agorze procedury antymobbingowe od prawie 20 lat. W ostatnim czasie 19 zgłoszeń
Grupa Agora od 2003 roku stosuje politykę w zakresie ochrony pracowników przed dyskryminacją i napastowaniem, w 2018 roku wprowadziła m.in. anonimowy system zgłaszania nieprawidłowości (Linia Etyki). W 2019 i 2020 roku wpłynęło do niego 19 zgłoszeń.
więcej
|
|
Tok FM zmieniło formułę i czas emisji ,,Wierzę w zwierzę". Dorota Sumińska: amputowano mi audycję
Z początkiem lutego Radio Tok FM (Grupa Radiowa Agory) zmieniło termin i formułę nadawania audycji „Wierzę w zwierzę” dr Doroty Sumińskiej: z godzinnego programu z udziałem słuchaczy przekształcono ją w dziesięciominutowy felieton, nadawany w poniedziałki wieczorem. - Po 25 latach amputowano mi program bez wyjaśnień, z dnia na dzień dostałam „propozycję nie do odrzucenia” - mówi nam autorka. Agora broni decyzji o zmianach, słuchacze i współpracownicy dr Sumińskiej szykują pikietę w obronie programu, a autorka sama szuka dla niego nowego miejsca.
więcej
|
|
Agora ma trzy miesiące na rozmowy ws. wydłużenia czasu na kupno większościowych udziałów Eurozetu
Agora przedłużyła do drugiej połowy maja okres, w którym może wykonać opcję call dotyczącą kupna 60 proc. udziałów Eurozetu od SFS Ventures. Firma nie może zrealizować transakcji, ponieważ nie zgodził się na nią prezes UOKiK, jego decyzję zaskarżyła do sądu.
więcej
|
|
Anna Marucha została head of PR Grupy Eurozet
Anna Marucha dołączyła do Grupy Eurozet, obejmując funkcję head of PR w dziale komunikacji i social mediów. Michał Aleksandrowicz został rzecznikiem prasowym grupy.
więcej
|
|
Wywiad z Jarosławem Kaczyńskim równocześnie w dwóch stacjach Polskiego Radia
W środę po południu wywiad z wicepremierem i prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim na antenie Polskiego Radia był emitowany także w radiowej Jedynce. Rozmowa była znacznie dłuższa niż standardowe wywiady w tym paśmie.
więcej
|
|
Polskie Radio zaczyna nabór do Konkursu Muzyki Folkowej w ramach ,,Nowej Tradycji"
Między 13-15 maja odbędzie się tegoroczna edycja Festiwalu Folkowego Polskiego Radia „Nowa Tradycja” - przeglądu prezentującego muzykę folkową. W jego ramach zorganizowany też zostanie Konkurs Muzyki Folkowej, będący główną częścią Festiwalu. Publiczny nadawca zaczął właśnie nabór do tego projektu.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Rada Reklamy zajmie się antyunijną kampanią z żarówką Polskich Elektrowni
Do Rady Reklamy wpłynęła skarga na kampanię Towarzystwa Gospodarczego Polskie Elektrownie, poświęconą strukturze kosztów produkcji energii elektrycznej w Polsce.
więcej
|
Carat Polska wygrał przetarg mediowy BGK
Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego wybierając do współpracy Carat Polska (dentsu Polska) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z przetargu odpadły Sigma Bis i Media Group.
więcej
|
166,5 tys. zł za spot przy meczu barażowym Polski z Rosją w TVP
Na 166,5 tys. zł wyceniono spoty, które zostaną wyemitowane w TVP1 przy meczach barażowych polskich piłkarzy do Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022.
więcej
|
Super Bowl obejrzało w telewizji 99,2 mln widzów
Mecz finałowy Super Bowl zgromadził w telewizji NBC 99,2 mln widzów, o sześć więcej niż rok wcześniej - wynika z danych telemetrycznych Nielsena i NBCUniversal. Łącznie mecz obejrzało 112,3 mln widzów.
więcej
|
Agnieszka Winnik-Jaworska business director w VMLY&R. Awanse w dziale client engagement
Agnieszka Winnik-Jaworska, dotychczas account supervisor, awansowała na stanowisko business director. Marta Gaś-Dmowska, Bartosz Mazurek i Michał Brzeczkowski - dotychczas na stanowiskach group account managers - również awansowali obejmując role: business supervisors.
więcej
|
Maciej Dzianachowski commercial directorem w Sigma Bis
Do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i Grupy PZU dołączył Maciej Dzianachowski obejmując stanowisko commercial directora. Przez wiele lat związany był z Publicis Groupe.
więcej
|
Grupa Żywiec przy spadku sprzedaży zwiększyła zysk i nakłady marketingowe, prezes mówi o "drastycznym wzroście kosztów"
W ub.r. Grupa Żywiec zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 7,6 proc. do 3,47 mld zł, a jej zysk netto wzrósł z 232,7 do 406,6 mln zł. Firma zwiększyła o prawie 6 proc. wydatki na sprzedaż i marketing.
więcej
|
Biedronka wprowadza etykiety "Wybiegaj to"
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) wprowadziła nowe, dodatkowe oznaczenia na wybranych produktach marki własnej. Dzięki etykiecie "Wybiegaj to!" klient dowie się, jak długo trzeba się ruszać, aby spalić spożyte kalorie.
więcej
|
Izabela Biedrowska-Pawlak pokieruje zespołem Spotify w Httpool
Do Httpool Polska, partnera reklamowego m.in.: Twittera, TikToka, Facebooka dołącza Izabela Biedrowska-Pawlak. Stanie na czele teamu odpowiedzialnego za obsługę Spotify.
więcej
|
SalesTube: dołączają Piotr Kopaczewski, Jakub Borkowski i Agnieszka Gołuszka
Agencja SalesTube (Group One) rozwija dział intelligence division. Do zespołu dołączyli data programmer Piotr Kopaczewski, data engineer Jakub Borkowski oraz marketing automation specialist Agnieszka Gołuszka.
więcej
|
Agencja albo albo obsługuje Durexa w digtalu
Marka Durex (Reckitt) dołączyła do grona klientów albo albo.
więcej
|
Joanna Sagan w zespole marketingu TikToka
Joanna Sagan objęła stanowisko marketing communication manager w platformie społecznościowej TikTok.
więcej
|
Na stacjach paliwowych Circle K stanęły samoobsługowe pralkomaty
Sieć Circle K uruchomiła nową usługę dla swoich klientów - na wybranych stacjach paliw zainstalowano pralko-suszarki firmy Break&Wash. Samoobsługowe urządzenia umożliwiają pranie i suszenie odzieży przy użyciu kilku różnych programów.
więcej
|
Niektórzy reklamodawcy Super Bowl zapomnieli o brandingu
Platforma DISQO zapytała widzów tegorocznego Super Bowl o rozpoznawalność reklam emitowanych przy finale i postrzeganie marki, aby określić wzrost wydajności i zmierzyć zachowania online, w tym wyszukiwania i wizyty w witrynie. W przypadku niektórych marek odnotowano wzrost wyszukiwań po wyświetleniu reklam.
więcej
|
Bepanthen w nowej kampanii obiecuje ,,Pewność na całe życie"
Marka Bepanthen, należąca do firmy Bayer, realizuje nową kampanię wizerunkową pod nazwą „Pewność na całe życie”. Przygotowała ją agencja Cape Morris. Produkcją spotów zajęła się Papaya Films..
więcej
|
Milka wchodzi w segment kremów czekoladowych, będzie wsparcie
Mondelez Polska poszerza ofertę marki Milka o krem czekoladowy. Nowość będzie wsparta silną kampanią marketingową.
więcej
|
Aktywiści Greenpeace przerobili plakat "kampanii żarówkowej". "Węgiel = droga energia, wysokie ceny"
Pod osłoną nocy aktywistki i aktywiści klimatyczni Greenpeace przerobili olbrzymi billboard, który w ramach kampanii Towarzystwa Gospodarczego Polskie Elektrownie stanął przy Dworcu Centralnym w Warszawie.
więcej
|
Zofia Zborowska współprowadzącą kanału Durexa ,,W łóżku. Rozmowy dopasowane"
Marka Durex wraz ze Studi wystartowali z nowym sezonem „W łóżku. Rozmowy dopasowane” na platformie YouTube. Nową współprowadzącą została aktorka Zofia Zborowska.
więcej
|
Max Verstappen twarzą kampanii Viaplay
Holenderski kierowca wyścigowy i mistrz świata, Max Verstappen oraz skandynawski dostawca usług streamingowych Viaplay zawarli współpracę. Komunikacja z udziałem nowego ambasadora marki, wspierająca wprowadzenie marki na rynek holenderski została przygotowana przez Freundschaft the Digitals.
więcej
|
Adform zwiększa przewagę konkurencyjną dzięki najnowszemu rozwiązaniu ID Fusion, które wspiera działania programatyczne w tzw. otwartym internecie ID Fusion to zbudowane przez Adform, pierwsze na świecie programatyczne rozwiązanie, które obsługuje zarówno identyfikatory first-party jak i third-party na wszystkich przeglądarkach i urządzeniach. Opracowane zostało jako bezpośrednia odpowiedź na coraz bardziej pofragmentowany rynek identyfikacji użytkownika. ID Fusion jednocześnie daje znaczną przewagę konkurencyjną wszystkim CMO, którzy są otwarci na wdrażanie najnowszych rozwiązań w obszarze marketingu cyfrowego. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Google zapowiada Privacy Sandbox w Androidzie. Beta jeszcze w tym roku
Google zamierza wprowadzić Privacy Sandbox w systemie operacyjnym Android. Koncern deklaruje, że w ten sposób chce chronić lepiej prywatność użytkowników mobilnych, jednocześnie pozwalając deweloperom na skuteczne prowadzenie biznesu reklamowego. Wersja beta rozwiązania ma się pojawić przed końcem 2022 roku.
więcej
|
Karolina Kaja Gołuchowska redaktorką naczelną serwisu Ofeminin.pl
Karolina Kaja Gołuchowska, do tej pory p.o. redaktor naczelna, z początkiem marca obejmie stanowisko redaktorki naczelnej Ofeminin (Ringier Axel Springer Polska). Zastąpi na tym stanowisku Martynę Wyrzykowską, która odeszła z firmy. W październiku ub.r. nowo utworzone stanowisko head of business&product Ofeminin objęła Izabela Bielecka-Gnaś.
więcej
|
Meta definiuje nową misję. ,,Działajmy szybko" i ,,Żyjmy w przyszłości", pracownicy to ,,Metamates"
Koncern Meta ogłosił nowe hasła, które mają kształtować jego misję, cele i wartości w nadchodzących latach. Na liście znalazły się takie określenia, jak „Działajmy szybko”, „Budujmy świetne rzeczy” i „Bądźmy otwarci”. Nowa misja ma być skierowana na budowę metawersum, a pracownicy firmy będę wewnętrznie nazywani „Metamates”.
więcej
|
Strony główne: WP.pl przed Onetem, przyciągają na dwukrotnie dłużej niż Interia i Gazeta.pl
W styczniu strona główna WP.pl miała o 640 tys. użytkowników więcej niż analogiczna witryna Onetu, na każdej internauci spędzili średnio po prawie 55 minut. Na stronie głównej Interii przeciętny czas korzystania wyniósł 34 minut, a na stronie głównej Gazeta.pl - 28 minut.
więcej
|
Facebook zapłaci 90 mln dolarów odszkodowania. Kara za śledzenie internautów
Facebook chce w ramach ugody zapłacić odszkodowanie w wysokości 90 mln dolarów w ramach pozwu zbiorowego w USA. Firma ma zostać ukarana za nieuprawnione śledzenie poczynań internautów w sieci i wyrównać im straty.
więcej
|
Janusz Basałaj w Meczyki.pl, będzie doradzał ws. wideo
Do zespołu portalu Meczyki.pl (Online Venture) dołącza Janusz Basałaj - poprzednio przez 9 lat szef pionu komunikacji i mediów w PZPN, a wcześniej m.in. szef redakcji sportowych Canal+, TVP i Orange Sport. - Uważam, że to ciekawy, ładnie rozwijający się portal. Chcę spróbować jeszcze czegoś nowego - mówi Basałaj portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Feed zamiast News Feedu na Facebooku. Kosmetyka czy zmiana strategii?
Facebook zapowiedział, że zmienia oficjalną nazwę News Feedu na Feed. Oprócz nowej nazwy w mechanizmie dostarczania treści użytkownikom nic się jednak nie zmienia. Według nieoficjalnych informacji chodzi o odcięcie się Facebooka od skojarzeń z medium informacyjnym i ograniczenie zasięgów treści politycznych na platformie.
więcej
|
Meta pozwana za system rozpoznawania twarzy Facebooka
Ken Paxton, prokurator generalny Teksasu złożył pozew przeciwko spółce-matce Facebooka, zarzucając jej naruszenie stanowych przepisów dotyczących prywatności. Chodzi o system rozpoznawania twarzy, za pomocą którego społecznościowy serwis miał gromadzić i przetwarzać dane biometryczne milionów Teksańczyków bez ich zgody.
więcej
|
Sześć seriali Marvela znika z Netfliksa
Tylko do 1 marca użytkownicy serwisu Netflix będą mogli obejrzeć sześć seriali Marvela z uniwersum superbohaterów The Defenders.
więcej
|
Bartłomiej Gola odszedł z rady nadzorczej Legimi
Z członkostwa w radzie nadzorczej spółki Legimi, sprzedającej w internecie ebooki i audiobooki w modelu subskrypcyjnym, zrezygnował Bartłomiej Gola, partner generalny w funduszu SpeedUp Group.
więcej
|
Czy audiobooki zastąpią seriale i słuchanie muzyki? Empik Go podsumowuje 2021 rok Już ponad 300 tysięcy Polaków korzysta z aplikacji z audiobookami, e-bookami oraz podcastami. Dane Empik Go wskazują, że konsumentów tych formatów z roku na rok jest zdecydowanie więcej. To dobra wiadomość dla wydawców i autorów, którzy coraz chętniej nawiązują bezpośrednią współpracę z producentem treści, jakim stał się Empik Go. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Monika Kubacka i Kamil Kardaś założyli agencję Race Group
Działalność rozpoczęła nowa agencja Race Group, która powstała w wyniku dołączenia do Race PR, Kamila Kardasia, dotychczasowego CMO w Going. Kierują nią wspólnie z Moniką Kubacką.
więcej
|
Krzysztof Pilaszek szefem komunikacji korporacyjnej w Visa
Krzysztof Pilaszek awansował na stanowisko dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej na Europę Centralną i Wschodnią w firmie Visa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Marucha została head of PR Grupy Eurozet
Anna Marucha dołączyła do Grupy Eurozet, obejmując funkcję head of PR w dziale komunikacji i social mediów. Michał Aleksandrowicz został rzecznikiem prasowym grupy.
więcej
|
Maja Michalak, Paweł Luty i Przemysław Kuć w zespole menadżerskim Linkleaders
Na początku lutego na stanowiska liderów kluczowych praktyk PR korporacyjnego agencji Linkleaders awansowali: Maja Michalak (head of real estate), Paweł Luty (head of tech & services) oraz Przemysław Kuć (head of data & insight).
więcej
|
Kevin Pluskota: z Grayling do Canal+
Kevin Pluskota, dotychczas związany z agencją Grayling rozpoczął pracę w dziale public relations Canal+ Group - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Synertime wspiera promocję Turcji w Polsce
Agencja public relations Synertime podpisała umowę z Turecką Agencją Promocji i Rozwoju Turystyki na działania promocyjne Türkiye (Turcji) w Polsce.
więcej
|
LoveBrands Medical realizuje projekt ,,Recepta na Sukces" Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical, komórka komunikacji zdrowotnej w LoveBrands Group realizuje projekt „Recepta na Sukces" dla Gedeon Richter Polska. Firma przedłużyła współpracę z agencją na kolejny rok na podstawie umowy między stronami.
więcej
|
CBA zatrzymało 20 osób podejrzewanych o wyłudzenia VAT w sprawie agencji eventowej
Centralne Biuro Antykorupcyjne zatrzymało 20 osób, które miały brać udział w wyłudzeniach podatku VAT w sprawie dotyczącej agencji eventowej – dowiedziała się PAP. W akcji wzięło udział prawie stu funkcjonariuszy CBA.
więcej
|
|
|