|
|
|
|
|
|
|
TVP nie zmienia standardu. ,,Stacje komercyjne stracą setki milionów złotych"
Nadawcy komercyjni muszą zmienić standard nadawania w ramach naziemnej telewizji cyfrowej do końca czerwca, czołowe stacje TVP nie. Prezes domu mediowego OMD Jakub Bierzyński w rozmowie z Wirtualnemedia.pl ocenia, że m.in. TVN, Polsat, TV Puls mogą stracić nawet 7 proc. widzów.
więcej
|
OFBOR pyta Krajowy Instytut Mediów, czemu udzielił zamówienia Alternatywie Polskiej na 24 mln zł bez przetargu
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku chce - w trybie dostępu do informacji publicznej - wyjaśnienia od Krajowego Instytutu Mediów, dlaczego udzielił spółce Alternatywa Polska z Dębiny zamówienia na realizację badań w trybie negocjacji, bez przetargu. Kontrakt opiewa na kwotę blisko 24 mln zł netto, a firma ta nie jest firmą badawczą. Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika z kolei, że udziałowcem wybranej spółki jest były wspólnik Mirosława Kalinowskiego, prezesa KIM.
więcej
|
Jeszcze więcej treści TVP dla Ukraińców. Kurski: Nasze kultury są sobie bliskie
Telewizja Polska rozszerza ofertę dla uchodźców. Oferuje już w internecie nie tylko bajki w języku ukraińskim, ale także filmy i seriale z napisami w tej wersji językowej. Produkcji dla uciekających przed inwazją Rosji ma w najbliższych tygodniach przybywać.
więcej
|
Więcej kanałów naziemnej telewizji cyfrowej na Śląsku
We wtorek o godz. 13 w Katowicach ruszył nowy multipleks eksperymentalny w standardzie DVB-T2/HEVC. Spółka MWE Networks informuje, że dzięki emisji z RTCN Katowice-Kosztowy ma największy zasięg spośród MUX-ów testowych.
więcej
|
W marcu 15 skarg do KRRiT na ,,Wiadomości", żadnej na ,,Fakty"
Od początku marca do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wpłynęło 15 skarg na „Wiadomości” TVP1, ale także - dwie skargi na „Wydarzenia” Polsatu. - Nikt natomiast nie poskarżył się w tym okresie na „Fakty” TVN - informuje portal Wirtualnemedia.pl Karolina Czuczman z biura prasowego KRRiT.
więcej
|
Disney+ rusza w Polsce 14 czerwca, cena 28,99 zł miesięcznie
Platforma streamingowa Disney+ startuje w Polsce 14 czerwca. Cena subskrypcji w Polsce wyniesie 28,99 zł miesięcznie lub 289,90 zł w przypadku opłaty rocznej. Serwis startuje równolegle w w 42 krajach i 11 terytoriach.
więcej
|
1,22 mln widzów serialu ,,Komisarz Alex 17" w TVP1
Siedemnasty sezon „Komisarza Alexa” po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,22 mln widzów wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
250 zł bonu na nowy telewizor? Poradnik producentów sprzętu
Zrzeszający producentów m.in. telewizorów Związek Cyfrowa Polska opublikował poradnik dotyczący dofinansowania zakupu nowego telewizora. W związku ze zmianą standardu naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2/HEVC można uzyskać na ten cel 250 zł.
więcej
|
Anna Pugacewicz została wiceprezesem francuskiej firmy produkcyjnej Newen Studios
Anna Pugacewicz, mająca polskie i francuskie obywatelstwo, awansowała na stanowisko wiceprezesa Newen Studios, które należy do francuskiego nadawcy komercyjnego TF1.
więcej
|
Oglądalność Oscarów odbiła od dna. 15,36 mln widzów gali
Transmisja z tegorocznej ceremonii wręczenia Oscarów osiągnęła o 56 procent wyższą oglądalność w porównaniu z ubiegłym rokiem, który był najsłabszy pod tym względem w historii – wynika z danych Nielsena. Widownia w USA osiągnęła poziom 15,36 mln.
więcej
|
Viaplay w Polsce i 9 innych krajach Europy na wyłączność pokaże walkę Tyson Fury-Dillian Whyte
W sobotę, 23 kwietnia odbędzie się walka Tyson Fury-Dillian Whyte o tytuł mistrza świata WBC. Sportową imprezę na wyłączność w Polsce i 9 innych krajach Europy transmitować będzie Viaplay.
więcej
|
Młody Muzyk Roku 2022 w TVP Kultura i TVP Kultura 2
TVP Kultura i TVP Kultura 2 pokażą półfinał i finał konkursu Młody Muzyk Roku 2022, w którym zaprezentuje się dziesięciu uczestników. Zwycięzca będzie reprezentował Polskę na Konkursie Eurowizji dla Młodych Muzyków w Montpellier.
więcej
|
Trzy nowości w wiosennej ramówce religijnego kanału TBN Polska
Kanał TBN Polska wiosną pokaże trzy nowości: „Kalendarz historii chrześcijaństwa”, „Wojna na Ukrainie oczami ofiar i reporterów” i „Nowy Joel”.
więcej
|
Agata Wojtkowiak wróciła z Wydarzeń24 do TVP3 Poznań
Prezenterka Agata Wojtkowiak wróciła do TVP3 Poznań, gdzie ponownie prowadzi serwis „Teleskop”.
więcej
|
Jeszcze większe wsparcie w ramach Auto Assistance w LINK4 Liczba aut w Polsce przekroczyła już 24 miliony, co daje nam 5. miejsce w Unii Europejskiej. Trudno więc się dziwić, że konkurencja na rynku ubezpieczeniowym jest coraz większa. Rzecz jednak w tym, iż oferta ofercie nierówna. Wybierając ubezpieczyciela, warto wziąć pod uwagę proponowane ceny polis, ich zakres, ale też reputację danego towarzystwa, czy pochodzenie jego kapitału. Na polskim rynku taką wyróżniającą się firmą jest z pewnością LINK4. Zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także eksperckie opinie na temat działalności LINK4 znalazły odzwierciedlenie m.in. w wielu prestiżowych wyróżnieniach i nagrodach. Najnowszym sukcesem jest odznaczenie LINK4 TU SA Top Marką Lauru Klienta 2022 w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz przyznanie złotego Lauru Klienta w segmencie jakości obsługi klientów indywidualnych. LINK4 nie zamierza jednak zadowolić się tymi sukcesami i wciąż uatrakcyjnia swoją ofertę. W marcu tego roku towarzystwo wprowadziło kolejne udogodnienia w OWU Auto Assistance dla klienta indywidualnego. Wszystko z myślą o klientach. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Damian Michałowski po 12 latach żegna się z Radiem ZET
Z Radia ZET odchodzi Damian Michałowski, związany ze stacją od 2010 roku. Michałowski od dwóch lat współpracuje też z TVN, współprowadzi „Dzień dobry TVN” i studio przy transmisjach z konkursów skoków narciarskich.
więcej
|
|
Radio Poznań zrywa współpracę z Piotrem Barełkowskim, powodem wywiad z Januszem Korwin-Mikkem
We wtorek w audycji „Kluczowy temat” w publicznym Radiu Poznań publicysta Piotr Barełkowski rozmawiał z posłem Konfederacji Januszem Korwin-Mikkem, który chwalił władzę Putina, a zniszczenie Mariupola przez rosyjskie wojsko nazwał „oczywistą ukraińską ustawką”. Wieczorem prezes rozgłośni Maciej Mazurek poinformował o zakończeniu współpracy z Barełkowskim, oceniając, że publicysta „nie dochował dziennikarskiego profesjonalizmu i nie skomentował skandalicznych słów i opinii Janusza Korwin-Mikkego”.
więcej
|
|
Patroni Radia Nowy Świat stworzyli grę planszową o rozgłośni i jej dziennikarzach
Zrzeszeni w jednej z grup patroni rozgłośni internetowej Radio Nowy Świat przygotowali grę planszową o nazwie „Radiobiznes”. Poświęcona jest dziennikarzom radia i samemu RNŚ, ze szczególnym uwzględnieniem załogi popołudniowego pasma. Na razie nie trafiła do sprzedaży, nie wykluczone jednak, że będzie można z czasem ją kupić w radiowym sklepiku.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności we Wrocławiu. Radio ZET awansowało na podium
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od września ub.r. do lutego br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Antyradio i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Spółki skarbu państwa wydały na reklamy w ubiegłym roku 1,23 mld zł. Setki tys. zł płyną do "Sieci", "Gazety Polskiej Codziennie" i ,,Do Rzeczy"
W 2021 roku wydatki reklamowe spółek skarbu państwa zwiększyły się o 7,6 proc. do 1,238 mld złotych - wynika z analizy prof. UW Tadeusza Kowalskiego, na podstawie monitoringu firmy Kantar Media. Rząd i urzędy centralne w rok zwiększyły wydatki na promowanie o blisko 40 proc. do 536 mln zł. W gazetach SSP wydały 134 mln zł, w telewizji aż 587 mln zł. Państwowi reklamodawcy mają swoje preferencje mediów, w których się promują - na liście tej jest TVP, Polskie Radio, tygodniki „Sieci”, „Gazeta Polska” oraz „Do Rzeczy”, dzienniki Polska Press (należące do PKN Orlen) i „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Play zostaje z Grandes Kochonos
Agencja reklamowa Grandes Kochonos obroniła w przetargu obsługę telekomu Play (P4). Dla klienta pracuje nieprzerwanie od 2010 roku.
więcej
|
Paweł Kurtycz senior strategy plannerem w Whites
Paweł Kurtycz, związany poprzednio z agencjami Leo Burnett, Ogilvy i od 2013 roku Isobar (Dentsu) objął stanowisko senior strategy plannera w Whites.
więcej
|
Karolina Kałużyńska odchodzi z Gamesetu
Szefowa komunikacji agencji gaming marketingu Gameset (Grupa LTTM), Karolina Kałużyńska, żegna się z firmą. Była z nią związana od 2020 roku.
więcej
|
Dzieła Beksińskiego i Opałki na aukcji tokenów NFT
6 kwietnia odbędzie się aukcja dzieł sztuki w formie tokenów NFT. Znajdą się na niej prace (również w formie fizycznej) m.in. Zdzisława Beksińskiego, Wojciecha Siudmaka, Jarosława Jaśnikowskiego, Tomasza Sętowskiego, Jakuba Bereźnickiego czy Romana Opałki. Organizatorem aukcji jest firma NFT Art, twórca pierwszej w tej części Europy platformy do sprzedaży i wybijania tokenów NFT – Diamondscraft.io.
więcej
|
Większość Polaków nie chce robić zakupów w sklepach, które nie wyszły z Rosji
65 proc. Polaków nie zamierza robić zakupów u detalistów, którzy nie wycofali się z Rosji po rozpoczęciu wojny z Ukrainą.
więcej
|
Decathlon zawiesza działalność w Rosji, bo "warunki dostaw nie są już wystarczające"
Sieć sklepów sportowych i odzieżowych Decathlon ogłosiła zawieszenie działalności w Rosji. Na tym rynku prowadziła 57 sklepów.
więcej
|
Laura-Elena Manu nowym członkiem zarządu Kaufland Polska
Do zarządu Kaufland Polska dołączyła Laura-Elena Manu, do niedawna – członkini managementu w Rumunii i Bułgarii. Odpowiadać będzie za departament zakupu i strategię marketingową sieci. Zarząd sieci handlowej liczy obecnie sześć osób, prezesem jest Gunnar Günther.
więcej
|
Leo Messi będzie reklamował cyfrowe tokeny. Dostanie za to 20 mln dolarów
Leo Messi zawarł umowę z firmą Socios o wartości 20 mln dolarów. W ramach kontraktu znany piłkarz będzie reklamował cyfrowe tokeny, które Socios dostarcza coraz większej liczbie klubów sportowych na świecie.
więcej
|
Janka Szwykowska, Filip Kurkiewicz, Michael Hansen w BBDO WWA
Do zespołu kreacji agencji reklamowej BBDO WWA dołączyli Janka Szwykowska, Filip Kurkiewicz oraz Michael Hansen.
więcej
|
Orlen z kampanią ostrzegającą przed oszustwami w sieci
W związku z pojawiającymi się w sieci fałszywymi ogłoszeniami zachęcającymi do inwestowania w projekty PKN Orlen, koncern uruchomił kampanię informacyjną ostrzegającą przed tego typu oszustwami.
więcej
|
OOH.pl współpracuje z Kolejami Mazowieckimi
Spółka OOH.pl, zajmująca się reklamą zewnętrzna, nawiązała współpracę z Kolejami Mazowieckimi. Zawarta umowa pozwoli na wykorzystanie marketingowe należących do przewoźnika pociągów, w tym powracającego na tory po dwóch latach nieobecności pociągu “Słonecznego”.
więcej
|
Właściciel marki Yanosik zatrudnia Michała Sulika i Artura Bińczyka
Do spółki Neptis, właściciela aplikacji nawigacyjnej Yanosik, dołączyli Michał Sulik i Artur Bińczyk. Nowe skoncentrują się na działaniach wokół obszaru reklamy i marketingu w aplikacji.
więcej
|
Powstaje Krajowa Grupa Spożywcza. Sasin: chcemy pozyskać nowe podmioty, w tym zagraniczne
We wtorek Jacek Sasin, wicepremier i minister aktywów państwowych oraz Henryk Kowalczyk, wicepremier i minister rolnictwa, ogłosili powołanie Krajowej Grupy Spożywczej, która ma służyć wzmocnieniu bezpieczeństwa Polski na rynkach rolno-spożywczych.
więcej
|
Fit Ice Cream - nowy koncept franczyzowy
Sieć Fit Cake wprowadza na rynek nową mobilną franczyzę - Fit Ice Cream. Koncepcja zakłada pojawienie się na ulicach polskich miast kolorowych pojazdów, z których można będzie kupić wegańskie lody.
więcej
|
MediaHub wdraża analitykę z Adverity
Dom mediowy MediaHub zaczął współpracę z Adverity, technologią, która umożliwia połączenie wszystkich danych dotyczących marketingu, sprzedaży oraz klientów i zbudowanie spójnego ekosystemu analizy biznesowej.
więcej
|
Jeszcze większe wsparcie w ramach Auto Assistance w LINK4 Liczba aut w Polsce przekroczyła już 24 miliony, co daje nam 5. miejsce w Unii Europejskiej. Trudno więc się dziwić, że konkurencja na rynku ubezpieczeniowym jest coraz większa. Rzecz jednak w tym, iż oferta ofercie nierówna. Wybierając ubezpieczyciela, warto wziąć pod uwagę proponowane ceny polis, ich zakres, ale też reputację danego towarzystwa, czy pochodzenie jego kapitału. Na polskim rynku taką wyróżniającą się firmą jest z pewnością LINK4. Zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także eksperckie opinie na temat działalności LINK4 znalazły odzwierciedlenie m.in. w wielu prestiżowych wyróżnieniach i nagrodach. Najnowszym sukcesem jest odznaczenie LINK4 TU SA Top Marką Lauru Klienta 2022 w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz przyznanie złotego Lauru Klienta w segmencie jakości obsługi klientów indywidualnych. LINK4 nie zamierza jednak zadowolić się tymi sukcesami i wciąż uatrakcyjnia swoją ofertę. W marcu tego roku towarzystwo wprowadziło kolejne udogodnienia w OWU Auto Assistance dla klienta indywidualnego. Wszystko z myślą o klientach. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Spółki skarbu państwa wydały na reklamy w ubiegłym roku 1,23 mld zł. Setki tys. zł płyną do "Sieci", "Gazety Polskiej Codziennie" i ,,Do Rzeczy"
W 2021 roku wydatki reklamowe spółek skarbu państwa zwiększyły się o 7,6 proc. do 1,238 mld złotych - wynika z analizy prof. UW Tadeusza Kowalskiego, na podstawie monitoringu firmy Kantar Media. Rząd i urzędy centralne w rok zwiększyły wydatki na promowanie o blisko 40 proc. do 536 mln zł. W gazetach SSP wydały 134 mln zł, w telewizji aż 587 mln zł. Państwowi reklamodawcy mają swoje preferencje mediów, w których się promują - na liście tej jest TVP, Polskie Radio, tygodniki „Sieci”, „Gazeta Polska” oraz „Do Rzeczy”, dzienniki Polska Press (należące do PKN Orlen) i „Gazeta Polska Codziennie”.
więcej
|
Medonet Żywienie. ,,Bez ciągłego rozwoju nie można myśleć o wzrostach"
Od ponad dwóch lat nie schodzimy z pozycji lidera. Jesteśmy wyczuleni na potrzeby naszych użytkowników, obserwujemy ich zachowanie i nie boimy się wprowadzania nowości. Sami też nieustannie się kształcimy, sięgamy po nowe narzędzia i tworzymy nowe formaty – mówi Anna Zimny-Zając, redaktorka naczelna Medonet.
więcej
|
Tomasz Jażdżyński objął akcje wydawcy ,,Rzeczpospolitej" warte 5,6 mln zł
Czterech menedżerów firmy Gremi Media, wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”, objęło 52 tys. akcji firmy wartych obecnie 7 mln zł. Zdecydowana większość, 41,8 tys. walorów, przypadła prezesowi Tomaszowi Jażdżyńskiemu.
więcej
|
Dzienniki Polska Press z odświeżonym layoutem i nowymi dodatkami tematycznymi
Tytuły wydawane przez Polska Press Grupę od wtorku mają zmienione layouty, pojawiły się również wspólne dla wszystkich dzienników dodatki tematyczne. W kolejne dni tygodnia będą to: sport, ekonomia, zdrowie, tematyka kryminalna, „Puls” (ludzie, Polska, świat), a w weekend porady, ciekawostki i czas wolny.
więcej
|
Rzecznik MSZ: nic pozytywnego ws. Andrzeja Poczobuta więzionego na Białorusi
Andżelika Borys w tej chwili znajduje się domu, przebywa w areszcie domowym, natomiast niestety nie mogę powiedzieć nic pozytywnego na temat Andrzeja Poczobuta - powiedział we wtorek Łukasz Jasina, rzecznik Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
więcej
|
Bloomberg zawiesza działalność w Rosji i na Białorusi
Firma Bloomberg LP, spółka macierzysta agencji Bloomberg News, zwiesza działalność w Rosji i na Białorusi w następstwie rosyjskiej inwazji na Ukrainę - poinformowała w poniedziałek amerykańska agencja.
więcej
|
"Nowaja Gazieta" zawiesza działalność po ostrzeżeniach regulatora mediów
Rosyjska "Nowaja Gazieta" zawiesza działalność w wersji papierowej oraz w Internecie do czasu zakończenia "rosyjskiej operacji specjalnej na Ukrainie", o czym ta niezależna gazeta poinformowała w poniedziałek na swoim portalu, po otrzymaniu ostrzeżenia od regulatora mediów Roskomnadzoru.
więcej
|
|
|
Falstart "rosyjskiego Instagrama". "To prowokacja wobec społeczności międzynarodowej"
W poniedziałek miała zadebiutować nowa rosyjska aplikacja Rossgram. Na razie nie da się z niej korzystać. Można za to zobaczyć, jak platforma będzie wyglądać. - Identyfikacja wizualna niemal w 100 proc. przywołuje na myśl Instagram. Na Zachodzie nie byłoby możliwe, żeby w tak ordynarny i bezczelny sposób wykorzystać czyjś pomysł - mówi nam dr Miłosz Babecki, medioznawca, który zarejestrował się na stronie Rossgrama i czeka na odpowiedź, czy będzie mógł korzystać z aplikacji. A to wcale nie jest pewne.
więcej
|
Netflix otworzy biuro w Warszawie, przez dwa lata zainwestował w Polsce 490 mln zł
Koncern Netflix zapowiada, że uruchomi w Warszawie biuro, które będzie jego hubem na region Europy Środkowo-Wschodniej. Firma w ostatnich dwóch latach na treści w naszym kraju wydała 490 mln zł.
więcej
|
Disney+ rusza w Polsce 14 czerwca, cena 28,99 zł miesięcznie
Platforma streamingowa Disney+ startuje w Polsce 14 czerwca. Cena subskrypcji w Polsce wyniesie 28,99 zł miesięcznie lub 289,90 zł w przypadku opłaty rocznej. Serwis startuje równolegle w w 42 krajach i 11 terytoriach.
więcej
|
Google ukarany grzywną 2 mln euro za nadużycia handlowe
Amerykański koncern Google został ukarał grzywną w wysokości 2 mln euro za nadużycia handlowe wobec programistów tworzących aplikacje mobilne.
więcej
|
Big Techy będą musiały kontrolować treści w social mediach. Porozumienie w kwietniu
Margrethe Vestager, europejska komisarz ds. konkurencji zapowiedziała, że unijne porozumienie w sprawie ustawy o usługach cyfrowych (DSA) może zostać osiągnięte w kwietniu 2022 r. Nowe przepisy będą zobowiązywały największe firmy technologiczne do kontroli treści zamieszczanych na ich platformach społecznościowych pod groźbą kar na poziomie 6 procent rocznych obrotów.
więcej
|
Google przekaże dodatkowe 10 mln dolarów na fact-checking, pomoże niepełnosprawnym uchodźcom
Zainwestujemy dodatkowe 10 mln dolarów na rzecz nowych partnerstw z organizacjami społeczeństwa obywatelskiego, by wspierać fact-checking - poinformował we wtorek Sundar Pichai, prezes Google'a i Alphabetu. Ogłosił też nowe granty na pomoc uchodźcom z niepełnosprawnościami.
więcej
|
Answear chce wejść do kolejnego kraju. W ub.r. rekordowa sprzedaż i zysk, już 80 proc. wizyt w mobile'u
W ub.r. internetowy sklep odzieżowy Answear osiągnął wzrost sprzedaży internetowej o 66,6 proc. do 721,2 mln zł i zysku netto z 8,5 do 22,9 mln zł. Platforma, obecna w 10 krajach, zanotowała rekordowe 157,8 mln wizyt, z czego 87,6 proc. na urządzeniach mobilnych. W br. chce zaczął działalność przynajmniej w jednym kraju.
więcej
|
Google w Rosji pozwany za "promowanie fałszywych treści"
Rosyjski państwowy regulator mediów i internetu, urząd Roskomnadzor, przygotował dwa pozwy do sądu administracyjnego przeciw firmie Google i należącemu do niej serwisowi wideo YouTube, które oskarża o "promowanie fałszywych treści" - podała we wtorek agencja Reutera.
więcej
|
Leady - święty Graal sprzedaży. Jak je generować? Trudno przecenić znaczenie leadów w nowoczesnym procesie sprzedaży. Zasada jest prosta – im więcej leadów zdołasz wygenerować, tym większa jest szansa na to, że w tej grupie znajdzie się ktoś, kto ostatecznie skorzysta z Twojej oferty. Lead to najczęściej dane kontaktowe użytkownika, którymi ten się z Tobą dzieli. Przede wszystkim: adres e-mail lub numer telefonu. Oczywiście, nie możesz zapominać, że posiadanie lead’a nie oznacza zdobycia klienta, ale zdecydowanie przybliża Cię do tego celu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
OFBOR pyta Krajowy Instytut Mediów, czemu udzielił zamówienia Alternatywie Polskiej na 24 mln zł bez przetargu
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku chce - w trybie dostępu do informacji publicznej - wyjaśnienia od Krajowego Instytutu Mediów, dlaczego udzielił spółce Alternatywa Polska z Dębiny zamówienia na realizację badań w trybie negocjacji, bez przetargu. Kontrakt opiewa na kwotę blisko 24 mln zł netto, a firma ta nie jest firmą badawczą. Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika z kolei, że udziałowcem wybranej spółki jest były wspólnik Mirosława Kalinowskiego, prezesa KIM.
więcej
|
Większość Polaków nie chce robić zakupów w sklepach, które nie wyszły z Rosji
65 proc. Polaków nie zamierza robić zakupów u detalistów, którzy nie wycofali się z Rosji po rozpoczęciu wojny z Ukrainą.
więcej
|
Polacy zapowiadają bojkot marek, które nie wycofały się z Rosji
Prawie trzy czwarte badanych wskazało, że zamierza bojkotować przynajmniej jedną firmę, która nie wycofała się z Rosji na skutek wojny w Ukrainie. Najczęściej deklaracje bojkotu padają w kierunku takich marek, jak Leroy Merlin, Auchan, Danone, Nestle i Decathlon - wynika z badania SW Research.
więcej
|
|
|