|
|
|
|
|
|
|
Podwyżki w TVP. ,,Postulaty nie zostały zrealizowane w pełni"
Telewizja Polska zdecydowała się na podwyżki pensji pracowników. Centrum Informacji TVP informuje jednak Wirtualnemedia.pl, że postulaty związków zawodowych zostały zrealizowane tylko częściowo, ponieważ wzrosną zarobki jedynie najsłabiej zarabiających w TVP.
więcej
|
Na gali Wiktorów nie będzie innej gwiazdy muzycznej zamiast Stinga, część nominowanych bojkotuje imprezę
Nie wiadomo, kto będzie gwiazdą czwartkowej Gali Wiktorów. - Scenariusz przewiduje udział kilku wykonawców - informuje portal Wirtualnemedia.pl Katarzyna Ocioszyńska, prezes organizującej wydarzenie firmy Media Corporation. Galę pokaże na żywo Telewizja Polska. Bojkotując publicznego nadawcę, z obecności na gali Wiktorów zrezygnowało już kilkoro nominowanych.
więcej
|
Polsat planuje kolejne sezony serialu ,,Przyjaciółki". Terentiew: jesteśmy zadowoleni z wyników
Telewizja Polsat nie planuje zakończenia „Przyjaciółek”. Jesienią br. widzowie zobaczą dwudziesty sezon produkcji, a kolejne mają trafić do następnych ramówek - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Chcemy zdementować krążącą w mediach informację o zakończeniu produkcji serialu. Jesteśmy zadowoleni z wyników - mówi nam Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: Miłosz Kłeczek naruszył zasady prawdy i obiektywizmu
Materiał Miłosza Kłeczka ze stycznia dotyczący mobbingu w Kancelarii Senatu naruszył zasady prawdy, obiektywizmu, oddzielenia informacji od komentarza oraz zasady szacunku i tolerancji - uważa Rada Etyki Mediów. O opinię w tej sprawie prosił Radę Adam Niemczewski, szef Kancelarii Senatu. - Jeśli chodzi o szacunek i tolerancję to wiele zaległości do nadrobienia ma Kancelaria Senatu i podległe jej jednostki - komentuje w rozmowie z nami Kłeczek.
więcej
|
250 zł dofinansowania na zakup telewizora, 100 zł - na zakup dekodera
W środę, 30 marca weszła w życie nowelizacja ustawy o wsparciu gospodarstw domowych w ponoszeniu kosztów związanych ze zmianą standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej. Zgodnie z nią można się ubiegać o dofinansowanie w wysokości 250 zł w przypadku zakupu telewizora, natomiast w przypadku dekodera jest to 100 zł.
więcej
|
Canal+ online taniej dla fanów żużla
Z okazji startu sezonu żużlowego Canal+ online przygotował promocję dla fanów tego sportu. Kibice mogą skorzystać z vouchera, który umożliwi oglądanie trzech lig żużlowych w serwisie streamingowym już za 10 zł w pierwszym miesiącu oraz za 30 zł przez kolejne trzy miesiące.
więcej
|
Astro ma umowę z TVP na produkcję kolejnych 90 odcinków ,,Familiady"
Spółka Astro zawarła z Telewizją Polską umowę w sprawie produkcji kolejnych 90 odcinków teleturnieju „Familiada” emitowanego w TVP2.
więcej
|
BBC przewiduje 5,6 mld funtów przychodów. Nadawca rozczarowany zamrożeniem abonamentu
BBC planuje, że w roku finansowym 2022/2023 uzyska przychody w wysokości 5,6 mld funtów, jednak ogólny rachunek zamknie się dla stacji deficytem na poziomie 271 mln funtów. Nadawca nie kryje rozczarowania zamrożeniem wysokości obowiązkowego abonamentu, który zmusi BBC do oszczędności mających wpływ na jakość oferowanych treści.
więcej
|
NENT Group chce zmienić nazwę na Viaplay Group
Skandynawska Nordic Entertainment Group (NENT Group) poinformowała, że chce zmienić nazwę na Viaplay Group. Viaplay to jej platforma streamingowa działająca w 11 krajach, m.in. Polsce.
więcej
|
TVP1 nowym liderem, TVP Info przed TVN i TVP2. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Stulecie Winnych" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Stulecie Winnych”. Nowym liderem oglądalności wśród stacji w 4+ została TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial HBO ,,Ród smoka" z premierą 22 sierpnia w HBO i HBO Max, akcja osadzona 200 lat przed czasami ,,Gry o tron" (zdjęcia)
Od 22 sierpnia w HBO i HBO Max będzie można oglądać nowy dziesięcioodcinkowy serial „Ród smoka”.
więcej
|
Cyfrowy Polsat przesuwa kupno udziałów PAK-Polska Czysta Energia za 800 mln zł, możliwe przedpłaty
W ramach aneksu do umowy końcowy termin na przejęcie przez Cyfrowy Polsat 67 proc. udziałów firmy PAK-Polska Czysta Energia został przesunięty z 31 marca do 30 września br. Cyfrowy Polsat zainwestuje w firmę 800,5 mln zł.
więcej
|
Trener piłkarskiej reprezentacji o krytycznych dziennikarzach: grupa zgredów, Kurowski z TVP pier...li głupoty
Selekcjoner piłkarskiej reprezentacji Polski Czesław Michniewicz po zwycięstwie dającym awans na mundial skrytykował pytanie, które Jacek Kurowski z TVP Sport zadał mu w pomeczowym wywiadzie. - Co on pier…li za głupoty… - ocenił niedługo potem pytanie Kurowskiego, a dziennikarzy przypominających mu regularne kontakty z „Fryzjerem”, przez lata ustawiającym mecze w polskiej lidze, nazwał „grupą zgredów”.
więcej
|
Jeszcze większe wsparcie w ramach Auto Assistance w LINK4 Liczba aut w Polsce przekroczyła już 24 miliony, co daje nam 5. miejsce w Unii Europejskiej. Trudno więc się dziwić, że konkurencja na rynku ubezpieczeniowym jest coraz większa. Rzecz jednak w tym, iż oferta ofercie nierówna. Wybierając ubezpieczyciela, warto wziąć pod uwagę proponowane ceny polis, ich zakres, ale też reputację danego towarzystwa, czy pochodzenie jego kapitału. Na polskim rynku taką wyróżniającą się firmą jest z pewnością LINK4. Zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także eksperckie opinie na temat działalności LINK4 znalazły odzwierciedlenie m.in. w wielu prestiżowych wyróżnieniach i nagrodach. Najnowszym sukcesem jest odznaczenie LINK4 TU SA Top Marką Lauru Klienta 2022 w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz przyznanie złotego Lauru Klienta w segmencie jakości obsługi klientów indywidualnych. LINK4 nie zamierza jednak zadowolić się tymi sukcesami i wciąż uatrakcyjnia swoją ofertę. W marcu tego roku towarzystwo wprowadziło kolejne udogodnienia w OWU Auto Assistance dla klienta indywidualnego. Wszystko z myślą o klientach. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Większy zasięg multipleksów cyfrowego radia DABCOM
DABCOM, operator multipleksów lokalnych DAB+ zwiększył moc nadajników w Katowicach, Poznaniu i Częstochowie. Oznacza to większy zasięg rozgłośni stamtąd nadawanych. Dwie stacje, Muzo.FM i Open FM mimo koncesji, nadal nie rozpoczęły nadawania w ramach lokalnego MUX.
więcej
|
|
Michał Piasecki i Radosław Gruca poprowadzą podcast ,,Podejrzani politycy" w Radio ZET
Michał Piasecki i Radosław Gruca są autorami nowego podcastu „Podejrzani politycy”, który startuje na Player.radiozet.pl. - Tytuł to gra słów, która nie jest tylko zabawą językową, ale także obietnicą - komentuje Gruca. Premierowe odcinki we wtorki.
więcej
|
|
Bez większych zmian personalnych w Radiu Kielce
Rada Mediów Narodowych podczas ostatniego posiedzenia powołała na kolejną kadencję prezesa Radia Kielce Janusza Knapa. Dwóch członków rady nadzorczej rozgłośni regionalnej Polskiego Radia zachowa stanowiska. Do gremium dołączy radny PiS Mateusz Powązka.
więcej
|
|
Zmiany w Radiu Łódź: znika kanał Radio Łódź Extra i popołudniowa rozmowa polityczna
Z początkiem kwietnia Radio Łódź zawiesza emisję nadającego od roku kanału Radio Łódź Extra; z ramówki zniknie też rozmowa polityczna. Wiele wskazuje na to, że ograniczone zostanie rozszycie programu lokalnego w Sieradzu. Powodem są oszczędności, wynikające ze zmniejszonej rekompensaty abonamentowej. O zmianach poinformowała zespół redaktor naczelna w wewnętrznym mailu.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Poznaniu. Eska i TOK FM uzupełniają podium
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i TOK FM - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Czesław Michniewicz ryzykowny reputacyjnie dla reklamodawców
Po awansie na mundial piłkarska reprezentacja Polski będzie jeszcze bardziej pożądanym kąskiem reklamowym, PZPN z łatwością odnowi na lepszych warunkach wygasające w br. umowy sponsorskie. Na kontrakty reklamowe może też liczyć nowy trener Czesław Michniewicz, przy czym dawne kontakty z szefem piłkarskiej mafii nadal są dla niego obciążeniem wizerunkowym - oceniają dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji marketingu sportowego.
więcej
|
Nielsen zostanie sprzedany za 16 mld dolarów
Amerykańska firma badawcza Nielsen, ma zostać sprzedana za 16 mld dolarów konsorcjum funduszy private equity pod wodzą Evergreen Coast Capital Corporation i Brookfield Business Partners.
więcej
|
Grupa CCC zamknęła wszystkie sklepy w Rosji
Polska Grupa CCC zamknęła wszystkie swoje 38 sklepów stacjonarnych w Rosji - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aktywiści tworzą ,,Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin", w planach manifestacje pod sklepami
Grupa niezależnych aktywistów, protestujących w ostatnich dniach pod sklepami Leroy Merlin przeciwko obecności sieci w Rosji, założyła inicjatywę „Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin". Wspólnie planują kolejne manifestacje zaplanowano już na najbliższą sobotę.
więcej
|
Facebook w obliczu pozwu zbiorowego. Chodzi o manipulacje reklamowe
W USA ruszy pozew zbiorowy skierowany przeciwko koncernowi Meta, obecnemu właścicielowi między innymi Facebooka i Instagrama. Reklamodawcy oskarżają obie platformy o manipulowanie potencjalnymi zasięgami emitowanych tam reklam i pobieranie w związku z tym wyższych opłat, na czym straciły finansowo miliony większych i mniejszych podmiotów.
więcej
|
Nezpresso ma zastąpić Rosjanom Nespresso
Do rosyjskiego urzędu patentowego wpłynął wniosek o rejestrację nazwy Nezpresso - jawnej podróbki kawowej marki Nestle Nespresso.
więcej
|
Rynek reklamy internetowej w Rosji może się poważnie skurczyć
Rosyjski rynek reklamy internetowej, który wykazywał wzrost nawet podczas pandemii w 2020 roku, może się w tym roku skurczyć, a sprzedaż spadnie o 25 proc. do 50 proc. - prognozuje IAB Rosja. Eksperci jako główne czynniki wymieniają wstrzymanie inwestycji zagranicznych reklamodawców oraz ograniczenie rosyjskiej aktywności reklamowej, a także odejście od zagranicznych platform, co zmniejszy ilość dostępnych zasobów reklamowych. Uczestnicy rynku liczą na wsparcie państwa, w tym zachęty podatkowe.
więcej
|
Procter&Gamble przeprasza wpis reklamowy z "gorzej pachnącymi od męskich kobiecymi stopami"
Koncern Procter&Gamble, właściciel m.in. marki Ariel czy Pampers, spotkał się z falą krytyki w Chinach w związku z postem, w którym użył sformułowania, że kobiece stopy pachną dużo gorzej niż męskie. Firma reklamę usunęła i przeprosiła.
więcej
|
Alaska Airlines tworzy neutralne pod względem płci mundury dla pracowników
Linie lotnicze Alaska Airlines wprowadzają neutralny pod względem płci mundur dla wszystkich swoich stewardess i stewardów. Od teraz też każdy pracownik przewoźnika - niezależnie od płci - może malować paznokcie, nosić tatuaże, zrezygnowano też ze sztywnych wytycznych dotyczących fryzur.
więcej
|
Sigma Bis i Euvic Media w przetargu mediowym Stadionu Śląskiego
Domy mediowe Euvic Media i Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) walczą w przetargu Stadionu Śląskiego na kompleksową obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do wzięcia jest budżet w wysokości 2,46 mln zł.
więcej
|
Piotr Bombol wszedł do zarządu LTTM
Piotr Bombol, założyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu LTTM.
więcej
|
W kampanii ,,Czas na Twoje miejsce. Czas na Kaufland!" detalista pokazuje sylwetki pracowników
Kampania „Czas na Twoje miejsce. Czas na Kaufland!” wystartowała w marcu i potrwa do końca maja. Sieć prezentuje w niej sylwetki pracowników sprzedaży w różnym wieku.
więcej
|
Konrad Zdziarski senior art directorem w agencji Valkea
Do zespołu Valkea dołączył Konrad Zdziarski. Objął stanowisko senior art directora i team leadera zarządzającego pracą jednego z działów graficznych agencji.
więcej
|
MullenLowe Warsaw dla Tchibo
Agencja MullenLowe Warsaw rozpoczyna współpracę z marką kawy Tchibo Exclusive.
więcej
|
Tyskie w Kanale Sportowym przez kolejny rok
Marka piwa Tyskie (należąca do Kompanii Piwowarskiej) przez kolejny rok będzie promowana w youtube’owym Kanale Sportowym, m.in. w programie „HejtPark”.
więcej
|
Jeszcze większe wsparcie w ramach Auto Assistance w LINK4 Liczba aut w Polsce przekroczyła już 24 miliony, co daje nam 5. miejsce w Unii Europejskiej. Trudno więc się dziwić, że konkurencja na rynku ubezpieczeniowym jest coraz większa. Rzecz jednak w tym, iż oferta ofercie nierówna. Wybierając ubezpieczyciela, warto wziąć pod uwagę proponowane ceny polis, ich zakres, ale też reputację danego towarzystwa, czy pochodzenie jego kapitału. Na polskim rynku taką wyróżniającą się firmą jest z pewnością LINK4. Zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także eksperckie opinie na temat działalności LINK4 znalazły odzwierciedlenie m.in. w wielu prestiżowych wyróżnieniach i nagrodach. Najnowszym sukcesem jest odznaczenie LINK4 TU SA Top Marką Lauru Klienta 2022 w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz przyznanie złotego Lauru Klienta w segmencie jakości obsługi klientów indywidualnych. LINK4 nie zamierza jednak zadowolić się tymi sukcesami i wciąż uatrakcyjnia swoją ofertę. W marcu tego roku towarzystwo wprowadziło kolejne udogodnienia w OWU Auto Assistance dla klienta indywidualnego. Wszystko z myślą o klientach. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Jacek Szmidt szefem nowej redakcji magazynów lifestyle'owych w Bauerze, Monika Stukonis jego zastępczynią
Monika Stukonis od czerwca nie będzie już kierowała redakcją „Pani” (Wydawnictwo Bauer), a za to obejmie stanowisko wiceszefowej nowej, zintegrowanej redakcji lifestyle’owej. Redaktorem naczelnym „Pani”, „Show” i „Twojego Stylu” będzie Jacek Szmidt, pełniąc jednocześnie funkcję szefa lifestyle’u. - W tym segmencie zmierzamy do pracy w modelu zintegrowanej redakcji, mającej na celu lepszą efektywność pracy i synergię zespołu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Brzozowski, dyrektor PR Bauera.
więcej
|
Czesław Michniewicz atakuje niektórych dziennikarzy. "Mam taką wadę, iż nigdy nie zaprzyjaźniłem się z Fryzjerem"
- Nie interesuje mnie pozyskiwanie newsów od trenera Czesława Michniewicza w zamian za lojalność czy brak krytyki, nie tak wyobrażam sobie dziennikarstwo - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Tuzimek, dziennikarz sportowy związany z Wirtualną Polską. Właśnie jego trener naszej kadry narodowej w nocnej rozmowie z Kanałem Sportowym wymienił wśród kilku innych krytycznie nastawionych reporterów jako „zgreda”. - Trener ma „swoich” dziennikarzy, ja do nich nie należę - mówi nam Stefan Szczepłek z „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Ringier Axel Springer Polska objął większościowy pakiet w No FluffJobs
Grupa Ringier Axel Springer Polska kontynuuje inwestycje na międzynarodowym rynku rekrutacji IT i przejmuje 70 proc. udziałów w No FluffJobs. To kolejna inwestycja firmy wspierająca start-upy w rozwoju i przekształcaniu się w scale-upy.
więcej
|
,,Dziennik Bałtycki" przygotował dodatek dla uchodźców, będzie rozdawany z ,,Naszym Miastem"
W czwartek, 31 marca br. na terenie Trójmiasta, ukaże się wydanie bezpłatnej gazety „Nasze Miasto” (Polska Press Grupa) z informatorem, zawierającym użyteczne informacje dla uchodźców z Ukrainy. Wkładkę przygotował zespół "Dziennika Bałtyckiego".
więcej
|
|
|
Ukraińska firma stworzyła program, dzięki któremu każdy może atakować rosyjskie serwisy
Zespół ukraińskich informatyków współpracujących w ramach projektu disBalancer i zajmujących się cyberbezpieczeństwem stworzył program Liberator, który atakuje rosyjskie strony propagandowe - podał w środę portal informacyjny Ukrainska Prawda.
więcej
|
Facebook w obliczu pozwu zbiorowego. Chodzi o manipulacje reklamowe
W USA ruszy pozew zbiorowy skierowany przeciwko koncernowi Meta, obecnemu właścicielowi między innymi Facebooka i Instagrama. Reklamodawcy oskarżają obie platformy o manipulowanie potencjalnymi zasięgami emitowanych tam reklam i pobieranie w związku z tym wyższych opłat, na czym straciły finansowo miliony większych i mniejszych podmiotów.
więcej
|
Rynek reklamy internetowej w Rosji może się poważnie skurczyć
Rosyjski rynek reklamy internetowej, który wykazywał wzrost nawet podczas pandemii w 2020 roku, może się w tym roku skurczyć, a sprzedaż spadnie o 25 proc. do 50 proc. - prognozuje IAB Rosja. Eksperci jako główne czynniki wymieniają wstrzymanie inwestycji zagranicznych reklamodawców oraz ograniczenie rosyjskiej aktywności reklamowej, a także odejście od zagranicznych platform, co zmniejszy ilość dostępnych zasobów reklamowych. Uczestnicy rynku liczą na wsparcie państwa, w tym zachęty podatkowe.
więcej
|
Ofcom: 16 procent brytyjskich przedszkolaków korzysta z TikToka. Zagrożenie dla prawidłowego rozwoju
16 procent trzy- i czterolatków w Wielkiej Brytanii korzysta regularnie z aplikacji TikTok, choć potencjalnie nie jest ona przeznaczona dla tak małych dzieci - wynika z badań brytyjskiej instytucji Ofcom. Regulator zaznacza, że konieczne są bardziej skuteczne regulaminy obecności młodych ludzi na TikToku, zaś stałe korzystanie przez dzieci z platformy może powodować u nich zaburzenia w prawidłowym rozwoju.
więcej
|
Amerykańscy śledczy prowadzą dochodzenie w sprawie Map Google. Chodzi o praktyki monopolistyczne
Amerykański Departament Sprawiedliwości oraz Kongres prowadzą dochodzenie w sprawie stosowania przez Google praktyk monopolistycznych związanych z aplikacją Mapy. Według podejrzeń koncern ma skutecznie skutecznie blokować możliwość współpracy mniejszych podmiotów z Mapami, w grę wchodzą pieniądze i dane użytkowników.
więcej
|
7 miliardów wiadomości głosowych dziennie na WhatsAppie. Aplikacja oferuje nowe opcje
Obecnie za pomocą WhatsAppa użytkownicy pozostawiają w tej aplikacji około siedmiu miliardów wiadomości głosowych każdego dnia - poinformowało kierownictwo aplikacji. Na platformie zapowiedziano nowe funkcjonalności związane z wiadomościami, między innymi wstrzymywanie i odsłuchiwanie nagrań oraz przyspieszanie odtwarzania.
więcej
|
Komisja Europejska zgadza się na obowiązkową e-fakturę w Polsce
Ministerstwo Finansów chce wdrożyć powszechne fakturowanie elektroniczne. Zgodę na obowiązkową e-fakturę w Polsce wydała Komisja Europejska, potrzebna jest jeszcze akceptacja Rady UE - poinformował w środę resort.
więcej
|
Prawie 90 proc. Polaków korzysta z internetu, a ponad 70 proc. robi to codziennie
Niemal 87 proc. Polaków korzysta z internetu, a 71 proc. robi to codziennie - wynika z badania „Bezpieczni na e-zakupach 2022”. Jednocześnie ok. 50 proc. z nich weryfikuje sklep internetowy pod względem wiarygodności, a 15 proc. e nie zastanawiają się nad kwestią bezpieczeństwa podczas e-zakupów.
więcej
|
Brand24: 32 proc. wpływów więcej, 264 tys. zł zysku netto
W ub.r. firma Brand24 zajmująca się monitoringiem internetu osiągnęła wzrost przychodów o 32 proc. do 15,79 mln zł i wyniku netto z 1,35 mln zł straty do 264 tys. zł zysku. - Efekty wprowadzenia nowego cennika przerosły nasze oczekiwania. Poprawiliśmy rentowność, ARPU (średni przychód per klient) oraz nasz kluczowy wskaźnik, czyli MRR - wylicza Michał Sadowski, prezes i mniejszościowy akcjonariusz Brand24.
więcej
|
Leady - święty Graal sprzedaży. Jak je generować? Trudno przecenić znaczenie leadów w nowoczesnym procesie sprzedaży. Zasada jest prosta – im więcej leadów zdołasz wygenerować, tym większa jest szansa na to, że w tej grupie znajdzie się ktoś, kto ostatecznie skorzysta z Twojej oferty. Lead to najczęściej dane kontaktowe użytkownika, którymi ten się z Tobą dzieli. Przede wszystkim: adres e-mail lub numer telefonu. Oczywiście, nie możesz zapominać, że posiadanie lead’a nie oznacza zdobycia klienta, ale zdecydowanie przybliża Cię do tego celu. materiał partnerskiwięcej |
|
|