|
|
|
|
|
|
|
Były dyrektor TVP1 będzie naczelnym News24. Andrzej Andrysiak odszedł
Jan Pawlicki zastąpi Andrzeja Andrysiaka na stanowisku redaktora naczelnego kanału News24 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Andrysiak, któremu wygasła umowa, właśnie odszedł ze stacji. Wcześniej - od połowy marca - przebywał na urlopie. Nadawca nie komentuje przyczyn zakończenia współpracy. Redaktorem naczelnym stacji ma zostać Jan Pawlicki, obecnie kierujący stacją.
więcej
|
Multipleksy naziemne Michała Winnickiego przejdą na DVB-T2/HEVC
Grupa MWE przygotowuje swoje multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej do przejścia na standard DVB-T2/HEVC. W pierwszym etapie zmiana obejmie odbiorców z Jeleniej Góry. W dalszej kolejności w nowym standardzie będzie nadawany multipleks dostępny w województwach łódzkim i śląskim.
więcej
|
Bez Eurosportu 4K w Polsce na French Open
Widzowie m.in. z Niemiec będą mogli cieszyć się transmisjami w jakości UHD HDR z turnieju tenisowego French Open na antenie Eurosportu 4K. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl kanał z tej okazji w Polsce nie zostanie reaktywowany, ale może pojawić się na stałe w przyszłości.
więcej
|
Członek Rady Mediów Narodowych poskarżył się na Jarosława Jakimowicza do KRRiT
W TVP Info Jarosław Jakimowicz skrytykował Ukraińców za nieprzyznanie polskiemu reprezentantowi głosów na Eurowizji. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl członek Rady Mediów Narodowych Juliusz Braun złożył w tej sprawie skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
TVP komentuje zamieszanie wokół Eurowizji: "niedorzeczne zarzuty". Ujawniono skład jury
Po tym, jak Europejska Unia Nadawców (EBU) anulowała czwartkowe i sobotnie głosowanie jurorów Eurowizji z sześciu krajów, w tym Polski, TVP komentuje sprawę. - Głosowali oni wyłącznie według swoich odczuć oraz własnego uznania - przekonuje biuro prasowe Telewizji Polskiej i publikuje nazwiska osób, które znalazły się w tegorocznym składzie jurorskim.
więcej
|
Zoom TV miesiąc wcześniej zakończył emisję ,,Power of Love. Polska", nie będzie drugiego sezonu
Zoom TV w sobotę, 14 maja zakończył emisję reality-show „Power of Love. Polska”. Program według pierwotnych planów miał mieć finał w połowie czerwca. Stacja nie planuje kontynuacji formatu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Serial ,,Ukraińcy" od 29 czerwca w TVP1
Jedynka od 29 czerwca w środowe wieczory będzie emitować dokumentalną serię „Ukraińcy”. To produkcja TVP Dokument, która zadebiutowała w stacji w kwietniu.
więcej
|
Nowy serial ,,Bolivar" latem w codziennym prime-time TVP1
Telewizyjna Jedynka od 20 czerwca w codziennym prime-time będzie emitować nowy serial kostiumowy „Bolivar” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Amazon Prime Video pracuje nad serialem o męskich prostytutkach
Serwis streamingowy Amazon Prime Video rozpoczął zdjęcia do serialu „Escort Boys”. Francuska produkcja o mężczyznach do towarzystwa będzie miała premierę w 2023 roku. Na całym świecie, w tym w Polsce, ma być dostępna wyłącznie w Prime Video.
więcej
|
David Zaslav: Połączenie Discovery+ i HBO Max, wzmocnienie CNN i optymalizacja kosztów
W nadchodzących miesiącach mamy za zadanie zbudowanie nowej, wiodącej firmy na rynku medialnym - zapowiada David Zaslav, szef Warner Bros. Discovery w komunikacie do pracowników. W planach jest między innymi połączenie Discovery+ i HBO Max w jedną platformę, dalsze budowanie marki CNN w segmencie informacyjnym, a także stworzenie skutecznego systemu osiągania przychodów i optymalizacji finansów opartych o twarde dane.
więcej
|
Kayah, Baczyńska i Rowińska w polskiej wersji ,,Powerwomen" na Viaplay
Jesienią platforma Viaplay pokaże polską odsłonę serialu dokumentalnego „Powerwomen”. Jej bohaterkami będą Kayah, Gosia Baczyńska, Katarzyna Puzyńska, Kamila Rowińska i Anna Hencka-Zyser.
więcej
|
W ,,Wiadomościach" sześć razy w br. ,,inwestycje napędzają polską gospodarkę"
W br. w „Wiadomościach” TVP stwierdzenie: „Inwestycje napędzają polską gospodarkę” pojawiło się na pasku już sześciokrotnie. W ostatnich latach było wyświetlane w programie w sumie ok. 20 razy.
więcej
|
Smart Casco - dopasowana ochrona na miarę potrzeb Obawiasz się konkretnego zagrożenia: kradzieży auta, uszkodzenia karoserii z powodu gradobicia czy wichury? Jeśli posiadasz ubezpieczenie OC, a z różnych powodów nie planujesz zakupu dodatkowej polisy AC, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie oferowane przez LINK4 Smart Casco. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NIK z kontrolą w spółkach Polskiego Radia. Sprawdza też umowy państwowych firm na komunikację
Najwyższa Izba Kontroli prowadzi kontrolę w spółkach radiofonii publicznej, m.in. Polskim Radiu oraz kilku rozgłośniach regionalnych. Osobna kontrola trwa w spółkach Skarbu Państwa, gdzie sprawdzane są m.in. wydatki na aktywności w mediach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wyniki obu kontroli poznamy w czwartym kwartale br.
więcej
|
|
"Lato z Radiem" bez trasy koncertowej. Jedynka stawia w wakacje na solidarność z Ukraińcami
51. edycja "Lata z Radiem", wakacyjnej audycji radiowej Jedynki, odbędzie się bez plenerowych koncertów. Dziennikarze stacji mają za to odwiedzić dziewięć miejscowości. W ramach trasy reporterskiej szykują plebiscyt "Liga Superbohaterów", pokazujący osoby, które bezinteresownie pomagają innym.
więcej
|
|
Sześciu chętnych na radio w Kielcach i tylko jeden na stację akademicką w Krakowie
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła listę wnioskodawców o wolną częstotliwość w Kielcach. Zgłosiło się sześć podmiotów zainteresowanych nadawaniem programu radiowego w tym mieście. Za to tylko jeden wyraził chęć uruchomienia stacji dla studentów w Krakowie.
więcej
|
|
Dziennikarz Radia Wnet przemierza trasę z Kłajpedy do Salonik. Krzysztof Skowroński nadaje z krajów bałtyckich
Radio Wnet rozpoczęło akcję "Via Carpatia". Jan Olendzki, dziennikarz stacji, odwiedza Litwę, Polskę, Słowację, Węgry, Rumunię, Bułgarię i Grecję, skąd nadaje relacje na antenę. Za to Krzysztof Skowroński jest w tym tygodniu z mikrofonem w krajach bałtyckich i rozmawia z najważniejszymi politykami Litwy, Łotwy i Estonii.
więcej
|
|
Tylko jeden nadawca zainteresowany częstotliwością radiową w Tarnowskich Górach
Jedynie właściciel Radia Maryja jest zainteresowany nadawaniem programu na częstotliwości 100,0 MHz w Tarnowskich Górach - wynika z ogłoszenia opublikowanego na stronie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Polskie Radio wydłuża czas audycji Sekcji Ukraińskiej PR dla Zagranicy
Od 17 maja audycja Sekcji Ukraińskiej Polskiego Radia dla Zagranicy wydłużona zostanie z dwóch do czterech godzin. Przygotowywana w Warszawie, nadawana w języku ukraińskim audycja dostępna jest na częstotliwości 100,6 FM, w aplikacji mobilnej, playerze i w cyfrowym radiu DAB+.
więcej
|
|
RMF FM z dwa razy wyższą słuchalnością od Radia ZET, w internecie Trójka daleko za Radiem 357 i RNŚ (dane KIM)
Według badania Krajowego Instytutu Mediów zdecydowanym liderem rynku radiowego jest RMF FM, którego słucha 31,6 proc. odbiorców radia analogowego i internetowego. Radio ZET ma 15,1 proc., a Radio Eska - 9,6 proc. Tylko w internecie drugą pozycję zajmuje Radio 357, a trzecią Radio Nowy Świat, z wynikami kilkakrotnie wyższymi od Trójki.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu w IV i I kwartale, TOK FM awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze Meloradio i RMF FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Firma alkoholowa Palikota i Wojewódzkiego sprzedała 68 proc. oferowanych akcji, nie pozyskała dużych inwestorów
W ramach oferty publicznej Manufaktura Piwa Wódki i Wina, której akcjonariuszami są Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki, znalazła nabywców na 139,3 tys. z 203,4 tys. akcji, z ich sprzedaży pozyska 7,52 mln zł brutto. W spółkę zainwestowali wyłącznie mali akcjonariusze.
więcej
|
Bojkot Auchan, Decathlon i Leroy Merlin znudził Polaków? Mamy kolejne dane z paragonów
W kwietniu temat bojkotu sieci sklepów, które nie wycofały się z rosyjskiego rynku nieco przycichł, ale czy Polacy o nim zapomnieli? Eksperci z PanParagon przeanalizowali wprowadzane do aplikacji paragony ze sklepów Auchan, Decathlona i Leroy Merlin z kwietnia 2022 roku.
więcej
|
Sigma Bis, Euvic Effect, dsk i Partner of Promotion wygrały przetarg Urzędu Transportu Kolejowego
Konsorcjum agencji: Sigma Bis, dsk, Euvic Effect i Partner of Promotion wygrało przetarg Urzędu Transportu Kolejowego na realizację społecznej kampanii w ramach projektu "Kolejowe ABC II" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to blisko 52 mln zł.
więcej
|
Rosja ma już własną Coca-Colę, Fantę i Sprite
Marki Coca-Cola, Fanta i Sprite zostały w Rosji zastąpione brandami CoolCola, Fancy i Street.
więcej
|
Sigma Bisa, Euvic Media, Media Group i inni w przetargu Kancelarii Premiera na obsługę mediową w internecie
W odpowiedzi na przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na zakup powierzchni reklamowej w internecie wpłynęło siedem ofert. Złożyły je m.in. Sigma Bis (wspólna agencja PKN Orlen i PZU), Euvic Media, Media Group - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trzy osoby z polskich agencji w jury festiwalu w Cannes
Anna Podskarbi, Anna Green i Pablo Dominguez Agregan reprezentują polskie agencje w obradach jury tegorocznej edycji Cannes Lions.
więcej
|
Kultowy "Grucha" z filmu "Chłopaki nie płaczą" w kampanii Uniqa
W nowej kampanii reklamowej firmy ubezpieczeniowej Uniqa promowane jest ubezpieczenie OC. Za kreację spotu odpowiada agencja PZL.
więcej
|
Aktywowany słońcem billboard reklamuje piwo Corona
Piwo Corona reklamuje się w dość nietypowy sposób w Brighton w Wielkiej Brytanii. Reklama marki jest widoczna w całej okazałości tylko o określonej porze dnia - przy odpowiednim kącie padania na nią promieni słonecznych.
więcej
|
GroupM w Rosji zmienia nazwę na Group4Media
Sieć GroupM (należy do WPP) działająca w Rosji zmieni nazwę na Group4Media. To efekt przeniesienia przez WPP rosyjskich aktywów na lokalne kierownictwo. Nowe nazwy będą mieć także agencje MediaCom, Mindshare i Wavemaker.
więcej
|
Spike Lee wraca w jubileuszowej kampanii Nike
Marka sportowa Nike z okazji 50-lecia istnienia na rynku prowadzi jubileuszową kampanię "Seen It All". Powraca w niej Spike Lee - w roli zarówno bohatera, jak i reżysera spotów.
więcej
|
EngageData tworzy FootPrint. Martyna Ksyta i Paweł Przybysz w zespole założycielskim
FootPrint to nowa agencja, która powstała jako spółka-córka EngageData, działając w ramach jednej grupy marketingowej.
więcej
|
Starbucks pokryje pracownicom koszty związane z aborcją
Sieć kawiarni Starbucks zapowiedziała, że pokryje pracownicom koszty podróży związanych z dokonaniem aborcji.To odpowiedź na obecną sytuację polityczną w USA - niebawem może zostać tam obalone prawo legalizujące przerywanie ciąży, tzw. Roe vs. Wade. Podobne deklaracje złożyły także takie firmy, jak m.in. Amazon, Apple, Microsoft.
więcej
|
Agencja Progressivo ma nowego właściciela - fundusz ASI Tech Tier
Agencja marketingowa Progressivo ma nowego właściciela –funduszu ASI Tech Tier Investment. Spółki zawarły umowę określającą nowe kierunki rozwoju i współpracy.
więcej
|
ING pyta w nowej reklamie "Co daje nam wolność?"
ING w nowej kampanii reklamowej, promującej konto oszczędnościowe, skłania do refleksji nad tym co daje nam wolność? Akcję przygotowały Brain, Gong, Mullen Lowe Media Hub.
więcej
|
Kerris wygrywa przetarg na obsługę Jana Niezbędnego
Agencja Kerris zajmie się kompleksową obsługą profilu na Facebooku oraz Instagramie marki Jan Niezbędny (Sarantis Group),
więcej
|
Trzy nowe osoby w zespołach obsługi klienta i design & motion 19 Południka
Do działów obsługi klienta oraz design & motion dołączyli Dominika Barycka, Mateusz Stawiarski i Kuba Matuszczak.
więcej
|
Digitree Group sprzedaje Adepto w zamian za udziały właściciela Czerwonej Skarbonki
Firma Digitree Group zawarła umowę sprzedaży 40 proc. udziałów spółki Adepto za 1,05 mln zł firmie Finelf, do której należą platformy Czerwona Skarbonka, Money24 i Chwilowo.pl. 24 proc. zostanie wymienione na 4,8 proc. nowych udziałów Finelf.
więcej
|
Air France z nowym filmem reklamowym. "Elegancja jest podróżą" (wideo)
W związku z planowaną modernizacją kabin klasy biznes, linie lotnicze Air France rozpoczęły kampanię marki z wykorzystaniem nowego, stworzonego na jej potrzeby filmu reklamowego. Nowy slogan reklamowy brzmi "Elegancja jest podróżą. Air France". Za kreację reklamy odpowiada agencja Aura by Omnicom.
więcej
|
Deweloper Dantex wśród klientów Up&More
Do grona klientów agencji Up&More dołączyła warszawska firma deweloperska Dantex. Agencja zajmie się prowadzeniem jej działań komunikacyjnych na LinkedIn.
więcej
|
PromoTraffic pracuje dla 7R
Agencja digitalowa PromoTraffic zajmie się m.in. obsługą kampanii Google Ads, a także zadaniami z zakresu SEO dla 7R, firmy specjalizującej się w budowaniu powierzchni magazynowo-produkcyjnych.
więcej
|
Żeńska reprezentacja w branży esportowej - kobiety w świecie stereotypowo zarezerwowanym dla mężczyzn W sieci można znaleźć wiele historii o kobietach-graczkach, które nie przyznawały się do swojej płci podczas rozgrywek online. Obawiały się, że nie będą traktowane na równi z resztą drużyny, w której często przeważała płeć męska. Powodem tego lęku jest stereotyp dotyczący grania w gry wideo, który przez lata utrwalał się w społeczeństwie – że jest to obszar zainteresowań przeznaczony dla mężczyzn i nie ma w nim miejsca dla kobiet. Faktyczny stan rzeczy wygląda zgoła inaczej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Roszady personalne i nowy dział w dzienniku "Fakt"
Miłosz Ploch od niedawna pracuje jako szef wideo w dzienniku "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska). Stanowiska w zespole gazety zmienili Monika Marczyńska, Dariusz Burliński i Andrzej Kaniewski, powołano też dział wydawców print - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ukraińska dziennikarka odpowiedzialna za incydent z rosyjskim ambasadorem uciekła z Warszawy
Iryna Zemlyana, ukraińska dziennikarka i aktywistka, która oblała czerwoną substancję ambasadora Rosji w Polsce, zdecydowała się wyjechać z Warszawy po groźbach ze strony rosyjskich trolli.
więcej
|
Grupa PTWP miała 725 tys. zł straty w pierwszym kwartale
Grupa PTWP w I kwartale br. zwiększyła przychody netto ze sprzedaży prawie o 50 proc. względem analogicznego okresu w 2021 roku. Wpływ miało na to ożywienie branży eventowej i zwiększenie udziału usług online w ofercie spółki. Grupa znacznie przekroczyła jeden z kluczowych celów rozwojowych, osiągając próg 12 mln unikalnych użytkowników miesięcznie we wszystkich swoich serwisach internetowych.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska wraca do przejęć. Chce dalej rosnąć dwucyfrowo
Wirtualna Polska oczekuje, że w br. przy wzroście polskiego rynku e-reklamowego o kilka proc. jej przychody zwiększą się dwucyfrowo. Firma zainwestowała w Reastaumatic i Audiotekę, rozmawia o kolejnych przejęciach, a za granicą chce rozwijać się także organicznie, m.in. ze swoją siecią reklamową WPartner.
więcej
|
Platforma Disney+ także z reklamami. Ujawniono więcej szczegółów
Serwis Disney+, podobnie jak Netflix, będzie mieć swoją wersję z reklamami. We wtorek pojawiły się kolejne szczegóły dotyczące tańszego pakietu, którego użytkownicy będą musieli oglądać spoty. Ma on pojawić się globalnie, ale nie wiadomo czy i kiedy trafi do Polski.
więcej
|
Google Play na czele w kategorii nauka i technologie, Geekweek awansował z 43. na 2. miejsce
W kwietniu br. na czele serwisów w kategorii nauka i technologie znalazła się aplikacja Google Play. Z 43. na 2. miejsce awansował Geekweek, który po rebrandingu z miesiąca na miesiąc ma coraz wyższy zasięg - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Brak nowych treści na Ukraina.onet.pl
Od trzech tygodni w serwisie Ukraina.onet.pl (Ringier Axel Springer Polska) nie pojawiają się nowe teksty - nie licząc relacji na żywo. Wydawca przeniósł treści po ukraińsku do głównego serwisu Onet Wiadomości - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Elon Musk reaguje na tweeta o spadku Wisły Kraków do I ligi
Jarosław Królewski, współwłaściciel Wisły Kraków, opublikował na Twitterze zdjęcie nawiązujące do spadku klubu do I ligi. Na tweeta zareagował... najbogatszy człowiek świata, Elon Musk.
więcej
|
Kolejny dziennikarz przeszedł z ,,Dziennika Gazety Prawnej" do RASP
Dziennikarz Jakub Kapiszewski po dziesięciu latach odszedł z redakcji „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Zaczął pracę w portalu Onet (Ringier Axel Springer Polska) w zespole Data Journalism – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruszył portal KRONIK@ z cyfrowymi dziełami sztuki
Pod adresem kronika.gov.pl wystartowała platforma cyfrowych dzieł sztuki KRONIK@ - Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury.
więcej
|
Digitree Group sprzedaje Adepto w zamian za udziały właściciela Czerwonej Skarbonki
Firma Digitree Group zawarła umowę sprzedaży 40 proc. udziałów spółki Adepto za 1,05 mln zł firmie Finelf, do której należą platformy Czerwona Skarbonka, Money24 i Chwilowo.pl. 24 proc. zostanie wymienione na 4,8 proc. nowych udziałów Finelf.
więcej
|
Rodo w marketingu W jakich obszarach działalności marketingowych i reklamowych pojawia się aspekt danych osobowych? materiał partnerskiwięcej |
|
|