Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 13 Czerwca 2022
 
 
 
Polska Press zapowiada nowy portal, rynek czeka na niego spokojnie. ,,Wydawca wyłoży się na tym finansowo"
 
Polska Press Grupa zapowiada, że jesienią zamiesza na rynku, wprowadzając swój nowy portal horyzontalny. Konkurencja jednak czeka na konkrety, zachowując spokój: - Władze Polska Press marzą o powtórzeniu „sukcesu" telewizji państwowej. Projekt będziemy obserwować i analizować, gdy już powstanie - mówi nam Piotr Mieśnik z Wirtualnej Polski. - W „Wyborczej" przyglądamy się tym zapowiedziom z zupełnym spokojem - zapewnia Mikołaj Chrzan. więcej
 
 
TVP atakuje Kraśkę za niepłacenie podatków. ,,Zrobił źle, ale to naprawił"
 
TVP poinformowała, że dziennikarz TVN Piotr Kraśko przez 5 lat nie rozliczał się z fiskusem. Po kontroli skarbówki musiał zapłacić 850 tys. zł zaległego podatku VAT i dochodowego. - Szczególnie ludzie z TVN powinni wiedzieć, że jeśli coś zrobią złego, to TVP przy pomocy wyspecjalizowanych grup to znajdzie - mówi Wirtualnemedia.pl prof. Wiesław Godzic z Uniwersytetu SWPS. więcej
 
 
Brak sygnału na kanałach TVN i Polsat? Dotyczy to 1,32 mln gospodarstw domowych
 
W zasięgu nowego standardu naziemnej telewizji cyfrowej jest już 76 proc. gospodarstw domowych i 68 proc. terytorium kraju. Osoby, które posiadają telewizor lub tuner niezgodny z DVB-T2/HEVC nie mogą odbierać m.in. TVN i Polsatu.  Z najnowszych danych KIM wynika jednak, że w całej Polsce liczba takich domostw maleje i wynosi obecnie 1,32 mln. więcej
 
 
Rafał Brzoska założył fundację. Chce pomagać młodym ludziom
 
Pod nazwą Rafał Brzoska Foundation zaczęła działać fundacja powołana przez twórcę InPostu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej celem jest wsparcie młodych, zdolnych ludzi w ich drodze do sukcesu. Fundacja Rafała Brzoski realizować będzie programy edukacyjne, stworzy też Fundusz Stypendialny, do którego już można się zgłaszać. Fundacją kieruje Katarzyna Alińska. więcej
 
 
Film o aferze GetBack wciąż bez daty premiery. Latkowski mówi o zastraszaniu rozmówców
 
Rozpoczęła się przedsprzedaż książki Sylwestra Latkowskiego „Wszystkie chwyty dozwolone. Afera GetBack”. Wciąż nie wiadomo jednak, kiedy ukaże się film pod tym samym tytułem. Latkowski tłumaczy, że pojawiają się próby zablokowania dokumentu. - Do tego dochodzi zastraszanie rozmówców, a także różnych działań wobec mojej osoby, które mają odwieść mnie od publikacji – dodaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Edward Miszczak zbudował od zera potęgę RMF i TVN. "Nie lubił lizusów" więcej
 
RMF FM ma najwyższy wynik w historii badań słuchalności w Polsce. Rośnie Jedynka i Polskie Radio 24, traci Trójka więcej
 
Polsat zyska dzięki Miszczakowi? ,,Próba uratowania linearnej telewizji" więcej
 
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium maja. Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc w czołówce więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor portalu TVN24 (redakcja Biznes) TVN GRUPA DISCOVERY
Senior Graphic Designer Peppermint powered by Quad
Wydawca Portalu TVN24 (obszar Premium) TVN GRUPA DISCOVERY
Specjalista / Starszy Specjalista ds. PR TVP
Wydawca strony głównej portalu TVN24 TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor portalu TVN Warszawa TVN GRUPA DISCOVERY
Redaktor/-ka EVS TVN GRUPA DISCOVERY
Specjalista/Starszy Specjalista ds. Produktu VOD TVN GRUPA DISCOVERY
PR Junior Account Executive / PR Account Executive MSL
Art Director / Illustrator Peppermint powered by Quad
Senior Copywriter Peppermint powered by Quad
Realizator Autopromocji / Creative producer (m/k) Kino Polska TV SA
Kierownik Produkcji TV (autopromocja) - m/k Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP atakuje Kraśkę za niepłacenie podatków. ,,Zrobił źle, ale to naprawił"

TVP poinformowała, że dziennikarz TVN Piotr Kraśko przez 5 lat nie rozliczał się z fiskusem. Po kontroli skarbówki musiał zapłacić 850 tys. zł zaległego podatku VAT i dochodowego. - Szczególnie ludzie z TVN powinni wiedzieć, że jeśli coś zrobią złego, to TVP przy pomocy wyspecjalizowanych grup to znajdzie - mówi Wirtualnemedia.pl prof. Wiesław Godzic z Uniwersytetu SWPS. więcej

Brak sygnału na kanałach TVN i Polsat? Dotyczy to 1,32 mln gospodarstw domowych

W zasięgu nowego standardu naziemnej telewizji cyfrowej jest już 76 proc. gospodarstw domowych i 68 proc. terytorium kraju. Osoby, które posiadają telewizor lub tuner niezgodny z DVB-T2/HEVC nie mogą odbierać m.in. TVN i Polsatu.  Z najnowszych danych KIM wynika jednak, że w całej Polsce liczba takich domostw maleje i wynosi obecnie 1,32 mln. więcej

Film o aferze GetBack wciąż bez daty premiery. Latkowski mówi o zastraszaniu rozmówców

Rozpoczęła się przedsprzedaż książki Sylwestra Latkowskiego „Wszystkie chwyty dozwolone. Afera GetBack”. Wciąż nie wiadomo jednak, kiedy ukaże się film pod tym samym tytułem. Latkowski tłumaczy, że pojawiają się próby zablokowania dokumentu. - Do tego dochodzi zastraszanie rozmówców, a także różnych działań wobec mojej osoby, które mają odwieść mnie od publikacji – dodaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

2,18 mln widzów ,,Na dobre i na złe" w sezonie 2021/2022

Serial „Na dobre i na złe” w sezonie 2021/2022 oglądało średnio 2,18 mln osób. Produkcja rok do roku straciła 180 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki trafią na antenę stacji jesienią br., trwają nad nimi prace. więcej

,,Jeden z dziesięciu" zostaje w TVP. Gospodarzem dalej Tadeusz Sznuk

Telewizyjna Jedynka Jesienią pokaże nowe odcinki teleturnieju „Jeden z dziesięciu”, który bez zmian będzie prowadzić Tadeusz Sznuk - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z naszych informacji wynika, że już trwają zdjęcia do produkcji. więcej

Zmiany w portalu TV Republika. Więcej sportu, biznesu i VOD

Portal TV Republika od czerwca oferuje za darmo więcej treści tekstowych oraz wideo na żądanie (VoD). Nowy redaktor naczelny tvrepublika.pl Tomasz Domański zdradza Wirtualnemedia.pl, że na stronie można teraz znaleźć newsy poświęcone wydarzeniom ze świata sportu oraz gospodarczym. więcej

AMC+ w Polsce w 2023 roku? To możliwe

Prowadzona przez sieć AMC platforma VoD AMC+ ma wejść do krajów Europy Środkowo-Wschodniej na początku 2023 roku. To oznacza, że serwis może w tym terminie zaoferować swoje usługi także w Polsce. AMC+ nie zamierza konkurować z gigantami VoD, ale zaoferować widzom autorskie treści niedostępne na innych platformach. więcej

,,Komisarz Alex 17" stracił 410 tys. widzów. Jesienią kolejny sezon

Siedemnasty sezon „Komisarza Aleksa” śledziło średnio 1,14 mln osób, o 410 tys. widzów mniej niż w poprzednim sezonie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Trwają zdjęcia do nowego sezonu, który trafi do Jedynki jesienią. więcej

Lucjan Olszówka korespondentem Telewizji Polskiej we Francji

Nowym korespondentem Telewizji Polskiej we Francji został Lucjan Olszówka, były prezenter „Telewizyjnego Kuriera Warszawskiego”, emitowanego na antenie TVP3 Warszawa. więcej

,,Nasz nowy dom 18" stracił 270 tys. widzów w Polsacie

Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledziło średnio 951 tys. osób. W porównaniu do szesnastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji spadła o 270 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Od wtorku Disney+ w Polsce

Już jutro, 14 czerwca, w Polsce pojawi się serwis streamingowy Disney+. Przygotowaliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań na temat funkcjonowania platformy, dostępu do treści czy zagadnień technicznych.  więcej

Disney+ w ofertach Polsat Box, Plusa, Netii i Polsat Box Go. Możliwy rok korzystania bez opłat

Platforma streamingowa Disney+ pojawi się w ofertach platformy satelitarnej i IPTV Polsat Box, sieci Plus i Netia oraz serwisu Polsat Box Go. Grupa Polsat Plus to jedyny operator, u którego w dniu startu dostępna będzie oferta Disney+. więcej

Edward Miszczak zbudował od zera potęgę RMF i TVN. "Nie lubił lizusów"

- To człowiek, który nie potrzebuje wizytówki ani CV. Wystarczy powiedzieć Edward Miszczak i wszystko jest jasne - mówi o odchodzącym dyrektorze programowym TVN Marek Szafarz, były szef marketingu w tej stacji. O Miszczaku mówią, że jest pracoholikiem, ma trudny charakter, podnosi głos, awanturuje się, ale ma niesamowitego nosa do ludzi, których zatrudnia i ludzi, dla których robi telewizję. więcej

Disney+ to nie tylko bajki i Marvel. Co jeszcze warto obejrzeć w serwisie?

Już w najbliższym tygodniu do Polski wejdzie długo oczekiwana platforma streamingowa Disney+. Wielu fanów czeka zapewne na produkcje Marvela, Star Wars i kultowe, znane z dzieciństwa bajki i seriale. My przygotowaliśmy krótki przewodnik z serialami i programami, które mogą spodobać się również tym widzom, którzy będą szukać czegoś obok produkcji o superbohaterach. więcej

Widownia telewizji spada i starzeje się, coraz mniejszy dzienny czas oglądania

Średnia widownia telewizji linearnej w 2021 roku wyniosła 6,15 mln osób, o 350 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. W strukturze widowni tego medium coraz większy udział mają osoby starsze, ale w każdej grupie wiekowej topnieje średni czas oglądania. więcej

DVB-T2 i filmy w 4K? W niektórych miejscach króluje analog, telenowele lub religia

Kiedy w Polsce trwa zmiana standardu naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2/HEVC, mieszkańcy Bali nadal mają analogową telewizją naziemną. W wielu krajach świata można zapomnieć o 4K czy nawet formacie 16:9, bo króluje 4:3. Oferta w postaci starych telenowel czy chińskich filmów też pozostawia dużo do życzenia. więcej

Roman Giertych przegrał w sądzie z Samuelem Pereirą. Umorzono proces karny, w którym chciał 200 tys. zł

Sąd pierwszej instancji umorzył proces karny, w którym adwokat Roman Giertych domagał się skazania naczelnego portalu TVP.info Samuela Pereiry na rok więzienia i zapłaty mu 200 tys. zł. więcej

25 lat Edwarda Miszczaka w TVN. Oto najważniejsze formaty z tego okresu

TVN pod rządami Edwarda Miszczaka to stacja, która z sukcesem kreowała gwiazdy i programy. Choć większość ramówki opierała się na formatach na licencji, to w ofercie nie brakowało też własnych pomysłów na programy i seriale. A z kupionych formatów często udawało się stworzyć prawdziwe telewizyjne perełki. więcej

1,22 mln widzów teleturnieju ,,Koło fortuny" w sezonie 2021/2022, hitem odcinki niedzielne

Teleturniej „Koło fortuny” w sezonie 2021/2022 oglądało średnio 1,22 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki cyklu trafią do ramówki Dwójki jesienią 2022 roku. więcej

Piotr Kraśko nie rozliczał się z fiskusem, zapłacił 850 tys. zł zaległych podatków. "Wszystko zostało wyjaśnione"

Dziennikarz „Faktów” TVN Piotr Kraśko w latach 2012-2017 nie składał obowiązkowych zeznań podatkowych. Po kontroli skarbówki musiał zapłacić 850 tys. zł zaległego podatku VAT i dochodowego. - Wszystkie kwestie podatkowe zostały wyjaśnione w Urzędzie Skarbowym 5 lat temu - podkreśla Kraśko. więcej

Ekstraklasa chce, żeby wybrane mecze pokazywano w otwartej stacji. Multiliga będzie co niedzielę?

Spółka Ekstraklasa zaproszenia do udziału w przetargu na transmisje tych rozgrywek przez cztery sezony wysłała do ok. 25 podmiotów. Oczekuje, że wybrane mecze dalej będzie można oglądać w darmowej telewizji, a nadawcom proponuje różne opcje terminarza ligi, m.in. rozgrywanie w niedziele czterech meczów równocześnie. więcej

Magdalena Zawadzka i Andrzej Mastalerz nagrodzeni podczas XXI Festiwalu ,,Dwa Teatry"

Aktorka teatralna i filmowa Magdalena Zawadzka oraz aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i reżyser Andrzej Mastalerz zostali nagrodzeni podczas XXI Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej "Dwa Teatry", który w piątek rozpoczął się w Zamościu. więcej

Firma energetyczna Solorza wyda 725 mln zł na farmę wiatrową, weźmie pożyczkę od Cyfrowego Polsatu

Spółka zależna holdingu ZE PAK, kontrolowanego przez Zygmunta Solorza, kupiła spółkę, która za 725 mln zł wybuduje farmę z 33 turbinami wiatrowymi w Człuchowie na Pomorzu. Na realizację projektu pożyczy maksymalnie 236 mln zł od Cyfrowego Polsatu. więcej

Czy targetowanie kontekstowe w erze post-cookies może być efektywne?

Jesteśmy w trakcie największej transformacji reklam online. Najbardziej znany sposób targetowania i śledzenia - 3rd party cookies - niebawem przejdzie do historii. Pojawia się luka dla nowoczesnych i bardziej zaawansowanych technologii, które pomagają marketerom skutecznie reklamować w sieci. Jednym z takich innowacyjnych rozwiązań jest Computer Vision. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Nadawca RMF Maxxx potroił zysk, wpływy 19 proc. w górę

Spółka Multimedia (Grupa RMF), nadająca RMF Maxxx i lokalne Radio Gra, osiągnęło wzrost przychodów o 19,2 proc. do 29,77 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 1,2 do 4,12 mln zł. więcej

 
Opowieść o wywózkach na Sybir najlepsza na Konkursie Grand PiK 2022

Cezary Galek z Polskiego Radia Zachód został zdobywcą Nagrody Grand PiK 2022 za utwór „Opowieści babci Leonardy”. więcej

 
RMF FM i RMF Classic zarobiły mniej z reklam, Radio ZET i Trójka ze sporymi wzrostami (Top10)

W I kwartale br. wpływy reklamowe stacji radiowych wzrosły o ponad 5 proc. w porównaniu do roku ub. Zmalały w tym okresie przychody RMF FM i RMF Classic, dwucyfrowe wzrosty odnotowały z kolei m.in. Eska Wrocław, radiowa Trójka i Radio Zet – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio 357 ma o połowę patronów więcej niż Radio Nowy Świat

Liderem zbiórki na Patronite.pl jest Radio 357. Stacja uzyskuje co miesiąc ponad 200 tys. zł więcej niż Radio Nowy Świat, które zajmuje drugie miejsce w rankingu serwisu pod względem zebranych miesięcznie środków i liczby patronów. więcej

 
Trzynaście wolnych częstotliwości radiowych w puli KRRiT

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaktualizowała listę wolnych częstotliwości w analogowym eterze. Znajduje się na niej 13 lokalizacji, ale wpisano na nią tylko jedną nową - dla miejscowości Gródek w województwie podlaskim. więcej

 
RMF FM nadal dystansuje konkurencję w Lublinie. TOK FM awansowało na podium

Liderem słuchalności w Lublinie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Podium w tej fali uzupełniają TOK FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Magdalena Zawadzka i Andrzej Mastalerz nagrodzeni podczas XXI Festiwalu ,,Dwa Teatry"

Aktorka teatralna i filmowa Magdalena Zawadzka oraz aktor teatralny, filmowy, telewizyjny i reżyser Andrzej Mastalerz zostali nagrodzeni podczas XXI Festiwalu Teatru Polskiego Radia i Teatru Telewizji Polskiej "Dwa Teatry", który w piątek rozpoczął się w Zamościu. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rafał Brzoska założył fundację. Chce pomagać młodym ludziom

Pod nazwą Rafał Brzoska Foundation zaczęła działać fundacja powołana przez twórcę InPostu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej celem jest wsparcie młodych, zdolnych ludzi w ich drodze do sukcesu. Fundacja Rafała Brzoski realizować będzie programy edukacyjne, stworzy też Fundusz Stypendialny, do którego już można się zgłaszać. Fundacją kieruje Katarzyna Alińska. więcej

,,Smacznie i kropka" zamiast rosyjskiego McDonald's

Nowa sieć rosyjskich fastfoodów, która ma zastąpić lukę po wycofaniu się koncernu McDonald’s z Rosji została wstępnie uruchomiona w niedzielę pod nazwą Vkusno & tochka, czyli „Smacznie i kropka”. Na razie otwarto pod tą marką kilkanaście restauracji w Moskwie. Sieć opracowała także własny znak graficzny. Logo ma w założeniach prezentować frytki i hamburgera. więcej

Kochanek na wózku w spocie Gdyni o zajmowaniu miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami

Władze Gdyni rozpoczęły kampanię zwracającą uwagę na problem zajmowania miejsc parkingowych dla osób z niepełnosprawnościami przez osoby do tego nie uprawnione. Porównano to do zajmowania miejsca w łóżku przez kochanka,co z kolei wzbudziło wiele kontrowersji. więcej

Influencerzy bardziej wyraziści niż celebryci

Choć celebryci mogą poszczycić się znacznie większą rozpoznawalnością wśród respondentów, to internetowi influencerzy mają wyraźniej zarysowany wizerunek - wynika z tegorocznej edycji corocznego autorskiego badania MediaCom Influence Power Index. więcej

Logitech wybrał Euvic Performance

Grupa Euvic Performance rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Logitech - producentem akcesoriów komputerowych i mobilnych. więcej

"Call Russia" na shortliście tegorocznego festiwalu Cannes Lions

Ogłoszono pierwsze shortlisty reklam w tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu kreatywności Cannes Lions. W kategorii Titanium Lions nominowano akcję "Call Russia". więcej

Filip Beźnicki: z Havas Media Group do Accenture Song

Filip Beźnicki rozpoczął pracę jako client lead w firmie consultingowej Accenture Song. Wcześniej związany był z Havas Media Group. więcej

Osoby z niepełnosprawnościami w kampanii x-komu i Fundacji Avalon

Firma x-kom wspólnie z Fundacją Avalon rozpoczęli kampanię pokazującą możliwości Windows 11, dzięki którym osoby z niepełnosprawnościami mogą pracować, rozwijać się, realizować swoje marzenia. Ambasadorami akcji są poruszający się na wózku Wojtek Sawicki oraz niewidoma Monika Dubiel i niedowidzący Mikołaj Jabłoński, znani w social mediach jako VIP team. więcej

Analiza IBIMS: temat blokady Orlenu celowo powielany w internecie

Temat blokady Orlenu jest półautomatycznie powielany w internecie – wynika z analizy Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. Według IBIM akcja "jętkowania" ma odbudować wpływy grup antyszczepionkowych w celu szerzenia informacji o rzekomym niezadowoleniu Polaków z polityki rządu wobec Rosji. więcej

Robert Schwartz globalnym szefem marketingu w Starcomie

Robert Schwartz dołączył do zespołu agencji mediowej Starcom (Publicis Groupe) obejmując nowe stanowisko global chief marketing officera.   więcej

Durex zachęca do bezpiecznych stosunków z użyciem prezerwatyw

Durex rozpoczął kampanię „Bez wymówek”, która konfrontuje je z faktami i udowadnia, że prezerwatywy to nie tylko skuteczny środek antykoncepcyjny, ale również jedyny chroniący jednocześnie przed infekcjami i mogący zwiększać odczuwaną przyjemność podczas seksu. więcej

Najciekawsze kampanie pro LGBT+

Z okazji trwającego Miesiąca Dumy LGBT+ prezentuje subiektywny przegląd ciekawych kampanii reklamowych i społecznych z Polski i zagranicy, poświęconych tolerancji i równości osób LGBT+ bądź pokazujących osoby nieheteronormatywne. więcej

Legalni bukmacherzy w Polsce - marketing, reklama i innowacyjne technologie

W ostatnich latach na polskim rynku zaroiło się od legalnych bukmacherów, a ich walka o graczy robi się coraz bardziej zacięta. Poprzez jakie media firmy bukmacherskie starają się dotrzeć do użytkowników i jak wygląda bukmacherski sponsoring sportu? Czy bukmacherzy kreatywnie wykorzystują takie kanały przekazu, jak telewizja, Internet, media społecznościowe oraz potencjał, jaki niesie współpraca ze znanymi sportowcami i dziennikarzami sportowymi? Jak w zdobyciu lojalnych użytkowników pomagają bukmacherom najnowsze technologie? więcej

Agencja IDH wprowadza design na nowy poziom. Na rynek wchodzi Warsaw Styles

Agencja Idealia Digital Hub (IDH) otwiera się na klientów zainteresowanych nowoczesnym designem w reklamie na najwyższym poziomie. IDH uruchamia design studio Warsaw Styles. Nad wysoką jakością projektów Warsaw Styles czuwać będzie Head of Design Dawid Bogucki. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Press zapowiada nowy portal, rynek czeka na niego spokojnie. ,,Wydawca wyłoży się na tym finansowo"

Polska Press Grupa zapowiada, że jesienią zamiesza na rynku, wprowadzając swój nowy portal horyzontalny. Konkurencja jednak czeka na konkrety, zachowując spokój: - Władze Polska Press marzą o powtórzeniu „sukcesu" telewizji państwowej. Projekt będziemy obserwować i analizować, gdy już powstanie - mówi nam Piotr Mieśnik z Wirtualnej Polski. - W „Wyborczej" przyglądamy się tym zapowiedziom z zupełnym spokojem - zapewnia Mikołaj Chrzan. więcej

Dyrektorka sprzedaży digital rozstała się z Burdą

Dyrektorka sprzedaży digital (digital sales director) Agnieszka Kos-Podlaska 1 czerwca zakończyła współpracę z Burda Media Polska. więcej

,,Gazeta Polska Codziennie" podwoiła wpływy reklamowe, mocno w górę także ,,Super Express" i ,,DGP"

Wpływy reklamowe dzienników w I kwartale br. wzrosły o ponad 20 proc. względem tego samego okresu 2021 roku. Największe wzrosty odnotowały „Gazeta Polska Codziennie” i „Dziennik Gazeta Prawna”. Mniej na reklamach zarobiła m.in. „Rzeczpospolita” więcej

Mario Draghi, Olaf Scholz i Emmanuel Macron będą w czwartek w Kijowie

W czwartek premier Włoch Mario Draghi, kanclerz Niemiec Olaf Scholz i prezydent Francji Emmanuel Macron będą w Kijowie - podał w poniedziałek dziennik "La Stampa". Według włoskiej gazety ich rozmowy z przywódcą Ukrainy Wołodymyrem Zełenskim mają być skoncentrowane na kwestii "otwarcia" wobec kandydatury tego kraju do UE. więcej

Ryszard Koziołek felietonistą ,,Polityki"

Do grona felietonistów tygodnika „Polityka” dołączył literaturoznawca Ryszard Koziołek. więcej

Naczelna ,,Faktu" w ,,Bildzie" apeluje do kanclerza Niemiec ws. Ukrainy. "Merkel nie słyszała Polski"

Katarzyna Kozłowska, redaktorka naczelna „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) zaapelowała do kanclerza Niemiec Olafa Scholza o pomoc dla Ukrainy. Tekst ukazał się na pierwszej stronie piątkowego wydania tabloidu oraz w niemieckim w „Bildzie” (Axel Springer). więcej

 
 
 
INTERNET
 
Polska Press zapowiada nowy portal, rynek czeka na niego spokojnie. ,,Wydawca wyłoży się na tym finansowo"

Polska Press Grupa zapowiada, że jesienią zamiesza na rynku, wprowadzając swój nowy portal horyzontalny. Konkurencja jednak czeka na konkrety, zachowując spokój: - Władze Polska Press marzą o powtórzeniu „sukcesu" telewizji państwowej. Projekt będziemy obserwować i analizować, gdy już powstanie - mówi nam Piotr Mieśnik z Wirtualnej Polski. - W „Wyborczej" przyglądamy się tym zapowiedziom z zupełnym spokojem - zapewnia Mikołaj Chrzan. więcej

HBO Max stracił 1,2 mln polskich użytkowników, Netflix przyciąga na ponad pięć godzin

W maju br. HBO Max odwiedziło 1,26 mln polskich internautów mniej niż w kwietniu, ponad 1 mln użytkowników stracił też Polsat Go. Mocno wydłużył się średni czas spędzony przez internautę na Prime Video i Canal+ online, zdecydowanym liderem pod względem liczby użytkowników i czasu korzystania pozostaje Netflix. więcej

Sheryl Sandberg na celowniku śledczych. Meta prowadzi dochodzenie w jej sprawie

Niedawno zrobiło się głośno o tym, że Sheryl Sandberg odchodzi z funkcji szefowej operacyjnej koncernu Meta. Pozornie wszystko odbywa się w zgodzie, jednak obecne wydarzenia rzucają nowe światło na kulisy rezygnacji menedżerki. Meta prowadzi bowiem śledztwo, w którym Sandberg jest podejrzewana o wykorzystywanie zasobów spółki do prywatnych celów. więcej

Amazon wprowadza wirtualną przymierzalnię butów. Ma ułatwiać klientom decyzje i zakupy

Amazon wprowadził wirtualną, opartą na rozszerzonej rzeczywistości przymierzalnię obuwia. Dzięki specjalnej aplikacji użytkownicy mogą zobaczyć, jak konkretna para butów będzie wyglądać na ich nogach. Rozwiązanie dostępne na wybranych rynkach ma ułatwiać klientom dokonywanie przemyślanych i satysfakcjonujących zakupów. więcej

Gazeta.pl, Onet, ,,Forbes Women" i Ofeminin z nagrodami INMA

Projekt „Alarm dla klimatu” portalu Gazeta.pl (Agora), program „Onet Rano” oraz wspólny projekt „Forbes Women” i serwisu Ofeminin (Ringer Axel Springer Polska) #nieczekam107lat uhonorowano nagrodami prestiżowego konkursu INMA Global Media Awards 2022. więcej

Facebook waha się z płaceniem za sekcję News. Najwięksi wydawcy stracą miliony?

Facebook nie zdeklarował się w sprawie zawarcia nowych umów z mediami w sprawie dostarczania przez nich treści na platformę Facebook News. Do tej pory największe amerykańskie tytuły prasowe czerpały z kontraktów miliony dol., w wypadku braku ich przedłużenia wydawcy stracą poważne kwoty. więcej

Ile Ukraińcy wydali na komunikaty do Rosjan i Białorusinów o wojnie?

Przez dwa miesiące wojny ukraiński sektor digital wydał 1,2 mln dolarów na komunikację internetową, skierowaną do Rosjan i Białorusinów, z prawdą o rosyjskiej inwazji na Ukrainę - szacuje IAB Ukraine.  więcej

Platforma świadków Jehowy na czele witryn religijnych. Deon i Gość.pl z dużymi spadkami

Wśród platform internetowych o tematyce religijnej zdecydowanie najwięcej użytkowników i najdłuższy czas korzystania notuje JW.org skierowany do świadków Jehowy. Spore wzrosty odwiedzalności osiągnęły RadioMaryja.pl i Msza-online.net, natomiast mocno zmalały wyniki Deon.pl i serwisu „Gościa Niedzielnego”. więcej

W sobotę i niedzielę klienci banków mogą mieć problemy z dostępem do serwisów internetowych

Na sobotę i niedzielę wiele banków zaplanowało prace serwisowe. To oznacza, że ich klienci mogą mieć problemy z dostępem do serwisów internetowych czy aplikacji. więcej

Legalni bukmacherzy w Polsce - marketing, reklama i innowacyjne technologie

W ostatnich latach na polskim rynku zaroiło się od legalnych bukmacherów, a ich walka o graczy robi się coraz bardziej zacięta. Poprzez jakie media firmy bukmacherskie starają się dotrzeć do użytkowników i jak wygląda bukmacherski sponsoring sportu? Czy bukmacherzy kreatywnie wykorzystują takie kanały przekazu, jak telewizja, Internet, media społecznościowe oraz potencjał, jaki niesie współpraca ze znanymi sportowcami i dziennikarzami sportowymi? Jak w zdobyciu lojalnych użytkowników pomagają bukmacherom najnowsze technologie? więcej

Agencja IDH wprowadza design na nowy poziom. Na rynek wchodzi Warsaw Styles

Agencja Idealia Digital Hub (IDH) otwiera się na klientów zainteresowanych nowoczesnym designem w reklamie na najwyższym poziomie. IDH uruchamia design studio Warsaw Styles. Nad wysoką jakością projektów Warsaw Styles czuwać będzie Head of Design Dawid Bogucki. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Prawie 24 proc. Polaków otrzymuje od przełożonych wiadomości po godzinach pracy

23,9 proc. pracowników w Polsce otrzymuje od przełożonych e-maile, SMS-y lub inne wiadomości za pomocą komunikatorów po godzinach pracy w typowo służbowych sprawach – wynika z badania przeprowadzonego przez UCE RESEARCH i platformę ePsycholodzy.pl. więcej

Tracą PiS i KO, zyskują Polska 2050 i Konfederacja

Gdyby wybory odbyły się w czerwcu, PiS uzyskałoby poparcie 32 proc. (4 punkty proc. mniej niż w maju), KO - 17 proc. (2 punkty mniej), Polska 2050 - 12 proc. (wzrost o 3 punkty), a Konfederacja - 5 proc. (wzrost o 2 punkty) - wynika z sondażu CBOS. Tylko te cztery ugrupowania dostałyby się do Sejmu. więcej

Optymiści żyją dłużej

Badanie z udziałem 160 tys. kobiet pokazało, że optymiści żyją średnio dłużej od pesymistów. Mają przy tym większe szanse przekroczyć 90 lat. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Huawei bez 42 proc. wpływów w Polsce, przyczyną spadek sprzedaży smartfonów. 127 mln zł na dywidendę
Amazon wprowadza wirtualną przymierzalnię butów. Ma ułatwiać klientom decyzje i zakupy
Naukowcy: magnetyczne bieguny Ziemi raczej się nie odwrócą
PKN Orlen zakończył testy prywatnej sieci 5G w infrastrukturze przemysłowej
Zbliża się superpełnia Księżyca
Znaleziono robaki, które jedzą plastik
Zdjęcia z komercyjnych satelitów wpływają na przebieg wojny na Ukrainie. "To sytuacja bez precedensu"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj