|
|
|
|
|
|
|
Jest nowa oferta TV Mobilnej Polsat Box. W pakiecie kanały Grupy TVN
Wraz z przejściem całej Polski na standard DVB-T2/HEVC spółka Cyfrowy Polsat zaprzestała świadczenia usługi TV Mobilna. Teraz platforma zaprezentowała nową ofertę usługi. Znalazły się w niej stacje Polsatu oraz Grupy TVN - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP ze 100 procesami ws. ochrony dóbr osobistych. Sądzi się też z ZUS i kontrahentami
Telewizja Polska w ub.r. była stroną w 415 procesach sądowych, z czego prawie jedna czwarta dotyczyła ochrony dóbr osobistych. Rozstrzygniętych zostało 79 spraw, nadawca nie podaje, w ilu zapadły korzystne dla niego orzeczenia - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kayah, Chylińska, Piaseczny i Szpak gwiazdami Top of the Top Sopot Festival 2022
Od 16 do 19 sierpnia będzie się odbywać piąta edycja Top of the Top Sopot Festival, wydarzenie będzie pokazywać TVN. Wśród artystów biorących udział w wydarzeniu znajdą się m.in. Kayah, Lady Pank, Patrycja Markowska, Agnieszka Chylińska, Ewa Farna, Cleo, Feel, Margaret, Andrzej Piaseczny, Kuba Badach i Michał Szpak.
więcej
|
Czy powrócą testowe multipleksy prywatnych nadawców? KRRiT: "Jest wola ze strony przewodniczącego"
Jest duża szansa, że w sierpniu ponownie zaczną nadawać multipleksy testowe prywatnych nadawców. W tej sprawie Urząd Komunikacji Elektronicznej musi się dogadać z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Jak się nieoficjalnie dowiadujemy, obie instytucje chcą powrotu eksperymentalnych multipleksów.
więcej
|
Piotr Kraśko od czerwca nie prowadzi ,,Faktów TVN"
Od połowy czerwca Piotr Kraśko nie pojawia się w „Faktach” ani w „Faktach po Faktach”. Dziennikarz może być na zwolnieniu aż do końca sierpnia. Grupa TVN nie wypowiada się na temat terminu powrotu Kraśki do pracy.
więcej
|
Telewizja w nowym standardzie nadal niedostępna dla wszystkich. Powoli maleje liczba takich domów
1,23 mln gospodarstw domowych z dostępem tylko do telewizji naziemnej było w czerwcu cały czas niegotowych na odbiór stacji w nowym standardzie DVB-T2/HEVC. W porównanie z majem liczba takich domostw spadła o 90 tys. - wynika z najnowszych danych Krajowego Instytutu Mediów.
więcej
|
Sąd oddalił pozew TVP zarzucjący ,,GW" nieuczciwą konkurencję. W tle wyjazd Kurskiego na finał Eurowizji Junior
Warszawski Sąd Własności Intelektualnej oddalił w środę pozew Telewizji Polskiej przeciwko Agorze, w którym publiczny nadawca domagał się przeprosin i finansowych zadośćuczynień. Poszło o tekst Judyty Watoły z grudnia ub. dotyczący wyjazdu Jacka Kurskiego na finał Eurowizji Junior kilka dni po uzyskaniu pozytywnego wyniku testu covidowego.
więcej
|
Udział kobiet wśród gości w TVN24 dochodzi do 35-40 proc., celem 50 proc. Średnio w polskim rynku telewizyjnym jest to 25 proc.
Udział kobiet wśród gości programów informacyjnych i publicystycznych w kanałach newsowych TVN Warner Bros. Discovery dochodzi do 35-40 proc. Dla porównania obecność kobiet we wszystkich stacjach w Polsce stanowi 25 proc. - Naszym celem jest stałe zwiększanie obecności ekspertek w naszych programach informacyjnych - mówi Brygida Grysiak-Ciesiołkiewicz, zastępczyni redaktora naczelnego TVN24.
więcej
|
TVP pokaże mistrzostwa świata w lekkoatletyce (plan transmisji)
W piątek 15 lipca w amerykańskim Eugene rozpoczną się mistrzostwa świata w lekkoatletyce, które potrwają do 24 lipca. W zawodach wystąpi 45 reprezentantów Polski. Transmisje ze sportowej imprezy będzie można oglądać w TVP Sport oraz w TVP1 i TVP2.
więcej
|
Platforma DAZN zainteresowana zakupem Eleven Sports
Według "Financial Times" sportowa platforma streamingowa DAZN ma być zainteresowana kupnem Eleven Sports. Taką informację przekazał w środę brytyjski dziennik, powołując się na osoby znające szczegóły rozmów. Zarówno DAZN jak i Eleven Sports odmawiają komentarza.
więcej
|
Trzeci sezon ,,99 - gra o wszystko" od 28 sierpnia w TTV. W programie ponownie wystąpią celebryci
Od niedzieli, 28 sierpnia TTV emitować będzie trzeci sezon teleturnieju „99 - gra o wszystko”. Aktualnie trwają prace na planie programu.
więcej
|
Kolejny dziennikarz przechodzi z Canal+ Sport do Viaplay
Do zespołu platformy streamingowej Viaplay dołącza dziennikarz piłkarski Adrian Olek. Poprzednio przez cztery lata był związany z Canal+ Sport.
więcej
|
"Sukcesja" HBO z 25 nominacjami do Nagród Emmy
Poznaliśmy listę nominowanych do nagród Emmy Awards 2022. Najwięcej szans na "telewizyjne Oscary" ma serial HBO "Sukcesja".
więcej
|
Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio zachęca do emerytur. Ma 1,3 tys. pracowników, pensje 500 zł w górę
Polskie Radio na koniec ub.r. zatrudniało etatowo 1 320 osób, o 11 więcej niż rok wcześniej. Średnie wynagrodzenie brutto wynosiło 8,9 tys. zł brutto, po wzroście rok do roku o 500 zł. Dziennikarze zarabiali przeciętnie 11,7 tys. zł, a menedżerowie wyższego szczebla - 17,5 tys. zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio 357 zarobiło więcej od planu, ale wprowadza oszczędności. "Niższe tempo przybywania nowych patronów"
Od stycznia do maja br. Radio 357 uzyskało ponad 4,7 mln zł przychodu netto. Koszty operacyjne w tym czasie to 4 mln zł. Przychód netto wyższy był o ponad 207 tys. zł od oczekiwanego.
więcej
|
|
Sytuacja bez precedensu: Z Wami FM po raz trzeci z rzędu z pozwoleniem czasowym od UKE w kilku miastach
Rozgłośnia Z Wami FM, która w założeniu nadaje program dla uchodźców z Ukrainy, przypomina radiową sieć. Stację słychać obecnie w siedmiu dużych miastach, w czterech z nich już od ponad dwóch miesięcy, choć emisja jest możliwa dzięki czasowemu pozwoleniu wydawanemu tylko na 30 dni. Ale Urząd Komunikacji Elektronicznej w tym przypadku zgody powiela. - Sytuacja za wschodnią granicą wymusza na nas elastyczność - mówi nam Witold Tomaszewski z UKE.
więcej
|
|
Ruszyło radio "Włocławek po polsku". Na antenie m.in. disco polo. Stacja nawiąże współpracę z konkurencją
W środę, 13 lipca o godz. 13:13 wystartowało radio "Włocławek po polsku". Rozgłośnia prezentuje tylko polską muzykę, na antenie mają się pojawić też lokalne wiadomości. Właściciel stacji chce współpracować z konkurencyjną rozgłośnią we Włocławku.
więcej
|
|
KRRiT i ukraiński regulator podpisały memorandum. ,,Wymiana kontentu, współpraca w zakresie nadawania"
Polska Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podpisała z Krajową Radą Telewizji i Radiofonii Ukrainy memorandum o współpracy. - Ma ułatwić budowanie naszych relacji - mówił podczas wydarzenia Witold Kołodziejski, szef KRRiT. Polska ma m.in. pomóc Ukrainie w dostosowaniu jej prawa medialnego do wymogów Unii Europejskiej.
więcej
|
|
Trójka straciła 30 proc. wpływów z reklam, więcej zarobiła Jedynka
Przychody reklamowe Polskiego Radia zwiększyły się w ub.r. o 1 proc. do 41,38 mln zł. O ile Jedynka zanotowała wzrost o 52 proc., o tyle wpływy z reklam w Trójce skurczyły się o 30 proc.
więcej
|
|
Rekord FM nadal liderem słuchalności w Radomiu, stację dogania RMF FM
Pozycja lidera rynku radiowego w Radomiu w okresie od grudnia ub.r. do maja br. należała do Rekord FM. Drugie miejsce zajęło RMF FM, a trzecie - Eska - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Michał Arament dyrektorem marketingu McDonald's Polska
Michał Arament, dotychczasowy senior marketing manager, od sierpnia obejmie stanowisko head of marketing department w polskim oddziale McDonald’s. Zastąpi Tomasz Dębowskiego, który został wiceprezesem i szefem marketingu McDonald's w Niemczech.
więcej
|
Double Check wygrał przetarg PKP Intercity
Firma Double Check wygrała przetarg spółki PKP Intercity na wybór audytora mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Apple kończy 30-letnią współpracę z projektantem Jonathanem Ive
Firma Apple zakończyła 30-letnią współpracę z projektantem Jonathanem Ive. W 2019 odszedł on z korporacji i doradzał jej za pośrednictwem swojej firmy LoveFrom.
więcej
|
Młoda rodzina "ma dość" szkodliwych składników w praniu w rekalmie Clovin
„Mamy dość szkodliwej chemii w praniu” – takim hasłem Clovin, polski producent ekologicznych środków do prania, rozpoczyna kampanię linii środków czystości „Clever Neutro Plus”.
więcej
|
Powstaje Audience Media Group
Marki Moviads, Audioads, Videoads, Perfoads, Emailads oraz Displayads tworzą od teraz Audience Media Group. Razem tworzą sieć reklamy wideo.
więcej
|
Zdjęcia rannych i zmarłych robotników zamiast piłkarzy na "Kartach Kataru"
Platforma dziennikarstwa śledczego Blankspot przygotowała z okazji tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej kampanię pod hasłem "Karty Kataru". Umieściła na nich zamiast wizerunków piłkarzy, zdjęcia rannych i zmarłych robotników - ofiar przygotowań do tegorocznego mundialu.
więcej
|
Magdalena Boczarska ambasadorą marki Dr Irena Eris
Aktorka Magdalena Boczarska została ambasadorką marki kosmetycznej Dr Irena Eris.
więcej
|
Burger King przypomina o ochronie skóry przed poparzeniem słonecznym i rozdaje "grillowane" tatuaże
Burger King w Belgii rozpoczął kampanię, w której przypomina o zabezpieczaniu skóry przed oparzeniem słonecznym.
więcej
|
Żabka ruszyła z pierwszą kampanią marki własnej Foodini
Sieć sklepów Żabka Polska rozpoczęła pierwszą, przeznaczoną dla marki własnej Foodini kampanię reklamową 360 stopni. Przypomina w niej, że Foodini jest w 100% roślinne, nie zawiera cukru, a innowacyjna technologia HPP zapewnia mu trwałość bez pasteryzacji.
więcej
|
Psie menu w warszawskiej restauracji dzięki Butcher's Pet Care
Warszawska restauracja British Bulldog Pub wprowadziła kartę z posiłkami dla psów. To efekt współpracy lokalu z brytyjskim producentem karm dla zwierząt Butcher’s Pet Care.
więcej
|
Tymbark reklamowany wakacyjną kampanią w rytmie rapu
Maspex rozpoczął nową kampanię reklamową marki Tymbark pod hasłem „O JA! Orzeźwia! Tymbarrrk”. Opiera się ona na nowoczesnym rapie i spontanicznych reakcjach na orzeźwienie.
więcej
|
InPost rozdaje w loterii bilety na mecz Polska - Holandia
Rusza wakacyjna loteria dla klientów InPost. Każdy, kto do 24 sierpnia skorzysta z dostawy do Paczkomatu i posiada Aplikację InPost, będzie miał szanse zawalczyć o bilety na mecz Polska-Holandia rozgrywany w ramach Ligii Narodów.
więcej
|
GIS wycofuje partie popularnych lodów z obrotu
Główny Inspektor Sanitarny (GIS) poinformował o w środę wycofaniu kilku partii lodów Häagen-Dazs. W produkcie może znajdować się zanieczyszczony ekstrakt waniliowy.
więcej
|
E.Leclerc w letniej kampanii zachęca do "kulinarnych podróży"
E.Leclerc rozpoczął wakacyjną kampanię online „Kulinarne podróże”, która promuje marki własne francuskiego detalisty.
więcej
|
Kuba Czapczyński w rosterze twórców Papaya Films
Reżyser i operator Kuba Czapczyński jest reprezentowany przez Papaya Films.
więcej
|
Growth Summer Days: zapraszamy na cykl darmowych webinarów dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych 14 lipca odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Dziennika Gazeta Prawnej" miał 4,55 mln zł straty netto w 2021 roku. Bez 9 proc. pracowników
Grupa kapitałowa Infor PL, wydająca m.in. „Dziennik Gazetę Prawną” i platformy interentowe pod marką Infor, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 4 proc. do 96,27 mln zł. Natomiast jej wynik netto poszedł w dół z 8,32 mln zł zysku do 4,55 mln zł straty, m.in. wskutek odpisu zaległych należności od Garmond Press, a liczba pracowników zmalała z 341 do 311 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
OMZRiK pozywa Rafała Ziemkiewicza za wpis o ataku nożownika na parę gejów. "Sprawa jest idiotyczna"
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych złożył pozew cywilny przeciwko Rafałowi Ziemkiewiczowi za wpis na Twitterze, w którym sugerował, że ujawniony przez organizację atak nożownika na parę homoseksualistów jest „ściemą”. Pierwsza rozprawa ma odbyć się w przyszłym roku. - Chodzi im tylko o to, by mieć ogłoszenia, jak to walczą i by ich w tej walce wspierać. Nie mam obaw w tym przypadku, sprawa jest idiotyczna - ocenia Ziemkiewicz.
więcej
|
Porozumienie układowe Garmond Press prawomocne, 48 proc. akcji dla siedmiu wydawców
Układ Garmond Press z wierzycielami uprawomocnił się po tym, jak sąd oddalił zażalenia dwóch wierzycieli firmy kolporterskiej. Umorzono 26,9 mln długów, a akcjonariuszami firmy zostało siedmiu wydawców. Razem będą mieć 48,3 proc. akcji spółki.
więcej
|
Dziennikarka Biełsatu skazana na osiem lat więzienia. ,,De facto - 10 lat"
Po dwóch latach spędzonych w kolonii karnej dziennikarka Biełsatu, Kaciaryna Andrejewa, w środę została skazana na kolejnych osiem lat pozbawienia wolności. We wrześniu reporterka miała wyjść na wolność, jednak sąd w Homlu zadecydował inaczej. Andrejewej zarzuca się m.in. zdradę stanu.
więcej
|
,,GaMa. Nowa Gazeta Magnetofonowa" się zamyka
Dwumiesięcznik „GaMa. Nowa Gazeta Magnetofonowa” po półtora roku funkcjonowania w nowej postaci przestaje się ukazywać. „Projekt ryzykowny stał się niemożliwy do realizacji ze względów ekonomicznych” - napisano na Facebooku tytułu.
więcej
|
Kamil Szewczyk wydawcą ,,Super Expressu"
Kamil Szewczyk dołączył do zespołu wydawców papierowego wydania „Super Expressu” (Grupa ZPR Media). W dalszym ciągu będzie szefem działów Polityka i Opinie tabloidu. Tytuł po pandemicznej przerwie powrócił do emitowania programu „Politycy od kuchni”.
więcej
|
|
|
Netflix renegocjuje umowy z hollywoodzkimi studiami, aby wyświetlać reklamy obok popularnych programów
Netflix rozpoczął rozmowy z dużymi studiami rozrywkowymi, takimi jak Warner, Universal i Sony. Chce zmienić zapisy w dotychczasowych umowach programowych, by móc wyświetlać reklam przy niektórych produkcjach.
więcej
|
Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów
78,2 proc. Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4 proc. ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, zaś tylko 33,4 proc. posługuje się smartfonem. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej - wynika z Badania Założycielskiego, przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. Tylko 13,8 proc. seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2 proc. wśród ogółu Polaków 4+).
więcej
|
W Polsce i RPA wystartowała usługa AVoD rlaxx TV
W Polsce i w RPA ruszyła bezpłatna usługa streamingowa oparta na reklamach (AVoD) rlaxx TV niemieckiej spółki rlaxx TV GmbH.
więcej
|
Google zbuduje w Holandii centrum danych
Firma Google zbuduje centrum danych w Groningen na północy Holandii. Zgodę w tej sprawie wyraziła w środę rada gminy, na terenie której powstanie inwestycja. Budowa ma się rozpocząć jesienią 2023 roku.
więcej
|
Piotr Mikołajczyk head of new business w Sport.pl, odchodzi Maciej Kucharski
Piotr Mikołajczyk objął nowo utworzone stanowisko head of new business w zespole Sport.pl (Agora). Odpowiedzialność za rozwój obszaru wideo premium jednego z najpopularniejszych serwisów sportowych przejął Dominik Wardzichowski. Z końcem lipca Sport.pl opuści jego dyrektor Maciej Kucharski.
więcej
|
Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Niewielu seniorów korzysta z nowych mediów
78,2 proc. Polaków w wieku 65+ używa telefonu komórkowego, z czego 45,4 proc. ma wciąż zwykły klawiszowy aparat telefoniczny, zaś tylko 33,4 proc. posługuje się smartfonem. Komórka to jedyne tak powszechnie użytkowane urządzenie z tzw. nowych mediów w tej grupie wiekowej - wynika z Badania Założycielskiego, przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów. Tylko 13,8 proc. seniorów korzysta z laptopa albo notebooka (56,2 proc. wśród ogółu Polaków 4+).
więcej
|
|
|