|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Republika z pierwszym zyskiem w historii, obcięła koszty pracownicze o jedną czwartą
W ub.r. Telewizja Republika pierwszy raz w swojej 9-letniej historii osiągnęła zysk netto - 228 tys. zł. Nadawca zanotował wzrost przychodów o 12,4 proc., utrzymując w ryzach koszty operacyjne, m.in. dzięki zmniejszeniu o 24 proc. wydatków na pracowników - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP planuje wyższe wpływy z reklam i rekompensaty. Obligacje skarbowe przyniosą 171 mln zł straty
W planie finansowym na br. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów z reklam i sponsoringu oraz rekompensaty abonamentowej. Nadawca inflację odczuje m.in. w wyższych kosztach energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych spodziewa się minimum 171 mln zł straty.
więcej
|
Player kręci serial na podstawie powieści ,,Motylek"
Platforma Player.pl (TVN Warner Bros. Discovery) rozpoczęła zdjęcia do serialu kryminalnego, który będzie ekranizacją powieści „Motylek” Katarzyny Puzyńskiej. Produkcja trafi do serwisu prawdopodobnie w przyszłym roku. Producentem wykonawczym jest Akson Studio.
więcej
|
Reality-show z Dodą szukającą partnera od września w Polsacie
Polsat potwierdza, że jesienią pokaże reality-show „Doda. 12 kroków do miłości”, w którym piosenkarka Dorota Rabczewska będzie szukała partnera życiowego. Produkcją programu zajął się Rochstar.
więcej
|
,,You can dance - nowa generacja 2" od stycznia w TVP1
Drugi sezon „You can dance - nowa generacja” będzie emitowany w TVP1. Premiera planowana jest na styczeń 2023 roku. W tym tygodniu rozpoczęły się nagrania do show.
więcej
|
Nowy naziemny pakiet Polsat Box promowany w telewizji i internecie
Platforma Polsat Box wprowadziła nowy pakiet telewizji naziemnej z 10 kanałami tematycznymi i nowym dekoderem w standardzie DVB-T2 HEVC. Ofertę dostępną za pomocą MUX-4 wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie.
więcej
|
TVP3 zmienia pasma emisji ,,Studia Lotto" i ,,Dziennika regionów"
Od poniedziałku, 1 sierpnia „Studio Lotto” w TVP3 będzie emitowane o godz. 22.00.
więcej
|
Gary Lineker najlepiej opłacanym prezenterem BBC
Roczna pensja gwiazdy BBC Gary'ego Linekera wyniosła 1,35 mln funtów, co czyni go najlepiej opłacanym prezenterem publicznego nadawcy. Druga na liście Zoe Ball zarobiła w rok 980 tysięcy funtów.
więcej
|
Prawie wszystkie dzieci w wieku 10-15 lat oglądają telewizję
Ponad 94 proc. dzieci w wieku 10-15 lat korzysta z telewizora, niewiele mniej używa smartfona (91,5 proc.). Laptopa albo notebooka używa 74,7 proc. badanych w tej grupie wiekowej, a tabletu - 27,8 proc. To wyniki Badania Założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła Polsat. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty”, „Wiadomości” i siatkarski mecz Słowenia-Polska. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1, a TVP2 wyprzedziła Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agrounia pozywa TVP za materiały w ,,Wiadomościach" i ,,Panoramie", chce przeprosin i 100 tys. zł
Lider Agrounii Michał Kołodziejczak zapowiedział złożenie pozwu przeciwko Telewizji Polskiej i jej dwóm dziennikarzom: Marcie Niźnik oraz Krzysztofowi Nowina-Konopce. Chodzi o materiały wyemitowane w lutym br. w „Wiadomościach” i „Panoramie”. - Chcemy ukarać konkretnych dziennikarzy i TVP - podkreśla Kołodziejczak.
więcej
|
TVP ma trzy oferty dot. wozu satelitarnego dla TVP3 Rzeszów, wyda 2,4 mln zł
W przetargu Telewizji Polskiej dotyczącym kupna wozu transmisyjnego ze stacją satelitarną DSNG POL34 na potrzeby TVP3 Rzeszów złożono trzy oferty. Publiczny nadawca chce wydać na zamówienie maksymalnie 2,38 mln zł.
więcej
|
Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
31,2 proc. udziału RMF FM w II kwartale, Eska i SuperNova najbardziej w dół
W drugim kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Zyskały także Polskie Radio 24 i Radio ZET, a na czele spadków znalazły się Eska i SuperNova - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kto znajdzie się w nowym składzie KRRiT? Senat ma kandydata
W nowym składzie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji będzie przedstawiciel Senatu, który jest pod kontrolą opozycji. Kandydatem tej izby do KRRiT jest medioznawca prof. Tadeusz Kowalski - wynika z informacji podanych na stronie Senatu.
więcej
|
|
Radio 357 kończy tworzyć nową stronę i aplikację. Niebawem testy wśród patronów
Nowa platforma dla użytkowników, łącząca odświeżoną stronę internetową i aplikację mobilną, będzie dostępna dla użytkowników Radia 357 w ciągu kilku tygodni - zapowiedział zarząd rozgłośni w trakcie spotkania z patronami. Podsumowano też pierwszy pełny sezon radiowych podcastów: w tej chwili jest ich już ponad 500, nowy sezon wystartuje jesienią.
więcej
|
|
Radio Wnet z 721 tys. zł straty, wydało o połowę więcej niż zarobiło
Dzięki rosnącemu zasięgowi emisji analogowej Radio Wnet, zarządzane przez szefa SDP Krzysztofa Skowrońskiego, w ub.r. osiągnęło wzrost przychodów o 41,2 proc. do 3,88 mln zł. Wydatki operacyjne były dużo wyższe - zwiększyły się o 68 proc. do 5,12 mln zł, przez co stacja zanotowała 721,1 tys. zł straty netto.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Microsoft pomoże Netfliksowi we wdrożeniu reklam
Netflix wybrał firmę Microsoft na partnera we wdrożeniu tańszej wersji serwisu z reklamami. Powinna ona się pojawić w czwartym kwartale tego roku.
więcej
|
Leo Burnett Warszawa: wpływy 25 proc. w górę, 45 mln zł zysku dzięki dywidendom
Agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) zakończyła 2021 rok zyskiem netto w kwocie 45 mln zł i przychodami na poziomie 23,57 mln zł. Spółka zatrudniła też 22 dodatkowe osoby.
więcej
|
Łukasz Piwowarczyk w Allegro Brand Experience Agency
Do zespołu Allegro Brand Experience Agency dołączył Łukasz Piwowarczyk, na stanowisko chief operating officera.
więcej
|
PHD z globalnym budżetem mediowym herbat Lipton
Sieć mediowa PHD (Omnicom) wygrała przetarg na globalną obsługę mediową firmy Ekaterra, do której należą takie marki herbat, jak m.in. Lipton, Pukka czy Tazo.
więcej
|
Olga Pawlonka żegna się z Ryanair
Olga Pawlonka, sales & marketing manager CEE & Balkans w liniach lotniczych Ryanair, odchodzi z firmy.
więcej
|
Reklamodawcy jednomyślni - warto kupować media cyfrowe dobrej jakości, w bezpiecznym otoczeniu
Reklamodawcy są skłonni zapłacić więcej za wysokiej jakości zaufane środowisko reklamowe – pokazuje nowe badanie IAB Europe. 98 proc. reklamodawców uważa, że zakup powierzchni reklamowej w środowisku mediów cyfrowych wysokiej jakości jest ważny. 92 proc. woli wydawać swój budżet reklamowy u dostawców, którzy przestrzegają standardów branżowych.
więcej
|
Menadżerka odpowiedzialna za marketing odchodzi z Netfliksa
Z serwisem streamingowym Netflix rozstaje się Danielle Crook-Davies, wiceprezes odpowiedzialna za marketing w regionie EMEA.
więcej
|
Energa po raz 15. przedłużyła sponsoring Lechii Gdańsk
Spółka Energa (Grupa Orlen) przedłużyła na sezon 2022/2023 umowę z klubem piłkarskim Lechia Gdańsk, na mocy której będzie jego sponsorem. To już 15. raz z rzędu.
więcej
|
Polygon sponsorem strategicznym Górnika Zabrze
Sponsorem strategicznym klubu piłkarskiego Górnik Zabrze została firma Polygon Group oferująca usługi z zakresu kontroli szkód majątkowych, rozwiązania klimatyczne i specjalistyczne usługi remontowe.
więcej
|
Karol Milczarek awansował w dziale strategii PZL, odchodzi Zbigniew Wysocki
Z początkiem lipca Karol Milczarek, dotychczasowy senior strategic planner, awansuje na stanowisko strategy manager. Jednocześnie z agencji po niemal ośmiu latach pracy odchodzi Zbigniew Wysocki – head of strategy.
więcej
|
Sony wprowadza nowy program lojalnościowy PlayStation Stars
Firma Sony Interactive Entertainment ogłosiła wprowadzenie zupełnie nowego programu lojalnościowego – PlayStation Stars. Dzięki niemu gracze będą mogli zdobywać nagrody i przedmioty kolekcjonerskie poprzez grę na swoich konsolach.
więcej
|
Marka Bugatti debiutuje w Polsce
Francuska marka samochodów sportowych i wyścigowych Bugatti wjeżdża do Polski. Importerem aut została Grupa Pietrzak.
więcej
|
Wyniki badań w wnowej reklamie wody Alcalia
Grupa Maspex rozpoczęła nową kampanię reklamową marki wody Alcalia Super Water pH 9,36, w której przywołuje badania potwierdzające, że woda lepiej nawadnia i przyspiesza spalanie tłuszczu.
więcej
|
Poczta Polska w loterii rozdaje wakacyjne nagrody
Poczta Polska prowadzi ogólnopolską „Loterię Pocztex”. Organizację powierzono agencji Unique One.
więcej
|
H2O Creative autorem aktywacji konsumenckiej Cydru Lubelskiego
„Radość jest tam gdzie jesteś ty, twoi przyjaciele”, to aktywacja, w której marka Cydr Lubelski zaprasza fanów do kreatywnej zdjęciowej zabawy. Za pomysł, realizację i komunikację w digitalu oraz obsługę konkursu całościowo odpowiedzialna jest agencja H2O Creative.
więcej
|
Growth Summer Days: zapraszamy na cykl darmowych webinarów dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych 14 lipca odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Mata chce zostać prezydentem? "Nie do wiary, że ludzie tak na serio przyjęli jego oświadczenie"
- Oficjalnie rozpoczynam moją kampanię na urząd prezydenta Rzeczpospolitej Polskiej w 2040 r. - zapowiedział w najnowszym nagraniu Mata. Raper obiecał m.in. że nagra 33 płyty do 2033 r. i dofinansuje start-upy dla młodych. Postraszył też PiS: "czas działa na waszą niekorzyść". Eksperci są zgodni: to świetny zabieg marketingowy. - Takimi działaniami doprowadza się do rekordowych wyników sprzedażowych i osiąga szczyty list przebojów - uważa Jacek Kochaniec, digital marketing specialist w Cube Group.
więcej
|
Microsoft pomoże Netfliksowi we wdrożeniu reklam
Netflix wybrał firmę Microsoft na partnera we wdrożeniu tańszej wersji serwisu z reklamami. Powinna ona się pojawić w czwartym kwartale tego roku.
więcej
|
Michał Gutka i Paweł Grabowski też przeszli z Canal+ Sport do Viaplay
Do redakcji platformy Viaplay dołączyli dziennikarze piłkarscy Michał Gutka i Paweł Grabowski. Poprzednio byli związani z Canal+ Sport, tak jak Przemysław Pełka i Adrian Olek, którzy też przeszli do Viaplay.
więcej
|
Rosja zablokowała dostęp do portalu PAP i 22 innych stron internetowych
Prokuratura generalna Rosji w ramach cenzury wojennej zablokowała dostęp do portalu Polskiej Agencji Prasowej oraz 22 innych stron internetowych – powiadomił projekt Roskomswoboda, który prowadzi monitoring stron blokowanych przez rosyjskie władze. PAP to pierwsza agencja prasowa w Unii Europejskiej zablokowana w Rosji.
więcej
|
TikTok wprowadza nowe narzędzie dla reklamodawców - Inventory Filter
TikTok Inventory Filter, nowe narzędzie dla reklamodawców, dostępny jest w Polsce i w 25 innych krajach oraz w kilkunastu językach. Narzędzie zapewnia reklamodawcom większą kontrolę nad treściami wyświetlanymi obok ich reklam w sekcji „Dla Ciebie”.
więcej
|
Rusza druga edycja ,,Podcastu Roku". Tym razem - nowe kategorie i ,,Nagroda Publiczności"
W piątek rusza przyjmowanie zgłoszeń do drugiej edycji konkursu im. Janusza Majki - „Podcast Roku” . Tym razem pojawiło się sześć nowych kategorii. Rozstrzygnięcie konkursu – w listopadzie.
więcej
|
Nowy performance Maty. Chce zostać prezydentem
Raper Mata opublikował wideo z odezwą do fanów. Zapowiedział w nim, że chce zostać prezydentem Polski w 2040 roku. Artysta chcę również walczyć z penalizacją posiadania marihuany.
więcej
|
Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej |
|
|