|
|
|
|
|
|
|
TVP złagodzi przekaz informacji? ,,Pracujemy normalnie"
Po zmianie prezesa Telewizji Polskiej doszło do pierwszych zmian personalnych, a Mateusz Matyszkowicz zapowiedział złagodzenie przekazu w TVP Info. Dziennikarze TVP, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl nie spodziewają się jednak, by faktycznie do tego doszło. - Nie ma żadnych obaw, pracujemy normalnie - mówi wydawca kanału TVP Info. Zdaniem byłego prezesa TVP Janusza Daszczyńskiego planowane zmiany są grą pozorów.
więcej
|
Jarosław Olechowski szefem TVP3
Kolejne roszady na dyrektorskich stanowiskach w Telewizji Polskiej. Od środy Roman Pedrycz nie jest już dyrektorem ośrodka TVP Technologie, któremu szefował przez ostatnie sześć lat. Dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, Jarosław Olechowski przejął z kolei obowiązki odwołanego dzień wcześniej dyrektora TVP3 Pawła Gajewskiego. Olechowski pokieruje także OTV Warszawa, pozostając na stanowisku dyrektora TAI.
więcej
|
Problemy z Canal+ online. ,,Klienci mogą złożyć reklamacje"
W godzinach wieczornych we wtorek użytkownicy serwisu streamingowego Canal+ online mieli problem z odbiorem kanałów linearnych. Powodem była awaria serwerów we Francji. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ zapewnia Wirtualnemedia.pl, że klienci mogą złożyć reklamacje.
więcej
|
Polsat Box GO mocniej postawi na seriale. W piątek premiera ,,Rodziny na Maxa"
W piątek 10 września w serwisie streamingowym Polsat Box GO zadebiutuje nowy serial „Rodzina na Maxa” - ustalił nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl. To już druga premiera polskiego serialu we wrześniowej ofercie platformy - kilka dni temu trafił tam pierwszy odcinek czwartej serii „Komisarz Mamy”. Polsat Box GO w planach następne premiery serialowe, dzięki czemu stanie się silniejszym konkurentem dla Playera.
więcej
|
Roman Pedrycz nie jest już szefem TVP Technologie. Nową dyrektor Centrum Kultury i Historii TVP - Aneta Woźniak
Kolejne dwie zmiany na dyrektorskich stanowiskach w Telewizji Polskiej. Od środy Roman Pedrycz nie jest już szefem ośrodka TVP Technologie, któremu przewodził przez ostatnich sześć lat. Centrum Kultury i Historii TVP pokieruje natomiast Aneta Woźniak, dotychczasowa jego wicedyrektor.
więcej
|
Dodatkowe odcinki ,,The Voice of Poland 13" w TVP2
17 i 24 września Dwójka emitować będzie dodatkowe odcinki programu „The Voice of Poland”. Trzynasta edycja show w stacji zadebiutowała w zeszłą sobotę.
więcej
|
Alternatywa wobec DVB-T2 i DVB-S2? Niemcy zaczynają pilotaż DVB-I
Niemieccy nadawcy, producenci sprzętu elektronicznego i firmy zajmujące się badaniami telemetrycznymi poinformowały, że rozpoczynają pilotaż standardu DVB-I, który może być alternatywną i uzupełnieniem wobec naziemnego DVB-T2, satelitarnego DVB-S2 i kablowego DVB-C2.
więcej
|
MŚ w siatkówce, ,,Fakty" i ,,Koncert piosenki wojskowej państw NATO" hitami sierpnia (top 20)
Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły: mecz MŚ w siatkówce pomiędzy Polską a USA, „Fakty” oraz „Koncert piosenki wojskowej państw NATO” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy prezes TVP wprowadza zmiany w TVP Info. Dwa nowe serwisy, inaczej o polskiej polityce
W środę nowy prezes Telewizji Polskiej, Mateusz Matyszkowicz, spotkał się z szefostwem Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Podsumował dotychczasowe funkcjonowanie TVP Info i zarządził kilka zmian na tej antenie - ustaliły Wirtualnemedia.pl. Informacyjny kanał TVP ma „nieco spuścić z tonu” jeśli chodzi o relacjonowanie polskiej polityki. Od czwartku pojawiają się dwie zmiany w codziennych serwisach: startują serwisy zagraniczny i kulturalny.
więcej
|
Dziennikarka dostała udaru na wizji
Do niecodziennej sytuacji doszło na antenie lokalnej stacji telewizyjnej z Oklahomy. Prowadząca program na żywo miała nagłą niedyspozycję - okazało się, że był to początek udaru.
więcej
|
Disney+ z nową promocją. 6,99 zł za pierwszy miesiąc korzystania z serwisu
Z okazji Disney+ Day, przypadającego w czwartek 8 września, platforma Disney+ wprowadzi możliwość zakupu subskrypcji w specjalnej ofercie promocyjnej. Od godz. 6.00 w dniu 8 września do godz. 8:59 w dniu 20 września nowi i powracający subskrybenci będą mogli korzystać przez pierwszy miesiąc z Disney+ w cenie 6,99 zł.
więcej
|
Zmarł Maciej Bubiński, kierownik produkcji w Polsacie
W poniedziałek w wieku 40 lat zmarł Maciej Bubiński, przez 15 lat związany z Telewizją Polsat jako kierownik produkcji.
więcej
|
Po odwołaniu Kurskiego do TVP wracają politycy Konfederacji
„Dziś, po kilku miesiącach nieobecności Konfederacji w telewizji publicznej przecieram na nowo szlak” - napisał na Twitterze poseł tego ugrupowania, Michał Urbaniak, który był gościem wtorkowego programu „Minęła 20”. To pierwszy polityk Konfederacji na ogólnopolskiej antenie nadawcy od wielu miesięcy: członkowie tego ugrupowania nie byli zapraszani do TVP od marca. Ich powrót - jak twierdzą - wiąże się ze zmianą na stanowisku prezesa Telewizji Polskiej.
więcej
|
Szef klubu PiS: odwołanie Jacka Kurskiego dla wszystkich było zaskoczeniem
Odwołanie Jacka Kurskiego dla wszystkich było zaskoczeniem – przyznał w rozmowie z PAP szef klubu PiS, wicemarszałek Sejmu Ryszard Terlecki. Pytany o przyszłość Kurskiego odparł: "Pewnie pewne informacje pojawią się po piątkowym kierownictwie".
więcej
|
Kanały Polsatu w Pakiecie Optymalnym Telewizji od Orange
Do Pakietu Optymalnego usługi Telewizja od Orange zostało dołączonych 12 kanałów, m.in. z portfolio Telewizji Polsat.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monika Małkowska pożegnała się ze słuchaczami "Francuskiego łącznika" w Trójce
"To była fajna przygoda. Ale dłużej - z różnych powodów - się nie da" - napisała w mediach społecznościowych Monika Małkowska, autorka audycji "Francuski łącznik". Program po dwóch latach znika z anteny Trójki.
więcej
|
|
Marcin Żyła w zespole ,,Raportu o stanie świata". ,,Początek pięknej przygody"
Wicenaczelny „Tygodnika Powszechnego”, Marcin Żyła, od września jest stałym współpracownikiem „Raportu o stanie świata” Dariusza Rosiaka. - Pomysły na współpracę jeszcze nam się klarują - mówi nam Rosiak. Marcin Żyła z kolei zapewnia: - To dla mnie początek pięknej przygody.
więcej
|
|
Zmiany w Nagrodzie Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego. Pojawi się przedstawiciel RMF FM
Konkurs o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego rozszerza swoją formułę. Obok dotychczasowej nagrody dziennikarskiej pojawi się kategoria "Autor internetowy". - Chcemy uhonorować twórców internetowych spoza głównego nurtu mediów - zapowiada rozgłośnia. Pierwszy raz w historii w Kapitule Nagrody zasiądzie przedstawiciel konkurencji - Marek Balawajder z RMF FM. W tym gronie znajdzie się również redaktor naczelny portalu Wirtualnemedia.pl Patryk Pallus.
więcej
|
|
Daria Klimza odchodzi z Radia Zet i z dziennikarstwa
Śląska reporterka Radia Zet z końcem września rozstaje się z rozgłośnią i dziennikarstwem. W październiku ma przejść do jednej ze spółek węglowych.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, Eska awansowała na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Rząd będzie walczył z reklamami suplementów dietów
Rząd ma zająć się przepisami regulującymi m.in. reklamy suplementów diety. Trzeba będzie m.in. informować o tym, że produkty te nie mają właściwości leczniczych, zakazane ma być wykorzystywanie wizerunków lekarzy czy farmaceutów. Zdaniem ekspertów proponowane zmiany nie spowodują, że reklam suplementów diety będzie mniej, bo w grę wchodzą tak duże pieniądze, że walka o rynek będzie trwać nadal, tylko na zmienionych zasadach. - Popularność suplementów diety nie jest czymś, co da się gwałtownie uciąć taką zmianą. Myślę, że szczególnie bolesne może być odcięcie się kategorii od podobieństw czy nawiązań do leków - komentuje Marcin Błoński, business unit managing partner w Havas Media Poland.
więcej
|
Mint Media wygrała przetarg Philips Hue Polska
Agencja Mint Media po wygranym przetargu poszerza zakres obsługi dla marki Philips Hue Polska.
więcej
|
Agnieszka Dębicka innovations & business solutions directorem w Publicis Worldwide Polska
Agnieszka Dębicka objęła nowo utworzone stanowisko innovations & business solutions directora w Publicis Worldwide Polska. Pracuje tu od 7 lat.
więcej
|
Jacek Dziura dyrektorem marketingu w Future Mind
Do zespołu Future Mind dołączył Jacek Dziura, który objął nowo powołane stanowisko head of marketing.
więcej
|
Szymon Demirkol head of creative w K2 Create
Szymon Demirkol dołącza do agencji K2 Create (Grupa K2). Razem z Magdaleną Banasik będzie zarządzał działem kreacji.
więcej
|
Żabka Eko Smart. Sieć testuje sklep naszpikowany technologią
Sieć Żabka uruchomiła w Poznaniu sklep Eko Smart, korzystający jednocześnie rozwiązań ekologicznych i smart takich jak instalacje perowskitowe, systemy do zdalnego zarządzania oświetleniem czy płytki wykonane z fusów i łusek po kawie. Wkrótce firma planuje uruchomienie jeszcze trzech tego typu sklepów, które pojawią się w różnych częściach kraju.
więcej
|
Ewa Milczarek-Vaubourg kieruje marketingiem w firmie Nesperta
Ewa Milczarek-Vaubourg objęła stanowisko global marketing director w firmie Nesperta, do której należą marki żeli hybrydowych Semilac i hi hybrid.
więcej
|
Kamil Kochanowski group account directorem w OMD Optimum Media
Kamil Kochanowski, dotychczasowy senior account manager w OMD Optimum Media (OMD Group), awansował na stanowisko group account directora.
więcej
|
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor zachęcają do zakupów w M1
Ruszyła nowa, ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci centrów handlowych M1 zarządzanych przez Metro Properties.Ich ofertę promują Joanna Koroniewska z Maciejem Dowborem.
więcej
|
Jush! wyprzedza Liska w rankingu sklepów magazynowych dark store
Zakupy z Jush! wyprzedziły Lisek APP, a BOLT Market zmienia pozycję z trzeciej na czwartą. Jego miejsce na podium zajmuje aplikacja Biek, która dołączyła do autorskiego zestawienia przygotowanego przez ASM Sales Force Agency.
więcej
|
Oddech od wydatków w reklamach Plusa
Ruszła szeroko zakrojona kampania marki Plus z aktorem Wojciechem Mecwaldowskim. Kreacje spotów reklamowych opracował zespół Freundschaft.
więcej
|
W sierpniu najgorsze nastroje konsumenckie od wybuchu pandemii
Sierpień był kolejnym miesiącem, w którym wskaźnik barometru nastrojów konsumenckich w Polsce wyraźnie zmniejszył swoją wartość - informuje GfK. Po raz ostatni słabsze nastroje nad Wisłą zanotowano w miesiącu wybuchu pandemii – marcu 2020 roku. Lekkie odbicie nastąpiło w przypadku średniej dla Unii Europejskiej, gdzie po wielomiesięcznej serii spadków, barometr poprawił notowania.
więcej
|
Margaret i White 2115 w reklamie Wyborowej
Pod hasłem "Wyłącz spinę, włącz tryb spotkań" ruszyła nowa kampania reklamowa marki wódki Wyborowa (Pernod Ricard). Do działań zaangażowano Margaret i White'a 2115.
więcej
|
Mistrzyni olimpijska Natalia Kaczmarek na muralu We Got Now New Balance
New Balance kontynuuje globalną kampanię „We Got Now”, której lokalną twarzą jest Natalia Kaczmarek. Mistrzyni olimpijska i dwukrotna medalistka ostatnich Mistrzostw Europy w ramach kampanii pojawiła się właśnie na wielkoformatowym muralu na warszawskiej Pradze.
więcej
|
Sprzęt gamingowy od x-kom w loterii Tigera
Maspex rozpoczął akcję, w której premiuje zakup napojów energetycznych Tiger Energy Drink nagrodami o łącznej wartości ok. 400 tys. zł. Akcja prowadzona jest we współpracy z x-kom.
więcej
|
Robert Makłowicz z Dawidem Podsiadło reklamują aplikację mobilną banku Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową opartą na nowej platformie komunikacyjnej. Obok Dawida Podsiadło pojawią się nowe, znane osoby. Pierwszy spot promuje nową aplikację bankową CA24 Mobile, a występuje w nim Robert Makłowicz.
więcej
|
Olimp Sport Nutrition z kampanią w klimacie lat 90.
Producent suplementów diety i odżywek dla sportowców Olimp Sport Nutrition rozpoczyna nową kampanię od hasłem "Let’s get Back To The 90’s".
więcej
|
Tiger poszerza ofertę o smaki inspirowane dalekim Wschodem
Grupa Maspex Wadowice poszerza ofertę napojów energetycznych Tiger Energy Drink. Do sprzedaży trafiła nowa linia Tiger Bubble Tea - jest to połączenie napoju energetycznego z ekstraktem z herbaty.
więcej
|
Rozwój biznesu w sieci z silnym partnerem, bez wysokich prowizji i stałych opłat? Z EmpikPlace to możliwe W ostatnich latach platformy marketplace zdominowały rynek e-commerce i obecnie odpowiadają już za ponad 60% globalnego rynku sprzedaży internetowej*. Dają one Sprzedawcom online unikalne możliwości rozwoju, dlatego sklepy internetowe coraz częściej oferują swoje produkty na kilku różnych platformach jednocześnie. Jednym z niekwestionowanych liderów w Polsce jest EmpikPlace, który w ostatnich miesiącach zanotował historyczne, 100% tempo wzrostu rok do roku. Zobacz, co Twój biznes może zyskać na partnerskiej współpracy z tak silną i zaufaną marką. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Kobieta i Życie" i ,,Poradnik 50+" najchętniej kupowanymi miesięcznikami w II kwartale (top 81)
W drugim kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży wydania wśród wszystkich miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a drugie miejsce należało do „Poradnika 50+” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Towarzystwo Dziennikarskie murem za dziennikarzem, który usłyszał prokuratorskie zarzuty
Prokuratura w Sosnowcu postawiła zarzuty dziennikarzowi „Kroniki Beskidzkiej” Mirosławowi Jamro. Miał on podżegać funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Bielsku-Białej do ujawnienia tajemnicy chronionej. W obronie dziennikarza stanęło Towarzystwo Dziennikarskie.
więcej
|
,,Times.pl" zniknął z winiety ,,Polski Metropolii Warszawskiej"
Napis „Times.pl” od poniedziałku nie widnieje już w winiecie tytułu „Polska Metropolia Warszawska” (Polska Press Grupa). Firma tłumaczy, że to wynik „porządkowania tytułów w grupie”.
więcej
|
|
|
WP.pl przed Onetem, Facebook wyprzedził Allegro (Mediapanel z sierpnia)
W sierpniu br. WP.pl miała więcej użytkowników niż Onet.pl, a przeglądarkowy Facebook wyprzedził Grupę Allegro i Wirtualną Polskę. W aplikacji mobilnej TikToka polscy internauci spędzali średnio ponad 23 godziny.
więcej
|
Viaplay daje zniżkę na subskrypcję. To rekompensata za usterki podczas transmisji
Platforma Viaplay zaproponowała subskrybentom, którzy zgłosili problemy techniczne z transmisjami w zeszły weekend, 25 proc. zniżki na kolejną płatność. - Przyczyny występowania problemów z dostępem do platformy są różnorodne i uzależnione od konkretnych przypadków - podkreśla Viaplay.
więcej
|
Łukasz Gołąbiowski: z Ringier Axel Springer Polska do Android.com.pl
Od 12 września stanowisko redaktora prowadzącego serwisu Android.com.pl (SmartWeb Media) obejmuje Łukasz Gołąbiowski, który przez ostatnie lata piastował stanowisko wydawcy komputerswiat.pl oraz sekcji technologicznej strony głównej Onet.pl (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
Netflix dogadał się z szachistką w sporze wokół "Gambitu królowej"
Netflix zawarł ugodę z gruzińską mistrzynią szachową Noną Gaprindashvili, która oskarżyła platformę streamingową o przekłamania w hicie "Gambit królowej". Szczegółów umowy objęte są tajemnicą.
więcej
|
Nowa funkcja w Mapach Google: wyznaczanie tras przyjaznych dla środowiska
Google rozpoczyna wdrażanie nowej funkcji wyznaczania tras przyjaznych dla środowiska w Mapach Google w niemal 40 krajach Europy, w tym w Polsce. Rozwiązanie umożliwia zmniejszenie wydatków na paliwo oraz zredukowanie emisji dwutlenku węgla.
więcej
|
Netflix pokazuje zwiastun "Wielkiej Wody", polskiego serialu o powodzi z 1997 r. Podano też datę premiery
Za niecały miesiąc widzowie Netfliksa będą mogli zobaczyć nowy polski serial "Wielka Woda" w reżyserii Jana Holoubka i Bartłomieja Ignaciuka. Platforma streamingowa właśnie opublikowała jego zwiastun. Produkcja jest inspirowana wydarzeniami z lipca 1997 r., gdy południowo-zachodnią Polskę nawiedziła powódź tysiąclecia.
więcej
|
Jush! wyprzedza Liska w rankingu sklepów magazynowych dark store
Zakupy z Jush! wyprzedziły Lisek APP, a BOLT Market zmienia pozycję z trzeciej na czwartą. Jego miejsce na podium zajmuje aplikacja Biek, która dołączyła do autorskiego zestawienia przygotowanego przez ASM Sales Force Agency.
więcej
|
Allegro oferuje dodatkowe ubezpieczenie elektroniki
Kupujący na Allegro mogą już korzystać z dodatkowego ubezpieczenia urządzeń elektronicznych - nowych i używanych. Platforma polisy pod marką Allegro Care oferuje wspólnie z firmą Ergo Hestia.
więcej
|
Shopee coraz bardziej polskie: wsparcie dla sprzedawców, globalne know-how dla pracowników
Przez rok obecności w Polsce platforma Shopee wskoczyła do ścisłej czołówki w e-commerce, m.in. dzięki szerokiemu wsparciu sprzedawców i regularnym promocjom. Kluczem do jej sukcesu jest prowadzenie operacji w oparciu o lokalnych pracowników, którzy jednakże mogą czerpać z globalnego know-how marki.
więcej
|
Jak stworzyć kreatywną i efektywną kampanię na YouTube? Opowiadają zwycięzcy poprzedniej edycji YouTube Works YouTube Works Awards to konkurs stworzony z myślą o kampaniach, które zawierają w sobie pierwiastek kreatywności, a jednocześnie odniosły sukces, o którym świadczą konkretne dane. Co to oznacza i jak stworzyć jednocześnie pomysłową i efektywną kampanię na YouTube opowiadają zwycięzcy pierwszej polskiej edycji YouTube Works Awards: Jakub Barzak ze Storytel, Monika Młynarczyk z Centrum Praw Kobiet oraz Marcin Sienkowski z OLX. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Anna Skorulska w agencji MetrixLab
Do agencji badawczej MetrixLab dołączyła Anna Skorulska obejmując stanowisko associate director w dziale badawczym.
więcej
|
Ponad połowa Ukraińcy nie planuje na razie wyjazdu z Polski
Ok. 22 proc. obywateli Ukrainy zamierza wyjechać z Polski do domu w najbliższych 3 miesiącach, a 35 proc. przygotowuje się do zastania w naszym kraju na co najmniej rok, 25,6 proc. zaś chce wrócić do siebie po zakończeniu wojny, 17 proc. natomiast nie planuje powrotu - podaje agencja pracy Gremi Personal.
więcej
|
|
|