|
|
|
|
|
|
|
TVP znów zorganizuje ,,Sylwestra Marzeń" w Zakopanem
Telewizja Polska w tym roku ponownie zorganizuje „Sylwestra Marzeń” w Zakopanem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak co roku, przygotuje go wraz z miastem. Z kręgów zbliżonych do nowego zarządu TVP wiemy, że decyzja w tej sprawie już zapadła i jest pozytywna. - Mateusz Matyszkiewicz ma co prawda inne ciągoty muzyczne niż Jacek Kurski, ale z drugiej strony wie, że disco polo to dobry nośnik serwowania widzom poważniejszych treści - mówią nasi informatorzy.
więcej
|
KRRiT zbada rodziny w serialach i filmach. Wykonawcę wybrano bez przetargu
W czerwcu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zapytała o szacunkową wartość monitoringu modeli rodziny, które występują w wybranych serialach i filmach, emitowanych w TVP, TVN i Polsacie. Rzeczniczka regulatora Teresa Brykczyńska zdradza Wirtualnemedia.pl, że badanie dojdzie do skutku. Jego wykonawca wybrany został bez przetargu.
więcej
|
9,5 mln zł na nowe studio Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, będzie 8-metrowy ekran
Telewizja Polska dostała dwie oferty w przetargu dotyczącym modernizacji studia B wykorzystywanego przez Telewizyjną Agencję Informacyjną. Zamierza na to przeznaczyć 9,47 mln zł.
więcej
|
Duże zmiany w ramówce Siódemki: ,,Papiery na szczęście" wracają do starego pasma, mniej premier paradokumentów
Telewizyjna Siódemka w poniedziałek, 12 września przebuduje swoją ramówkę: m.in. serial „Papiery na szczęście” wróci do swojego starego pasma, stacja będzie także emitować mniej premierowych odcinków „Zagadek losu” i „Opowieści małżeńskich”.
więcej
|
Canal+ podniesie opłaty także abonentom satelitarnym
Prawdopodobnie we wtorek platforma cyfrowa Canal+ poinformuje o nowym cenniku. Z nieoficjalnych informacji wynika, że ceny pakietów nieznacznie zdrożeją. Abonenci satelitarni w zamian będą mogli zyskać dostęp do serwisu Viaplay i być może kanału Love Nature 4K.
więcej
|
Mateusz Matyszkowicz zamraża współpracę z reżyserami koncertów w TVP. ,,Mierzeja to początek"
Nowy prezes TVP Mateusz Matyszkowicz pod koniec tygodnia odsunął od współpracy dwóch reżyserów widowisk muzycznych, realizowanych dla publicznego nadawcy: Mikołaja Dobrowolskiego i Roberta Klaata, którzy mieli odpowiadać m.in. za odwołany show z okazji otwarcia kanału przez Mierzeję Wiślaną - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zdaniem naszych rozmówców - to sygnalizuje kurs zmian w rozrywce na Woronicza.
więcej
|
Członek rady programowej TVP wnioskuje o pilne posiedzenie
Były prezes Telewizji Polskiej Janusz Daszczyński, który zasiada w radzie programowej TVP z rekomendacji Koalicji Obywatelskiej zaapelował o zwołanie w trybie pilnym posiedzenia tego gremium. Chce poznać plany nowego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza, który zastąpił Jacka Kurskiego.
więcej
|
Telewizje wydłużyły bloki reklamowe w nocy. W ciągu dnia jest ich mniej, ale są dłuższe
Po tym, jak w listopadzie 2021 roku zniesiono limit 12 minut reklam w godzinie, duże stacje tv skorygowały strategie emisji przerw reklamowych. Analizy danych wskazują, że średnia liczba przerw reklamowych zmalała o ok 17 proc., ale są one dłuższe średnio o 14 proc. Teraz najdłuższe bloki reklamowe są emitowane w paśmie nocnym, kiedy nie ma żadnych ograniczeń ilościowych - trwają nawet ponad 6 minut, a średnia liczba emitowanych w nich spotów najwyższa w porównaniu do reszty doby nadawania - wzrosła z około 6 do nawet 19.
więcej
|
Stabilna oglądalność TVP za czasów Jacka Kurskiego. ,,Udało się dotrzeć do konkretnych widzów"
Grupa Telewizji Polskiej w 2016 roku - roku, w którym prezesem publicznego nadawcy został Jacek Kurski - miała 29,4 proc. udziału w rynku telewizyjnym po dużych spadkach względem poprzednich lat. W 2021 roku było to 28,3 proc. - Spadki widowni w ostatnich miesiącach czy latach zarówno TVP1 jak i TVP2 są mniejsze niż ich bezpośredniej konkurencji z tzw. „wielkiej czwórki”, ale musimy pamiętać, że dotyczy to przede wszystkim tych najszerszych grup docelowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Filip "Rudanacja" Antonowicz nie jest już prezenterem Eska TV
Po siedmiu latach Filip "Rudanacja" Antonowicz rozstał się z kanałem muzycznym Eska TV. Prezenter dalej pojawia się w Radiu ESKA w porannym paśmie.
więcej
|
TVP udostępnia archiwa z PRL. ,,Internauci rozpoznali krewnych i znajomych"
Choć TVP zgłasza roszczenia do starych materiałów umieszczanych w serwisie YouTube przez pasjonatów, to promuje udostępnione niedawno archiwa z czasów PRL. - Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem użytkowników - informuje Wirtualnemedia.pl nadawca publiczny.
więcej
|
Polsat Box GO pokaże premierowo 10 nowych seriali. W tym "Wotum nieufności", "Lulu" i "Sługa narodu"
Platforma Polsat Box GO planuje pokazać w najbliższych miesiącach aż 10 premierowych polskich seriali - serwis zapowiada nawet dwie premiery miesiąca. W ofercie znajdą się m.in. oparty na rosyjskiej licencji serial “Lulu” czy polska wersja ukraińskiego “Sługi narodu”. To zmiana strategii, bo wiosną w Polsat Box GO nie było żadnej polskiej premiery serialowej.
więcej
|
TVN24 liderem stacji informacyjnych w sierpniu. Zerowy udział News24
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w sierpniu br. było TVN24, ale stację dogania TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mogła nowa stacja Wydarzenia24 (która względem Superstacji zanotowała wzrost o 1750 proc.). Zerowy udział zanotowała nowa stacja News24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producent ,,M jak miłość" bez 3,7 mln zł zysku, szykuje kolejny film
Firma MTL Maxfilm, produkująca dla Telewizji Polskiej serial „M jak miłość”, w ub.r. przy wzroście przychodów o 5,7 proc. do 38,63 mln zł ograniczyła koszty operacyjne o 6 proc. Jej zysk netto zmalał z 4,45 mln zł do 781,3 tys. zł. W br. wpływy na pewno pójdą w górę, bo do kin trafiły dwa filmy zrealizowane przez spółkę.
więcej
|
Tylko 11 proc. Polaków przeciw dymisji Jacka Kurskiego z TVP
Odwołanie Jacka Kurskiego z funkcji prezesa Telewizji Polskiej krytycznie ocenia 11 proc., a pozytywnie - 65 proc. Także wśród wyborców PiS jest więcej zwolenników niż przeciwników dymisji Kurskiego.
więcej
|
240 usług 4K do końca 2022 roku
Do końca roku na świecie będzie działać 240 serwisów streamingowych i kanałów telewizyjnych dostępnych w rozdzielczości 4K. Z danych opublikowanych podczas Ultra HD Forum wynika, że liczba użytkowników takich treści wzrosła w ciągu ostatnich dwóch lat z 450 do 500 mln.
więcej
|
Program ,,W kontrze" zwiększył w tym roku widownię
W tym roku magazyn „W kontrze” w TVP Info śledzi średnio 320 tys. widzów, o 65 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Ostatnio nową gospodynią audycji została Anna Popek, która zastąpiła Agnieszkę Oszczyk.
więcej
|
W grupie Cyfrowy Polsat 7,6 tys. pracowników, 8 proc. więcej na wynagrodzenia
W zeszłym kwartale średnie zatrudnienie w grupie kapitałowej Cyfrowy Polsat, do której należą m.in. Telewizja Polsat, Grupa Interia, Eleven Sports Polkomtel i Netia, wynosiło 7 621 pracowników. Dynamika wydatków pracowniczych zwiększyła się do 8,4 proc.
więcej
|
Ponad sześć lat Jacka Kurskiego w TVP. Jak zmieniła się telewizja?
Jacek Kurski kierował Telewizją Polską przez sześć i pół roku z kilkumiesięczną przerwą w 2020 roku. I tę telewizję mocno zmienił. Zmiany dotyczyły nie tylko informacji i publicystyki, ale bardzo wielu obszarów funkcjonowania publicznego nadawcy. Oto najważniejsze zmiany przeprowadzona przez odwołanego w poniedziałek prezesa TVP.
więcej
|
Nowy prezes TVP w siedzibie PiS, rozmawiał z Kaczyńskim
Mateusz Matyszkowicz pojawił się w czwartek w siedzibie Prawa i Sprawiedliwości, według „Super Expressu” rozmawiał m.in. z szefem partii Jarosławem Kaczyńskim. W poniedziałek Matyszkowicz został prezesem Telewizji Polskiej, zastępując Jacka Kurskiego.
więcej
|
TVP pokaże mecze Lecha Poznań w Lidze Konferencji Europy
Telewizja Polska kupiła od Viaplay sublicencję na pokazanie trzech meczów Lecha Poznań w fazie grupowej Ligi Konferencji Europy, które drużyna rozegra na swoim stadionie. TVP Sport jako pierwsze pokaże spotkanie Lecha z Austrią Wiedeń planowane na 15 września.
więcej
|
Mecze Premier League przełożone. Viaplay promuje inną ligę
Władze angielskiej Premier League poinformowały, że mecze 7. kolejki rozgrywek zaplanowane na weekend, zostały przełożone. Jeszcze nie wiadomo kiedy abonenci i subskrybenci Canal+ i Viaplay będą mogli zobaczyć przesunięte spotkania.
więcej
|
Sportowy tydzień w telewizji. Polacy w Mistrzostwach Świata w siatkówce mężczyzn, Lewandowski w Barcelonie...
Co w tym tygodniu czeka nas z wydarzeń sportowych w telewizji? Półfinały Mistrzostw Świata w siatkówce mężczyzn z udziałem polskiej reprezentacji, mecze FC Barcelony z Robertem Lewandowskim w składzie czy kolejna kolejka Ekstraklasy.
więcej
|
Korony Równości rozdane. Piotr Jacoń z TVN24 wśród nagrodzonych
Kampania Przeciw Homofobii rozdała tegoroczne Korony Równości, nagrody przyznawane za działanie na rzecz społeczności LGBT+ w Polsce. Laureatem wyróżnienia w kategorii Media został dziennikarz TVN24 Piotr Jacoń.
więcej
|
Film ,,Orlęta. Grodno'39" od piątku w kinach (wideo)
W piątek, 9 września w kinach zadebiutował nowy film Krzysztofa Łukaszewicza „Orlęta. Grodno’39”, za którego dystrybucję odpowiada Telewizja Polska.
więcej
|
,,Kochaliśmy Cię Mamo". Wpadka TV Republiki z tłumaczeniem tytułu o Elżbiecie II
W portalu Telewizji Republika w piątek znalazł się materiał tym jak brytyjska prasa żegna zmarłą w czwartek królową Elżbietę II. Omyłkowo przetłumaczono w nim tytuł z okładki brytyjskiego dziennika „The Sun”, brzmiący w oryginale „We loved you Ma'am” jako „Kochaliśmy Cię Mamo”.
więcej
|
Rusza "Akademia NBP". Międzynarodowe grono wykładowców Narodowy Bank Polski uruchomił projekt "Akademia NBP", obejmujący cykl kursów z zakresu bankowości centralnej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM ma 19 pkt. proc. przewagi na Radiem ZET. Trójka z 1,6. proc. udziału w rynku
W okresie od czerwca do sierpnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, którego przewaga w udziale nad drugim Radiem ZET wyniosła 19 pkt. proc. Stacja pochwalić się mogła również największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazła się Eska - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Polskie Radio chce wydać 86 tys. zł na gadżety promocyjne
W przetargu na dostawę 700 sztuk gadżetów promocyjnych (m.in. portfeli, kosmetyczek, słuchawek i powerbanków) Polskie Radio dostało cztery oferty. Na zamówienie planuje przeznaczyć 86,3 tys. zł.
więcej
|
|
Przez wakacje Radiu Nowy Świat przybyło miesięcznych wpłat, a ubyło Radiu 357. Obie stacje mają plan, jak zdobyć nowych patronów
Przez lipiec i sierpień Radio Nowy Świat zyskało i patronów i miesięcznych wpłat. Najbardziej w ciągu ostatniego tygodnia, gdy stacja uruchomiła nową wersję swojej aplikacji. Za to Radiu 357 w tym okresie ubyło nie tylko patronów, ale i deklarowanych przez nich kwot. Rozgłośnia powalczy o nowych słuchaczy jesienną ramówką, która ma ruszyć 24 września. Do grona prowadzących audycje dołącza tam Edyta Bartosiewicz.
więcej
|
|
,,Otwarta kuchnia" Pauliny Nawrockiej-Olejniczak w TOK FM
Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) wprowadza jesienną ramówkę. Pierwszą z trzech nowych propozycji, która pojawi się na antenie w najbliższy poniedziałek 12 września o godz. 19.20, będzie felieton kulinarny „Otwarta kuchnia” Pauliny Nawrockiej-Olejniczak.
więcej
|
|
Kazimiera Szczuka składa samokrytykę po swoim pierwszym wywiadzie w RMF FM. ,,To było niegodne, głupie i chamskie"
- Zupełnie bezsensownie zaatakowałam gościa, przerywałam mu, krzyczałam na niego, właściwie nie dawałam mu dojść do słowa. To było niegrzeczne, niekulturalne, po prostu głupie i chamskie - przyznała Kazimiera Szczuka, odnosząc się do swojego pierwszego wywiadu w RMF FM.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Orlen zastąpi Lotos na strojach piłkarzy i skoczków narciarskich
PKN Orlen jako nowy właściciel Grupy Lotos planuje, że w ramach jej umów sponsoringowych, dotyczących m.in. reprezentacji piłkarzy i skoczków narciarskich, markę Lotos zastąpi Orlen - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Koncern zapewne będzie chciał przedłużyć umowę z PZPN wygasającą z końcem br. - Na horyzoncie nie widać nikogo innego, kto byłby gotowy wyłożyć tak duże środki na wspieranie reprezentacji jak Orlen - ocenia Maciej Akimow z Shark Agency.
więcej
|
Telewizje wydłużyły bloki reklamowe w nocy. W ciągu dnia jest ich mniej, ale są dłuższe
Po tym, jak w listopadzie 2021 roku zniesiono limit 12 minut reklam w godzinie, duże stacje tv skorygowały strategie emisji przerw reklamowych. Analizy danych wskazują, że średnia liczba przerw reklamowych zmalała o ok 17 proc., ale są one dłuższe średnio o 14 proc. Teraz najdłuższe bloki reklamowe są emitowane w paśmie nocnym, kiedy nie ma żadnych ograniczeń ilościowych - trwają nawet ponad 6 minut, a średnia liczba emitowanych w nich spotów najwyższa w porównaniu do reszty doby nadawania - wzrosła z około 6 do nawet 19.
więcej
|
Pantone ogłasza kolory na wiosnę/lato 2023
Instytut Pantone Color opublikował raport dotyczący kolorów na sezon wiosna-lato 2023. Zapowiedział dziesięć głównych odcieni sezonu, a także pięć odcieni „nowej klasyki”, które najprawdopodobniej będą wykorzystywane przez projektantów w nowych kolekcjach.
więcej
|
VW Group wybiera agencję reklamową do obsługi marki Audi
Volkswagen Group Polska jest w trakcie przetargu na wybór agencji do kompleksowej obsługi reklamowej marki Audi. Obecnie w tym zakresie obsługiwana jest przez Dentsu Creative.
więcej
|
580 tys. zł chce wydać Kancelaria Premiera na organizację wydarzeń medialnych
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka w przetargu firmy, która zajmie się organizacją wydarzeń medialnych na potrzeby organizowanych przez nią kampanii społecznych i informacyjnych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to ponad 580 tys. zł.
więcej
|
K2 Holding pozyskał dwa fundusze do PerfectBota, spółka dostanie 3 mln zł
W należącą do K2 Holding spółkę PerfectBot zainwestują fundusze Tar Heel Capital Pathfinder i KnowledgeHub Starter, płacąc 2,52 mln zł za jej nowe walory. W efekcie udział K2 w jej kapitale zmaleje do 50 proc.
więcej
|
Interia Sport z kampanią ,,Żyjemy sportem". ,,Komunikacja obrazuje pasję życia sportem" (wideo)
Portal Interia.pl wystartował z wizerunkową kampanią „Żyjemy sportem”. - Hasło jest wyraźnym sygnałem dla kibiców, że Interia razem z nimi dzieli ich pasję, szybko i kompleksowo dostarcza różnorodnych treści i oczywiście wspiera „Biało-Czerwonych” - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor komunikacji marketingowej w Grupie Polsat Plus.
więcej
|
Byli menadżerowie Tesli stworzyli perfumy
Na 29 września br. zaplanowano premierę nowych perfum Aeir. Jej twórcami są byli menadżerowie Tesli Enrico Pietra i Rodrigo Caula.
więcej
|
Piątnica ruszyła z szeroką kampanią napojów roślinnych
OSM Piątnica ruszyła z czterotygodniową kampanią reklamową napojów roślinnych. Jej celem jest podkreślenie cech tych napojów: prostego składu, pysznego smaku, wygody i różnorodności zastosowań.
więcej
|
KFC wprowadza do menu sekretnego burgera
Do sprzedaży w KFC trafił właśnie sekretny burger, ale zdobyć go mogą jedynie fani KFC, którzy poznają tajny kod.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał „Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press nie pozwie Onetu za tekst o mobbingu w ,,Kurierze Lubelskim"
Polska Press nie podejmie kroków prawnych wobec Ringier Axel Springer Polska po tym, jak Onet opublikował artykuł o mobbingu, jakiego miał dopuszczać się redaktor naczelny „Kuriera Lubelskiego” Wojciech Pokora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał Sportowy sprzedał 22 tys. egz. drugiego numeru kwartalnika, wypuszcza przewodnik na mundial
Drugie wydanie drukowanego „Kwartalnika Sportowego”, sprzedawanego przez youtube’owy Kanał Sportowy, rozeszło się w ponad 22 tys. egz. Czytelnicy mogą już zamawiać przewodnik na piłkarskie mistrzostwa świata.
więcej
|
Zmarł Paweł Szpecht, nasz redakcyjny kolega
W sobotę 10 września zmarł Paweł Szpecht, dziennikarz naszej redakcji. Miał 57 lat.
więcej
|
Jarosław Kurski napisał książkę o swojej rodzinie. ,,Przełamuje zmowę milczenia"
W poniedziałek, 12 października, ukaże się w sprzedaży książka Jarosława Kurskiego pt. „Dziady i dybuki", wydana nakładem Wydawnictwa Agora. To zrekonstruowana historia rodziny Kurskich. - Autor, przełamując zmowę milczenia, odsłania rodzinne sekrety i opowiada historię syna, którego dręczy brakujący element w genealogicznej układance - komentuje Agata Bielik-Robson, publicystka.
więcej
|
,,Polityka" najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. ,,Newsweek" z wyższą sprzedażą niż ,,Do Rzeczy" i ,,Sieci" łącznie
Liderem sprzedaży wydania wśród tygodników opinii w drugim kwartale br. była „Polityka”, a na podium znalazły się jeszcze „Gość Niedzielny” i „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prezes Agory odpowiada za pion Gazeta.pl
Prezes Agory Bartosz Hojka przejął nadzorowanie pionu Gazeta.pl i działu pracowniczego spółki, po tym jak zarząd opuściła Agnieszka Siuzdak-Zyga. Obecnie spółka nie planuje poszerzania składu zarządu.
więcej
|
Zmarł krytyk teatralny Krzysztof Kucharski
W piątek w wieku 75 lat zmarł Krzysztof Kucharski, dziennikarz i krytyk teatralny związany m.in. z „Gazetą Wrocławską”.
więcej
|
Jaś Kapela wciąż bez wezwania do prokuratury ws. obrazy Jana Pawła II. ,,Wiedziałem, że nic z tego nie będzie"
Mimo upływu dwóch miesięcy od zapowiedzi, Jaś Kapela nadal nie został wezwany do prokuratury, by złożyć zeznania w sprawie obrażania Jana Pawła II, a śledztwo nie zostało wszczęte - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Sprawa niedawno została przekazana do prokuratury rejonowej - informuje nas Tomasz Bartosiak, który wniósł o ściganie Kapeli. - Pan Bartosiak to atencjusz, nic z tego nie będzie – odpowiada publicysta.
więcej
|
Skowroński odznaczony za ,,zasługi dla niezależnego dziennikarstwa". Prezydent uhonorował 40 członków SDP
Blisko 40. Dziennikarzy - członków Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich – zostało w czwartek uhonorowanych przez prezydenta Andrzeja Dudę odznaczeniami różnego stopnia za "walkę o wolność słowa i pluralizm mediów”. Szef SDP, Krzysztof Skowroński, został odznaczony Krzyżem Oficerskim Orderu Odrodzenia Polski. Odznaczono także kilku członków zarządu SDP, Teresę Bochwic z KRRiT i byłego szefa radiowej Trójki - Wiktora Świetlika.
więcej
|
|
|
Netflix przyciąga Polaków na 6 godzin. Disney+ i Prime Video ze spadkami, mocno w górę Viaplay
W sierpniu Disney+, Prime Video i CDA Premium miały po kilkaset tys. polskich użytkowników mniej niż miesiąc wcześniej, natomiast wraz ze startem nowego sezonu piłkarskiego duży wzrost osiągnęła Viaplay. Zdecydowanie na czele jest Netflix - ma prawie trzykrotnie odwiedzających więcej niż drugi w zestawieniu HBO Max, a każdy internauta średnio spędza na platformie ok. sześciu godzin.
więcej
|
Kanał Sportowy sprzedał 22 tys. egz. drugiego numeru kwartalnika, wypuszcza przewodnik na mundial
Drugie wydanie drukowanego „Kwartalnika Sportowego”, sprzedawanego przez youtube’owy Kanał Sportowy, rozeszło się w ponad 22 tys. egz. Czytelnicy mogą już zamawiać przewodnik na piłkarskie mistrzostwa świata.
więcej
|
Igor Janke rozwija ,,Układ Otwarty". Zamknięte grupy i newsletter dla patronów
W pierwsza rocznicę startu podcastu „Układ Otwarty”, jego autor - Igor Janke ogłasza start społeczności podcastu i podsumowuje rok działania. - Wyniki przerosły moje oczekiwania. To niemal 250 rozmów, a także 13 milionów odsłon i odsłuchań na wszystkich platformach podcastowych i YouTube - mówi Wirtualnemedia.pl Janke.
więcej
|
Telewizja wRealu24 organizuje pod siedzibą Google'a protest ,,przeciwko cenzurze"
Po tym, jak zniknęła z kanału YouTube, telewizja wRealu24 szykuje protest pod warszawską siedzibą Google’a – informuje nadawca. „W obliczu tego jawnego zamachu na wolność słowa uznaliśmy, że nie możemy milczeć” – czytamy w zapowiedzi marszu protestacyjnego. Zaproszenie na marsz skierowane jest do sympatyków kanału, którym kieruje Marcin Rola.
więcej
|
Zmarł Paweł Szpecht, nasz redakcyjny kolega
W sobotę 10 września zmarł Paweł Szpecht, dziennikarz naszej redakcji. Miał 57 lat.
więcej
|
TVP udostępnia archiwa z PRL. ,,Internauci rozpoznali krewnych i znajomych"
Choć TVP zgłasza roszczenia do starych materiałów umieszczanych w serwisie YouTube przez pasjonatów, to promuje udostępnione niedawno archiwa z czasów PRL. - Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem użytkowników - informuje Wirtualnemedia.pl nadawca publiczny.
więcej
|
Magdalena Wojtkiewicz szefową redakcji serwisów lifestyle'owych i rozrywkowych Gazeta.pl
Magdalena Wojtkiewicz objęła nowo utworzone stanowisko szefowej redakcji serwisów lifestyle'owych i rozrywkowych Gazeta.pl (Agora). Do jej obowiązków należy m.in. kierowanie zespołami redakcyjnymi oraz wdrażanie efektywnego modelu pracy nad treściami.
więcej
|
Sygnalista najpierw dogadał się z Twitterem, a potem oskarżył serwis
Były szef bezpieczeństwa Twittera, który oskarżył władze portalu o lekceważenie praw bezpieczeństwa oraz zwodzenie inwestorów i członków zarządu, miał wcześniej zawrzeć z nimi wartą 7 mln dolarów ugodę, zobowiązującą go do milczenia na ten temat.
więcej
|
YouTube testuje odtwarzacz bez reklam dla sektora edukacji
YouTube rozpoczął testy kilku nowych funkcjonalności dla sektora edukacji. Jedną z nich jest pozbawiony reklam i rekomendacji odtwarzacz wideo.
więcej
|
Interia Sport z kampanią ,,Żyjemy sportem". ,,Komunikacja obrazuje pasję życia sportem" (wideo)
Portal Interia.pl wystartował z wizerunkową kampanią „Żyjemy sportem”. - Hasło jest wyraźnym sygnałem dla kibiców, że Interia razem z nimi dzieli ich pasję, szybko i kompleksowo dostarcza różnorodnych treści i oczywiście wspiera „Biało-Czerwonych” - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor komunikacji marketingowej w Grupie Polsat Plus.
więcej
|
Instagram z nową funkcją znaną z Twittera
Instagram planuje wprowadzenie nowej funkcji, pozwalającej użytkownikom na repostowanie treści z innych kont. Przypomina to znane z Twittera podawanie dalej wpisów (retweet).
więcej
|
Jak YouTube blokuje treści, które naruszają jego zasady
Niedawno z YouTube'a usunięto konto patostreamera Wojciecha O. (pseudonim Aleksander Jabłonowski), nieco później zniknęło konto telewizji wRealu24 Marcina Roli. - YouTube ma jasne wytyczne dla społeczności, które dotyczą wszystkich - podkreśla Elżbieta Różalska, communications manager Google'a (właściciel YouTube'a).
więcej
|
22 mln polskich internautów na Messengerze, 15 mln na WhatsAppie. Teams popularniejszy od Zooma
Zdecydowanie najpopularniejszym komunikatorem internetowym w Polsce jest Messenger, miesięcznie przyciąga ok. 22 mln użytkowników, każdego na 6-7 godzin. Po ponad 15 mln użytkowników mają komunikatory Google’a i WhatsApp, Telegram jest dużo popularniejszy od Signala, a Teams nieznacznie wyprzedza Zooma.
więcej
|
CDA Premium zwolniło wzrost. Ma jeszcze dużo do zaoferowanie czy jest blisko biznesowego sufitu?
W zeszłym kwartale CDA Premium pierwszy raz zanotowało spadek sprzedanych subskrypcji, odkąd rok temu wprowadziło szersze pakiety ze stacjami telewizyjnymi. Jako jedyna z czołowych platform VoD nie oferuje wielu autorskich treści. Czy w warunkach rosnącej konkurencji ze strony globalnych witryn i nadawców telewizyjnych osiągnęło już swój biznesowy szczyt?
więcej
|
Facebook bez zespołu badającego negatywny wpływ serwisu na użytkowników
Meta rozwiązała Responsible Innovation Team - wewnętrzny zespół zajmujący się badaniem potencjalnych negatywnych skutków jakie na użytkowników mogą mieć należące do koncernu produkty, takie jak Facebook i Instagram.
więcej
|
Zdjęcia do "The Crown" wstrzymane? Przez szacunek do zmarłej Elżbiety II
Pod znakiem zapytania stają dalsze prace nad popularnym serialem Netfliksa "The Crown". Po śmierci Elżbiety II głos w sprawie zabrał scenarzysta serii Peter Morgan.
więcej
|
YouTube opracował odtwarzacz wideo bez reklam do filmów szkoleniowych
YouTube uruchomił odtwarzacz wideo dla filmów edukacyjnych, który będzie wolny od reklam, linków i rekomendacji. Chodzi o to, by nic nie odwracało uwagi jego użytkowników.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał „Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Stabilna oglądalność TVP za czasów Jacka Kurskiego. ,,Udało się dotrzeć do konkretnych widzów"
Grupa Telewizji Polskiej w 2016 roku - roku, w którym prezesem publicznego nadawcy został Jacek Kurski - miała 29,4 proc. udziału w rynku telewizyjnym po dużych spadkach względem poprzednich lat. W 2021 roku było to 28,3 proc. - Spadki widowni w ostatnich miesiącach czy latach zarówno TVP1 jak i TVP2 są mniejsze niż ich bezpośredniej konkurencji z tzw. „wielkiej czwórki”, ale musimy pamiętać, że dotyczy to przede wszystkim tych najszerszych grup docelowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Maciej Niepsuj, buying director w MullenLowe MediaHub.
więcej
|
|
|