|
|
|
|
|
|
|
TVP złagodzi przekaz? Orłoś: Nie mam złudzeń
Choć zmienił się prezes TVP, to „Wiadomości” i TVP Info dalej atakują polityków opozycji. Maciej Orłoś, wieloletni prowadzący „Teleexpressu” w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie spodziewa się zmian w linii politycznej TVP. - Ja nie mam złudzeń, że tam dojdzie do większej zmiany i że ta telewizja się ucywilizuje, będzie obiektywna i bezstronna - przekonuje.
więcej
|
Dyrektor biura spraw korporacyjnych TVP doradcą zarządu Orlenu. ,,Pozostaje na stanowisku"
Stanisław Bortkiewicz, wieloletni dyrektor biura spraw korporacyjnych TVP i bliski współpracownik Jacka Kurskiego, od kilku tygodni jest doradcą zarządu Orlenu ds. rynku mediów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Nowe stanowisko objął za zgodą poprzedniego zarządu Telewizji Polskiej, ale nie zamierza porzucać dotychczasowej posady - wynika z naszych informacji.
więcej
|
Canal+ zacieśnia współpracę z Polsatem. ,,Epoka kanałów na wyłączność dobiega końca"
Subskrybenci serwisu Canal+ online zyskali dostęp do kanałów Polsat i TV4. - Epoka kanałów na wyłączność powoli dobiega końca, ale na tak konkurencyjnym, rozdrobnionym rynku jak polski można oczekiwać wzmożonej aktywności również w obszarze fuzji i przejęć - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Sowa, ekspert ds. rynku medialnego.
więcej
|
Szef ramówki Playera odchodzi. W TVN Warner Bros. Discovery pracował 19 lat
Bartłomiej Główczyński, ostatnio szef ramówki platformy Player, odchodzi z TVN Warner Bros. Discovery - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z polskim oddziałem firmy związany był od 2003 roku.
więcej
|
2,65 mln widzów finałowego meczu Igi Świątek w US Open 2022
Sobotnie spotkanie Igi Świątek z Ons Jabeur w finale turnieju US Open 2022 oglądało 2,65 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Startuje nowe pasmo publicznego nadawcy: TVP3 Info. Jednym z prowadzących - Mirosław Rogalski
W najbliższy czwartek rusza nowe ogólnopolskie pasmo w ramach TVP3, o nazwie TVP3 Info. Z początku informacyjny blok, relacjonujący lokalne wydarzenia, nadawany będzie łącznie przez pięć godzin dziennie. Docelowo jednak ma być nadawany dłużej. Wśród prowadzących znaleźli się m.in. Mirosław Rogalski i Urszula Sokołowska.
więcej
|
Multipleks Telewizji Polskiej zmieni parametry
14 września zmieni się częstotliwość nadawania trzeciego multipleksu telewizji naziemnej. Dla części widzów może to oznaczać konieczność przestrojenia telewizorów i dekoderów. Zmiana dotyczy widzów, których odbiorniki odbierają sygnał z nadajnika Elbląg Jagodnik.
więcej
|
6,55 mln widzów meczu Polska-Włochy w telewizji
Transmitowany w niedzielę wieczorem w TVP1, TVP Sport i Polsat Sport finałowy mecz MŚ w siatkówce pomiędzy Polską a Włochami oglądało 6,55 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szósty sezon ,,Świętego" od 14 września w Super Polsacie, Krzysztof Ibisz w obsadzie
Od 14 września w Super Polsacie będzie można oglądać szósty sezon serialu „Święty”. Gościnnie w nowych odcinkach pojawi się Krzysztof Ibisz.
więcej
|
,,Na tropie dzikich zwierząt 2" Dawida Andresa od 30 września w Discovery Channel
Od 30 września Discovery Channel emitować będzie drugi sezon programu „Na tropie dzikich zwierząt”. Tym razem Dawid Andres wraz ze swoją 12-letnią córką będzie podróżować głównie po Ameryce Południowej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pixar przygotowuje dedykowaną ofertę dla Disney+
Studio Pixar ogłosiło swój pierwszy oryginalny serial animowany dla Disney+. "Win or Lose" zadebiutuje na platformie w przyszłym roku.
więcej
|
Canal+ bez umowy ze znanym nadawcą komercyjnym
Holenderska platforma satelitarna Canal Digitaal usunie z oferty 1 października kanały tematyczne RTL Nederland. Powodem jest brak porozumienia w sprawie nowej umowy dystrybucyjnej odnośnie stacji RTL Lounge, RTL Crime i RTL Telekids.
więcej
|
Gdzie oglądać mecz Bayern Monachium - FC Barcelona?
We wtorek, 13 września odbędzie się mecz Ligi Mistrzów Bayern Monachium - FC Barcelona z udziałem Roberta Lewandowskiego. Pojedynek byłego i obecnego klubu polskiego piłkarza na żywo będzie można oglądać w Polsat Sport Premium 1.
więcej
|
Polsat i TV4 dostępne w Canal+ online
W ofercie platformy subskrypcyjnej Canal+ online pojawiły się stacje Polsat i TV4 nadawane przez Telewizję Polsat.
więcej
|
Wicemarszałek Sejmu Ryszard Terlecki do dziennikarza TVN24: "Niechże się pan odwali"
Wicemarszałek Sejmu Ryszard Terlecki w odpowiedzi na pytanie reportera TVN24 o objazd kraju przez premiera, odpowiedział: Niechże się pan odwali.
więcej
|
24 września odbędzie się dziesiąta edycja Polsat Boxing Promotions
W sobotę, 24 września w Łodzi odbędzie się dziesiąta gala Polsat Boxing Promotions. W walce wieczoru Kubańczyk Osleys Iglesias zmierzy się z reprezentantem Uzbekistanu - Azizbekiem Abdugofurovem.
więcej
|
Powtórka zamiast premiery "The Voice of Poland". Widzowie wściekli na TVP
W sobotę wieczorem widzowie telewizyjnej Dwójki obejrzeli powtórkę zamiast nowego odcinka "The Voice of Poland". To wzbudziło złość wielu fanów programu, czemu wyraz dali w sieci.
więcej
|
Rusza "Akademia NBP". Międzynarodowe grono wykładowców Narodowy Bank Polski uruchomił projekt "Akademia NBP", obejmujący cykl kursów z zakresu bankowości centralnej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KRRiT chce wyłączenia radia analogowego w Polsce. Nadawcy protestują
"Ewentualna konwersja radiofonii z nadawania analogowego na cyfrowe winna być poprzedzona gruntownymi badaniami i analizami" - piszą we wspólnym liście przedstawiciele największych komercyjnych nadawców radiowych zrzeszonych w Związku Pracodawców Ogólnopolskich i Lokalnych Mediów Radiowych MOC FM. To ich reakcja na niedawną zapowiedź Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, która chce końca radia analogowego w Polsce w ciągu kilku lat.
więcej
|
|
Kazimiera Szczuka pomyliła RMF FM z TOK FM. Komplementowała też brodę swojego gościa
"Pani Szczuka mogłaby przynajmniej ogarnąć, w jakim radiu pracuje", "Do trzech razy Szczuka?", "Czuję, że trzeciej szansy nie będzie" - to tylko kilka z licznych komentarzy, które pojawiły się na Twitterze po poniedziałkowej (12 września) rozmowie Kazimiery Szczuki z Władysławem Kosiniakiem-Kamyszem w RMF FM. Tydzień temu dziennikarka również była mocno krytykowana za sposób, w jaki rozmawiała z politykiem PiS.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności, Radio Szczecin na drugim miejscu
Liderem rynku radiowego w Szczecinie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Badi Badi z 1,6 mln zł zysku, przychody wzrosły o jedną czwartą
Firma Badi Badi zajmująca się postprodukcją spotów, teledysków i filmów w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 27 proc. do 5,57 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,37 do 1,57 mln zł.
więcej
|
Michael Schindler na czele agencji Funktional
Michael Schindler, były managing director czeskiego oddziału agencji Wunderman Thompson, dołącza do zarządu agencji Funktional, jako chief operating officer. Ostatnio pracował w Adecco Group.
więcej
|
Rafał Klara dyrektorem strategii w Sigma Bis
Do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i Grupy PZU dołączył Rafał Klara obejmując stanowisko dyrektora strategii.
więcej
|
Aldi w nowej kampanii pokazuje pracowników jako superbohaterów
Sieć sklepów Aldi w nowej kampanii employer brandingowej "Moc, która się liczy" pokazała własnych pracowników – Marcina, Patryka, Andriannę i Monikę, którzy wcielają się w superbohaterów.
więcej
|
Katarzyna Piwowar na czele działu kreacji KDK Events
Do zespołu KDK events dołączyła Katarzyna Piwowar.
więcej
|
K2 Holding skupi się na pionie softwarowym i PerfectBocie
K2 w najbliższym czasie skupi się na rozwoju segmentu softwarowego. Spółka planuje również aktualizację strategii w IV kwartale 2022 roku, nie wyklucza jednak przesunięcia tego terminu - poinformował na konferencji prasowej prezes Paweł Wujec. W segmencie marketingowym spółka skupi się na rozwoju PerfectBota.
więcej
|
Przemysław Zbróg dołączył do PLL LOT
Przemysław Zbróg objął stanowisko eksperta ds. komunikacji produktowej w Polskich Liniach Lotniczych LOT.
więcej
|
PZU przestrzega przed oszustami podszywającymi się pod firmę
PZU wydał ostrzeżenie przed pojawiającymi się w internecie fałszywymi reklamami usług inwestycyjnych, których autorzy bezprawnie podszywają się pod ubezpieczyciela.
więcej
|
Pezet i Natalia Szroeder w utworze ,,Jeden świat" dla platformy Mastercard Music
Rusza druga odsłona muzycznej platformy Mastercard Music. W ramach pierwszej edycji powstał utwór „Cześć, jak się masz?”, Sobel i sanah. W tym roku współpracowali ze sobą Pezet i Natalia Szroeder, a efektem jest singiel „Jeden świat”. Agencja McCann jest autorem strategii komunikacji, koncepcji kreatywnej, a także odpowiada za całościowe wdrożenie kampanii.
więcej
|
Rusza kampania Asus i Microsoft z udziałem Krzysztofa Zalewskiego
Pod hasłem „Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą” wystartowała kampania Asusa i Microsoftu z udziałem muzyka Krzysztofa Zalewskiego.
więcej
|
Grupa OMD rozwija obszar data science
Do agencji badawczej Annalect (Grupa OMD), której liderką jest Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, dołączyły dwie ekspertki: Agata Charzyńska oraz Natalia Makuła. W zespole utworzono także nowe stanowisko lead of Data Science, które objęła Marta Jasiewicz – Badowska.
więcej
|
Samozwańczy kandydat na króla Polski reklamuje ser Królewski
Ruszyła kampania dla marki ser „Królewski” OSM Sierpc. Autorem kampanii jest agencja Lvov. Historia opowiada o samozwańczym kandydacie na króla Polski.
więcej
|
Agata Czarnecka szefową działu badań rynku i doradztwa w CBRE
Agata Czarnecka została nową szefową działu badań rynku i doradztwa w CBRE w Polsce. Pokieruje kilkunastoosobowym zespołem ekspertów w zakresie analiz i badań rynku.
więcej
|
Nestlé Polska z nowym konkursem w sklepach Intermarché
Firma Nestlé Polska powierzyła agencji Unique One przygotowanie konkursu pod hasłem „Śmigaj z Nestlé po nagrody”, który realizowany jest w sieci sklepów Intermarché.
więcej
|
Paczki z Too Good To Go w Bolt Market
Aplikacja pomagająca nie marnować żywności Too Good To Go i Bolt Market, dostarczający zakupy spożywcze, nawiązały współpracę.
więcej
|
W sierpniu w sklepach ceny wzrosły średnio o blisko 24 proc.
W sierpniu w sklepach było drożej średnio o ponad o 23,7 proc. rdr - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 analizowanych kategorii produktów, również owoce o 13 proc. i warzywa o 15 proc., mimo wzrostu sezonowej podaży.
więcej
|
dentsu X autorem nowej kampanii Estée Lauder
Pod hasłem "jESTÉEm sobą" ruszyła nowa kampania reklamowa firmy kosmetycznej Estée Lauder, promująca pewność siebie wśród Polek. Działania digital i offline przygotowała agencja dentsu X (dentsu Polska).
więcej
|
Platforma e-comerce Breuninger z kampanią ,,Fall is in the air"
Pod hasłem "Fall is in the air" multibrandowa platforma sprzedażowa Breuninger ruszyła z nową kampanię reklamową.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał „Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Fakt" z tekstem ,,możesz przespać się u królowej" wycofany z e-kiosków
W sobotnio-niedzielnym numerze „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) pojawił się krótki tekst o wynajmie domków w jednej z rezydencji królewskich w Szkocji zatytułowany „Możesz przespać się u królowej”. E-wydanie usunięto z platform E-kiosk i Nexto.
więcej
|
,,Twój Styl" i ,,Pani" podrożały o złotówkę
Ceny egzemplarzowe miesięczników „Twój Styl” i „Pani” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły o 1 zł. W br. zdrożało też kilka innych tytułów prasowych z portfolio Bauera.
więcej
|
Prasa codzienna preferowana online, ale czasopisma w druku
Ponad połowa Brytyjczyków i Amerykanów zamiast w tradycyjnych gazetach, woli codzienne newsy przeglądać w sieci. Inaczej jest w przypadku czasopism, które chętniej niż online są czytane w tradycyjnej, drukowanej formie - wynika z badań YouGov.
więcej
|
|
|
Netflix może zrezygnować z emisji wszystkich odcinków seriali w tym samym czasie. "Streaming osiągnął masę krytyczną"
Największa platforma streamingowa na świecie najpierw zrewolucjonizowała rynek seriali publikacja całych sezonów na raz, a teraz może się zacząć z tego modelu wycofywać - twierdzą źródła amerykańskiego newslettera Puck News. Czy to koniec "binge-watchngu" na Netfliksie?
więcej
|
Sąd Najwyższy uznał Chomikuj.pl za bezpośredniego naruszyciela praw autorskich filmowców
Sąd Najwyższy sporządził uzasadnienie wyroku w sprawie pozwu Stowarzyszenia Filmowców Polskich przeciwko Chomikuj.pl. Sąd orzekł, że platformy udostępniające nielegalne treści swoich użytkowników będą pociągane do odpowiedzialności za współsprawstwo bezpośrednie. - Wyrok jest precedensowy, kończy trwający ponad 10 lat spór SFP z właścicielem serwisu Chomikuj.pl, który kilka razy zmieniał jurysdykcję żeby tylko uciec od odpowiedzialności - komentuje Dominik Skoczek, dyrektor w Stowarzyszeniu Filmowców Polskich.
więcej
|
Wirtualna Polska wychodzi za granicę, przejmuje za 72 mln euro węgierskiego właściciela Noclegi.pl
Spółka zależna holdingu Wirtualna Polska podpisała umowę kupna 100 proc. akcji węgierskiej firmy Szallas, do której należy grupa platform turystycznych w Czechach, Rumunii, Polsce i na Węgrzech. Firma została wyceniona, wraz z posiadaną gotówką, na 82 mln euro. To pierwsza akwizycja Wirtualnej Polski za granicą.
więcej
|
73 mln nowych subskrypcji SVoD do końca 2027 roku
Do 2027 roku liczba subskrypcji serwisów streamingowych w Europie Zachodniej wzrośnie o 73 mln z 165 mln w 2021 roku. Z prognozy Digital TV Research wynika, że rynek zdominują amerykańskie platformy. Z ich usług będzie korzystać aż 81 proc. użytkowników SVoD.
więcej
|
Netflix wprowadzi gry mobilne do oferty
Firmy Netflix i Ubisoft rozpoczynają prace nad stworzeniem trzech gier mobilnych opartych na uwielbianych gamingowych franczyzach. Ich premiery zaplanowano na 2023 rok.
więcej
|
Prasa codzienna preferowana online, ale czasopisma w druku
Ponad połowa Brytyjczyków i Amerykanów zamiast w tradycyjnych gazetach, woli codzienne newsy przeglądać w sieci. Inaczej jest w przypadku czasopism, które chętniej niż online są czytane w tradycyjnej, drukowanej formie - wynika z badań YouGov.
więcej
|
Dariusz Miłek da CCC zastrzyk kapitału? Może objąć akcje za 490 mln zł
CCC może wyemitować do 14 mln akcji imiennych serii L z ceną emisyjną 35,16 zł za sztukę - poinformowała spółka w komunikacie. Emisja w trybie subskrypcji prywatnej zostanie skierowana wyłącznie do spółki Ultro, należącej do Dariusza Miłka, głównego akcjonariusza CCC.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał „Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Awanse w zespole Triple PR
Kinga Ostrowska i Miłosz Ciekalski awansowali na stanowisko senior PR consultanta. Stanowisko PR consultant objęła z kolei Zuzanna Tartanus.
więcej
|
Enterie z nowym partnerem w Hiszpanii i Portugalii
Do Enterie - założonej w Polsce niezależnej sieci agencji PR - dołącza Canela - agencja, która posiada biura w Barcelonie, Lizbonie i Madrycie. Dzięki temu rozszerzeniu Enterie oferuje kompleksowe usługi PR na całym Półwyspie Iberyjskim.
więcej
|
|
|