|
|
|
|
|
|
|
Serwery Polsat Box GO nie wytrzymały wczoraj zainteresowania meczem z Lewandowskim
Użytkownicy platformy streamingowej Polsat Box GO nie mogli obejrzeć meczu FC Barcelony z Bayernem Monachium w Lidze Mistrzów UEFA, który zaczął się we wtorek godz 21.00. Serwis przestał działać kilkanaście minut przed rozpoczęciem piłkarskiego starcia między obecnym i byłym klubem Roberta Lewandowskiego. Polsat Box GO przeprosił użytkowników za problemy.
więcej
|
Canal+ podnosi ceny. "Opłata za Viaplay nie ulegnie zmianie"
Nowi abonenci Canal+ z pakietem Sport i klienci przedłużający umowę z tym operatorem nie będą musieli płacić za dostęp do serwisu Viaplay. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ zdradza Wirtualnemedia.pl, że nie dotknie ich marcowa podwyżka opłat za skandynawską platformę.
więcej
|
Dwucyfrowy wzrost przychodów TVN Media. 93 mln zł dywidendy dla TVN
W ub.r. biuro reklamy TVN Media zwiększyło przychody o 12 proc. do 241,65 mln zł, a ograniczyło zatrudnienie o prawie 40 pracowników. Zysk netto firmy zmalał z 203,54 do 153,05 mln zł, głównie wskutek niższej dywidendy od Canal+ Polska.
więcej
|
Telewizja Polska: Canal+ online mógł dołączyć TVP1 i TVP2
Choć Canal+ online dołączył ostatnio Polsat i TV4, to nadal nie oferuje TVP1, TVP2, TVN i TV Puls, objętych zasadą „must carry, must offer”. Nadawca publiczny informuje Wirtualnemedia.pl, że Canal+ od kilku miesięcy nie podpisuje umowy dotyczącej dystrybucji naziemnych stacji.
więcej
|
Toruńska uczelnia przeprowadzi badanie dla KRRiT o modelu rodziny w filmach i serialach
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podpisała umowę z Uniwersytetem Mikołaja Kopernika w Toruniu. Uczelnia przygotuje badanie na temat modeli rodziny i roli kobiet w wybranych serialach i filmach TVP, TVN i Polsatu.
więcej
|
1,28 mln widzów nowego sezonu ,,Tańca z Gwiazdami"
Nadawany w poniedziałkowe wieczory trzynasty sezon „Tańca z Gwiazdami” gromadzi średnio 1,28 mln widzów, o 160 tys. osób mniej niż poprzednią serię emitowaną rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Golden Media Polska uruchamia produkcję serialowo-filmową, Katarzyna Kalicińska szefową nowego działu
Golden Media Polska - producent rozrywkowych programów telewizyjnych - utworzył nowy dział produkcji serialowych i filmowych - Golden Screen. Na jego czele stanęła Katarzyna Kalicińska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piąty sezon programu ,,Totalne remonty Szelągowskiej" od 31 października w TVN
Od 31 października w poniedziałkowe wieczory TVN emitować będzie piąty sezon programu „Totalne remonty Szelągowskiej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP3 Olsztyn od soboty rozszczepia sygnał na Elbląg
Telewizja Polska informuje, że w środę nastąpi przełączenie MUX3 w Elblągu na nową częstotliwość. Jest to niezbędny warunek, aby od soboty można było w Elblągu emitować rozszczepioną wersję TVP3 Olsztyn. Regionalny ośrodek TVP apeluje do widzów o przestrojenie telewizorów i dekoderów.
więcej
|
Nowy dekoder od ADB w ofercie Canal+
Platforma cyfrowa Canal+ wprowadziła do oferty dekoder 4K Dualbox+. Jego producentem jest zielonogórska firma ADB. Urządzenie zastąpi dekoder 4K UltraBox+, który już nie jest produkowany. Sprzęt pozwoli na oglądanie treści wideo drogą satelitarną oraz internetową.
więcej
|
TVP organizuje drugą edycję ,,Heart of Europe", aktualnie trwa nabór projektów do udziału w forum
Od 14 do 17 listopada Telewizja Polska w Warszawie odbędzie się druga edycja Międzynarodowego Festiwalu Telewizyjnego „Heart of Europe”. Swoje projektu do udziału w forum można zgłaszać do końca września.
więcej
|
Wracają mecze Premier League
Serwis streamingowy Viaplay informuje subskrybentów, że „niektóre wydarzenia zostały przełożone/odwołane z powodu odejścia królowej Elżbiety II”. Tymczasem Premier League poinformowała, że w najbliższy weekend zostanie odegranych 7 z 10 zaplanowanych meczów.
więcej
|
Serwis HBO Max oraz kanały HBO i Canal+ za 0 zł do końca roku w Inea
W ofercie Inea znalazły się kanały premium HBO z serwisem HBO Max, Cinemax i Canal+. Do końca roku dostęp do stacji w ofercie operatora jest bezpłatny.
więcej
|
ProSiebenSat.1 wykupuje od Warner Bros Discovery udziały w lokalnym serwisie streamingowym
Niemiecki koncern mediowy ProSiebenSat. 1 Media kupił od Warner Bros Discovery (do którego w Polsce należy TVN) 50 proc. udziałów w lokalnym serwisie streamingowym Joyn.Tym samym stał się jedynym właścicielem platformy.
więcej
|
Canal+ podnosi ceny. W ofercie Viaplay, nowy dekoder i Love Nature 4K
Canal+ Polska wprowadza nowy, droższy cennik usług telewizji satelitarnej. Operator do oferty dołącza platformę streamingową Viaplay, dekoder 4K DualBOX+ i kanał Love Nature 4K.
więcej
|
Emmy 2022: sukces seriali HBO i "Squid Game" Netfliksa. "Sukcesja" najlepszym serialem dramatycznym, "Biały lotos" z 10 statuetkami. Zendaya najlepszą aktorką
W nocy z poniedziałku na wtorek czasu polskiego Akademia Telewizyjna rozdała najważniejsze w branży nagrody Emmy. Najwięcej wyróżnień, bo aż dziesięć, trafiło twórców do "Białego lotosu" HBO."Sukcesję" okrzyknięto najlepszym serialem dramatycznym, "Ted Lasso" - komediowym. Zendaya została najlepszą aktorką pierwszoplanową, aktorem - Lee Jung-jae ze "Squid Game".
więcej
|
W TVN24 opisano manipulacje podkomisji smoleńskiej Macierewicza. ,,Kawał świetnego dziennikarstwa"
W „Czarno na białym” w TVN24 wyemitowano reportaż Piotra Świerczka pokazujący, że podkomisja Antoniego Macierewicza badająca katastrofę smoleńską pominęła materiały przeczące teorii o zamachu. - Piotr Świerczek zdemaskował te kłamstwa i manipulacje. Kawał świetnego dziennikarstwa - skomentował Szymon Jadczak.
więcej
|
Komisja Europejska zgadza się na sprzedaż 50 proc. sieci światłowodowej UPC Polska
Komisja Europejska wyraziła bezwarunkową zgodę na sprzedaż przez operatora sieci Play 50 proc. udziałów spółki z infrastrukturą światłowodową UPC Polska. Transakcję, o wartości 1,77 mld zł, ogłoszono w czerwcu br.
więcej
|
Rusza "Akademia NBP". Międzynarodowe grono wykładowców Narodowy Bank Polski uruchomił projekt "Akademia NBP", obejmujący cykl kursów z zakresu bankowości centralnej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Z anteny Radia 357 jesienią zniknie audycja Michała Olszańskiego
Wcześniej zaczynające się pasmo popołudniowe, nowy blok weekendowy i kilka zmian personalnych na antenie. Radio 357 ujawniło we wtorek patronom pierwsze przymiarki do szykowanego na końcówkę miesiąca wprowadzenia jesiennej ramówki. Z nowości przyjętych przez patronów z mieszanymi uczuciami: z anteny znika audycja Michała Olszańskiego „W cztery oczy”.
więcej
|
|
Serwis Trójkofan zamknięty, Polskie Radio groziło administratorowi konsekwencjami prawnymi. ,,Stałem się niewygodny"
Ponad 20 lat po otwarciu strony Trójkofan, jej administrator - Radosław Matusik został (jak twierdzi) nakłoniony, by ją zamknąć. Polskie Radio wysłało mu bowiem list z zarzutem bezprawnego korzystania z loga Trójki i sugestią sięgnięcia po prawne rozwiązania w tej kwestii. - Stałem się niewygodny, gdyż ośmieliłem się skrytykować na stronie Trójkofana działania Polskiego Radia oraz dyrekcji Trójki - przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Matusik.
więcej
|
|
Kazimiera Szczuka ocenia swoją drugą rozmowę w RMF FM: "daleka od doskonałości"
- Wymienienie nazwy stacji TOK FM było zwykłym przejęzyczeniem. Nie analizuję tego jako freudowskiej pomyłki - mówi nam Kazimiera Szczuka, gospodyni poniedziałkowych wydań "Popołudniowej Rozmowy w RMF FM". Jej ostatni wywiad z prezesem PSL znów był szeroko komentowany w sieci.
więcej
|
|
KRRiT stawia na samoregulację. Trwają prace nad kolejnymi dokumentami
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pracuje nad wprowadzeniem trzech kolejnych rozwiązań, które mają mieć charakter rynkowych samoregulacji - zapowiedział przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski. Podkreślił on, że w tej chwili Polska jest liderem, jeśli chodzi o wprowadzanie rozwiązań samoregulacyjnych w Europie.
więcej
|
|
Radio Fama wraca do Kielc. Właściciel stacji wygrał też konkurs w Krakowie. "Trzynasty nie zawsze musi być pechowy"
- Dla mnie to ogromne zaskoczenie, bo wiem, że w KRRiT nie było konsensusu co do przyznania nam koncesji w Krakowie, choć jako jedyni zgłosiliśmy się do konkursu - mówi nam Jan Jagielski, właściciel Radia Fama. We wtorek (13 września) kierowana przez niego Agencja Radiowo-Telewizyjna "FAMA" otrzymała dwie koncesje: na lokalną stację w Kielcach i akademicką rozgłośnię w Krakowie.
więcej
|
|
KRRiT ogłasza konkurs na dwie lokalne stacje radiowe
W Monitorze Polskim opublikowano nowe ogłoszenia przewodniczącego KRRiT o możliwości rozszerzenia koncesji na rozpowszechnianie programu radiowego w Goleniowie i Chojnicach. Zainteresowanych nadawaniem w tych dwóch miastach powinniśmy poznać w listopadzie.
więcej
|
|
Adam Feder prowadzi audycję w Radiu VOX FM
W sobotnie poranki Adam Feder, dziennikarz związany z "Super Expressem", prowadzi w Radiu VOX FM audycję "Co Ludzie Powiedzą". To jego rozmowy z Polakami o aktualnych problemach w kraju, które budzą największe emocje.
więcej
|
|
KRRiT wzięła pod lupę ochronę dzieci w serwisach VoD. Są wyniki
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła kolejny monitoring pod kątem zgodności oferty serwisów wideo na żądanie z postanowieniami samoregulacji dotyczącej zabezpieczenia dzieci przed dostęp do szkodliwych treści. - Skuteczność stosowania zawartych w akcie samoregulacyjnym postanowień wyniosła ponad 99,75 proc. - podała Rada. Znacznie gorzej było w serwisach, które nie przystąpiły do porozumienia.
więcej
|
|
Witold Kołodziejski o kadencji KRRiT: bardzo intensywny i burzliwy okres
Niewątpliwie bardzo intensywny i burzliwy okres. To była jedna z bardziej burzliwych kadencji w historii - powiedział we wtorek przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski, podsumowując kończącą się kadencję KRRiT.
więcej
|
|
RMF Classic+ zaczyna współpracę z kinami Helios. W planach specjalne pokazy filmów dla melomanów
Platforma radiowa RMF Classic+ nawiązała długofalową współpracę z siecią kin Helios. W ramach współpracy zaplanowano m.in. specjalne pokazy filmów, w których istotna rolę odegrała ścieżka dźwiękowa.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Dwucyfrowy wzrost przychodów TVN Media. 93 mln zł dywidendy dla TVN
W ub.r. biuro reklamy TVN Media zwiększyło przychody o 12 proc. do 241,65 mln zł, a ograniczyło zatrudnienie o prawie 40 pracowników. Zysk netto firmy zmalał z 203,54 do 153,05 mln zł, głównie wskutek niższej dywidendy od Canal+ Polska.
więcej
|
Iga Mączyńska na czele komunikacji eBilet. Sprzedaż wzmacnia Daniel Łopata, produkt Artur Owczarek
Do zespołu eBilet dołączyli Iga Mączyńska, Daniel Łopata i Artur Owczarek jako szefowie pionów komunikacji, sprzedaży i produktu.
więcej
|
Maspex z czwartą podwyżką w ciągu półtora roku, ceny wzrosną o ponad 10 proc.
Koncern spożywczy Maspex planuje pod koniec 2022 r. kolejną podwyżkę cen swoich produktów (m.in. dżemów, makaronów i alkoholu) o kilkanaście procent - poinformował Krzysztof Pawiński, prezes spółki. Będzie to jej czwarta podwyżka od jesieni ub.r.
więcej
|
Plej pracuje dla Energizera na 64 rynkach
Agencja Plej wspiera komunikacyjnie markę Energizer w digitalu na 64 rynkach. Polska agencja przygotowuje formaty social mediowe do komunikacji jesiennej kampanii Energizer z Booking.com oraz 59 landing page’ów w 34 wersjach językowych.
więcej
|
We Are Social wiodącą agencją Starbucksa
Sieć kawiarni Starbucks wybrała wyznacza We Are Social na wiodącą agencję strategiczną i kreatywną odpowiedzialną za obsługę firmy w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
więcej
|
Helena Norowicz, Katarzyna Zillman, Osi Ugonoh i Alżbieta Leńska mówią o sile włosów w nowej reklamie Pantene
Helena Norowicz, Katarzyna Zillman, Osi Ugonoh oraz Alżbieta Leńska dołączyły do Michała Szpaka jako ambasadorki marki Pantene (Procter&Gamble) w kolejnym rozdziale kampanii #SiłaWłosów. Przekonują, że "trzeba mieć siłę, żeby być inną, ale warto".
więcej
|
Magda Mołek ambasadorką marki bielizny Triumph
Magda Mołek, dziennikarka i była prezenterka telewizyjna została nową ambasadorką marki bieliźnianej Triumph. Jej wizerunek pojawi się na witrynach salonów tej marki.
więcej
|
Škoda rusza z globalnym przetargiem reklamowym
Marka samochodów Škoda rusza z globalnym przeglądem reklamowym. Ma to związek z planami rozwoju nowej platformy komunikacyjnej tego brandu.
więcej
|
Wojciech Mann reklamuje oferty pracy na OLX
W nowej kampanii ofert pracy na platformie OLX.pl występuje dziennikarz radiowy Wojciech Mann.
więcej
|
Burger King chce unowoczesnić markę, by przyciągnąć młodszych klientów
Sieć fast food Burger King planuje wydać w USA 400 mln dolarów na reklamy i zaktualizować menu swoich restauracji. Firma chce unowocześnić markę, aby przyciągnąć młodszą klientelę.
więcej
|
Polacy polubili się z programami lojalnościowymi. Liderem Biedronka
Aż 62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych programów. Najbardziej popularnym programem lojalnościowym jest program Biedronki, który też jest najczęściej wskazywany jako ulubiony.
więcej
|
Estée Lauder prowadzi przetarg na obsługę mediową w regionie EMEA
Firma kosmetyczna Estée Lauder, właściciel takich marek, jak Clinique, Tom Ford Beauty, Aveda, Mac Cosmetics i La Mer rozpoczęła przetarg na obsługę mediową w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
więcej
|
Hart Warsaw z nową identyfikacją wizualną
Studio Hart Warsaw ma nową identyfikację wizualną. Odświeżenie wizerunku marki ma być odbiciem tego, w jakim kierunku rozwija się studio i z jakimi twórcami ostatnio nawiązało współpracę.
więcej
|
,,Pochodzenie ma znaczenie" w nowej kampanii Nice To Fit You
Wystartowała jesienna odsłona komunikacji marki cateringu dietetycznego Nice To Fit You. Kampania oparta jest o działania digitalowe, uzupełniona o działania z zakresu influencer marketingu oraz obecność na nośnikach reklamy zewnętrznej.
więcej
|
Continental z nowej jesiennej kampanii o niezawodności opon
Wystartowała jesienna odsłona kampanii producenta opon Continental. Jej celem jest promocja oferty segmentu All Season oraz wzmacnianie wizerunku marki jako sprawdzonego producenta niezawodnych opon.
więcej
|
Niewidzialni sportowcy w reklamach 4F Fuel
Pod hasłem „Feeling empty? Add some Fuel” rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa suplementów diety 4F Fuel. Producent przygotował ją wspólnie z firmami marketingowymi PZL, Best Regards Prdctn i LocoMotive.
więcej
|
McDonald's z kosmiczną reklamą
Francuski oddział McDonald's przygotował zabawny spot promujący Big Maca.
więcej
|
,,Twój styl w Twojej kuchni" w reklamie Alveus
„Twój styl w Twojej kuchni" – takim hasłem marka Alveus promuje swoje kuchenne zlewozmywaki i akcesoria w mediach społecznościowych.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał „Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Grzegorz Cydejko nowym prezesem SDiW Repropol. Ustępujący Maciej Hoffman - członkiem honorowym
Dotychczasowy wiceprezes Stowarzyszenia Dziennikarzy i Wydawców Repropol, Grzegorz Cydejko, został we wtorek wybrany nowym prezesem tego Stowarzyszenia. Maciej Hoffman, który pełnił tę funkcję przez ostatnich kilka kadencji, został członkiem honorowym.
więcej
|
"Rzeczpospolita" ponownie z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Po przerwie "Rzeczpospolita" w sierpniu wraca na szczyt rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju według Instytutu Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu jest stacja TVN24, podium zamyka Onet. Niemal 700 razy cytowane były Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dziennikarz z zarzutem ws. pytań do policji. Prokurator generalny polecił umorzyć postępowanie
Prokurator generalny Zbigniew Ziobro polecił umorzyć postępowanie przeciwko dwóm dziennikarzom bielskich redakcji podejrzanym o podżeganie funkcjonariuszy policji do przekroczenia uprawnień i ujawniania tajemnicy służbowej - poinformował we wtorek dział prasowy Prokuratury Krajowej.
więcej
|
Październikowy ,,Twój Styl" z dwiema akcjami rabatowymi
14 września ukaże się „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) z Mają Ostaszewską na okładce. W wydaniu znajdą się kupony akcji „Stylowe Zakupy” (to jej 19. edycja) oraz na badania profilaktyczne dla kobiet.
więcej
|
Koniec procesu ws. uprowadzenia i pomocnictwa w zabójstwie Jarosława Ziętary. Wyrok za miesiąc
Przed Sądem Okręgowym w Poznaniu zakończył się w poniedziałek proces Mirosława R., ps. Ryba, i Dariusza L., ps. Lala – oskarżonych o uprowadzenie, pozbawienie wolności i pomocnictwo w zabójstwie dziennikarza Jarosława Ziętary. Prokuratura żąda dla oskarżonych 25 lat więzienia.
więcej
|
|
|
"Rzeczpospolita" ponownie z tytułem najbardziej opiniotwórczego medium w kraju. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Po przerwie "Rzeczpospolita" w sierpniu wraca na szczyt rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w kraju według Instytutu Monitorowania Mediów. Na drugim miejscu jest stacja TVN24, podium zamyka Onet. Niemal 700 razy cytowane były Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał Sportowy z programem ze stand-uperami
Kanał Sportowy ma niedługo ruszyć z programem z udziałem stand-uperów - zapowiedział na antenie Krzysztof Stanowski. Na razie nie zdradza, kto się tam pojawi i kiedy program wystartuje.
więcej
|
Aalyria - nowy projekt Google, który ma zrewolucjonizować sieci komunikacyjne
Holding Alphabet, do którego należy Google, wyodrębnił jako osobną firmę projekt o nazwie Aalyria. Startup będzie zajmował się superszybkimi sieciami komunikacyjnymi.
więcej
|
KRRiT wzięła pod lupę ochronę dzieci w serwisach VoD. Są wyniki
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła kolejny monitoring pod kątem zgodności oferty serwisów wideo na żądanie z postanowieniami samoregulacji dotyczącej zabezpieczenia dzieci przed dostęp do szkodliwych treści. - Skuteczność stosowania zawartych w akcie samoregulacyjnym postanowień wyniosła ponad 99,75 proc. - podała Rada. Znacznie gorzej było w serwisach, które nie przystąpiły do porozumienia.
więcej
|
Nowe udogodnienia w bankowości internetowej i mobilnej w Banku Pekao SA
Na początku września w aplikacji mobilnej PeoPay połączone zostały dwie grupy funkcji „Zarządzanie płatnościami” oraz „Nadchodzące płatności”.
więcej
|
ProSiebenSat.1 wykupuje od Warner Bros Discovery udziały w lokalnym serwisie streamingowym
Niemiecki koncern mediowy ProSiebenSat. 1 Media kupił od Warner Bros Discovery (do którego w Polsce należy TVN) 50 proc. udziałów w lokalnym serwisie streamingowym Joyn.Tym samym stał się jedynym właścicielem platformy.
więcej
|
Answear notuje poprawę na rynku ukraińskim. Ponad 20 mln zł EBITDA w pierwszym półroczu 2022r.
Platforma e-commerce z modą i produktami home&living Answear osiągnęła w pierwszym półroczu br. przychody w wysokości blisko 376 mln zł co oznacza wzrost o 39 proc. rdr. Skorygowana EBITDA wyniosła prawie 24 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 16 proc. rdr.
więcej
|
Piotr ,,Figo" Połać rozpoczął muzyczną kampanię crowdfundingową
Ruszyła pierwsza muzyczna kampania crowdfundingowa na platformie Raisemana. Muzyk Piotr Połać, znany szerszej publiczności jako Figo z zespołu Bracia Figo Fagot, chce pozyskać finansowanie na rozwój swoich muzycznych projektów Figo’86 i Figo i Samogony. Planuje zebrać 400 tys. zł. Wspierający staną się częścią całego przedsięwzięcia i łącznie przeznaczono dla nich 10 proc. udziału w przychodach. Są również pozafinansowe benefity – pre-order płyty oraz różne formy osobistego spotkania z artystą.
więcej
|
Disney+ po 2 latach z 1,7 mln subskrypcji w krajach skandynawskich
Właśnie mijają dwa lata od premiery platformy Disney+ w krajach skandynawskich. Z najnowszych danych wynika, że platformie udało się w tym czasie zdobyć tam 1,7 mln płacących użytkowników.
więcej
|
Moliera2 sprzedaje e-sklep Mamissima za 3 mln zł
Firma Moliera2 zawarła umowę sprzedaży za 3 mln zł sklepu internetowego Mamissima z zabawkami i akcesoriami dla dzieci i rodziców.
więcej
|
Sylwia Chada: TikTok chce utrzymać wysokie dynamiki wzrostu biznesu komercyjnego w regionie
TikTok, którego biznes komercyjny w 2021 roku wzrósł pięciokrotnie w Europie Centralnej, chce utrzymać wysokie dynamiki wzrostu w regionie, planuje rozwijać narzędzia e-commerce - poinformowała PAP Biznes Sylwia Chada, dyrektor generalna TikTok w Europie Centralnej.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał „Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polacy polubili się z programami lojalnościowymi. Liderem Biedronka
Aż 62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego - wynika z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 p.p. wzrósł odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych programów. Najbardziej popularnym programem lojalnościowym jest program Biedronki, który też jest najczęściej wskazywany jako ulubiony.
więcej
|
|
|