|
|
|
|
|
|
|
Piotr Kraśko przeprasza za jazdę bez uprawnień. Na razie nie wraca do ,,Faktów"
„To się nigdy nie powinno wydarzyć. Bardzo żałuję tego, co zrobiłem i bardzo, bardzo przepraszam" – napisał Piotr Kraśko w oświadczeniu. We wtorek ujawniono, że zapadł wyrok, w myśl którego dziennikarz ma zapłacić 100 tys. zł kary za jazdę samochodem bez uprawnień. Zdaniem naszych informatorów z TVN, to może jeszcze bardziej skomplikować powrót prezentera na ekran.
więcej
|
Dodatkowy multipleks na stałe dla TVP. Kołodziejski: MUX-5 rozdysponuje KRRiT
Multipleks eksperymentalny Telewizji Polskiej już niebawem stanie się regularnym. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski zapowiada też, że o przyszłości MUX-5 i MUX-8 zdecyduje przyszła KRRiT. - Wtedy ten MUX-8 jako nie do końca telewizyjny mógłby być przeznaczony na potrzeby cyfrowego radia - zdradza.
więcej
|
Rewolucja w płatnej telewizji i streamingu? Pojawią się transmisje obowiązkowe
W najbliższych miesiącach może dojść do nowelizacji prawa telekomunikacyjnego i ustawy o radiofonii i telewizji, które zmienią rynek operatorów płatnej telewizji i serwisów streamingowych. Przewodniczący KRRiT Witold Kołodziejski zdradził, że unijna dyrektywa wprowadza pojęcie „transmisji obowiązkowych”.
więcej
|
861 tys. widzów nowego serialu ,,Herkules", TVN liderem w 16-49
Średnia oglądalność nowego serialu „Herkules” po trzech pierwszych odcinkach wynosi 861 tys. osób. W porównaniu do nadawanej rok temu w tym paśmie „Chyłki - Inwigilacji” produkcja zyskała 35 tys. widzów. TVN w czasie emisji „Herkulesa” jest drugi w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
2,7 mln widzów oglądało pogrzeb Elżbiety II, najwięcej w TVN24
Średnio 2,72 mln widzów oglądało w polskich stacjach pogrzeb królowej Elżbiety II, który odbył się w poniedziałkowe południe. Spośród poszczególnych stacji najwięcej widzów relację śledziło w TVN24, potem była TVP1 i TVP Info - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Analitycy korygują prognozę. Disney+ szybko nie pokona Netfliksa
Do 2027 roku liczba subskrypcji serwisów streamingowych na świecie wzrośnie o 475 mln do 1,68 mld. Z prognozy Digital TV Research wynika, że przynajmniej w ciągu 5 najbliższych lat Disney+ nie pokona Netfliksa. Powodem korekty prognozy jest zmiana na rynku indyjskim.
więcej
|
14. edycję ,,Mam talent!" śledzi w TVN 1,5 mln widzów
Średnia oglądalność początku 14. edycji „Mam talent!” wynosi 1,52 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 320 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwszy w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Francuski kanał 4K może trafić do oferty Polsat Box
We wtorek na liście kanałów platformy satelitarnej Polsat Box pojawił się Museum 4K. Francuska stacja poświęcona m.in. muzeom, kulturze i sztuce ulicznej trafiła na 986 pozycję dekoderów pod nazwą „TestM”. Emisja testowa może poprzedzić dołączenie kanału do oferty.
więcej
|
W TVN najdroższe reklamy przy "Faktach"
Biuro reklamy TVN Media podało ceny reklam na październik br. Najdroższe są reklamy przy wieczornym wydaniu "Faktów" w dni powszednie.
więcej
|
Pogrzeb Elżbiety II w Wielkiej Brytanii oglądało 26,2 mln telewidzów
Nabożeństwo żałobne w Opactwie Westminsterskim, podczas którego pożegnano królową Elżbietę II, oglądało w brytyjskich stacjach telewizyjnych średnio 26,2 mln osób - podała we wtorek BARB, organizacja badająca widownię telewizyjną w Wielkiej Brytanii.
więcej
|
TVN udostępnił plakat ,,Listów do M. 5", emisja filmu w kinach od 4 listopada
TVN Warner Bros. Discovery we wtorek udostępnił plakat piątej części filmu „Listy do M.”. Kinowa premiera produkcji odbędzie się w piątek, 4 listopada. Do obsady produkcji dołączą Jan Peszek, Aleksandra Popławska, Maria Dębska, Mateusz Banasiuk, Marianna Zydek i Bartłomiej Kotschedoff.
więcej
|
16 października premiera serialu Stopklatki ,,To nie ze mną", emisja w niedzielne popołudnia po dwa odcinki
Od 16 października w Stopklatce będzie można oglądać nowy serial „To nie ze mną”, który nadawany będzie w niedzielne popołudnia po dwa odcinki. Stacja udostępniła plakat produkcji.
więcej
|
Toya w nowym pakiecie ,,wielki sport" w cenie 40 zł oferuje kanały Canal+ i Eleven Sports
Sieć kablowa Toya wprowadziła do oferty nowy pakiet „wielki sport”, w ramach którego dostępne są kanały sportowe premium Canal+ i Eleven Sports. Miesięczny abonament wynosi 40 zł.
więcej
|
Były szef TVP3 wraca do Telewizyjnej Agencji Informacyjnej
Paweł Gajewski, były dyrektor TVP3 i bliski współpracownik Jacka Kurskiego, wrócił do Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Obejmie swoje poprzednio opuszczone stanowisko: dyrektora ds. operacyjno-ekonomicznych. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl – Gajewski jeszcze w tym tygodniu ma pojawić się w pracy w siedzibie TAI, na placu Powstańców Warszawy.
więcej
|
Thales Alenia Space zbuduje satelitę komunikacyjnego dla koreańskiego KT SAT
KT SAT Corporation, wiodący dostawca usług satelitarnych w Korei Południowej, oraz Thales Alenia Space zawarły kontrakt na budowę satelity komunikacyjnego KOREASAT 6A.
więcej
|
Padła główna wygrana w "Milionerach"
Tomasz Orzechowski, na co dzień księgowy z Łodzi, wygrał w poniedziałek główną nagrodę w teleturnieju "Milionerzy" TVN.
więcej
|
Piotr Kraśko skazany, zapłaci 100 tys. zł za jazdę bez uprawnień
Sąd Rejonowy w Ostrołęce skazał dziennikarza TVN Piotra Kraśkę na 100 tys. zł grzywny za prowadzenie samochodu w 2016 roku mimo braku prawa jazdy.
więcej
|
Rusza "Akademia NBP". Międzynarodowe grono wykładowców Narodowy Bank Polski uruchomił projekt "Akademia NBP", obejmujący cykl kursów z zakresu bankowości centralnej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juszkiewicz, Darmetko i Olszański znikają z anteny Radia 357. Patroni niezadowoleni
Radio 357 w przededniu ogłoszenia jesiennej ramówki poinformowało patronów o starcie nowego sezonu podcastowego. W podcastach pojawią się m.in. autorzy, których audycje znikają z anteny: Gabriela Darmetko, Michał Olszański i Jarosław Juszkiewicz. Radio przekonuje, że to żadna ujma ani problem, ale wielu patronów jest innego zdania i wyraża niezadowolenie.
więcej
|
|
Zbigniew Wierzchołowski dyrektorem zarządzającym Newonce. 8,5 tys. użytkowników newonce.club
Stanowisko dyrektora zarządzającego newonce.media objął Zbigniew Wierzchołowski, wcześniej związany m.in. z Cyfrowym Polsatem i Ringier Axel Springer Polska. W ub.r. firma zanotowała 13,9 mln zł przychodów i 104 tys. zł zysku netto, z jej oferty subskrypcyjnej newonce.club korzysta obecnie 8,5 tys. użytkowników.
więcej
|
|
Z Radia ZET odchodzą dziennikarze pracujący w dziale informacji
Tamara Pawlik-Lipska, Daria Klimza, Paweł Nadrowski i Mateusz Warianka rozstają się z Radiem ZET. Jednocześnie stacja rozpoczęła rekrutację na stanowiska, które tam zajmowali.
więcej
|
|
RMF FM wyraźnym liderem w Trójmieście. TOK FM wyprzedziło Radio ZET
Liderem rynku radiowego w Trójmieście w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Podium uzupełniają TOK FM i Radio ZET - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Rafał Brzoska rusza z pomocą dla młodych ludziom. I przyznaje: gospodarka jest na krawędzi
Rafał Brzoska, właściciel InPostu, zaangażował się w działalność pro bono – poprzez swoją fundację chce pomóc młodym i zdolnym ludziom. Miliarder w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prognozuje, że czeka nas wielki kryzys gospodarczy. Mówi też o tym, co czeka handel online i jakie są plany dotyczące Paczkomatów InPostu.
więcej
|
Publicis Groupe ruszą z nową agencją Yotta, na czele Anna Sakowicz
Publicis Groupe utworzył w swoich strukturach nową agencję Yotta. Ma ona oferować oferuje klientom dostęp do wiedzy, doświadczenia i narzędzi, tworzonych przez kilkanaście lat, z których dotychczas korzystały firmy współpracujące z agencjami Publicis Groupe. Dyrektorką generalną agencji Yotta jest Anna Sakowicz, chief data & analytics officer w Publicis Groupe.
więcej
|
W Polskę ruszyła furgonetka "Żegnaj religio". Kto stoi za akcją?
Obywatelska inicjatywa Same Plusy ruszyła z akcją "Żegnaj religio". Furgonetka z tym napisem zaczyna objazd po Polsce celem edukowania rodziców o możliwościach odstępowania ich dzieci od nauki religii w szkole.
więcej
|
Red8 Advertising: 36 proc. wpływów i 1,3 mln zł zysku więcej
W ub.r. przychody agencji reklamowej Red8 Advertising, należącej do holdingu Dentsu, zwiększyły się o 36,2 proc. do 44,22 mln zł, a zysk netto - z 3,99 do 5,33 mln zł.
więcej
|
W TVN najdroższe reklamy przy "Faktach"
Biuro reklamy TVN Media podało ceny reklam na październik br. Najdroższe są reklamy przy wieczornym wydaniu "Faktów" w dni powszednie.
więcej
|
Janusz Palikot w projekcie ,,Janusz Marketingu" chce tworzyć nowe marki
Janusz Palikot w projekcie „Janusz Marketingu” planuje stworzyć społeczność ambitnych przedsiębiorców i zostać mentorem biznesowym. Z najlepszymi podejmie współpracę. W projekcie udzielać się będzie także Kuba Wojewódzki.
więcej
|
Polskie agencje na shortlistach w Golden Drum, Change Serviceplan z 8 nominacjami
25 nominacji otrzymało w sumie 8 polskich agencji w tegorocznym konkursie reklamowym Golden Drum. Wśród nich są m.in. VMLY&R Poland, Change Serviceplan, 180heartbeats + Jung von Matt Warszawa. Większość nadesłanych prac pochodzi z Ukrainy, a także z Polski, Słowacji i Węgier.
więcej
|
Iga Świątek ma umowę z IMG Tennis. Odchodzi Paulina Wójtowicz
We wrześniu Paulina Wójtowicz odchodzi z teamu Igi Świątek, w którym była menadżerką najlepszej polskiej tenisistki. Igę Świątek reprezentować będzie teraz globalna agencja IMG Tennis, w przeszłości pracująca m.in. dla Agnieszki Radwańskiej.
więcej
|
Tomasz Trzósło head of marketing analytics w Bluerank
Tomasz Trzósło objął stanowisko head of marketing analytics w Bluerank.
więcej
|
Conor McGregor przez dwa lata będzie reklamował XTB
Globalnym ambasadorem reklamowym platformy inwestycyjnej XTB został zawodnik mieszanych sztuk walki Conor McGregor. Współpracę zaplanowano na dwa lata.
więcej
|
Samsung skanuje influencerów w kampanii promującej ekosystem Galaxy
W ramach kampanii promującej ekosystem Galaxy, Samsung przygotował niezwykłe trójwymiarowe kreacje z udziałem ambasadorów korzystających z urządzeń marki.
więcej
|
Paweł Miąsek i Karolina Bąkowska w Gameset
Szeregi agencji gaming i metaverse marketingu Gameset zasilili Paweł Miąsek, group sales manager oraz Karolina Bąkowska, strategy manager. Pracują w dziale strategy & sales, zarządzanym przez Karolinę Sławecką.
więcej
|
Group One wypromuje preparat na erekcję Tadalafil Maxigra
Serviceplan Health / Change Serviceplan (Group One) wygrał przetarg organizowany przez ZF Polpharma na stworzenie komunikacji ATL dla nowego produktu Tadalafil Maxigra.
więcej
|
Lisek.app klientem agencji Rozgłos
Do grona klientów agencji mediowej Rozgłos dołączyła platforma Lisek.app.
więcej
|
Magdalena Różczka reklamuje klinikę medycyny estetycznej
Magdalena Różczka, polska aktorka filmowa i teatralna, została ambasadorką kliniki medycyny i stomatologii estetycznej Estell. W ramach współpracy pod hasłem „Piękno otoczone profesjonalną opieką” powstał pakiet pięciu zabiegów „5 times younger”.
więcej
|
PepsiCo po miesiącach obietnic zamyka produkcję w Rosji
Koncern PepsiCo potrzebował ponad pół roku, by całkowicie zaprzestać produkcji swoich napojów w Rosji - informuje agencja Reuters.
więcej
|
Helskie słuchowisko braci Miłoszewskich podbija serca słuchaczy! Takiego wyniku nikt się nie spodziewał „Mierzeja” to najpopularniejszy serial audio tego lata. Użytkownicy aplikacji Empik Go, w której tytuł dostępny jest na wyłączność, spędzili z nim już 40 tysięcy godzin. O sukcesie historii napisanej przez wyjątkowy literacki duet i akcji promocyjnej opowiada Paweł Heba, Digital Content Creative Director w Grupie Empik. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Gazety Polskiej Codziennie" bez 5 proc. wpływów. Spółki działaczy PiS nie dostaną dywidendy
W ub.r. spółka Forum wydająca „Gazetę Polską Codziennie” zanotowała spadek przychodów o 5,1 proc. do 13,19 mln zł, a jej zysk netto skurczył się z 552,6 do 8,3 tys. zł. Większość udziałów wydawcy mają spółki Srebrna i Geranium zarządzane przez działaczy PiS.
więcej
|
Z ,,Kuriera Lubelskiego" odchodzi naczelna Sylwia Szewc-Koryszko. Polemizuje ze swoim następcą
Po 12 latach pracy z „Kuriera Lubelskiego” (Polska Press Grupa) odchodzi redaktor naczelna Sylwia Szewc-Koryszko. Współpracownikom rozesłała pożegnalny list, w którym polemizuje z ostatnim felietonem swojego następcy Wojciecha Pokory. „Zostałam wywołana do tablicy, by stanąć w obronie dawnego zespołu” - pisze.
więcej
|
Olga Drenda felietonistką ,,Tygodnika Powszechnego", Dorota Masłowska zawiesza współpracę
Olga Drenda od wydania z 28 września dołączy do felietonistek „Tygodnika Powszechnego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie pisarka Dorota Masłowska tymczasowo zawiesiła współpracę z tytułem.
więcej
|
|
|
Zbigniew Wierzchołowski dyrektorem zarządzającym Newonce. 8,5 tys. użytkowników newonce.club
Stanowisko dyrektora zarządzającego newonce.media objął Zbigniew Wierzchołowski, wcześniej związany m.in. z Cyfrowym Polsatem i Ringier Axel Springer Polska. W ub.r. firma zanotowała 13,9 mln zł przychodów i 104 tys. zł zysku netto, z jej oferty subskrypcyjnej newonce.club korzysta obecnie 8,5 tys. użytkowników.
więcej
|
Informacje na WP.pl, Onecie i Interii przyciągają na ponad pół godziny. o2.pl i Goniec z dużymi wzrostami
Na czele internetowych platform informacyjno-publicystycznych pozostaje WP.pl wyprzedzająca Onet. W tych dwóch witrynach i na Interii internauci spędzili średnio powyżej 30 minut. Dużo wzrosty osiągnęły sekcja z informacjami i publicystyką na o2.pl i serwis Goniec.pl, który półtora roku temu zastąpił Pikio.
więcej
|
YouTube wprowadza nowe opcja zarabiania dla twórców. Będzie dzielił się zyskami z Shorts
YouTube rozszerza system zarabiania w ramach programu partnerskiego do którego może dołączyć więcej twórców, pojawią się nowe sposoby zarabiania na filmach Short, a użytkownicy korzystający w swoich filmach muzykę będą mogli zarabiać na reklamach. W wersji beta debiutuje funkcja Creator Music.
więcej
|
Spada zainteresowanie subskrypcjami
Rok 2022 zatrzymał dotychczasowy trend wzrostowy w segmencie usług subskrypcyjnych. 46 proc. respondentów tegorocznej edycji badania Blue Media „Finanse Polaków w czasach postpandemicznych” deklaruje, że z nich nie korzysta. Wypadek przy pracy czy może jednak odwrócenie trendu?
więcej
|
Nowa opłata na Allegro: złotówka od sprzedanej oferty
Od listopada sprzedawcy na Allegro niekorzystający z usługi abonamentowej będą płacili dodatkowo 1 zł od każdej oferty, w której doszło do sprzedaży. Ponadto sprzedawcy z kontem zwykłym będą ponosili identyczne opłaty i prowizje jak ci z kontem firmowym.
więcej
|
TSUE zabrania rządom krajów gromadzenia danych o ruchu i lokalizacji obywateli
Trybunał Sprawiedliwości UE potwierdził w wydanym we wtorek orzeczeniu, że unijne prawo sprzeciwia się prewencyjnemu uogólnionemu i niezróżnicowanemu gromadzeniu danych o ruchu i danych dotyczących lokalizacji użytkowników komunikacji elektronicznej, z wyjątkiem przypadków poważnego zagrożenia dla bezpieczeństwa narodowego.
więcej
|
Rusza interaktywny show z celebrytami ,,Casino Star"
22 października wystartuje „Casino Star”, interaktywny celebrycki show w systemie pay-per-view (PPV(. Celebryci będą walczyć o milion złotych w pokerze, a ich karty będą widoczne dla widzów. Uczestnikami pierwszej edycji będą Marcin Dubiel, Arkadiusz Tańcula, Don Kasjo, Medusa i Stifler.
więcej
|
Dariusz Zieliński po odejściu z RASP został szefem produktu INNPoland.pl
Od września redaktorem prowadzącym portalu biznesowo-technologicznego INNPoland.pl (Grupa naTemat), został Kamil Rakosza. Do serwisu dołączył też Dariusz Zieliński, który objął stanowisko szefa produktu INNPoland.pl. Wcześniej Zieliński był szefem wydawniczym segmentu sportowego w RASP.
więcej
|
Artur Barciś w kampanii promocyjnej serwisu FlixClassic
Platforma sVOD FlixClassic z klasykami kina z całego świata ruszyła z pierwszą kampanią promującą atrakcyjne ceny dołączenia do serwisu. W komunikacji wykorzystano stop-klatkę z filmu niemego "Metropolis" oraz animowany spot, do którego głosu użyczył aktor Artur Barciś.
więcej
|
Akcje właściciela Facebooka staniały o ponad 50 proc., Zuckerberg poza TOP20 najbogatszych ludzi na świecie
Założyciel Facebooka Mark Zuckerberg wypadł z pierwszej dwudziestki rankingu najbogatszych ludzi na świecie. To konsekwencja przeceny giełdowej Meta Platforms, akcje koncernu od stycznia staniały o ponad 55 proc.
więcej
|
Nie będzie rządowego komunikatora do zdalnej pracy i nauki
Zespół cyfryzacji w kancelarii premiera wycofał się z planu stworzenia komunikatora internetowego służącego do zdalnej pracy i nauki. Komunikator miał być częścią systemu zapowiedzianego na początku ub.r.
więcej
|
SEO360 - game changer w branży SEO Po 14 latach prac przy polskich i międzynarodowych projektach SEO, których efektem było wypozycjonowanie tysięcy stron, a w konsekwencji zwiększenie przychodów klientom o dziesiątki milionów złotych lub euro, firma SEOgroup Interactive SA wypuściła na europejski rynek usługę SEO360® - najbardziej zaawansowane SEO jakie można w obecnych warunkach wykonywać, które stanowi innowację procesową i produktową, gwarantującą przy tym wzrost ruchu i przychodów, jest zatem swoistym game changerem. materiał partnerskiwięcej |
|
|