Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 6 Października 2022
 
 
 
Robert Bąkiewicz szykuje kanał telewizyjny Media Narodowe
 
Organizator Marsz Niepodległości Robert Bąkiewicz, który stoi za prawicowym kanałem internetowym Media Narodowe, planuje uruchomić stację telewizyjną pod tą samą nazwą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kanał miałby ruszyć 11 listopada, gdy odbywa się Marsz Niepodległości i trafić początkowo do sieci kablowych. Przy projekcie pracuje Piotr Barełkowski. więcej
 
 
Prawnicy o abonamencie RTV: Nie ma obowiązku dopuszczenia do kontroli samochodu lub domu
 
Kontrolerzy Poczty Polskiej sprawdzają czy mieszkańcy poszczególnych budynków i kierowcy płacą abonament radiowo-telewizyjny. Prawnicy z Kancelarii Prawnej Media w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradzają, że samo zdjęcie radioodbiornika w samochodzie nie wystarczy, a do domu lub mieszkania kontrolerów nie trzeba wpuścić. więcej
 
 
TVP uruchomiła portal dla młodzieży SwipeTo, szefem Bartłomiej Jakubowski
 
W środę uszył portal Telewizji Polskiej dla młodzieży, o nazwie SwipeTo.pl. Prace nad nim trwały dwa lata, do projektu zaproszono także firmy z branży kreatywnej – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Za branding i wygląd portalu odpowiadała Agencja 24/7, a szefem portalu jest Bartłomiej Jakubowski. więcej
 
 
Grupa MWE Networks chce wejść na GPW i przejmować spółki telekomunikacyjne. Zapowiada start platformy OTT
 
Należąca do Michała Winnickiego grupa MWE Networks chce zadebiutować na GPW. Przedsiębiorca ma w planach także nową strategię biznesową polegającą na przejmowaniu spółek telekomunikacyjnych, a także wprowadzenie na rynek nowej platformy OTT - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Prokurator bada warunki zatrudnienia Kamila Różalskiego w TVN. ,,Mam nadzieję, że postawione zostaną zarzuty"
 
Prokuratura Okręgowa w Warszawie prowadzi dochodzenie w sprawie możliwego naruszania praw pracowniczych przez TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Badana jest też kwestia płacenia składek przez pracodawcę. Sprawę zgłosił organom ścigania były operator kamery w stacji Kamil Różalski. Do tej pory przesłuchano co najmniej kilka osób. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Ringier Axel Springer Polska z większym zyskiem, wpływy 21 proc. w górę więcej
 
Fuzja TVP i Polskiego Radia, koniec abonamentu RTV? ,,Projekt radykalnych zmian" więcej
 
TVN24 na czele we wrześniu, rośnie też TVP Info. Zerowy udział News24 więcej
 
T-Mobile chciało od Elizy Michalik zapłaty za niewykonane połączenie zagraniczne. ,,Klient traktowany jak dziecko" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Redaktor/ka serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Account Manager Multi Channel Network
Dziennikarz/Dziennikarka SEO Fakt.pl Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Manager ds. sprzedaży powierzchni online Grupa ZPR Media
Redaktor/-ka - magazyn MamStartup (tematyka biznesowa) 143Media
Key Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarze, redaktorzy i wydawcy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Graphic Designer AE Smakjam
Kierownik Postprodukcji / Postproduction Manager Smakjam
Koordynator Działu Programowego (m/k) Kino Polska TV SA
Producent telewizyjno - filmowy (m/k) Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Robert Bąkiewicz szykuje kanał telewizyjny Media Narodowe

Organizator Marsz Niepodległości Robert Bąkiewicz, który stoi za prawicowym kanałem internetowym Media Narodowe, planuje uruchomić stację telewizyjną pod tą samą nazwą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kanał miałby ruszyć 11 listopada, gdy odbywa się Marsz Niepodległości i trafić początkowo do sieci kablowych. Przy projekcie pracuje Piotr Barełkowski. więcej

TVP uruchomiła portal dla młodzieży SwipeTo, szefem Bartłomiej Jakubowski

W środę uszył portal Telewizji Polskiej dla młodzieży, o nazwie SwipeTo.pl. Prace nad nim trwały dwa lata, do projektu zaproszono także firmy z branży kreatywnej – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Za branding i wygląd portalu odpowiadała Agencja 24/7, a szefem portalu jest Bartłomiej Jakubowski. więcej

Grupa MWE Networks chce wejść na GPW i przejmować spółki telekomunikacyjne. Zapowiada start platformy OTT

Należąca do Michała Winnickiego grupa MWE Networks chce zadebiutować na GPW. Przedsiębiorca ma w planach także nową strategię biznesową polegającą na przejmowaniu spółek telekomunikacyjnych, a także wprowadzenie na rynek nowej platformy OTT - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Prokurator bada warunki zatrudnienia Kamila Różalskiego w TVN. ,,Mam nadzieję, że postawione zostaną zarzuty"

Prokuratura Okręgowa w Warszawie prowadzi dochodzenie w sprawie możliwego naruszania praw pracowniczych przez TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Badana jest też kwestia płacenia składek przez pracodawcę. Sprawę zgłosił organom ścigania były operator kamery w stacji Kamil Różalski. Do tej pory przesłuchano co najmniej kilka osób. więcej

Na śmierć tradycyjnej telewizji szybko się nie zanosi. ,,TV i streaming są komplementarne"

Chociaż widzowie stopniowo odchodzą od oglądania linearnej telewizji do streamingu, to branża nie spodziewa się trzęsienia ziemi i nagłego, ogromnego spadku widowni tradycyjnej telewizji. - Telewizja i streaming są komplementarne - oceniają przedstawiciele nadawców i operatorów. więcej

UPC Polska miało 104,5 mln zł straty w 2021 roku

Operator kablowy UPC Polska, w kwietniu br. przejęty od Liberty Global przez Play, w ub.r. przy wzroście przychodów o 3,6 proc. do 1,75 mld zł ograniczył jednostkową stratę netto z 258,5 do 104,5 mln zł. Na inwestycje przeznaczył 340 mln zł. więcej

Bliski współpracownik Kurskiego stracił stanowisko w TVP

Stanisław Bortkiewicz od środy nie kieruje już biurem spraw korporacyjnych TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To jeden z najbliższych współpracowników byłego prezesa Jacka Kurskiego, na stanowisku tym pracował od 2016 roku. Według nieoficjalnych informacji, ma pozostać w spółce jako doradca zarządu, zaś jego miejsce zajął - awansujący ostatnio w spółce - Przemysław Herburt. więcej

Kanał E! Entertainment kończy nadawanie

Poświęcony szeroko pojętej rozrywce i celebrytom kanał E! Entertainment pod koniec 2022 roku zakończy nadawanie w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. NBC Universal decyzję o zamknięciu stacji tłumaczy „względami strategicznymi”. więcej

Warner Bros. Discovery uruchomi kanał filmowy w naziemnej telewizji

Amerykański koncern Warner Bros. Discovery do końca października uruchomi nowy niekodowany kanał filmowy w ramach włoskiej naziemnej telewizji cyfrowej. Firma wydzierżawiła miejsca na multipleksie, które wcześniej zajmował kanał telezakupowy. więcej

Drugi sezon ,,Kuchni" w Polsat Box Go. Produkcja oparta na rosyjskiej licencji

W serwisie Polsat Box Go pojawił się drugi sezon serialu „Kuchnia”, który oparty jest na rosyjskiej licencji. Produkcja wstępnie miała trafić do jesiennej ramówki Polsatu, ale z powodu agresji Rosji na Ukrainę emisja została przesunięta na termin późniejszy. więcej

Będzie kontynuacja jednego z najpopularniejszych seriali komediowych lat 90.

Platforma streamingowa Paramount+ oficjalnie ogłosiła, że amerykański sitcom "Frasier" doczeka się kontynuacji. Kelsey Grammer znów ma się wcielić w tytułową rolę. więcej

Streaming 130 kanałów w Netia Go, pakiet premium z treściami Telewizji Polsat w cenie 20 zł miesięcznie

W środę, 5 października Netia uruchomiła serwis streamingowy Netia Go. W jego ramach dostępny jest m.in. streaming 130 kanałów, a w ramach pakietu premium w cenie 20 zł miesięcznie można oglądać m.in. przedpremierowe treści Telewizji Polsat. więcej

Były gwiazdor serialu paradokumentalnego TVN: straszono nas zwolnieniem z pracy, jeżeli nie zrzekniemy się tantiem

Sebastian Wątroba, przez lata grający w serialu paradokumentalnym TVN „W11”, stwierdził, że aktorów straszono „zwolnieniem z pracy, zamknięciem możliwości dalszej kariery w mediach”, jeśli nie zrzekną się tantiem. Wątroba od paru lat walczy o nie w sądzie. - Obecnie przeciwko nam ZASP i TVN wytoczył armię 7 prawników!!! Którzy zrobią wszystko aby sprawa się przewlekała!!! - podkreślił. więcej

Rosyjska dziennikarka, na którą nałożono areszt domowy: załóżcie tę "bransoletkę" Putinowi

Była pracownica rosyjskiej telewizji państwowej Marina Owsiannikowa opublikowała w środę film, na którym, demonstruje nadajnik dla osoby pozostającej w areszcie domowym i apeluje do władz Rosji, by założyły go Putinowi, gdyż "to jego trzeba izolować". Na Owsiannikową nałożono areszt za protestowanie przeciwko wojnie z Ukrainą. więcej

HBO Max zamówił serial komediowy "How to Be a Bookie"

Serwis HBO Max zamówił nowy serial komediowy pt. "How to Be a Bookie". Główną rolę zagra w nim Sebastian Maniscalco, a produkcją zajmą się Chuck Lorre, Nick Bakay i Warner Bros Television. więcej

Cyfrowy Polsat analizuje zaciągnięcie dalszych kredytów i emisję obligacji

Cyfrowy Polsat rozpoczął analizę przeprowadzenia refinansowania zadłużenia swojej grupy kapitałowej, z uwzględnieniem możliwości jego zwiększenia. Firma chce finansować inwestycje w nowych obszarach, m.in. produkcji czystej energii. więcej

Samsung partnerem programu ,,Zaparowani" w Canal+ Kuchnia

8 października na antenie Canal+ Kuchnia rusza nowy program stacji pt. „Zaparowani”. Poprowadzi go Piotr Kucharski, który w 8-odcinkowym cyklu opowie o tajnikach gotowania i pieczenia na parze. Partnerem programu jest Samsung. więcej

Macierewicz: przekazałem do KRRiT materiały wskazujące na oszustwa, kłamstwa i manipulacje TVN

Przekazałem do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji materiały wskazujące na oszustwa, kłamstwa i manipulacje TVN-u, aby podjęła w tej sprawie działania - poinformował w środę podczas posiedzenia sejmowej komisji obrony narodowej szef tzw. podkomisji smoleńskiej Antoni Macierewicz. więcej

Donald Trump chce od CNN 475 mln dolarów za zniesławienie

Były prezydent USA Donald Trump pozwał stację CNN, zarzucając jej zniesławienie. Chce aż 475 milionów dolarów odszkodowania. więcej

Złota PIKE dla Witolda Kołodziejskiego, wyróżnienia dla największych nadawców

Tegorocznym laureatem Złotej PIKE w kategorii Osoba został Witold Kołodziejski, odchodzący szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Wśród nagrodzonych Tytanowym Okiem znalazły się m.in. serwis Player.pl oraz firma A+E Networks Poland oraz najwięksi nadawcy telewizyjni. więcej

Roztańczona trasa Virtual Dancer

Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Prawnicy o abonamencie RTV: Nie ma obowiązku dopuszczenia do kontroli samochodu lub domu

Kontrolerzy Poczty Polskiej sprawdzają czy mieszkańcy poszczególnych budynków i kierowcy płacą abonament radiowo-telewizyjny. Prawnicy z Kancelarii Prawnej Media w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradzają, że samo zdjęcie radioodbiornika w samochodzie nie wystarczy, a do domu lub mieszkania kontrolerów nie trzeba wpuścić. więcej

 
Muzyczne Radio z Jeleniej Góry dostępne w DAB+ w czterech miastach

W środę, 5 października Muzyczne Radio pojawiło się na multipleksie eksperymentalnym DABCAST w Warszawie, Katowicach, Gdańsku i we Wrocławiu. To oznacza, że lokalną stację z Jeleniej Góry słychać już w dziesięciu lokalizacjach w cyfrowym eterze. więcej

 
Nadawca Radia Złote Przeboje, Pogoda i Rock Radia ze stratą, ale wypłacił Agorze 12,6 mln zł dywidendy

Grupa Radiowa Agory, nadająca Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 12 proc. do 52,2 mln zł. Jej rentowność obciążyło 13 mln zł odpisu, mimo to wypłaciła Agorze 12,6 mln zł dywidendy, korzystając z kapitału zapasowego. więcej

 
Kaczyński w Polskim Radiu 24 sygnalizował Jachowiczowi, kiedy ma zacząć audycję. ,,Jurek, już!"

Prezes PiS Jarosław Kaczyński był we wtorek gościem Jerzego Jachowicza w Polskim Radiu 24. Gdy prowadzący zagapił się i nie zauważył, że może już rozpoczynać rozmowę – sygnał do tego dał sam Kaczyński, szepcząc: „Jurek, już!”. Wpadkę – emitowaną na żywo także na YouTube – wychwycili dziennikarze. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności, Radio Szczecin na drugim miejscu

Liderem rynku radiowego w Szczecinie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Lidl porównuje ceny produktów marek własnych z produktami markowymi. "To świadome działanie"

Lidl Polska w najnowszej gazetce promocyjnej zestawia ceny produktów marki własnej z wyższymi cenami produktów znanych marek. - Dzisiaj, kiedy większość Polaków zakłada pesymistyczne scenariusze i obniżenie poziomu swojego życia, promocja marek własnych jest wręcz oczywistym działaniem sieci. Tendencja do robienia oszczędnych zakupów będzie równoważona przez proponowanie tańszych zamienników -  tak właśnie jak w promocji Lidla - co będzie miało na celu nie tylko obronę marży, ale również wielkości koszyka i częstotliwości robienia zakupów - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Gonsior, niezależny konsultant i doradca marki.  więcej

Anna Putts za Tomasza Ebbiga na czele marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej

W połowie października do polskiego zespołu Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali serwisu. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Ebbiga, który odchodzi z firmy. więcej

Ipsos Polska tworzy dział badań społeczno-politycznych. Na czele Joanna Skrzyńska

Joanna Skrzyńska objęła objęła stanowisko public affairs leadera w Ipsos Polska. Zajmie się tworzeniem nowego działu. więcej

Przemysław Bogdanowicz i Kuba Pietrzak laureatami KTR Hall of Fame 2022

Reżyser dźwięku Kuba Pietrza oraz wiceprezes i dyrektor kreatywny Agencji 2012 Przemysław Bogdanowicz zostali laureatami nagrody KTR Hall of Fame 2022, przyznawanej osobom szczególnie zasłużonym dla polskiej branży reklamy. więcej

Ruszyła kampania "Jesień niskich cen w OBI"

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marketów budowlanych OBI w ramach platformy: "Zrobisz to z OBI". Tym razem akcja promocyjna o nazwie "Jesień Niskich Cen" pozwala klientom na wybór setek produktów w obniżonych cenach, które pomogą w remontach kuchni, łazienki i salonu. więcej

Szwajcarski McDonald's zaczął przyjmować płatności w kryptowalutach

W restauracjach McDonald's w miejscowości Lugano w Szwajcarii klienci mogą płacić cyfrową walutą. więcej

Tomasz Bartnik szefem social mediów w PLL LOT

Tomasz Bartnik objął stanowisko head of social media w PLL LOT. Przez ostatni rok pracował w Nice To Fit You. więcej

Rafał Mietelski przeszedł do Saatchi&Saatchi

Do zespołu agencji reklamowej Saatchi&Saatchi (należy do Publicis Groupe) dołączył Rafał Mietelski, obejmując stanowisko account directora. więcej

Firmy energetyczne w kampanii przekonują, że drogi prąd ,,to też broń Putina"

Organizacja zrzeszająca czołowe firmy energetyczne rozpoczęła kampanię „Walczymy o Polską Niezależność” podkreślającą, że za wysokimi cenami prądu stoi polityka Rosji. więcej

MediaMarkt stawia na nową platformę komunikacji "Let's Go"

Ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt pod hasłem „Let’s Go!”. więcej

Lilou rozpoczyna współpracę z Euvic 360 e-com

Agencja technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z marką personalizowanej biżuterii Lilou. więcej

Empik będzie sprzedawał reklamy na swojej platformie internetowej

Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla partnerów o platformę Empik Ads do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych. więcej

IKEA przekonuje "Nie uwierzysz, jak pasuje!"

IKEA rozpoczęła kampanię pod hasłem "Nie uwierzysz, jak pasuje!", której stylistyka nawiązuje do seriali znanych z lat 80. Marka podkreśla w niej, że jej produkty są piękne i funkcjonalne. więcej

Większy zespół w Grupie PZL i agencji Buzzgrow

Zespół agencji reklamowej PZL wzmocniły Pola Gretkowska, Ivanna Vovk oraz Julia Krawczyk, a do agencji Buzzgrow dołączył Kamil Gajdek. więcej

Marie i Zuza nowymi ambasadorkami programu Spotify Equal

W październiku polskimi ambasadorkami programu Spotify Equal są Marie i Zuza, autorki nowego singla „Hide And Seek” wydanego przez thecutestlabel. więcej

Nowe art directorki wzmacniają Cape Morris

Agencja Cape Morris powiększa zespół o dwie nowe art directorki - do teamu kreatywnego agencji dołączyły Teresa Chylińska-Kur i Marta Sot-Ordysińska.   więcej

Samsung partnerem programu ,,Zaparowani" w Canal+ Kuchnia

8 października na antenie Canal+ Kuchnia rusza nowy program stacji pt. „Zaparowani”. Poprowadzi go Piotr Kucharski, który w 8-odcinkowym cyklu opowie o tajnikach gotowania i pieczenia na parze. Partnerem programu jest Samsung. więcej

Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA

4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production. więcej

Roztańczona trasa Virtual Dancer

Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Ringier Axel Springer Polska z większym zyskiem, wpływy 21 proc. w górę

W ub.r. Ringier Axel Springer Polska przy wzroście przychodów o 20,8 proc. do 663,3 mln zł zwiększył zysk netto z 23 do 33,5 mln zł. Najmocniej urosły wpływy firmy z reklam internetowych. więcej

Ewelina Kołodziej odeszła z Noizz.pl. Dołączyła do serwisu internetowego Vogue'a

Po sześciu latach Ewelina Kołodziej rozstała się z serwisem Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska). Od października jest redaktorką Vogue.pl, a także zajmuje się tam prowadzeniem konta na Instagramie. więcej

Prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie nieprawidłowości w ,,Newsweeku"

Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo, mające wyjaśnić co działo się w redakcji „Newsweeka” za czasów, gdy kierował nią Tomasz Lis - podała Wirtualna Polska. To efekt zawiadomień, jakie latem wpłynęły do prokuratury, a dotyczących m.in. molestowania seksualnego i naruszania praw pracowniczych. W czerwcu WP opisała, że w „Newsweeku” mogło dochodzić do łamania praw pracowniczych, co podwładni Lisa zgłaszali wydawcy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Sandra Kubicka żąda od instagramerki 200 tys. zł za naruszenie dóbr osobistych. Spór o suplement diety

Celebrytka i modelka Sandra Kubicka zarzuciła influencerce Katarzynie Danikło (działającej na Instaggramie "Pani od jakości"), że naruszyła jej dobra osobiste, opisując w social mediach sygnowany jej nazwiskiem suplement diety Feminine Health. Łącznie prawnicy Kubickiej zażądali od Danikło 200 tysięcy złotych, w tym 150 ty. na cele charytatywne. więcej

Grupa naTemat zwiększyła wpływy o jedną trzecią, bez dywidendy dla Lisa i Jędrzejczyka

Trzy spółki wydające serwisy z Grupy naTemat w ub.r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 31 proc. do 16,02 mln zł i 2,9 mln zł zysku netto. Zdecydowanie największa firma Glob360 nie wypłaci dywidendy swoim udziałowcom Tomaszowi Lisowi i Robertowi Jędrzejczykowi. więcej

RASP przed Allegro i WP. W dół o2.pl i Eurozet (Mediapanel z września)

We wrześniu serwisy i aplikacje Ringier Axel Springer Polska miały więcej użytkowników niż te Grupy Allegro i Grupy Wirtualna Polska. Znacznie zmalała odwiedzalność o2.pl i platform internetowych Eurozetu. więcej

Instagram debiutuje reklamami w kanałach profili użytkowników

Instagram (Meta) debiutuje reklamami w kanałach profili użytkowników. Mają one pomóc platformie odrobić straty w przychodach z reklam. więcej

Anna Putts za Tomasza Ebbiga na czele marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej

W połowie października do polskiego zespołu Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali serwisu. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Ebbiga, który odchodzi z firmy. więcej

Wpływy Answear 50 proc. w górę, pomogło wznowienie sprzedaży na Ukrainie

Platforma e-commerce z odzieżą Answear wstępnie szacuje, że sprzedaż online spółki wzrosła w III kw. rdr o 51 proc. do 244 mln zł. Przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wyniosły w tym okresie 233 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 50 proc. - poinformowała spółka w komunikacie. więcej

Facebook ma nowe narzędzia do personalizacji Aktualności

Meta ogłasza nowe funkcje, które pozwolą dostosować to, co użytkownicy Facebooka widzą w swoich Aktualnościach. Użytkownicy od teraz mogą wybrać opcję Show more (Wyświetl więcej) lub Show less (Wyświetl mniej) przy postach znajomych lub społeczności oraz przy treściach polecanych przez Facebooka. więcej

Streaming 130 kanałów w Netia Go, pakiet premium z treściami Telewizji Polsat w cenie 20 zł miesięcznie

W środę, 5 października Netia uruchomiła serwis streamingowy Netia Go. W jego ramach dostępny jest m.in. streaming 130 kanałów, a w ramach pakietu premium w cenie 20 zł miesięcznie można oglądać m.in. przedpremierowe treści Telewizji Polsat. więcej

Marcin Dorociński w obsadzie serialu Netfliksa ,,Wikingowie: Walhalla"

Marcin Dorociński dołączył do obsady drugiego sezonu serialu Netfliksa "Wikingowie: Walhalla". więcej

Empik będzie sprzedawał reklamy na swojej platformie internetowej

Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla partnerów o platformę Empik Ads do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych. więcej

Radosław Tyszko i Grzegorz Kruk w zespole IAI

Do zespołu spółki zajmującej się handlem internetowym IAI dołączają Radosław Tyszko w roli chief commercial officera i Grzegorz Kruk, jako vice presidenta business development i M&A. więcej

,,Wielka woda" nowym serialem Netfliksa. "Wody nie leją, a przyjemność wielka"

Netflix od kilku lat testuje polską widownię sięgając w swoich lokalnych produkcjach po różne gatunki i tematy - od dystopijnych wizji („1983”) przez oryginalne kino dla nastolatków („Bejbi Blues”) po progresywną obyczajowo satyrę („Królowa”). „Wielka woda” to sześcioodcinkowy serial katastroficzny o powodzi, jaka nawiedziła Wrocław i okolice w 1997 roku i chyba najlepsza rzecz, jaką platforma zrealizowała w Polsce. więcej

Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami

Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Ipsos Polska tworzy dział badań społeczno-politycznych. Na czele Joanna Skrzyńska

Joanna Skrzyńska objęła objęła stanowisko public affairs leadera w Ipsos Polska. Zajmie się tworzeniem nowego działu. więcej

Polski rynek rozrywki i mediów wart 12 mld dolarów. Jego wzrost będzie szybszy niż globalnie

Wartość polskiego rynku rozrywki i mediów wyniesie w 2022 roku 12,3 mld dolarów, a w kolejnych latach będzie on rosnąć o 4,4 proc. w skali roku, co da nam dynamikę wyższą niż średnio na świecie - wynika z polskiej edycji raportu “Global Entertainment & Media Outlook 2022–2026”, opracowanego przez PwC Polska. Przychody z dostępu do internetu, największego sektora na tym rynku, to już 2,7 mld dolarów. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Tailor Made PR poprowadzi relacje mediowe dla marki Gum

Tailor Made PR odpowiada za zarządzanie relacjami mediowymi japońskiej marki Gum (Sunstar Europe), oferującej produkty do codziennej pielęgnacji jamy ustnej. więcej

Mateusz Konwerski z awansem w LoveBrands Group

Mateusz Konwerski został awansowany w LoveBrands Medical (LoveBrands Group) z dotychczasowego stanowiska communications consultanta na senior communications consultanta. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
UPC Polska miało 104,5 mln zł straty w 2021 roku
Instagram debiutuje reklamami w kanałach profili użytkowników
Facebook ma nowe narzędzia do personalizacji Aktualności
Szwajcarski McDonald's zaczął przyjmować płatności w kryptowalutach
Streaming 130 kanałów w Netia Go, pakiet premium z treściami Telewizji Polsat w cenie 20 zł miesięcznie
Ten Square Games: przez kwartał 137 mln zł wpływów od graczy
Specjalne gry wideo poprawiają uwagę i pamięć u seniorów
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj