|
|
|
|
|
|
|
Robert Bąkiewicz szykuje kanał telewizyjny Media Narodowe
Organizator Marsz Niepodległości Robert Bąkiewicz, który stoi za prawicowym kanałem internetowym Media Narodowe, planuje uruchomić stację telewizyjną pod tą samą nazwą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kanał miałby ruszyć 11 listopada, gdy odbywa się Marsz Niepodległości i trafić początkowo do sieci kablowych. Przy projekcie pracuje Piotr Barełkowski.
więcej
|
TVP uruchomiła portal dla młodzieży SwipeTo, szefem Bartłomiej Jakubowski
W środę uszył portal Telewizji Polskiej dla młodzieży, o nazwie SwipeTo.pl. Prace nad nim trwały dwa lata, do projektu zaproszono także firmy z branży kreatywnej – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Za branding i wygląd portalu odpowiadała Agencja 24/7, a szefem portalu jest Bartłomiej Jakubowski.
więcej
|
Grupa MWE Networks chce wejść na GPW i przejmować spółki telekomunikacyjne. Zapowiada start platformy OTT
Należąca do Michała Winnickiego grupa MWE Networks chce zadebiutować na GPW. Przedsiębiorca ma w planach także nową strategię biznesową polegającą na przejmowaniu spółek telekomunikacyjnych, a także wprowadzenie na rynek nowej platformy OTT - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prokurator bada warunki zatrudnienia Kamila Różalskiego w TVN. ,,Mam nadzieję, że postawione zostaną zarzuty"
Prokuratura Okręgowa w Warszawie prowadzi dochodzenie w sprawie możliwego naruszania praw pracowniczych przez TVN - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Badana jest też kwestia płacenia składek przez pracodawcę. Sprawę zgłosił organom ścigania były operator kamery w stacji Kamil Różalski. Do tej pory przesłuchano co najmniej kilka osób.
więcej
|
Na śmierć tradycyjnej telewizji szybko się nie zanosi. ,,TV i streaming są komplementarne"
Chociaż widzowie stopniowo odchodzą od oglądania linearnej telewizji do streamingu, to branża nie spodziewa się trzęsienia ziemi i nagłego, ogromnego spadku widowni tradycyjnej telewizji. - Telewizja i streaming są komplementarne - oceniają przedstawiciele nadawców i operatorów.
więcej
|
UPC Polska miało 104,5 mln zł straty w 2021 roku
Operator kablowy UPC Polska, w kwietniu br. przejęty od Liberty Global przez Play, w ub.r. przy wzroście przychodów o 3,6 proc. do 1,75 mld zł ograniczył jednostkową stratę netto z 258,5 do 104,5 mln zł. Na inwestycje przeznaczył 340 mln zł.
więcej
|
Bliski współpracownik Kurskiego stracił stanowisko w TVP
Stanisław Bortkiewicz od środy nie kieruje już biurem spraw korporacyjnych TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To jeden z najbliższych współpracowników byłego prezesa Jacka Kurskiego, na stanowisku tym pracował od 2016 roku. Według nieoficjalnych informacji, ma pozostać w spółce jako doradca zarządu, zaś jego miejsce zajął - awansujący ostatnio w spółce - Przemysław Herburt.
więcej
|
Kanał E! Entertainment kończy nadawanie
Poświęcony szeroko pojętej rozrywce i celebrytom kanał E! Entertainment pod koniec 2022 roku zakończy nadawanie w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. NBC Universal decyzję o zamknięciu stacji tłumaczy „względami strategicznymi”.
więcej
|
Warner Bros. Discovery uruchomi kanał filmowy w naziemnej telewizji
Amerykański koncern Warner Bros. Discovery do końca października uruchomi nowy niekodowany kanał filmowy w ramach włoskiej naziemnej telewizji cyfrowej. Firma wydzierżawiła miejsca na multipleksie, które wcześniej zajmował kanał telezakupowy.
więcej
|
Drugi sezon ,,Kuchni" w Polsat Box Go. Produkcja oparta na rosyjskiej licencji
W serwisie Polsat Box Go pojawił się drugi sezon serialu „Kuchnia”, który oparty jest na rosyjskiej licencji. Produkcja wstępnie miała trafić do jesiennej ramówki Polsatu, ale z powodu agresji Rosji na Ukrainę emisja została przesunięta na termin późniejszy.
więcej
|
Będzie kontynuacja jednego z najpopularniejszych seriali komediowych lat 90.
Platforma streamingowa Paramount+ oficjalnie ogłosiła, że amerykański sitcom "Frasier" doczeka się kontynuacji. Kelsey Grammer znów ma się wcielić w tytułową rolę.
więcej
|
Streaming 130 kanałów w Netia Go, pakiet premium z treściami Telewizji Polsat w cenie 20 zł miesięcznie
W środę, 5 października Netia uruchomiła serwis streamingowy Netia Go. W jego ramach dostępny jest m.in. streaming 130 kanałów, a w ramach pakietu premium w cenie 20 zł miesięcznie można oglądać m.in. przedpremierowe treści Telewizji Polsat.
więcej
|
Były gwiazdor serialu paradokumentalnego TVN: straszono nas zwolnieniem z pracy, jeżeli nie zrzekniemy się tantiem
Sebastian Wątroba, przez lata grający w serialu paradokumentalnym TVN „W11”, stwierdził, że aktorów straszono „zwolnieniem z pracy, zamknięciem możliwości dalszej kariery w mediach”, jeśli nie zrzekną się tantiem. Wątroba od paru lat walczy o nie w sądzie. - Obecnie przeciwko nam ZASP i TVN wytoczył armię 7 prawników!!! Którzy zrobią wszystko aby sprawa się przewlekała!!! - podkreślił.
więcej
|
Rosyjska dziennikarka, na którą nałożono areszt domowy: załóżcie tę "bransoletkę" Putinowi
Była pracownica rosyjskiej telewizji państwowej Marina Owsiannikowa opublikowała w środę film, na którym, demonstruje nadajnik dla osoby pozostającej w areszcie domowym i apeluje do władz Rosji, by założyły go Putinowi, gdyż "to jego trzeba izolować". Na Owsiannikową nałożono areszt za protestowanie przeciwko wojnie z Ukrainą.
więcej
|
HBO Max zamówił serial komediowy "How to Be a Bookie"
Serwis HBO Max zamówił nowy serial komediowy pt. "How to Be a Bookie". Główną rolę zagra w nim Sebastian Maniscalco, a produkcją zajmą się Chuck Lorre, Nick Bakay i Warner Bros Television.
więcej
|
Cyfrowy Polsat analizuje zaciągnięcie dalszych kredytów i emisję obligacji
Cyfrowy Polsat rozpoczął analizę przeprowadzenia refinansowania zadłużenia swojej grupy kapitałowej, z uwzględnieniem możliwości jego zwiększenia. Firma chce finansować inwestycje w nowych obszarach, m.in. produkcji czystej energii.
więcej
|
Samsung partnerem programu ,,Zaparowani" w Canal+ Kuchnia
8 października na antenie Canal+ Kuchnia rusza nowy program stacji pt. „Zaparowani”. Poprowadzi go Piotr Kucharski, który w 8-odcinkowym cyklu opowie o tajnikach gotowania i pieczenia na parze. Partnerem programu jest Samsung.
więcej
|
Macierewicz: przekazałem do KRRiT materiały wskazujące na oszustwa, kłamstwa i manipulacje TVN
Przekazałem do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji materiały wskazujące na oszustwa, kłamstwa i manipulacje TVN-u, aby podjęła w tej sprawie działania - poinformował w środę podczas posiedzenia sejmowej komisji obrony narodowej szef tzw. podkomisji smoleńskiej Antoni Macierewicz.
więcej
|
Donald Trump chce od CNN 475 mln dolarów za zniesławienie
Były prezydent USA Donald Trump pozwał stację CNN, zarzucając jej zniesławienie. Chce aż 475 milionów dolarów odszkodowania.
więcej
|
Złota PIKE dla Witolda Kołodziejskiego, wyróżnienia dla największych nadawców
Tegorocznym laureatem Złotej PIKE w kategorii Osoba został Witold Kołodziejski, odchodzący szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Wśród nagrodzonych Tytanowym Okiem znalazły się m.in. serwis Player.pl oraz firma A+E Networks Poland oraz najwięksi nadawcy telewizyjni.
więcej
|
Roztańczona trasa Virtual Dancer Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prawnicy o abonamencie RTV: Nie ma obowiązku dopuszczenia do kontroli samochodu lub domu
Kontrolerzy Poczty Polskiej sprawdzają czy mieszkańcy poszczególnych budynków i kierowcy płacą abonament radiowo-telewizyjny. Prawnicy z Kancelarii Prawnej Media w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradzają, że samo zdjęcie radioodbiornika w samochodzie nie wystarczy, a do domu lub mieszkania kontrolerów nie trzeba wpuścić.
więcej
|
|
Muzyczne Radio z Jeleniej Góry dostępne w DAB+ w czterech miastach
W środę, 5 października Muzyczne Radio pojawiło się na multipleksie eksperymentalnym DABCAST w Warszawie, Katowicach, Gdańsku i we Wrocławiu. To oznacza, że lokalną stację z Jeleniej Góry słychać już w dziesięciu lokalizacjach w cyfrowym eterze.
więcej
|
|
Nadawca Radia Złote Przeboje, Pogoda i Rock Radia ze stratą, ale wypłacił Agorze 12,6 mln zł dywidendy
Grupa Radiowa Agory, nadająca Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda i Rock Radio, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 12 proc. do 52,2 mln zł. Jej rentowność obciążyło 13 mln zł odpisu, mimo to wypłaciła Agorze 12,6 mln zł dywidendy, korzystając z kapitału zapasowego.
więcej
|
|
Kaczyński w Polskim Radiu 24 sygnalizował Jachowiczowi, kiedy ma zacząć audycję. ,,Jurek, już!"
Prezes PiS Jarosław Kaczyński był we wtorek gościem Jerzego Jachowicza w Polskim Radiu 24. Gdy prowadzący zagapił się i nie zauważył, że może już rozpoczynać rozmowę – sygnał do tego dał sam Kaczyński, szepcząc: „Jurek, już!”. Wpadkę – emitowaną na żywo także na YouTube – wychwycili dziennikarze.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności, Radio Szczecin na drugim miejscu
Liderem rynku radiowego w Szczecinie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Lidl porównuje ceny produktów marek własnych z produktami markowymi. "To świadome działanie"
Lidl Polska w najnowszej gazetce promocyjnej zestawia ceny produktów marki własnej z wyższymi cenami produktów znanych marek. - Dzisiaj, kiedy większość Polaków zakłada pesymistyczne scenariusze i obniżenie poziomu swojego życia, promocja marek własnych jest wręcz oczywistym działaniem sieci. Tendencja do robienia oszczędnych zakupów będzie równoważona przez proponowanie tańszych zamienników - tak właśnie jak w promocji Lidla - co będzie miało na celu nie tylko obronę marży, ale również wielkości koszyka i częstotliwości robienia zakupów - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Gonsior, niezależny konsultant i doradca marki.
więcej
|
Anna Putts za Tomasza Ebbiga na czele marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej
W połowie października do polskiego zespołu Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali serwisu. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Ebbiga, który odchodzi z firmy.
więcej
|
Ipsos Polska tworzy dział badań społeczno-politycznych. Na czele Joanna Skrzyńska
Joanna Skrzyńska objęła objęła stanowisko public affairs leadera w Ipsos Polska. Zajmie się tworzeniem nowego działu.
więcej
|
Przemysław Bogdanowicz i Kuba Pietrzak laureatami KTR Hall of Fame 2022
Reżyser dźwięku Kuba Pietrza oraz wiceprezes i dyrektor kreatywny Agencji 2012 Przemysław Bogdanowicz zostali laureatami nagrody KTR Hall of Fame 2022, przyznawanej osobom szczególnie zasłużonym dla polskiej branży reklamy.
więcej
|
Ruszyła kampania "Jesień niskich cen w OBI"
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marketów budowlanych OBI w ramach platformy: "Zrobisz to z OBI". Tym razem akcja promocyjna o nazwie "Jesień Niskich Cen" pozwala klientom na wybór setek produktów w obniżonych cenach, które pomogą w remontach kuchni, łazienki i salonu.
więcej
|
Szwajcarski McDonald's zaczął przyjmować płatności w kryptowalutach
W restauracjach McDonald's w miejscowości Lugano w Szwajcarii klienci mogą płacić cyfrową walutą.
więcej
|
Tomasz Bartnik szefem social mediów w PLL LOT
Tomasz Bartnik objął stanowisko head of social media w PLL LOT. Przez ostatni rok pracował w Nice To Fit You.
więcej
|
Rafał Mietelski przeszedł do Saatchi&Saatchi
Do zespołu agencji reklamowej Saatchi&Saatchi (należy do Publicis Groupe) dołączył Rafał Mietelski, obejmując stanowisko account directora.
więcej
|
Firmy energetyczne w kampanii przekonują, że drogi prąd ,,to też broń Putina"
Organizacja zrzeszająca czołowe firmy energetyczne rozpoczęła kampanię „Walczymy o Polską Niezależność” podkreślającą, że za wysokimi cenami prądu stoi polityka Rosji.
więcej
|
MediaMarkt stawia na nową platformę komunikacji "Let's Go"
Ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt pod hasłem „Let’s Go!”.
więcej
|
Lilou rozpoczyna współpracę z Euvic 360 e-com
Agencja technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z marką personalizowanej biżuterii Lilou.
więcej
|
Empik będzie sprzedawał reklamy na swojej platformie internetowej
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla partnerów o platformę Empik Ads do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych.
więcej
|
IKEA przekonuje "Nie uwierzysz, jak pasuje!"
IKEA rozpoczęła kampanię pod hasłem "Nie uwierzysz, jak pasuje!", której stylistyka nawiązuje do seriali znanych z lat 80. Marka podkreśla w niej, że jej produkty są piękne i funkcjonalne.
więcej
|
Większy zespół w Grupie PZL i agencji Buzzgrow
Zespół agencji reklamowej PZL wzmocniły Pola Gretkowska, Ivanna Vovk oraz Julia Krawczyk, a do agencji Buzzgrow dołączył Kamil Gajdek.
więcej
|
Marie i Zuza nowymi ambasadorkami programu Spotify Equal
W październiku polskimi ambasadorkami programu Spotify Equal są Marie i Zuza, autorki nowego singla „Hide And Seek” wydanego przez thecutestlabel.
więcej
|
Nowe art directorki wzmacniają Cape Morris
Agencja Cape Morris powiększa zespół o dwie nowe art directorki - do teamu kreatywnego agencji dołączyły Teresa Chylińska-Kur
i Marta Sot-Ordysińska.
więcej
|
Samsung partnerem programu ,,Zaparowani" w Canal+ Kuchnia
8 października na antenie Canal+ Kuchnia rusza nowy program stacji pt. „Zaparowani”. Poprowadzi go Piotr Kucharski, który w 8-odcinkowym cyklu opowie o tajnikach gotowania i pieczenia na parze. Partnerem programu jest Samsung.
więcej
|
Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
więcej
|
Roztańczona trasa Virtual Dancer Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ringier Axel Springer Polska z większym zyskiem, wpływy 21 proc. w górę
W ub.r. Ringier Axel Springer Polska przy wzroście przychodów o 20,8 proc. do 663,3 mln zł zwiększył zysk netto z 23 do 33,5 mln zł. Najmocniej urosły wpływy firmy z reklam internetowych.
więcej
|
Ewelina Kołodziej odeszła z Noizz.pl. Dołączyła do serwisu internetowego Vogue'a
Po sześciu latach Ewelina Kołodziej rozstała się z serwisem Noizz.pl (Ringier Axel Springer Polska). Od października jest redaktorką Vogue.pl, a także zajmuje się tam prowadzeniem konta na Instagramie.
więcej
|
Prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie nieprawidłowości w ,,Newsweeku"
Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo, mające wyjaśnić co działo się w redakcji „Newsweeka” za czasów, gdy kierował nią Tomasz Lis - podała Wirtualna Polska. To efekt zawiadomień, jakie latem wpłynęły do prokuratury, a dotyczących m.in. molestowania seksualnego i naruszania praw pracowniczych. W czerwcu WP opisała, że w „Newsweeku” mogło dochodzić do łamania praw pracowniczych, co podwładni Lisa zgłaszali wydawcy.
więcej
|
|
|
Sandra Kubicka żąda od instagramerki 200 tys. zł za naruszenie dóbr osobistych. Spór o suplement diety
Celebrytka i modelka Sandra Kubicka zarzuciła influencerce Katarzynie Danikło (działającej na Instaggramie "Pani od jakości"), że naruszyła jej dobra osobiste, opisując w social mediach sygnowany jej nazwiskiem suplement diety Feminine Health. Łącznie prawnicy Kubickiej zażądali od Danikło 200 tysięcy złotych, w tym 150 ty. na cele charytatywne.
więcej
|
Grupa naTemat zwiększyła wpływy o jedną trzecią, bez dywidendy dla Lisa i Jędrzejczyka
Trzy spółki wydające serwisy z Grupy naTemat w ub.r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 31 proc. do 16,02 mln zł i 2,9 mln zł zysku netto. Zdecydowanie największa firma Glob360 nie wypłaci dywidendy swoim udziałowcom Tomaszowi Lisowi i Robertowi Jędrzejczykowi.
więcej
|
RASP przed Allegro i WP. W dół o2.pl i Eurozet (Mediapanel z września)
We wrześniu serwisy i aplikacje Ringier Axel Springer Polska miały więcej użytkowników niż te Grupy Allegro i Grupy Wirtualna Polska. Znacznie zmalała odwiedzalność o2.pl i platform internetowych Eurozetu.
więcej
|
Instagram debiutuje reklamami w kanałach profili użytkowników
Instagram (Meta) debiutuje reklamami w kanałach profili użytkowników. Mają one pomóc platformie odrobić straty w przychodach z reklam.
więcej
|
Anna Putts za Tomasza Ebbiga na czele marketingu Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej
W połowie października do polskiego zespołu Netflix dołączy Anna Putts, obejmując stanowisko dyrektorki marketingu CEE. Będzie odpowiadała za tworzenie strategii marketingowej serwisu w regionie oraz promocję filmów i seriali serwisu. Zastąpi na tym stanowisku Tomasza Ebbiga, który odchodzi z firmy.
więcej
|
Wpływy Answear 50 proc. w górę, pomogło wznowienie sprzedaży na Ukrainie
Platforma e-commerce z odzieżą Answear wstępnie szacuje, że sprzedaż online spółki wzrosła w III kw. rdr o 51 proc. do 244 mln zł. Przychody ze sprzedaży, według sprawozdawczości MSSF, wyniosły w tym okresie 233 mln zł, co oznacza wzrost rdr o 50 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.
więcej
|
Facebook ma nowe narzędzia do personalizacji Aktualności
Meta ogłasza nowe funkcje, które pozwolą dostosować to, co użytkownicy Facebooka widzą w swoich Aktualnościach. Użytkownicy od teraz mogą wybrać opcję Show more (Wyświetl więcej) lub Show less (Wyświetl mniej) przy postach znajomych lub społeczności oraz przy treściach polecanych przez Facebooka.
więcej
|
Streaming 130 kanałów w Netia Go, pakiet premium z treściami Telewizji Polsat w cenie 20 zł miesięcznie
W środę, 5 października Netia uruchomiła serwis streamingowy Netia Go. W jego ramach dostępny jest m.in. streaming 130 kanałów, a w ramach pakietu premium w cenie 20 zł miesięcznie można oglądać m.in. przedpremierowe treści Telewizji Polsat.
więcej
|
Marcin Dorociński w obsadzie serialu Netfliksa ,,Wikingowie: Walhalla"
Marcin Dorociński dołączył do obsady drugiego sezonu serialu Netfliksa "Wikingowie: Walhalla".
więcej
|
Empik będzie sprzedawał reklamy na swojej platformie internetowej
Empik powiększa ofertę reklamową i zestaw narzędzi promocyjnych dla partnerów o platformę Empik Ads do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych.
więcej
|
Radosław Tyszko i Grzegorz Kruk w zespole IAI
Do zespołu spółki zajmującej się handlem internetowym IAI dołączają Radosław Tyszko w roli chief commercial officera i Grzegorz Kruk, jako vice presidenta business development i M&A.
więcej
|
,,Wielka woda" nowym serialem Netfliksa. "Wody nie leją, a przyjemność wielka"
Netflix od kilku lat testuje polską widownię sięgając w swoich lokalnych produkcjach po różne gatunki i tematy - od dystopijnych wizji („1983”) przez oryginalne kino dla nastolatków („Bejbi Blues”) po progresywną obyczajowo satyrę („Królowa”). „Wielka woda” to sześcioodcinkowy serial katastroficzny o powodzi, jaka nawiedziła Wrocław i okolice w 1997 roku i chyba najlepsza rzecz, jaką platforma zrealizowała w Polsce.
więcej
|
Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów. materiał partnerskiwięcej |
|
|