Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 11 Października 2022
 
 
 
Świrski przewodniczącym KRRiT. ,,PiS postanowiło iść na wojnę z mediami"
 
W poniedziałek Maciej Świrski został przewodniczącym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W internecie bez trudu można znaleźć wypowiedzi, gdzie mocno krytykuje TVN. Byli szefowie i członkowie KRRiT w rozmowie z Wirtualnemedia.pl spodziewają się zaostrzenia kursu regulatora wobec prywatnych nadawców. więcej
 
 
8,8 tys. widzów śledzi nowy kanał TVP Nauka. Ponad połowę widowni stanowią emeryci
 
Nowy kanał TVP Nauka tygodniu nadawania ogląda średnio 8,8 tys. widzów, co daje stacji 0,16 proc. udziału w rynku. Z profilu widowni wynika, że kanał śledzą głównie emeryci, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim - wynika z raportu wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Paczki InPostu nie odbierzemy już z Żabki. Koniec współpracy
 
InPost i Żabka Polska zakończyły pilotażową współpracę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Klienci nie mogą już odbierać ani nadawać przesyłek InPost w sklepach Żabka ani wybierać sklepu Żabka oraz Paczkomatów znajdujących się w tych sklepach jako punktów odbioru przesyłek. więcej
 
 
RMF FM ma 18,8 pkt. proc. przewagi na Radiem ZET. Rekordowy słuchalność TOK FM
 
W trzecim kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, którego przewaga w udziale nad drugim Radiem ZET wyniosła 18,8 pkt. proc. Stacja pochwalić się mogła również największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazło się Radio ZET. Najwyższy udział w historii nadawania odnotowało TOK FM - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
AWX i Cheil wygrały przetarg reklamowy PKO BP
 
Przetarg na obsługę reklamową PKO Banku Polskiego wygrały spółka AWX oraz agencja Cheil - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVP Seriale i TVP HD naziemnie? ,,Warunkiem dostępność częstotliwości" więcej
 
Cichopek i Kurzajewski ujawnili na antenie TVP2, że są parą. ,,Decyzja zrozumiała, choć niebezpieczna" więcej
 
Mało kto słyszał o tej aplikacji, a już skopiował ją TikTok. Czym jest BeReal? więcej
 
TVP druga po chińskiej CCTV. "Chce mieć, więc zrobimy TVP Księżyc" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Dokumentalista TVN24, TVN24 GO oraz Faktów TVN Lokalizacja- Katowice TVN Warner Bros. Discovery
Dokumentalista/ Researcher TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Dokumentalista Fakty TVN Warner Bros. Discovery
Asystent/Asystentka Reportera "Czarno na Białym" TVN Warner Bros. Discovery
Programme Planner - Specjalista ds. Ramówki (kanał Stopklatka) Kino Polska TV SA
Redaktor/ka serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Account Manager Multi Channel Network
Manager ds. sprzedaży powierzchni online Grupa ZPR Media
Redaktor/-ka - magazyn MamStartup (tematyka biznesowa) 143Media
Key Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarze, redaktorzy i wydawcy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Koordynator Działu Programowego (m/k) Kino Polska TV SA
Producent telewizyjno - filmowy (m/k) Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
8,8 tys. widzów śledzi nowy kanał TVP Nauka. Ponad połowę widowni stanowią emeryci

Nowy kanał TVP Nauka tygodniu nadawania ogląda średnio 8,8 tys. widzów, co daje stacji 0,16 proc. udziału w rynku. Z profilu widowni wynika, że kanał śledzą głównie emeryci, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim - wynika z raportu wirtualnemedia.pl. więcej

Fundacja Lux Veritatis: 10 mln zł więcej z darowizn, wpływy TV Trwam 200 tys. zł w górę

W ub.r. Fundacja Lux Veritatis przy wzroście przychodów o 22,6 proc. do 56,4 mln zł osiągnęła 1,4 mln zł zysku netto. Wpływy z Telewizji Trwam zwiększyły się o 1,7 proc. do 12,06 mln zł. Natomiast niewielkie straty zanotowały dwie należące do fundacji spółki geotermiczne. więcej

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski pozostają w ,,Pytaniu na śniadanie". ,,Nie ma zależności służbowych"

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, którzy ujawnili niedawno, że są parą w życiu prywatnym, będą nadal razem prowadzić „Pytania na śniadanie” w TVP2. Telewizja Polska tłumaczy, że między prezenterami nie ma zależności służbowych. więcej

Vectra zaktualizuje oprogramowanie na dekoderach. Zmieni się m.in. EPG

Operator kablowy Vectra zachęca abonentów do udziału w testach nowego oprogramowania na dekodery. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, zmiany obejmą TV Smart 4K Box. Jeśli próby wypadną pozytywnie, to pierwsze aktualizacje nastąpią w przyszłym tygodniu. więcej

Drugi sezon ,,Farmy" od stycznia w Polsacie

W styczniu 2023 roku Polsat rozpocznie emisję drugiego sezonu reality-show „Farma”, który bez zmian będą prowadzić Ilona Krawczyńska i Marcelina Zawadzka - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zdjęcia do programu były realizowane wczesnym latem. więcej

Nowy pakiet Polsat Box Go za 15 zł miesięcznie

W kwietniu serwis streamingowy Polsat Box Go wprowadził do oferty pakiet ukraińskich kanałów telewizyjnych. Platforma długo przedłużała okres, w którym uchodźcy mogą korzystać z oferty bezpłatne. Teraz informuje na stronie internetowej, że nastąpi to od 1 stycznia 2023 roku. więcej

Ponad 577 tys. wniosków o dofinansowanie dekodera lub telewizora

Do poniedziałku 577128 osób złożyło wniosku o dofinansowanie dekodera lub telewizora w związku ze zmianą standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Aż 483244 osoby po bon na zakup urządzenia obsługującego standard DVB-T2/HEVC zgłosiło się do placówek Poczty Polskiej. więcej

,,Rolnik szuka żony" stracił 450 tys. widzów, dziewiąty sezon śledzi 2,65 mln osób

Dziewiąty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 2,65 mln osób. W porównaniu do ósmej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 450 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP udzieli licencji na organizację stref kibica podczas Mundialu w Katarze. Ceny zaczynają się od 2 tys. zł netto

Telewizja Polska rozpoczynała proces udzielania licencji na organizację stref kibica do pokazów publicznych wszystkich meczów Mistrzostw Świata w piłce nożnej Katar 2022. Uzyskanie licencji wiąże się z wydatkiem od 2 tys. zł netto w zależności od wybranego pakietu. więcej

6 dodatkowych kanałów naziemnych na Śląsku

W poniedziałek wieczorem wznowił działalność multipleks eksperymentalny Grupy MWE w Katowicach. Mieszkańcy stolicy województwa śląskiego i okolic mogą oglądać 6 dodatkowych kanałów w naziemnej telewizji cyfrowej. Jedna ze stacji jest nadawana w jakości HD. więcej

Mariusz Błaszczak chce stworzyć wojskową telewizję internetową

Minister obrony narodowej Mariusz Błaszczak wydał zarządzenie, w myśl którego powstać ma wojskowa telewizja internetowa. Podległy resortowi Wojskowy Instytut Wydawniczy zajmie się produkcją filmów, nagrań i programów telewizyjnych. więcej

UPC ma zapłacić 12 mln zł grzywny. To kara od UOKiK za wygórowane koszty wypowiedzenia umowy

Według Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów sieć kablowa UPC Polska pobierała od klientów wygórowane koszty wypowiedzenia umowy. Firma ma zapłacić 12,5 mln zł grzywny i zwrócić nieprawidłowo uzyskane opłaty. więcej

Drugi sezon ,,The Office PL" w Canal+ Online. Jest data premiery i trailer

Klienci serwisu streamingowego Canal+ Online od piątku 4 listopada będą mogli obejrzeć wszystkie odcinki drugiego sezonu serialu komediowego „The Office PL”. Canal+ prezentuje także pierwszy trailer produkcji. więcej

Sat.1 wraca do klasycznych teleturniejów

Niemiecka telewizja Sat.1 postanowiła reaktywować kilka klasycznych teleturniejów, w tym "Jeopardy!" i "Herzblatt" (w Polsce znane jako "Va banque" i "Randka w ciemno"). więcej

Hakerzy zaatakowali irańską telewizję

Irański kanał państwowy padł ofiarą ataku hakerów, pokazano zdjęcie najwyższego przywódcy Alego Chameneiego w płomieniach.  W kraju od kilku tygodni trwają antyrządowe demonstracje. więcej

Roztańczona trasa Virtual Dancer

Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Świrski przewodniczącym KRRiT. ,,PiS postanowiło iść na wojnę z mediami"

W poniedziałek Maciej Świrski został przewodniczącym Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. W internecie bez trudu można znaleźć wypowiedzi, gdzie mocno krytykuje TVN. Byli szefowie i członkowie KRRiT w rozmowie z Wirtualnemedia.pl spodziewają się zaostrzenia kursu regulatora wobec prywatnych nadawców. więcej

 
RMF FM ma 18,8 pkt. proc. przewagi na Radiem ZET. Rekordowy słuchalność TOK FM

W trzecim kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, którego przewaga w udziale nad drugim Radiem ZET wyniosła 18,8 pkt. proc. Stacja pochwalić się mogła również największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków znalazło się Radio ZET. Najwyższy udział w historii nadawania odnotowało TOK FM - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Trójka wprowadziła na antenę nowy program dla fanów teatru

Malwina Kiepiel i Magda Kuydowicz są gospodyniami nowej sobotniej audycji w radiowej Trójce. Prowadzone przez nich „W antrakcie” ma stanowić przegląd propozycji teatralnych dla widzów zainteresowanych życiem kulturalnym w kraju i poza jego granicami. Program nadawany był dotąd na antenie Polskiego Radia 24. więcej

 
Piotr Maślak podejmie kroki prawne wobec Pereiry, Wildsteina i TVP.Info

Dziennikarz Radia TOK FM Piotr Maślak podejmie kroki prawne – cywilne bądź karne – wobec portalu TVP.Info, jego szefa Samuela Pereiry oraz wicenaczelnego radiowej Trójki Dawida Wildsteina za znieważenie – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Maślak nazwał Pereirę „półPolakiem”, za co ten określił go mianem „faszola”, Wildstein zaś pisał o „prymitywnych rasistach” ze „stajni Michnika i TOK FM”. więcej

 
Świrski przewodniczącym KRRiT, Glapiak jego zastępczynią

W poniedziałek odbyło się pierwsze posiedzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji z udziałem niedawno wyłonionych członków. Teresa Brykczyńska, rzeczniczka KRRiT, informuje Wirtualnemedia.pl, że na przewodniczącego nowej Rady wybrano Macieja Świrskiego. Jego zastępczynią została Agnieszka Glapiak. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
AWX i Cheil wygrały przetarg reklamowy PKO BP

Przetarg na obsługę reklamową PKO Banku Polskiego wygrały spółka AWX oraz agencja Cheil - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

Joanna Karwowska-Koza w Publicis Worldwide Poland

Joanna Karwowska-Koza rozpoczęła pracę na stanowisku strategy and growth director w Publicis Worldwide Poland. To jej powrót do agencji po 12 latach. więcej

Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska zamiast Kasi Moś w kampanii Link4

Ruszyła nowa kampania ubezpieczyciela Link4. Światowe hity Cher i Vengaboys w nowej odsłonie.prezentuje duet wokalistek - Sylwia Przetak i Magdalena Dąbkowska. Wcześniej w reklamach marki występowała Kasia Moś. więcej

94 nominacje w Effie Awards 2022, najwięcej dla Maspexu, Starcomu i LiquidThread

SAR ogłosił listę projektów nominowanych w 23. edycji Effie Awards Poland. Jury przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21), wśród agencji - LiquidThread (9), a wśród reklamodawców Grupa Maspex (10). więcej

Małgorzata Koselnik: z Gemiusa do Iberionu

Pracę w firmie Iberion zaczęła Małgorzata Koselnik, wcześniej związana m.in. z Gemiusem i Ringier Axel Springer Polska. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej. więcej

Zenith obronił budżet mediowy Kompanii Piwowarskiej

Kompania Piwowarska, producent takich piw, jak Tyskie, Lech, Książęce zdecydowała się przedłużyć dotychczasową współpracę z agencją mediową Zenith (Publicis Group). więcej

Robert Lewandowski ambasadorem SuperMenu by Anna Lewandowska

Robert Lewandowski dołączył do SuperMenu by Anna Lewandowska i jako ambasador będzie promować nowości w ofercie marki, czyli 3 diety dla mężczyzn – Active, Super Active i Power Active. więcej

,,Wszyscy są parówkożercy" w reklamie Tarczyński Naturalnie

Tarczyński rusza z kampanią reklamową swoich parówek, pod hasłem „Wszyscy są parówkożercy”. więcej

McDonald's sprzedaje zestawy Happy Meal dla dorosłych

Amerykański McDonald's wprowadził czasowo do sprzedaży nowe zestawy Happy Meal - z myślą o dorosłych, a nie jak zwykle dla dzieci. więcej

3mk Protection w gronie klientów agencji Ancymony

Agencja Ancymony rozpoczęła współpracę z marką 3mk Protection w zakresie stałej obsługi social media. więcej

Biedronka i Lidl zyskują z powodu inflacji. Dyskonty chętniej wybrane

Szalejąca inflacja skłania coraz większą liczbę klientów do kupowania żywności w dyskontach  oraz poszukuje ofert promocyjnych - wynika z badania firmy doradczej Bain & Company. W Polsce drożyna sprzyja rosnącej popularności liderów tego rynku, czyli Biedronki i Lidla, a także goniących ich sieci Netto i Aldi. więcej

Wielgołaska, Koszewnik, Antczak-Tałaj i Murawska w Leo Burnett

Agencja Leo Burnett powiększa zespół kreacji o cztery osoby: Kachnę Wielgołaską (creative group head) i zajmie się obsługą marki Samsung, copywriterkę Katarzynę Koszewnik, senior copywriterkę Karolinę Antczak–Tałaj oraz art directorkę Darię Murawską. Trzy ostatnie stworzą team kreatywny, który wzmocni zespół prowadzony przez Radosława Dudzica (creative group head), pracujący dla marki Orange. więcej

PKP Intercity chwali się, że ma milion biletów w super cenach

PKP Intercity wprowadza milion biletów w super cenach, a informuje o tym kampania przygotowana przez agencję Publicis Worldwide, która odpowiadała za wypracowanie idei „Zakochaj się w kolei” i stworzenie do niej strategii kampanii 360. więcej

Cytaty Czechowicza, Nietzschego na etykietach piwa Janusza Palikota

Browar Tenczynek rusza z promocją Piwa Palikota, której osią są formy graficzne inspirowane etykietami piwa z cytatami Czechowicza, Nietzschego, Wildea, Hölderina czy Bolesława Leśmiana. więcej

Mateusz Ciećwierski chief operating officer w Grupie Przestrzeń

Mateusz Ciećwierski, head of client service agencji Przestrzeń, awansował na stanowisko chief operating officer Grupy Przestrzeń. więcej

Paprocki Brzozowski odświeża logo, w kampanii Paulina Krupińska

Po 20 latach od pojawienia się na polskim rynku mody, duet Paprocki Brzozowski postanowił odświeżyć logo. więcej

Kubicka, Włodarczyk, Jędrzejczyk, Norowicz w kampanii #CzasPokonacRakaPiersi

Firma kosmetyczna Estée Lauder Companies we współpracy z dentsu Polska i agencją Przestrzeń realizuje kampanię #CzasPokonaćRakaPiersi. W Polsce akcję wspierają ambasadorki - Sandra Kubicka, Anita Włodarczyk, Joanna Jędrzejczyk, Marta Lech-Maciejewska, Helena Norowicz oraz Sonia Ziemba. więcej

Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA

4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Renata Kim o kulisach ,,sprawy Lisa": ,,Bałam się konfrontacji. Byłam osamotniona, miałam myśli, że nie chcę żyć"

Przez dwa miesiące po tym, jak ujawniono, że w redakcji „Newsweeka” nie działo się dobrze, Renata Kim bała się wyjść z domu, zaś do dzisiaj najczęstszym słowem, jakie słyszy w kontekście tej sprawy jest „donosicielka”. - Czułam potworne osamotnienie – tak podczas Kongresu Kobiet dziennikarka podsumowała cztery lata walki o to, by w redakcji nie dochodziło - jak to ujęła - do sytuacji „totalnego braku szacunku”. Zwierzyła się także, iż podczas pracy w „Newsweeku” z Tomaszem Lisem miała momenty, kiedy „poważnie myślała, że nie chce żyć”. więcej

Laskus i Kwieciński zamiast nowych członków KRRiT

We wtorek Rada Mediów Narodowych podejmie decyzje w sprawie następców Macieja Świrskiego i Agnieszki Glapiak w Radzie Nadzorczej Polskiej Agencji Prasowej. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że kandydatami na te stanowiska są Tomasz Laskus i Wojciech Kwieciński. więcej

Forum Media Polska z większymi przychodami, zysk zmalał o prawie 2 mln zł

Wydawnictwo Forum Media Polska, publikujące magazyny branżowe z kilku kategorii tematycznych, w ub.r. osiągnęło wzrost wpływów o 2,7 proc. do 58,9 mln zł, a przy rosnących kosztach zysk netto zmalał z 6,5 do 4,6 mln zł. więcej

Dzisiaj odsłonięcie tablicy upamiętniającej dziennikarza Jarosława Ziętarę

W poniedziałek w gmachu Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM odsłonięta zostanie tablica upamiętniająca poznańskiego dziennikarza Jarosława Ziętarę. Reporter „Gazety Poznańskiej” był absolwentem uczelni. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Paczki InPostu nie odbierzemy już z Żabki. Koniec współpracy

InPost i Żabka Polska zakończyły pilotażową współpracę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Klienci nie mogą już odbierać ani nadawać przesyłek InPost w sklepach Żabka ani wybierać sklepu Żabka oraz Paczkomatów znajdujących się w tych sklepach jako punktów odbioru przesyłek. więcej

Szef działu badań i analiz odchodzi z Wirtualnej Polski

Michał Gawryszewski, dyrektor działu badań i analiz, odchodzi z Wirtualnej Polski. Pracował w niej przez ostatnie sześć lat. więcej

Małgorzata Koselnik: z Gemiusa do Iberionu

Pracę w firmie Iberion zaczęła Małgorzata Koselnik, wcześniej związana m.in. z Gemiusem i Ringier Axel Springer Polska. Objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej. więcej

Instagram, Discord, Snap i Roblox pozwane ws. ofiary internetowych pedofilów

Platforma gamingowa Roblox została pozwana przez rodziców 10-letniej dziewczynki, która była za jej pomocą nakłaniana przez pedofilów do przesyłania roznegliżowanych zdjęć. Pozwy otrzymały też Meta, Snap i Discord. więcej

Producentka "Wielkiej Wody": ten serial wypłynął z mojego serca i pasji do filmu

Ten serial wypłynął z mojego serca i pasji do filmu - powiedziała Anna Kępińska z Telemark, producentka i pomysłodawczyni serialu "Wielka Woda", zainspirowanego wydarzeniami Powodzi Tysiąclecia, który od środy można oglądać w Netfliksie. - Układając historię nie myślałam o największym chyba wyzwaniu w tej historii, czyli jak zrealizować wodę - stwierdziła producentka. więcej

Helfio nową aplikacją zdrowotną, partnerem Medonet

Ruszyła aplikacja zdrowotna z certyfikatem medycznym Helfio, stworzona przez serwis Medonet i Helfio. więcej

"Młode głowy". Fundacja Martyny Wojciechowskiej rusza z badaniem i kampanią edukacyjną

Fundacja Unaweza Martyny Wojciechowskiej 10 października, czyli w dniu Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego, rozpoczęła projekt „Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym”. W jego ramach zaplanowano największe w Polsce badanie zdrowia psychicznego wśród dzieci i młodzieży oraz działania edukacyjne. Partnerem strategicznym i główną platformą komunikacji jest TikTok. więcej

Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami

Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Marcin Gotowiec na czele Brand Health Trackingu w Ipsos Polska

Marcin Gotowiec stanął na czele działu zajmującego się Brand Health Trackingiem w firmie badawczej Ipsos Polska. Będzie doradzał klientom w zakresie potencjału ich marek, a także nadzorował oraz usprawniał polskie i międzynarodowe pomiary trackingowe. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Grayling Poland z 2 mln zł zysku, przychody 18 proc. w górę

W ub.r. wpływy agencji komunikacji Grayling Poland poszły w górę o 18,5 proc. do 17,53 mln zł, z przy nieco niższej dynamice kosztów operacyjnych zysk netto wzrósł z 1,42 do 2,02 mln zł. więcej

Grażyna Kasiak rzeczniczką prasową Link4

Grażyna Kasiak pełni funkcję dyrektorski ds. komunikacji oraz jest rzeczniczką prasową firmy ubezpieczeniowej Link4 - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Paczki InPostu nie odbierzemy już z Żabki. Koniec współpracy
Mariusz Błaszczak chce stworzyć wojskową telewizję internetową
Starlink zawodzi na Ukrainie, mnożą się awarie
UPC ma zapłacić 12 mln zł grzywny. To kara od UOKiK za wygórowane koszty wypowiedzenia umowy
Instagram, Discord, Snap i Roblox pozwane ws. ofiary internetowych pedofilów
Z systemu Tizen Samsunga będą mogli korzystać inni producenci telewizorów
Powstała jednorazowa elektronika na papierze
Hakerzy zaatakowali irańską telewizję
Cyberprzestępcy chcieli oszukać mieszkankę Katowic metodą na płatność "card-not-present"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj