Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 12 Października 2022
 
 
 
Ringier Axel Springer Polska zwalnia i zamyka tytuły. ,,Szukają rozwiązania, żeby mogło to się jeszcze utrzymać"
 
Ringier Axel Springer Polska we wtorek ogłosił, że w ramach zwolnień grupowych pożegna się z 8 proc. swoich pracowników, a tylko do końca roku funkcjonować będą serwisy Vod.pl i Literia.pl oraz papierowe wydanie „Auto Świata”. - Oszczędzają dość radykalnie. Trzeba brać pod uwagę, że na samej górze poza Ringierem i Axel Springerem jest agresywny fundusz KKR - podkreśla Zbigniew Benbenek. więcej
 
 
Ambitne plany inwestycyjne Żabki: kolejne przekąski, zautomatyzowane centrum dystrybucyjne, nowe funkcje Żappki
 
Żabka Polska zaprezentowała swoją strategię rozwoju na najbliższe miesiące. Firma chce inwestować dalej w rozwój oferty produktów gotowych do spożycia, marki własne, a także logistykę i aplikację mobilną Żaapka.Jeszcze w tym roku sieć chce otworzyć 9-tysięczny sklep. - Dzięki elastyczności formatu jesteśmy tam, gdzie klienci nas potrzebują - powiedział Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska. więcej
 
 
Apel do TOK FM ws. Tomasza Lisa. Wśród autorów Holland, Dunin, Środa, Chutnik i Płatek
 
33 osoby, w tym reżyserka Agnieszka Holland, radna Warszawy Agata Diduszko-Zyglewska, reportażystka Katarzyna Surmiak-Domańska czy pisarka Sylwia Chutnik, podpisały się pod listem otwartym do Radia TOK FM, w którym skrytykowano zapowiedziany przez Jacka Żakowskiego powrót Tomasza Lisa na antenę rozgłośni. „Przyjęcie, jako wystarczających i rozstrzygających argumentów, wyjaśnień samego redaktora Lisa w jego własnej sprawie jest naszym zdaniem nieetyczne” - piszą. I wyrażają nadzieję, że na antenie radia znów pojawi się Renata Kim. więcej
 
 
Maja Staśko zgłasza na policji hejt. ,,Kilkaset wpisów dziennie, telefony z pogróżkami"
 
We wtorek aktywistka i dziennikarka Maja Staśko zgłosiła warszawskiej policji przypadki kilkuset hejtujących ją wpisów pod jej zdjęciem, zamieszczonym w mediach społecznościowych. To poszerzenie sprawy, którą Staśko zgłosiła latem, a która finalnie trafiła do prokuratury. - Być może zacznie się teraz dyskusja nad taką zmianą prawa w ten sposób, by skuteczniej ścigano sprawców takich wpisów - mówi dla Wirtualnemedia.pl dziennikarka. więcej
 
 
TVP będzie płacić 8 mln zł rocznie za korzystanie z naziemnego MUX-6
 
Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję rezerwacyjną w sprawie szóstego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Rzecznik UKE informuje Wirtualnemedia.pl, że Telewizja Polska będzie za niego płacić blisko 8 mln zł rocznie, począwszy od lutego 2023 roku. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Świrski przewodniczącym KRRiT. ,,PiS postanowiło iść na wojnę z mediami" więcej
 
RMF FM ma 18,8 pkt. proc. przewagi na Radiem ZET. Rekordowa słuchalność TOK FM więcej
 
TVP Seriale i TVP HD naziemnie? ,,Warunkiem dostępność częstotliwości" więcej
 
Cichopek i Kurzajewski ujawnili na antenie TVP2, że są parą. ,,Decyzja zrozumiała, choć niebezpieczna" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Senior Graphic Designer Peppermint powered by Quad
Redaktor portalu demagog.org.pl (dezinformacja, fake news, fact-checking) Stowarzyszenie Demagog
Reporter / Reporterka Online Grupa ZPR Media
Wydawca Online Grupa ZPR Media
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Dokumentalista TVN24, TVN24 GO oraz Faktów TVN Lokalizacja- Katowice TVN Warner Bros. Discovery
Dokumentalista/ Researcher TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Dokumentalista Fakty TVN Warner Bros. Discovery
Asystent/Asystentka Reportera "Czarno na Białym" TVN Warner Bros. Discovery
Programme Planner - Specjalista ds. Ramówki (kanał Stopklatka) Kino Polska TV SA
Account Manager Multi Channel Network
Redaktor/-ka - magazyn MamStartup (tematyka biznesowa) 143Media
Key Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarze, redaktorzy i wydawcy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
TVP będzie płacić 8 mln zł rocznie za korzystanie z naziemnego MUX-6

Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał decyzję rezerwacyjną w sprawie szóstego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Rzecznik UKE informuje Wirtualnemedia.pl, że Telewizja Polska będzie za niego płacić blisko 8 mln zł rocznie, począwszy od lutego 2023 roku. więcej

Centrala NBCUniversal: Nie wycofamy naszych kanałów z Polski

Pod koniec 2022 roku w krajach niemieckojęzycznych zakończy nadawanie kanał E! Entartainment. Centrala NBCUniversal informuje Wirtualnemedia.pl, że w Polsce stacja będzie dalej dostępna. Nie ma też planów odnośnie likwidacji pozostałych stacji koncernu, czyli 13 Ulicy i SciFi. więcej

Koniec nadawania National Geographic w związku z rozwojem Disney+

Z włoskiej platformy cyfrowej Sky Italia zniknęły kanały National Geographic. Treści z tych anten są teraz dostępne w serwisie streamingowym Disney+. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że na razie popularne na całym świecie stacje dokumentalne będą dostępne w ofercie polskich operatorów płatnej telewizji. więcej

Polsat Box może dołączyć do oferty kanał 4K dla kobiet

Najpopularniejsza w Polsce platforma cyfrowa pracuje nad rozszerzeniem oferty kanałów w 4K. Poza Love Nature 4K i Museum 4K, testowany jest też kanał myZen 4K, który nadaje treści poświęcone stylowi życia, gotowaniu i podróżom. Emisja próbna stacji pojawiła się na 996 pozycji dekoderów Polsat Box. więcej

Trzeci sezon polskiej wersji ,,Magii nagości" z mniejszą widownią

Pierwsze cztery odcinki trzeciego sezonu programu Zoom TV „Magia nagości. Polska” oglądało średnio 132 tys. widzów, o 107 tys. osób mniej niż przed rokiem. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Producent ,,Komisarza Alexa" z mniejszymi wpływami i zyskiem

W ub.r. firma Water Color Studio, produkująca m.in. polską wersję serialu „Komisarz Alex” dla TVP, zanotowała spadek przychodów o 5,7 proc. do 9,24 mln zł, a jej zysk netto zmniejszył się z 366,3 do 323,2 tys. zł. więcej

TVN Warner Bros. Discovery z nową ofertą rozwojową dla pracowników, do końca roku zorganizuje 300 godzin szkoleń

Grupa TVN Warner Bros. Discovery wystartowała z jesiennym programem szkoleń. Do końca roku pracownicy Grupy mogą skorzystać z około 300 godzin zajęć, organizowanych przez zespół people & culture. Wśród jesiennych nowości pojawiły się trzy bloki szkoleniowe obejmujące zarządzanie projektami, doskonalenie kompetencji „miękkich” oraz tzw. „narzędziownik lidera”. więcej

Kanał Viaplay Sports Weekend w ofercie Play Now

Do oferty Play Now dołączył kanał Viaplay Sports Weekend. więcej

Dobry weekend otwarcia ,,Ani": ponad 122 tys. widzów w kinach

Wyprodukowany przez TVP dokument o Annie Przybylskiej pt. „Ania” zanotował w weekend otwarcia 122 047 widzów w kinach, plasując się na trzecim miejscu wśród wszystkich filmów dokumentalnych box-office jakie zostały wprowadzone do kin w Polsce - informuje TVP. Lepsze wyniki w przeszłości notowały tylko dokumenty o Janie Pawle II i Michaelu Jacksonie. więcej

John Cleese z programem w GB News

John Cleese, aktor komediowy i członek słynnej grupy Monty Pythona, poprowadzi własny program telewizyjny w brytyjskim kanale informacyjnym GB News. więcej

Nielsen wprowadza na polski rynek nowe narzędzie Total Ad Ratings

Nielsen wprowadził na polski rynek nowe narzędzie cross-mediowe Total Ad Ratings (TAR), które zapewnia informację o łącznym zasięgu kampanii reklamowej, z uwzględnieniem deduplikacji widowni w telewizji linearnej i na platformach cyfrowych. więcej

Sylwia Szczęsna nową prowadzącą "Wiadomości"

Reporterka "Wiadomości" Sylwia Szczęsna dołączyła do prezenterów prowadzących „boczne” wydania tego programu. Zastąpiła Agnieszkę Oszczyk, która przeszła do „Panoramy”. więcej

Roztańczona trasa Virtual Dancer

Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Apel do TOK FM ws. Tomasza Lisa. Wśród autorów Holland, Dunin, Środa, Chutnik i Płatek

33 osoby, w tym reżyserka Agnieszka Holland, radna Warszawy Agata Diduszko-Zyglewska, reportażystka Katarzyna Surmiak-Domańska czy pisarka Sylwia Chutnik, podpisały się pod listem otwartym do Radia TOK FM, w którym skrytykowano zapowiedziany przez Jacka Żakowskiego powrót Tomasza Lisa na antenę rozgłośni. „Przyjęcie, jako wystarczających i rozstrzygających argumentów, wyjaśnień samego redaktora Lisa w jego własnej sprawie jest naszym zdaniem nieetyczne” - piszą. I wyrażają nadzieję, że na antenie radia znów pojawi się Renata Kim. więcej

 
Rada Mediów Narodowych nie może odwołać polityka, który mógł być sprawcą gwałtu

We wtorek Rada Mediów Narodowych powołała Tomasza Laskusa i Pawła Wojciecha Kwiecińskiego do Rady Nadzorczej PAP. Podczas posiedzenia dyskutowano też o sprawie Jakuba B., zaginionego członka Rady Programowej Radia Kraków. RMN nie może zawiesić go na tym stanowisku. więcej

 
Radio 357 modyfikuje swój top PL21. ,,Święto polskiej muzyki tworzonej w XXI wieku"

Trzynaście godzin muzyki, siedmioro prowadzących i utwory tylko polskich artystów, wybrane przez słuchaczy - w ten sposób Radio 357 modyfikuje formułę rankingu PL21. Głosować na niego już można, koniec oddawania głosów - 7 listopada. Top nadany zostanie 11 listopada. - PL21 wymyśliliśmy jako święto polskiej muzyki stworzonej w XXI wieku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Cichoński. więcej

 
RMF FM na czele. Radio ZET wyprzedziło Radio Białystok

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od marca do sierpnia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia. więcej

 
Agnieszka Wiśniewska: jeśli Lis wróci do TOK FM, moja rola się kończy

Naczelna serwisu „Krytyki Politycznej” Agnieszka Wiśniewska, od połowy lipca komentatorka w audycji Jacka Żakowskiego w TOK FM, przyznała, że bardzo zaskoczyła ja zapowiedź Żakowskiego, że do programu wróci Tomasz Lis. - Jeśli teraz zdecyduje, że do audycji wraca Tomasz Lis, to oznacza, że kończy się w niej mój udział w dotychczasowej roli - zaznaczyła Wiśniewska. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Koniec "Małego wielkiego sklepu". Żabka zmienia hasło i strategię komunikacji

Żabka rusza z największą w swojej historii kampanią reklamową, promującą nową strategię komunikacji i claim "Uwolnij swój czas". Koncept strategiczno-kreatywny przygotowała agencja reklamowa Ogilvy, która zajmuje się obsługą Żabki w miejsce PZL. więcej

Grupa One House większościowym udziałowcem agencji oS3

Grupa marketingowa One House przejmuje większościowy pakiet udziałów agencji strategiczno-kreatywnej OS3. Kwota transakcji jest objęta tajemnicą. więcej

Ruszył przetarg na filmy promujące bezpieczeństwo w ruchu drogowym

Główny Inspektorat Ruchu Drogowego rozpoczął przetarg na przygotowanie filmów animowanych na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Lidl walczy z drożyzną. Ruszają nowe akcje promocyjne

W związku z inflacją sieć dyskontów Lidl zdecydowała się uruchomić nowe oferty promocyjne. Wprowadzane właśnie akcje specjalne prowadzone będą co najmniej do końca listopada. więcej

Syn Zygmunta Solorza z mniejszą dywidendą od agencji influencerskiej

Agencja influencer marketingu Golden Coil, której większościowym udziałowcem jest Piotr Żak, syn Zygmunta Solorza, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 37 proc. do 13,91 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,25 do 1,88 mln zł. 450 tys. zł wypłaciła jako dywidendę. więcej

Integral Ad Science i DoubleVerify partnerami pomiarowymi Netflix

Netflix wybrała firmy DoubleVerify i Integral Ad Science jako swoich partnerów pomiarowych przed uruchomieniem reklam na swojej platformie, zapowiadanych na przyszły miesiąc. więcej

Jarosław Dobrowolski head of UX w BB8

Jarosław Dobrowolski dołączył do zespołu BB8. Jako head of UX będzie odpowiedzialny za rozwój kompetencji zespołu UX, procesów projektowych oraz produktów UX i UI, w tym tworzonych przez studio design systemów. więcej

Nikodem Witkowski na nowym stanowisku w Unileverze

Nikodem Witkowski, dotychczasowy head of creative na Polskę, objął nowo utworzone stanowisko head of creative & content Personal Care - Europe, Australia and New Zealand w koncernie Unilever, który jest właścicielem takich marek, jak Dove czy Axe. więcej

Natalia Kukulska z mężem reklamuje biżuterię W.Kruk

Ambasadorami reklamowymi nowej kolekcji biżuterii W.Kruk (produkowanej przez firmę VRG) zostali piosenkarka Natalia Kukulska i jej mąż Michał Dąbrówka. więcej

Mateusz Bachłaj awansował w Kool Things

Od początku października Mateusz Bachłaj pełni nową funkcje w zespole międzynarodowej agencji gamingowej Kool Things. Jego zakres obowiązków został poszerzony o koordynację wszystkich działań public relations w Polsce. Ponadto jako PR lead jest odpowiedzialny za wizerunek agencji i kontakty z mediami branżowymi. więcej

Dolina Dobra znów reklamuje parówki

Wystartowała kolejna odsłona kampanii Parówek Dobrych, produkowanych przez Dolinę Dobra. Działania przygotowały i realizują agencje BBDO, Mediahub i 24/7 communication. więcej

Marcin Dorociński w kampanii Santandera promuje konto firmowe

Santander Bank Polska rozpoczął nową kampanię, w której Marcin Dorociński w nowym spocie promuje konto firmowe. Podkreśla w nim, że mali i średni przedsiębiorcy mogą rozwijać swój biznes dzięki szerokiemu pakietowi usług online, które ułatwiają prowadzenie firmy.   więcej

Emma Copland dyrektorką ds. HR w Eurowag

Emma Copland została nową dyrektor HR Eurowag. Wcześniej kierowała działami zasobów ludzkich między innymi w RM plc, Centrica i The Bicester Collection. więcej

W najbliższych miesiącach w sklepach będzie drożej. "Spadnie tempo podwyżek"

W najbliższych miesiącach zakupy będą droższe, jednak ceny nie będą już tak szybko rosły jak w pierwszej połowie roku - wskazują eksperci Wyższej Szkoły Bankowej. Szacują, że tempo wzrostu nie będzie już dwucyfrowe. więcej

DoubleVerify tworzy nowy zespół DV Attention Lab

DoubleVerify („DV”), platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła uruchomienie nowego działu DV Attention Lab, który ma pomagać reklamodawcom w optymalizacji efektywności kampanii, przy użyciu szczegółowych „attention data”, dotyczących zaangażowania internautów i ekspozycji reklam. więcej

Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA

4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Ringier Axel Springer Polska zwalnia i zamyka tytuły. ,,Szukają rozwiązania, żeby mogło to się jeszcze utrzymać"

Ringier Axel Springer Polska we wtorek ogłosił, że w ramach zwolnień grupowych pożegna się z 8 proc. swoich pracowników, a tylko do końca roku funkcjonować będą serwisy Vod.pl i Literia.pl oraz papierowe wydanie „Auto Świata”. - Oszczędzają dość radykalnie. Trzeba brać pod uwagę, że na samej górze poza Ringierem i Axel Springerem jest agresywny fundusz KKR - podkreśla Zbigniew Benbenek. więcej

Maja Staśko zgłasza na policji hejt. ,,Kilkaset wpisów dziennie, telefony z pogróżkami"

We wtorek aktywistka i dziennikarka Maja Staśko zgłosiła warszawskiej policji przypadki kilkuset hejtujących ją wpisów pod jej zdjęciem, zamieszczonym w mediach społecznościowych. To poszerzenie sprawy, którą Staśko zgłosiła latem, a która finalnie trafiła do prokuratury. - Być może zacznie się teraz dyskusja nad taką zmianą prawa w ten sposób, by skuteczniej ścigano sprawców takich wpisów - mówi dla Wirtualnemedia.pl dziennikarka. więcej

Rada Mediów Narodowych nie może odwołać polityka, który mógł być sprawcą gwałtu

We wtorek Rada Mediów Narodowych powołała Tomasza Laskusa i Pawła Wojciecha Kwiecińskiego do Rady Nadzorczej PAP. Podczas posiedzenia dyskutowano też o sprawie Jakuba B., zaginionego członka Rady Programowej Radia Kraków. RMN nie może zawiesić go na tym stanowisku. więcej

Fundacja Tomasza Sakiewicz ze stratą. Oprócz Puszcza.tv wsparła druk tygodnika i zorganizowała przegląd kolęd

W ub.r. przychody z dotacji uzyskane przez Fundację Niezależne Media, współzałożoną przez szefa „Gazety Polskiej”, „Gazety Polskiej Codziennie” i TV Republika Tomasza Sakiewicza, skurczyły się z 2,41 mln zł do 580 tys. zł. Przez kilka lat dużą część budżetu fundacji stanowił grant z państwowego funduszu na serwis Puszcza.tv, z którego finansowano m.in. reklamy w mediach związanych z Sakiewiczem. Miniony rok fundacja zakończyła z 89 tys. zł straty netto. więcej

Rozpoczęły się rozmowy między zarządem RASP a związkami

„Kilkukrotny wzrost cen energii i papieru” jest przyczyną szykowanych przez Ringier Axel Springer Polska zwolnień grupowych. Mogą one objąć 100 osób. Jeszcze we wtorek doszło do pierwszego spotkania zarządu firmy ze związkami zawodowymi w tej sprawie. Na razie jednak brak ustaleń. Nieoficjalnie wiadomo, że cięcia nie obejmą wszystkich zespołów. więcej

Ringier Axel Springer Polska zwalnia 8 proc. pracowników. Koniec "Auto Świata", VOD.pl i Literia

Ringier Axel Springer Polska tnie koszty: zwolni 8 proc., zamyka drukowaną wersję tygodnika „Auto Świat” oraz platformy Vod.pl i Literia.pl, a „Przegląd Sportowy” ogranicza do dwóch numerów tygodniowo. więcej

Jerzy Urban pochowany na Powązkach Wojskowych. Protest w czasie pogrzebu

Na Powązkach Wojskowych w Warszawie odbył się pogrzeb rzecznika prasowego rządu PRL w stanie wojennym Jerzego Urbana. W trakcie ceremonii przed domem pogrzebowym zebrała się grupa osób, która protestowała przeciw pochowaniu Urbana na warszawskich Powązkach. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Ambitne plany inwestycyjne Żabki: kolejne przekąski, zautomatyzowane centrum dystrybucyjne, nowe funkcje Żappki

Żabka Polska zaprezentowała swoją strategię rozwoju na najbliższe miesiące. Firma chce inwestować dalej w rozwój oferty produktów gotowych do spożycia, marki własne, a także logistykę i aplikację mobilną Żaapka.Jeszcze w tym roku sieć chce otworzyć 9-tysięczny sklep. - Dzięki elastyczności formatu jesteśmy tam, gdzie klienci nas potrzebują - powiedział Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska. więcej

Serwis VoD.pl może zostać sprzedany. ,,Trwają rozmowy"

Należący do Ringier Axel Springer Polska serwis VoD.pl może jednak wcale nie zostać zamknięty. Trwają rozmowy z partnerami na temat sprzedaży serwisu - wynika z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl. Serwis poza filmami oferowanych w modelu pay-per-view pozwala na porównanie ofert serwisów streamingowych. więcej

Allegro podnosi ceny dostaw zakupów. Za dodatkowe opcje więcej zapłaca użytkownicy Smarta!

Z początkiem listopada na Allegro będą obowiązywać wyższe ceny dostaw zakupów do Paczkomatów, punktów DPD Pickup i przez Allegro One. Za pojedyncze dostawy płacą kupujący, którzy nie korzystają z usługi Allegro Smart! więcej

YouTube wprowadza nicki (wideo)

YouTube wprowadza nicki, mające być nowym sposobem ułatwiającym wyszukiwanie i kontaktowanie się z twórcami oraz innymi użytkownikami w serwisie. więcej

Syn Zygmunta Solorza z mniejszą dywidendą od agencji influencerskiej

Agencja influencer marketingu Golden Coil, której większościowym udziałowcem jest Piotr Żak, syn Zygmunta Solorza, w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 37 proc. do 13,91 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 1,25 do 1,88 mln zł. 450 tys. zł wypłaciła jako dywidendę. więcej

Integral Ad Science i DoubleVerify partnerami pomiarowymi Netflix

Netflix wybrała firmy DoubleVerify i Integral Ad Science jako swoich partnerów pomiarowych przed uruchomieniem reklam na swojej platformie, zapowiadanych na przyszły miesiąc. więcej

Meta na rosyjskiej liście organizacji terrorystycznych

Rosja dodała koncern Meta, właściciela Facebooka i Instagrama, do listy organizacji ekstremistycznych i terrorystycznych - podała agencja Interfax. więcej

Sąd: śledzenie pracowników przez kamerkę internetową niezgodne z prawem

Amerykańska firma Chetu musi zapłacić około 75 tys. euro zwolnionemu pracownikowi z Holandii, który odmówił włączenia kamerki internetowej podczas całego dnia pracy zdalnej - zdecydował holenderski sąd. Uznał on, że śledzenie pracowników przez kamerkę internetową narusza prywatność i jest niezgodne z prawem. więcej

Twitter zawiesza konto rapera Kanye Westa za antysemickie posty

Twitter ponownie zablokował konto rapera Kanye Westa. Powodem są jego antysemickie wpisy. więcej

Nielsen wprowadza na polski rynek nowe narzędzie Total Ad Ratings

Nielsen wprowadził na polski rynek nowe narzędzie cross-mediowe Total Ad Ratings (TAR), które zapewnia informację o łącznym zasięgu kampanii reklamowej, z uwzględnieniem deduplikacji widowni w telewizji linearnej i na platformach cyfrowych. więcej

UOKiK wygrał w sądzie z twórcami FutureNet i FutureAdPro. ,,To nielegalne systemy promocyjne typu piramida"

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał karę nałożoną przez prezesa UOKiK na zagraniczne spółki zarządzające portalem FutureNet i platformą reklamową FutureAdPro. Według regulatora obie platformy „to nielegalne systemy promocyjne typu piramida”. więcej

Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami

Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen wprowadza na polski rynek nowe narzędzie Total Ad Ratings

Nielsen wprowadził na polski rynek nowe narzędzie cross-mediowe Total Ad Ratings (TAR), które zapewnia informację o łącznym zasięgu kampanii reklamowej, z uwzględnieniem deduplikacji widowni w telewizji linearnej i na platformach cyfrowych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Patrycja Dudek rzeczniczką prasową Ministerstwa Finansów

Minister finansów Magdalena Rzeczkowska powołała na funkcję rzecznika prasowego Patrycję Dudek. więcej

Marta Tyszer partnerem zarządzającym PR Calling

Marta Tyszer objęła funkcję managing partnera w PR Calling. Dołączyła także do zarządu agencji, założonej i prowadzonej od 2014 r. przez Katarzynę Dworzyńską, head of business. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Ambitne plany inwestycyjne Żabki: kolejne przekąski, zautomatyzowane centrum dystrybucyjne, nowe funkcje Żappki
YouTube wprowadza nicki (wideo)
Meta na rosyjskiej liście organizacji terrorystycznych
Sąd: śledzenie pracowników przez kamerkę internetową niezgodne z prawem
Orange Polska oszczędza prąd: fotowoltaika na dachach, zimą ogrzewanie do 20 stopni
Robot w salonie Orange
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj