|
|
|
|
|
|
|
Polsat czeka na Edwarda Miszczaka. Wstrzymano większość decyzji programowych
Telewizja Polsat obecnie wstrzymuje większość decyzji programowych na głównej antenie dotyczących wiosennej ramówki 2023 roku - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Stacja czeka na byłego dyrektora programowego TVN Edwarda Miszczaka, który oficjalnie ma dołączyć do Polsatu na początku nowego roku.
więcej
|
Drugi kanał 4K w naziemnej telewizji? ,,Chcemy testować wszystkie konfiguracje HEVC"
W naziemnej telewizji cyfrowej niebawem może pojawić się nie tylko TVP 4K. Emisję próbną stacji w tej jakości obrazu planuje też prywatny nadawca. - W multipleksie eksperymentalnym w Katowicach chcemy testować wszystkie możliwe konfiguracje kodeka HEVC: SD, HD oraz 4K - informuje Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, właściciel Grupy MWE.
więcej
|
Puchar Świata w skokach narciarskich wraca na antenę TVN
W sobotę 26 listopada transmisje z Pucharu Świata w Skokach Narciarskich powrócą na antenę TVN. Z ramówek opublikowanych na stronach internetowych TVN Warner Bros. Discovery wynika, że w tym sezonie specjalnego programu poświęconego rozgrywkom nie będzie pokazywać TTV.
więcej
|
W sylwestrowym konkursie Polsatu widzowie bez szans na szybką wygraną? UOKiK stawia zarzuty, możliwa kara to 160 mln zł
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty dotyczące konkursu SMS-owego prowadzonego w czasie koncertu sylwestrowego Telewizji Polsat. Według regulatora wbrew komunikatom reklamowym wysłanie pojedynczej wiadomości nie dawało szans na wygraną. Możliwa kara to 10 proc. obrotów - to około 160 mln zł.
więcej
|
Player na Android TV już działa, część klientów z darmowym dostępem na miesiąc
W nocy z środy na czwartek do sklepu Google Play Store trafiła aktualizacja aplikacji Player. Usunęła ona problem z działaniem funkcji catch up TV na urządzeniach z Android TV. Znów można cofać programy na kanałach dostępnych w pakiecie do tygodnia.
więcej
|
,,Sprawa dla reportera" straciła 330 tys. widzów
Jesienne odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 1,25 mln widzów, o 330 tys. oglądających mniej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nadawca TTV urósł o jedną czwartą, TVN dostanie 18 mln zł
W ub.r. przychody firmy Stavka nadającej stację TTV zwiększyły się o 24,5 proc. do 124,37 mln zł, a zysk netto - z 26 do 38,41 mln zł. Do TVN trafi 18 mln zł dywidendy.
więcej
|
Przerwa w kodowaniu MUX-4. W jego skład wchodzą m.in. TVN24 i Eleven Sports 1
W czwartek zawieszono kodowanie kanałów wchodzących w skład pakietu naziemnego Polsatu. Niekodowane były m.in. TVN24, Eurosport 1, Polsat Sport czy Eleven Sports 1. Nie wszyscy odbiorcy naziemnej telewizji cyfrowej w zasięgu MUX-4 mogli jednak oglądać te stacje.
więcej
|
Warner Bros Discovery po protestach twórców zmienia decyzję ws. programu dla scenarzystów i reżyserów
Warner Bros Discovery zmienia decyzję w sprawie programu dla scenarzystów i reżyserów Warner Bros Writers' Workshop. Nie zostanie on wbrew wcześniejszym zapowiedziom zamknięty.
więcej
|
Polsat z pierwszą dywidendą od producenta ,,Trudnych spraw", ,,Drogówki" i ,,Kuchni"
Spółka Polot Media, produkująca seriale i programy głównie dla Telewizji Polsat, po przejęciu przez tego nadawcę w osiem miesięcy zanotowała 10,63 mln zł zysku netto, więcej niż we wcześniejszych 16 miesiącach. Polsat dostanie 6,4 mln zł dywidendy.
więcej
|
TVP1 liderem tygodnia. ,,M jak miłość", ,,Rolnik szuka żony" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” oraz „Fakty”. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy program ,,Korona gór Polski" z Martą Manowską od 15 października w TVP HD
Od 15 października w TVP HD będzie można oglądać nowy program „Korona gór Polski”. Cykl poprowadzi Marta Manowska.
więcej
|
Stopklatka z kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do nowego serialu stacji ,,To nie ze mną" (wideo)
Stopklatka rozpoczęła kampanię „Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?” przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji - serialu „To nie ze mną”, w którym główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli - Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.
więcej
|
Czy oglądaność telewizji poza domem jest dobrze badana? Są wyniki audytu OOH
Zakończył się audyt pomiaru telewizji Out Of Home, zrealizowany przez międzynarodowego audytora mediów: Centre d'Etude des Supports de Publicité, a przeprowadzony z inicjatywy MOC TV. Płynące z niego wnioski stanowią podstawę do dalszych działań mających na celu udoskonalenie pomiaru OOH w Polsce – podano w komunikacie.
więcej
|
Canal+ 4K Ultra HD i Canal+ online w ofercie Toya
Od 14 października br., w ofercie Toya znajdą się kanał Canal+ 4K Ultra HD oraz serwis streamingowy Canal+ online.
więcej
|
Roztańczona trasa Virtual Dancer Już 10 października rozpocznie się trasa Virtual Dancer 2022 powered by Jogobella, której przystanki zaplanowane są w centrach handlowych Warszawy, Wrocławia, Torunia, Bydgoszczy i Szczecina. Całe wydarzenie opierać będzie się na dobrej zabawie i rywalizacji w grze Just Dance. Partnerem tytularnym jest marka Jogobella. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM najbardziej opiniotwórcze we wrześniu. W TOP15 Wirtualnemedia.pl
Na pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce powraca we wrześniu RMF FM - podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Podium uzupełniają Wirtualna Polska i "Rzeczpospolita". W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów TOP15 są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat na jeden dzień oddaje antenę nauczycielom
W piątek, 14 października, w Radiu Nowy Świat rządzić będą nauczyciele. Będzie można ich usłyszeć już począwszy od porannej audycji Wojciecha Manna, ale także w paśmie popołudniowym a także dodatkowo w audycjach autorskich. - Okazało się, że redakcja RNŚ ma w swoim gronie całkiem dużo czynnych bądź byłych pedagogów, stąd pomysł - informuje Wirtualnemedia.pl Magda Jethon, redaktor naczelna rozgłośni.
więcej
|
|
Alex Jones, twórca InfoWars, musi zapłacić prawie miliard dolarów odszkodowania za pomówienia
Propagator teorii spiskowych i twórca InfoWars Alex Jones musi zapłacić łącznie 965 mln dolarów rodzinom ofiar masakry w szkole Sandy Hook w Newtown - zdecydowali ławnicy w sądzie w stanie Connecticut. Jones twierdził, że strzelanina była mistyfikacją, a rodzice zamordowanych dzieci aktorami.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Grupa LTTM ma się lepiej niż przed covidem. 3,2 mln zł na dywidendy
Agencja LTTM i jej spółka zależna LifeTube, zajmujące się influencer i wideo marketingiem, w ub.r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 38,3 proc. do 85,5 mln zł i 3,16 mln zł zysku netto. Na dywidendy przeznaczyły 3,2 mln zł.
więcej
|
Spotify klientem Havas PR Warsaw
Agencja Havas PR Warsaw wygrała przetarg na obsługę komunikacyjną serwisu streamingu audio Spotify - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wavemaker zdobywa budżet L'Oréal w Polsce
Firma kosmetyczna L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie wybrała w przetargu na obsługę mediową swoich marek w Polsce oraz na rynkach bałtyckich agencję Wavemaker (GroupM/WPP). Dotychczas był to klient Starcomu (Publicis Groupe).
więcej
|
Deweloper uruchamia własną agencję mediową
Firma Unibail-Rodamco-Westfield (URW), deweloper i operator obiektów handlowych uruchamia Westfield Rise, wewnętrzną agencję zajmującą się: sprzedażą mediów, brand experience oraz dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań metrycznych pozwalających wykorzystać wiedzę na temat klientów odwiedzających obiekty handlowe z portfolio URW przy tworzeniu spersonalizowanych kampanii mediowych i eventowych.
więcej
|
PKO Bank Polski wybiera agencję badawczą
PKO Bank Polski wybiera w przetargu agencję badawczą, która zajmie się realizacją badania benchmarkowego NPS na próbie klientów korporacyjnych.
więcej
|
Bartek Rutkowski i Bartek Włodarczyk w Saatchi&Saatchi
Do działu kreacji agencji Saatchi&Saatchi (Publicis Groupe) dołączył nowy team seniorski: Bartłomiej Rutkowski, senior copywriter i Bartosz Włodarczyk, senior art director. Wzmocnią team prowadzony przez Michała Pawłowskiego i Michała Desowskiego.
więcej
|
Stopklatka z kampanią przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do nowego serialu stacji ,,To nie ze mną" (wideo)
Stopklatka rozpoczęła kampanię „Czy kobieta potrzebuje różowego młotka, aby wbić gwóźdź?” przeciw stereotypom płciowym. Spoty nawiązują do najnowszej produkcji stacji - serialu „To nie ze mną”, w którym główna bohaterka jest mechaniczką samochodową. W wideo, poza odtwórczynią głównej roli - Adą Szczepaniak, pojawił się również Michał Szpak.
więcej
|
Koszyk zakupowy we wrześniu drożeje o 15 proc. Największe podwyżki w Kauflandzie, taniej w Lidlu
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency, średnie ceny podstawowych produktów wzrosły w ujęciu rocznym o blisko 15 proc.. Ponownie najbardziej podrożały produkty tłuszczowe (70 proc.). Podwyżki przekraczające 20 proc. odnotowały trzy kategorie produktów – dodatki (25 proc.), nabiał (23 proc.) oraz używki i piwo (21 proc.).
więcej
|
Pierwsza Żabka Nano już działa w akademiku
Wraz z rozpoczęciem nowego roku akademickiego sieć Żabka otworzyła pierwszy autonomiczny sklep Żabka Nano w domu studenckim. Bezobsługowa placówka zlokalizowana jest w budynku Basecamp we Wrocławiu przy ul. Sienkiewicza 18/22.
więcej
|
Sinsay promuje się po raz drugi jako pracodawca
LPP ruszyła z drugą edycją kampanii employer brandingowej Sinsay pod hasłem „Mówisz: Praca? My mówimy: Sinsay!”.
więcej
|
Decathlon zmienia nazwę, celem promocja "odwrotnych zakupów"
Sieć sklepów sportowych Decathlon w Belgii zmieniło szyld kilku placówek na "Nolhtaced", czyli Decathlon wspak. Ma to promować nową inicjatywę sieci - "odwrotne zakupy".
więcej
|
Wyjazd do Kataru i samochód Mustang w loterii InPost
Ruszyła loteria InPost #KrótkaPiłka, w której do wygrania jest ponad milion nagród, wśród których są m.in. samochód Mustang i wyjazdy do Kataru. Wkrótce użytkownicy aplikacji InPost Fresh będą mogli skorzystać z przedsprzedaży biletów na mecz Polaków z reprezentacją Chile.
więcej
|
TVN Media wprowadza pakiet TVN24 Multiscreen
Biuro reklamy TVN Media wprowadza do sprzedaży nowy pakiet reklamy - TVN24 Multiscreen.
więcej
|
Jutta Peinze dyrektorką ds. marketingu na region EMEA Motoroli
Jutta Peinze objęła funkcję dyrektora ds. marketingu Motorola w dziale Mobile Business Group (MBG) w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).
więcej
|
Obajtek: Orlen nie planuje kupna Żabki
PKN Orlen nie prowadzi rozmów i nie ma żadnych planów zakupu sieci Żabka - poinformował prezes koncernu Daniel Obajtek. W środę Jarosław Kaczyński zasugerował, że Żabka może zostać przejęta przez polski podmiot od amerykańskiego funduszu CVC.
więcej
|
Właściciel Intermarché z 12 proc. wzrostem przychodów po trzech kwartałach
W okresie od stycznia do września br. Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami Intermarché i Bricomarché wraz ze stacjami paliw, zanotowała obroty na poziomie ponad 7,16 mld złotych. To 750 mln zł i 12 proc. więcej rok do roku. W planach m.in. miejskie sklepy proximity.
więcej
|
Jarosław Kaczyński chciałby odkupić Żabkę
Podczas spotkania z wyborcami z Puławach prezes PiS Jarosław Kaczyński stwierdził, że "sklepy Żabka też być może zostaną odkupione" od funduszu CVC Capital Partners. - Idziemy w tym kierunku - powiedział szef PiS.
więcej
|
Timecode Film Production zaprasza do udziału w 5. edycji konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA 4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Stanisław Bortkiewicz prezesem Polska Press. Tomasz Przybek odchodzi z firmy
Nowym prezesem wydawnictwa Polska Press, od półtora roku należącego do Orlenu, został Stanisław Bortkiewicz, poprzednio przez 6,5 roku związany z Telewizją Polską. Na czele Polska Press zastąpił Tomasza Przybka, który w czwartek pożegnał się z firmą.
więcej
|
PAP wypuściła nieprawdziwą informację o śmierci ks. Małkowskiego, a inne media powielały depeszę
Informację o rzekomej śmierci ks. Stanisława Małkowskiego w czwartek rano podała Polska Agencja Prasowa, a za nią m.in. Onet czy wPolityce.pl. Kondolencje złożył premier Mateusz Morawiecki. Wiadomość niedługo później zdementował rzecznik prasowy Archidiecezji Warszawskiej.
więcej
|
Tomasz Lis doznał kolejnego udaru. W weekend przebiegł maraton
Tomasz Lis poinformował, że doznał kolejnego udaru, a zeszłej nocy jego stan był bardzo poważny. Kilka dni temu dziennikarz uczestniczył w maratonie w USA.
więcej
|
Dziennikarz Roman Cymbaluk: Rosja to terrorysta-samobójca, nie ma litości dla swoich 140 mln obywateli
Rosja zachowuje się jak terrorysta-samobójca, jak samobójcze państwo, które nie ma litości dla swoich 140 mln obywateli - mówi w rozmowie z PAP ukraiński dziennikarz Roman Cymbaluk, były korespondent ukraińskich mediów w Rosji, który po 13 latach pracy wyjechał z tego kraju na kilka miesięcy przed początkiem rosyjskiej inwazji na Ukrainę. Putin nie ma litości dla własnych żołnierzy i groźby Kremla należy brać poważnie, ale Rosja nie wygra tej wojny, Ukraina była i będzie - podkreśla.
więcej
|
|
|
Magdalena Rigamonti nową prowadzącą ,,Onet Opinie", koniec współpracy z Elizą Michalik
Po trzech latach Eliza Michalik przestała prowadzić program „Onet Opinie”. Do grona prowadzących cykl dołączyła natomiast Magdalena Rigamonti, która we wrześniu znalazła się w gronie dziennikarzy „Newsweeka”.
więcej
|
Grupa LTTM ma się lepiej niż przed covidem. 3,2 mln zł na dywidendy
Agencja LTTM i jej spółka zależna LifeTube, zajmujące się influencer i wideo marketingiem, w ub.r. osiągnęły łącznie wzrost przychodów o 38,3 proc. do 85,5 mln zł i 3,16 mln zł zysku netto. Na dywidendy przeznaczyły 3,2 mln zł.
więcej
|
RMF FM najbardziej opiniotwórcze we wrześniu. W TOP15 Wirtualnemedia.pl
Na pozycję lidera wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce powraca we wrześniu RMF FM - podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Podium uzupełniają Wirtualna Polska i "Rzeczpospolita". W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów TOP15 są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Gazeta.pl tworzy dział Nowych Trendów
W portalu Gazeta.pl (Agora) powstaje pion Nowe Trendy. Zajmie się on tworzeniem kreatywnych treści niestandardowych, eksperymentowaniem z formami dziennikarskimi oraz nowatorskim podejściem do aktualnych wydarzeń. W tej chwili trwa rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna do tego działu – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jedna trzecia Polaków spotkała się z fakenewsowymi wideo w sieci
35,9 proc. Polaków, korzystających z internetu w ciągu ostatnich 12 miesięcy, napotkało w sieci treści wideo, które uznało za nieprawdziwe, a 41,5 proc. za przesadzone – wynika z badania przeprowadzonego przez Krajowy Instytut Mediów.
więcej
|
Prawie połowa spotkań rekrutacyjnych na stanowiska menedżerskie odbywa się online
Rekrutacja na stanowiska specjalistyczne i menedżerskie trwa średnio 4 tygodnie, prawie połowa spotkań z kandydatami odbywa się online - wynika z raportu firmy rekrutacyjnej Antal. Najczęstszym powodem rezygnacji kandydata z przyjęcia oferty pracy jest niewystarczające wynagrodzenie.
więcej
|
Władze Iranu zakłócają internet, aktywiści wzywają do kontynuowania protestów
W Iranie doszło w środę do poważnych zakłóceń łączności internetowej; Associated Press zwraca uwagę, że zbiega się do z wezwaniami aktywistów do kontynuowania protestów, które wybuchły po śmierci 22-letniej Mahsy Amini, aresztowanej przez policję moralności.
więcej
|
Supermarket online delio działa w Gdańsku i Sopocie
Od 13 października mieszkańcy Gdańska i Sopotu mogą zamówić produkty spożywcze i artykuły gospodarstwa domowego w supermarkecie online delio. Do końca miesiąca sklep zamroził ceny 500 dostępnych u siebie towarów.
więcej
|
Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wypalenie zawodowe i niechęć do pracy najczęściej dotyka najmłodszych pracowników
Wypalenie zawodowe i niechęć do pracy, uczucia stereotypowo kojarzone ze starszymi pracownikami, dotykają przede wszystkim Generacji Z i Y, czyli najmłodszych pracujących Polaków. Aż 40% osób w wieku 18-24 lata i 44% w wieku 24-34 lata deklaruje, że często odczuwają znużenie bieżącymi zadaniami w miejscu zatrudnienia. Te emocje sprawiają, że to właśnie oni najczęściej poszukują nowej pracy - wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Pracuj.pl.
więcej
|
Polacy obawiają się drożyzny dużo bardziej niż chorób, epidemii i straty pracy
72 proc. badanych Polaków wśród swoich największych aktualnych obaw wskazało wojnę i chorobę. Innymi powodami do niepokoju są pogorszenie sytuacji materialnej, wyłączenia prądu i spadek temperatury - wynika z opublikowanego w środę badania CBOS.
więcej
|
|
|