|
|
|
|
|
|
|
Tylko 500 pobrań aplikacji TVP dla młodych. ,,Wyniki dość szokujące"
Po dwóch tygodniach działalności aplikację SwipeTo ze sklepu Google Play pobrano nieco ponad 500 razy. Paweł Stremski, jeden z właścicieli kolektywu kreatywnego Nowy®Ład w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zauważa, że projekty dla młodych, zbliżone do tego uruchomionego przez TVP, bardzo rzadko odnoszą sukces.
więcej
|
TVP nadaje zbyt dużo kanałów? ,,Przeciwdziałanie wykluczeniu telewizyjnemu"
Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował decyzję rezerwacyjną, którą wydał Telewizji Polskiej na nadawanie w ramach MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej. Z dokumentu wynika, że nadawca publiczny wnioskując o dodatkowe pasmo, argumentował konieczność jego posiadania „przeciwdziałaniem wykluczeniu telewizyjnemu”.
więcej
|
Zmiany w Fundacji TVP: prezesem został asystent Mateusza Matyszkowicza
Już nie Piotr Kierzkowski, a Mateusz Rychlik szefuje fundacji powołanej przez Telewizję Polską do wspierania inicjatyw charytatywnych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zmiana jest zasadnicza: Kierzkowski był asystentem Jacka Kurskiego, Rychlik to asystent Mateusza Matyszkowicza. Zmian dokonano podczas niedawnego posiedzenia fundacji.
więcej
|
Burza po pytaniu Piaseckiego o ,,przymykanie oka" na standardy praworządności. ,,Dziennikarz jest od zadawania pytań"
Konrad Piasecki na antenie TVN24 spytał posłankę Koalicji Obywatelskiej, czy opozycja mogłaby zaapelować do Komisji Europejskiej o „przymknięcie oka” na standardy praworządności w kraju. Dziennikarza skrytykowali niektórzy ludzie mediów czy prawnicy, ale wielu zdecydowało się też bronić Piaseckiego. - Dziennikarz jest od zadawania pytań, to nie są jego prywatne opinie. Zadawanie prowokacyjnych pytań nic nie mówi o tym, co on sam na dany temat myśli - podkreśla jednak BartoszWęglarczyk.
więcej
|
Treści 4K i trzy miesiące w cenie jednego w Viaplay
Platforma streamingowa Viaplay zaczyna wdrażać w Polsce treści 4K. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że najpierw w tej jakości obrazu będą dostępne wybrane produkcje Viaplay Originals. Serwis przygotował też promocję, dzięki której nowi subskrybenci, którym znajomi polecili usługę, mogą korzystać z Viaplay przez trzy miesiące w cenie jednego.
więcej
|
,,Sanatorium miłości 5" od stycznia w TVP1
W styczniu 2023 roku telewizyjna Jedynka pokaże piąty sezon reality-show „Sanatorium miłości” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program był nagrywany wczesną jesienią w Busku-Zdroju.
więcej
|
Drugi sezon show ,,40 kontra 20" od 21 listopada w TVN7 i Player.pl
Od 21 listopada w TVN7 i Player.pl będzie można oglądać drugi sezon show „40 kontra 20” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Robert El Gendy zaczął prowadzić ,,Panoramę"
Robert El Gendy, do niedawna prowadzący „Pytanie na śniadanie”, dołączył go gospodarzy porannych wydań „Panoramy” nadawanych w ramach porannego magazynu TVP2.
więcej
|
Mirosław Noculak komentatorem NBA w Canal+ Sport. ,,Liczymy na jego doświadczenie"
Dziennikarz, trener i działacz koszykarski, Mirosław Noculak, dołączył do ekipy komentatorów Canal+ Sport. Ma komentować spotkania ligii NBA. - Poszukiwaliśmy kogoś z doświadczeniem, liczymy, że trener Noculak wzmocni „grę zespołową” naszych komentatorów - mówi dla portalu Wirtualnemedia.pl Michał Kołodziejczyk, szef redakcji sportowej Canal+.
więcej
|
Niedzielne "Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na listopad najdroższy spot kosztuje blisko 90 tys. zł netto i będzie emitowany przy serwisie informacyjnym "Fakty" w niedzielne wieczory.
więcej
|
Przemysław Pełka będzie komentował w TVP mecze mundialu
Komentator piłkarski Przemysław Pełka, od połowy br. związany z Viaplay, będzie współpracował z Telewizją Polską podczas nadchodzących mistrzostw świata w Katarze.
więcej
|
,,Mroczne materie 3" od 6 grudnia w HBO i HBO Max (wideo)
We wtorek, 6 grudnia w HBO i HBO Max odbędzie się premiera trzeciego - finałowego - sezonu serialu „Mroczne materie”.
więcej
|
Uczestnik "Mam talent" umarł na scenie
Podczas występu na scenie w Madrycie zmarł iluzjonista Arsenio Puro, półfinalista programu "Mam talent".
więcej
|
NBP upamiętnia największych polskich ekonomistów na monetach kolekcjonerskich Serią srebrnych monet kolekcjonerskich „Wielcy polscy ekonomiści” NBP przypomina sylwetki wielkich Polaków, których dorobek tworzy historię rodzimej ekonomii. Michał Kalecki i Władysław Zawadzki – ich wizerunki znajdą się na monetach kolekcjonerskich, które NBP wprowadzi do obiegu 26 października 2022 r. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tajne posiedzenie KRRiT. ,,Omawiano wrażliwe dane"
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski utajnił środowe posiedzenie regulatora. - Nie popieram tej decyzji, oczywiście głosowałem przeciw - zapewnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl prof. Tadeusz Kowalski, którego do KRRiT wybrał zdominowany przez opozycję Senat.
więcej
|
|
Polskie Radio po 17 latach zwolniło dyscyplinarnie szefa działu transmisji. ,,Idę do sądu pracy"
Andrzej Jarocki, kierownik działu transmisji Polskiego Radia, został zwolniony dyscyplinarnie za „narażenie zdrowia i życia” kilku podległych mu osób. - To oczywisty pretekst, nie zostawię tak tego i idę do sądu pracy - zapowiada Jarocki w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
KIM: RMF FM, Radio Zet i Eska najczęściej słuchanymi stacjami radiowymi w Polsce
W trzecim kwartale 2022 roku radiem o największym zasięgu wśród osób w wieku 15 lat i więcej było RMF FM, na drugim miejscu uplasowało się Radio Zet, na trzecim Eska, a na czwartym radiowa Jedynka - wynika z najnowszego badania Krajowego Instytutu Mediów.
więcej
|
|
TOK FM nowym liderem słuchalności w Warszawie
Nowym liderem rynku radiowego w Warszawie w drugim i trzecim kwartale br. było TOK FM. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat uruchamia internetową Strefę Patrona
W czwartek, 20 października internetowe Radio Nowy Świat udostępni na swojej stronie internetowej przestrzeń dla patronów, którzy wspierają finansowo rozgłośnię. Znajdą się tam m.in. specjalne podcasty, nowości muzyczne, ankiety czy informacje o planowanych spotkaniach ze słuchaczami. - Chcemy dać możliwość naszym patronom wypowiadania się na różne tematy i aktywnego uczestniczenia w tworzeniu naszego radia - mówi Sławomir Gołębiowski, dyrektor marketingu i sponsoringu w Radiu Nowy Świat.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Pepco oszczędza, by nie podnosić cen. ,,Przyjdzie do nas nowy klient"
Sieć Pepco deklaruje, że wprowadza oszczędności wewnątrz biznesu, by nie podnosić specjalnie cen w swoich sklepach. Firma liczy na nowych klientów, którzy przyjdą do jej placówek, rezygnując z zakupów w droższych miejscach. Sieć stopniowo modernizować będzie kolejne sklepy, a w przyszłym roku planuje kampanię reklamową nowego konceptu.
więcej
|
DDB Warszawa zarobiła na czysto 15 mln zł, przychody 7 proc. w górę
W ub.r. agencja reklamowa DDB Warszawa (należąca do koncernu Omnicom Group) osiągnęła wzrost jednostkowych wpływów o 6,8 proc. do 104,12 mln zł, a jej zysk netto zwiększył się z 14,31 do 14,97 mln zł. Z dywidend uzyskała 12,9 mln zł.
więcej
|
Bank Pekao wchodzi do świata NFT
Bank Pekao tokenizuje sztukę. NFT z elementami kompozycji malarskiej Rafała Bujnowskiego będą powiązane z 440 kartami płatniczymi Unique wprowadzonymi wspólnie z Mastercard.
więcej
|
Niedzielne "Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
W opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na listopad najdroższy spot kosztuje blisko 90 tys. zł netto i będzie emitowany przy serwisie informacyjnym "Fakty" w niedzielne wieczory.
więcej
|
Generacja Z w Polsce - bez buntu o lepszy świat, bez konfliktu pokoleń
Młodzi z pokolenia Z uchodzili dotąd za buntowników - zwłaszcza w kwestiach ekologicznych i społecznych. A jednak protestów i wychodzenia na ulicę nie mają we krwi. Jednocześnie wartości, ekologia i zaangażowanie społeczne marek nie są kluczowe przy ich decyzjach zakupowych - wynika z najnowszego badania Polaków w wieku 16-24 lat przeprowadzonego przez dom mediowy Mediahub i Instytut Badawczy Pollster.
więcej
|
Silesian Pharma szuka agencji reklamowej
Firma farmaceutyczna Silesian Pharma (należy do Grupy Farmacol) zaprasza agencje do składania ofert na przeprowadzenie cyklu 6 ogólnopolskich kampanii reklamowych w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Będzie kampania o zapobieganiu samobójstwom wśród dzieci i młodzieży
Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie planuje kampanię informacyjno-edukacyjną dotyczącą zapobiegania samobójstwom wśród dzieci i młodzieży - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Szuka autorów i wykonawców spotów.
więcej
|
Reklamy HSBC uznane za greenwashing
Brytyjski Urząd ds. Standardów Reklamy ASA uznał, że plakaty banku HSBC pojawiające się na Wyspach Brytyjskich stanowią greenwashing.
więcej
|
Michał Kwiatkowski client service directorem w Soul & Mind
Do zespołu agencji Soul&Mind dołączył Michał Kwiatkowski, który objął stanowisko client service directora. Będzie także pełnił funkcję brand strategy and communication expert, wspierając dział strategiczny.
więcej
|
K2 Create rozszerza zakres usług o launch marek w metawersum
Agencja K2 Create (Grupa K2) rozwija swoje kompetencje i ofertę w zakresie obecności marek w metawersum.
więcej
|
Superbet oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w skokach narciarskich
Firma bukmacherska Superbet została nowym oficjalnym partnerem polskiej reprezentacji skoczków narciarskich. Umowę z Polskim Związkiem Narciarskim podpisano na dwa lata.
więcej
|
Wielkoformatowe ekrany reklamowe w Warszawie i Katowicach w ofercie Screen Network
Screen Network poszerzyło ofertę o wielkoformatowe ekrany zainstalowane na fasadach dworców Warszawa Centralna i głównej stacji kolejowej w Katowicach.
więcej
|
Maciej Musiał z ojcem reklamują Reserved
W sieci sklepów Reserved właśnie pojawiła się nowa kolekcja Premium Quality, którą promują aktor Maciej Musiał z ojcem Andrzejem Musiałem.
więcej
|
Ten Typ Mes, Łozo i Kacper Ruciński w amerykańskim stylu reklamują piwo Brooklyn Pilsner
W ramach promocji nowego piwa Brooklyn Pilsner (Carlsberg Polska), trzech influencerów – raper – Ten Typ Mes, muzyk – Wojtek "Łozo" Łozowski i standuper – Kacper Ruciński – poleciało do Nowego Yorku na Brooklyn by pokazać go swoimi oczami.
więcej
|
Karine Madelrieu na czele marketingu Wyborowa Pernod Ricard
Z początkiem października stanowisko dyrektor marketingu Wyborowa Pernod Ricard objęła Karine Madelrieu. Zastąpiła Craiga van Niekerk’a, który awansował na stanowisko global vice president of marketing, Malibu & Kahlúa, w The Absolut Company (TAC).
więcej
|
Pepco modernizuje sklepy. Nowością produkty spożywcze i drobne AGD
Sieć Pepco do końca 2023 r. planuje przeprowadzić pełną metamorfozę większości sklepów w Polsce. Dotąd wyremontowano sklepy w Warszawie i Wrocławiu, w nowym koncepcie działają też nowo otwierane placówki. Sieć poszerza ofertę produktową, m.in. o pościel czy wybrane produkty spożywcze, a wkrótce dołączy do tego mały sprzęt AGD.
więcej
|
Captain Morgan wprowadza grę online z raperem B.R.O.
Marka alkoholi Captain Morgan (Diageo) ruszyła z nowym projektem - to gra Escape Room, która przenosi gracza w realia domówek sprzed 30 lat i stawia przed nim zadania. W rozwiązywaniu zagadek pomaga ambasador marki, raper i producent muzyczny B.R.O. – autor hitu ostatniego lata „Jeszcze będzie pięknie”, będącego jednocześnie soundtrackiem w grze.
więcej
|
Move Closer wprowadza Full Service eCommerce
Full Service eCommerce to nowa usługa wsparcia sprzedaży online, którą oferuje firma technologiczna Move Closer.
więcej
|
Odczarować outdoor czyli jak technologie zmieniają rynek reklamy zewnętrznej z najlepszą lokalizacją w Polsce na Moście Grota-Roweckiego ABi Media Holdings wprowadza na rynek nośniki reklamy Digital out-of-home oparte na technologii LED, wyposażone w urządzenia monitorujące widownię i obsługiwane przez system targetowania przekazu reklamowego w czasie rzeczywistym. Technologia Digital Signage, jaką firma udostępni reklamodawcom, pozwoli poddać analizie liczbę odbiorców przed ekranem, poznać ich płeć i przybliżony wiek. Umożliwi też skierowanie precyzyjnie dobranego przekaz do konkretnych grup konsumentów. Takie podejście całkowicie zmienia sposób funkcjonowania segmentu digital out-of-home. Oferta pojawi się dzięki grantowi na transfer technologii. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wolters Kluwer Polska z 41 mln zł dywidendy, zarabia coraz więcej w internecie
W ub.r. przychody wydawnictwa biznesowo-prawniczego Wolters Kluwer Polska zwiększyły się o 7,2 proc. do 241,3 mln zł. Spadek sprzedaży czasopism drukowanych z naddatkiem zrekompensowały wzrosty w pionie internetowym. Firma prawie cały zeszłoroczny zysk, w kwocie 42,7 mln zł, wypłaciła jako dywidendę.
więcej
|
,,Tygodnik Powszechny" drożeje w prenumeracie
Od 2 listopada wzrosną ceny prenumeraty „Tygodnika Powszechnego”. Wydawca tłumaczy to wzrostem kilku kategorii kosztów i zachęca do zakupu prenumeraty jeszcze w obecnych cenach.
więcej
|
,,Ryba" i ,,Lala" uniewinnieni ws. zabójstwa Jarosława Ziętary
Mirosław R., ps. Ryba, i Dariusz L., ps. Lala zostali uniewinnieni przez Sąd Okręgowy w Poznaniu ws. uprowadzenia i pomocnictwa w zabójstwie dziennikarza Jarosława Ziętary. Proces toczył się od stycznia 2019 roku.
więcej
|
,,Tina" kończy 30 lat
Dwutygodnik „Tina” w środę obchodzi jubileusz 30-lecia. To drugi tytuł w historii Wydawnictwa Bauer w Polsce.
więcej
|
,,Puls Biznesu" z nowym serwisem dla subskrybentów
Na portalu internetowym „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) uruchomiono serwis PB Finance skierowany do osób z szeroko rozumianego sektora finansowego. Mogą z niego korzystać użytkownicy subskrypcji cyfrowej „PB”.
więcej
|
,,Polityka" przeprasza szefa fundacji Razem Lepiej za tekst z nieprawdziwymi informacjami
W tygodniku „Polityka” zamieszczono przeprosiny dla Marka Szambelana za artykuł z 2015 roku o kierowanej przez niego fundacji Razem Lepiej. W komunikacie napisano, że tekst „nie został sporządzony w sposób zgodny z zasadami rzetelności dziennikarskiej”.
więcej
|
|
|
Audioteka urosła o 11 proc., bez dywidendy dla poprzednich akcjonariuszy
W ub.r. Audioteka, niedawno przejęta przez Wirtualną Polskę, przy wzroście skonsolidowanych przychodów o 11,4 proc. do 89,12 mln zł osiągnęła 6,7 mln zł zysku netto. Nie podzieliła się zyskiem z poprzednimi akcjonariuszami, sprzeciwili się temu mniejszościowi wspólnicy Marcin Beme i Ondrej Tomek.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz przegrał w sądzie z senatorem PO ws. tweeta o ,,przecweleniu"
Sąd drugiej instancji podtrzymał orzeczenie nakazujące Rafałowi Ziemkiewiczowi przeproszenie senatora Platformy Obywatelskiej Kazimierza Ujazdowskiego za wpis twitterowy, w którym publicysta stwierdził, że polityka „przecwelili w tym PO, upokorzyli i ośmieszyli”.
więcej
|
Roszady personalne w magazynie Going. More
Do zespołu magazynu internetowego Going. More dołączył Krzysztof Nowak, do niedawna zarządzający portalem Rytmy.pl, obejmując funkcję szefa działu Muzyka. Z kolei Jagoda Gawliczek awansowała na stanowisko szefowej działu miejskiego.
więcej
|
Grupa mediowa Time For Friends rośnie w siłę. Marketing, sprzedaż, redakcje i Biletomat.pl z 10 nowymi liderami Grupa mediowa Time For Friends od początku roku wzmacnia swoje mediowe, marketingowe oraz e-commercowe zespoły. Załoga Time For Friends, właściciela bileterii Biletomat.pl oraz portali muzycznych Rytmy, Muno i FTB powiększa się o zespół doświadczonych ekspertów. materiał partnerskiwięcej |
|
|