|
|
|
|
|
|
|
PŚ w skokach narciarskich w TVN Warner Bros. Discovery. Skórzyński znów w obsłudze reporterskiej
W nadchodzącym sezonie TVN ponownie pokaże niemal wszystkie konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich oraz – po raz pierwszy w historii – rywalizację o medale mistrzostw świata. W obsłudze reporterskiej ponownie znajdzie się Krzysztof Skórzyński. Jeden ze współprowadzących „Dzień dobry TVN” obsłuży wybrane konkursy.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVN i Polsat. Udany październik TVN24, TVP Info i Polsat News
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w październiku 2022 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1. W grupach 16-49 i 16-59 na czele znalazł się TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wszystkie kanały naziemne z ogólnopolskich MUX-ów mogą trafić do serwisów streamingowych
Już niebawem wszystkie kanały znane z ogólnopolskich multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej mogą trafić do serwisów streamingowych oferujących linearne stacje. Trwają prace nad zmianą przepisów, które mają raz na zawsze zakończyć spór wokół interpretacji zasady „must carry, must offer”.
więcej
|
TVP nie przedłuży umowy na MUX-8? ,,Nie pomieszczą kanałów"
Choć 21 grudnia br. kończy się umowa Telewizji Polskiej z Emitelem w sprawie emisji kanałów nadawcy publicznego na MUX-8, to wciąż nie doszło do jej przedłużenia. Były menadżer TVP odpowiadający za sprawy techniczne przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że możemy mieć do czynienia ze strategią negocjacyjną.
więcej
|
Kanał TVP 4K będzie nadawał przez blisko 15 godzin dziennie
Telewizja Polska opublikowała ramówkę na pierwsze dni nadawania okolicznościowego kanału TVP 4K. Stacja rozpocznie nadawanie w niedzielę 20 listopada br. o godz. 15. Pokaże wówczas transmisję na żywo z ceremonii otwarcia Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2022 w Katarze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Taniec z Gwiazdami" stracił 210 tys. widzów w Polsacie
Nadawany w poniedziałkowe wieczory trzynasty sezon „Tańca z Gwiazdami” gromadził średnio 1,14 mln widzów, o 210 tys. osób mniej niż poprzednią serię emitowaną rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
UOKiK przegrał z Plusem w Sądzie Najwyższym, kara zmniejszona o 99 proc.
Sąd Najwyższy ostatecznie orzekł, że operator sieci Plus za brak współpracy przy postępowaniu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów dotyczącym projektu Mobilna TV zapłaci 300 tys. euro. Pierwotnie prezesa UOKiK nałożył na telekom 33 mln euro grzywny.
więcej
|
YouTube chce być agregatorem serwisów streamingowych
Mieszkańcy USA mogą już skorzystać z narządzenia Primetime Channels. Dzięki niemu możliwe jest subskrybowanie wybranych serwisów streamingowych z poziomu samego YouTube. Na razie nie ma wśród nich gigantów streamingu typu Netflix, Disney+ i HBO Max, ale koncern Google zapewnia, że to wczesna wersja usługi.
więcej
|
Naziemna telewizja cyfrowa może za rok zniknąć
Koncesja na działalność krajowej sieci naziemnej telewizji cyfrowej w Portugalii przestanie obowiązywać z końcem 2023 roku. Altice, operator multipleksów, który jednocześnie świadczy usługi płatnej telewizji drogą IPTV i satelitarną, mimo nacisków ze strony rządu, nie zdecydował czy będzie ubiegał się o przedłużenie zezwolenia.
więcej
|
Mecz Lecha Poznań z Rakowem Częstochowa hitem oglądalności Ekstraklasy
Ponad 350 tys. osób obejrzało łącznie niedzielny pojedynek Rakowa Częstochowy z Lechem Poznań w rozgrywkach PKO BP Ekstraklasy. Mecz dostępny w Canal+ Premium, Canal+ Sport3 i serwisie Canal+ online jest rekordem oglądalności tego sezonu.
więcej
|
Samsung wprowadza do Polski potężny telewizor micro LED. Cena też robi wrażenie
W Polsce można już zamawiać pierwszy telewizor Samsunga micro LED o przekątnej 110 cali. Żeby wejść w jego posiadanie trzeba jednak zapłacić 675 tys. złotych. W zamian użytkownik zyskuje najnowocześniejszy i najdoskonalszy ekran, który powstał z myślą o użytkownikach domowych. Dystrybutorem tych telewizorów w Polsce jest firma Audio Color.
więcej
|
Andrzej Twarowski zaczyna pracę w Viaplay
Dziennikarz i komentator piłkarski Andrzej Twarowski dołączył do zespołu platformy streamingowej Viaplay. Poprzednio przez wiele lat był związany z Canal+ Polska.
więcej
|
Ranking najbardziej popularnych i kontrowersyjnych odcinków amerykańskiego serialu ,,The Office"
4 listopada z drugim sezonem wraca do Canal+ serial „The Office PL”. W oczekiwaniu na nowe odcinki, zapraszamy na przegląd najbardziej kontrowersyjnych, ale i najlepszych epizodów amerykańskiej odsłony „The Office”.
więcej
|
Krzysztof Ibisz sprzedał swój Paszport Polsatu w programie ,,Łowcy skarbów. Kto da więcej?"
Prezenter Polsatu Krzysztof Ibisz sprzedał należący do niego legendarny Paszport Polsatu w programie „Łowcy skarbów. Kto da więcej?” na antenie TV4. Stacja nie zdradza, ile pieniędzy wyłożył nabywca, lecz zaznacza, iż chodzi o „pokaźną sumę”. I zaprasza do oglądania najbliższych wydań audycji, gdzie wszystko zostanie wyjaśnione.
więcej
|
Powstaje drugi sezon ,,Słodkich kłamstewek" HBO, ale pod nowym tytułem
Reboot „Słodkich kłamstewek” HBO doczeka się kontynuacji, ale pod zmienionym tytułem. Informację przekazał showrunner Roberto Aguirre-Sacasa.
więcej
|
Black Friday 2022 - streetwearowe stylizacje w Sizeer! Jesteś fanem ulicznej mody? Czekasz na Black Friday, bo masz zamiar upolować w niższej cenie buty, ubrania i akcesoria, które od dawna chodzą Ci po głowie? Wpadaj do Sizeer i działaj! W czarny piątek wiele produktów z listy pod tytułem „streetwearowy must have” możesz dostać za mniej. Jakie elementy stylówki od znanych brandów szczególnie warto mieć na celowniku? Podpowiadamy! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kołodziejski doradcą szefa KRRiT. ,,Nie pobiera wynagrodzenia"
Były przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wesprze swojego następcę Macieja Świrskiego. - Witold Kołodziejski jest społecznym doradcą Przewodniczącego KRRiT, nie pobiera w związku z tym wynagrodzenia - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzeczniczka prasowa regulatora.
więcej
|
|
Marcin Kędryna doradcą Marzeny Paczuskiej w KRRiT, zostaje w Polska Press
Wicenaczelny „Gazety Lubuskiej” (Polska Press) Marcin Kędryna został doradcą członkini Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Marzeny Paczuskiej. Jak dowiedziały się Wirtualnemedia.pl, nie oznacza to jego pożegnania z Polska Press. - Nie ma konfliktu interesów - mówi Kędryna.
więcej
|
|
Polskie Radio chce kupić 145 monitorów i 280 komputerów
Polskie Radio zamierza kupić 145 monitorów, 282 komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz siedem stacji graficznych.
więcej
|
|
Dorota Rojek-Koryzna po kilku latach wróciła do mediów. Można ją usłyszeć w Radiu Kraków
Siedem lat temu Dorota Rojek-Koryzna zapowiedziała, że po 21 latach pracy w telewizji odchodzi z mediów. Teraz jednak powróciła. Można ją usłyszeć w serwisach informacyjnych Radia Kraków.
więcej
|
|
,,Trójka literacka" skrócona i nadawana cztery razy w tygodniu
Audycja „Trójka literacka”, emitowana na antenie Programu III Polskiego Radia dotychczas w niedziele, zmienia termin nadawania: od listopada można jej słuchać od poniedziałku do czwartku w wieczornym paśmie, emitowanym po godz. 22:05.
więcej
|
|
Mateusz Ligęza pracuje w sportowej redakcji Radia ZET
Dziennikarz sportowy Mateusz Ligęza od listopada dołączył do sportowej redakcji Radia ZET (Eurozet). Wcześniej przez cztery lata związany był z Polskim Radem. O zasileniu newsroomu "Zetki" poinformował w mediach społecznościowych.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Mniej na reklamy w telewizji. Lidl, Euro-Net, Ferrero i USP ograniczyły budżety (Top10)
O blisko 5 proc. wzrosły po trzech kwartałach br. cennikowe wydatki na reklamy w mediach pozainternetowych. Zmalały nakłady w telewizji, a o ponad 10 proc. zwiększyły się w prasie i na outdoorze. Budżety reklamowe zredukowały m.in. Lidl Polska, Euro-Net Warszawa, Ferrero Polska i USP Zdrowie.
więcej
|
Władze Warszawy wybierają agencję mediową
Władze Warszawy prowadzą przetarg, w wyniku którego wybiorą agencję mediową odpowiedzialną za doradztwo i zakup mediów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to ponad 4,27 mln zł netto.
więcej
|
Piotr Kacprzak został creative group head w Artegence
Piotr Kacprzak, dotychczasowy senior art director w agencji Artegence, awansował na stanowisko creative group head.
więcej
|
Wraz z rosnącymi cenami spada przywiązanie do marek
Konsumenci najbardziej przywiązują się do marek słonych przekąsek, kosmetyków i alkoholu. Znacznie mniejsze znaczenie odgrywają marki pozostałych produktów spożywczych, zwłaszcza tłuszczy i produktów sypkich - wynika z raportu Ranking Popularności Marek FMCG 2022 od Listonic.
więcej
|
Dzień Singla generuje coraz większe zyski w Polsce i na świecie
Przypadające na 11 listopada chińskie święto Dzień Singla staje się dla coraz większej liczby konsumentów okazją do zakupów. W ubiegłym roku, pomiędzy 11 a 13 listopada 7-krotnie wzrosła liczba zamówień dokonywanych przez Polaków na chińskich platformach zakupowych. Zgodnie z danymi przeanalizowanymi przez Admitad, w istotny sposób przyczynili się do tego internetowi twórcy.
więcej
|
Niemal trzy czwarte Ukraińców zaskoczonych gościnnością i serdecznością Polaków
71 proc. Ukrainek i Ukraińców w Polsce jest zaskoczonych gościnnością i serdecznością Polaków, a 58 proc. przyznaje, że mimo okoliczności dobrze radzi sobie w naszym kraju – wynika z badania Kantar Polska.
więcej
|
PARP chce zatrudnić agencję PR i dom mediowy
Polska Agencja rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg, w którym wybierze agencję public relations oraz dom mediowy - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Zamierza zawrzeć z nimi umowy na dwa lata.
więcej
|
"Czas, by być razem" w świątecznej reklamie Disneya
Disney przedstawił reklamę świąteczną pod tytułem „Prezent”.
więcej
|
PGE w kampanii zachęca do mądrego korzystania z energii
PGE Polska Grupa Energetyczna w najnowszej kampanii "Mądrze korzystaj z energii" promuje efektywny sposób korzystania z energii elektrycznej. Zwraca też uwagę na to, ile kilowatogodzin (kWh) zużywają najbardziej popularne sprzęty w gospodarstwie domowym.
więcej
|
Wieniawa, Popławska, Banasiuk i Stankiewicz zapraszają widzów do powrotu do kina
W piątek 4 listopada ruszy kampania zachęcająca widzów do powrotu do kin - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zobaczymy w niej m.in. Julię Wieniawę, Aleksandrę Popławską, Mateusza Banasiuka i Sebastiana Stankiewicza. Spoty nawiązują do scen z komedii gangsterskiej: „Nie cudzołóż i nie kradnij”.
więcej
|
Sony prezentuje spot reklamowy ,,God of War Ragnarök" z Johnem Travoltą, LeBronem Jamesem i Benem Stillerem
Firma Sony Interactive Entertainment zaprezentowała najnowszy spot reklamowy gry „God of War Ragnarök”, przygotowany we współpracy z Johnem Travoltą, LeBronem Jamesem i Benem Stillerem. Gwiazdy opowiadają w krótkim filmie o wyzwaniach rodzicielstwa.
więcej
|
Kropliczanka dołącza do grona klientów Havas PR
Do grona klientów agencji Havas PR Warsaw dołączyła firma produkująca wodę mineralną Kropliczanka.
więcej
|
Maxi Zoo kolejny rok klientem agencji Ancymony
Sieć sklepów zoologicznych Maxi Zoo Polska przedłużyła dotychczasową współpracę z agencją reklamową Ancymony.
więcej
|
Alicja Truchel zajmuje się PR w Havas Creative Group
Do zespołu Havas Creative Group dołączyła Alicja Truchel obejmując stanowisko PR group coordinator.
więcej
|
Odczarować outdoor czyli jak technologie zmieniają rynek reklamy zewnętrznej z najlepszą lokalizacją w Polsce na Moście Grota-Roweckiego ABi Media Holdings wprowadza na rynek nośniki reklamy Digital out-of-home oparte na technologii LED, wyposażone w urządzenia monitorujące widownię i obsługiwane przez system targetowania przekazu reklamowego w czasie rzeczywistym. Technologia Digital Signage, jaką firma udostępni reklamodawcom, pozwoli poddać analizie liczbę odbiorców przed ekranem, poznać ich płeć i przybliżony wiek. Umożliwi też skierowanie precyzyjnie dobranego przekaz do konkretnych grup konsumentów. Takie podejście całkowicie zmienia sposób funkcjonowania segmentu digital out-of-home. Oferta pojawi się dzięki grantowi na transfer technologii. materiał partnerskiwięcej |
|
|
W obliczu zwolnień pracownicy Agory zapisują się do związków zawodowych. Padł rekord
Od piątku szybko wzrasta liczba członków związków zawodowych działających przy Agorze - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Ludzie zapisują się albo tylko deklarują na razie chęć wstąpienia. Dawno nie mieliśmy takiego ruchu - mówi nam Waldemar Paś, szef Komitetu Obrony „Gazety Wyborczej”. - W dniu ogłoszenia zwolnień padł nasz rekord zapisów dokonanych jednego dnia - relacjonuje z kolei Adriana Rozwadowska, przewodnicząca związku zawodowego NSZZ „Solidarność” w Agorze i Inforadiu. W czwartek związkowcy będą rozmawiać z zarządem spółki o warunkach zapowiedzianych zwolnień.
więcej
|
Burda przed fuzją z Edipresse miała 259 pracowników i 8,6 mln zł straty, ponad 20 mln euro od właściciela
Wydawnictwo Burda Media Polska w ub.r. - jeszcze przed finalizacją przejęcia Edipresse Polska, ale już po kupnie e-drogerii Coclolita - osiągnęło wzrost przychodów o 58 proc. do 206,4 mln zł. Firma była nadal na minusie (strata netto wyniosła 8,57 mln zł), zatrudniała 259 osób.
więcej
|
|
|
Administracja USA rozważa ingerencję w przejęcie Twittera z uwagi na udział Saudów i Chińczyków
Administracja Joe Bidena rozważa przeprowadzenie formalnego przeglądu przejęcia Twittera przez Elona Muska - podał w środę "Washington Post". Według dziennika, transakcja dała dostęp do poufnych danych - w tym potencjalnie dotyczących użytkowników Twittera - inwestorom związanym z Arabią Saudyjską i Chinami.
więcej
|
UOKiK wszczął postępowanie ws. problemów z transmisjami na Viaplay
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające dotyczące problemów technicznych z transmisjami sportowymi na platformie streamingowej Viaplay. Ponadto zażądał wyjaśnień ws. podobnych usterek na platformach Cyfrowego Polsatu i Canal+.
więcej
|
YouTube chce być agregatorem serwisów streamingowych
Mieszkańcy USA mogą już skorzystać z narządzenia Primetime Channels. Dzięki niemu możliwe jest subskrybowanie wybranych serwisów streamingowych z poziomu samego YouTube. Na razie nie ma wśród nich gigantów streamingu typu Netflix, Disney+ i HBO Max, ale koncern Google zapewnia, że to wczesna wersja usługi.
więcej
|
OLX z opcją ,,Zapłać, jeśli sprzedasz"
Platforma ogłoszeniowa OLX wprowadziła opcję „Zapłać, jeśli sprzedasz”, w ramach której sprzedający nie muszą płacić z góry za dodanie oferty.
więcej
|
Kolejny serwis streamingowy myśli o podwyżkach abonamentu
Platforma streamingowa Paramount+ (należąca do ViacomCBS) rozważa podniesienie opłat za subskrypcję. Na całym świecie ma 46 milionów abonentów.
więcej
|
Dzień Singla generuje coraz większe zyski w Polsce i na świecie
Przypadające na 11 listopada chińskie święto Dzień Singla staje się dla coraz większej liczby konsumentów okazją do zakupów. W ubiegłym roku, pomiędzy 11 a 13 listopada 7-krotnie wzrosła liczba zamówień dokonywanych przez Polaków na chińskich platformach zakupowych. Zgodnie z danymi przeanalizowanymi przez Admitad, w istotny sposób przyczynili się do tego internetowi twórcy.
więcej
|
Netflix przejmuje kolejne studio gier
Spry Fox to już szósty deweloper gier, którego przejmuje platforma streamingowa Netflix.
więcej
|
Patostreamer Wojciech Olszański zatrzymany, ma odbyć karę więzienia
Wojciech Olszański vel. Aleksander Jabłonowski został zatrzymany w celu odbycia kary pozbawiania wolności - poinformował w mediach społecznościowych jego współpracownik Marcin Osadowski.
więcej
|
Komisarz komunikacji w USA chce blokady TikToka
Zdaniem Brendana Carra, jednego z komisarzy Federalnej Komisji Komunikacji w USA, platforma społecznościowa TikTok, należąca do chińskiego koncernu ByteDance, powinna zostać w tym kraju zablokowana. Powodem są zastrzeżenia co do przetwarzania przez nią danych amerykańskich użytkowników.
więcej
|
Black Friday 2022 - streetwearowe stylizacje w Sizeer! Jesteś fanem ulicznej mody? Czekasz na Black Friday, bo masz zamiar upolować w niższej cenie buty, ubrania i akcesoria, które od dawna chodzą Ci po głowie? Wpadaj do Sizeer i działaj! W czarny piątek wiele produktów z listy pod tytułem „streetwearowy must have” możesz dostać za mniej. Jakie elementy stylówki od znanych brandów szczególnie warto mieć na celowniku? Podpowiadamy! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wraz z rosnącymi cenami spada przywiązanie do marek
Konsumenci najbardziej przywiązują się do marek słonych przekąsek, kosmetyków i alkoholu. Znacznie mniejsze znaczenie odgrywają marki pozostałych produktów spożywczych, zwłaszcza tłuszczy i produktów sypkich - wynika z raportu Ranking Popularności Marek FMCG 2022 od Listonic.
więcej
|
Dzień Singla generuje coraz większe zyski w Polsce i na świecie
Przypadające na 11 listopada chińskie święto Dzień Singla staje się dla coraz większej liczby konsumentów okazją do zakupów. W ubiegłym roku, pomiędzy 11 a 13 listopada 7-krotnie wzrosła liczba zamówień dokonywanych przez Polaków na chińskich platformach zakupowych. Zgodnie z danymi przeanalizowanymi przez Admitad, w istotny sposób przyczynili się do tego internetowi twórcy.
więcej
|
Niemal trzy czwarte Ukraińców zaskoczonych gościnnością i serdecznością Polaków
71 proc. Ukrainek i Ukraińców w Polsce jest zaskoczonych gościnnością i serdecznością Polaków, a 58 proc. przyznaje, że mimo okoliczności dobrze radzi sobie w naszym kraju – wynika z badania Kantar Polska.
więcej
|
|
|