|
|
|
|
|
|
|
TVP uruchomi kanał młodzieżowy. Ma nadawać jako Alfa TVP
Szykowana przez Telewizją Polską telewizja dla młodzieży TVP Teen ma nadawać jako Alfa TVP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Fakty" TVN liderem programów informacyjnych w październiku
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w październiku zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem wśród serwisów pochwalić się mogła „Panorama” TVP2 i TVP Info, a najwięcej straciły „Wydarzenia” Polsatu, Polsatu News i Wydarzeń24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat zmienia zasady w ,,Twoja twarz brzmi znajomo", w nowym sezonie pojawi się niemedialny uczestnik
W osiemnastej edycji rozrywkowego programu „Twoja twarz brzmi znajomo” jeden z uczestników nie będzie osobą medialną, który zostanie wyłoniony w ramach zewnętrznego castingu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Show będzie można oglądać w Polsacie wiosną 2023 roku.
więcej
|
Właściciel TVN bez 11 proc. wpływów i z 2,3 mld dol. straty. Zadłużenie koncernu sięga 48 mld dolarów
W zeszłym kwartale Warner Bros. Discovery (do którego należy m.in. HBO i polski TVN) przy spadku przychodów o 11 proc. do 9,82 mld dolarów zanotował 2,28 mld dolarów straty netto. Jego platformy subskrypcyjne miały 94,9 mln subskrybentów, a zadłużenie netto koncernu sięga 48 mld dolarów.
więcej
|
,,The Office PL" wraca z nowymi odcinkami. Recenzja mocumentu Canal+ Polska
Drugi sezon „The Office PL” ma dzisiaj swoją premierę w Canal+ Online. Za scenariusz odpowiadają jak dotychczas, Łukasz Sychowicz, Jakub Rużyłło i Mateusz Zimnowodzki. Całość wyreżyserował Maciej Bochniak.
więcej
|
Igor Sokołowski prowadzącym ,,Wydarzenia". Gawryluk: To naturalna droga
W środę 2 listopada Igor Sokołowski zadebiutował jako prowadzący programu informacyjnego „Wydarzenia 15.50” i publicystycznego „Gość Wydarzeń24”. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl szefowa pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat Dorota Gawryluk twierdzi, że była to naturalna decyzja.
więcej
|
Kiedy Piotr Kraśko wróci do ,,Faktów"? ,,W TVN mówi się, że może polecieć do USA"
W połowie czerwca Piotr Kraśko zniknął z „Faktów” TVN i „Faktów po Faktach” TVN24. Jego zwolnienie lekarskie miało skończyć się 4 listopada, ale dziennikarze TVN, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl nie słyszeli nic o jego powrocie. W stacji mówi się za to, że Kraśko mógłby zostać wysłany do USA i współpracować z CNN.
więcej
|
580 tys. widzów ,,Hell's kitchen - piekielna kuchnia 7" w Polsacie
Reaktywowany talent-show „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” oglądało średnio 580 tys. widzów. Było to o 14 tys. osób mniej, niż nadawany rok temu w tym samym paśmie program „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Znamy datę wejścia SkyShowtime do Polski
Serwis streamingowy SkyShowtime ogłasza oficjalne daty startu serwisu w Europie Środkowo-Wschodniej. Usługa zostanie uruchomiona 14 grudnia 2022 roku w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Kosowie, Czarnogórze, Serbii i Słowenii. Polska i inne kraje regionu otrzymają dostęp do platformy w lutym 2023 roku.
więcej
|
Hot Bird 13G w kosmosie. Wkrótce z tego satelity będą korzystać polskie platformy
Satelita Hot Bird 13G został z powodzeniem wyniesiony przez rakietę firmy SpaceX z przylądka Canaveral na Florydzie. Za blisko pół roku zastąpi on razem z wcześniej wystrzelonym w kosmos bliźniaczym Hot Birdem 13F, kończące działalność starsze satelity. Korzystają z nich polskie platformy cyfrowe Polsat Box, Canal+ i Orange.
więcej
|
TVP musi przeprosić Fundację Rozwoju Demokracji Lokalnej za krytyczne materiały w ,,Wiadomościach"
W czwartek Sąd Apelacyjny w Warszawie podtrzymał w całości wyrok Sądu Okręgowego w sprawie, jaką Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej wytoczyła TVP i uznał, że nadawca jest zobowiązany do trzykrotnych przeprosin w głównym wydaniu „Wiadomości" oraz wpłacenia 30 tys. zł na cel społeczny. Sprawa dotyczy naruszenia dóbr osobistych Fundacji w materiałach publikowanych w "Wiadomościach" w 2016 roku.
więcej
|
Disney+ eksperymentuje ze sklepem z gadżetami dla subskrybentów
Koncern The Walt Disney Company poinformował, że na próbę uruchomił sklep ze swoimi gadżetami dla subskrybentów Disney+. Eksperyment w Stanach Zjednoczonych ma wykazać czy serwis streamingowy powinien prowadzić podobną działalność także na innych rynkach.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP2 i Polsat wyprzedziły TVN. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Rolnik szuka żony" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Rolnik szuka żony”. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP1, a TVP2 i Polsat wyprzedziły TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piłkarski mundial przyciągnie nowych fanów z USA, Indii i Chin
Tegoroczne mistrzostwa świata w piłce nożnej mogą przyciągnąć nowych widzów z USA, Chin i Indii oraz pobić rekordy oglądalności w Europie - wynika z badania Altman Solon.
więcej
|
Miniserial ,,Karniak" od 17 listopada w Comedy Central, Rafał Rutkowski w roli trenera piłki nożnej
W czwartek, 17 listopada w Comedy Central pojawi się miniserial „Karniak”, w ramach którego gwiazdy pod opieką trenera Rafała Rutkowskiego kibicują polskiej drużynie piłkarskiej.
więcej
|
Turecka telenowela ,,Piękniejsza niż Ty" w Telewizji WP
Od 2 listopada w Telewizji WP oglądać można nową turecką telenowelę „Piękniejsza niż Ty”. Stacja w najbliższych tygodniach pokaże także szereg dokumentów, m.in. o Hitlerze, Putinie, Joe Bidenie, Titanicu i Michaelu Jacksonie oraz cykl „Papież: Najpotężniejszy człowiek w historii”.
więcej
|
Agnieszka Gozdyra znika z Polsat News. ,,Przerwa zdrowotna"
Dziennikarka Polsat News Agnieszka Gozdyra zapowiedziała, że do końca przyszłego tygodnia nie będzie prowadziła w stacji programu „Debata dnia”. - Przerwa zdrowotna - nic strasznego, sprawa zaplanowana - zapewniła.
więcej
|
Black Friday 2022 - streetwearowe stylizacje w Sizeer! Jesteś fanem ulicznej mody? Czekasz na Black Friday, bo masz zamiar upolować w niższej cenie buty, ubrania i akcesoria, które od dawna chodzą Ci po głowie? Wpadaj do Sizeer i działaj! W czarny piątek wiele produktów z listy pod tytułem „streetwearowy must have” możesz dostać za mniej. Jakie elementy stylówki od znanych brandów szczególnie warto mieć na celowniku? Podpowiadamy! materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowe audycje w weekendowej ramówce Trójki
W ostatni weekend października na antenie Trójki zadebiutowały trzy nowe audycje. Dwie z nich prowadzi Michał Żołądkowski, który kilkanaście dni temu dołączył do stacji. Gospodarzami kolejnej są dziennikarze sportowi Programu Trzeciego Polskiego Radia.
więcej
|
|
O. Rydzyk pokazał na Twitterze dwa swoje maybachy. ,,Do wszystkich ciekawskich..."
Kilka tygodni temu pojawiły się na profilu TikTokowym Radia Maryja, a od czwartku także na Twitterze Telewizji Trwam można oglądać filmik z maybachami o. Tadeusza Rydzyka. Duchowny pokazuje na nim dwie zabawki, nawiązując do medialnej pogłoski, jakoby jeździł na co dzień prawdziwą wersją luksusowego samochodu.
więcej
|
|
Zmarł dziennikarz, popularyzator muzyki Romuald Połczyński
Nie żyje poznański dziennikarz, popularyzator muzyki, pomysłodawca Koncertów Poznańskich Romuald Połczyński. O jego śmierci poinformowała Filharmonia Poznańska.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Częstochowie w II i III kwartale. TOK FM zwiększyło wynik kilkukrotnie
Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i Radio Jura - wynika z badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał br.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Reklamodawcy wycofują się z Twittera. Chcą wyjaśnień od Muska
Mediabrands, mediowe ramię grupy reklamowej IPG (należą do niej m.in. Initiative, UM) wysłało list do klientów, w którym zaleca im, aby przestali reklamować się na Twitterze przez najbliższy tydzień. Powodem mają być zmiany, do jakich dochodzi na Twitterze po tym, jak właścicielem platformy został Elon Musk. - Przyszłe współprace biznesowe zarówno międzynarodowe jak i lokalne, będą budowane w oparciu o firmy i ich liderów z naszego kręgu wartości. Myślę, że doktryna friends- shoring będzie miała swój lokalny wymiar. Niewykluczone, że sytuacja z Twitterem może być pierwszą spektakularną odsłoną tego myślenia - komentuje Weronika Szwarc- Bronikowska z Media People.
więcej
|
Apple najcenniejszą marką świata. Mocniej w górę Microsoft i Google, Facebook i Intel ze spadkami (TOP100)
W tegorocznym rankingu Interbrand najcenniejsza marką świata jest Apple, a na kolejnych pozycjach są Microsoft, Amazona i Google. W czołowej dwudziestce spadki wyceny zanotowały jedynie Facebook i Intel.
więcej
|
Biuro reklamy TVP brokerem Kanału Sportowego
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV Kanału Sportowego.
więcej
|
Koniec współpracy WebTalk i endorfina events
Po 5 latach współpracy główni udziałowcy grupy WebTalk i endorfina events - Maciej Ledzion, Michał Dunin i Michał Kaleta - podjęli decyzję o rozłączeniu struktury oraz działów shared service.
więcej
|
Aleksandra Skórzyńska i Martyna Borodziuk w Sigma Bis
Do zespołu Sigma Bis, wspólnej agencji mediowej PKN Orlen i Grupy PZU dołączyły Aleksandra Skórzyńska i Martyna Borodziuk. Wzmocniły dział mediów i strategii.
więcej
|
Euvic Media i dsk przygotują dla KNF kampanię o świadomym inwestowaniu
Konsorcjum Euvic Media i agencji reklamowej dsk wygrało przetarg Komisji Nadzoru Finansowego na kampanię o świadomym inwestowaniu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kroczący mężczyzna znika z logotypu Grupy Walk
Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.
więcej
|
Igrzyska Europejskie 2023 szukają agencji do obsługi w social mediach
Spółka Igrzyska Europejskie 2023 wybiera w przetargu agencję, która zajmie się opracowaniem strategii i przeprowadzeniem jej kampanii promocyjnej w mediach społecznościowych.
więcej
|
Tyskie "ponad podziałami" chce łączyć Polaków w świątecznym pociągu
Marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) rozpoczyna świąteczną kampanię z konkursem „Przejdźmy na Ty ponad przedziałami”. Finałem akcji będzie podróż Tyskim Pociągiem Świątecznym, który 16 grudnia wyruszy w specjalną trasę ze stacjami w Tychach i Gdyni, skąd zabierze zwycięzców konkursu.
więcej
|
Znamy nominacje do YouTube Works Awards 2022
23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.
więcej
|
KFC w nowej kampanii promuje "sos na wagę złota"
Sieć restauracji KFC wprowadziła do oferty limitowaną linię KFC Kentucky Gold. Promuje ją kampanią, w której pojawia się utwór pt. "Gold" wykonywany przez Spandau Ballet.
więcej
|
Maria Seges-Ślepowrońska: z Narodowego Banku Polskiego do Attention Marketing
Od listopada do agencji Attention Marketing dołącza Maria Seges-Ślepowrońska, obejmując stanowisko Attention Marketing manager.
więcej
|
Orange zapowiada "święta pełne niespodzianek i prezentów". Smartfon lub telewizor za złotówkę
Orange rusza z nową ofertą, zapowiadającą "Święta pełne niespodzianek i prezentów". Pod choinką klienci Orange mogą znaleźć smartfon lub telewizor za 1 zł.
więcej
|
Exim Tours klientem MBridge
Agencja interaktywna MBridge - Marketing Experts zaczęła współpracę z biurem podróży Exim Tours. Ma zwiększyć widoczność oferty nowego klienta w wyszukiwarce Google poprzez działania SEO oraz Google Ads. Równolegle agencja wspiera analitykę biznesową Exim Tours.
więcej
|
Play obniża ceny smartfonów dla przenoszących numery nawet o połowę
Od piątku, 4 listopada wszystkie osoby przenoszące numer do Play (oferty abonamentowe M, L lub Homebox) mogą skorzystać ze świątecznej promocji. Polega ona na tym, że - wybierając smartfon Samsung lub Xiaomi - można otrzymać na niego nawet 50 proc. rabatu, a opłatę rozłożyć na raty 0 proc.
więcej
|
More Bananas dla marki Remedium
More Bananas tworzy strategię komunikacji dla marki preparatów z kwasem hialuronowym Remedium.
więcej
|
Vectra sponsorem strategicznym Polskiego Związku Gimnastycznego
Vectra zawarła umowę o współpracy z Polskim Związkiem Gimnastycznym (PZG), na mocy której otrzymała tytuł sponsora strategicznego.
więcej
|
Drogerie dm w świątecznej kampanii "odkrywają magię małych chwil radości"
Pod hasłem "Odkryj magię Twoich małych chwil radości" Drogeria dm startuje z kampanią świąteczną, która potrwa do Bożego Narodzenia. Obejmuje działania w sklepie internetowym oraz w sklepach stacjonarnych i odbywa się równocześnie w Polsce oraz w Niemczech.
więcej
|
Wałbrzych reklamuje się jako ,,Miasto z widokami"
Z początkiem listopada ruszyła kampania „Miasto z widokami”, promująca jedno z największych miast Dolnego Śląska - Wałbrzych.
więcej
|
Brand Kolektyw autorem kampanii soków Andros
Trwa kampania reklamowa marki soków Andros pod hasłem „Więcej mocy na jesień!”. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Brand Kolektyw.
więcej
|
Andrzej Bargiel "przeżywa prawdziwe przygody" w reklamie Matchbox
Rozpoczęła się jesienna kampania promocyjna marki Matchbox pod hasłem "Przeżyj prawdziwe przygody". Do współpracy zaangażowano Andrzeja Bargiela, himalaistę i narciarza wysokogórskiego.
więcej
|
Odczarować outdoor czyli jak technologie zmieniają rynek reklamy zewnętrznej z najlepszą lokalizacją w Polsce na Moście Grota-Roweckiego ABi Media Holdings wprowadza na rynek nośniki reklamy Digital out-of-home oparte na technologii LED, wyposażone w urządzenia monitorujące widownię i obsługiwane przez system targetowania przekazu reklamowego w czasie rzeczywistym. Technologia Digital Signage, jaką firma udostępni reklamodawcom, pozwoli poddać analizie liczbę odbiorców przed ekranem, poznać ich płeć i przybliżony wiek. Umożliwi też skierowanie precyzyjnie dobranego przekaz do konkretnych grup konsumentów. Takie podejście całkowicie zmienia sposób funkcjonowania segmentu digital out-of-home. Oferta pojawi się dzięki grantowi na transfer technologii. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zmiany w Polska Press: spółka łączy oddziały i zmienia prezesów
Marek Ciesielski zastąpił Pawła Napieralskiego na stanowisku prezesa poznańskiego oddziału Polska Press - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Ciesielski w dalszym ciągu będzie pełnił funkcję prezesa kujawsko-pomorskiego oddziału wydawnictwa. To nie jedyna zmiana: połączono także trzy oddziały - Gdańsk, Koszalin i Szczecin - w jeden. Szefuje mu Piotr Grabowski, dotąd prezes oddziału koszalińskiego.
więcej
|
Biedronka potwierdza: ,,Kropka TV" zostaje na rynku
Sieć Biedronka oficjalnie potwierdziła, że tygodnik telewizyjno-poradnikowy „Kropka TV” będzie w dalszym ciągu sprzedawany w jej sklepach. Jego wydaniem zajmie się spółka Petstar. Nie zmieni się zespół redakcyjny magazynu.
więcej
|
Irańskie dziennikarki, które ujawniły sprawę Amini, oskarżono o szpiegostwo. Grozi im śmierć
Komitet Obrony Dziennikarzy (CPJ) niepokoją losy irańskich dziennikarek, Nilufar Hamedi i Elaheh Mohammadi, które ujawniły sprawę Mahsy Amini; zostały one aresztowane i oskarżone o szpiegostwo. Według CPJ reporterkom pozbawionym dostępu do adwokatów grozi kara śmierci.
więcej
|
Zmarł dziennikarz, popularyzator muzyki Romuald Połczyński
Nie żyje poznański dziennikarz, popularyzator muzyki, pomysłodawca Koncertów Poznańskich Romuald Połczyński. O jego śmierci poinformowała Filharmonia Poznańska.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska za 83 mln euro kupiła węgierskiego właściciela Noclegi.pl
Spółka Camellia Investments Kft należąca do holdingu Wirtualna Polska sfinalizowała kupno 100 proc. akcji węgierskiej spółki Szallas za łącznie ok. 83 mln euro. Transakcję ogłoszono w połowie września.
więcej
|
Znamy datę wejścia SkyShowtime do Polski
Serwis streamingowy SkyShowtime ogłasza oficjalne daty startu serwisu w Europie Środkowo-Wschodniej. Usługa zostanie uruchomiona 14 grudnia 2022 roku w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Kosowie, Czarnogórze, Serbii i Słowenii. Polska i inne kraje regionu otrzymają dostęp do platformy w lutym 2023 roku.
więcej
|
Biuro reklamy TVP brokerem Kanału Sportowego
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie oraz w aplikacji mobilnej i Smart TV Kanału Sportowego.
więcej
|
Apple TV z serialem ,,Niebezpiecznik", Niebezpiecznik.pl: Nie mamy z tym nic wspólnego
11 listopada premierę będzie miał serial Apple TV „Niebezpiecznik”. Serwis o bezpieczeństwie Niebezpiecznik.pl zaznacza, że nie ma nic wspólnego z produkcją, a nazwy (której, jak podkreślono, nikt poza nim nie używa) użyto bez zgody i wiedzy.
więcej
|
Udane lato Airbnb: w górę rezerwacje i zysk, więcej podróży zagranicznych
W zeszłym kwartale liczba rezerwacji na platformie Airbnb zwiększyła się o 25 proc., a przy wzroście cen przychody poszły w górę o 29 proc. do 2,88 mld dolarów. Platforma najmocniej urosła w Azji, coraz więcej użytkowników kupuje noclegi za granicą.
więcej
|
Znamy nominacje do YouTube Works Awards 2022
23 listopada poznamy zwycięzców YouTube Works Awards 2022. Spośród zgłoszonych kampanii, jury wybrało te, które mają szansę na zwycięstwo w poszczególnych kategoriach, a tym samym także na zdobycie Grand Prix. Prezentujemy pełną listę nominowanych.
więcej
|
Shoper po przejęciach urósł o 60 proc. Obroty w e-sklepach jedną trzecią w górę
W minionym kwartale skonsolidowane przychody firmy e-commerce’owej Shoper zwiększyły się o 58 proc. do 18,45 mln zł, zysk EBITDA - z 4,02 do 4,99 mln zł, a zysk netto zmalał z 4,32 do 2,47 mln zł.
więcej
|
,,Pewnego razu na krajowej jedynce" od 1 grudnia na Netfliksie (zwiastun)
1 grudnia na platformie Netflix pojawi się polski serial „Pewnego razu na krajowej jedynce”. Wyreżyserowali go Grzegorz Jaroszuk i Jakub Piątek, a główne role zagrali Juliusz Chrząstowski, Anna Ilczuk, Łukasz Garlicki, Michał Sikorski i Maja Wolska.
więcej
|
Viaplay grozi kara od UOKiK. ,,Prowadzimy konstruktywny dialog"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie w sprawie usterek technicznych przy transmisjach na platformie Viaplay, jej właścicielowi grozi kara w wysokości do 10 proc. rocznych obrotów. Viaplay zapewnia, że prowadzi „bezpośredni i konstruktywny dialog” z regulatorem.
więcej
|
Nowa funkcja w aplikacji WhatsApp
Mark Zuckerberg ogłosił wprowadzenie Społeczności w aplikacji WhatsApp.
więcej
|
Black Friday 2022 - streetwearowe stylizacje w Sizeer! Jesteś fanem ulicznej mody? Czekasz na Black Friday, bo masz zamiar upolować w niższej cenie buty, ubrania i akcesoria, które od dawna chodzą Ci po głowie? Wpadaj do Sizeer i działaj! W czarny piątek wiele produktów z listy pod tytułem „streetwearowy must have” możesz dostać za mniej. Jakie elementy stylówki od znanych brandów szczególnie warto mieć na celowniku? Podpowiadamy! materiał partnerskiwięcej |
|
|