|
|
|
|
|
|
|
Od piątku emisja testowa kanału narodowców. ,,Dla zainteresowanych także w 4K"
11 listopadzie rozpocznie emisję próbną kanał publicystyczny Media Narodowe. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że choć jeszcze nie otrzymał koncesji, to pojawi się w ofercie kilkunastu operatorów. Odpowiadający za dystrybucję stacji Piotr Barełkowski informuje, że kanał będzie oferowany w jakości HD lub 4K.
więcej
|
Piotr Kraśko wrócił do ,,Faktów", relacjonuje wybory w USA
Po prawie pięciu miesiącach przerwy do pracy w „Faktach” TVN wrócił Piotr Kraśko. Na razie relacjonuje wybory parlamentarne w USA.
więcej
|
632 tys. widzów ,,Tajemnicy zawodowej 2" w TVN
Drugi sezon serialu „Tajemnica zawodowa” oglądało średnio 632 tys. widzów, o 242 tys. osób mniej niż „Recepturą” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
671 tys. widzów ,,Lego Masters 3", TVN wiceliderem w 16-49
Nadawany w piątkowym prime-time trzeci sezon „Lego Masters” oglądało średnio 671 tys. widzów. Było to o 168 tys. widzów mniej niż miał drugi sezon programu emitowany niemal rok temu. Cykl dał TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał MTV 90s zmienił nazwę
Choć mamy pierwszą połowę listopada, to w Stanach Zjednoczonych i w Wielkiej Brytanii zaczynają pojawiać się okolicznościowe kanały związane ze świętami Bożego Narodzenia. Na przykład brytyjski MTV 90s został tymczasowo zastąpiony przez MTV Xmas.
więcej
|
Canal+ przywraca kanały znanego nadawcy
Platforma cyfrowa Canal+ we Francji porozumiała się w sprawie dystrybucji kanałów Grupy TF1. Od poniedziałku stacje TF1, TMC, TFX, TF1 Séries Films, LCI znów są dostępne dla abonentów Canal+, TNT Sat i serwisu streamingowego MyCanal. Emisja niekodowana tych kanałów z Astry 19,2E powinna na dniach się zakończyć.
więcej
|
,,Wywiad z wampirem" w nowych dekoracjach. Czy potrzebujemy serialu skoro mamy film? Recenzja nowości od AMC
Powieść Anny Rice doczekała się już ekranizacji filmowej. Obraz Neila Jordana z 1994 roku uchodzi za jeden z najlepszych amerykańskich filmów lat 90. Czy serial AMC ma coś nowego do zaproponowania fanom twórczości pisarki?
więcej
|
Serwis streamingowy wycofa się z większości krajów Europy
Kanadyjsko-amerykański koncern Lionsgate wycofa swój serwis streamingowy Lionsgate+ z większości krajów Europy Zachodniej i Japonii. W II kwartale 2022 roku firma odnotowała stratę w wysokości 1,7 mld dol.
więcej
|
Bartosz Żukowski ze ,,Świata według Kiepskich" w obsadzie serialu ,,Święty"
Bartosz Żukowski - szerokiej widowni znany z roli Waldusia w „Świecie według Kiepskich” - wystąpi w serialu Super Polsatu „Święty”.
więcej
|
Kolumbijska telenowela ,,The Queen of Flow" od 11 listopada w Red Carpet TV
W piątek, 11 listopada w Red Carpet TV zadebiutuje kolumbijska telenowela „The Queen of Flow”. Tego samego dnia stacja przypomni widzom meksykańską telenowelę „Burza”.
więcej
|
,,Listy do M. 5" najlepszym otwarciem polskiego filmu w 2022 roku
Najnowszy film z świątecznej serii „Listy do M. 5" wybił się na 1 miejsce box office, notując aż 288 523 widzów, co łącznie z pokazami przedpremierowymi daje 291 817 widzów po weekendzie otwarcia - podał dystrybutor filmu, Kino Świat.
więcej
|
Czas na wymianę opon. Sprawdź, jak w razie problemów z kołem pomoże ci w trasie LINK4 Tak jak przestawiamy zegarki na czas zimowy, również Twoje auto trzeba dostosować do zimowego trybu jazdy. Zmiana opon to podstawa, ale warto też zadbać o ubezpieczenie, które wybawi Cię z kłopotu w nieprzewidzianych sytuacjach. Z ubezpieczeniem w LINK4 nie będziesz musiał się o to martwić, bo Assistance Opony jest w pakiecie razem z obowiązkowym OC. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Politycy różnych opcji gośćmi we wszystkich mediach ogólnopolskich, nie tylko publicznych. Tego chce nowa KRRiT
"Wszyscy nadawcy winni zabiegać o to, by ich przekaz cechował się pluralizmem i obiektywizmem oraz w jak najszerszym stopniu uwzględniać różnorodność stanowisk wszystkich uczestników życia publicznego, w tym zwłaszcza tzw. sceny politycznej" - napisano w komunikacie po poniedziałkowym posiedzeniu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
|
Agora uruchomiła serwis muzyczno-podcastowy Tuba
Podcasty o muzyce prowadzone przez m.in. Enzu, Phama, Kamila „Menta” Kraszewskiego i Matyldę Hej oraz szeroki wybór stacji muzycznych grających od polskiego hip-hopu po k-pop - to Tuba, czyli nowy serwis Grupy Radiowej Agory skierowany do młodego pokolenia.
więcej
|
|
Tomasz Łysiak w Trójce z audycją ,,Pan TaŁyk"
W poniedziałek, 7 listopada, na antenie radiowej Trójki pojawi się nowa audycja Tomasza Łysiaka – „Pan TaŁyk”. Emitowana będzie codziennie w dni powszednie. Łysiak przez 25 lat tworzył audycję „DeDektyw Inwektyw” na antenie Radia Wawa.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie w II i III kwartale, duży spadek VOX FM
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio Olsztyn - wynika z badań słuchalności radia za drugi i trzeci kwartał 2022.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Bożonarodzeniowy spot biżuterii Apart znów w bajkowej scenerii, w roli głównej Małgorzata Socha
Marka biżuteryjna Apart rozpoczęła właśnie bożonarodzeniową kampanię reklamową zatytułowaną "Prezentami zaczaruj święta". Główną bohaterką spotu jest ambasadorka marki Małgorzata Socha, która w reklamie wystąpiła ze swoim mężem, mamą i dziećmi. Mimo doświadczeń z lat poprzednich, marka znów stawia na bajkową scenerię.
więcej
|
Bartosz Kuczyński w Group One Media
Do Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Bartosz Kuczyński, który objął stanowisko buying intelligence director. W nowej roli odpowiadać będzie za trade, współpracę z zespołami client service oraz klientami, jak i za zarządzanie zespołem TV buying.
więcej
|
Nicolette Senye client service director dentsu Polska
Nicolette Senye awansowała na stanowisko client service director pionu Media & Performance w dentsu Polska. W firmie pracuje od 2014 roku.
więcej
|
Tomasz Smokowski obok Jerzego Dudka i Sławomira Peszki w reklamach Superbet
Bukmacher Superbet zaprezentował nowy spot, będący elementem globalnej kampanii. W polskiej odsłonie, obok Jerzego Dudka i Sławomira Peszki, których widzieliśmy we wcześniejszych produkcjach marki, po raz pierwszy wystąpił Tomasz Smokowski, dziennikarz i współzałożyciel Kanału Sportowego.
więcej
|
NBP wprowadza do obiegu kwadratową monetę o nominale 10 zł. Cena: 180 zł
Jak informuje Narodowy Bank Polski, od wtorku do obiegu trafi nowa srebrna moneta kolekcjonerska, o nazwie „90. rocznica powstania Znaku Rodła”. Numizmat będzie kwadratowy, o nominale 10 zł, jednak kupić go będzie można za 180 zł.
więcej
|
Anna Kiszka account directorem Kerris
Anna Kiszka awansowała w agencji digitalowej Kerris na stanowisko account directora.
więcej
|
Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor "mistrzami oszczędzania" w reklamie Dafi
Firma Dafi, producent dzbanków i butelek filtrujących stworzyła wraz z agencją mediowo-kreatywną BeDigital akcję specjalną „Mistrzowie oszczędzania”, której celem jest pokazanie jak dużo można oszczędzić dzięki filtrowaniu wody z kranu, w przeciwieństwie do kupowania wód butelkowanych. Twarzami akcji są Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.
więcej
|
Oto rosyjska propaganda "na grubo". Europejki szukają w Rosji schronienia przed zimnem
Kuriozalny filmik rosyjskiej propagandy, próbujący straszyć przed zimowym kryzysem energetycznym. Mieszkanki Europy mają uciekać przed zimnem do... Rosji.
więcej
|
Puma i Slow Living Poland otwierają Pop-Up w centrum Warszawy
Slow Space by Puma to nowa przestrzeń w centrum Warszawy. W ramach tego pop-upu odbywać się będą spotkania z psychoterapeutą, treningi jogi i pilatesu, weekendowe warsztaty oraz specjalistyczne konsultacje indywidualne.
więcej
|
Ustronianka z nową kampanią reklamową
Wystartowała nowa kampania promocyjna marki Ustronianka. Za realizację działań mediowych odpowiada agencja Havas Media.
więcej
|
Ukraińskie MSZ wzywa do bojkotu zachodnich firm działających w Rosji. Na liście Nestle, Danone, Unilever
Wiele międzynarodowych firm, np. Airbus, Nestle czy Danone, wciąż działa w Rosji, finansując w ten sposób rosyjskie zbrodnie wojenne - napisało w poniedziałek MSZ Ukrainy, wzywając do bojkotu tych koncernów.
więcej
|
Akcja KPH promująca Tęczowy Piątek z rekordowym zasięgiem w mediach
Działania Kampanii Przeciw Homofobii promujące Tęczowy Piątek w jeden dzień dotarła potencjalnie do 17,875 mln osób w całej Polsce - wylicza organizacja.
więcej
|
UnitedSky klientem agencji Still Like
Do grona klientów agencji kreatywnej Still Like dołącza UnitedSky. Agencja zajmie się kompleksową obsługą certyfikowanego Ośrodka Szkolenia Lotniczego.
więcej
|
Sieci sklepów kazały dostawcom dopłacać m.in. za reklamy. UOKiK wszczął postępowania
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowania wyjaśniające ws. opłat okołosprzedażowych względem pięciu sieci handlowych w związku z podejrzeniem wykorzystywania przez nie przewagi kontraktowej wobec dostawców produktów rolno-spożywczych - poinformował w poniedziałek UOKiK.
więcej
|
Cinema City Unlimited w promocja konta w banku Credit Agricole
Wystartowała akcja banku Credit Agricole „Cinema City - rok filmów za darmo", dzięki której użytkownicy karty Unlimited mogą otrzymać do 100 procent zwrotu wartości swojej rocznej subskrypcji Cinema City Unlimited.
więcej
|
Ile ekranów potrzeba, żeby obejrzeć mecz piłkarski? Meta przedstawia dane, jak przeżywamy największe imprezy sportowe Wszyscy kibice tworzą wspólnotę, ale dzisiaj fanem sportu można być bez chodzenia na mecze. Strony związane z piłką nożną mają 480 milionów obserwujących na Facebooku, a wśród najpopularniejszych kont Instagramowych na świecie roi się od profili piłkarzy. Nadchodzące tygodnie będą czasem niezwykłych futbolowych emocji, które będziemy przeżywać w znacznej mierze online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Sprzedaż ,,Faktu" spadła do 132 tys. egz., a ,,Gazety Wyborczej" do 45 tys.
Średnia sprzedaż wydania wszystkich dzienników ogólnopolskich w trzecim kwartale br. wyniosła 372 175 egz. Najchętniej kupowany był „Fakt”, a na czele e-wydań znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wojciech Mucha nie jest naczelnym w Polska Press. ,,Odeszłem z powodów osobistych"
Były redaktor naczelny „Dziennika Polskiego” i „Gazety Krakowskiej”, Wojciech Mucha, poprosił o rozwiązanie umowy z Polska Press grupą „z powodów osobistych”. Mimo odejścia z krakowskich tytułów, będzie współpracował z należącym do Polska Press portalem i.pl jako publicysta. W wydawnictwie trwa obecnie przegląd managerskich kadr i niewykluczone są kolejne rozstania z firmą.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" podrożał o 40 groszy
Cena egzemplarzowa większości wydań „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor PL) została podwyższona z 6,50 do 6,90 zł.
więcej
|
Piotr Żytnicki wicenaczelnym poznańskiej ,,Gazety Wyborczej"
Od 1 grudnia nowym zastępcą Pauli Skalnickiej, redaktorki naczelnej „Gazety Wyborczej Poznań” (Agora) będzie Piotr Żytnicki, dziennikarz kryminalny, sądowy i śledczy poznańskiej „Wyborczej”. Dodatkowe obowiązki redaktorskie obejmie Marta Kaźmierska, która będzie m.in. organizowała pracę redakcji oraz zajmowała się projektami specjalnymi.
więcej
|
Wojciech Mucha nie jest już naczelnym dzienników Polska Press w Krakowie
Dziennikarz i publicysta Wojciech Mucha nie jest już redaktorem naczelnym tytułów wydawanych przez Polska Press w Krakowie: „Dziennika Polskiego” i „Gazety Krakowskiej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nie wiadomo, czy rozstaje się także z wydawnictwem. Informację o tej zmianie szefostwo Polska Press rozesłało pracownikom w poniedziałkowy poranek.
więcej
|
|
|
Netflix dalej rośnie w Polsce. Player, Prime Video i WP Pilot straciły użytkowników
W październiku Netflix umocnił się na pozycji lidera platform streamingowych w Polsce, zajmujące kolejne pozycje Disney+ i HBO Max mają ponad trzy razy mniej użytkowników i kilkakrotnie krótszy czas korzystania. Internautów ubyło na Playerze, Prime Video i WP Pilot, ale na każdej z platform wydłużył się przeciętny czas spędzany przez odwiedzających.
więcej
|
Koniec programu Jasia Kapeli w ,,Super Expressie". ,,Formuła się wyczerpała"
Po kilku miesiącach współpracy lewicowy publicysta Jaś Kapela nie prowadzi już autorskiego cyklu na youtube’owym kanale „Super Expressu” - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Kapela mówi nam: - Była długa przerwa w nagrywaniu filmów, potem nikt już nie wrócił do tematu. Najwyraźniej formuła się wyczerpała.
więcej
|
Netflix zapowiada kolejne sezony seriali ,,Dahmer. Potwór" i ,,Obserwator"
Powstaną dwa kolejne sezony serii „Potwór” i serialu „Obserwator”. Ich premierowe odsłony pojawiły się na Netfliksie w ostatnich miesiącach.
więcej
|
Wirtualna Polska dalej kupuje: 28 mln zł za wydawcę Jastrzabpost, Popularne.pl i Pysznosci
Firma Wirtualna Polska Media przejmuje 100 proc. udziałów spółki Mediapop wydającej m.in. Jastrzabpost.pl, Pysznosci.pl, Genialne.pl i Popularne.pl. WP zapłaciła 28 mln zł, a może jeszcze dołożyć 9 mln zł.
więcej
|
Jest petycja w sprawie powrotu Cavilla do obsady ,,Wiedźmina". ,,Pokażmy swoją siłę"
W kilka dni ponad 146 tys. osób podpisało się w sieci pod petycją skierowaną do Netflixa o przywrócenie do obsady „Wiedźmina” Henry’ego Cavilla i zwolnienie scenarzystów oraz showrunnerki. Aktor ogłosił swoją decyzję o odejściu z kręconego właśnie serialu pod koniec października.
więcej
|
Mastodon zyskuje po przejęciu Twittera przez Elona Muska
230 tys. nowych użytkowników dołączyło do sieci społecznościowej Mastodon w ciągu tygodnia, tuż po tym jak rządy w Twitterze objął Elon Musk. Serwis stawia na prywatność, jest zdecentralizowany, nie ma na nim reklam ani algorytmów szeregujących treści.
więcej
|
Agora uruchomiła serwis muzyczno-podcastowy Tuba
Podcasty o muzyce prowadzone przez m.in. Enzu, Phama, Kamila „Menta” Kraszewskiego i Matyldę Hej oraz szeroki wybór stacji muzycznych grających od polskiego hip-hopu po k-pop - to Tuba, czyli nowy serwis Grupy Radiowej Agory skierowany do młodego pokolenia.
więcej
|
DoubleVerify rozszerza uwierzytelnianie jakości mediów na Netflix
DoubleVerify, platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych ogłosiła partnerstwo z Netflix, mające na celu umożliwienie weryfikacji mediów i maksymalizacji efektywności działań reklamodawców na tej platformie. Ma zapewnić reklamodawców Netflixa, że ich reklamy wideo będą w pełni oglądane, przez prawdziwych ludzi i zabezpieczone przed Fraud/Invalid Traffic.
więcej
|
DHL Parcel rozwija własną sieć automatów paczkowych
DHL wprowadza sieć własnych automatów paczkowych POP Box. Uzupełnią one sieć DHL POP (Punktów Obsługi Paczek), liczącą ponad 14 tysięcy punktów. Do końca roku firma na terenie całej Polski ustawi kilkaset automatów, a docelowo zbuduje mocną sieć kilku tysięcy maszyn.
więcej
|
Na Twitterze będą bany za udawanie innych osób, profil śledzący loty odrzutowca Muska pozostanie
Elon Musk zapowiedział, że profile twitterowe udające inne osoby bez wyraźnego oznaczenia, że to żarty, będą blokowane. Na platformie nadal będzie natomiast mogło działać konto śledzącego ruchy prywatnego odrzutowca Muska.
więcej
|
Wielkie piłkarskie święto już za moment. W jaki sposób topowe marki docierają do fanów? Mało co dorównuje sportowi w rozbudzaniu emocji i budowaniu społeczności. Zaangażowanie kibiców może być wykorzystane w ramach działań marketingowych - o ile prowadzimy je autentycznie. Jak wpisać sportową rywalizację i emocje w proces budowania marki? Oto kilka przykładów udanych kampanii, które mogą stać się inspiracją podczas planowania własnych działań reklamowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|