|
|
|
|
|
|
|
Stacje TV szykują się do Marszu Niepodległości. ,,Od paru lat nie nagrywamy po kryjomu"
TVN24, Polsat News i TVP Info ze względu na bezpieczeństwo ekip reporterskich nie zdradzają szczegółów dotyczących relacji z piątkowego Marszu Niepodległości. Dziennikarze TVN24 mają zachować odpowiednią odległość. - Od kilku lat nie nagrywamy nawet po kryjomu smartfonem. Jedna osoba została zidentyfikowana i niemal oberwała - informuje nas jeden z reporterów stacji.
więcej
|
Znamy datę i miejsce premiery filmu Latkowskiego o aferze GetBack. ,,To nie będzie TVP"
Sylwester Latkowski na początku grudnia br. pokaże widzom swój film pt. „Wszystkie chwyty dozwolone. Afera GetBack”. Jednak miejscem premiery (i pozostałych emisji), odwrotnie niż w przypadku poprzednich dokumentów Latkowskiego, nie będzie żadna z anten Telewizji Polskiej, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Długo zapowiadany dokument trafi bowiem do kin, a docelowo - niewykluczone, że i do internetu. Na początek - premierowy pokaz w warszawskiej Kinotece. - Film chciano użyć w wewnętrznej wojnie frakcji politycznych w obozie rządzącym - mówi nam autor.
więcej
|
W TVN mówi się o etapowym powrocie Piotra Kraśki. Eksperci sceptyczni
Reporter TVN24, z którym rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl twierdzi, że powrót Piotra Kraśki do „Faktów” po problemach z prawem może odbywać się etapami. - Cień, który pojawił się nad jego głową jest chyba zbyt głęboki, by powrócił on w pełnym, poprzednim wymiarze - ocenia z kolei Janusz Daszczyński, szef TVP w czasie, kiedy dziennikarz kierował „Wiadomościami”.
więcej
|
KRRiT przedłużyła koncesje trzem kanałom telewizyjnym
Podczas środowego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpatrzyła wnioski nadawców i podjęła uchwały o udzielenie koncesji na kolejne 10 lat dla kanałów Polsat Seriale, Polsat Sport Fight i Kino Polska. W przypadku każdej z tych stacji chodzi o koncesje satelitarne.
więcej
|
Przygotowania do startu TVP 4K w MUX-6 i na platformach cyfrowych
Poza emisją w MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej, okolicznościowy kanał TVP 4K będzie dostępny w ofercie platformy satelitarnej Canal+. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że trwają także rozmowy dotyczące dostępności stacji w największej platformie Polsat Box.
więcej
|
Anna Popek i Tomasz Kammel gospodarzami gali z okazji 70-lecia TVP, emisja w niedzielę w TVP1
W niedzielę, 13 listopada telewizyjna Jedynka pokaże widowisko „Gala jubileuszowa - 70 lat Telewizji Polskiej”, które realizowane będzie na żywo w Teatrze Wielkim w Warszawie. Galę poprowadzą Anna Popek i Tomasz Kammel.
więcej
|
Liczba subskrybentów Viaplay ma wzrosnąć do końca 2023 roku o 23 proc.
Grupa Viaplay poinformowała w komunikacie, że potwierdza plany strategiczne na 2022 rok. Jednocześnie prognozuje, że jej liczba subskrybentów wzrośnie z około 7,3 mln na koniec br. do 9 mln na koniec przyszłego roku. To wzrost o 23 proc.
więcej
|
1,71 mln widzów ,,Kabaretu na żywo" w Polsacie
Jesienne odcinki programu „Kabaret na żywo” ogląda średnio 1,71 mln widzów, o 150 tys. osób mniej niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska wersja Love Nature w jakości HD na satelicie
Na satelicie Astra 3B (23,5E) do kanału Love Nature HD International dołączono polską ścieżkę dźwiękową. Do tej pory stacja była oferowana nad Wisłą jedynie w jakości 4K. Wszystko wskazuje na to, że emisja w HD jest skierowana do operatorów zainteresowanych dołączeniem przyrodniczej stacji w nieco słabszej jakości obrazu.
więcej
|
Małgorzata Socha po 15 latach odchodzi z ,,Na Wspólnej"
Małgorzata Socha rozstaje się z „Na Wspólnej” po 15 latach pracy w produkcji.
więcej
|
Grupa Kino Polska z mniejszym zyskiem w III kwartale 2022 roku
Grupa Kino Polska TV szacuje, że wypracowała w trzecim kwartale 2022 roku 6,69 mln zł zysku netto, co oznacza spadek o 39 proc. rdr - podała spółka w komunikacie. Zysk na działalności operacyjnej spadł do 10,3 mln zł z 12,8 mln zł przed rokiem.
więcej
|
Gabriel Borowy dyrektorem zarządzającym Motowizji
Dyrektorem zarządzającym Motowizji został Gabriel Borowy, to nowe stanowisko w spółce.
więcej
|
Nadawca News24 dalej na dużym minusie: 1,45 mln zł straty przy 529 tys. zł wpływów
Spółka Astro w zeszłym kwartale przy wzroście przychodów z 370,4 do 528,7 tys. zł zanotowała 1,45 mln zł straty netto. Uruchomiona w lutym stacja News24 nadal dużo więcej kosztuje niż zarabia z reklam.
więcej
|
Nowy serial ,,Lulu" z Anną Dereszowską debiutuje w Polsat Box Go
W środę, 9 listopada w Polsat Box Go zadebiutował nowy komediowy serial „Lulu” z Anną Dereszowską, Michałem Czerneckim i Przemysławem Sadowskim w rolach głównych. Produkcję wyreżyserowała Kinga Dębska.
więcej
|
Rodzina Braciaków promuje świateczną ofertę Polsat Box
Polsat Box rozpoczął emisję nowej świątecznej kampanii reklamowej promującej ofertę „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat”.
więcej
|
Czas na wymianę opon. Sprawdź, jak w razie problemów z kołem pomoże ci w trasie LINK4 Tak jak przestawiamy zegarki na czas zimowy, również Twoje auto trzeba dostosować do zimowego trybu jazdy. Zmiana opon to podstawa, ale warto też zadbać o ubezpieczenie, które wybawi Cię z kłopotu w nieprzewidzianych sytuacjach. Z ubezpieczeniem w LINK4 nie będziesz musiał się o to martwić, bo Assistance Opony jest w pakiecie razem z obowiązkowym OC. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
"Solidarność" chce skrócić pracę sklepów do 21:00
Alfred Bujara z NSZZ "Solidarność" wystosował list do Renaty Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji. Przekonuje w nim, że w należy skrócić godziny otwarcia sklepów do 21:00 - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. Związkowcy przekonują, że dzięki krótszym godzinom pracy placówki handlowe zapłacą mniejsze rachunki za energię elektryczną i ulżą pracownikom, często wychodzącym z prac w późnych godzinach nocnych.
więcej
|
Mariusz Mistewicz dyrektorem departamentu promocji NBP
Mariusz Mistewicz objął stanowisko dyrektora departamentu promocji w Narodowym Banku Polskim. Z instytucją związany jest od ubiegłego roku.
więcej
|
Maciej Twardowski nowym szefem zarządu Klubu Twórców Reklamy
Nowy skład zarządu Klubu Twórców Reklamy został powołany na 3 lata i będzie pracował pod przewodnictwem Macieja Twardowskiego - executive creative directora Ogilvy. Kadencję zakończył zarząd pod przewodnictwem Macieja Waligóry, executive creative directora DDB Warszawa.
więcej
|
Ślub dwóch kobiet w reklamie Yes. "Jestem kobietą. Jestem przyszłością"
Biżuteria Yes zaprezentowała nową kampanię reklamową "Jestem kobietą. Jestem przyszłością", w której pokazano m.in. jak w przyszłej Polsce ksiądz udziela ślubu dwóm kobietom, a władzę obejmuje rząd złożony z pań.
więcej
|
Value Media zajmie się obsługą digitalową marki Hebe
Agencja Value Media (Group One) po wygranym przetargu rozpoczęła współpracę z siecią drogerii Hebe należącą do Jeronimo Martins Polska. Zajmie się całościowym wsparciem klienta w ramach działań digital oraz strategią, planowaniem i zakupem mediów online.
więcej
|
Konsorcjum Grupy Eura7 zacieśnia współpracę z hi Grupą
Warszawska hi Grupa oraz krakowska Grupa Eura7 podpisały umowę konsorcyjną. Sygnatariuszami umowy są Marek Szabrański, CEO hi Grupy oraz Łukasz Wołek, CEO Grupy Eura7.
więcej
|
Platige Image z mniejszym wzrostem wpływów, 5,6 mln zł zysku netto
W zeszłym kwartale Platige Image, zajmujące się głównie postprodukcją wideo, zwiększyło skonsolidowane przychody o 13 proc. do 37,44 mln zł. Skorygowany zysk EBITDA wzrósł z 7,08 do 8,6 mln zł, a zysk netto - z 5,12 do 5,63 mln zł.
więcej
|
Potrzebna firma badawcza do badań marketingowych na Lotnisku Chopina
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" zaprasza firmy badawcze do składania ofert na realizację badania marketingowego na Lotnisku Chopina pn. „Profil pasażera odlatującego z Lotniska Chopina – 2023”.
więcej
|
Klaudia Karkulowska head of social agencji Madogz
Do zespołu agencji reklamowej Madogz dołączyła Klaudia Karkulowska, która objęła funkcję head of social.
więcej
|
Rodzina Braciaków promuje świateczną ofertę Polsat Box
Polsat Box rozpoczął emisję nowej świątecznej kampanii reklamowej promującej ofertę „Telewizja na start 6 miesięcy bez opłat”.
więcej
|
Hit "Call Me Maybe" w reklamie Orbit ,,Rób to, co dodaje Ci Błysku"
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki gum do żucia Orbit (Mars Wrigley) „Rób to, co dodaje Ci Błysku”. Motywem muzycznym jest hit "Call Me Maybe" Carly Rae Jepsen.
więcej
|
PZPN ma komplet sponsorów: Inszury.pl partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski
Wydawca porównywarki ubezpieczeniowej Inszury.pl został partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Tym samym Polski Związek Piłki Nożnej skompletował swoją piramidę partnerów marketingowych.
więcej
|
T-Mobile reklamuje już ofertę świąteczną
T-Mobile Polska wystartował z ofertą świąteczną, w ramach której przygotował oferty i prezenty dla rodzin i domu. Promocje wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa, Mindshare, VMLY&R i ARC.
więcej
|
Betfan z Mariuszem Pudzianowskim z humorystyczną kampanią na Mundial ,,Zakład? Zakład!"
Ruszyła nowa kampania marketingowa Betfan, polskiego bukmachera, przez którą chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy. W spotach występuje ambasador marki - Mariusz Pudzianowski.
więcej
|
,,Kto kibicuje, ten wygrywa" w mundialowej loterii Nivea
Ruszyła ogólnopolska loteria Nivea Men, w której do wygrania jest ponad 4000 nagród.
więcej
|
Wawel reklamuje nową odsłonę czekolad premium
Firma Wawel promuje kampanią reklamową nową odsłonę kolekcji czekolad Premium. Linia została rozszerzona o nowy smak – czekoladę Gorzką Premium 70% cocoa 100 g Karmel & Sól morska.
więcej
|
W reakcji na kryzys 68 proc. firmy będzie ciąć najpierw wydatki na marketing i sprzedaż
W razie ewentualnego kryzysu 68 proc. średnich i dużych firm będzie w pierwszej kolejności cięło wydatki na marketing – wynika z raportu firmy Grant Thornton. Obniżki wynagrodzeń pracowników i zwolnienie mają być wprowadzane w ostateczności - dodano.
więcej
|
Ile ekranów potrzeba, żeby obejrzeć mecz piłkarski? Meta przedstawia dane, jak przeżywamy największe imprezy sportowe Wszyscy kibice tworzą wspólnotę, ale dzisiaj fanem sportu można być bez chodzenia na mecze. Strony związane z piłką nożną mają 480 milionów obserwujących na Facebooku, a wśród najpopularniejszych kont Instagramowych na świecie roi się od profili piłkarzy. Nadchodzące tygodnie będą czasem niezwykłych futbolowych emocji, które będziemy przeżywać w znacznej mierze online. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Jerzy Urban po śmierci wciąż będzie naczelnym tygodnika ,,Nie"
Zmarły niedawno Jerzy Urban w dalszym ciągu będzie redaktorem naczelnym założonego przez siebie tygodnika „Nie” (Urma) – dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Sam tytuł, jak podkreśla jego wicenaczelny Przemysław Ćwikliński, wciąż będzie się ukazywał.
więcej
|
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży w III kwartale, ,,Polska Metropolia Warszawska" na czele e-wydań
Średnia sprzedaż wydania wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych w trzecim kwartale br. wyniosła 129 484 egz. Najchętniej kupowana była „Gazeta Pomorska”, a na czele e-wydań znalazła się „Polska Metropolia Warszawska” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Brzoska: rekordowe wzrosty grupy InPost we Francji i Wielkiej Brytanii. Firma chce rozwinąć zagranicą Robomaty
Prezes zarządu InPost Rafał Brzoska powiedział, że grupa rośnie szybciej niż cały rynek we Francji i Wielkiej Brytanii. Poinformował też, że InPost rozważa testy na tych dwóch rynkach rozwiązania paczkowego sprawdzanego już na polskim rynku - chodzi o w pełni zautomatyzowane Robomaty.
więcej
|
Ekipa Holding z 1,5 mln zł kwartalnej straty, tłumaczy ją ,,zmianą modelu działania"
W zeszłym kwartale influencerska Ekipa Holding zanotowała 6,49 mln zł przychodów, a przy 7,77 mln zł kosztów operacyjnych jej strata netto sięgnęła 1,5 mln zł. Firma tłumaczy, że jest na minusie, bo zmienia swój model biznesowy.
więcej
|
Liczba subskrybentów Viaplay ma wzrosnąć do końca 2023 roku o 23 proc.
Grupa Viaplay poinformowała w komunikacie, że potwierdza plany strategiczne na 2022 rok. Jednocześnie prognozuje, że jej liczba subskrybentów wzrośnie z około 7,3 mln na koniec br. do 9 mln na koniec przyszłego roku. To wzrost o 23 proc.
więcej
|
Meta Platforms zwalnia ponad 11 tys. pracowników. Zuckerberg: pomyliłem się
Właściciel Facebooka, Instagrama i WhatsAppa poinformował oficjalnie, że pożegna się z ponad 11 tys. pracownikami. Mark Zuckerberg przyznaje, że przeszacował cyfrowe przyspieszenie po wybuchu epidemii.
więcej
|
NASK ostrzega przed oszustami podszywającymi się pod Żabkę i Allegro
Zespół Computer Security Incident Response Team Naukowej Akademickiej Sieci Komputerowej – Państwowego Instytutu Badawczego (CSIRT NASK) ostrzega przed kampanią phishingową podszywającą się pod sieć sklepów Żabka oraz oszustwo mające na celu wyłudzenie danych do Allegro.
więcej
|
TikTok zarobi z reklam 2 mld dolarów mniej niż prognozował
Chiński koncern ByteDance obniżył prognozę tegorocznych wpływów reklamowych swojej platformy społecznościowej TikTok z przynajmniej 12 mld dolarów do 10 mld.
więcej
|
Viaplay z promocjami cenowymi na czas mundialu: miesiąc za darmo
Platforma streamingowa Viaplay prowadzi dwie promocje cenowe, w ramach których nowi subskrybenci przez pierwszy miesiąc mają darmowy dostęp albo płacą 17 zł przez pierwsze trzy miesiące.
więcej
|
Zmalały wpływy z subskrypcji na CDA. Gadżety z ,,Kapitana Bomby" dołożyły 0,5 mln zł
CDA zanotowało pierwszy spadek kwartalnych wpływów z oferty subskrypcyjnej - o 2,1 proc. do 15,77 mln zł, mimo że liczba sprzedanych subskrypcji zwiększyła się rok do roku z 379 do 445,2 tys. Sklep internetowy z gadżetami z serialu „Kapitan Bomba” przyniósł 544,7 tys. zł przychodów, a przy minimalnym spadku kosztów operacyjnych zysk netto wzrósł z 4,7 do 5,06 mln zł.
więcej
|
,,Kobiecy Punkt Widzenia" nowym podcastem Gazeta.pl
W czwartek 10 listopada premierę będzie miał kolejny podcast portalu Gazeta.pl (Agora) „Kobiecy Punkt Widzenia”, tworzony przez dziennikarki serwisu Kobieta.gazeta.pl. W nowym cyklu Aga Kozak porozmawia ze swoimi gościniami na różne tematy widziane z kobiecej perspektywy.
więcej
|
Na Twitterze będzie darmowy znacznik ,,Oficjalne". Musk: odwiedzalność najwyższa w historii
Twitter po wprowadzeniu nowej opłaty subskrypcyjnej w ramach usługi Blue zachowa możliwość darmowego oznaczania oficjalnych profili. Elon Musk podkreślił, że w ostatnich dniach platforma osiągnęła najwyższą odwiedzalność w swojej historii.
więcej
|
InPost urósł o jedną trzecią, ponad 19 tys. Paczkomatów w Polsce
W zeszłym kwartale grupa kapitałowa InPost przy wzroście wpływów o 32,6 proc. do 1,69 mld zł zwiększyła zysk netto ze 129 do 142,4 mln zł. Liczba Paczkomatów przez kwartał wzrosła z 24 266 do 26 330, z czego już 19 254 działa w Polsce.
więcej
|
Wielkie piłkarskie święto już za moment. W jaki sposób topowe marki docierają do fanów? Mało co dorównuje sportowi w rozbudzaniu emocji i budowaniu społeczności. Zaangażowanie kibiców może być wykorzystane w ramach działań marketingowych - o ile prowadzimy je autentycznie. Jak wpisać sportową rywalizację i emocje w proces budowania marki? Oto kilka przykładów udanych kampanii, które mogą stać się inspiracją podczas planowania własnych działań reklamowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Potrzebna firma badawcza do badań marketingowych na Lotnisku Chopina
Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" zaprasza firmy badawcze do składania ofert na realizację badania marketingowego na Lotnisku Chopina pn. „Profil pasażera odlatującego z Lotniska Chopina – 2023”.
więcej
|
Ponad połowa Polaków chodzi do restauracji
Restaurację, pub lub kawiarnię odwiedziło w ciągu ostatniego roku 55,9 proc. Polaków w wieku 16 lat i więcej - wynika z najnowszych wyników Badania Założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów. Wśród aktywności poza domem popularne są także wyjścia na festyny, jarmarki czy imprezy folklorystyczne oraz do kina.
więcej
|
|
|