|
|
|
|
|
|
|
Ponad trzy czwarte czasu dla polityków na antenach TVP zajmuje Zjednoczona Prawica
77 procent czasu, przeznaczonego na antenach Telewizji Polskiej dla wszystkich ugrupowań politycznych – zajęli w trzecim kwartale br. przedstawiciele Zjednoczonej Prawicy i jej sojusznicy, a także przedstawiciele Kancelarii Prezydenta, Premiera i Marszałka Sejmu – wynika z danych biura programowego Telewizji Polskiej. Udostępnił je członek KRRiT, prof. Tadeusz Kowalski. - Trudno będzie mówić o w pełni prawidłowych wyborach, jeśli takie proporcje miałyby być utrzymane – mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prof. Kowalski.
więcej
|
Sylwester Polsatu odbędzie się w Parku Śląskim w Chorzowie
Grupa Polsat tegoroczną imprezę sylwestrową ponownie zorganizuje we współpracy z województwem śląskim - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Karnowski musi przeprosić dziennikarzy TVN za negowanie uczciwości reportażu o ,,urodzinach Hitlera". Kittel:"To były kłamstwa"
Sąd Okręgowy w Warszawie zdecydował, że Jacek Karnowski, redaktor naczelny tygodnika „Sieci” (Fratria) musi przeprosić dziennikarzy TVN, którzy w 2018 przygotowali reportaż o neonazistach, świętujących urodziny Hitlera. „Sieci” sugerowały, że reportaż był ustawiony, a jego uczestnicy - opłaceni. Jednak sąd nie podzielił tej opinii. - Sąd uznał w całości nasze powództwo, jestem zadowolony z wyroku - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bertold Kittel, jeden z autorów materiału. TVN nie komentuje wyroku, czeka na uzasadnienie.
więcej
|
TVP 4K ruszy już w piątek. Na multipleksie zastąpi TVP1, TVP2 i TVP Info
W piątek, 18 listopada Telewizja Polska uruchomi testową emisję kanału TVP 4K, który pokazywać będzie w jakości UHD mecze mundialu w Katarze. Stacja trafi na eksperymentalny multipleks naziemny MUX-6, gdzie zastąpi kanały TVP1, TVP2 i TVP Info. Pojawi się też w ofercie kilkudziesięciu operatorów płatnej telewizji.
więcej
|
Dobiegają końca zdjęcia do ,,Jagiellonów", emisja w TVP1 od 2 stycznia
Jeszcze w tym roku zakończą się zdjęcia do codziennego serialu „Jagiellonowie”, będącego kontynuacją „Korony królów”. Regularna emisja produkcji w TVP1 ma ruszyć w poniedziałek, 2 stycznia 2023 roku. Nie wykluczone, że jej premiera odbędzie się w okresie świąteczno-noworocznym - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,1899", czyli serial od twórców ,,Dark", zabiera nas w rejs do Nowego Świata. Recenzja thrillera kostiumowego od Netfliksa
Fani „Dark” od dawna czekali na tę premierę. „1899” to nowa produkcja Barana bo Odara i Jantje Friese, którzy zasłynęli jako twórcy umiejętnie łączący skomplikowaną psychologię postaci z wątkami s-f oraz elementami serialu grozy.
więcej
|
19. Mikołajkowy Blok Reklamowy 6 grudnia w Polsacie
We wtorek 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 19. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy.
więcej
|
Play Now z droższymi pakietami, ceny wzrosły o 5 zł
Sieć Play podniosła ceny telewizyjnych pakietów dostępnych w ofercie Play Now.
więcej
|
Jest skarga kasacyjna na decyzję WSA w sprawie koncesji dla TVN7
Szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski wniósł skargę kasacyjną od wyroku wydanego przez Wojewódzki Sąd Administracyjny w sprawie przedłużającego procesu koncesyjnego TVN7. Wyrok w tej sprawie zapadł we wrześniu br.
więcej
|
Program ,,Dzień dobry TVN" wypadnie z ramówki na dwa dni
W ostatni weekend listopada widzowie nie zobaczą programu „Dzień dobry TVN”. Powodem jest fakt, że rano odbędą się zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich w Ruce. TVN będzie je transmitować zamiast porannego magazynu.
więcej
|
Maciej Glazik na czele redakcji żużlowej w Canal+
Nowym szefem redakcji żużlowej w Canal+ Polska został Maciej Glazik, związany z nadawcą od ośmiu lat. Zastąpił na tym stanowisku odchodzącego z firmy Marcina Majewskiego.
więcej
|
TVN Warner Bros. Discovery z drugą edycją ,,Leading Women", bierze w niej udział 20 kobiet
Grupa TVN Warner Bros. Discovery rozpoczęła drugą edycję projektu „Leading Women”. - Wspieranie rozwoju kobiet jest wpisane w strategię naszej firmy od wielu lat - mówi Agnieszka Maciejewska, VP People & Culture w TVN Warner Bros. Discovery.
więcej
|
Więcej kanałów w Szczecinie. Testowy multipleks znów nadaje
We wtorek popołudniu wznowiona została emisja testowego multipleksu Grupy MWE w Szczecinie. Dzięki temu widzowie ze stolicy woj. zachodniopomorskiego i okolic znów oglądać mogą w telewizji naziemnej osiem kanałów należących do tego nadawcy.
więcej
|
HBO z 3 mld dol. straty. Szef Warner Bros. Discovery: rynek reklamowy jest bardzo słaby
Szef Warner Bros. Discovery David Zaslav uważa, że kondycja rynku reklamowego jest obecnie słabsza niż w czasie apogeum epidemii. Ujawnił, że pion HBO w ub.r. przy prawie 7 mld dolarów wydatków na treści miał 3 mld dolarów straty.
więcej
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych, Canal+ Family zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w październiku 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN Black - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emitel ma nowego właściciela, ministerstwa i UOKiK zgodziły się na przejęcie
Brytyjski fundusz Cordiant Digital sfinalizował kupno 100 proc. akcji operatora radiofuzyjnego i radiotelekomunikacyjnego Emitel, po tym jak uzyskał niezbędne zgody polskich urzędów państwowych.
więcej
|
Fotowoltaika Cyfrowego Polsatu wystrzeliła przy ZE PAK i Dino, ale dalej jest stratna
Spółka fotowoltaiczna Esoleo, której większościowym udziałowcem jest Cyfrowy Polsat, w ub.r. zwiększyła przychody prawie czterokrotnie - z 58,9 do 228,9 mln zł, m.in. dzięki współpracy z kontrolowaną przez Zygmunta Solorza firmą ZE PAK i Dino Polska. Cyfrowy Polsat nie może jednak liczyć na dywidendę - strata netto Esoleo pogłębiła się z 3,1 do 6,7 mln zł.
więcej
|
Gwiazdy ,,Listów do M. 5" w specjalnym odcinku ,,Milionerów"
W czwartek, 1 grudnia TVN pokaże specjalny odcinek „Milionerów”. Walkę o milion zł stoczą w nim Agnieszka Dygant i Tomasz Karolak oraz Wojciech Malajkat i Jacek Borusiński, a wygrane przekazane zostaną na cele charytatywne.
więcej
|
Dlaczego warto wykorzystywać konkursy w działaniach promocyjnych? Jak dobierać do nich nagrody? Konkursy działają na wyobraźnię konsumentów. Kuszą wizją zdobycia atrakcyjnej nagrody rzeczowej czy wygrania dużych pieniędzy. Jednak oprócz obietnicy zysku dla konsumentów niosą za sobą liczne korzyści dla firm, które decydują się włączyć je do swoich działań marketingowych. Jakich efektów organizacji konkursów mogą oczekiwać działy marketingu i sprzedaży? Jak wybrać nagrody do konkursu? materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szef KRRiT chce wprowadzić kodeks dobrych praktyk dziennikarskich. ,,Brak narzędzi egzekwowania"
Przewodniczący KRRiT Maciej Świrski zapowiedział opracowanie kodeksu dobrych praktyk dziennikarstwa informacyjnego i publicystyki, ale zapytany przez nas, nie potrafi podać szczegółów. Szefowie redakcji są sceptyczni wobec tego pomysłu: podkreślają, że brak jest choćby narzędzi do egzekwowania zapisów projektowanego kodeksu. - Taki kodeks powinien być raczej aktem samoregulacji środowiska dziennikarskiego - mówi prof. Tadeusz Kowalski, członek KRRiT.
więcej
|
|
Paweł Reszka laureatem Nagrody Radia ZET
Laureatem Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego został Paweł Reszka z "Polityki". Statuetkę w nowej kategorii "Autor internetowy" otrzymała Katarzyna Gandor, youtuberka popularnonaukowa. Nagrodę specjalną wręczono redakcji "Faktów" TVN.
więcej
|
|
Przewodniczący KRRiT po wybuchu w Przewodowie przestrzega media przed dezinformacją
„Media winny informować obywateli w oparciu o wiarygodne źródła, w sposób wyważony, z uwzględnieniem stanowiska odpowiednio umocowanych przedstawicieli władz Rzeczypospolitej” - napisał w oświadczeniu. Maciej Świrski, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Podziękował także nadawcom, „którzy zrozumieli powagę chwili i nie wykorzystali tego momentu do politycznych ataków na swoich adwersarzy”.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Kielcach w II i III kwartale. Meloradio awansowało na podium
Pozycję lidera rynku radiowego w Kielcach w drugim i trzecim kwartale br. zajęło RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Kielce i Meloradio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Janda, Gajos i Seweryn w koncercie Radia Nowy Świat dla ratowania Akademii Teatralnej
W czwartek, 24 listopada w Teatrze Akademii Teatralnej w Warszawie odbędzie się koncert „Artyści dla Akademii Teatralnej”. W ten sposób Radio Nowy Świat (pomysłodawca i współorganizator) chce zwrócić uwagę opinii publicznej na niewystarczające działania resortu kultury w zakresie ratowania publicznego szkolnictwa artystycznego. Dochód z koncertu w całości zostanie przeznaczony na dofinansowanie Akademii.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Polski outdoor zyskał latem 15 proc. Wzrost napędzają nośniki cyfrowe
W trzecim kwartale br. wartość polskiego rynku reklamy zewnętrznej zwiększyła się o 15,5 proc. do 136,86 mln zł, zbliżając się do poziomu z 2019 roku. Inwestycje na nośnikach cyfrowych poszły w górę o 71,7 proc. Branża liczy, że w bieżącym kwartale wzrost przekroczy 20 proc.
więcej
|
19. Mikołajkowy Blok Reklamowy 6 grudnia w Polsacie
We wtorek 6 grudnia o godz. 18.45 już po raz 19. Telewizja Polsat wyemituje Mikołajkowy Blok Reklamowy.
więcej
|
Fabryka Marketingu zajmie się promocją NSP
Fabryka Marketingu wygrała przetarg Głównego Urzędu Statystycznego dotyczący promocji wyników Narodowego Spisu Powszechnego.
więcej
|
Zofia Sanejko dyrektorką w LGL
Zofia Sanejko, wieloletnia wiceprezeska w domu mediowym UM (Mediabrands) objęła stanowisko dyrektorki obsługi kluczowych klientów w kancelarii LGL, która specjalizuje się w zarządzaniu i ochronie własności intelektualnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
YouTube testuje marketing afiliacyjny i wprowadza zakupy do formatu short
YouTube testuje marketing afiliacyjny dla krótkich filmów w Stanach Zjednoczonych oraz funkcję zakupów w wybranych krajach.
więcej
|
Obsługą reklamową kin Helios zajmie się Helios Media, a Tandem Audio Broker zajmie się reklamą radiową
Tandem Media, dotychczasowy broker reklamy radiowej i podcastowej od grudnia br. będzie działać jako Tandem Audio Broker. Spółka skoncentruje się na reklamie radiowej i digital audio oraz będzie rozwijać współpracę z wydawcami treści audio. Reklamą sieci kin Helios w Agorze zajmie się nowo firma - Helios Media.
więcej
|
Mała Yulia z Ukrainy obiecuje tacie naukę w Polsce. Kampania Fundacji Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej
Agencja Grey Group Poland oraz Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej stworzyły kampanię, która ma na celu pokazać, że wojna za wschodnią granicą wciąż trwa, na miasta spadają rakiety, a miliony Ukraińców z dnia na dzień tracą swoje domy i rozstają się z bliskimi.
więcej
|
Studio Platige Image przygotowało animacje promujące turystykę w Australii
Polskie studio Platige Image wzięło udział w projekcie Australijskiej Izby Turystki, promującym lokalną turystykę.
więcej
|
Organizacje praw człowieka wzywają kibiców do bojkotu ćwierćfinału mundialu w Katarze
Za kilka dni startują mistrzostwa świata w piłce nożnej Katar 2022. W związku z tym, że decyzja o organizacji mundialu w tym kraju wciąż spotyka się z krytyką z całego świata, organizacje praw człowieka w Niemczech rozpoczęły w social mediach kampanię wzywającą do bojkotu tego wydarzenia.
więcej
|
Bella Hadid w świątecznej reklamie Swarovski
Pod hasłem #OpenTheWonder marka Swarovski wystartowała ze świąteczną odsłoną. Twarzą kampanii została supermodelka Bella Hadid.
więcej
|
Anaka Kobzev globalną dyrektorką ds. komunikacji w McCann Worldgroup
Grupa McCann Worldgroup, należąca do Interpublic mianowała Anakę Kobzev na stanowisko global chief communications officer. Funkcję tę obejmie w styczniu 2023 roku i będzie podlegać nowemu globalnemu dyrektorowi generalnemu McCann Worldgroup, Darylowi Lee.
więcej
|
Mariusz Pitura rozwija aplikację dla dzieci z problemami logopedycznymi
Mariusz Pitura, w przeszłości dyrektor kreatywny agencji J. Walther Thompson i Walk Creative, rozwija aplikację The Linghos. Łączy gaming, storytelling, technologie i logopedię.
więcej
|
MullenLowe Warsaw z kolejną realizacją dla Wilkinson Sword
W ramach najnowszej kampanii marka Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland) razem z fotografem Wojtkiem Koziarą, odwiedziła europejskie miasta, gdzie szukała #CelebritiesOfStyle. Pomysłodawcą akcji jest agencja MullenLowe Warsaw.
więcej
|
Nowy trend: mniej sprzedaży, większa wartość koszyka Po największej od ponad wieku pandemii, ataku Rosji na Ukrainę rosnące ceny energii i paliw oraz trudności z łańcuchem dostaw spowodowały jeden z najwyższych w ostatnim czasie wzrostów inflacji. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ruszyły zwolnienia grupowe w Ringier Axel Springer Polska
W środę zaczęły się zwolnienia grupowe w Ringier Axel Springer Polska. Cały proces ma zakończyć się do 25 listopada, a z pracą w firmie ma pożegnać się maksymalnie 120 osób.
więcej
|
Dziennikarze: Rząd nie zdał egzaminu, informując o zdarzeniach w Przewodowie
Polityka informacyjna rządu zawiodła - zdaniem naszych rozmówców - w kwestii przekazania społeczeństwu informacji o tym, co stało się we wtorek w Przewodowie, gdzie dwie osoby zostały zabite przez rakiety. - Powinien na bieżąco informować, a stworzył niepotrzebną nerwowość całej sfery medialnej w Polsce - ocenia Bogusław Chrabota. - Potraktowano nas zupełnie niepoważnie, nieprofesjonalnie. To było antypaństwowe działanie, bo media są elementem demokracji, to zostało tu podważone - mówi Bartosz T. Wieliński.
więcej
|
Dziennik ,,Sport" ma trafić do Krakowa na początku 2023 r.
Wydawany w Katowicach dziennik "Sport" (Gremi Media) na początku 2023 r. powinien zacząć być dystrybuowany w Krakowie i okolicach wraz ze specjalną regionalną mutacją - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł liczy na przejęcie części czytelników okrajanego w liczbie wydań „Przeglądu Sportowego”.
więcej
|
,,Nasz Dziennik" kosztuje więcej
Wzrosła cena egzemplarzowa „Naszego Dziennika” (Spes), podwyższono ją o od 40 groszy do 1 zł.
więcej
|
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium października. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Październikowy ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce Instytutu Monitorowania Mediów otwiera "Rzeczpospolita". Podium uzupełniają RMF FM i Wirtualna Polska. Najwyższy wzrost - o dwadzieścia sześć pozycji - odnotował tygodnik "Newsweek". W czołówce mediów internetowych utrzymują się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
Elon Musk każe pracownikom Twittera wybierać: cięższa praca albo odejście z firmy
Nowy właściciel Twittera Elon Musk dał pracownikom serwisu ultimatum - albo będą pracować na maksymalnych obrotach, albo powinni zrezygnować z zajmowanych stanowisk. Na decyzję mają niecałe dwa dni - przekazał w środę dziennik "Washington Post", powołując się na maila wysłanego przez miliardera do podwładnych.
więcej
|
Nowa funkcja ułatwiająca wylogowanie z Netfliksa
Platforma Netflix wprowadziła możliwość łatwiejszego wylogowania ze wszystkich urządzeń, na których korzystaliśmy z serwisu.
więcej
|
YouTube testuje marketing afiliacyjny i wprowadza zakupy do formatu short
YouTube testuje marketing afiliacyjny dla krótkich filmów w Stanach Zjednoczonych oraz funkcję zakupów w wybranych krajach.
więcej
|
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium października. Wysoko Wirtualnemedia.pl
Październikowy ranking najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce Instytutu Monitorowania Mediów otwiera "Rzeczpospolita". Podium uzupełniają RMF FM i Wirtualna Polska. Najwyższy wzrost - o dwadzieścia sześć pozycji - odnotował tygodnik "Newsweek". W czołówce mediów internetowych utrzymują się Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pięć formatów Przeglądu Sportowego Onet na mundial
Przegląd Sportowy Onet (Ringier Axel Springer Polska) przygotował 5 formatów o mundialu: codzienna „Misja Katar”, „Ikony mundialu”, „Korzenie kadry”, „Polskie mundiale” i „Studio meczowe”. W Katarze będzie pracować troje korespondentów Przeglądu Sportowego Onet, a w Warszawie będzie przygotowywany codzienny program o rozgrywkach piłkarskich, który poprowadzi m.in. Radosław Majdan. Wśród ekspertów serwisu znajdzie się m.in. piłkarski mistrz świata z 1990 roku i legenda niemieckiej piłki - Lothar Matthäus.
więcej
|
Mundial 2022 w Wirtualnej Polsce
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej będą relacjonowane w serwisie WP SportoweFakty i w sportowej części o2.pl (Wirtualna Polska Holding). Specjalny moduł pojawi się też na stronie głównej WP. O zmaganiach piłkarzy prosto z Kataru informować będą wysłannicy Dariusz Faron, Mateusz Skwierawski i Paweł Kapusta.
więcej
|
Dlaczego warto wykorzystywać konkursy w działaniach promocyjnych? Jak dobierać do nich nagrody? Konkursy działają na wyobraźnię konsumentów. Kuszą wizją zdobycia atrakcyjnej nagrody rzeczowej czy wygrania dużych pieniędzy. Jednak oprócz obietnicy zysku dla konsumentów niosą za sobą liczne korzyści dla firm, które decydują się włączyć je do swoich działań marketingowych. Jakich efektów organizacji konkursów mogą oczekiwać działy marketingu i sprzedaży? Jak wybrać nagrody do konkursu? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dziennikarze: Rząd nie zdał egzaminu, informując o zdarzeniach w Przewodowie
Polityka informacyjna rządu zawiodła - zdaniem naszych rozmówców - w kwestii przekazania społeczeństwu informacji o tym, co stało się we wtorek w Przewodowie, gdzie dwie osoby zostały zabite przez rakiety. - Powinien na bieżąco informować, a stworzył niepotrzebną nerwowość całej sfery medialnej w Polsce - ocenia Bogusław Chrabota. - Potraktowano nas zupełnie niepoważnie, nieprofesjonalnie. To było antypaństwowe działanie, bo media są elementem demokracji, to zostało tu podważone - mówi Bartosz T. Wieliński.
więcej
|
Donata Urban i Aleksandra Lalka-Skowron 38 Content Communication
38 Content Communication powiększa zespół menadżerski o dwie nowe osoby. Donata Urban objęła stanowisko group account managera, a Aleksandra Lalka-Skowron jako PR managera.
więcej
|
|
|