|
|
|
|
|
|
|
Rekordowa oglądalność meczu w streamingu. ,,Aplikacja TVP Sport wyprzedziła rynek"
Choć serwis streamingowy Viaplay co jakiś czas boryka się z problemami technicznymi, to serwery Telewizji Polskiej sprawdziły się podczas rekordowego pod względem widowni w internecie meczu Polska-Arabia Saudyjska. - Aplikacja TVP Sport wyprzedziła rynek i ustanowiła bardzo wysokie standardy dla innych nadawców - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.
więcej
|
Zakopane przyznaje, ile wykłada na ,,Sylwestra Marzeń". ,,Milion złotych rocznie"
W trakcie sześciu lat współpracy Zakopanego z Telewizją Polską, miasto wydało na organizację „Sylwestra Marzeń” w sumie 4 mln zł - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W tym roku jednak nie wyda ani złotówki, podobnie jak w roku 2020 i 2021. - Zakopane jest zadowolone z rozmów z Telewizją Polską dotyczących organizacji imprezy - deklaruje w rozmowie z nami Anna Karpiel-Semberecka, szefowa wydziału kultury fizycznej i komunikacji zakopiańskiego ratusza.
więcej
|
,,Rolnik szuka żony" stracił 710 tys. widzów, dziewiąty sezon śledziło 2,72 mln osób
Dziewiąty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 2,72 mln osób. W porównaniu do ósmej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 710 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mundial ogląda w TVP średnio 3 mln osób. Hitami mecze Polaków
Pierwsze 28 meczów piłkarskich mistrzostw świata w kanałach Telewizji Polskiej śledziło średnio 2,96 mln osób. Największą publiczność gromadzą spotkania w TVP1, które śledzi 2,53 mln widzów. W TVP2 jest to 727 tys., w TVP Sport - 774 tys., a w TVP 4K - 124 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Darmowa platforma z kanałami telewizyjnymi Xiaomi TV+ debiutuje w Polsce
Polscy posiadacze telewizorów Xiaomi mogą już korzystać z darmowego serwisu streamingowego Xiaomi TV+. W jego ofercie jest ponad 20 kanałów telewizyjnych w języku angielskim. Nie brakuje stacji poświęconych sportowi, podróżom, karaoke, piosenkom świątecznym czy południowokoreańskiej muzyce pop (K-pop).
więcej
|
Jacek Kurski wróci do polityki? ,,Sejm albo teka ministra cyfryzacji"
Były prezes TVP Jacek Kurski prawdopodobnie wróci do polityki - podał poniedziałkowy „Newsweek Polska”. Kurski ma mieć obiecane miejsce na listach Prawa i Sprawiedliwości w wyborach parlamentarnych. Nasi informatorzy potwierdzają to, co pisaliśmy kilka tygodni temu: niewykluczone, że były szef publicznej telewizji znajdzie się w rządzie, gdyby ten przeprowadził rekonstrukcję.
więcej
|
Słowenia po referendum wprowadza ustawę o niezależnej telewizji publicznej
W niedzielnym referendum w Słowenii ponad 62 proc. głosujących opowiedziało się za wprowadzeniem prawa, które ma zapobiegać upolitycznianiu telewizji publicznej i innych organizacji medialnych. Obywatele poparli także dwa inne projekty rządu.
więcej
|
Fuzja Apple i Disneya? Do spekulacji odniósł się prezes jednego z koncernów
Czystą spekulacją prezes Disneya Bob Iger określił doniesienia amerykańskich mediów jakoby koncern mógł zostać sprzedany Apple. Wcześniej o takim scenariuszu pisał m.in. branżowy serwis „The Wrap”. O ewentualnym połączeniu Myszki Miki z nadgryzionym jabłuszkiem ciepło wypowiadali się też niektórzy analitycy ze Stanów Zjednoczonych.
więcej
|
,,Kevin sam w domu" nie tylko w Polsacie. Film można obejrzeć też w streamingu
Polsat w tym roku tradycyjnie w wigilię pokaże film „Kevin sam w domu”, ale w tym roku produkcję można obejrzęć też w subskrypcyjnym serwisie streamingowym - tytuł już jest w ofercie platformy Disney+. 2 grudnia do jej oferty dołączy druga część komedii pod tytułem „Kevin sam w Nowym Jorku” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mastalerz i Dłużewska wśród nominowanych do Nagród Mediów Publicznych. Gala 5 grudnia w TVP
W Warszawie ogłoszono kandydatów do tegorocznych Nagród Mediów Publicznych. W czterech kategoriach – „Muzyka”, „Słowo”, „Obraz” i „Idea” - nominowano łącznie 12 osób. Honorowy patronat nad wydarzeniem sprawuje Rada Mediów Narodowych.
więcej
|
Tylko 160 tys. widzów ,,Perfect Picture" w Siódemce
Emitowany w Siódemce nowy program „Perfect Picture” oglądało średnio 160 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
60. Rajd Barbórka 3 grudnia w TVN Turbo (wideo)
W sobotę, 3 grudnia odbędzie się 60. edycja Rajdu Barbórka. Już po raz piąty z rzędu sportowe wydarzenie na żywo pokaże TVN Turbo.
więcej
|
Platforma streamingowa poszerza współpracę z dostawcą systemu kodowania
Serwis streamingowy DAZN, skupiający się na transmisjach sportowych, poszerzył umowę z holenderską firmą Irdeto, znaną m.in. z systemów kodowania dla platform satelitarnych. DAZN będzie chroniony przy pomocy narzędzia Irdeto Anti-Piracy.
więcej
|
8,86 mln widzów meczu Polska-Arabia Saudyjska w TVP1, TVP Sport i TVP 4K
Sobotni mecz Mistrzostw Świata w piłce nożnej pomiędzy Polską a Arabią Saudyjską na antenie TVP1, TVP Sport i TVP 4K oglądało łącznie 8,86 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Lipowo. Zmowa milczenia" nowym serialem Playera. W obsadzie Kijowska i Lubaszenko
W 2023 roku w ofercie Playera (TVN Warner Bros. Discovery) pojawi się serial kryminalno-obyczajowy „Lipowo. Zmowa milczenia”, w którym zagrają m.in. Julia Kijowska, Piotr Pacek i Olaf Lubaszenko. Serial, inspirowany powieścią Kasi Puzyńskiej, nadawca realizuje wspólnie z Akson Studio.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Wilk" w przyszłym roku w Canal+
Latem 2023 roku Canal+ online i Canal+ Premium pokażą drugi sezon miniserialu „Wilk”, do którego właśnie wystartowały zdjęcia. To koprodukcja Canal+ Polska i Papaya Films.
więcej
|
Rynek usług OTT w górę. 243 mld dolarów przychodu w 2028 r.
W 2027 roku serwisy OTT osiągną globalny przychód w wysokości 243 mld dolarów, w porównaniu do 86 mld dolarów w roku 2022 - prognozuje firma badawcza Digital TV Research. Tylko w przyszłym roku przewidywany jest wzrost o 17 mld dolarów.
więcej
|
Warner Bros. Discovery z prawami do mistrzostw świata w lekkoatletyce
Grupa Warner Bros. Discovery nabyła prawa do transmisji mistrzostw świata w lekkoatletyce na 45 rynkach w Europie, w tym w Polsce. Odbędą się one w Budapeszcie od 19 do 27 sierpnia br. Zawody w naszym kraju obejrzeć można będzie w Eurosporcie i Playerze.
więcej
|
EUROPEJCZYCY NIE ZREZYGNUJĄ ZE ŚWIĄTECZNYCH ZAKUPÓW, MIMO ŻE DOTYKA ICH INFLACJA W październiku Grupa Offerista przeprowadziła badanie na wszystkich swoich rynkach, w Polsce, Bułgarii, na Węgrzech, w Rumunii, Niemczech i Austrii. Celem badania było sprawdzenie, co niepokoi konsumentów w tych niepewnych czasach i czy na ich zakupy w nadchodzącym sezonie świątecznym wpłynie w jakikolwiek sposób inflacja, wzrost cen gazu i konflikty wojenne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W pięciu miastach wkrótce zabrzmią nowe stacje radiowe. Na razie znamy zainteresowanych nadawaniem
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji ogłosiła listę nadawców radiowych zainteresowanych wolnymi częstotliwościami w Lęborku, Łowiczu, Redzie, Skierniewicach i Słupsku. W tym ostatnim mieście konkurencja jest największa.
więcej
|
|
Świąteczne piosenki znów RMF Classic. Tę radiową napisał Artur Andrus
Od 1 grudnia w radiu RMF Classic świąteczne utwory będzie słychać na antenie przez cały dzień. Stacja zaprezentuje też gwiazdkową piosenkę Artura Andrusa, zorganizuje plebiscyt na Świąteczny Przebój Wszech Czasów i zaprosi na specjalny koncert Haliny Mlynkowej.
więcej
|
|
Mastalerz i Dłużewska wśród nominowanych do Nagród Mediów Publicznych. Gala 5 grudnia w TVP
W Warszawie ogłoszono kandydatów do tegorocznych Nagród Mediów Publicznych. W czterech kategoriach – „Muzyka”, „Słowo”, „Obraz” i „Idea” - nominowano łącznie 12 osób. Honorowy patronat nad wydarzeniem sprawuje Rada Mediów Narodowych.
więcej
|
|
Radio Maryja organizuje w Toruniu sylwestra dla nastolatków. Kusi darmowym noclegiem
Modlitwa, spotkania z innymi ludźmi i "świetna" zabawa są w programie tegorocznego Sylwestra z Radiem Maryja. Rozgłośnia ojca Tadeusza Rydzyka zaprasza młodzież na trzy dni do Torunia. Nocleg jest darmowy, płaci się tylko za wyżywienie.
więcej
|
|
RMF FM nadal liderem we Wrocławiu, ale stację dogania TOK FM
Liderem rynku radiowego we Wrocławiu w okresie od maja do października br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Lidl i Kaufland obniżyły wydatki na reklamę. Carrefour i Żabka ze wzrostami (Top5)
Po trzech kwartałach br. wydatki reklamowe spożywczych sieci handlowych wzrosły rok do roku o 4,3 proc. Więcej niż przed rokiem na reklamy wydały Żabka, Carrefour i Biedronka. Mniej zainwestowały z kolei Lidl i Kaufland - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prezent dla dzieci z sąsiedztwa w bożonarodzeniowym spocie Allegro
Bohaterem nowej reklamy wizerunkowej Allegro na Boże Narodzenie jest chłopiec, który prosi Świętego Mikołaja o prezent nie dla siebie, tylko dla dzieci z sąsiedztwa. Spot przygotowała agencja Ogilvy Poland.
więcej
|
Andrzej Skibniewski new business & marketing directorem w MediaCom Warszawa
Andrzej Skibniewski objął stanowisko new business & marketing directora w agencji MediaCom Warszawa, z którą zawodowo jest związany od 21 lat.
więcej
|
Lancia prezentuje nowe logo i język stylistyczny przed ponownym wprowadzeniem na rynek
Marka samochodów Lancia (Stellantis) zaprezentowała nowe logo, które pojawi się na samochodach wprowadzanych na rynek europejski od 2023 roku. Marka chce nimi przypieczętować wejście w segment premium.
więcej
|
Rynek reklamy online w drugim półroczu urosła do 3,2 mld złotych
W pierwszym półroczu 2022 wartość rynku reklamowego online osiągnęła prawie 3,2 mld zł, odnotowując dynamikę wzrostu na poziomie 10,4 proc. - wynika z raportu IAB Polska/PwC AdEx. Wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o ponad 300 mln zł w ujęciu rok do roku.
więcej
|
Budweiser chce zapłacić FIFA 62 proc. mniej, bo nie może sprzedawać piwa w Katarze
Anheuser-Busch InBev, właściciel marki piwa Budweiser, który jest jednym z głównych sponsorów trwającego właśnie mundialu w Katarze ma domagać się od FIFA obniżenia umowy sponsorskiej o 47,2 mln dolarów. Marketer zdecydował o renegocjacji kontraktu sponsorskiego po tym, jak FIFA zgodziła się na wprowadzenie zakazu sprzedaży i spożywania alkoholu w obrębie stadionów.
więcej
|
Były szef działu prawnego TVN i Agory doradza Grupie Żabka
Marek Szydłowski, w przeszłości m.in. członek zarządu i radca prawny TVN oraz były szef działu prawnego Agory, jest obecnie doradcą zarządu Grupy Żabka – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Subway wybiera Saatchi&Saatchi, aby odświeżyć swoją obecność w Europie
Sieć fastfood Subway rozpoczęła współpracę z agencją reklamową Saatchi&Saatchi, należącą do Publicis Groupe. Chce poprzez aktywność reklamową zwiększyć swoją rozpoznawalność w Europie.
więcej
|
Patagonia pozywa Gap za skopiowanie charakterystycznego projektu
Amerykańska marka odzieżowa Patagonia wytoczyła pozew przeciwko marce Gap, w którym zarzucaj jej skopiowanie projektu kieszeni z klapką na zatrzask.
więcej
|
Piwo Tyskie znów partnerem marketingowym piłkarskiej reprezentacji Polski
Marka piwa Tyskie (należąca do Kompanii Piwowarskiej) po ponad dekadzie przerwy wraca do współpracy sponsorskiej z piłkarską reprezentacją Polski, tym razem jako oficjalny partner. Umowę podpisano na cztery lata.
więcej
|
Monster Energy sponsorem serii filmów z Rafałem Pasierbkiem
Profesjonalny stunter motocyklowy Rafał "Stunter13" Pasierbek prezentuje nową serię filmów "School of Stunts", w której tłumaczy podstawy stuntu motocyklowego i tuningu motocykla. Partnerem jest marka napoju energetycznego Monster Energy.
więcej
|
Subhashini 'Su' Simha odpowiada za marketing Displate
Subhashini 'Su' Simha dołącza do marketplacu Displate jako chief marketing officer.
więcej
|
TFI PZU z kampanią ,,Jednym sprytnym ruchem"
Pod hasłem „Jednym sprytnym ruchem”, wystartowała kampania reklamowa dotycząca konta IKZE w TFI PZU, przygotowana przez agencję Focus Nation (IF Nation Group).
więcej
|
PGE sponsorem głównym Polskiego Związku Pływackiego
PGE Polska Grupa Energetyczna została sponsorem głównym Polskiego Związku Pływackiego.
więcej
|
Piotr Pasaj wzmacnia dział produkcji Live Age
Piotr Pasaj przechodzi do zespołu produkcji agencji Live Age jako event manager.
więcej
|
Biurowa demolka w nowej kampanii RocketJobs.pl
RocketJobs.pl, jobboard dla pracowników umysłowych rozpoczął kampanię reklamową, w której edukuje pracodawców. Pokazuje, jak nie powinno wyglądać ogłoszenie o pracę.
więcej
|
Black Friday w Notino - największa drogeria internetowa w Europie przygotowała niezwykłą ofertę Notino znane jest jako największa drogeria internetowa w Europie. Tak było do tej pory, ale to już historia. Notino bowiem rośnie w siłę i asortyment. Dziś to wielobranżowy sklep, w którym ciekawe propozycje dla siebie znajdą zarówno sportowcy, jak i matki z dziećmi. Zobacz, co kupisz w Notino przed świętami. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Były redaktor naczelny ,,Dziennika Wschodniego" zwolniony
Krzysztof Wiejak, do niedawna redaktor naczelny „Dziennika Wschodniego” (Corner Media), otrzymał w poniedziałek wypowiedzenie - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. W środę zespołowi ma zostać przedstawiony jego następca.
więcej
|
Mastalerz i Dłużewska wśród nominowanych do Nagród Mediów Publicznych. Gala 5 grudnia w TVP
W Warszawie ogłoszono kandydatów do tegorocznych Nagród Mediów Publicznych. W czterech kategoriach – „Muzyka”, „Słowo”, „Obraz” i „Idea” - nominowano łącznie 12 osób. Honorowy patronat nad wydarzeniem sprawuje Rada Mediów Narodowych.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: ,,Zgwałcił i zabił. Chce na wolność" - dziennikarz ,,Nowego Tygodnia" naruszył zasady
Rada Etyki Mediów uznała, że dziennikarz tygodnika lokalnego „Nowy Tydzień” (Grupa Medialna ITM) naruszył zasadę szacunku i tolerancji oraz zasadę pierwszeństwa dobra odbiorcy, publikując obszerny opis obrażeń ofiary zabójstwa.
więcej
|
Bartosz T. Wieliński reprezentantem ,,Wyborczej" w europejskim sojuszu gazet LENA
Od listopada nowym przedstawicielem „Gazety Wyborczej” (Agora) w Leading European Newspaper Alliance (LENA) jest Bartosz T. Wieliński, zastępca redaktora naczelnego dziennika i szef działu Świat. Zastąpił Joannę Krawczyk, która rozstaje się z Agorą.
więcej
|
Wraca sprawa zoofilskich zdjęć pokazanych podczas konferencji Błaszczaka i Kamińskiego
Sąd uznał, że Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych miał prawo do złożenia zażalenia na decyzję prokuratury, która odmówiła mu wszczęcia śledztwa wobec dwóch ministrów. Podczas ich zeszłorocznej konferencji pokazano zdjęcia mężczyzny w trakcie aktu seksualnego ze zwierzęciem. „Decyzja sądu otwiera nam drogę do ukarania pisowskich ministrów” - skwitował OMZRiK.
więcej
|
|
|
Prezent dla dzieci z sąsiedztwa w bożonarodzeniowym spocie Allegro
Bohaterem nowej reklamy wizerunkowej Allegro na Boże Narodzenie jest chłopiec, który prosi Świętego Mikołaja o prezent nie dla siebie, tylko dla dzieci z sąsiedztwa. Spot przygotowała agencja Ogilvy Poland.
więcej
|
Facebook musi zapłacić 265 mln euro grzywny za naruszenie prywatności użytkowników
Irlandzki Komisarz ds. Ochrony Danych (DPC) w poniedziałek nałożył 265 milionów euro grzywny na Facebooka. Kara jest wynikiem dochodzenia, rozpoczętego w kwietniu 2021 roku po opublikowaniu danych osobowych 533 milionów użytkowników serwisu.
więcej
|
Rynek reklamy online w drugim półroczu urosła do 3,2 mld złotych
W pierwszym półroczu 2022 wartość rynku reklamowego online osiągnęła prawie 3,2 mld zł, odnotowując dynamikę wzrostu na poziomie 10,4 proc. - wynika z raportu IAB Polska/PwC AdEx. Wydatki reklamodawców na komunikację marketingową online wzrosły o ponad 300 mln zł w ujęciu rok do roku.
więcej
|
WP abcZdrowie uruchomiło internetowy miesięcznik Be Healthy Magazine
Redakcja WP abcZdrowie (Wirtualna Polska) stworzyła nowy lifestyle'owy miesięcznik premium. Be Healthy Magazine skierowany jest do czytelników ceniących zdrowy styl życia. Pierwszy numer dotyczy picia wody, a każde kolejne wydanie poświęcone będzie innemu tematowi.
więcej
|
Allegro: wyniki Grupy Mall i WE|DO znacznie niższe od prognoz, 2,3 mld zł odpisu
Allegro dokonało niepieniężnego odpisu w kwocie 2,293 mld zł dotyczącego wartości aktywów firm Mall Group i WE|DO, przejętych wiosną br. Władze spółki przyznały, że kupiła firmy na szczycie cyklu rynkowego, natomiast wyniki finansowe obu „okazały się znacznie niższe niż pierwotnie zakładano”.
więcej
|
Co 3. Polak używa jednego hasła do logowania w kilku miejscach
Mimo, że blisko 60 proc. Polaków uważa, że ich dane osobowe przetwarzane przez aplikacje i serwisy internetowe nie są bezpieczne, to co trzeci badany używa jednego hasła do logowania w kilku miejscach - wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów.
więcej
|
Nowy podział subskrypcji i amnestia na Twitterze
Na Twitterze zostanie wprowadzony nowy podział znaczników zweryfikowanych kont w zależności od tego, do kogo należy. Subskrypcje dla zweryfikowanych kont Twitter Blue mają ponownie działać w serwisie od 29 listopada.
więcej
|
Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne Najnowszy audioreportaż Storytel Original opowiada historię mieszkańców strefy przy granicy z Białorusią. Unikalne doświadczenie wirtualne pozwala lepiej poznać tych, którzy wówczas wybrali pomaganie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Eksperci: Michniewicz w Katarze jak "wujek z wesela", mimo to mocno nie zaszkodził wizerunkowi kadry
Niefortunnie rzucone do dziennikarzy przez Czesława Michniewicza słowa o "zamianie wody w wino" w niewielkim stopniu zaszkodziły wizerunkowi kadry, choć nie od wczoraj ten trener znany jest z ciętego języka - oceniają eksperci. - Czesław Michniewicz powinien być wyczulony na relacje z dziennikarzami. Można powiedzieć, że „chciał dobrze, a wyszło jak zwykle” - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Katarzyna Kopeć-Ziemczyk, ekspertka komunikacji i PR oraz medioznawca.
więcej
|
Tomasz Marzec odszedł z biura prasowego Najwyższej Izby Kontroli
Po roku pracy, z biura prasowego Najwyższej Izby Kontroli odszedł były dziennikarz TVN24, Tomasz Marzec - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na razie nie ma sprecyzowanych dalszych zawodowych planów. - Najbliższych kilka miesięcy spędzę z córką - mówi w rozmowie z nami Marzec.
więcej
|
Panasonic, Technics i Lumix klientami more communications agency
Do grona klientów more communications agency dołączył koncern technologiczny Panasonic oraz marki Technics i Lumix.
więcej
|
Martyna Wasiak i Jakub Budny wzmacniają zespół issue management i komunikacji korporacyjnej StrategyWise
Agencja StrategyWise awansowała Jakuba Budnego na stanowisko senior consultanta. Consultantką została Martyna Wasiak, która dołączyła do zespołu na początku listopada.
więcej
|
Squla klientem greyotters
Do grona klientów agenci performance marketingowej greyotters dołączyła Squla, platforma edukacyjna online dla dzieci.
więcej
|
Lagard?re Travel Retail współpracuje z PR Hub
Agencja PR Hub opracowała i realizuje strategię komunikacji korporacyjnej dla Lagardère Travel Retail – operatora rynku travel retail.
więcej
|
|
|