|
|
|
|
|
|
|
Koniec wróżek w TVN i TVN7
TVN i TVN7 przestały nadawać program „Noc magii”. Jedna z prowadzących pasma ezoterycznego informuje Wirtualnemedia.pl, że taką decyzję podjęła nowy dyrektor programowy. W zamian stacje pokazują programy z archiwum. Wyemitowano na przykład wywiad z Ewą Kopacz z 2010 roku, która chwaliła współpracę z Rosjanami po katastrofie smoleńskiej.
więcej
|
Na ,,Sylwestrze Marzeń" TVP nie będzie dużej gwiazdy z zagranicy. Wystąpią Górniak i Steczkowska
W najbliższą środę Telewizja Polska zaprezentuje oficjalnie program i gwiazdy „Sylwestra marzeń”. Z naszych informacji wynika, że nie będzie wśród nich żadnej zagranicznej gwiazdy: zaśpiewają natomiast najprawdopodobniej Edyta Górniak, Justyna Steczkowska, Zenek Martyniuk i kilka góralskich kapel. W samym Zakopanem ruszyła już budowa sceny na Równi Krupowej.
więcej
|
Nielsen i Gemius muszą poprawić badania połączonej oglądalności w domu i poza domem
Zakończył się drugi etap audytu pomiaru telewizji Out Of Home, zrealizowany przez międzynarodowego audytora mediów: Centre d'Etude des Supports de Publicité, a przeprowadzony z inicjatywy MOC TV. CESP pozytywnie ocenił proces łączenia danych, ale wskazał też kilka obszarów, które wymagają udoskonalenia. Nielsenowi zalecono też rozpoczęcie dialogu z rynkiem.
więcej
|
TVP i Polsat idą do sądu, bo nie chcą płacić kar za autopromocję
Telewizja Polska złożyła odwołanie do decyzji o karze Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji za autopromocję „Sylwestra Marzeń” w „Wiadomościach” TVP. Polsat odwołał się od podobnej decyzji za autopromocję „Sylwestrowej Mocy Przebojów” w „Wydarzeniach” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP chce kupić od Canal+ sublicencję do Ekstraklasy. ,,Produkt komercyjny, bardzo drogi"
Telewizja Polska cały czas prowadzi rozmowy z Canal+ na temat zakupu sublicencji do pokazywania meczów Ekstraklasy przez kolejne sezony. - Ekstraklasa jest niezwykle skomplikowanym produktem dla telewizji publicznej, bo jest to produkt komercyjny, a to oznacza bardzo drogi, z drugiej strony jeden mecz w kolejce to realizacja misji publicznej - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Szkolnikowski, szef TVP Sport.
więcej
|
Kolejny multipleks wznowił nadawanie. W ofercie pięć kanałów
Multipleks lokalny MUX-L3, którego operatorem jest spółka MWE Networks, ponownie jest emitowany z nadajnika w Tomaszowie Mazowieckim. Na razie oferta programowa multipleksu liczy pięć stacji.
więcej
|
,,Na sygnale" od nowego roku powróci do TVP2, nowe pasmo emisji
Od 2 stycznia 2023 roku „Na sygnale” po 1,5 rocznej przerwie powróci do ramówki Dwójki, serial w stacji będzie można oglądać od poniedziałku do środy o godz. 21.55 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dariusz Szpakowski skomentuje w TVP finał mundialu
Finałowe spotkanie piłkarskich mistrzostw świata będzie komentował Dariusz Szpakowski. Obecny mundial jest ostatnim, który relacjonuje jako dziennikarz.
więcej
|
Piotr Kraśko zastępuje w Stanach Zjednoczonych Marcina Wronę
Piotr Kraśko ponownie przygotowuje relacje ze Stanów Zjednoczonych dla „Faktów” TVN i TVN24. Dziennikarz poleciał do USA, by tymczasowo zastąpić waszyngtońskiego korespondenta stacji Marcina Wronę, który przebywa obecnie na urlopie w Polsce.
więcej
|
Nowe życie starszego telewizora. Ile kosztują przystawki do Smart TV?
Posiadacze starszych telewizorów, nie muszą ich wymieniać, aby móc korzystać z serwisów streamingowych typu Netflix, Disney+, YouTube czy Viaplay. Wystarczy zakup przystawki do Smart TV. Kiedyś ciężko było znaleźć sprzęty tańsze niż 350 zł. Teraz najtańsze urządzenia kupimy za mniej niż 200 zł.
więcej
|
TVP zapłaci Nielsonowi za dane telemetryczne 18,5 mln zł
Telewizja Polska w zakończonym przetargu na zakup danych telemetrycznych w okresie 12 miesięcy wybrała ofertę AGB Nielsen Media Research. Umowa opiewa na kwotę ok. 18,5 mln zł.
więcej
|
Jakie seriale oglądaliśmy w latach 90.? Podróż od Cicely aż do Twin Peaks
Polskie lata 90. w naszej pamięci ukształtowała amerykańska popkultura. Przyglądamy się dzisiaj serialom, które dla współczesnych trzydziesto- i czterdziestolatków stanowią wspomnienie dzieciństwa i pierwsze doświadczenie telewizyjnego fenomenu.
więcej
|
Kanał TVP ABC rusza ze spektaklami teatralnymi. W święta premiera "Kopciuszka"
W pierwszy dzień świąt Bożego Narodzenia stacja TVP ABC pokaże premierowo "Kopciuszka" - spektakl Teatru Telewizji na podstawie baśni braci Grimm. W przyszłym roku kanał dziecięcy planuje kolejne przedstawienia. Będą to adaptacje m.in. "Kota w butach" i "Śpiącej królewny". - Liczba premier będzie uzależniona od pieniędzy, które dostaniemy z budżetu TVP - mówi nam Justyna Karnowska, szefowa kanału TVP ABC.
więcej
|
,,Leśniczówkę" śledzi 1,01 mln osób, serial stracił 150 tys. widzów. Od 2 stycznia nowe pasmo
Jesienią 2022 roku „Leśniczówkę” ogląda średnio 1,01 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej produkcja straciła 150 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Od 2 stycznia telenowela emitowana będzie w zupełnie nowym paśmie.
więcej
|
Najlepsi komentatorzy TVP na mundialu w Katarze. Sprawdź wyniki głosowania dziennikarzy
Jest ich sześciu. Komentują kolejne spotkania podczas mundialu w Katarze w Telewizji Polskiej. Każdy z nich ma swój styl, temperament, sposób podgrzewania atmosfery podczas meczu i wzbudzania emocji u widzów. Poprosiliśmy dziennikarzy interesujących się futbolem, by wybrali komentatorów piłkarskich, których najbardziej lubią słuchać w tym roku.
więcej
|
30 lat Polsatu. Oto seriale, które zapisały się w historii stacji
Z okazji 30-lecia istnienia telewizji Polsat, przyglądamy się produkcjom tej stacji. Polsat stworzył wiele komedii, seriali obyczajowych i sensacyjnych, spośród których wybraliśmy dziesięć najbardziej kultowych i przełomowych dla polskiej telewizji.
więcej
|
TVN Fabuła z festiwalem ukraińskich filmów
TVN Fabuła między 12 a 18 grudnia pokaże ukraińskie filmy w ramach festiwalu Kino 2022. Młoda Ukraina. Dwie najlepsze produkcje otrzymają nagrody w wysokości 10 tys. zł.
więcej
|
Kanał z MUX-1 nie może zrezygnować z kodeka HEVC. ,,Działanie na szkodę nadawców"
Urząd Komunikacji Elektronicznej nie zgodził się na to, żeby kanał Antena HD, dostępny w MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej zrezygnował z nadawania w kodeku HEVC. Właściciel stacji Michał Winnicki w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzi, że forsowanie nowego kodeka jest działaniem na szkodę nadawców.
więcej
|
Magda Taranta nową prezenterką pogody w ,,Dzień dobry TVN"
Magda Taranta wygrała casting na prezentera pogody w programie „Dzień dobry TVN” i dołączy do jego zespołu. Casting zorganizowany przez redakcję morning show TVN, rozstrzygnięto w sobotnim wydaniu magazynu.
więcej
|
Canal+ Box 4K po modyfikacji wrócił do sklepów
Wycofany ze sprzedaży wiosną dekoder Canal+ Box 4K znowu można nabyć w popularnych sklepach ze sprzętem elektronicznym. Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ informuje Wirtualnemedia.pl, że z urządzenia usunięto jednak moduł do naziemnej telewizji cyfrowej. We wtorek i środę problem z odbiorem kanałów naziemnych miały też osoby, które wcześniej zakupiły sprzęt. Kłopoty techniczne miała rozwiązać aktualizacja oprogramowania.
więcej
|
Eurowizja Junior 2022 na żywo w trzech kanałach TVP. Polskę reprezentuje 11-letnia Laura Bączkiewicz
20. edycja Konkursu Piosenki Eurowizji dla Dzieci odbędzie się w niedzielę 11 grudnia o godz. 16 w Erywaniu, stolicy Armenii. Wydarzenie pokaże Telewizja Polska. Nasz kraj będzie reprezentować uczennica czwartej klasy podstawówki z Konina - Laura Bączkiewicz.
więcej
|
Aktywacja Netflix, Disney+ i HBO Max na nowym urządzeniu z Android TV
Co jakiś czas zdarza nam się wymienić telewizor lub dokupić do niego przystawkę, która pozwala na dostęp do serwisów streamingowych. Najbardziej znane platformy typu Netflix, Disney+ czy HBO Max próbują ułatwić nam aktywację nowego urządzenia. Możemy po prostu wpisać login i hasło, zalogować się kodem QR lub przez wpisanie specjalnego kodu na innym sprzęcie.
więcej
|
Francja wygrała Eurowizję Junior. Polska poza czołówką
Reprezentant Francji, 13-letni Lissandro, który wykonał piosenkę "Oh Maman!", wygrał tegoroczny, 20. Konkurs Piosenki Eurowizji Junior w Erywaniu w Armenii. Reprezentująca Polskę z piosenką "To The Moon" 11-letnia Laura Bączkiewicz zajęła 10. miejsce.
więcej
|
Dziennikarz sportowy zmarł podczas meczu Mistrzostw Świata w Katarze. To on upomniał się o prawa LGBTQ
Grant Wahl, jeden z najbardziej znanych dziennikarzy zajmujących się piłką nożną w Stanach Zjednoczonych, zmarł w piątek podczas relacjonowania meczu Mistrzostw Świata pomiędzy Argentyną a Holandią.
więcej
|
Canal+ pozyskał prawa do Ligi Mistrzów
Platforma cyfrowa Sky zabezpieczyła prawa do transmisji Ligi Mistrzów na austriackim rynku na lata 2024-2027. Licencję na pokazywanie części spotkań w tym kraju pozyskał także Canal+. Umowa obejmuje także Ligę Europy i Ligę Konferencji Europy.
więcej
|
Disney+ uruchamia wersję z reklamami
Serwis streamingowy Disney+ wystartował w wersji z reklamami. Na początek usługa ruszyła w USA, w przyszłym roku ma zacząć pojawiać się na kolejnych rynkach. Cenę pakietu ustalono na niecałe osiem dolarów miesięcznie. Dyrektor działu reklamowego Rita Ferro oznajmiła, że ponad 100 marek zdecydowało się wykupić reklamę na premierę nowego planu subskrypcyjnego.
więcej
|
REM: Prowokacja dziennikarska dopuszczalna, jeśli w grę wchodzi interes publiczny
Reporterzy Polsatu nie naruszyli ani zasad etyki dziennikarskiej, ani dóbr osobistych uchodźców, gdy w listopadzie br. nagrywali materiał w warszawskim Centrum dla Uchodźców – brzmi orzeczenie Rady Etyki Mediów. Rada przyjrzała się pracy dziennikarzy „Państwa w Państwie” po skardze, jaką złożyły na nich władze Ośrodka.
więcej
|
Romaszewska-Guzy: Unia Europejska prawie nic nie zrobiła ws. TV Biełsat
Zainwestowanie w zwalczanie dezinformacji i propagandy w obecnej sytuacji jest szczególnie ważne - mówiła w piątek dziennikarzom w Brukseli dyrektor telewizji Biełsat Agnieszka Romaszewska-Guzy. Tego samego dnia w Stałym Przedstawicielstwie RP w Brukseli odbyło się seminarium z okazji 15-lecia niezależnej białoruskiej stacji.
więcej
|
MGID uruchamia interaktywne reklamy w formacie rich media, pozwalające reklamodawcom przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć ich zainteresowanie reklamą Globalna platforma reklamowa MGID ogłosiła wprowadzenie interaktywnych reklam typu rich media do swojego portfolio przeznaczonego dla wydawców premium, oferując im zwiększoną skuteczność reklamową poprzez większe zaangażowanie i uwagę odbiorców. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Plus po pytaniu Wirtualnemedia.pl przestaje grać w nocy disco polo. "Wypadek przy pracy"
Po dłuższej przerwie do nocnej playlisty Radia Plus powróciły piosenki disco polo. - To błąd ludzki. Szef muzyczny już nanosi korektę. Ten gatunek nie wróci na naszą antenę - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia Plus.
więcej
|
|
Łukasz Ciechański przez dwa miesiące pracował dla Trójki z Hiszpanii, robiąc programy dla Polsatu. "Zupełnie inne standardy"
Były kierownik redakcji muzycznej radiowej Trójki Łukasz Ciechański zdalnie zarządzał redakcją muzyczną przez dwa miesiące. Pracował raz w tygodniu, przygotowując playlisty. Twierdzi, że dostał na to zgodę od szefa anteny. Polskie Radio nie potwierdziło nam tych informacji. - Nie wyobrażam sobie tak długiego wyjazdu etatowego pracownika, szczególnie w przypadku menadżera wysokiego szczebla, który zarządza redakcją, odpowiada za playlistę, audycje muzyczne, których powinien słuchać i mieć przede wszystkim stały kontakt z dziennikarzami, którzy je prowadzą - ocenia Kamil Dąbrowa, były redaktor naczelny Programu Pierwszego Polskiego Radia.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Rzeszowie, duży spadek Antyradia
Liderem rynku radiowego w Rzeszowie w okresie od maja do października br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio ZET i Radio Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Millennium DM rekomenduje "kupuj" Agorę; cena docelowa 7,5 zł. "Przejęcie Eurozet powinno wynieść skokowo na wyższy poziom biznesowy"
Analitycy Millennium DM, w raporcie z 9 grudnia, wydali zalecenie "kupuj" dla Agory, wyznaczając cenę docelową na 7,5 zł za akcję.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Nielsen i Gemius muszą poprawić badania połączonej oglądalności w domu i poza domem
Zakończył się drugi etap audytu pomiaru telewizji Out Of Home, zrealizowany przez międzynarodowego audytora mediów: Centre d'Etude des Supports de Publicité, a przeprowadzony z inicjatywy MOC TV. CESP pozytywnie ocenił proces łączenia danych, ale wskazał też kilka obszarów, które wymagają udoskonalenia. Nielsenowi zalecono też rozpoczęcie dialogu z rynkiem.
więcej
|
Zmiany u biur reklamy: TVN z szerszą grupą rozliczeniową, w Polsat Media obowiązkowy zakup VOD
Biura reklamy TVN Media i Polsat Media są w trakcie prezentacji agencjom mediowym zasad polityki handlowej obowiązujących w 2023 roku. Pierwsze z nich ma wprowadzić m.in. szerszą grupę rozliczeniową, a drugie będzie stosować obowiązkowy zakup pakietów VOD przy kampaniach telewizyjnych. W obu przypadkach zaplanowano podwyżki cen kosztów dotarcia.
więcej
|
AMS SA zdobywa bez przetargu nowe zlecenie od władz Warszawy
Władze Warszawy udzieliły bez przetargu spółce AMS SA zamówienie na realizację kampanii informacyjnych na wiatach przystankowych w stolicy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Kontrakt opiewa na kwotę blisko 1,5 mln zł netto.
więcej
|
Martyna Wojciechowska reklamuje nową odsłonę biżuterii W.Kruk
Do sprzedaży trafiła nowa odsłona kolekcji Freedom biżuterii W.Kruk, której ambasadorską jest dziennikarka i podróżniczka Martyna Wojciechowska. Jest reklamowana pod hasłem „Peace. Hope. Love.”
więcej
|
Digital Virgo ma zlecenie od TVP na 3,4 mln zł
Spółka Digital Virgo Polska wygrała przetarg Telewizji Polskiej na organizację i obsługę loterii audiotekstowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kluczowe trendy w influencer marketingu na 2023 rok
Sieć reklamowa Ogilvy opublikowała raport prezentujący kluczowe trendy w zakresie influence marketingu, które zdefiniują rok 2023.
więcej
|
Carrefour wprowadza markę własną na wyłączność
Sieć Carrefour Polska rozszerza swoją ofertę w segmencie premium o linię tradycyjnych produktów i klasycznych dań kuchni polskiej. Polska Gościna to marka, która dostępna jest wyłącznie w sklepach tej sieci.
więcej
|
Fabryka Marketingu wypromuje podlaskie za granicą
Fabryka Marketingu wygrała przetarg władz województwa podlaskiego na promocję jego potencjału poza granicami Polski - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Przedlacki art directorem w BeDigital
Do zespołu agencji mediowo-kreatywnej BeDigital dołączył Michał Przedlacki, obejmując stanowisko art directora. Wcześniej przez ponad trzy lata w agencji reklamowej Eskadra.
więcej
|
Przeciwnicy aborcji na platformie komunikacyjnej "Ocalone" przekonują do zatrzymania każdej ciąży
Antyaborcyjna Fundacja "Pro - Prawo do Życia" prowadzi akcję informacyjną "Ocalone". Próbuje wpajać w niej kobietom przekonanie, że każdą ciążę musi donosić. Nawet taką, do której doszło z użyciem przemocy.
więcej
|
Polacy są coraz mniej lojalnymi klientami sieci handlowych
Konsumenci z roku na rok są coraz bardziej wymagający w stosunku do sieci handlowych w kwestii akcji i działań lojalnościowych - powiedział główny ekonomista Grupy BLIX Krzysztof Łuczak. W jego ocenie Polacy są coraz mniej lojalnymi klientami.
więcej
|
Magda Mołek z własną kolekcję dla Reserved
Reserved prezentuje autorską kolekcję kapsułową prezenterki Magdy Mołek.
więcej
|
Rodzinny Sokół z babcią w świątecznej reklamie Samsunga
Raper Wojtek Sokół został bohaterem świątecznej reklamy Samsunga. Pokazuje w niej szeroką gamę produktów marki, od smartfonów po urządzenia wearbles.
więcej
|
W aptekach będą darmowe prezerwatywy dla młodych osób
Prezydent Francji Emmanuel Macron obiecał darmowe prezerwatywy dla osób młodych (18-25 lat), dostępne w aptekach od 1 stycznia 2023 r.
więcej
|
Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy! Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zarząd wydawcy zablokował tekst w ,,Dzienniku Wschodnim". Odchodzi dziennikarka, rezygnuje szef redakcji
Dziennikarka i była wicenaczena „Dziennika Wschodniego” (Corner Media) Agnieszka Mazuś odchodzi z tytułu po tym, jak zarząd wydawcy zablokował publikację w internecie jej tekstu o jednym z lubelskich deweloperów. - To bezprecedensowa decyzja, nikt jej ze mną nie konsultował - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mazuś. Z funkcji zrezygnował z kolei Paweł Buczkowski, pełniący obowiązki redaktora naczelnego: - Nie zgadzam się z decyzją zarządu, więc podałem się do dymisji - przekazał nam.
więcej
|
Weekendowa ,,Rzeczpospolita" zdrożała o 2 zł
„Plus Minus”, sobotnio-niedzielne wydanie „Rzeczpospolita” (Gremi Media) podrożało z 9,50 do 11,50 zł. Na razie nie zmieniły się ceny wydań dziennika w inne dni.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" z podcastem Tomasza Żółciaka i Grzegorza Osieckiego
Na portalu „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor PL) zadebiutował podcast „Z drugiej strony”, którzy przygotowują dziennikarze polityczni Tomasz Żółciak i Grzegorz Osiecki.
więcej
|
Nowa osoba w radzie nadzorczej wydawcy ,,Do Rzeczy"
Do rady nadzorczej spółki Orle Pióro wydającej „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy” dołączył Piotr Piaszczyk, pełniący podobną funkcję w PMPG Polskie Media, większościowego udziałowca Orlego Pióra.
więcej
|
Dyrektywa w sprawie prawa autorskiego i praw pokrewnych. Dziesięć negocjacyjnych przykazań dla wydawców prasy
Wskazówki dla wydawców dotyczące w sprawie prawa autorskiego i praw pokrewnych na jednolitym rynku cyfrowym omawia Barbara Załęcka, radca prawny z kancelarii Gessel.
więcej
|
Katarski fotoreporter zmarł w czasie relacjonowania mundialu
W sobotę zmarł fotoreporter Khalid al-Misslam, związany z katarską stacją telewizyjną Al Kass. W ostatnich dniach relacjonował piłkarskie mistrzostwa świata.
więcej
|
Dziennikarz sportowy zmarł podczas meczu Mistrzostw Świata w Katarze. To on upomniał się o prawa LGBTQ
Grant Wahl, jeden z najbardziej znanych dziennikarzy zajmujących się piłką nożną w Stanach Zjednoczonych, zmarł w piątek podczas relacjonowania meczu Mistrzostw Świata pomiędzy Argentyną a Holandią.
więcej
|
W Hongkongu założyciel prodemokratycznego dziennika skazany za oszustwo
Sąd w Hongkongu skazał w sobotę założyciela zamkniętego od ponad roku dziennika „Apple Daily” Jimmy’ego Laia na pięć lat i dziewięć miesięcy więzienia z oskarżeń o oszustwo i złamanie umowy najmu siedziby gazety. Władze oskarżają go też o "zmowę z obcymi siłami", za co grozi dożywocie.
więcej
|
Barbara Kurdej-Szatan w świątecznej kampanii subskrypcji Wyborcza.pl
W grudniu zespół "Gazety Wyborczej" (Agora) zachęca internautów do skorzystania ze specjalnej oferty na zakup subskrypcji Wyborcza.pl. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem aktorki Barbary Kurdej-Szatan.
więcej
|
Millennium DM rekomenduje "kupuj" Agorę; cena docelowa 7,5 zł. "Przejęcie Eurozet powinno wynieść skokowo na wyższy poziom biznesowy"
Analitycy Millennium DM, w raporcie z 9 grudnia, wydali zalecenie "kupuj" dla Agory, wyznaczając cenę docelową na 7,5 zł za akcję.
więcej
|
Niezależny fotograf z Ukrainy z Nagrodą im. Krzysztofa Millera za zdjęcia z Mariupola
W czwartek poznaliśmy laureata nagrody za najlepszy materiał fotograficzny roku oraz zwycięzcę w kategorii "Wolność, solidarność, tolerancja" w konkursie Nagrody im. Krzysztofa Millera, organizowanym przez Agorę. Konkursowe jury doceniło główną nagrodą fotoreportaż Evgeniya Maloletki z Mariupola, a wyróżnienie Fundacji Gazety Wyborczej odebrał Jędrzej Nowicki.
więcej
|
|
|
Twitter wznawia subskrypcję Blue, zamiast ,,oficjalne" złote i szare znaczniki
Od poniedziałku Twitter będzie ponownie oferować opcję subskrypcyjną Blue, wycofaną miesiąc temu po tym jak wykorzystywaną ją do tworzenia fałszywych profili. Niebawem użytkownicy Blue będą mogli zamieszczać dłuższe wideo, nie będą oglądali połowy reklam, a ich wpisy będą wyświetlane wyżej.
więcej
|
Wizaz daleko przed Elle.pl i Avanti24, Vogue.pl i sekcja Onetu z dużymi spadkami
Wśród serwisów o modzie i urodzie zdecydowanym liderem pozostaje Wizaz.pl, a na kolejnych pozycjach są Elle.pl i Avanti24.pl. Spore spadki odwiedzalności zanotowały Vogue.pl, Glamour.pl oraz dział modowo-urodowy Onetu.
więcej
|
Komentatorzy o serialu "Harry & Meghan". "Trudne do zniesienia użalanie się nad sobą"
Pierwsze trzy odcinki dokumentalnego serialu Netflixa "Harry & Meghan" nie zawierają niczego, co naprawdę mogłoby wstrząsnąć brytyjską monarchią, a stopnień skoncentrowania się książęcej pary na sobie jest trudny do zniesienia - uważają brytyjscy komentatorzy.
więcej
|
"A to ciołki...", czyli jak Lasy Państwowe komunikują się na Twitterze
Lasy Państwowe mają od ponad dwóch lat profil na Twitterze. I chociaż to państwowa spółka, to jej komunikacja na tej platformie daleka jest od tej, którą prowadzą inne państwowe instytucje. Eksperci od komunikacji nie czynią jednak z tego zarzutu, a wręcz przeciwnie - uznają za atut. - Ten styl buduje sympatię dla instytucji, ociepla wizerunek jednostki, która przez wiele lat nie była kojarzona pozytywnie. Trzeba też docenić odwagę jaką niewątpliwie było przyjęcie tego typu strategii - komentuje Marek Gieorgica, partner zarządzający w Clear Communication Group.
więcej
|
WP Pilot dalej bez umów ws. głównych stacji TVN i Polsatu
Stacje Polsat, TVN i TV4 są dostępne na platformie WP Pilot nadal w oparciu o zasadę „must carry, must offer”, Wirtualna Polska nie podpisała umów z ich nadawcami. Wydawca nie chce komentować zaproponowanych przez rząd przepisów, według których „must carry, must offer” ma dotyczyć jedynie stacji Telewizji Polskiej.
więcej
|
Smart Casco chroni przed skutkami kradzieży auta. To się po prostu opłaca Złodzieje nie próżnują. Jednak niektóre modele kradną częściej niż inne. Teraz możesz ochronić swoje auto sprytnym ubezpieczeniem w LINK4. Czy wiesz, jak działa Smart Casco? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nielsen i Gemius muszą poprawić badania połączonej oglądalności w domu i poza domem
Zakończył się drugi etap audytu pomiaru telewizji Out Of Home, zrealizowany przez międzynarodowego audytora mediów: Centre d'Etude des Supports de Publicité, a przeprowadzony z inicjatywy MOC TV. CESP pozytywnie ocenił proces łączenia danych, ale wskazał też kilka obszarów, które wymagają udoskonalenia. Nielsenowi zalecono też rozpoczęcie dialogu z rynkiem.
więcej
|
TVP zapłaci Nielsonowi za dane telemetryczne 18,5 mln zł
Telewizja Polska w zakończonym przetargu na zakup danych telemetrycznych w okresie 12 miesięcy wybrała ofertę AGB Nielsen Media Research. Umowa opiewa na kwotę ok. 18,5 mln zł.
więcej
|
KIM: prawie 16 proc. gospodarstw domowych korzysta z komputerów stacjonarnych
15,9 proc. gospodarstw domowych w Polsce korzysta z komputerów stacjonarnych - wynika z badania Krajowego Instytutu Mediów. W sprzęt ten wyposażone jest co piąte gospodarstwo z dziećmi do lat 15.
więcej
|
Lekki wzrost nastrojów konsumenckich
Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK wyniósł w listopadzie br. -19,4 i wzrósł o 0,7 p.p. w stosunku do poprzedniego miesiąca. W krajach UE średni wynik okazał się o 3,3 p.p. lepszy niż w październiku (-25,8 vs. -29,1).
więcej
|
Dezinformacja klimatyczna to także wina mediów
Co piąty badany winą za dezinformację na temat klimatu lub polityki klimatycznej obarcza dziennikarzy - wynika z badania Instytutu Spraw Publicznych. Największymi winowajcami dezinformacji klimatycznej są zaś politycy, przedstawiciele rządu i koncerny paliwowe. Za to co trzecia osoba uważa telewizję za wiarygodne źródło informacji o klimacie.
więcej
|
81 proc. Polaków zamierza ograniczyć wydatki na świąteczne zakupy spożywcze
81 proc. Polaków zamierza ograniczyć wydatki na świąteczne zakupy spożywcze, w ub. roku taki zamiar miało 45 proc. respondentów - wynika z przekazanego PAP raportu. W tym roku, tylko 11 proc. Polaków nie ma zamiaru oszczędzać na świątecznej żywności.
więcej
|
|
|
Niestabilność gospodarcza i inflacja na czele listy zagrożeń kryzysowych na 2023 rok
Managerowie ds. komunikacji oraz rzecznicy polskich firm i instytucji szacują prawdopodobieństwo wystąpienia kryzysów wizerunkowych w swoich organizacjach w 2023 roku na 57 proc. - wynika z „Kryzysometru” agencji Alert Media Communications. Na czele listy spodziewanych zagrożeń na 2023 rok znalazły się niestabilność gospodarcza i inflacja, wskazywane przez niemal dwóch na trzech badanych. Duże obawy budzi też zbliżająca się kampania wyborcza (41 proc. wskazań) oraz kryzysy płynące z internetu (32 proc.).
więcej
|
"A to ciołki...", czyli jak Lasy Państwowe komunikują się na Twitterze
Lasy Państwowe mają od ponad dwóch lat profil na Twitterze. I chociaż to państwowa spółka, to jej komunikacja na tej platformie daleka jest od tej, którą prowadzą inne państwowe instytucje. Eksperci od komunikacji nie czynią jednak z tego zarzutu, a wręcz przeciwnie - uznają za atut. - Ten styl buduje sympatię dla instytucji, ociepla wizerunek jednostki, która przez wiele lat nie była kojarzona pozytywnie. Trzeba też docenić odwagę jaką niewątpliwie było przyjęcie tego typu strategii - komentuje Marek Gieorgica, partner zarządzający w Clear Communication Group.
więcej
|
DB Schenker ponownie z agencją OneMulti
Polski oddział DB Schenker, dostawca usług logistycznych, w drodze przetargu przedłużył kontrakt z OneMulti.
więcej
|
Nowa marka Jupiter zatrudnia Touch.PR
Na polskim rynku zadebiutowała nowa marka owoców - Jupiter, należąca do Prima Group i Prima 2000. Działania public relations prowadzi dla niej Touch.PR.
więcej
|
|
|