|
|
|
|
|
|
|
Sieci kablowe krytykują projekt rządu. ,,Ustawowy zamach na pilota"
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, zrzeszająca operatorów kablowych, wystosowała list otwarty, w którym krytykuje szykowane przez rząd zmiany w ustawie o radiofonii i telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ich efektem będą zmiany na liście kanałów obowiązkowych dla operatorów czy wprowadzenie konieczności sprzedaży kanałów a la carte. PIKE apeluje o odrzucenie projektowanych przepisów.
więcej
|
W 2023 roku koszty reklamy w TVP wzrosną o 8 proc. Niższe progi dla negocjacji, nowe grupy rozliczeniowe
Biuro reklamy Telewizji Polskiej podało zasady polityki sprzedaży reklam na 2023 rok. Wśród najważniejszych zmian są m.in. obniżenie progu wydatków, od którego istnieje możliwość negocjowania opustów dla cennika z 15 mln zł do 8 mln zł. Zwiększono też liczbę grup docelowych dla sprzedaży pakietowej, wprowadzając dwie nowe: 18-64 i 20-49 lat. Nowością jest gwarancja poziomu średniej ceny.
więcej
|
Disney+ nakręcił w Polsce serial. To produkcja z Holokaustem w tle
Platforma streamingowa Disney+ kończy zdjęcia do niemieckiego miniserialu „German House” opowiadającego historię z Holokaustem w tle. Produkcja, oparta na bestsellerowej powieści Annette Hess, kręcona była w kilku polskich miastach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Box ma ważną informację dla klientów. Chodzi o zmianę regulaminów
W związku z wejściem w życie unijnej dyrektywy Polsat Box informuje abonentów o zmianach regulaminów od 1 stycznia 2023 roku. Dotyczą m.in. iPolsatBox, Konta PolsatBox.pl, VOD - Domowej Wypożyczalni Filmowej, telewizji internetowej oraz dostępu do serwisów Disney+ i HBO Max przez klientów Polsat Box.
więcej
|
TVP w rocznicę stanu wojennego pokaże film o Jerzym Urbanie
We wtorek, w 41. rocznicę ogłoszenia stanu wojennego, Telewizja Polska w dwóch stacjach wyemituje film dokumentalny „Urban: jestem złym człowiekiem” autorstwa Marcina Tulickiego.
więcej
|
Mecze Polaków z Argentyną, Arabią Saudyjską i Meksykiem hitami w listopadzie, ,,Rolnik szuka żony" i ,,M jak miłość" wypadły z czołówki
Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły transmisje związane z mundialem 2022: mecze reprezentacji Polski z Argentyną, Arabią Saudyjską i Meksykiem oraz studio sportowe. Wśród 20 najchętniej oglądanych audycji 17 lokat zajęły pozycje TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cyfrowy Polsat ma umowy z bankami ws. emisji obligacji do 4 mld zł
Cyfrowy Polsat zawarł 12 grudnia ramową umowę z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju oraz umowę dodatkową z Bankiem Gospodarstwa Krajowego. Oba banki rozważają nabycie obligacji spółki w ramach programu emisji papierów dłużnych o wartości do 4 mld zł.
więcej
|
Platforma Orange odkodowała 7 kanałów filmowo-serialowych na święta
Od 12 grudnia do 16 stycznia 2023 roku klienci platformy cyfrowej Orange w technologii kablowej mogą oglądać, bez dodatkowych opłat 7 odkodowanych kanałów z filmami i serialami. Dodatkowo, w ramach Orange VOD, dostępnych będzie 30 znanych filmów w niższych cenach.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3 proc., TVP1 wyprzedziła TVN
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 2,55 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Lombard. Życie pod zastaw 12" wiosną 2023 roku w TV Puls, trwają zdjęcia
Wystartowały zdjęcia do dwunastego sezonu serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. Premiera nowych odcinków obu produkcji planowana jest na wiosnę 2023 roku.
więcej
|
Technologia 5G sprawdza się podczas mundialu w Katarze
Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze są pierwszymi w historii z zasięgiem sieci 5G. Z raportu firmy Ookla opartego na znanym mierniku prędkości Speedtest wynika, że przy okazji mundialu doszło do wzrostu wydajności miejscowych operatorów komórkowych.
więcej
|
1,87 mln widzów Eurowizji Junior 2022 w TVP1, TVP Polonia i TVP ABC
Pokazany w niedzielę po południu w TVP1, TVP Polonia i TVP ABC finał 20. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior oglądało średnio 1,87 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Stacja ITV chce wyprodukować musical ,,Mamma Mia!" i szuka kandydatów do ról w nowym muzycznym show
Brytyjski nadawca telewizyjny, czyli stacja ITV, wyprodukuje nowy talent show, którego celem jest znalezienie przyszłych gwiazd musicalu „Mamma Mia!”.
więcej
|
Active Family przejdzie na HD w Canal+ i Orange TV
Kanał Active Family zmieni jakość nadawania z SD na HD w Canal+ i Orange TV.
więcej
|
MGID uruchamia interaktywne reklamy w formacie rich media, pozwalające reklamodawcom przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć ich zainteresowanie reklamą Globalna platforma reklamowa MGID ogłosiła wprowadzenie interaktywnych reklam typu rich media do swojego portfolio przeznaczonego dla wydawców premium, oferując im zwiększoną skuteczność reklamową poprzez większe zaangażowanie i uwagę odbiorców. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Członek KRRiT o Radzie Mediów Narodowych: Szkodliwy organ, który niszczy media publiczne
Zasiadający w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski chce, żeby regulator zaapelował do rządu o wcielenie w życie wyroku Trybunału Konstytucyjnego dotyczącego uprawnień odebranych KRRiT i przekazanych Radzie Mediów Narodowych. - To szkodliwy organ, który niszczy media publiczne - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM liderem. Trójka z największym wzrostem, w górę także PR1
W okresie od września do listopada br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu ex aequo pochwalić się mogły TOK FM i Trójka, a na czele spadków znalazło się Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Nowa audycja w Polskim Radiu 24. Prowadzącą wicenaczelna ,,Gazety Polskiej Codziennie"
Na antenie Polskiego Radia 24 wystartowała nowa audycja o sprawach międzynarodowych - „Geopolis”. Prowadzącymi są zastępca redaktora naczelnego „Gazety Polskiej Codziennie” Olga Doleśniak-Harczuk oraz Antoni Opaliński.
więcej
|
|
Zmarł Bartłomiej Szambelan, poznański dziennikarz radiowy
Nie żyje znany dziennikarz radiowy z Poznania, Bartłomiej Szambelan. Zmarł nagle, w trakcie powrotu z zagranicznej podróży. Miał 45 lat, o jego śmierci informują bliscy oraz poznańskie media.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
W 2023 roku koszty reklamy w TVP wzrosną o 8 proc. Niższe progi dla negocjacji, nowe grupy rozliczeniowe
Biuro reklamy Telewizji Polskiej podało zasady polityki sprzedaży reklam na 2023 rok. Wśród najważniejszych zmian są m.in. obniżenie progu wydatków, od którego istnieje możliwość negocjowania opustów dla cennika z 15 mln zł do 8 mln zł. Zwiększono też liczbę grup docelowych dla sprzedaży pakietowej, wprowadzając dwie nowe: 18-64 i 20-49 lat. Nowością jest gwarancja poziomu średniej ceny.
więcej
|
Samsung Memory Polska współpracuje z Green Parrot
Koncern Samsung Electronics Polska wybrał agencję Green Parrot do obsługi kreatywnej dla dywizji Memory.
więcej
|
Sandra Kluza kieruje marketingiem w Harbingers
Sandra Kluza objęła stanowisko head of marketing w firmie Harbingers.
więcej
|
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3 proc., TVP1 wyprzedziła TVN
Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 2,55 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Żabu nową zabawą Żabki z klientami
Sieć Żabka Polska ogłosiła poszukiwana tajemniczego Żabu. Kim jest i jakie usług sieci promuje? Tego na razie detalista nie zdradza.
więcej
|
Słynny warszawski supermarket zostanie zamknięty
Tylko do 31 grudnia br. działać będzie warszawski supermarket Supersam, obecny przy placu Unii Lubelskiej od kilkudziesięciu lat. Jak wynika z oświadczenia, powodem likwidacji sklepu są zmiany, które doprowadziły do "trudnej sytuacji ekonomicznej" placówki. Mowa m.in. o przejściu części klientów do dyskontów czy internetu.
więcej
|
Krzysztof Sobieszek w Meta Platforms
Krzysztof Sobieszek rozpoczął pracę jako agency partner w polskim oddziale Meta Platforms.
więcej
|
Lidl znów sprzedaje nieperfekcyjne warzywa
W ofercie sklepów Lidl Polska pojawiły się ponownie niekształtne i niedoskonałe warzywa. W ten sposób detalista chce wesprzeć polskich rolników.
więcej
|
Jagoda Leszczyńska w dziale marketingu Jabra
Do zespołu marketingu Jabra, marki należącej do GN Group, dołączyła Jagoda Leszczyńska jako enterprise marketing manager odpowiedzialny za region CEE.
więcej
|
Jakub Nawrocki w zespole Future Mind
Do zespołu Future Mind dołączył Jakub Nawrocki, gdzie objął stanowisko lead UX researcher.
więcej
|
James Foster liderem martketingu Netflixa w Europie
Netflix zatrudnił globalnego lidera marketingu IKEA, Jamesa Fostera, jako nowego wiceprezesa ds. marketingu w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA_.
więcej
|
Platige Image przygotował zwiastun gry ,,Company of Heroes 3"
Studio Platige Image przygotowało zwiastun do najnowszej odsłony kultowej gry „Company of Heroes 3", który zapowiada konsolową wersję gry.
więcej
|
Angelika Panicz awansuje na account supervisora w Plej
Angelika Panicz została account supervisorem w zespole client service Plej, zarządzanym przez Anetę Jalowską.
więcej
|
Zanikające więzi rodzinne w świątecznej kampanii Orifarm
Agencja Ancymony przygotowała świąteczną kampanię „Znikające słowa” dla marki Vita Buerlecithin. Agencja połączyła markę z portfolio Orifarm ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich, by zwrócić uwagę na ważny problem zanikających więzi rodzinnych i samotności wśród seniorów.
więcej
|
Kanlux czwarty rok współpracuje z More Bananas
Kanlux, polski producent oświetlenia, rozpoczyna czwarty rok współpracy z agencją More Bananas.
więcej
|
W listopadzie zakupy były droższe średnio o 26 proc. Najwięcej wzrosły ceny produktów tłuszczowych
W listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8 proc. rdr - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 analizowanych kategorii produktów, a ich średnie wzrosty znowu są dwucyfrowe.
więcej
|
Tidal kusi promocją 2 miesiące za 4 złote
Do końca stycznia przyszłego roku nowi użytkownicy Tidal mogą skorzystać z promocji, dzięki której przez 2 miesiące zyskają dostęp do muzyki bez limitu w pakiecie Tidal HiFi za jedyne 4 złote.
więcej
|
Maffashion i Roxie Węgiel promują biżuterię Tous
W nowej sesji wizerunkowej marki Tous wystąpiły jej ambasadorki Maffashion i Roxie Węgiel. Działania z ich udziałem mają wzmacniać przesłanie Tous, że bez względu na to, kim jesteś, jak się nosisz, ile masz lat i jak wyrażasz siebie, to każdy może wyrazić siebie.
więcej
|
Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy! Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Emma Tucker pierwszą kobietą na czele redakcji ,,Wall Street Journal"
Od lutego 2023 roku redaktor naczelną dziennika „The Wall Street Journal” i agencji informacyjnej Dow Jones Newswires (należą do koncernu News Corp.) będzie Emma Tucker. To pierwsza kobieta na tym stanowisku w 133-letniej historii „The Wall Street Journal”.
więcej
|
Polska Press nagrodziła ministrów, prezesa NBP i spółkę Orlenu. Wyróżnienie dla szefa TAI
W pierwszej edycji Gigantów Polska Press nagrodzeni zostali m.in. ministrowie obrony narodowej i rolnictwa, państwowe podmioty, w tym spółka Orlenu, właściciela Polska Press, a także prezesi PKP i NBP. Wyróżnienie otrzymał szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Zdecydowała o tym kapituła kierowana przez Dorotę Kanię, a galę - sponsorowaną przez państwowe podmioty - pokazano w TVP2.
więcej
|
Cejrowski i Lisicki we wspólnym programie na portalu ,,Do Rzeczy"
W środę na portalu internetowym „Do Rzeczy” zadebiutuje program publicystyczny „Antysystem”, którego prowadzącymi są felietonista tygodnika Wojciech Cejrowski i redaktor naczelny pisma Paweł Lisicki. Cykl będzie dostępny w ramach płatnej oferty.
więcej
|
|
|
Kolejne pomysły Muska na Twittera. ,,Jeśli chce zabić, jest na najlepszej drodze"
Wpisy płacących użytkowników wyświetlane wyżej, tweety 14 razy dłuższe niż obecnie - to kolejne pomysły zmian na Twitterze, którymi dzieli się Elon Musk. Ale użytkowników one nie przekonują. - Każdego dnia wstaję ze świadomością, że to może być ostatni dzień Twittera.Tam jest taki bałagan, zmieniają się oferty. W tej chwili zastanawianie się nad nimi to strata czasu, bo nie mamy pojęcia, czy za tydzień Musk tego nie zmieni - mówi Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
Strony główne: Onet zwiększył przewagę nad WP.pl, spadki o2.pl i Fakt.pl
W listopadzie br. strona główna Onetu osiągnęła większy wzrost zasięgu niż analogiczna witryna WP.pl. Na wielu czołowych stronach głównych zmalał średni czas spędzanych przez internautów, natomiast spadki liczby użytkowników zanotowały jedynie witryny o2.pl i Fakt.pl.
więcej
|
Allegro promuje Smarta!: bez limitów w ofercie na start
W ramach promocji uczestnicy oferty Smart! na Start do końca grudnia mogą korzystać z nielimitowanych dostaw zakupów o wskazanej wartości.
więcej
|
Bilety na koncerty podrożały w tym roku o 28 proc.
Na przestrzeni roku cena biletu na koncerty wzrosła średnio o 28 proc. - wynika z danych serwisu eBliet.
więcej
|
Wirtualna Polska inwestuje w fotowoltaikę. Kupiła kolejną farmę za 8,1 mln zł
Wirtualna Polska nabyła swoją drugą farmę fotowoltaiczną na Dolnym Śląsku, o mocy 1,85 megawatów. W efekcie z zielonej energii będzie pozyskiwała prawie 80 proc. zapotrzebowania na zasilanie serwerowni.
więcej
|
Trzy czwarte fanów streamów najbardziej lubi oglądanie Twitcha
W Polsce aż 73 proc. widzów streamów gier komputerowych deklaruje, że oglądanie Twitcha to ich ulubiona rozrywka. 8 proc. mniej badanych wskazało samo granie w gry - wynika z badania inStreamly i Kantar.
więcej
|
Amazon dodaje do swojej aplikacji podobny do TikTok kanał z treściami zakupowymi
Amazon uruchomił nowy przewijany kanał o nazwie Inspire. Jest dostępny dla użytkowników aplikacji w USA. Krótkie filmy przedstawiają produkty, które zdaniem sprzedawcy mogą zainteresować użytkowników.
więcej
|
Krzysztof Sobieszek w Meta Platforms
Krzysztof Sobieszek rozpoczął pracę jako agency partner w polskim oddziale Meta Platforms.
więcej
|
Ranking internetu mobilnego w Polsce w listopadzie
Serwis RFBenchmark.pl opublikował ranking operatorów komórkowych w Polsce w listopadzie 2022. Po raz pierwszy w zestawieniu ujęto wyniki operatorów w technologii 5G – Plus był najszybszy, jeśli chodzi o średnią prędkość pobierania danych, a Orange – średnią prędkość wysyłania.
więcej
|
TSUE nakazało Google usunięcie nieprawdziwych informacji
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) orzekł, że Google musi trwale usuwać informacje z wyników wyszukiwania na temat użytkownika, jeśli ten udowodni, że są nieprawdziwe.
więcej
|
Smart Casco chroni przed skutkami kradzieży auta. To się po prostu opłaca Złodzieje nie próżnują. Jednak niektóre modele kradną częściej niż inne. Teraz możesz ochronić swoje auto sprytnym ubezpieczeniem w LINK4. Czy wiesz, jak działa Smart Casco? materiał partnerskiwięcej |
|
|