Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 13 Grudnia 2022
 
 
 
Sieci kablowe krytykują projekt rządu. ,,Ustawowy zamach na pilota"
 
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, zrzeszająca operatorów kablowych, wystosowała list otwarty, w którym krytykuje szykowane przez rząd zmiany w ustawie o radiofonii i telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ich efektem będą zmiany na liście kanałów obowiązkowych dla operatorów czy wprowadzenie konieczności sprzedaży kanałów a la carte. PIKE apeluje o odrzucenie projektowanych przepisów. więcej
 
 
W 2023 roku koszty reklamy w TVP wzrosną o 8 proc. Niższe progi dla negocjacji, nowe grupy rozliczeniowe
 
Biuro reklamy Telewizji Polskiej podało zasady polityki sprzedaży reklam na 2023 rok. Wśród najważniejszych zmian są m.in. obniżenie progu wydatków, od którego istnieje możliwość negocjowania opustów dla cennika z 15 mln zł do 8 mln zł. Zwiększono też liczbę grup docelowych dla sprzedaży pakietowej, wprowadzając dwie nowe: 18-64 i 20-49 lat. Nowością jest gwarancja poziomu średniej ceny. więcej
 
 
Członek KRRiT o Radzie Mediów Narodowych: Szkodliwy organ, który niszczy media publiczne
 
Zasiadający w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski chce, żeby regulator zaapelował do rządu o wcielenie w życie wyroku Trybunału Konstytucyjnego dotyczącego uprawnień odebranych KRRiT i przekazanych Radzie Mediów Narodowych. - To szkodliwy organ, który niszczy media publiczne - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Disney+ nakręcił w Polsce serial. To produkcja z Holokaustem w tle
 
Platforma streamingowa Disney+ kończy zdjęcia do niemieckiego miniserialu „German House” opowiadającego historię z Holokaustem w tle. Produkcja, oparta na bestsellerowej powieści Annette Hess, kręcona była w kilku polskich miastach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Czesław Michniewicz blokuje dziennikarzy. "Komunikacja w stylu zero kultury"
 
W weekend Czesław Michniewicz, selekcjoner polskiej kadry piłkarskiej zablokował kilku dziennikarzy sportowych, z których większość krytycznie komentowała występ Polaków na mundialu w Katarze czy temat premii przyznanych im przez premiera Mateusza Morawieckiego. Zdaniem ekspertów od wizerunku takie zachowanie polskiego trenera szkodzi nie tylko jemu, ale i polskim piłkarzom.   więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN24 zyskał udziału w rynku i wyprzedził TVP Info więcej
 
Koniec wróżek w TVN i TVN7 więcej
 
Nowe życie starszego telewizora. Ile kosztują przystawki do Smart TV? więcej
 
Najlepsi komentatorzy TVP na mundialu w Katarze. Sprawdź wyniki głosowania dziennikarzy więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
DIRECT SALES MANAGER Screen Network
Redaktor/ka Serwisów Showbizowych TVN Warner Bros. Discovery
Specjalista/tka ds. Promocji (Koordynacja Zespołu Kreatywnego) TVN Warner Bros. Discovery
MANAGER DS. SPRZEDAŻY 4Fun Sp z o.o.
Senior Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Business Development Manager / Ecommerce Manager Woblink.com
Creative i senior creative El Padre
Associate/Communications Officer International Monetary Fund
Dziennikarz Miesięcznik Dealer
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Sieci kablowe krytykują projekt rządu. ,,Ustawowy zamach na pilota"

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, zrzeszająca operatorów kablowych, wystosowała list otwarty, w którym krytykuje szykowane przez rząd zmiany w ustawie o radiofonii i telewizji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ich efektem będą zmiany na liście kanałów obowiązkowych dla operatorów czy wprowadzenie konieczności sprzedaży kanałów a la carte. PIKE apeluje o odrzucenie projektowanych przepisów. więcej

W 2023 roku koszty reklamy w TVP wzrosną o 8 proc. Niższe progi dla negocjacji, nowe grupy rozliczeniowe

Biuro reklamy Telewizji Polskiej podało zasady polityki sprzedaży reklam na 2023 rok. Wśród najważniejszych zmian są m.in. obniżenie progu wydatków, od którego istnieje możliwość negocjowania opustów dla cennika z 15 mln zł do 8 mln zł. Zwiększono też liczbę grup docelowych dla sprzedaży pakietowej, wprowadzając dwie nowe: 18-64 i 20-49 lat. Nowością jest gwarancja poziomu średniej ceny. więcej

Disney+ nakręcił w Polsce serial. To produkcja z Holokaustem w tle

Platforma streamingowa Disney+ kończy zdjęcia do niemieckiego miniserialu „German House” opowiadającego historię z Holokaustem w tle. Produkcja, oparta na bestsellerowej powieści Annette Hess, kręcona była w kilku polskich miastach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat Box ma ważną informację dla klientów. Chodzi o zmianę regulaminów

W związku z wejściem w życie unijnej dyrektywy Polsat Box informuje abonentów o zmianach regulaminów od 1 stycznia 2023 roku. Dotyczą m.in. iPolsatBox, Konta PolsatBox.pl, VOD - Domowej Wypożyczalni Filmowej, telewizji internetowej oraz dostępu do serwisów Disney+ i HBO Max przez klientów Polsat Box. więcej

TVP w rocznicę stanu wojennego pokaże film o Jerzym Urbanie

We wtorek, w 41. rocznicę ogłoszenia stanu wojennego, Telewizja Polska w dwóch stacjach wyemituje film dokumentalny „Urban: jestem złym człowiekiem” autorstwa Marcina Tulickiego. więcej

Mecze Polaków z Argentyną, Arabią Saudyjską i Meksykiem hitami w listopadzie, ,,Rolnik szuka żony" i ,,M jak miłość" wypadły z czołówki

Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły transmisje związane z mundialem 2022: mecze reprezentacji Polski z Argentyną, Arabią Saudyjską i Meksykiem oraz studio sportowe. Wśród 20 najchętniej oglądanych audycji 17 lokat zajęły pozycje TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Cyfrowy Polsat ma umowy z bankami ws. emisji obligacji do 4 mld zł

Cyfrowy Polsat zawarł 12 grudnia ramową umowę z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju oraz umowę dodatkową z Bankiem Gospodarstwa Krajowego. Oba banki rozważają nabycie obligacji spółki w ramach programu emisji papierów dłużnych o wartości do 4 mld zł. więcej

Platforma Orange odkodowała 7 kanałów filmowo-serialowych na święta

Od 12 grudnia do 16 stycznia 2023 roku klienci platformy cyfrowej Orange w technologii kablowej mogą oglądać, bez dodatkowych opłat 7 odkodowanych kanałów z filmami i serialami. Dodatkowo, w ramach Orange VOD, dostępnych będzie 30 znanych filmów w niższych cenach. więcej

Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3 proc., TVP1 wyprzedziła TVN

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 2,55 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Lombard. Życie pod zastaw 12" wiosną 2023 roku w TV Puls, trwają zdjęcia

Wystartowały zdjęcia do dwunastego sezonu serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. Premiera nowych odcinków obu produkcji planowana jest na wiosnę 2023 roku. więcej

Technologia 5G sprawdza się podczas mundialu w Katarze

Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Katarze są pierwszymi w historii z zasięgiem sieci 5G. Z raportu firmy Ookla opartego na znanym mierniku prędkości Speedtest wynika, że przy okazji mundialu doszło do wzrostu wydajności miejscowych operatorów komórkowych. więcej

1,87 mln widzów Eurowizji Junior 2022 w TVP1, TVP Polonia i TVP ABC

Pokazany w niedzielę po południu w TVP1, TVP Polonia i TVP ABC finał 20. Konkursu Piosenki Eurowizji Junior oglądało średnio 1,87 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Stacja ITV chce wyprodukować musical ,,Mamma Mia!" i szuka kandydatów do ról w nowym muzycznym show

Brytyjski nadawca telewizyjny, czyli stacja ITV, wyprodukuje nowy talent show, którego celem jest znalezienie przyszłych gwiazd musicalu „Mamma Mia!”.   więcej

Active Family przejdzie na HD w Canal+ i Orange TV

Kanał Active Family zmieni jakość nadawania z SD na HD w Canal+ i Orange TV. więcej

MGID uruchamia interaktywne reklamy w formacie rich media, pozwalające reklamodawcom przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć ich zainteresowanie reklamą

Globalna platforma reklamowa MGID ogłosiła wprowadzenie interaktywnych reklam typu rich media do swojego portfolio przeznaczonego dla wydawców premium, oferując im zwiększoną skuteczność reklamową poprzez większe zaangażowanie i uwagę odbiorców. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Członek KRRiT o Radzie Mediów Narodowych: Szkodliwy organ, który niszczy media publiczne

Zasiadający w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji prof. Tadeusz Kowalski chce, żeby regulator zaapelował do rządu o wcielenie w życie wyroku Trybunału Konstytucyjnego dotyczącego uprawnień odebranych KRRiT i przekazanych Radzie Mediów Narodowych. - To szkodliwy organ, który niszczy media publiczne - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
RMF FM liderem. Trójka z największym wzrostem, w górę także PR1

W okresie od września do listopada br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu ex aequo pochwalić się mogły TOK FM i Trójka, a na czele spadków znalazło się Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Nowa audycja w Polskim Radiu 24. Prowadzącą wicenaczelna ,,Gazety Polskiej Codziennie"

Na antenie Polskiego Radia 24 wystartowała nowa audycja o sprawach międzynarodowych - „Geopolis”. Prowadzącymi są zastępca redaktora naczelnego „Gazety Polskiej Codziennie” Olga Doleśniak-Harczuk oraz Antoni Opaliński. więcej

 
Zmarł Bartłomiej Szambelan, poznański dziennikarz radiowy

Nie żyje znany dziennikarz radiowy z Poznania, Bartłomiej Szambelan. Zmarł nagle, w trakcie powrotu z zagranicznej podróży. Miał 45 lat, o jego śmierci informują bliscy oraz poznańskie media. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
W 2023 roku koszty reklamy w TVP wzrosną o 8 proc. Niższe progi dla negocjacji, nowe grupy rozliczeniowe

Biuro reklamy Telewizji Polskiej podało zasady polityki sprzedaży reklam na 2023 rok. Wśród najważniejszych zmian są m.in. obniżenie progu wydatków, od którego istnieje możliwość negocjowania opustów dla cennika z 15 mln zł do 8 mln zł. Zwiększono też liczbę grup docelowych dla sprzedaży pakietowej, wprowadzając dwie nowe: 18-64 i 20-49 lat. Nowością jest gwarancja poziomu średniej ceny. więcej

Samsung Memory Polska współpracuje z Green Parrot

Koncern Samsung Electronics Polska wybrał agencję Green Parrot do obsługi kreatywnej dla dywizji Memory. więcej

Sandra Kluza kieruje marketingiem w Harbingers

Sandra Kluza objęła stanowisko head of marketing w firmie Harbingers. więcej

Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3 proc., TVP1 wyprzedziła TVN

Cennikowe wpływy reklamowe telewizji w listopadzie 2022 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyły się o 2,55 proc. Liderem przychodów z reklam był Polsat, a TVP1 wyprzedziła TVN. Najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Żabu nową zabawą Żabki z klientami

Sieć Żabka Polska ogłosiła poszukiwana tajemniczego Żabu. Kim jest i jakie usług sieci promuje? Tego na razie detalista nie zdradza. więcej

Słynny warszawski supermarket zostanie zamknięty

Tylko do 31 grudnia br. działać będzie warszawski supermarket Supersam, obecny przy placu Unii Lubelskiej od kilkudziesięciu lat. Jak wynika z oświadczenia, powodem likwidacji sklepu są zmiany, które doprowadziły do "trudnej sytuacji ekonomicznej" placówki. Mowa m.in. o przejściu części klientów do dyskontów czy internetu. więcej

Krzysztof Sobieszek w Meta Platforms

Krzysztof Sobieszek rozpoczął pracę jako agency partner w polskim oddziale Meta Platforms. więcej

Lidl znów sprzedaje nieperfekcyjne warzywa

W ofercie sklepów Lidl Polska pojawiły się ponownie niekształtne i niedoskonałe warzywa. W ten sposób detalista chce wesprzeć polskich rolników. więcej

Jagoda Leszczyńska w dziale marketingu Jabra

Do zespołu marketingu Jabra, marki należącej do GN Group, dołączyła Jagoda Leszczyńska jako enterprise marketing manager odpowiedzialny za region CEE. więcej

Jakub Nawrocki w zespole Future Mind

Do zespołu Future Mind dołączył Jakub Nawrocki, gdzie objął stanowisko lead UX researcher. więcej

James Foster liderem martketingu Netflixa w Europie

Netflix zatrudnił globalnego lidera marketingu IKEA, Jamesa Fostera, jako nowego wiceprezesa ds. marketingu w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA_. więcej

Platige Image przygotował zwiastun gry ,,Company of Heroes 3"

Studio Platige Image przygotowało zwiastun do najnowszej odsłony kultowej gry „Company of Heroes 3", który zapowiada konsolową wersję gry. więcej

Angelika Panicz awansuje na account supervisora w Plej

Angelika Panicz została account supervisorem w zespole client service Plej, zarządzanym przez Anetę Jalowską. więcej

Zanikające więzi rodzinne w świątecznej kampanii Orifarm

Agencja Ancymony przygotowała świąteczną kampanię „Znikające słowa” dla marki Vita Buerlecithin. Agencja połączyła markę z portfolio Orifarm ze Stowarzyszeniem mali bracia Ubogich, by zwrócić uwagę na ważny problem zanikających więzi rodzinnych i samotności wśród seniorów. więcej

Kanlux czwarty rok współpracuje z More Bananas

Kanlux, polski producent oświetlenia, rozpoczyna czwarty rok współpracy z agencją More Bananas. więcej

W listopadzie zakupy były droższe średnio o 26 proc. Najwięcej wzrosły ceny produktów tłuszczowych

W listopadzie br. codzienne zakupy były droższe średnio o 25,8 proc. rdr - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 analizowanych kategorii produktów, a ich średnie wzrosty znowu są dwucyfrowe. więcej

Tidal kusi promocją 2 miesiące za 4 złote

Do końca stycznia przyszłego roku nowi użytkownicy Tidal mogą skorzystać z promocji, dzięki której przez 2 miesiące zyskają dostęp do muzyki bez limitu w pakiecie Tidal HiFi za jedyne 4 złote. więcej

Maffashion i Roxie Węgiel promują biżuterię Tous

W nowej sesji wizerunkowej marki Tous wystąpiły jej ambasadorki Maffashion i Roxie Węgiel. Działania z ich udziałem mają wzmacniać przesłanie Tous, że bez względu na to, kim jesteś, jak się nosisz, ile masz lat i jak wyrażasz siebie, to każdy może wyrazić siebie. więcej

Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy!

Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Emma Tucker pierwszą kobietą na czele redakcji ,,Wall Street Journal"

Od lutego 2023 roku redaktor naczelną dziennika „The Wall Street Journal” i agencji informacyjnej Dow Jones Newswires (należą do koncernu News Corp.) będzie Emma Tucker. To pierwsza kobieta na tym stanowisku w 133-letniej historii „The Wall Street Journal”. więcej

Polska Press nagrodziła ministrów, prezesa NBP i spółkę Orlenu. Wyróżnienie dla szefa TAI

W pierwszej edycji Gigantów Polska Press nagrodzeni zostali m.in. ministrowie obrony narodowej i rolnictwa, państwowe podmioty, w tym spółka Orlenu, właściciela Polska Press, a także prezesi PKP i NBP. Wyróżnienie otrzymał szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej. Zdecydowała o tym kapituła kierowana przez Dorotę Kanię, a galę - sponsorowaną przez państwowe podmioty - pokazano w TVP2. więcej

Cejrowski i Lisicki we wspólnym programie na portalu ,,Do Rzeczy"

W środę na portalu internetowym „Do Rzeczy” zadebiutuje program publicystyczny „Antysystem”, którego prowadzącymi są felietonista tygodnika Wojciech Cejrowski i redaktor naczelny pisma Paweł Lisicki. Cykl będzie dostępny w ramach płatnej oferty. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Kolejne pomysły Muska na Twittera. ,,Jeśli chce zabić, jest na najlepszej drodze"

Wpisy płacących użytkowników wyświetlane wyżej, tweety 14 razy dłuższe niż obecnie - to kolejne pomysły zmian na Twitterze, którymi dzieli się Elon Musk. Ale użytkowników one nie przekonują. - Każdego dnia wstaję ze świadomością, że to może być ostatni dzień Twittera.Tam jest taki bałagan, zmieniają się oferty. W tej chwili zastanawianie się nad nimi to strata czasu, bo nie mamy pojęcia, czy za tydzień Musk tego nie zmieni - mówi Bartosz Węglarczyk. więcej

Strony główne: Onet zwiększył przewagę nad WP.pl, spadki o2.pl i Fakt.pl

W listopadzie br. strona główna Onetu osiągnęła większy wzrost zasięgu niż analogiczna witryna WP.pl. Na wielu czołowych stronach głównych zmalał średni czas spędzanych przez internautów, natomiast spadki liczby użytkowników zanotowały jedynie witryny o2.pl i Fakt.pl. więcej

Allegro promuje Smarta!: bez limitów w ofercie na start

W ramach promocji uczestnicy oferty Smart! na Start do końca grudnia mogą korzystać z nielimitowanych dostaw zakupów o wskazanej wartości. więcej

Bilety na koncerty podrożały w tym roku o 28 proc.

 Na przestrzeni roku cena biletu na koncerty wzrosła średnio o 28 proc. - wynika z danych serwisu eBliet. więcej

Wirtualna Polska inwestuje w fotowoltaikę. Kupiła kolejną farmę za 8,1 mln zł

Wirtualna Polska nabyła swoją drugą farmę fotowoltaiczną na Dolnym Śląsku, o mocy 1,85 megawatów. W efekcie z zielonej energii będzie pozyskiwała prawie 80 proc. zapotrzebowania na zasilanie serwerowni. więcej

Trzy czwarte fanów streamów najbardziej lubi oglądanie Twitcha

W Polsce aż 73 proc. widzów streamów gier komputerowych deklaruje, że oglądanie Twitcha to ich ulubiona rozrywka. 8 proc. mniej badanych wskazało samo granie w gry - wynika z badania inStreamly i Kantar. więcej

Amazon dodaje do swojej aplikacji podobny do TikTok kanał z treściami zakupowymi

Amazon uruchomił nowy przewijany kanał o nazwie Inspire. Jest dostępny dla użytkowników aplikacji w USA. Krótkie filmy przedstawiają produkty, które zdaniem sprzedawcy mogą zainteresować użytkowników. więcej

Krzysztof Sobieszek w Meta Platforms

Krzysztof Sobieszek rozpoczął pracę jako agency partner w polskim oddziale Meta Platforms. więcej

Ranking internetu mobilnego w Polsce w listopadzie

Serwis RFBenchmark.pl opublikował ranking operatorów komórkowych w Polsce w listopadzie 2022. Po raz pierwszy w zestawieniu ujęto wyniki operatorów w technologii 5G – Plus był najszybszy, jeśli chodzi o średnią prędkość pobierania danych, a Orange – średnią prędkość wysyłania. więcej

TSUE nakazało Google usunięcie nieprawdziwych informacji

Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) orzekł, że Google musi trwale usuwać informacje z wyników wyszukiwania na temat użytkownika, jeśli ten udowodni, że są nieprawdziwe. więcej

Smart Casco chroni przed skutkami kradzieży auta. To się po prostu opłaca

Złodzieje nie próżnują. Jednak niektóre modele kradną częściej  niż inne. Teraz możesz ochronić swoje auto sprytnym ubezpieczeniem w LINK4. Czy wiesz, jak działa Smart Casco? materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Kantar: 32 proc. KO; 28 proc. PiS. W Sejmie też Lewica, Polska 2050 i Konfederacja

Gdyby wybory do Sejmu odbyły się w grudniu, 32 proc. uzyskałaby KO, 28 proc. PiS, 10 proc. Lewica, 9 proc. Polska 2050, a 5 proc. Konfederacja - wynika z najnowszego sondażu Kantar Public. Pozostałe ugrupowania nie przekroczyłyby progu wyborczego. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Czesław Michniewicz blokuje dziennikarzy. "Komunikacja w stylu zero kultury"

W weekend Czesław Michniewicz, selekcjoner polskiej kadry piłkarskiej zablokował kilku dziennikarzy sportowych, z których większość krytycznie komentowała występ Polaków na mundialu w Katarze czy temat premii przyznanych im przez premiera Mateusza Morawieckiego. Zdaniem ekspertów od wizerunku takie zachowanie polskiego trenera szkodzi nie tylko jemu, ale i polskim piłkarzom.   więcej

Havas PR Warsaw pracuje dla home.pl

Dostawca usług internetowych home.pl nawiązuje współpracę z Havas PR Warsaw. więcej

Nina Wadowska: z Havas PR Warsaw do Blue Media

Nina Wadowska została PR managerem Blue Media, spółki technologiczno-finansowej. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Kolejne pomysły Muska na Twittera. ,,Jeśli chce zabić, jest na najlepszej drodze"
UKE zaczyna konsultacje przed aukcją dot. 5G
Trzy czwarte fanów streamów najbardziej lubi oglądanie Twitcha
Amazon dodaje do swojej aplikacji podobny do TikTok kanał z treściami zakupowymi
Technologia 5G sprawdza się podczas mundialu w Katarze
Ranking internetu mobilnego w Polsce w listopadzie
Sześć na dziesięć gospodarstw domowych ma laptopa
Platige Image przygotował zwiastun gry ,,Company of Heroes 3"
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj