|
|
|
|
|
|
|
KRRiT szybko uzupełni skład MUX-8? ,,Chętnych do zajęcia miejsc po TVP nie brakuje"
Po Nowym Roku kanały TVP Kultura i TVP Kobieta zostaną przeniesione z MUX-8 do MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej. Z nieoficjalnych informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że już w styczniu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji może zacząć przygotowania do konkursu, w którym zostaną rozdysponowane zwolnione miejsca na multipleksie.
więcej
|
Telewizja ,,a la carte" w praktyce, czyli pojedynczy kanał za równowartość 10-22 zł
Już niedługo polskie sieci kablowe i platformy cyfrowe mogą zostać zmuszone do zaoferowania możliwości wykupienia dostępu do pojedynczych kanałów telewizyjnych. Takie przepisy od 6 lat obowiązują w Kanadzie. Tamtejsi operatorzy płatnej telewizji najczęściej oferują stacje za 3-7 dol. miesięcznie. Większość klientów musi też płacić blisko 20 dol. za wynajem dekodera.
więcej
|
Prezes TVP zapowiada, że współpracownicy TAI będą mogli zawierać umowy o pracę z Telewizją Polską
Zatrudniani przez zewnętrzne firmy współpracownicy TAI będą w 2023 roku stopniowo zatrudniani przez Telewizję Polską, jeżeli wyrażą taką wolę. Taką obietnicę złożył podczas wigilijnego spotkania w Telewizyjnej Agencji Informacyjnej prezes Mateusz Matyszkowicz. - Propozycje dotyczy kilkuset osób, trudno powiedzieć, czy TVP jest na to przygotowana - mówią nam anonimowo pracownicy TAI.
więcej
|
Canal+ Polska rezygnuje z transpondera na Hot Birdzie
Topnieje liczba kanałów nadawanych z transpondera 116 Hot Birda 13C, dostępnego na pozycji orbitalnej 13E i dzierżawionego przez platformę cyfrową Canal+. Jej rzecznik prasowy informuje Wirtualnemedia.pl, że operator płatnej telewizji zdecydował się zrezygnować z tego pasma.
więcej
|
Zmiany w ofercie programowej multipleksu lokalnego
W nocy z środy na czwartek doszło do zmian programowych w multipleksie lokalnym, działającym w województwie dolnośląskim. Z MUX-L4 zniknęły kanały Power TV i Nuta TV. W zamian pojawiły się Telewizja Puls i Puls 2.
więcej
|
Unijna grupa: Naziemna telewizja cyfrowa w paśmie UHF priorytetem
W opublikowanej ostatnio opinii Zespół Unii Europejskiej do spraw Polityki Spektrum Radiowego (RSPG) zaleca, aby emisja naziemnej telewizji cyfrowej w UHF była traktowana przez poszczególne państwa jako priorytetowa. Za 8 lat część tego pasma może przypaść operatorom telekomunikacyjnym.
więcej
|
Aplikacja Viaplay dostępna także z dekoderów UPC
Abonenci sieci kablowej UPC Polska mogą już skorzystać z serwisu streamingowego Viaplay za pośrednictwem dekoderów. Aplikacja została udostępniona na urządzeniach UPC 4K Box.
więcej
|
Świąteczny odcinek brytyjskiego "Lego Masters" nakręcono w Polsce
Spółka Endemol Shine Polska wyprodukowała świąteczny odcinek specjalny brytyjskiej edycji “Lego Masters” dla Tuesday’s Child Television, czyli firmy producenckiej, która jest pomysłodawcą tego formatu. Program nagrano w studiu pod Warszawą, gdzie realizowano też zdjęcia do edycji pokazywanej w TVN.
więcej
|
Telewizja Polska opuszcza ósmy multipleks. TVP Kultura i TVP Kobieta trafią na MUX-6
W styczniu przestanie obowiązywać umowa Telewizji Polskiej ze spółką Emitel, dotycząca usługi nadawania na MUX-8 stacji TVP Kultura i TVP Kobieta. Kanały te nie znikną jednak z naziemnej telewizji cyfrowej. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, od 3 stycznia 2023 roku będą emitowane na nadającym w nowym standardzie DVB-T2/HEVC - multipleksie szóstym.
więcej
|
Jarosław Jakimowicz przegrał z KOD-em ws. zniesławienia. Mówił w TVP Info o ,,obrzydliwej hołocie"
Jarosław Jakimowicz przegrał proces o zniesławienie, wytoczony mu przez Komitet Obrony Demokracji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Musi teraz oddać koszty procesu, zapłacić 10 tys. grzywny plus pięć tys. zł nawiązki na PCK. Poszło o słowa, wypowiedziane przez dziennikarza na początku 2022 roku w programie „#Jedziemy!”: Jakimowicz zarzucił wówczas członkom KOD-u, że chodzą na demonstracje dla osobistych korzyści. Wyrok nie jest prawomocny.
więcej
|
Warner Bros. Discovery konsoliduje działania PR w Polsce. Odchodzi Agnieszka Pelc-Sławińska
Dział PR Warner Bros. Discovery w Polsce, kierowany przez Joanną Górską, przejmuje opiekę nad wszystkimi kanałami i serwisami grupy w Polsce, w tym za HBO i HBO Max - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W związku tym z firmą żegna się Agnieszka Pelc-Sławińska, senior PR coordinator HBO Max w regionie EMEA.
więcej
|
Spółka Solorza pożyczy do 50 mln zł od państwowego funduszu na fabrykę autobusów wodorowych
PAK-PCE Polski Autobus Wodorowy, spółka zależna kontrolowanego właścicielsko przez Zygmunta Solorz holdingu ZE PAK, zawarła umowę pożyczki do 50 mln zł od Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Środki zostaną przeznaczone na budowę fabryki autobusów wodorowych w Świdniku. Do ok. 45 proc. spłaty może zostać umorzono, o ile spółka osiągnie wyznaczone efekty.
więcej
|
EBOR kupił obligacje Cyfrowego Polsatu za 800 mln zł
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju zainwestował 800 mln zł (170 mln euro) w obligacje serii D Cyfrowego Polsatu. Łącznie firma sprzedała 7-letnie papiery dłużne o wartości nominalnej 2,7 mld zł.
więcej
|
Bajkowe święta nie muszą być drogie Macie ochotę przeżyć święta, oglądając bajki kiedy macie na to czas i ochotę? Szukasz na ostatnią chwilę prezentu pod choinkę, który ucieszy nie tylko obdarowanego ale także jego bliskich? Czy Ty lub Twoja rodzina lubicie oglądać w telewizji swoje ulubione programy ale często macie problem aby zdążyć na początek? Czy Twoje ulubione programy są nadawane w czasie kiedy po prostu nie możesz oderwać się od pracy? Jeżeli przynajmniej raz odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie magiczną usługę GONET.TV, dzięki której możesz wyczarować magiczne, telewizyjne święta. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reporter ,,Wiadomości" prowadzącym ,,Trójkowy Komentarz Dnia"
Jako prowadzący cykl wywiadów „Trójkowy Komentarz Dnia” zadebiutował Maksymilian Maszenda, reporter „Wiadomości” TVP.
więcej
|
|
Działacz PiS prowadzi audycję w Polskim Radiu Szczecin
Dariusz Smoliński, członek Prawa i Sprawiedliwości, jest gospodarzem cyklu felietonów o obronie cywilnej w Polskim Radiu Szczecin.
więcej
|
|
Anna Gmiterek-Zabłocka w serialu "Kolorowe ptaki" Tok FM przybliży temat spektrum autyzmu
We wtorek, 27 grudnia, na antenie Tok FM i na Tokfm.pl wystartuje nowy serial autorstwa Anny Gmiterek-Zabłockiej pt. „Kolorowe ptaki”. Licząca sześć odcinków seria ma w zamyśle temat spektrum autyzmu. Premiera na antenie radiowej - we wtorek po godz. 21:00, a kolejnych części będzie można słuchać do 4 stycznia 2023 r.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Czesław Michniewicz nie jest już trenerem reprezentacji Polski. "Współpraca zaczęta od skandalu kończy się podobnie"
Po niecałym roku PZPN zakończył współpracę z selekcjonerem reprezentacji Czesławem Michniewiczem. - Współpraca zaczęła się w atmosferze skandalu i kończy się podobnie. Zaczęło się źle, kończy się źle. Historia zatoczyła wizerunkowe koło - podsumowuje dla Wirtualnemedia.pl pl dr Katarzyna Kopeć-Ziemczyk., ekspertka komunikacji i PR oraz medioznawca.
więcej
|
Adrian Kawecki: rolą agencji mediowej ma być analiza strategiczna i wsparcie decyzji biznesowych klienta
Czym jest dzisiaj agencja mediowa, która przez lata traktowana była jako dostawca mediów? Jak duży udział w rozwoju biznesu firm mają współcześnie agencje mediowe i czym jest marketing 5.0 - na te pytania odpowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.
więcej
|
Tylko telewizja ze spadkem wpływów z reklam. Play wydaje połowę więcej, Lidl zmniejszył budżet (Top10)
W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy br. tylko telewizja i reklama OOH w Metrze notują spadki wpływów reklamowych. W radiu, prasie, kinach i na outdoorze wydatki rosną. Budżety reklamowe w omawianym okresie zredukowały: Lidl, Euro-Net, Ferrero i USP Zdrowie. Z kolei spółka P4, operator sieci Play zwiększył wydatki o ponad połowę - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Plej wygrał przetarg na kampanię ubezpieczeń Allianz Polska
Kampania „Będzie dobrze” Allianz Polska została przygotowana przez wybraną w przetargu agencję Plej, a także Flotę Filmową.
więcej
|
Żabka debiutuje z nowym formatem. Otworzyła sklepy numer 9000 i 9001
Od 22 grudnia klienci jadący Autostradą Wielkopolską będą mogli zrobić szybkie zakupy w dwóch Żabkach zlokalizowanych w miejscach obsługi podróżnych, tzw. MOP-ach – Gnilec (ostatni punkt postojowy przed niemiecką granicą) oraz Sosna (pierwszy punkt postojowy po wjeździe do Polski z Niemiec). Placówki w nowym formacie to jubileuszowe sklepy nr 9000 i 9001.
więcej
|
Kolejna sieć redukuje oświetlenie w sklepach
Sieć dyskontów Aldi zredukowała oświetlenie na parkingach i we wnętrzach sklepów. Poza oświetleniem głównym sali sprzedaży zmiany dotyczą też oświetlenia przy regałach alkoholami, kosmetykami i produktami dla dzieci. Dzięki temu sieć zmniejszy zużycie energii elektrycznej o 12-15 proc.
więcej
|
Bagietka z "Emily w Paryżu" w McDonald's. To promocja nowego sezonu hitu Netfliksa
Netflix w ramach promocji nowego sezonu serialu "Emily w Paryżu" włączył fabułę w prawdziwą kampanię reklamową sieci McDonald's.
więcej
|
Digital Network z programem motywacyjnym dla menedżerów za prawie 9 mln zł
Akcjonariusze spółki reklamy zewnętrznej Digital Network uchwalili 4-letni program motywacyjny dla menedżerów. Obejmie on maksymalnie 664 tys. akcji, obecna wycena tego pakietu to 8,8 mln zł.
więcej
|
Jacek Baron director of business development w Chromatique
Do agencji Chromatique dołączył Jacek Baron objął nowe stanowisko director of business development. Do zespołu agencji dołączyły także cztery inne nowe osoby.
więcej
|
IMS ma kontrakt na 10 mln zł z siecią stacji paliwowych
Oferująca usługi audiomarketingu firma IMS podpisała 4-letni kontrakt o wartości 10 mln zł. To znaczące poszerzenie dotychczasowej współpracy.
więcej
|
Sąd: IKEA ma przywrócić pracownika, którego zwolniła za homofobiczne cytaty z Biblii
Sąd Rejonowy dla Krakowa-Nowej Huty w Krakowi przywrócił do pracy pracownika IKEI zwolnionego za cytowanie Biblii na wewnętrznym firmowym forum - dowiedziała się PAP. Pracownik umieścił tam cytaty mówiące m.in. o śmierci w kontekście losu homoseksualistów. Wyrok jest nieprawomocny.
więcej
|
Michał Cieciak po siedmiu latach odchodzi z agencji Ancymony
Michał Cieciak, business development director w agencji Ancymony, po siedmiu latach pracy odchodzi z firmy. Jego następca zostanie wybrany w styczniu.
więcej
|
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa 2.0 zachęca do lektury w święta Bożego Narodzenia
W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, radiowych, internecie oraz w komunikacji miejskiej w wybranych miastach w Polsce wystartowała świąteczna kampania Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 pod hasłem „Czy to czas, by razem czytać?”.
więcej
|
Firmy reklamowe rozpoczynają globalną kampanię zachęcającą do działań na rzecz zmian klimatu
Założyciele AdTechCares, partnerzy InMobi, Pinterest, Verve Group, Index Exchange, Amobee, Media.net, SeenThis, SmartNews, Media.Monks i Smartly.io, rozpoczynają kampanię mającą na celu ograniczenie dezinformacji na temat zmian klimatu rozpowszechnianej za pomocą formatów reklamowych.
więcej
|
Meet at Rift powraca - druga edycja już w lutym w Warszawie Meet at Rift - festiwal gier komputerowych powraca, tym razem w zimowej scenerii. Już 4-5 lutego w Warszawie odbędzie się druga edycja wydarzenia, które zaskarbiło sobie sympatię tysięcy fanów dobrej rozrywki i miłośników niepowtarzalnego uniwersum stworzonego przez Riot Games. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Magazyny Burdy żegnają się z czytelniczkami. ,,Dziękujemy, że byłyście z nami"
W sprzedaży są już ostatnie wydania miesięczników „Claudia” i „Dobre Rady” czy dwutygodnika „Party”, które - decyzją Burda Media Polska - znikają z rynku. Zamieszczono w nich pożegnania redakcyjne od zespołów tych tytułów.
więcej
|
Polska Press po tekście Onetu o ,,Kurierze Lubelskim" zapowiada ,,środki przewidziane prawem"
Sebastian Białach napisał w Onecie, że „Kurier Lubelski" (Polska Press Grupa) miał otrzymać zakaz pisania krytycznych materiałów o marszałku województwa lubelskiego z PiS. Miało to być pokłosiem spotkania Doroty Kani z marszałkiem. W odpowiedzi Polska Press wystosowała oświadczenie, w którym nazywa tekst „skrajnie nieobiektywnym” i zapowiada podjęcie „działań przewidzianych w polskim porządku prawnym”. Autor tekstu w Onecie mówi nam: – Zadałem pytania Polska Press, ale nie było odpowiedzi.
więcej
|
|
|
W obliczu kryzysu Polacy sięgają na zakupach po marki własne
Marki własne sieci handlowych stanowią już ponad 20 proc. sprzedaży koszyka FMCG, a co najmniej raz w roku po tego typu produkty sięga już 13,5 mln polskich gospodarstw domowych - wynika z najnowszego opracowania „Private Brands Mini Report” zrealizowanego przez Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
więcej
|
|
|