|
|
|
|
|
|
|
Polsat zbroi się na wiosnę. ,,To nie będzie jeszcze ramówka Edwarda"
Mimo, że Edward Miszczak nie kieruje jeszcze formalnie programem Polsatu, to trwają prace nad poważnymi zmianami w sztandarowym show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Ważą się też losy forsowanego przez byłego dyrektora programowego TVN programu śniadaniowego. - Ramówka wiosenna jeszcze nie będzie stworzona przez Edwarda - mówi Wirtualnemedia.pl osoba związana z Polsatem.
więcej
|
TVP rezygnuje z miejsca w MUX-1
Do końca 2022 roku Telewizja Polska mogła wnioskować o rezerwację miejsca w MUX-1. Obecnie zajmuje je kanał TVP ABC. Jak ustalił w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej portal Wirtualnemedia.pl, stosowny wniosek nie wpłynął.
więcej
|
65 proc. e-widzów płaci za VOD. Mocny debiut Disney+, liderem Netflix. ,,Ustabilizowanie się niszy torrentowej"
Za dostęp do treści VOD aktualnie płaci 65 proc. widzów internetowych. Większość z nich preferuje miesięczny abonament - pokazują wyniki VideoTrack VII, cyklicznego badania agencji Wavemaker. Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem jest Netflix, udany debiut zanotował Disney+.
więcej
|
Turniej Czterech Skoczni zyskał ponad milion widzów
Zawody z 71. Turnieju Czterech Skoczni oglądało średnio 3,94 mln widzów w telewizji (2,68 mln osób w TVN i 1,26 mln w Eurosporcie 1). Względem poprzedniej edycji sportowa impreza zyskała 1,03 mln oglądających. 1,07 mln widzów miały kwalifikacje relacjonowane w Eurosporcie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Branża ostrzega przed uchwaleniem ,,Lex Pilot"
W środę ma odbyć się w Sejmie pierwsze czytanie tak zwanej „ustawy pilotowej”, która zupełnie zmieni rynek płatnej telewizji w Polsce. Przeciwko projektowi protestuje IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenia Reklamy. Zrzeszająca operatorów kablowych Polska Izba Komunikacji Elektronicznej uruchomiła specjalny portal, który krytykuje propozycję zmian w przepisach.
więcej
|
MUX-1 i MUX-2 z szeregiem dodatkowych pozwoleń od UKE. ,,Emisje zastępcze"
Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał ponad 30 pozwoleń dla dodatkowych emisji MUX-1 i MUX-2. Agnieszka Sobucka, menedżer ds. Komunikacji i PR, rzecznik prasowy Emitela informuje Wirtualnemedia.pl, że chodzi o emisje zastępcze, z których operator korzysta podczas prac konserwacyjnych.
więcej
|
Do kiedy trzeba płacić abonament rtv?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała komunikat, w którym przypomniała o konieczność wnoszenia opłat za abonament radiowo-telewizyjny do 25 dnia każdego miesiąca. W 2023 roku opłaty są wyższe niż w 2022 roku.
więcej
|
Canal+ przejmuje pakiet kanałów filmowo-serialowych
Orange i Grupa Canal+ podpisały list intencyjny w sprawie przejęcia przez francuskiego nadawcę pakietu filmowo-serialowych kanałów OCS i wytwórni Orange Studio, zajmującej się koprodukcją filmową i serialową. Po transakcji Canal+ stanie się jedynym udziałowcem obu spółek.
więcej
|
Na Viaplay mundial piłkarzy ręcznych skomentują także dziennikarze TVP Sport
Wśród komentatorów, którzy na platformie Viaplay będą komentowali mecze mistrzostw świata piłkarzy ręcznych, są dziennikarze TVP Sport Piotr Dębowski i Grzegorz Chodkowski. Natomiast na antenie TVP Sport spotkania będą komentowali Maciej Iwański i Jacek Laskowski.
więcej
|
Biuro reklamy TVP brokerem kolejnego kanału Winnickiego
Brokerem reklamowym należącego do Grupy MWE kanału TVC nie jest już TVN Media. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, obsługę stacji przejęło Biuro Reklamy Telewizji Polskiej. - Grupa docelowa 7-74 Biura Reklamy TVP bardzo dobrze pasuje do profilu widza telewizji TVC - informuje Michał Winnicki.
więcej
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w 2022 roku, Warner TV najbardziej w dół
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja Warner TV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piłkarski Superpuchar Hiszpanii w Eleven Sports przez kolejne trzy lata
Eleven Sports (grupa Cyfrowy Polsat) do 2025 roku będzie transmitował rozgrywki o piłkarski Superpuchar Hiszpanii. Tegoroczna edycja odbędzie się od 11 do 15 stycznia.
więcej
|
Nowa historyczna telenowela ,,Akacjowa 38" w TVP2
W poniedziałek, 9 stycznia Dwójka rozpoczęła emisję nowej historycznej telenoweli „Akacjowa 38”. Produkcja emitowana będzie w dni powszednie o godz. 18.45, w ramówce stacji zastąpi serial „Zranione ptaki”.
więcej
|
Małgorzata Ostrowska-Królikowska zagra w serialu TV Puls ,,Kurierzy"
W jednej z głównych ról w nowym serialu fabularno-dokumentalnym TV Puls „Kurierzy” wystąpi Małgorzata Ostrowska-Królikowska, znana z roli Grażynki w „Klanie”. Produkcja trafi na antenę stacji wiosną br.
więcej
|
Bartłomiej Irzyński za Sebastiana Jandę w zarządzie Vectry
Do zarządu operatora kablowego Vectra dołączył Bartłomiej Irzyński. Zastąpił Sebastiana Jandę, który pozostaje w firmie na stanowisku chief commercial officera.
więcej
|
Magda Łucyan opisała swoją walkę z endometriozą. Wcześniej przygotowała reportaż o chorobie
Reporterka „Faktów” TVN Magda Łucyan w „Dzień dobry TVN” opisała, że zmaga się z endometriozą, a w związku z chorobą przeszła operację. W 2021 roku Łucyan wspólnie z Katarzyną Górniak przygotowały reportaż o kobietach cierpiących na to schorzenie.
więcej
|
W ,,Wiadomościach" przed relacją o Chorwacji ,,euro drenuje kieszenie Polaków"
W poniedziałek w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP relację po podwyżkach cen w Chorwacji zapowiedziano stwierdzeniem na pasku: „Euro drenuje kieszenie Polaków”.
więcej
|
Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4 Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Biuro reklamy TVP brokerem kolejnego kanału Winnickiego
Brokerem reklamowym należącego do Grupy MWE kanału TVC nie jest już TVN Media. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, obsługę stacji przejęło Biuro Reklamy Telewizji Polskiej. - Grupa docelowa 7-74 Biura Reklamy TVP bardzo dobrze pasuje do profilu widza telewizji TVC - informuje Michał Winnicki.
więcej
|
W grudniu ceny w sklepach było wyższe średnio o 25 proc. Najbardziej podrożały produkty sypkie
W grudniu ub.r. codzienne zakupy były droższe średnio o blisko 25 proc. rdr; to o 1 p.p. mniej niż wynik z listopada 2022 r. - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio od 10 do 36 proc. w ujęciu rocznym.
więcej
|
180heartbeats + Jung v Matt łączy siły z zespołem Stettiner
Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt łączy się ze Stettiner - software housem, specjalizującym się w tworzeniu technologicznych rozwiązań marketingowych. Zespół ze Szczecina został zintegrowany z rozwijanym od początku istnienia agencji zespołem technologicznym w Warszawie.
więcej
|
Karol Kilon: z Publicis Media do Mediabrands
Karol Kilon dołączył do zespołu grupy Mediabrands (należą do niej m.in. takie agencje, jak Inititaive, U2, Reprise). Objął stanowisko head of commercial investment.
więcej
|
IKEA pomaga "przywrócić kontrolę nad chaosem"
Sieć sklepów IKEA ruszyła z kampanią, w której pokazuje, jak z łatwością i niewielkim kosztem zapanować nad chaosem w mieszkaniu zaczynając od drobnych przedmiotów, by pokazać im ich miejsce.
więcej
|
,,Własna strona to dopiero początek" hasłem pierwszej kampanii wizerunkowej home.pl. W reklamie Kamil Szeptycki
Firma hostingowa home.pl startuje z pierwszą kampanią wizerunkową „Własna strona to dopiero początek". Komunikacja została oparta o cztery podstawowe potrzeby małych i średnich firm. Twarzą kampanii jest aktor Kamil Szeptycki.
więcej
|
Andrzej Suhov regional digital directorem w Wavemaker
Andrzej Suhov objął stanowisko regional digital directora w agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP). Pracuje w niej blisko 4 lata.
więcej
|
Ból zatok niczym ścisk w metrze w reklamie Ibupromu
USP Zdrowie prowadzi kampanię promującą Ibuprom Zatoki Max. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Hand Made.
więcej
|
AMS wprowadza rozliczenie Cost Per Mile
Od początku stycznia reklamodawcy obsługiwani przez firmę reklamy zewnętrznej AMS SA korzystają z rozliczenia kampanii Digital Indoor w modelu CPM DOOH (cost per mile). Jej walutą, analogicznie jak w mediach online, są wyłącznie realne wyświetlenia.
więcej
|
Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansują w dziale kreacji Artegence
Dotychczasowi copywriterzy Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansowali w strukturach działu kreacji agencji Artegence na stanowiska seniorskie.
więcej
|
BIK zachęca w kampanii do uruchomienia alertów
Biuro Informacji Kredytowej rozpoczęło kampanię, w której zachęca do skorzystania z usługi alertów, które sprawdzają się w ochronie przed wyłudzeniami. Kampanię przygotowała agencja S4.
więcej
|
SKF dołącza do grona klientów agencji LuckyYou
Agencja LuckyYou, po wygranym konkursie ofert, rozpoczyna pracę dla polskich oddziałów koncernu SKF (Svenska Kullagerfabriken AB) w Poznaniu. Agencja będzie budować wizerunek i świadomość marki SKF w obszarze employer brandingu oraz prowadzić komunikację firmy w social mediach.
więcej
|
Dziadek do orzechów dalej dla Coccolino
Marka środków czystości Coccolino (Unilever Polska) zdecydowała się przedłużyć współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów.
więcej
|
Nawet milion zł kary za niezgodną z przepisami reklamę suplementu diety
Proponowane przez Ministerstwo Zdrowia zmiany w projekcie nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia dotyczą m.in. reklam suplementów diety. Nie będą mogli w nich występować prawdziwi i fikcyjni przedstawiciele zawodów medycznych, zakazane będzie także wykorzystywanie przedmiotów kojarzonych z zawodem lekarza. Za reklamę suplementu niezgodną z przepisami firma zapłaci karę od 10 tys. do miliona złotych - informuje Prawo.pl.
więcej
|
Aneta Tylicka jako prezeska Fuksiarza pierwszą kobietą na czele firmy bukmacherskiej w Polsce
Prezeską firmy bukmacherskiej Fuksiarz została Aneta Tylicka. Na stanowisku zastąpiła dotychczasowego szefa Marcina Szpalerskiego, który teraz będzie członkiem rady nadzorczej.
więcej
|
Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4 Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Przegląd Sportowy" już dwa razy w tygodniu. "Zwycięży formuła dużego tygodnika"
W poniedziałek ukazał się pierwszy numer „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) już nie jako dziennika, a pisma wychodzącego dwa razy w tygodniu (w poniedziałki i piątki). - Wcześniej czy później, i tego bym sobie życzył, zwycięży formuła dużego sportowego tygodnika - przewiduje Mirosław Żukowski z „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
,,Sport" bez mutacji w Krakowie, ale z szerszą siecią sprzedaży
Dziennik „Sport” (Gremi Media) od stycznia zwiększył nadziały w województwie małopolskim, także kolporterzy zadeklarowali rozszerzenie sieci sprzedaży. W gazecie nie ma mutowanych stron ani wkładek dla Krakowa.
więcej
|
Marcin Stus przeszedł z ,,Przeglądu Sportowego" do Kanału Sportowego
Marcin Stus po dziewięciu latach pracy rozstał się z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska). Z nowym rokiem przeszedł do Kanału Sportowego.
więcej
|
Lokalni wydawcy wspierają skargę do UOKiK na media wydawane przez bydgoski ratusz. Sprawą zajęła się HFPC
Wydawanie własnych mediów przez samorządy to praktyka dewastująca rynek mediów lokalnych - uważają członkowie rady wydawców Stowarzyszenia Mediów Lokalnych, którzy opublikowali w poniedziałek memorandum w tej sprawie. Inspiracją oświadczenia była skarga bydgoskiego wydawcy do UOKiK na darmowe media, wydawane przez tamtejszy ratusz. Sprawa trafiła też do Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka.
więcej
|
Książę Harry: relacje z tabloidami jak chodzenie do łóżka z diabłem
Brytyjski książę Harry w wyemitowanym w niedzielę wieczorem wywiadzie zarzucił niektórym członkom rodziny królewskiej, że ich relacje z prasą tabloidową są jak "pójście do łóżka z diabłem". Przyznał też, że jego żona Meghan od początku nie dogadywała się z jego bratem Williamem i jego żoną Kate.
więcej
|
Zmarł reporter ,,Gazety Pomorskiej" i Wloclawek.naszemiasto.pl
Zmarł Paweł Czarniak, reporter „Gazety Pomorskiej” i serwisu Wloclawek.naszemiasto.pl (Polska Press). 25 lutego skończyłby 29 lat.
więcej
|
|
|
65 proc. e-widzów płaci za VOD. Mocny debiut Disney+, liderem Netflix. ,,Ustabilizowanie się niszy torrentowej"
Za dostęp do treści VOD aktualnie płaci 65 proc. widzów internetowych. Większość z nich preferuje miesięczny abonament - pokazują wyniki VideoTrack VII, cyklicznego badania agencji Wavemaker. Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem jest Netflix, udany debiut zanotował Disney+.
więcej
|
Musk zapowiada zmiany w interfejsie Twittera. Za miesiąc wpisy do 4 tys. znaków
Elon Musk poinformował, że w najbliższym czasie na Twitterze pojawi się opcja łatwego przechodzenia między wpisami polecanymi a tymi z obserwowanych profili. Natomiast możliwość zamieszczania długich tweetów zostanie wprowadzona na początku lutego.
więcej
|
Łukasz Wojtyca prezesem Ekipa Holding, Krzysztof Misiałkiewicz zrezygnował
Nowym prezesem spółki Ekipa Holding, zarządzającej działalnością grupy influencerów na czele z Karolem „Frizem” Wiśniewskim, został Łukasz Wojtyca, znany w social media jako Wujek Łuki. Zastąpił Krzysztofa Misiałkiewicza, który złożył rezygnację.
więcej
|
Legimi podnosi ceny abonamentów
Platforma subskrypcyjna audiobooków i ebooków Legimi wprowadził nowe ceny abonamentów. Nowi użytkownicy za najtańszy pakiet bez limitu, dający dostęp do ebooków z umową na 12 mies. zapłacą 39,99 zł za miesiąc, a za umożliwiający korzystanie również z audiobooków i synchrobooków - 49,99 zł. To pierwsza podwyżka abonamentów od ponad 5 lat.
więcej
|
Aldona Marciniak w Viaplay, będzie relacjonować Formułę 1
Dziennikarka „Przeglądu Sportowego” i Onetu Aldona Marciniak zaczyna współpracę z platformą Viaplay, będzie pojawiała się w transmisjach z wyścigów Formuły 1. Poprzednio współpracowała w takim zakresie z Eleven Sports.
więcej
|
Docplanner z pierwszą akwizycją w Polsce - przejmuje MyDr
Docplanner, operator platformy internetowej do umawiania wizyt lekarskich (w Polsce działa pod marką ZnanyLekarz), przejmuje firmę MyDr oferującą rozwiązania technologiczne dla sektora medycznego, m.in. oprogramowanie MyDr EDM i Dr100.
więcej
|
Rosyjski współpracownik Sputnika z zakazem wjazdu do Polski
W poniedziałek na wniosek szefa ABW, na listę cudzoziemców niepożądanych na terytorium RP został wpisany Wiktor Bezeka – dziennikarz i publicysta, którego publicystyczna aktywność (jak oceniają polskie służby) jest elementem walki informacyjnej, którą Kreml prowadzi przeciwko Polsce i UE.
więcej
|
Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4 Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej |
|
|