Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 10 Stycznia 2023
 
 
 
Polsat zbroi się na wiosnę. ,,To nie będzie jeszcze ramówka Edwarda"
 
Mimo, że Edward Miszczak nie kieruje jeszcze formalnie programem Polsatu, to trwają prace nad poważnymi zmianami w sztandarowym show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Ważą się też losy forsowanego przez byłego dyrektora programowego TVN  programu śniadaniowego. - Ramówka wiosenna jeszcze nie będzie stworzona przez Edwarda - mówi Wirtualnemedia.pl osoba związana z Polsatem. więcej
 
 
TVP rezygnuje z miejsca w MUX-1
 
Do końca 2022 roku Telewizja Polska mogła wnioskować o rezerwację miejsca w MUX-1. Obecnie zajmuje je kanał TVP ABC. Jak ustalił w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej portal Wirtualnemedia.pl, stosowny wniosek nie wpłynął. więcej
 
 
,,Przegląd Sportowy" już dwa razy w tygodniu. "Zwycięży formuła dużego tygodnika"
 
W poniedziałek ukazał się pierwszy numer „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) już nie jako dziennika, a pisma wychodzącego dwa razy w tygodniu (w poniedziałki i piątki). - Wcześniej czy później, i tego bym sobie życzył, zwycięży formuła dużego sportowego tygodnika - przewiduje Mirosław Żukowski z „Rzeczpospolitej”. więcej
 
 
W Muzo.FM programy na żywo tylko w godz. 7-19. Nadal bez wniosku do KRRiT ws. zmiany nazwy
 
Muzo.FM od poniedziałku nadaje tylko 12 godzin dziennie programu na żywo. W pozostałym czasie gra muzyka. - To się jeszcze może zmienić, bo nasze dotychczasowe plany związane z układaniem ramówki wzięły w łeb. Ze stacji odeszła jedna z osób dotąd z nią współpracująca - mówi nam Zbigniew Frączek, dyrektor programowy Muzo.FM. Właściciel stacji - Telewizja Polsat - nadal nie złożył wniosku do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie zmiany nazwy na Eskę Rock. więcej
 
 
65 proc. e-widzów płaci za VOD. Mocny debiut Disney+, liderem Netflix. ,,Ustabilizowanie się niszy torrentowej"
 
Za dostęp do treści VOD aktualnie płaci 65 proc. widzów internetowych. Większość z nich preferuje miesięczny abonament - pokazują wyniki VideoTrack VII, cyklicznego badania agencji Wavemaker. Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem jest Netflix, udany debiut zanotował Disney+. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy? więcej
 
TikTok urósł reklamowo w Polsce o kilka długości. Jakie marki najmocniej się tam promują? więcej
 
Radio 357 największym w świecie medialnym projektem finansowanym przez społeczność więcej
 
,,Hejt Park" Kanału Sportowego przyciąga kontrowersjami więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalisty/Specjalistki ds. kontroli jakości materiałów audio - wideo (QC Specialist) Smakjam
Account Executive / Senior Account Executive Lensomai Communication
Specjalista ds. komunikacji i social media Stowarzyszenie Demagog
Grafik News Digital (portal TVN24)- umowa na czas określony TVN Warner Bros. Discovery
Kierownik/czka Produkcji Ringier Axel Springer
Producent/ka dźwięku Efektura
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat zbroi się na wiosnę. ,,To nie będzie jeszcze ramówka Edwarda"

Mimo, że Edward Miszczak nie kieruje jeszcze formalnie programem Polsatu, to trwają prace nad poważnymi zmianami w sztandarowym show „Twoja twarz brzmi znajomo”. Ważą się też losy forsowanego przez byłego dyrektora programowego TVN  programu śniadaniowego. - Ramówka wiosenna jeszcze nie będzie stworzona przez Edwarda - mówi Wirtualnemedia.pl osoba związana z Polsatem. więcej

TVP rezygnuje z miejsca w MUX-1

Do końca 2022 roku Telewizja Polska mogła wnioskować o rezerwację miejsca w MUX-1. Obecnie zajmuje je kanał TVP ABC. Jak ustalił w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej portal Wirtualnemedia.pl, stosowny wniosek nie wpłynął. więcej

65 proc. e-widzów płaci za VOD. Mocny debiut Disney+, liderem Netflix. ,,Ustabilizowanie się niszy torrentowej"

Za dostęp do treści VOD aktualnie płaci 65 proc. widzów internetowych. Większość z nich preferuje miesięczny abonament - pokazują wyniki VideoTrack VII, cyklicznego badania agencji Wavemaker. Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem jest Netflix, udany debiut zanotował Disney+. więcej

Turniej Czterech Skoczni zyskał ponad milion widzów

Zawody z 71. Turnieju Czterech Skoczni oglądało średnio 3,94 mln widzów w telewizji (2,68 mln osób w TVN i 1,26 mln w Eurosporcie 1). Względem poprzedniej edycji sportowa impreza zyskała 1,03 mln oglądających. 1,07 mln widzów miały kwalifikacje relacjonowane w Eurosporcie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Branża ostrzega przed uchwaleniem ,,Lex Pilot"

W środę ma odbyć się w Sejmie pierwsze czytanie tak zwanej „ustawy pilotowej”, która zupełnie zmieni rynek płatnej telewizji w Polsce. Przeciwko projektowi protestuje IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenia Reklamy. Zrzeszająca operatorów kablowych Polska Izba Komunikacji Elektronicznej uruchomiła specjalny portal, który krytykuje propozycję zmian w przepisach. więcej

MUX-1 i MUX-2 z szeregiem dodatkowych pozwoleń od UKE. ,,Emisje zastępcze"

Urząd Komunikacji Elektronicznej wydał ponad 30 pozwoleń dla dodatkowych emisji MUX-1 i MUX-2. Agnieszka Sobucka, menedżer ds. Komunikacji i PR, rzecznik prasowy Emitela informuje Wirtualnemedia.pl, że chodzi o emisje zastępcze, z których operator korzysta podczas prac konserwacyjnych. więcej

Do kiedy trzeba płacić abonament rtv?

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała komunikat, w którym przypomniała o konieczność wnoszenia opłat za abonament radiowo-telewizyjny do 25 dnia każdego miesiąca. W 2023 roku opłaty są wyższe niż w 2022 roku. więcej

Canal+ przejmuje pakiet kanałów filmowo-serialowych

Orange i Grupa Canal+ podpisały list intencyjny w sprawie przejęcia przez francuskiego nadawcę pakietu filmowo-serialowych kanałów OCS i wytwórni Orange Studio, zajmującej się koprodukcją filmową i serialową. Po transakcji Canal+ stanie się jedynym udziałowcem obu spółek. więcej

Na Viaplay mundial piłkarzy ręcznych skomentują także dziennikarze TVP Sport

Wśród komentatorów, którzy na platformie Viaplay będą komentowali mecze mistrzostw świata piłkarzy ręcznych, są dziennikarze TVP Sport Piotr Dębowski i Grzegorz Chodkowski. Natomiast na antenie TVP Sport spotkania będą komentowali Maciej Iwański i Jacek Laskowski. więcej

Biuro reklamy TVP brokerem kolejnego kanału Winnickiego

Brokerem reklamowym należącego do Grupy MWE kanału TVC nie jest już TVN Media. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, obsługę stacji przejęło Biuro Reklamy Telewizji Polskiej. - Grupa docelowa 7-74 Biura Reklamy TVP bardzo dobrze pasuje do profilu widza telewizji TVC - informuje Michał Winnicki. więcej

TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w 2022 roku, Warner TV najbardziej w dół

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja Warner TV - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

Piłkarski Superpuchar Hiszpanii w Eleven Sports przez kolejne trzy lata

Eleven Sports (grupa Cyfrowy Polsat) do 2025 roku będzie transmitował rozgrywki o piłkarski Superpuchar Hiszpanii. Tegoroczna edycja odbędzie się od 11 do 15 stycznia. więcej

Nowa historyczna telenowela ,,Akacjowa 38" w TVP2

W poniedziałek, 9 stycznia Dwójka rozpoczęła emisję nowej historycznej telenoweli „Akacjowa 38”. Produkcja emitowana będzie w dni powszednie o godz. 18.45, w ramówce stacji zastąpi serial „Zranione ptaki”. więcej

Małgorzata Ostrowska-Królikowska zagra w serialu TV Puls ,,Kurierzy"

W jednej z głównych ról w nowym serialu fabularno-dokumentalnym TV Puls „Kurierzy” wystąpi Małgorzata Ostrowska-Królikowska, znana z roli Grażynki w „Klanie”. Produkcja trafi na antenę stacji wiosną br. więcej

Bartłomiej Irzyński za Sebastiana Jandę w zarządzie Vectry

Do zarządu operatora kablowego Vectra dołączył Bartłomiej Irzyński. Zastąpił Sebastiana Jandę, który pozostaje w firmie na stanowisku chief commercial officera. więcej

Magda Łucyan opisała swoją walkę z endometriozą. Wcześniej przygotowała reportaż o chorobie

Reporterka „Faktów” TVN Magda Łucyan w „Dzień dobry TVN” opisała, że zmaga się z endometriozą, a w związku z chorobą przeszła operację. W 2021 roku Łucyan wspólnie z Katarzyną Górniak przygotowały reportaż o kobietach cierpiących na to schorzenie. więcej

W ,,Wiadomościach" przed relacją o Chorwacji ,,euro drenuje kieszenie Polaków"

W poniedziałek w głównym wydaniu „Wiadomości” TVP relację po podwyżkach cen w Chorwacji zapowiedziano stwierdzeniem na pasku: „Euro drenuje kieszenie Polaków”. więcej

Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4

Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
W Muzo.FM programy na żywo tylko w godz. 7-19. Nadal bez wniosku do KRRiT ws. zmiany nazwy

Muzo.FM od poniedziałku nadaje tylko 12 godzin dziennie programu na żywo. W pozostałym czasie gra muzyka. - To się jeszcze może zmienić, bo nasze dotychczasowe plany związane z układaniem ramówki wzięły w łeb. Ze stacji odeszła jedna z osób dotąd z nią współpracująca - mówi nam Zbigniew Frączek, dyrektor programowy Muzo.FM. Właściciel stacji - Telewizja Polsat - nadal nie złożył wniosku do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie zmiany nazwy na Eskę Rock. więcej

 
Iga Niewiadomska znika z radiowej Jedynki. "Moja umowa nie została przedłużona"

Po ponad trzech latach Iga Niewiadomska nie będzie już prowadzić audycji "Piosenki na życzenie" nadawanej w Programie Pierwszym Polskiego Radia. Nadawca nie przedłużył umowy z dziennikarką i nie podaje przyczyn takiej decyzji. więcej

 
Do kiedy trzeba płacić abonament rtv?

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała komunikat, w którym przypomniała o konieczność wnoszenia opłat za abonament radiowo-telewizyjny do 25 dnia każdego miesiąca. W 2023 roku opłaty są wyższe niż w 2022 roku. więcej

 
Radio Nowy Świat z nową odsłoną aplikacji: Android Auto i podcasty w Chromecast

Zainstalowana funkcja Android Auto, a także możliwość odsłuchiwania podcastów w technologii Chromecast - to tylko dwie z nowości, jakie pojawiły się w odświeżonej właśnie aplikacji Radia Nowy Świat. - Jej stały rozwój to jeden z naszych głównych celów - komentuje Sławomir Gołębiowski, dyrektor marketingu i sponsoringu w rozgłośni. Wkrótce pojawić ma się także CarPlay dla iOS. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, Eska i TOK FM do góry

Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od czerwca do listopada ub.r. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Biuro reklamy TVP brokerem kolejnego kanału Winnickiego

Brokerem reklamowym należącego do Grupy MWE kanału TVC nie jest już TVN Media. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, obsługę stacji przejęło Biuro Reklamy Telewizji Polskiej. - Grupa docelowa 7-74 Biura Reklamy TVP bardzo dobrze pasuje do profilu widza telewizji TVC - informuje Michał Winnicki. więcej

W grudniu ceny w sklepach było wyższe średnio o 25 proc. Najbardziej podrożały produkty sypkie

W grudniu ub.r. codzienne zakupy były droższe średnio o blisko 25 proc. rdr; to o 1 p.p. mniej niż wynik z listopada 2022 r. - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 kategorii produktów - średnio od 10 do 36 proc. w ujęciu rocznym. więcej

180heartbeats + Jung v Matt łączy siły z zespołem Stettiner

Agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v Matt łączy się ze Stettiner - software housem, specjalizującym się w tworzeniu technologicznych rozwiązań marketingowych. Zespół ze Szczecina został zintegrowany z rozwijanym od początku istnienia agencji zespołem technologicznym w Warszawie. więcej

Karol Kilon: z Publicis Media do Mediabrands

Karol Kilon dołączył do zespołu grupy Mediabrands (należą do niej m.in. takie agencje, jak Inititaive, U2, Reprise). Objął stanowisko head of commercial investment. więcej

IKEA pomaga "przywrócić kontrolę nad chaosem"

Sieć sklepów IKEA ruszyła z kampanią, w której pokazuje, jak z łatwością i niewielkim kosztem zapanować nad chaosem w mieszkaniu zaczynając od drobnych przedmiotów, by pokazać im ich miejsce. więcej

,,Własna strona to dopiero początek" hasłem pierwszej kampanii wizerunkowej home.pl. W reklamie Kamil Szeptycki

Firma hostingowa home.pl startuje z pierwszą kampanią wizerunkową „Własna strona to dopiero początek". Komunikacja została oparta o cztery podstawowe potrzeby małych i średnich firm. Twarzą kampanii jest aktor Kamil Szeptycki. więcej

Andrzej Suhov regional digital directorem w Wavemaker

Andrzej Suhov objął stanowisko regional digital directora w agencji mediowej Wavemaker (GroupM/WPP). Pracuje w niej blisko 4 lata. więcej

Ból zatok niczym ścisk w metrze w reklamie Ibupromu

USP Zdrowie prowadzi kampanię promującą Ibuprom Zatoki Max. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Hand Made. więcej

AMS wprowadza rozliczenie Cost Per Mile

Od początku stycznia reklamodawcy obsługiwani przez firmę reklamy zewnętrznej AMS SA korzystają z rozliczenia kampanii Digital Indoor w modelu CPM DOOH (cost per mile). Jej walutą, analogicznie jak w mediach online, są wyłącznie realne wyświetlenia. więcej

Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansują w dziale kreacji Artegence

Dotychczasowi copywriterzy Michał Orlikowski i Jarosław Maciejek awansowali w strukturach działu kreacji agencji Artegence na stanowiska seniorskie. więcej

BIK zachęca w kampanii do uruchomienia alertów

Biuro Informacji Kredytowej rozpoczęło kampanię, w której zachęca do skorzystania z usługi alertów, które sprawdzają się w ochronie przed wyłudzeniami. Kampanię przygotowała agencja S4. więcej

SKF dołącza do grona klientów agencji LuckyYou

Agencja LuckyYou, po wygranym konkursie ofert, rozpoczyna pracę dla polskich oddziałów koncernu SKF (Svenska Kullagerfabriken AB) w Poznaniu. Agencja będzie budować wizerunek i świadomość marki SKF w obszarze employer brandingu oraz prowadzić komunikację firmy w social mediach. więcej

Dziadek do orzechów dalej dla Coccolino

Marka środków czystości Coccolino (Unilever Polska) zdecydowała się przedłużyć współpracę z agencją reklamową Dziadek do orzechów. więcej

Nawet milion zł kary za niezgodną z przepisami reklamę suplementu diety

Proponowane przez Ministerstwo Zdrowia zmiany w projekcie nowelizacji ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia dotyczą m.in. reklam suplementów diety. Nie będą mogli w nich występować prawdziwi i fikcyjni przedstawiciele zawodów medycznych, zakazane będzie także wykorzystywanie przedmiotów kojarzonych z zawodem lekarza. Za reklamę suplementu niezgodną z przepisami firma zapłaci karę od 10 tys. do miliona złotych - informuje Prawo.pl. więcej

Aneta Tylicka jako prezeska Fuksiarza pierwszą kobietą na czele firmy bukmacherskiej w Polsce

Prezeską firmy bukmacherskiej Fuksiarz została Aneta Tylicka. Na stanowisku zastąpiła dotychczasowego szefa Marcina Szpalerskiego, który teraz będzie członkiem rady nadzorczej. więcej

Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4

Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Przegląd Sportowy" już dwa razy w tygodniu. "Zwycięży formuła dużego tygodnika"

W poniedziałek ukazał się pierwszy numer „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) już nie jako dziennika, a pisma wychodzącego dwa razy w tygodniu (w poniedziałki i piątki). - Wcześniej czy później, i tego bym sobie życzył, zwycięży formuła dużego sportowego tygodnika - przewiduje Mirosław Żukowski z „Rzeczpospolitej”. więcej

,,Sport" bez mutacji w Krakowie, ale z szerszą siecią sprzedaży

Dziennik „Sport” (Gremi Media) od stycznia zwiększył nadziały w województwie małopolskim, także kolporterzy zadeklarowali rozszerzenie sieci sprzedaży. W gazecie nie ma mutowanych stron ani wkładek dla Krakowa. więcej

Marcin Stus przeszedł z ,,Przeglądu Sportowego" do Kanału Sportowego

Marcin Stus po dziewięciu latach pracy rozstał się z „Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska). Z nowym rokiem przeszedł do Kanału Sportowego. więcej

Lokalni wydawcy wspierają skargę do UOKiK na media wydawane przez bydgoski ratusz. Sprawą zajęła się HFPC

Wydawanie własnych mediów przez samorządy to praktyka dewastująca rynek mediów lokalnych - uważają członkowie rady wydawców Stowarzyszenia Mediów Lokalnych, którzy opublikowali w poniedziałek memorandum w tej sprawie. Inspiracją oświadczenia była skarga bydgoskiego wydawcy do UOKiK na darmowe media, wydawane przez tamtejszy ratusz. Sprawa trafiła też do Helsińskiej Fundacji Praw Człowieka. więcej

Książę Harry: relacje z tabloidami jak chodzenie do łóżka z diabłem

Brytyjski książę Harry w wyemitowanym w niedzielę wieczorem wywiadzie zarzucił niektórym członkom rodziny królewskiej, że ich relacje z prasą tabloidową są jak "pójście do łóżka z diabłem". Przyznał też, że jego żona Meghan od początku nie dogadywała się z jego bratem Williamem i jego żoną Kate. więcej

Zmarł reporter ,,Gazety Pomorskiej" i Wloclawek.naszemiasto.pl

Zmarł Paweł Czarniak, reporter „Gazety Pomorskiej” i serwisu Wloclawek.naszemiasto.pl (Polska Press). 25 lutego skończyłby 29 lat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
65 proc. e-widzów płaci za VOD. Mocny debiut Disney+, liderem Netflix. ,,Ustabilizowanie się niszy torrentowej"

Za dostęp do treści VOD aktualnie płaci 65 proc. widzów internetowych. Większość z nich preferuje miesięczny abonament - pokazują wyniki VideoTrack VII, cyklicznego badania agencji Wavemaker. Zdecydowanie najpopularniejszym serwisem jest Netflix, udany debiut zanotował Disney+. więcej

Musk zapowiada zmiany w interfejsie Twittera. Za miesiąc wpisy do 4 tys. znaków

Elon Musk poinformował, że w najbliższym czasie na Twitterze pojawi się opcja łatwego przechodzenia między wpisami polecanymi a tymi z obserwowanych profili. Natomiast możliwość zamieszczania długich tweetów zostanie wprowadzona na początku lutego. więcej

Łukasz Wojtyca prezesem Ekipa Holding, Krzysztof Misiałkiewicz zrezygnował

Nowym prezesem spółki Ekipa Holding, zarządzającej działalnością grupy influencerów na czele z Karolem „Frizem” Wiśniewskim, został Łukasz Wojtyca, znany w social media jako Wujek Łuki. Zastąpił Krzysztofa Misiałkiewicza, który złożył rezygnację. więcej

Legimi podnosi ceny abonamentów

Platforma subskrypcyjna audiobooków i ebooków Legimi wprowadził nowe ceny abonamentów. Nowi użytkownicy za najtańszy pakiet bez limitu, dający dostęp do ebooków z umową na 12 mies. zapłacą 39,99 zł za miesiąc, a za umożliwiający korzystanie również z audiobooków i synchrobooków - 49,99 zł.  To pierwsza podwyżka abonamentów od ponad 5 lat. więcej

Aldona Marciniak w Viaplay, będzie relacjonować Formułę 1

Dziennikarka „Przeglądu Sportowego” i Onetu Aldona Marciniak zaczyna współpracę z platformą Viaplay, będzie pojawiała się w transmisjach z wyścigów Formuły 1. Poprzednio współpracowała w takim zakresie z Eleven Sports. więcej

Docplanner z pierwszą akwizycją w Polsce - przejmuje MyDr

Docplanner, operator platformy internetowej do umawiania wizyt lekarskich (w Polsce działa pod marką ZnanyLekarz), przejmuje firmę MyDr oferującą rozwiązania technologiczne dla sektora medycznego, m.in. oprogramowanie MyDr EDM i Dr100. więcej

Rosyjski współpracownik Sputnika z zakazem wjazdu do Polski

W poniedziałek na wniosek szefa ABW, na listę cudzoziemców niepożądanych na terytorium RP został wpisany Wiktor Bezeka – dziennikarz i publicysta, którego publicystyczna aktywność (jak oceniają polskie służby) jest elementem walki informacyjnej, którą Kreml prowadzi przeciwko Polsce i UE.   więcej

Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4

Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Niemal co dziesiąty student zgłasza, że doświadczył molestowania seksualnego lub je widział

Niecałe 9 proc. studentów, którzy byli świadkami lub doświadczyło molestowania seksualnego na uczelni zgłosiło to zdarzenie do władz lub organów szkoły wyższej - wynika z ankiety przeprowadzonej na trzech wiodących polskich uczelniach. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Krzysztof Janiak zakończył pracę w IKEA

Krzysztof Janiak, koordynator ds. komunikacji w IKEA Retail Polska, nie pracuje od stycznia w firmie. więcej

Akcja z wykupieniem praw do "Last Christmas" to fake news szwedzkich PR-owców. Nabrały się też redakcje w Polsce

Szwedzka rodzina zbierała pieniądze na wykupienie praw do chętnie granego w radiach w okresie świątecznym "Last Christmas", by móc wycofać utwór z mediów. Okazało się, że to żartobliwy fake news pary PR-owców, na który nabrało się kilkanaście redakcji, również z Polski. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Musk zapowiada zmiany w interfejsie Twittera. Za miesiąc wpisy do 4 tys. znaków
T-Mobile Polska królem przenoszenia numerów w 2022 roku. Plus stracił ich ponad 100 tysięcy
Z Vivid Games odchodzi prezes Jarosław Wojczakowski
Sztuczna inteligencja pozwala określić prawdziwy wiek mózgu
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj