|
|
|
|
|
|
|
NSA uwzględnił skargę kasacyjną b. szefa KRRiT w sprawie koncesji dla TVN24
Naczelny Sąd Administracyjny przychylił się do skargi kasacyjnej, wniesionej przez byłego szefa KRRiT, Witolda Kołodziejskiego, od wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Wyrok ten stwierdzał bezczynność Krajowej Rady przy przedłużaniu koncesji dla TVN24. - Orzeczenie przyjmuję z satysfakcją - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Kołodziejski.
więcej
|
TVN rezygnuje z ,,Mask Singer 2", wiosną ,,Azja Express 3"
Telewizja TVN wiosną tego roku nie pokaże drugiego sezonu muzycznego widowiska „Mask Singer”. Od 4 marca w sobotnim prime-time widzowie stacji zobaczą trzecią odsłonę reality show „Azja Express” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bez dwóch kanałów TVP z satelity. ,,To nie jest praktyką rynkową"
Choć TVP Kobieta i TVP Nauka działają od dawna, to oba kanały nie są dostępne drogą satelitarną. - TVP jest gotowa udzielić licencji dla Cyfrowego Polsatu i Canal+ na satelitarną reemisję programów TVP Kobieta i TVP Nauka - zapewnia Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP. Rzecznik prasowy Canal+ sugeruje, że nadawca publiczny powinien zapłacić za pojemność satelitarną.
więcej
|
,,Fakty" najchętniej oglądane w 2022 roku
Liderem oglądalności wśród programów informacyjnych w 2022 roku były „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Niemal wszystkie dzienniki zanotowały spadki względem analogicznego okresu rok wcześniej, zyskała tylko „Panorama” nadawana w TVP2 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Emisja satelitarna niepotrzebna kanałowi TV? ,,Nasze oczekiwania nie zostały spełnione"
Na początku roku Music Box Polska i TBN Polska zniknęły z satelity. - Oczywiście, kiedy wchodziliśmy na satelitę jesienią 2021, liczyliśmy na rozszerzenie naszej widowni dzięki szerszej dostępności satelity, ale niestety nasze oczekiwania nie zostały spełnione, w tym przez miejsce kanału na liście w Canal+ - mówi Wirtualnemedia.pl Antoni Kudrewicz, szef marketingu Music Box Polska.
więcej
|
International Press Institute wzywa KRRiT do umorzenia śledztwa ws. ,,Siły kłamstwa"
International Press Institute wydał oświadczenie, w którym wzywa Krajową Radę Radiofonii i Telewizji do umorzenia śledztwa ws. reportażu „Siła kłamstwa” Piotra Świerczka. Organizacja zaznacza, że kroki KRRiT mogą doprowadzić do cofnięcia koncesji TVN.
więcej
|
Policja odwiedza piratów IPTV w domach
Od początku stycznia funkcjonariusze brytyjskiej organizacji chroniącej praw autorskich FACT oraz funkcjonariusze policji odwiedzają gospodarstwa domowe w całej Wielkiej Brytanii, ostrzegając przed korzystaniem z pirackich usług IPTV.
więcej
|
150 mln telewizorów i przystawek z Android TV/Google TV
Podczas targów CES, które zakończyły się ostatnio w Las Vegas, koncern Google podał aktualną liczbę urządzeń z systemami operacyjnymi Android TV i Google TV. Takich telewizorów i przystawek jest na świecie 150 mln. W ciągu roku ich liczba wzrosła o 40 mln.
więcej
|
Szef Disneya każe pracownikom wracać do biur
Dyrektor generalny Disneya, Bob Iger zwrócił się do osób w firmie, które pracują zdalnie z domów, by od początku marca wróciły do pracy w biurze. Na cztery dni w tygodniu.
więcej
|
SkyShowtime kupuje seriale HBO Max, na liście polska "Warszawianka"
Serwis streamingowy SkyShowtime ogłosił nabycie wyłącznych praw do 21 lokalnych seriali Warner Bros. Discovery, wśród których znajdują się produkcje lokalne platformy HBO Max. Wśród nich jest niepokazana jeszcze polska "Warszawianka" z Borysem Szycem w roli głównej.
więcej
|
"Dzień dobry TVN" z nowym cyklem wydań wyjazdowych
„Widzimy się!” to nowa akcja programu "Dzień dobry TVN", w ramach której pary prowadzących będą odwiedzać małe miejscowości w całej Polsce. W środę 11 stycznia Małgorzata Ohme i Filip Chajzer spotkają się z mieszkańcami Kościerzyny.
więcej
|
Natalia Janoszek pierwszą uczestniczką ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
Aktorka Natalia Janoszek weźmie udział w 18. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, która trafi na antenę Polsatu wiosną br. Poza nią w show będzie jeszcze siedmiu uczestników, w tym osoba niemedialna.
więcej
|
,,Avatar: Istota wody" zarobił już 1,7 miliarda dolarów na całym świecie. 7. najpopularniejszy film wszechczasów
Film Jamesa Camerona „Avatar: Istota wody” bije kolejne rekordy frekwencji i zbliża się do 2 miliardów dolarów zysku, które James Cameron uznawał za minimum, żeby obraz mógł odnieść sukces.
więcej
|
Agnieszka Pelc-Sławińska: z HBO do SkyShowtime
Agnieszka Pelc-Sławińska objęła stanowisko regional PR & communications manager platformy streamingowej SkyShowtime.
więcej
|
Finałowy sezon ,,Fear the Walking Dead" od 15 maja w AMC (zdjęcia)
W poniedziałek, 15 maja AMC rozpocznie emisję pierwszej części ósmego - ostatniego - sezonu serialu „Fear the Walking Dead”. Druga część ma trafić na antenę stacji pod koniec tego roku.
więcej
|
Fremantle z nową strukturą kierownictwa. Jaime Ondarza CEO na Europę Południową, a Georgette Schlick - szefem w Europie Północnej
Producent Fremantle rozszerza strukturę kierownictwa, w ramach której na nowopowstałe stanowiska CEO na Europę Południową i Północną powołani zostali Jaime Ondarza i Georgette Schlick. Będą raportować do Andrea Scrosati, COO Fremantle Group i CEO spółki w Europie kontynentalnej.
więcej
|
Michał Kempa chce odejść z ,,Mam talent!". ,,Nie pasowałem tam do końca"
Standuper Michał Kempa stwierdził, że nie chce już być współprowadzącym talent-show TVN „Mam talent!”. - Nie pasowałem do końca, nie byłem tam taki, jaki powinien być taki prowadzący - przyznał.
więcej
|
Superprodukcja kostiumowa "Maria Antonina" od 20 stycznia w Canal+ online
Od 20 stycznia w serwisie streamingowym Canal+ online i na antenie Canal+ Premium będzie można oglądać zrealizowany z rozmachem ośmioodcinkowy serial "Maria Antonina". Pokaże on tytułową królową jako bohaterkę przekraczającą swoje czasy, ikonę mody, pierwszą influencerkę Francji. W główną rolę wcieliła się Emilia Schüle. W obsadzie znalazł się też polski aktor Philippe Tłokiński.
więcej
|
Niezależna rosyjska telewizja Dożd otrzymała zezwolenie na nadawanie w Holandii
Niezależna rosyjska telewizja Dożd otrzymała zezwolenie na nadawanie w Holandii - podała we wtorek agencja UNIAN, powołując się na decyzję holenderskiego regulatora mediów. Na początku grudnia 2022 r. Dożd stracił licencję na nadawanie na Łotwie.
więcej
|
Wywiad z księciem Harrym w "60 Minutes" pokażą TVN i TVN24
We wtorek stacja TVN24 i serwis TVN24 GO pokażą godzinny wywiad z brytyjskim księciem Harrym w programie "60 Minutes" amerykańskiej stacji CBS. Kilka dni później rozmowę wyemituje też telewizja TVN.
więcej
|
Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4 Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartłomiej Kędzierski partnerem zarządzającym Weber Shandwick Poland
Do zespołu Weber Shandwick dołączył nowy partner zarządzający Bartłomiej Kędzierski. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej, rozwój i utrzymanie bieżących relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie kluczowych projektów. Zastąpił Agnieszkę Dziedzic, która odeszła z agencji.
więcej
|
Agencja Finecast rusza w Polsce, na czele Maciej Olenderczyk
Finecast, agencja wyspecjalizowana w addressable TV, należąca do GroupM/WPP oficjalnie rozpoczyna działalność w Polsce. Szefem nowej marki GroupM został Maciej Olenderczyk.
więcej
|
Zenit przejmuje od Media Direction OMD obsługę mediową PepsiCo w Polsce
Agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe) wygrała przetarg firmy PepsiCo na kompleksową obsługę mediową dla całego portfolio jej marek (m.in. Pepsi, Mirinda, 7Up, Lipton Ice Tea). Obsługą zajmie się specjalna struktura pod nazwą Zenith Plus.
więcej
|
Beata Kucejko-Pełka awansowała w strukturach Grupy LEGO
Beata Kucejko-Pełka, dotychczasowa dyrektorka marketingu LEGO na Polskę, Ukrainę i kraje bałtyckie awansowała na stanowisko brand marketing directora na region REEMEA, obejmujący kraje Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy Środkowej i Wschodniej.
więcej
|
Agencja iProspect wygrała przetarg Zalando
iProspect, agencja należąca do dentsu, została wybrana globalną agencją mediową platformy modowej Zalando.
więcej
|
Marka Müllermilch wybrała Albedo Marketing
Albedo Marketing rozpoczyna współpracę z marką Müllermilch, w ramach której przeprowadzi działania aktywacyjne na 4 rynkach europejskich.
więcej
|
ING Bank Śląski promuje się wykorzystując sztuczną inteligencję
ING Bank Śląski chce zachęcić Polaków do rozmawiania o przyszłości finansowej i życiu na emeryturze. Wykorzystuje do tego algorytmy kreowania obrazów przez Sztuczną Inteligencję (AI). Spoty emitowane w ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING” też powstały z użyciem AI.
więcej
|
Osoby z niepełnosprawnością bohaterami kampanii Sexedpl
Fundacja Sexedpl wystartowała z kampanią społeczną "Wszyscy jesteśmy seksualni", która ma informować, edukować i zachęcać osoby z niepełnosprawnością do korzystania ze wsparcia w zakresie swojej seksualności. Mówi w niej o tym, że seksualność jest częścią nas wszystkich - niezależnie od stopnia sprawności.
więcej
|
Polpharma w kampanii reklamuje Help4Skin
Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową Help4Skin - produktu przyspieszającego gojenie ran. Działania przygotowała i realizuje agencja OpusB.
więcej
|
Adam Jankowski: z IKEA do Leroy Merlin
Adam Jankowski został commercial directorem w sieci sklepów budowlanych Leroy Merlin.
więcej
|
Urvis Bike klientem K2 Precise
Do grona klientów K2 Precise (Grupa K2) dołączyła polska marka rowerów cargo Urvis Bike. Agencja odpowiada za wdrożenie usług marketing automation dla polskiej marki rowerów cargo Urvis Bike.
więcej
|
Buzzgrow po wygranym przetargu reklamuje pasty Wawrzyniec
Buzzgrow, agencja digitalowa z Grupy PZL, rozpoczyna współpracę z firmą Bunge, zajmującą się przetwórstwem nasion oleistych. W rozpoczętej kampanii promuje pasty Wawrzyniec.
więcej
|
Publicis Groupe przejąła bułgarską agencję performance marketing Advertise BG
Publicis Groupe ogłosiła przejęcie Advertise BG, jednej z wiodących agencji performance marketingu w Bułgarii. Akwizycja ta ma wzmocnić kompetencje Publicis Groupe Bułgaria w zakresie transformacji cyfrowej, zwiększając moc jej dotychczasowej oferty w obszarze strategii cyfrowej, danych, mediów społecznościowych i tworzenia treści digitalowych.
więcej
|
Carrefour ruszył z kampanią "Akcja Anty-Inflacja"
Sieć handlowa Carrefour rozpoczęła „Akcję Anty-Inflacja”, w której promuje specjalne oferty, które w czasie wysokiej inflacji mają być wsparciem dla jego klientów. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
więcej
|
Streetcom wygrał kolejny przetarg marki Finuu
Agencja Streetcom wygrała kolejny przetarg marki Finuu i odpowiada za przygotowanie nowej idei kreatywnej komunikacji dla tego brandu oraz przygotowanie w oparciu o nią materiałów do komunikacji on-line oraz projektów do kampanii OOH i DOOH.
więcej
|
Katarzyna Halwa chief financial officer Siemens Polska
Katarzyna Halwa, dotychczasowa chief financial officer w Siemens Mobility w Polsce, objęła także funkcję CFO Siemens Polska. Od tego momentu pełni obie funkcje.
więcej
|
Magda Gessler i Cezary Żak promują pompy ciepła Duneko
Restauratorka Magda Gessler i aktor Cezary Żak zostali ambasadorami reklamowymi pomp ciepła firmy Duneko.
więcej
|
Marta Tucholska dołącza do agencji Mido jako digital strategist
Agencja mediowa Mido wzmacnia zespół odpowiedzialny za działania w digitalu. Marta Tucholska obejmie stanowisko digital strategist.
więcej
|
Mikołaj Szczęsny reprezentowany przez bluebird artists
Impresariat bluebird artists rozpoczyna rok 2023 od nawiązania współpracy z reżyserem Mikołajem Szczęsnym.
więcej
|
,,Inwestuj świadomie!" - rozczarowanie przed ślubem w kampanii informacyjnej UKNF
Ruszyła kampania informacyjna o inwestowaniu na rynkach finansowych - poinformował w poniedziałek Urząd Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Jej cel to podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat rynku finansowego i zwiększenie świadomości ryzyka wiążącego się z inwestowaniem.
więcej
|
Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4 Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tygodnik ,,Polityka" drożeje o 2 zł
Cena egzemplarzowa tygodnika „Polityka” wzrosła z 9,90 do 11,90 zł. Poprzednio podwyższono ją w sierpniu ub.r.
więcej
|
Gazeta Wyborcza opublikowała tekst złożony z cytatów z francuskich mediów bez wskazania źródeł. Są przeprosiny ,,za błąd"
We wtorek na portalu Wyborcza.pl ukazał się tekst o nieciekawie rysującej się przyszłości francuskich piekarń, przygotowany przez paryską korespondentkę „Gazety Wyborczej”. Dziennikarze szybko zauważyli, że materiał składa się w dużej mierze z przepisanych fragmentów i cytatów z rozmówców, które pojawiały się we francuskich mediach (bez podania źródeł). Po krytyce artykuł zniknął na kilka godzin ze strony. Powrócił zmieniony po południu, a redakcja przeprosiła za jego pierwotną wersję.
więcej
|
Pamiętniki księcia Harry'ego "Spare" pełne wybuchowych rewelacji
We wtorek oficjalnie ukazują się budzące ogromne emocje pamiętniki brytyjskiego księcia Harry'ego zatytułowane "Spare", czyli "zapasowy". Ich zawartość jednak jest już w dużej mierze znana, ponieważ w miniony czwartek niektóre księgarnie w Hiszpanii omyłkowo zaczęły ich sprzedaż.
więcej
|
Michał Tokarczyk odchodzi z ,,Gazety Wyborczej"
Po niemal siedmiu latach pracy w redakcji, z „Gazetą Wyborczą” żegna się jej trójmiejski reporter, Michał Tokarczyk.
więcej
|
|
|
,,Sexify" po raz kolejny robi to dobrze. Recenzja drugiego sezonu polskiego serialu Netfliksa
Gdy w 2021 roku Netflix udostępnił pierwszy sezon „Sexify”, spotkał się z dużym entuzjazmem. Było zabawnie, dziewczyńsko i szczerze. Dzięki temu serial spodobał się na całym świecie - oglądali go subskrybenci Netfliksa w Indiach, Libanie, Jordanii i równie chętnie w krajach europejskich. Czy historia powtórzy się i tym razem?
więcej
|
Meta ogranicza reklamy do nastolatków na Instagramie i Facebooku
Meta Platforms ogranicza kierowanie reklam do nastolatków na Instagramie i Facebooku. Firma wprowadza szereg zmian w kierowaniu reklam, kierując się wyzwaniami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
więcej
|
Amazon wprowadza Prime do innych e-sklepów
Amazon do końca stycznia udostępni swoją usługę Kupuj z Prime właścicielom innych platform e-commerce w USA. Koncern chce w ten sposób skuteczniej konkurować z Shopify.
więcej
|
Microsoft rozważa zainwestowanie 10 mld dolarów w ChatGPT
Microsoft jest w trakcie rozmów dotyczących zainwestowanie 10 mld dolarów w firmę OpenAI oferującą m.in. generator tekstu ChatGPT. Jest współwłaścicielem tej spółki od trzech lat.
więcej
|
WhatsApp, TikTok i Netflix w TOP20 polskiego internetu (Mediapanel z grudnia)
W głównym rankingu z wynikami badania Mediapanel zaczęto uwzględniać wydawców działających przede wszystkim jako aplikacje mobilne i na smart tv, w efekcie w pierwszej dwudziestce pojawiły się WhatsApp, TikTok i Netflix. Na TikToku polski użytkownik spędza średnio 19 godzin, a na platformach Google’a i Meta Platforms - po 25 godzin.
więcej
|
SkyShowtime kupuje seriale HBO Max, na liście polska "Warszawianka"
Serwis streamingowy SkyShowtime ogłosił nabycie wyłącznych praw do 21 lokalnych seriali Warner Bros. Discovery, wśród których znajdują się produkcje lokalne platformy HBO Max. Wśród nich jest niepokazana jeszcze polska "Warszawianka" z Borysem Szycem w roli głównej.
więcej
|
Netflix otworzy w Polsce swoje centrum inżynieryjne. ,,Dostęp do świetnych specjalistów"
Kilka miesięcy po otwarciu swojego regionalnego biura w Polsce, Netflix ogłasza, że w Warszawie powstanie także centrum inżynieryjne platformy. Pracujący w nim specjaliści będą mieć bezpośredni wpływ na to, w jaki sposób Netflix kreuje i produkuje swoje hity. Na początek pracę w warszawskim centrum znajdzie kilkudziesięciu inżynierów. Rekrutacja już się zaczęła.
więcej
|
InPost ma 28 tys. Paczkomatów, w Polsce dostarczył 20 proc. więcej paczek
Na koniec ub.r. InPost miał 27 939 Paczkomatów, z czego 19 306 w Polsce. W ub.r. firma dostarczyła w naszym kraju 508,4 mln paczek, o 20 proc. więcej niż w 2021 roku.
więcej
|
Indeks prędkości dostawców internetowych Netfliksa w grudniu 2022
Indeks prędkości dostawców internetowych Netfliksa to wskaźnik jakości odtwarzania materiałów z serwisu w czasie największej oglądalności zapewnianych przez danego dostawcę usług internetowych.
więcej
|
Nie warto ryzykować. Uniknij kary za brak OC i zyskaj pakiet korzyści w LINK4 Każdy samochód zarejestrowany w Polsce musi posiadać ważne OC. Dla większości kierowców to sprawa oczywista, ale nie wszyscy zdają sobie sprawę, jakie dokładnie konsekwencje grożą za brak takiego ubezpieczenia. Tymczasem nawet jeden dzień jazdy bez aktualnej polisy, naraża nas na dotkliwie kary, a w przypadku szkody – na obciążenia, które mogą nas finansowo zrujnować. Nie warto zatem ryzykować! Warto natomiast postarać się o pakiet OC w LINK4, który daje wiele dodatkowych korzyści. materiał partnerskiwięcej |
|
|