|
|
|
|
|
|
|
,,Wiadomości" bez ,,für Deutschland" i pięści Tuska. ,,To tylko jedna z zagrywek propagandowych"
W ostatnich tygodniach w „Wiadomościach” i innych programach informacyjnych Telewizji Polskiej prawie nie pojawiają się obecne wcześniej regularnie ujęcia z Donaldem Tuskiem mówiącym po niemiecku i jego zaciśnięta pięścią. - „Für Deutschland” to tylko jedna z zagrywek propagandowych, które były i będą stosowane - komentuje Jacek Nizinkiewicz z „Rzeczpospolitej”.
więcej
|
Zoom TV wiosną bez nowej edycji programu ,,Magia nagości. Polska"
W wiosennej ramówce naziemnego kanału Zoom TV nie znajdzie się czwarta edycja programu „Magia nagości. Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Stacja chce jednak kontynuować format w przyszłości.
więcej
|
Zaskakujący raport: Polskie sieci kablowe i platformy cyfrowe tuż za brytyjskimi
Rynek płatnej telewizji odpowiada 0,25 proc. polskiego PKB. To plasuje nasz kraj tuż za Wielką Brytanią, przed Niemcami, Francją i Włochami. Z raportu firmy doradczej Arthur D. Little na zlecenie Piksel wynika, że do 2027 roku wartość tego sektora wzrośnie o 3 proc. Mimo spadków na świecie o 1 proc. większa będzie też liczba subskrypcji.
więcej
|
"Pani Gadżet" znika z anteny TVN Style po 24 sezonach
Kanał TVN Style nie planuje realizacji kolejnej edycji programu „Pani Gadżet”, który emitowany był w stacji przez 24 sezony - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z anteny kanału nie znika jednak Anna Nowak-Ibisz, która ma poprowadzić nowy program.
więcej
|
Nowy serial ,,Jagiellonowie" ma o 370 tys. widzów więcej niż ,,Korona królów"
Nowy serial Jedynki „Korona królów. Jagiellonowie” po pierwszych trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,36 mln widzów. Jest to o 370 tys. osób więcej niż gromadził czwarty sezon „Korony królów” pokazywany jesienią 2020 roku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe oprogramowanie dekoderów Canal+, czyli ułatwienia i zmiana dotycząca przycisku OK
W nocy z czwartku na piątek nowe oprogramowanie otrzymały dekodery 4K Ultra Box+ produkcji Technicolor oraz część urządzeń od ADB. Platforma cyfrowa Canal+ informuje, że tworzenie własnych list kanałów i nagrywanie jest łatwiejsze. Abonenci narzekają na zmianę dotyczącą przycisku OK na pilotach.
więcej
|
Nowy teleturniej ,,Kto to wie?" od 27 lutego w TVN. Prowadzącą Dorota Wellman
W poniedziałek, 27 lutego w TVN odbędzie się premiera nowego codziennego teleturnieju „Kto to wie?”, który będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 16.20 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl poprowadzi Dorota Wellman.
więcej
|
Nowy scripted-docu ,,Sekrety życia" od 27 lutego w TVN, mniej ,,Ukrytej prawdy"
Wiosną 2023 roku TVN wyemituje nowy codzienny paradokument „Sekrety życia”. Będzie można oglądać od poniedziałku do czwartku o godz. 16.55, począwszy od 27 lutego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Inea z ponad 300 tys. klientów, wpływy 4 proc. w górę
Na koniec ub.r. wielkopolska sieć kablowa Inea miała 309 tys. klientów indywidualnych. Przychody operatorów zwiększyły się o 4 proc.
więcej
|
Od 14 lutego 2024 roku wszystkie kanały naziemne w jakości HD
Hiszpański rząd przedłużył o ponad rok termin, w którym wszystkie kanały naziemnej telewizji cyfrowej muszą nadawać w wysokiej rozdzielczości (HD). Musi to nastąpić najpóźniej do 14 lutego 2024 roku. Wcześniej zakończenie emisji w standardowej rozdzielczości (SD) planowano na sam początek 2023 roku.
więcej
|
TVP1 umacnia się na pozycji lidera. ,,M jak miłość", ,,Teleexpress" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię telewizyjną w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Teleexpress” oraz „Fakty”. Na pozycji lidera oglądalności wśród stacji umocniła się TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Transmisje sportowe DAZN w Prime Video
Amazon i DAZN zawarły globalne porozumienie, na mocy którego sportowy serwis streamingowy DAZN D2C będzie dostępny jako nowy kanał w usłudze Prime Video za dodatkową miesięczną opłatą.
więcej
|
Dlaczego Twój sklep e-commerce nie sprzedaje? Kluczowe powody i sposoby, by to zmienić Każdego miesiąca w Polsce rejestrowanych jest około 865 sklepów e-commerce. Miesięczna liczba zamykanych sklepów to aż 525. Niestety, wiele firm nie jest w stanie utrzymać się na rynku. Rosnące koszty, brak sprzedaży, zadłużenia i inne problemy sprawiają, że biznes upada już na starcie. Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by sklep e-commerce był w dobrej kondycji? materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mariusz Kukwa na czele Amplifi. Odchodzi Arkadiusz Kawecki
Mariusz Kukwa objął stanowisko head of Aplifi, należącej do dentsu Polska. Z agencji odchodzi Arkadiusz Kawecki.
więcej
|
Marka Green Cell wybrała Hand Made
Agencja Hand Made odpowiada za kampanię wprowadzającą nowy produkt marki technologicznej Green Cell na rynek.
więcej
|
Wyzwania 2023 roku według Katarzyny Wilczewskiej z Pepco
Swoimi spostrzeżeniami na temat najważniejszych wydarzeń i trendów minionego roku oraz wyzwań, jakie stoją przed branżą w 2023 roku dzieli się z Wirtualnemedia.pl Katarzyna Wilczewska, managerka ds. komunikacji korporacyjnej w Pepco.
więcej
|
Sieć Go Sport sprzedana. Trafi w ręce Brytyjczyków
Sfinalizowana została transakcja sprzedaży całego majątku działającej w Polsce sieci sklepów Go Sport, która ogłosiła upadłość po tym jak w kwietniu ub.r. została objęta sankcjami przez polski rząd. Nabywcą jest Sportsdirect.com Poland. Spółka ta należy do notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych Frasers Group, posiadającej sklepy w ponad 20 krajach, w tym w Polsce.
więcej
|
Upadła znana sieć dyskontów
Sąd Rejonowy w Warszawie ogłosił w czwartek upadłość spółki będącej właścicielem sieci sklepów dyskontowych TXM.
więcej
|
W tym roku sieć Stokrotka otworzy 1000. sklep w Polsce
Należąca do litewskiej Maxima Grupe sieć supermarketów Stokrotka w tym roku zamierza otworzyć w Polsce około 100 sklepów. Oznacza to, że jeszcze w 2023 r. ruszy placówka numer 1000.
więcej
|
Michał Żołyński: z Polska Press Grupa do GroupM
Michał Żołyński po ponad 4 latach pracy odszedł z Polska Press Grupa. Dołączył do zespołu GroupM (należą do niej agencje mediowe Mindshare, MediaCom, Wavemaker).
więcej
|
P&G będzie dalej inwestować w marki mimo pierwszego od 5 lat spadku sprzedaży
Koncern Procter&Gamble (marki m.in. Ariel, Vizir) nie zamierza zmniejszać inwestycji w marketing mimo odnotowanego w ostatnim kwartale spadku sprzedaży - pierwszego od pięciu lat. Firma w ostatnim okresie zwiększyła wydatki reklamowe o 140 mln dolarów starając się zwiększyć penetrację gospodarstw domowych dla swoich marek.
więcej
|
Josh Krichefski dyrektorem generalnym GroupM na region EMEA i Wielką Brytanię
Josh Krichefski został powołany na nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego GroupM (WPP) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) i Wielką Brytanię.
więcej
|
More Bananas obsługuje Rytme
Krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z Rytme - aplikacją wspierającą w procesie zmiany stylu życia i leczenia.
więcej
|
Artysta zarzuca agencji Open Gate i InPostowi skopiowanie jego projektu w reklamie. Firma przeprasza i usuwa post
Twórca treści internetowych Wiktor Stribog oskarżył agencję Open Gate i markę InPost o wykorzystanie swojej twórczości do przygotowania reklamy bez jego zgody. Post ze sporną grafiką został już usunięty.
więcej
|
Ukraińska Koalicja Reklamowa uruchamia nowy przegląd ,,CrUAtivity"
Ukraińska Koalicja Reklamowa uruchamia nowy przegląd „CrUAtivity". Chce za jego pośrednictwem pokazać rzeczywiste projekty przypadki ukraińskich twórców reklamowych działających w obliczu trwającej wciąż wojny.
więcej
|
Wyjeżdżasz na ferie? Nie zapomnij o ubezpieczeniu swojej podróży Ferie to doskonała okazja do rodzinnych wyjazdów. Z pewnością większość z nas będzie szukała odpoczynku w górskich kurortach, ale są też tacy, którzy zamiast śniegu wolą gorący piasek i szum fal na plaży. Niezależnie od kierunku zimowej eskapady, warto zabrać ze sobą dobrą polisę. Sprawdź, jaką ochronę zapewni Ci ubezpieczenie turystyczne - LINK4 Podróże. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wyniki portalu i.pl rosną z miesiąca na miesiąc
Uruchomiony we wrześniu portal horyzontalny i.pl z miesiąc na miesiąca notuje coraz lepsze wyniki oglądalności. Zdaniem ekspertów nie może jednak pochwalić się ani cytowanymi newsami, ani dużą liczbą użytkowników. - Poza newsem o odejściu prezesa TVP nic szczególnego nie zapamiętałem, nic nie przebiło się do świadomości - mówi Paweł Nowacki.
więcej
|
Roszady w dziale reklamy segmentu pism luksusowych Bauera. Odchodzi Elżbieta Hołubka
Małgorzata Pędzich objęła stanowisko kierowniczki reklamy segmentu pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer. Zastąpiła Elżbietę Hołubkę, która odeszła z firmy. Dyrektorką działu oferty specjalnej została natomiast Edyta Korzekwa-Machocka.
więcej
|
Akcje warte 1,66 mln zł dla menadżerów Gremi Media
Zarząd Gremi Media, wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”, zdecydował, że firma wyemituje akcje warte obecnie 1,66 mln zł, które jej kluczowi menedżerowie będą mogli objąć za kilka proc. ceny rynkowej. To część obowiązującego w wydawnictwie od połowy 2020 roku programu motywacyjnego.
więcej
|
IWP z zastrzeżeniami do Europejskiego Aktu Wolności Mediów
Izba Wydawców Prasy ocenia, że wdrożenie części przepisów Europejskiego Aktu Wolności Mediów (EMFA) „uderzy w wolność prasy, w swobodę prowadzenia działalności wydawniczej i w wolność redakcyjną”. „Na każdym poziomie, także europejskim, potrzebujemy wiele więcej wolności, niż regulacji dotyczących wolności” - podkreślono w oświadczeniu.
więcej
|
Marian Kowalski i Marek Jakubiak z programem na portalu ,,Gazety Polskiej"
Marek Jakubiak i Marian Kowalski są gospodarzami nowego programu publicystycznego pt. „Reasumując. Jakubiak Kowalski”. Dostępny będzie w każde czwartkowe popołudnie m.in. na platformie Vod.gazetapolska.pl.
więcej
|
Monika Olejnik oburzona tekstem ,,Super Expressu" o jej pierwszym mężu. ,,Przypomina mi o bólu spowodowanym przemocą"
Dziennikarka TVN24 Monika Olejnik skrytykowała artykuł „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) opisujący jej pierwszego męża. - Pewne medium epatuje moją historią sprzed lat. Przypomina mi o moim pierwszym mężu, przypominając mi o bólu spowodowanym przemocą! Sami sobie ułożyli historie manipulując - podkreśliła. Nie zapowiedziała natomiast działań prawnych wobec dziennika.
więcej
|
Swiatłana Cichanouska: sprawa Andrzeja Poczobuta to środek nacisku reżimu Łukaszenki na Polskę
Sprawa Andrzeja Poczobuta, którego proces rozpoczął się w poniedziałek w Mińsku, stała się jednym z głównych środków nacisku reżimu Alaksandra Łukaszenki na Polskę - powiedziała PAP Swiatłana Cichanouska, przebywająca na dorocznym Światowym Forum Ekonomicznym w szwajcarskim Davos.
więcej
|
|
|
Kanał Sportowy: 25 mln zł wpływów i 7 mln zł zysku, z Canal+ tylko marketingowo
W ub.r. Kanał Sportowy przy ok. 25 mln zł przychodów sprzedażowych osiągnął ok. 7-7,5 mln zł zysku operacyjnego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pojawiły się pogłoski o możliwości zainwestowania w firmę przez Canal+, co według menedżerów z branży marketingowej mogłoby być ciekawym aliansem. - Jest jeszcze dużo ciekawych projektów, które możemy zrobić sami i na które mamy zapewnione niezbędne środki finansowe oraz zasoby ludzkie - podkreśla prezes Kanału Sportowego Maciej Sawicki.
więcej
|
Netflix zyskał 7,7 mln subskrybentów, Reed Hastings nie jest już szefem
W zeszłym kwartale liczba subskrybentów Netflixa urosła o 7,66 mln do 230,75 mln. Natomiast wzrost przychodów wyhamował do 1,9 proc., a zysk netto skurczył się z 607 do 55 mln dolarów. Współzałożyciel platformy Reed Hastings z funkcji jednego z szefów platformy przeszedł do jej rady dyrektorów.
więcej
|
Bloger naukowy wygrał proces z Jerzym Ziębą
Prowadzący blog Totylkoteoria.pl Łukasz Sakowski wygrał proces sądowy z propagatorem pseudonauki i medycyny niekonwencjonalnej Jerzym Ziębą. Przedsiębiorca pozwał Sakowskiego m.in. za nazwanie go „znachorem” i „szarlatanem”.
więcej
|
Rafał Brzoska, dr Maciej Kawecki, Karol Bączkowski najbardziej wypływowi na LinkedInie
Dr Maciej Kawecki, popularyzator technologii, twórca InPostu Rafał Brzoska, ratownik Karol Bączkowski czy Szymon Szczęśniak znaleźli się w czołówce rankingu osobowości polskiego LinkedIna. Zestawienie "Linfluencers" stworzyła Barbara Krysztofczyk, szefowa agencji Krystal Point, we współpracy z gronem specjalistów zajmujących się komunikacją na LinkedInie.
więcej
|
Plotek na czele serwisów o show-biznesie, Jastrzabpost i Pudelek mocno w górę
Wśród platform o tematyce show-biznesowej liderem zasięgowym pozostaje Plotek, natomiast najwięcej czasu internauci spędzają na Pudelku. Po przejęciu przez Wirtualną Polskę duży wzrost liczby użytkowników osiągnął Jastrzabpost.
więcej
|
Amelia Kordecka i Karolina Szmulewicz wracają do Iberionu jako dyrektorki
Do zespołu spółki Iberion ponownie dołączyły Amelia Kordecka (jako social product director) i Karolina Szmulewicz (jako culinary & home director). Poprzednio pracowały w Wirtualnej Polsce.
więcej
|
Twórcy ChatGPT wykorzystali Kenijczyków. Płacili im niecałe 2 dolary za godzinę
Firma OpenAI, stojąca za popularnym w ostatnim czasie chatbotem ChatGPT, do pracy nad jego doskonaleniem zatrudniała Kenijczyków, płacąc im niecałe 2 dolary za godzinę.
więcej
|
,,Różowe lata 90.", czyli podróż wehikułem czasu. Recenzja nowości Netfliksa
Spin-off popularnego sitcomu „Różowe lata 70.” zadebiutował na Netfliksie i będzie mierzył się z porównaniami do oryginału. Co ciekawe, obsada serialu stacji FOX także zajrzała do nowej produkcji. Jak wypadła podróż do lata roku 1995?
więcej
|
Drugi sezon "Sexify" na Netfliksie z lepszą oglądalnością niż pierwszy
Komediowy serial obyczajowy "Sexify" w pierwszych trzech dniach od premiery obejrzało 400 tys. polskich widzów Netfliksa - wynika z danych danych Showlabs by PlumResearch udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl. To lepsza oglądalność niż notował na początku pierwszy sezon produkcji.
więcej
|
Jak wyjście Shopee wpłynie na Allegro? Kurs w dół po nowych rekomendacjach
Haitong Bank, w raporcie z 18 stycznia, obniżył rekomendację dla Allegro do "neutralnie" z "kupuj". Cena docelowa dla akcji Allegro została podniesiona do 31,9 zł (z 30,5 zł). Z kolei Goldman Sachs obniżył rekomendację dla Allegro do "sprzedaj" z "neutralnie", a cenę docelową akcji tej spółki wyznaczył na 27 zł. W czwartek akcje Allegro staniały o 8,4 proc.
więcej
|
DHL Parcel będzie dostarczać zakupy z Allegro
Firma DHL Parcel rozpoczyna współpracę z Allegro obejmującą dostawy zakupów m.in. w ramach Allegro Smart! i do 24 krajów Unii Europejskiej.
więcej
|
Transmisje sportowe DAZN w Prime Video
Amazon i DAZN zawarły globalne porozumienie, na mocy którego sportowy serwis streamingowy DAZN D2C będzie dostępny jako nowy kanał w usłudze Prime Video za dodatkową miesięczną opłatą.
więcej
|
Uczelnie w USA blokują TikToka
University of Texas w Austin, University of Oklahoma i Auburn University w Alabamie zakazują TikToka i blokują dostęp do platformy za pośrednictwem swoich systemów informatycznych.
więcej
|
Treści premium z największych redakcji na świecie w cyklu ,,Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych"
„The Washington Post”, Bloomberg, „The Guardian”, „The Observer”, „The Spectator”, „Le Monde”, „El Pais” i „The Japan News” - Interia nawiązuje współpracę z największymi redakcjami z USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Japonii. W ramach cyklu „Interia Bliżej Świata” portfolio portalu wzbogacą materiały premium o różnorodnej tematyce – od polityki, biznesu i kwestii społecznych aż po lifestyle, rozrywkę i ekologię. Użytkownicy Interii poznają perspektywę światowych mediów na najważniejsze wydarzenia, trendy i zjawiska.
więcej
|
Dlaczego Twój sklep e-commerce nie sprzedaje? Kluczowe powody i sposoby, by to zmienić Każdego miesiąca w Polsce rejestrowanych jest około 865 sklepów e-commerce. Miesięczna liczba zamykanych sklepów to aż 525. Niestety, wiele firm nie jest w stanie utrzymać się na rynku. Rosnące koszty, brak sprzedaży, zadłużenia i inne problemy sprawiają, że biznes upada już na starcie. Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by sklep e-commerce był w dobrej kondycji? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agencja Made in PR w grupie McCann Poland
Z początkiem 2023 roku, agencja Made in PR dołączyła do multidyscyplinarnej grupy pod kierownictwem Wojciecha Borowskiego, Group CEO McCann Poland, i Krzysztofa Kawy, Group CFO McCann Poland. Dotychczasowy CEO i właściciel Made in PR Bartłomiej Kędzierski, z początkiem roku objął stanowisko managing partner w Weber Shandwick. Sylwia Siedlanowska-Wasiluk została dyrektor zarządzającą Made in PR.
więcej
|
|
|