|
|
|
|
|
|
|
TVP nie zamknie Telegazety. ,,7 proc. gospodarstw domowych nie ma internetu"
Telewizja Polska nie planuje zamknąć Telegazety, ani ograniczać liczby stron na niej dostępnych. Biuro prasowe TVP informuje Wirtualnemedia.pl, że teletekst jest bardzo przydatny dla 7 proc. gospodarstw domowych, które są pozbawione dostępu do internetu.
więcej
|
Tylko Netflix próbuje ukrócić dzielenie kont? Szef Playera mówi o ,,walce z wiatrakami"
Netflix od kilku miesięcy przygotowuje się do walki z udostępnianiem haseł. Większość konkurentów najpopularniejszego serwisu streamingowego świata milczy w tej sprawie. - Uważam, że procederu współdzielenia kont nie da się ograniczyć. A walka z takim oddolnym działaniem i reakcją użytkowników jest „walką z wiatrakami” - mówi Wirtualnemedia.pl szef Playera Maciej Gozdowski.
więcej
|
TVP wiosną bez tanecznego show z udziałem seniorów
W wiosennej ramówce Telewizji Polskiej nie znajdzie się nowy program rozrywkowy „Shall we dance?”, który miał być niejako połączeniem „Sanatorium miłości” z „Tańcem z Gwiazdami” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP GO dostępna z MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej
Aplikacja TVP GO nie jest już dostępna z multipleksu eksperymentalnego naziemnej telewizji cyfrowej, tylko z MUX-3. Wcześniej na ten sam multipleks zostały przeniesione kanały wirtualne Telewizji Polskiej.
więcej
|
Nowy sezon ,,Szansy na sukces" wiosną w TVP. Doda gościem, program zmienił reżysera
Telewizja Polska nagrywa odcinki nowej edycji programu „Szana na sukces. Opole 2023”, który znajdzie się w wiosennej ramówce TVP2. Na planie gościły ostatnio m.in. Maryla Rodowicz i Doda. Reżyserem nowej edycji show jest Beata Szymańska-Masny, która zastąpiła w tej roli Konrada Smugę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kolejna edycja ,,Milionerów" od 27 lutego w TVN
Od 27 lutego TVN będzie emitować nowe odcinki teleturnieju „Milionerzy”, który dalej prowadzić będzie Hubert Urbański - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Finalistka Miss Polonia i Miss Polski prowadzącą serwisy w TVP Info
Do grona prowadzących serwisy informacyjne w TVP Info dołączyła Aleksandra Gronowska. Z Telewizją Polską jest związana od prawie trzech lat, była w finale konkursów Miss Polonia i Miss Polski.
więcej
|
Paweł Gajewski złożył wypowiedzenie i odchodzi z TVP
Paweł Gajewski, dyrektor ds. operacyjno-ekonomicznych Telewizyjnej Agencji Informacyjnej i jednocześnie bliski współpracownik Jacka Kurskiego, w ubiegłym tygodniu złożył wypowiedzenie i odchodzi z TVP - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
SkyShowtime ma być tańszy niż HBO Max i Disney+
Od środy na polskich profilach serwisu streamingowego SkyShowtime zaczęły pojawiać się posty z hasztagiem #JużCzas. Platforma zachęca internautów do podania adresu e-mail, na który niebawem wyśle więcej informacji.
więcej
|
Blisko 75 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
Biuro Reklamy TVN Media podało ceny reklam na luty br. Najdrożej wyceniono spoty emitowane przy "Faktach" w dni powszednie. Trzeba zapłacić blisko 75 tys. zł.
więcej
|
W telewizji Nina Terentiew spędziła 52 lata. I jeszcze z niej nie odchodzi. "Nadal będą liczyć się z jej zdaniem"
- Nie znosiła ludzi, którzy nie mają poczucia humoru i nie są inteligentni. Męczyło ją ich towarzystwo. Była skrótowa, błyskawiczna, sarkastyczna, ironiczna, ale potrafiła być też bezwzględna - tak Agata Młynarska opisuje Ninę Terentiew. Była dyrektor programowa TVP2 i Polsatu ustępuję teraz miejsca Edwardowi Miszczakowi. Ale z telewizji nie odchodzi. - Nina przez lata zbudowała swój autorytet. Wiem, że Edward Miszczak też ją bardzo lubi i szanuje jej zdanie - mówi Alicja Resich.
więcej
|
Platforma cyfrowa od 2015 roku straciła prawie połowę abonentów
Amerykańskie platformy cyfrowe dalej tracą abonentów. DirecTV ma ich obecnie 13,3 mln, podczas gdy w 2015 roku baza klientów wynosiła 25,47 mln. Oznacza to spadek o 47 proc. W lepszej sytuacji nie jest konkurencyjny Dish Network, z którym tylko w ostatnim kwartale rozwiązało umowy 191 tys. osób.
więcej
|
Dzięki pakietowi z reklamami rośnie dzienny wskaźnik rejestracji na Netfliksie
Netflix odnotował najwyższy dzienny wskaźnik rejestracji w Stanach Zjednoczonych od kwietnia 2020 roku, kiedy trwała pandemia koronawirusa. Z raportu Ampere Analysis wynika, że wpływ na taki stan rzeczy mogło mieć wdrożenie tańszego planu z reklamami.
więcej
|
TVN wiosną pokaże ostatni sezon ,,Chyłki". Emisja w poniedziałki
Od 27 lutego stacja TVN emitować będzie ostatni sezon „Chyłki” pod tytułem „Oskarżenie”. Produkcję, która trafiła do Playera na przełomie 2021 i 2022 r., widzowie TVN obejrzą w poniedziałki o 21.30.
więcej
|
Część krajów europejskich z ujednoliconym początkiem list na dekoderach
Nazywany „Lex Pilot” projekt przewiduje, że pierwsze pięć miejsc na dekoderach sieci kablowych i platform cyfrowych przypadnie TVP, a szef KRRiT może wskazać dalsze 30 „obowiązkowych” stacji. Są kraje europejskie, gdzie ujednolicono początek list kanałów, ale na tych rynkach już trzecia czy czwarta pozycja na pilocie przypadła nadawcy prywatnemu.
więcej
|
4 kanały telewizyjne znowu dostępne w Viaplay
Po ponad miesięcznej przerwie subskrybenci Viaplay znów mogą korzystać z kanałów linearnych. Ponownie udostępniono stację z serialami i filmami historycznymi Epic Drama, a także dokumentalne: Polsat Viasat History, Polsat Viasat Nature i Polsat Viasat Explore.
więcej
|
Zmiany w panelu telemetrycznym Nielsena
Na początku stycznia firma Nielsen Audience Measurement wprowadziła zmiany wielkości uniwersów w panelu telemetrycznym, wyznaczając w ten sposób aktualny przekrój społeczeństwa.
więcej
|
Koniec piractwa IPTV? Komisja Europejska chce walczyć z procederem
Komisja Europejska chce opracować zestaw narzędzi, które pomogą państwom Unii Europejskiej skutecznie walczyć z piractwem IPTV. Rozpoczęto konsultacje, które mają doprowadzić do zablokowania znacznej części nielegalnych usług, w szczególności oferujących transmisje sportowe na żywo.
więcej
|
290 tys. widzów drugiej edycji ,,40 kontra 20" w TVN7
Emitowany w Siódemce drugi sezon programu „40 kontra 20” oglądało średnio 290 tys. widzów. W porównaniu do początku pierwszej odsłony produkcji widownia niemal się nie zmieniła - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szef byłego właściciela TVN w radzie dyrektorów Warner Bros. Discovery
Na początku kwietnia do rady dyrektorów Warner Bros. Discovery zostanie powołany Kenneth W. Lowe, który przez dwie dekady zarządzał przejętym przez Discovery koncernem Scripps Networks, właścicielem grupy TVN w latach 2015-2018.
więcej
|
Indie blokują film dokumentalny BBC o premierze Narendra Modim
Indie zablokowały emisję filmu dokumentalnego BBC o premierze Indii Narendra Modim, w którym krytycznie została przedstawiona jego rola podczas zamieszek w Gudżaracie w 2002 roku, gdy był premierem w tym stanie. Zakaz emisji dotyczy też klipów o filmie przeznaczonych dla sieci społecznościowych.
więcej
|
Koniec serialu "Plotkara"
Nie powstanie trzeci sezon reaktywowanego serialu dla młodzieży "Plotkara" (Gossip Girl). HBO Max zdecydowało się nie przedłużać produkcji.
więcej
|
65 tys. widzów TVP3 Info. Będą nowi prezenterzy i prowadzący
Telewizja Polska chce w tym półroczu mocno rozwinąć emitowane od kilku miesięcy w TVP3 pasmo "TVP3 Info": zyska ono nowych prezenterów i reporterów, a serwisy informacyjne będą nadawane co godzinę - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Po prawie czterech miesiącach od startu pasmo ogląda średnio 65 tys. widzów.
więcej
|
TVP1 umocniła się na pozycji lidera. TVN24 na czele stacji newsowych
Pozycję lidera oglądalności rynku telewizyjnego w grudniu 2022 roku wśród wszystkich widzów zajęła TVP1. W grupie 16-49 na czele znalazł się TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Francja zamroziła aktywa rosyjskiej telewizji RT France w ramach sankcji UE
Francja zamroziła aktywa telewizji RT France, filii rosyjskiej sieci RT, w ramach unijnych sankcji nałożonych na Moskwę. Emisje RT zostały zawieszone już w marcu 2022 roku, ale RT France mogła nadal produkować programy - podaje w piątek AFP, powołując się na źródło w resorcie gospodarki.
więcej
|
Dlaczego Twój sklep e-commerce nie sprzedaje? Kluczowe powody i sposoby, by to zmienić Każdego miesiąca w Polsce rejestrowanych jest około 865 sklepów e-commerce. Miesięczna liczba zamykanych sklepów to aż 525. Niestety, wiele firm nie jest w stanie utrzymać się na rynku. Rosnące koszty, brak sprzedaży, zadłużenia i inne problemy sprawiają, że biznes upada już na starcie. Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by sklep e-commerce był w dobrej kondycji? materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Przerwy w emisji Radia Wnet. Powodem czasowe pozwolenia na nadawanie
Mieszkańcy Bydgoszczy i okolic utracili dostęp do Radia Wnet. Wcześniej stacja była czasowo niedostępna w Białymstoku. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że powodem takich przerw w emisji jest występowanie przez nadawcę do Urzędu Komunikacji Elektronicznej jedynie o czasowe pozwolenia na nadawanie.
więcej
|
|
Poznański multipleks DAB+ z większym zasięgiem
Poznański mutlipleks radia cyfrowego DAB+, którego operatorem jest firma Dabcom, poszerzył zasięg. To efekt przeniesienia jego nadajnika z wieżowca w centrum Poznania na komin EC Karolin.
więcej
|
|
Maciej Świrski oddelegował do kontroli w KIM Katarzynę Kosakowską. ,,Docelowo będzie szefową Instytutu""
Katarzyna Kosakowska, pracująca od jesieni ub. roku w biurze Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, może zostać niebawem szefową Krajowego Instytutu Mediów - wynika z nieoficjalnych informacji, jakie płyną z KRRiT. Na razie Kosakowska została do skontrolowania tego, w jakim stanie jest KIM, a prace Instytutu nadzoruje bezpośrednio Maciej Świrski, przewodniczący Rady.
więcej
|
|
ZAiKS powołał Zespół Reklamacji
Stowarzyszenie Autorów ZAiKS uruchomiło Zespół Reklamacji ZAiKS, do którego twórcy mogą zgłaszać przypadki nierozliczonych wynagrodzeń autorskich. Do tej pory wpłynęło już ok. 40 reklamacji, większość dotyczy sytuacji przy koncertach.
więcej
|
|
,,Odeszła, trzaskając drzwiami". Co się dzieje w Radiu 357?
Justyna Mączka odchodząc z Radia 357 dała do zrozumienia, że była to do końca jej decyzja. Choć zarząd radia pożegnał dziennikarkę - pozostało wrażenie, że nie wszystko w rozgłośni gra. Odejścia dziennikarzy są otoczone tajemnicą, zaś „przypadek Mączki” to tylko wierzchołek góry lodowej, dzięki któremu patroni i słuchacze mogą zaledwie domyślać się, co dzieje się w rozgłośni. I choć z wyjaśnień zarządu wynika, że wszystko przebiega zgodnie z planem - dziennikarze nie są co do tego przekonani.
więcej
|
|
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej w II półroczu. AntyRadio wiceliderem
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej w drugim półroczu ub.r. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i RMF MAXX - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Mateusz Maranowski prowadzącym poranki ,,Siódma 9"
Reporter TVP Info Mateusz Maranowski dołączył do grona prowadzących audycję radiową „Siódma 9” emitowaną w rozgłośniach katolickich. Niedawno z programem rozstał się Karol Gac.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Sylwia Chada po ponad dwóch latach pracy odeszła z TikToka
Sylwia Chada, general manager of global business solutions na Polskę i region CEE (Europa Środkowa i Wschodnia), odeszła z TikToka. Pracowała tam ponad dwa lata.
więcej
|
Blisko 75 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
Biuro Reklamy TVN Media podało ceny reklam na luty br. Najdrożej wyceniono spoty emitowane przy "Faktach" w dni powszednie. Trzeba zapłacić blisko 75 tys. zł.
więcej
|
Kancelaria premiera szuka pośrednika do zakupu reklam w prasie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na zakup powierzchni reklamowej w prasie na potrzeby działań promujących programy rządowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację
Menedżerowie z branży reklamowej spodziewają się, że w 2023 roku, przy niższej dynamice gospodarki i rynku marketingowego, reklamodawcy mocniej postawią na kampanie sprzedażowe, a mniej będzie działań wizerunkowych. Zmaleją inwestycje reklamowe branż motoryzacyjnej i nieruchomościowej, natomiast odporne na spadki będą sektory żywności i farmacji, bo na takich produktach najtrudniej jest oszczędzać.
więcej
|
Shopee wydało na reklamy 138 mln zł. Dwa razy mniej niż Allegro, dwa razy więcej od Amazona
Platforma zakupowa Shopee, która ogłosiła właśnie zakończenie działalności na polskim rynku wydała na reklamę przez 11 miesięcy ub.r. niecałe 138 mln zł. To połowa tego, ile w tym czasie wydał serwis Allegro, i prawie dwa razy tyle co Amazon czy OLX.
więcej
|
Trendy i wyzwania 2023 roku według Patrycji Koteckiej z Link4
O najważniejszych trendach i wyzwaniach 2023 roku w branży ubezpieczeniowej, wpływie wojny w Ukrainie na nią oraz najistotniejszych wydarzeniach minionego roku mówi serwisowi Wirtualnemedia.pl Patrycja Kotecka, członkini zarządu Link4.
więcej
|
Dorota Chociszewska dyrektorką marketingu w Torf Corporation
Do zespołu firmy Torf Corporation, produkującej preparaty do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów i zębów, dołączyła Dorota Chociszewska. Wcześniej przez wiele lat związana była z L'Oreal.
więcej
|
Monika Banas-Jankowska jako head of growth w Sanofi
Monika Banas-Jankowska objęła stanowisko head of growth w firmie farmaceutycznej Sanofi - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie trzy i pół roku pracowała w koncernie Henkel.
więcej
|
Piątnica w nowej kampanii promuje dwa nowe warianty Serka Wiejskiego
Do 17 lutego potrwa rozpoczęta właśnie kampania reklamowa OSM Piątnicy, w której promowane są dwa warianty Serków Wiejskich – wysokobiałkowego oraz z dodatkiem owoców. W spotach podkreślone zostały ich zalety smakowe oraz funkcjonalne.
więcej
|
Globalny prezes i dyrektor generalny McCann odchodzi
Chris Macdonald, globalny prezes i dyrektor generalny agencji reklamowej McCann ma odejść z firmy pod koniec pierwszego kwartału 2023 r. Macdonald, który pracuje w McCann od 18 lat, podjął decyzję o powrocie ze Stanów Zjednoczonych do Wielkiej Brytanii z powodów rodzinnych.
więcej
|
Krystyna Czubówna. w nowej odsłonie kampanii ,,Ojczysty - dodaj do ulubionych"
Narodowe Centrum Kultury rusza z nową odsłoną kampanii edukacyjnej „Ojczysty – dodaj do ulubionych" , poświęconej promocji świadomych postaw wobec języka polskiego. Lektorką w spocie jest Krystyna Czubówna.
więcej
|
Nowi zwierzęcy bohaterowie w kampanii ,,W środowisku Pracuj.pl"
Serwis rekrutacyjny Pracuj.pl w nowej odsłonie kampanii „W środowisku Pracuj.pl” przedstawia nowych, zwierzęcych bohaterów. W zimowej odsłonie przedstawiono doświadczenia pracowników biurowych, którzy postanawiają zmienić swoją ścieżkę kariery.
więcej
|
Obrót sklepów Grupy Muszkieterów to prawie 10 mld złotych
Grupa Muszkieterów podsumowała wyniki handlowe za 2022 rok. Obrót zrealizowany przez zrzeszone w jej ramach supermarkety Intermarché i Bricomarché wyniósł 9,8 miliardów złotych, co przełożyło się na 11,5 proc. wzrost rok do roku.
więcej
|
Wyjeżdżasz na ferie? Nie zapomnij o ubezpieczeniu swojej podróży Ferie to doskonała okazja do rodzinnych wyjazdów. Z pewnością większość z nas będzie szukała odpoczynku w górskich kurortach, ale są też tacy, którzy zamiast śniegu wolą gorący piasek i szum fal na plaży. Niezależnie od kierunku zimowej eskapady, warto zabrać ze sobą dobrą polisę. Sprawdź, jaką ochronę zapewni Ci ubezpieczenie turystyczne - LINK4 Podróże. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tylko Netflix próbuje ukrócić dzielenie kont? Szef Playera mówi o ,,walce z wiatrakami"
Netflix od kilku miesięcy przygotowuje się do walki z udostępnianiem haseł. Większość konkurentów najpopularniejszego serwisu streamingowego świata milczy w tej sprawie. - Uważam, że procederu współdzielenia kont nie da się ograniczyć. A walka z takim oddolnym działaniem i reakcją użytkowników jest „walką z wiatrakami” - mówi Wirtualnemedia.pl szef Playera Maciej Gozdowski.
więcej
|
Znany propagator pseudomedycyny Jerzy Z. stanie przed sądem za sprzedaż produktów leczniczych bez zezwolenia
Pod koniec marca ruszy proces znanego polskiego przedsiębiorcy, a także propagatora pseudomedycyny Jerzego Z. Prokuratura oskarżyła go o sprzedaż produktów leczniczych bez pozwolenia.
więcej
|
Dzięki pakietowi z reklamami rośnie dzienny wskaźnik rejestracji na Netfliksie
Netflix odnotował najwyższy dzienny wskaźnik rejestracji w Stanach Zjednoczonych od kwietnia 2020 roku, kiedy trwała pandemia koronawirusa. Z raportu Ampere Analysis wynika, że wpływ na taki stan rzeczy mogło mieć wdrożenie tańszego planu z reklamami.
więcej
|
Shopee wydało na reklamy 138 mln zł. Dwa razy mniej niż Allegro, dwa razy więcej od Amazona
Platforma zakupowa Shopee, która ogłosiła właśnie zakończenie działalności na polskim rynku wydała na reklamę przez 11 miesięcy ub.r. niecałe 138 mln zł. To połowa tego, ile w tym czasie wydał serwis Allegro, i prawie dwa razy tyle co Amazon czy OLX.
więcej
|
Google obawia się ChatGPT. Twórcy giganta wezwani na pomoc
Google wydaje się być mocno zaniepokojone szybkim wzrostem popularności chatbota ChatGPT. Internetowy gigant postrzega narzędzie, za którym stoi firma OpenAI, jako poważne zagrożenie dla własnej wyszukiwarki.
więcej
|
Teads Attention Program już w Polsce: Udana współpraca z The Kraft Heinz Company
W dzisiejszym środowisku reklamy cyfrowej to uwaga konsumentów jest kluczowym czynnikiem wpływającym na efektywność kampanii. Aby ją przykuć, niezbędna jest kreatywność. Ostatnie badania wskazują, że reklamodawcy są w stanie zwiększyć współczynnik uwagi dla swoich reklam nawet o 49%, optymalizując je w zależności od kontekstu, w którym się wyświetlają. W listopadzie br. Teads wprowadził w Polsce "Teads Attention Program", który umożliwia markom optymalizację raportowania czynnika uwagi na wielu ekranach w Teads Ad Manager, a przez to wymiernie wpływa na ich wyniki biznesowe i osiąganie zamierzonych KPI.
więcej
|
Portale TVN24 i Polsat News z większą przewagą nad TVP.info, BBC ma więcej użytkowników niż TV Republika
Platforma TVN24.pl pozostaje zdecydowanym liderem wśród witryn internetowych stacji informacyjnych. W grudniu spadki zanotowały portale TVP Info i BBC, przy czym ten drugi notuje w Polsce wyższą odwiedzalność od witryny Telewizji Republika.
więcej
|
Twitter zwolnił 70 proc. pracowników. Elon Musk zapowiada nowe funkcjonalności
W Twitterze pracuje obecnie ok. 2,3 tys. osób, wobec ok. 7,5 tys. przed przejęciem platformy przez Elona Muska. Miliarder zapewnia, że do jej zespołu oddelegował jedynie 10 pracowników ze swoich innych firm. Zapowiada nowe opcje na platformie, m.in. automatyczne tłumaczenie wpisów z różnych języków.
więcej
|
,,Odeszła, trzaskając drzwiami". Co się dzieje w Radiu 357?
Justyna Mączka odchodząc z Radia 357 dała do zrozumienia, że była to do końca jej decyzja. Choć zarząd radia pożegnał dziennikarkę - pozostało wrażenie, że nie wszystko w rozgłośni gra. Odejścia dziennikarzy są otoczone tajemnicą, zaś „przypadek Mączki” to tylko wierzchołek góry lodowej, dzięki któremu patroni i słuchacze mogą zaledwie domyślać się, co dzieje się w rozgłośni. I choć z wyjaśnień zarządu wynika, że wszystko przebiega zgodnie z planem - dziennikarze nie są co do tego przekonani.
więcej
|
Google zwolni 12 tys. pracowników. ,,Zatrudnialiśmy z myślą o innej rzeczywistości gospodarczej"
Koncern Google rozpoczyna zwolnienia, które w różnych krajach obejmą łącznie 12 tys. pracowników. Szef firmy Sundar Pichai tłumaczy, że Google przez ostatnie dwa lata mocno się rozwijało, natomiast obecnie funkcjonuje w odmiennej rzeczywistości gospodarczej.
więcej
|
Co oglądaliśmy na Netfliksie w styczniu poza filmem ,,Glass Onion" z Danielem Craigiem? Czy ,,Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa" nadal jest w czołówce?
Czy na Netfliksie wciąż największym powodzeniem cieszą się filmy z serii „Na noże” oraz serial „Ginny i Georgia”? Czy polski film „Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa” nadal jest w czołówce?
więcej
|
Netflix w ciągu trzech miesięcy wyprodukował 1160 nowych odcinków seriali. Platforma zdominowała rynek streamingu
Netflix dominuje w świecie transmisji strumieniowych. Według danych HarrisX and MoffettNathanson Research wypuścił ogromną liczbę, aż 1160 odcinków w czwartym kwartale 2022 roku.
więcej
|
Co wystawiają dziennikarze i media na aukcje WOŚP?
Już 29 stycznia po raz 31. zagra Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Jak co roku, w akcję angażują się media, wystawiając na aukcje różne oryginalne, zwykle niedostępne przedmioty, możliwości spotkania z dziennikarzami, wizyty w studiach telewizyjnych itp. Co w tym roku można wylicytować? Zapraszamy na przegląd.
więcej
|
Twitter zablokował zewnętrzne aplikacje umożliwiające przeglądanie go
Twitter oficjalnie potwierdził, że blokuje działanie wszystkich aplikacji zewnętrznych służących do przeglądania platformy. Po 12 latach przestał funkcjonować Tweetbot.
więcej
|
Instagram wprowadza "tryb wyciszony" i nowe funkcje personalizacji treści
Meta wprowadza nowe funkcje na Instagramie, przede wszystkim dla najmłodszych użytkowników, aby umożliwić zdrowsze zarządzanie swoim czasem i aktywnością w aplikacji. Wśród nowości jest m.in. funkcję wyciszenia (Quiet Mode, niedostępna jeszcze w Polsce) w celu zaznaczenia, kiedy użytkownik jest niedostępny w aplikacji.
więcej
|
Poczta Kwiatowa z karą 1,6 mln zł UOKIK za niedotrzymywanie terminów dostaw w niektóre święta
Prezes UOKiK nałożył na spółkę Poczta Kwiatowa karę w wysokości ponad 1,6 mln zł za stosowanie niedozwolonego postanowienia umownego. Poczta Kwiatowa nie gwarantowała dostarczenia na czas kwiatów lub upominków w dni szczególnego zapotrzebowania na jej usługi - Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki i Dzień Ojca. W reklamach gwarantowała terminową realizację usługi.
więcej
|
Dlaczego Twój sklep e-commerce nie sprzedaje? Kluczowe powody i sposoby, by to zmienić Każdego miesiąca w Polsce rejestrowanych jest około 865 sklepów e-commerce. Miesięczna liczba zamykanych sklepów to aż 525. Niestety, wiele firm nie jest w stanie utrzymać się na rynku. Rosnące koszty, brak sprzedaży, zadłużenia i inne problemy sprawiają, że biznes upada już na starcie. Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by sklep e-commerce był w dobrej kondycji? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Czas na renegocjacje umów agencji PR z klientami
Rosnące pensje, koszty energii i inflacja wymuszają na agencjach public relations rozmowy z klientami na temat podniesienia własnych wynagrodzeń za obsługę. Dla wielu podmiotów to biznesowa konieczność. Czy jednak wszyscy klienci to rozumieją i są gotowi płacić więcej za usługi PR? To temat dla branży trudny, ale konieczny do przepracowania.
więcej
|
Duxiana w gronie klientów Okk PR
Duxiana, producent ekskluzywnych łóżek i materacy, dołączył do grona klientów agencji Okk PR.
więcej
|
|
|