|
|
|
|
|
|
|
Vectra podnosi ceny o 14 proc. ,,Waloryzacja nie jest podstawą do rozwiązania umowy"
Sieć kablowa Vectra rozsyła do abonentów informację o dostosowaniu wysokości opłat do poziomu inflacji. - Waloryzacja opłat będzie równa oficjalnemu średniorocznemu wskaźnikowi cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem w 2022 r. podawanemu przez GUS, który wg komunikatu z dnia 13.01.2023r., wyniósł 14,4 proc. - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe operatora.
więcej
|
4 dodatkowe streamy podczas transmisji Formuły 1 w Viaplay
Już od marca Viaplay będzie pokazywał wyścigi Formuły 1. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, oprócz standardowej transmisji, subskrybenci skandynawskiej platformy będą mogli oglądać również 4 dodatkowe przekazy.
więcej
|
Joanna Racewicz wydała książkę o przemocy w związkach. I zapowiada powrót na antenę
W środę do księgarń w całej Polsce trafi książka pt. „Sypiając z prezesem”, której współautorką jest dziennikarka telewizyjna Joanna Racewicz. To dokumentalna pozycja, zbierająca opowieści kobiet, pozostających w przemocowych związkach. - Najbliżej tu do literatury faktu, ale nie lubię szufladkowania - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Racewicz. Dziennikarka przekonuje też, że pisane przez nią książki nie są nowym sposobem na realizowanie się w dziennikarstwie. - Przygotowuję nowy projekt dla Polsatu, wracam na antenę - zapowiada.
więcej
|
Dwa wnioski koncesyjne TVN trafiły do KRRiT
Spółka TVN S.A. zabiega o przedłużenie na kolejne 10 lat koncesji dla dwóch kanałów telewizyjnych. - W poniedziałek złożyliśmy wnioski o przedłużenie koncesji TVN Turbo i TVN International - informuje Wirtualnemedia.pl Katarzyna Issat, dyrektor do spraw komunikacji korporacyjnej TVN Warner Bros. Discovery.
więcej
|
,,Leśniczówka" w nowym paśmie straciła 360 tys. widzów
Na początku 2023 roku „Leśniczówkę” nadawaną w nowym paśmie ogląda średnio 726 tys. osób. W porównaniu do odcinków nadawanych pod koniec ub.r. w prime-time produkcja straciła 360 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Szkło kontaktowe" ma 18 lat. Zamiast programu TVN24 nada specjalny spektakl
25 stycznia “Szkło kontaktowe” kończy 18 lat. Z tej okazji w Teatrze 6. Piętro odbyło się przedstawienie, które TVN24 pokaże w środę i czwartek w paśmie emisji programu. “Szkło” krytykował w przeszłości Jarosław Kaczyński, ale jego fanem nie był też Donald Tusk. - Nie musimy być kochani, wystarczy, że się z nami liczą - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sianecki, prowadzący programu.
więcej
|
TVN rezygnuje z reaktywacji ,,Surowych rodziców"
TVN Warner Bros. Discovery nie zrealizuje nowej edycji cyklu „Surowi rodzice”, który w latach 2012-2014 pokazywał TVN. Program miał być reaktywowany, latem ub.r. wystartowały castingi do projektu.
więcej
|
Nowy sezon ,,Tak to leciało!" zyskał 140 tys. widzów w TVP2
Nowy sezon „Tak to leciało!” emitowany na początku tego roku ogląda średnio 1,15 mln widzów. Jest to o 140 tys. oglądających więcej niż miał początek poprzedniego sezonu emitowany jesienią ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Trzy kanały zainteresowane dwoma miejscami na multipleksach naziemnych
Francuski odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poinformował, że otrzymał trzy wnioski o koncesje na multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej. Kontynuować nadawanie chcą TF1 i M6. Arcom zdradził, że wpłynął też wniosek dotyczący kanału Six. Stoi za nim właściciel UPC Polska i Play.
więcej
|
Nowy kanał sportowy ma pokazywać wielkie zwycięstwa
Rosyjska platforma cyfrowa Tricolor rozpoczęła nadawanie kanału Start Triumph. Nowa stacja ma pokazywać wielkie sukcesy sportowców podczas krajowych i międzynarodowych zawodów. Po inwazji na Ukrainę, Rosjan wykluczono z wielu imprez, a kanały z kraju agresora nie mogą legalnie pokazywać niektórych rozgrywek.
więcej
|
Dorota Żurkowska z nową rolą w TVN Warner Bros. Discovery. Piotr Tyborowicz odchodzi po 25 latach
Dorota Żurkowska objęła stanowisko group senior vice president revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce, przejmując nadzór nad biurem reklamy TVN Media. W związku z tym z funkcji jego dyrektora oraz członka zarządu TVN odchodzi Piotr Tyborowicz. Pracował w firmie przez ponad 25 lat.
więcej
|
Amazon uruchomił serwis streamingowy MGM+
Koncern Amazon w Stanach Zjednoczonych zdecydował się na ponowne uruchomienie serwisu streamingowego Epix, który teraz nosi nazwę MGM+. Subskrypcja siostrzanej wobec Amazon Prime Video platformy kosztuje 5,99 dol. miesięcznie lub 50 dol. rocznie.
więcej
|
Alfa TVP i Belsat TV dostępne w telewizji naziemnej
Kanały Alfa TVP i Belsat TV dołączyły do szóstego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, który wykorzystuje w całości Telewizja Polska. Obie stacje można oglądać w nowym standardzie DVB-T2/HEVC.
więcej
|
Kinga Sylwestrzak w Eleven Sports, będzie relacjonować PGE Ekstraligę
Dziennikarka żużlowa Kinga Sylwestrzak zaczyna współpracę z Eleven Sports (grupa Cyfrowy Polsat). Poprzednio była związana z Canal+ Sport.
więcej
|
Canal+ Sport pokaże klubowe mistrzostwa świata w piłce nożnej
W Canal+ Sport będzie transmitowany miniturniej o mistrzostwo świata z udziałem najlepszych klubów piłkarskich. Impreza odbędzie się od 1 do 11 lutego w Maroko.
więcej
|
Wywiad z Magdą Linette w środowym wydaniu ,,Dzień dobry TVN"
W środę, 25 stycznia w „Dzień dobry TVN” wystąpi Magda Linette.
więcej
|
Szef Rady BBC pomógł Borisowi Johnsonowi w pożyczce? Będzie przegląd nominacji
Proces powołania obecnego przewodniczącego Rady BBC Richarda Sharpa zostanie poddany przeglądowi pod kątem możliwego konfliktu interesów - ogłoszono w poniedziałek. Sharp krótko przed nominacją miał pomagać ówczesnemu premierowi Borisowi Johnsonowi załatwić poręczenie pożyczki.
więcej
|
Poczuj moc hybrydowego Playout-u Nikt z nas nie cieszy się rosnącymi kosztami energii. Każdy kryzys ma jednak to do siebie, że jest katalizatorem zmian technologicznych. Z takimi właśnie zmianami mamy teraz do czynienia na rynku broadcast-owym. Rozwiązania playout w chmurze do niedawna wydawały się zbyt kosztowne. Rynek ostrożnie podchodził do tego typu nowości. Podnoszono wątpliwość czy takie rozwiązanie nadaje się już do użycia w głównym nurcie technologicznym. Czas pokazał, że tak. Transformacja już się dzieje. Jako miękkie wejście w tego typu technologię można przyjąć systemy pozwalające na hybrydowe rozwiązania - łączące tradycyjny broadcast z rozwiązaniami informatycznymi. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN Media bez Piotra Tyborowicza. "Jest symbolem TVN i filarem rynku"
Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy TVN Media i członek zarządu TVN, po 25 latach pracy odchodzi z firmy. Zdaniem szefów agencji mediowych wraz z jego odejściem kończy się pewna epoka, bo - jak podkreślają - był symbolem TVN i filarem rynku reklamy telewizyjnej. - To on miał odwagę i charakter, by ucywilizować polski rynek reklamy telewizyjnej. Jako pierwszy wprowadził przejrzystą i transparentną politykę handlową - podkreśla Jakub Bierzyński.
więcej
|
Poznańska uchwała krajobrazowa przyjęta. Ma walczyć z reklamowym chaosem
Poznańska uchwała krajobrazowa, czyli dokument mający pomóc w walce z reklamowym chaosem, została przyjęta we wtorek przez Radę Miasta Poznania. „Uchwała jest efektem kompromisu i współpracy wielu podmiotów” - podkreślił prezydent Poznania Jacek Jaśkowiak.
więcej
|
,,Oszczędności szok!" w promocjach Kauflandu
Sieć sklepów Kaufland rozpoczęła serię reklam pod hasłem „Oszczędności szok!” wspierających promocje cenowe. Od połowy ub.r. w sklepach oznacza je etykietami z napisem „Naprawdę niskie ceny z Kauflandzie”.
więcej
|
Maciej Dulski szefem e-commerce & trade marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, gdzie objął stanowisko dyrektora e-commerce & trade marketingu. Zastąpił w tej funkcji Pawła Kuźmę.
więcej
|
M&M's pod wpływem krytyki wycofuje żeńskie brand heros z reklam
Marka M&M's (Mars Wringley) pod naciskiem prawicowych krytyków w USA musiała wycofać trzy żeńskie, zantropomorfizowane cukierki z reklam. To między innymi przez narracje promowaną przez komentatora Fox News Tuckera Carlsona, który łączy markę z tzw. "wojnami kulturowymi", a cukierki w kobiecych wydaniach z "kulturą woke".
więcej
|
Ponad 17 tys. reklam adresowalnych w kanałach TVN
Od października do końca grudnia stacje TVN Warner Bros. Discovery wyemitowały 17 215 reklam adresowalnych. Jan Baczyński, communications & media lead w MediaCom Warszawa zauważył , że choć na razie liczba spotów jest niewielka, to widać tendencję wzrostową.
więcej
|
Po dwóch latach pandemii branża dóbr luksusowych warta 305 mld dolarów
Przychody ze sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym (zakończonym 31 grudnia 2021 r.) 305 mld dolarów, czyli o ponad 21 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostaje francuski koncern LVMH - wynika z raportu Deloitte. Przejście na zrównoważoną produkcję oraz postępująca rewolucja cyfrowa stanowią siłę napędową inwestycji w sektorze dóbr luksusowych.
więcej
|
Czesław Mozil reklamuje piwo Kozel
Startuje „Kozel Mix” marki piwa Kozel (Kompania Piwowarska). Aktywacja opiera się na tworzeniu autorskich połączeń: Kozla Ležák i Kozla Černý. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku”, której twarzą został Czesław Mozil.
więcej
|
Sylwia Marciniak w Publicis Groupe
Do zespołu Publicis Groupe dołączyła Sylwia Marciniak, która objęła stanowisko senior account manager - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracowała w agencji eg+ Worldwide.
więcej
|
Adrianna Karpińska na nowym stanowisku w Ringier Axel Springer Polska
Adrianna Karpińska objęła stanowisko product manager digital verticals w wydawnictwie Ringier Axel Springer Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje od prawie czterech lat.
więcej
|
Guy Ritchie wyreżyserował reklamę Cartiera z Catherine Deneuve i Ramim Malekiem
Agencja Publicis Luxe przygotowała dla luksusowej marki Cartier kampanię reklamową z okazji powrotu ikonicznego zegarka Tank Française. Spot z udziałem Catherine Deneuve i Ramiego Maleka wyreżyserował Guy Ritchie.
więcej
|
Marka Schiaparelli w ogniu krytyki za kolekcję ze zwierzęcymi głowami
Dom mody Schiaparelli, który swoim pokazem otwierał rozpoczęty właśnie Tydzień Mody Haute Couture w Paryżu znalazł się w ogniu krytyki. Falę krytyki wywołała zaprezentowana na nim kolekcja sukni, które były ozdobione odciętymi łbami dzikich zwierząt.
więcej
|
CSIRT KNF ostrzega przed fałszywymi reklamami Allegro w social mediach
Oszuści podszywający się pod Allegro zamieszczają w mediach społecznościowych fałszywe reklamy zachęcające do rejestracji na złośliwych witrynach - ostrzega we wtorek Zespół CSIRT Komisji Nadzoru Finansowego.
więcej
|
Mariusz Pudzianowski twarzą Bafra Kebab
Sieć streetfood Bafra Kebab rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią wizerunkową. Jej twarzą został strongman Mariusz Pudzianowski. Umowa z nim została podpisana na 12 miesięcy.
więcej
|
Ewa Dawiec nowym HR managerem Action w Polsce
Ewa Dawiec, pracująca wcześniej w Action na stanowisku HR business partner, przejęła rolę HR managera marki w Polsce. Zastąpiła Piotra Machowskiego, który zarządzał kadrami Action w Polsce od 2017 roku, a teraz został awansowany na stanowisko head of HR operations.
więcej
|
Duet kreatywny Follow the Rabbit dołącza do bluebird artists
Do bluebird artists dołącza kolejny kreatywny duet - Dorota Miko i Tom Miko, działający od lat pod nazwą Follow the Rabbit.
więcej
|
Właściciel Biedronki nie będzie płacić nowemu trenerowi polskich piłkarzy. PZPN: poradzimy sobie z tym kontraktem
Portugalski koncern Jeronimo Martins, do którego w Polsce należą sieci handlowe Biedronka i Hebe, nie będzie bezpośrednio współfinansował kontraktu Portugalczyka Fernando Santosa, który został właśnie trenerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Przy czym Biedronka dokłada się do budżetu PZPN jako sponsor naszych drużyn narodowych, niedawno umowę przedłużono do lipca 2026 roku.
więcej
|
Przez błąd w kodzie aplikacji w Żabce można było robić darmowe zakupy
W ostatni weekend aplikacji sieci sklepów Żabka działała niepoprawnie przez błąd w kodzie. Klienci mogli nabijać sobie za darmo żappsy, czyli punkty w programie lojalnościowym, które można wymieniać na wybrane produkty. Sieć szybko zareagowała i naprawiła błąd w aplikacji.
więcej
|
Wyjeżdżasz na ferie? Nie zapomnij o ubezpieczeniu swojej podróży Ferie to doskonała okazja do rodzinnych wyjazdów. Z pewnością większość z nas będzie szukała odpoczynku w górskich kurortach, ale są też tacy, którzy zamiast śniegu wolą gorący piasek i szum fal na plaży. Niezależnie od kierunku zimowej eskapady, warto zabrać ze sobą dobrą polisę. Sprawdź, jaką ochronę zapewni Ci ubezpieczenie turystyczne - LINK4 Podróże. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Agora rozliczyła program motywacyjny z menedżerami Yieldbird, ma 100 proc. udziałów
Agora przejęła pozostałe 4,2 proc. udziałów firmy marketingu internetowego Yieldbird, w ramach rozliczenia programu motywacyjnego dla jej menedżerów. W ub.r. Yieldbird zanotował spadek przychodów i kosztów, bo zmienia model biznesowy z brokerskiego na SaaS.
więcej
|
,,Motor" kolejnym drożejącym czasopismem Bauera. Cena 29 proc. w górę
Cena tygodnika „Motor” została podwyższona z 3,49 do 4,49 zł. To kolejny drożejący tytuł prasowy z portfolio Wydawnictwa Bauer.
więcej
|
Publicysta ,,Sieci" skazany
Jerzy Jachowicz, publicysta tygodnika „Sieci” i serwisu wPolityce.pl (Fratria) został skazany za pomówienie prokuratora Dariusza Korneluka. Wyrok jest prawomocny.
więcej
|
|
|
Rusza pierwszy polski reality show Netflixa. ,,Nie samymi serialami i filmami człowiek żyje"
W środę do oferty serwisu Netflix, którego oferta składa się głównie z seriali i filmów, trafi pierwszy polski reality show „Love Never Lies Polska”. Format wpisuje się w trend programów bikini reality. - Im większy zasięg platformy, tym bardziej uniwersalny widz, który lubi mieć wybór, a uwagę zwraca głównie na treści lokalne - ocenia Bartłomiej Główczyński, business development director w FCB&theMilkman.
więcej
|
Masowe zwolnienia w Google. CEO spotkał się z pracownikami
Sundar Pichai, CEO Google, spotkał się z pracownikami aby odpowiedzieć na pytania dotyczące ogłoszonych ostatnio zwolnień grupowych oraz przyszłości firmy.
więcej
|
Szefowie Netfliksa odpowiadają na pytania o kasację seriali i przyszłość platformy
W związku z częstymi kasacjami seriali i pretensjami subskrybentów, szefowie Netfliksa, czyli Ted Sarandos i Greg Peters postanowili odpowiedzieć na zarzuty o zbyt impulsywne anulowanie kolejnych sezonów lubianych produkcji.
więcej
|
Amazon uruchomił serwis streamingowy MGM+
Koncern Amazon w Stanach Zjednoczonych zdecydował się na ponowne uruchomienie serwisu streamingowego Epix, który teraz nosi nazwę MGM+. Subskrypcja siostrzanej wobec Amazon Prime Video platformy kosztuje 5,99 dol. miesięcznie lub 50 dol. rocznie.
więcej
|
RxPass - nowa usługa Amazonu. Subskrypcja leków na receptę
Amazon uruchomił w USA nową usługę o nazwie RxPass, w ramach której opłacając miesięczną subskrypcję można realizować recepty.
więcej
|
Tomasz Korniejew dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl, Filip Trusz naczelnym Moto.pl
Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl (Agora), Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.
więcej
|
CSIRT KNF ostrzega przed fałszywymi reklamami Allegro w social mediach
Oszuści podszywający się pod Allegro zamieszczają w mediach społecznościowych fałszywe reklamy zachęcające do rejestracji na złośliwych witrynach - ostrzega we wtorek Zespół CSIRT Komisji Nadzoru Finansowego.
więcej
|
Dlaczego Twój sklep e-commerce nie sprzedaje? Kluczowe powody i sposoby, by to zmienić Każdego miesiąca w Polsce rejestrowanych jest około 865 sklepów e-commerce. Miesięczna liczba zamykanych sklepów to aż 525. Niestety, wiele firm nie jest w stanie utrzymać się na rynku. Rosnące koszty, brak sprzedaży, zadłużenia i inne problemy sprawiają, że biznes upada już na starcie. Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić, by sklep e-commerce był w dobrej kondycji? materiał partnerskiwięcej |
|
|
Po dwóch latach pandemii branża dóbr luksusowych warta 305 mld dolarów
Przychody ze sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym (zakończonym 31 grudnia 2021 r.) 305 mld dolarów, czyli o ponad 21 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostaje francuski koncern LVMH - wynika z raportu Deloitte. Przejście na zrównoważoną produkcję oraz postępująca rewolucja cyfrowa stanowią siłę napędową inwestycji w sektorze dóbr luksusowych.
więcej
|
Mimo inflacji drobna poprawa nastrojów konsumentów
W grudniu ub.r. 90 proc. Polaków dostrzegało wzrost cen, co stanowi spadek wobec 93/94 proc. w poprzednich miesiącach - wynika z cyklicznego badania agencji Inquiry.
więcej
|
|
|