|
|
|
|
|
|
|
TVP prowadzi przetarg ws. must carry, must offer
Do 27 lutego firmy zainteresowane półrocznym świadczeniem usługi CDN na potrzeby must carry, must offer mogą składać oferty Telewizji Polskiej. Nadawca publiczny chce, żeby zleceniobiorcy odpowiadali za system dystrybucji jej kanałów w ofercie co najmniej pięciu platform OTT.
więcej
|
,,Komisarz Alex 19" wiosną w TVP1, trwają zdjęcia
Wiosną telewizyjna Jedynka pokaże 19. serię „Komisarza Aleksa”, która będzie liczyć 13 odcinków - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie trwają zdjęcia do nowego sezonu.
więcej
|
SkyShowtime wejdzie do Polski 14 lutego. Czasowo zwolniony z pułapu europejskich produkcji
Commisariaat vor de Media, holenderski odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, poinformował o czasowym zwolnieniu SkyShowtime z wymaganego pułapu europejskich produkcji. Nowy serwis streamingowy na polskim rynku wystartuje prawdopodobnie 14 lutego.
więcej
|
Studio prezenterskie ma znów zniknąć z TVP. "Nowy sposób komunikacji"
Telewizja Polska wraz ze startem wiosennej ramówki prawdopodobnie zrezygnuje z zapowiedzi programów, które przedstawiają prezenterzy oprawy. Nadawca potwierdza, że trwają prace nad nowym sposobem komunikacji antenowej.
więcej
|
TVP przyznała, że artyści dostali honoraria za koncert ,,Solidarni z Ukrainą"
Po dziewięciu miesiącach sądowych batalii Sieć Obywatelska Watchdog Polska uzyskała informację, że Telewizja Polska jednak zapłaciła wykonawcom za udział w charytatywnym koncercie „Solidarni z Ukrainą”, ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Koncert zorganizowano i wyemitowano na początku marca 2022 roku; TVP nie chciała informować, czy artyści otrzymali wynagrodzenie.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" liderem programów śniadaniowych w 2022 roku
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w 2022 roku wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dodatkowa pozycja orbitalna, czyli 4 nowe kanały muzyczne i TV Trwam
Na pozycji orbitalnej Astra 19,2E pojawiły się cztery niekodowane kanały muzyczne: Deluxe Dance By Kontor, Deluxe Flashback, Deluxe Rock i Deluxe Rap. Większość polskich odbiorców satelitarnych korzysta tylko z Hot Birda 13E. Można tanio i łatwo przystosować instalację satelitarną do odbioru także z Astry, gdzie jest więcej atrakcyjnych stacji FTA niż Hot Birdzie.
więcej
|
Konrad Mazur przechodzi z Meczyki.pl do Canal+
Konrad Mazur w lutym obejmie stanowisko head of sports online content w Canal+ Polska. - Postaramy się przenieść do internetu wielką jakość Canal+ - zapowiada. Poprzednio Mazur był związany z serwisem Meczyki.pl.
więcej
|
520 tys. widzów półfinałowego meczu Magdy Linette w Australian Open 2023
Czwartkowe spotkanie Magdy Linette z Aryną Sabalenką w półfinale turnieju Australian Open 2023 na antenie Eurosportu 1 oglądało 520 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami w DVB-T w 2022 roku, TVP Info na podium w 4+
Liderem oglądalności wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej w 2022 roku w grupie 4+ była TVP1. Na trzecie miejsce awansowało TVP Info, które wyprzedziło TVN i Polsat. W grupie 16-49 na czele znalazł się Polsat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. - Jeden z ważnych czynników zmiany SHR% to zmiana standardu sygnału nadawania - mówi nam Rafał Maślanka, senior multiscreen planner/buyer z agencji One House.
więcej
|
29. sezon kulinarnego programu ,,Ewa gotuje" wiosną w Polsacie, trwają zdjęcia
Telewizja Polsat wiosną będzie emitować 29. sezon kulinarnego programu „Ewa gotuje”. Właśnie trwają zdjęcia do nowych odcinków produkcji.
więcej
|
Telewizja z Dolnego Śląska nadaje naziemnie w Warszawie i Gdańsku. ,,Długofalowy plan"
Od ponad roku z paromiesięczną przerwą w multipleksie eksperymentalnym w Gdańsku, Warszawie i Wrocławiu dostępna jest TV Regionalna.pl z Lubina. - BCAST to nasz zaufany partner. Realizujemy wspólnie długofalowy plan i współpraca układa się naprawdę znakomicie - zapewnia Wirtualnemedia.pl Marcelina Falkiewicz, prezes TVL, która produkuje programy dla stacji.
więcej
|
Fenomen serialu ,,The Last of Us". W czym tkwi jego sukces?
Po dwóch odcinkach pierwszego sezonu serialu „The Last of US” HBO zamówiło kolejny. Zapytaliśmy ekspertów o przyczyny popularności produkcji, a także czy widownia nieznająca gry, może docenić wszystkie walory nowej produkcji z Pedro Pascalem w roli głównej.
więcej
|
Seriale TVP najchętniej oglądane w 2022 roku, ,,Zieja" najwyżej sklasyfikowaną nowością (top 30)
W zeszłym roku spośród seriali telewizyjnych największą widownię zgromadziły seriale: „M jak miłość”, „Stulecie Winnych” oraz „Na dobre i na złe”. Na dziewiątym miejscu sklasyfikowana została pierwsza nowość - produkcja „Zieja” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz" stracił 330 tys. widzów. ATM Grupa już nie produkuje serialu
Jesienne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory oglądało średnio 1,71 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej widownia serialu spadła o 330 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Telewizja Polska przestała współpracować z ATM Grupą przy produkcji kolejnych sezonów „Ojca Mateusza”. Nadawca nowe odcinki realizuje we własnym zakresie.
więcej
|
TVP odsuwa Magdalenę Wolińską-Riedi od pracy. Za tweet o Polakach, ,,którzy wyssaliśmy nienawiść z mlekiem matki"
- Chyba tylko my Polacy, którzy wyssaliśmy nienawiść z mlekiem matki, możemy to tak interpretować - napisała w piątek na Twitterze Magdalena Wolińska-Riedi, korespondentka Telewizji Polskiej we Włoszech. Po fali krytycznych komentarzy dziennikarka kilkukrotnie przeprosiła za swój wpis, ale TVP i tak zdecydowała się odsunąć ją od pracy.
więcej
|
Seriale obyczajowe, które kiedyś oglądała cała Polska. Część pierwsza - lata 90.
Pamiętacie, co oglądaliście trzydzieści lat temu w telewizji? Przyjrzyjmy się obyczajowym hitom ramówek polskich stacji telewizyjnych sprzed lat. Na początek lata 90. poprzedniego wieku.
więcej
|
Wszystkie treści SkyShowtime w Full HD. Do 5 profili w startującym serwisie
SkyShowtime, który zadebiutuje w Polsce w lutym, rozesłał newsletter osobom zainteresowanym debiutem tego serwisu streamingowego. Jak wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl, że wszystkie treści będą dostępne w jakości Full HD. Użytkownicy mogą stworzyć do pięciu profili i korzystać z usługi na trzech urządzeniach jednocześnie.
więcej
|
Prokuratura włącza się w proces wytoczony TVN w sądzie pracy. Nadzór pionu ds. przestępczości gospodarczej
Poseł Piotr Sak poinformował, że Prokuratura Krajowa nakazała prokuratorowi okręgowemu w Warszawie wstąpienie do postępowania w sądzie pracy dotyczącym ustalenia stosunku pracy operatora obrazu Kamila Różalskiego, byłego pracownika TVN. Postępowanie prokuratorskie w tej sprawie zostało z kolei objęte nadzorem służbowym departamentu ds. przestępczości gospodarczej Prokuratury Krajowej. Ani prokuratura, ani TVN nie komentują sprawy.
więcej
|
Będzie drugi sezon serialu HBO Max "The Last of Us"
HBO Max zdecydowało, że powstanie drugi sezon serialu "The Last of Us". Produkcja, która premierę miała w tym miesiącu, okazała się drugim największym debiutem HBO już po pierwszym tygodniu od premiery.
więcej
|
FOX zamówił kolejne sezony swoich legendarnych seriali animowanych
Stacja FOX konsekwentnie rozwija swoje seriale animowane. Emitowani od lat „Simpsonowie” otrzymali zamówienia na kolejne sezony. Inne animacje również.
więcej
|
Poczuj moc hybrydowego Playout-u Nikt z nas nie cieszy się rosnącymi kosztami energii. Każdy kryzys ma jednak to do siebie, że jest katalizatorem zmian technologicznych. Z takimi właśnie zmianami mamy teraz do czynienia na rynku broadcast-owym. Rozwiązania playout w chmurze do niedawna wydawały się zbyt kosztowne. Rynek ostrożnie podchodził do tego typu nowości. Podnoszono wątpliwość czy takie rozwiązanie nadaje się już do użycia w głównym nurcie technologicznym. Czas pokazał, że tak. Transformacja już się dzieje. Jako miękkie wejście w tego typu technologię można przyjąć systemy pozwalające na hybrydowe rozwiązania - łączące tradycyjny broadcast z rozwiązaniami informatycznymi. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio 357 z 13 mln zł rocznych przychodów. Trzy czwarte od patronów
W ub.r. Radio 357 osiągnęło 10,77 mln zł przychodu netto i poniosło nieco ponad 10 mln zł kosztów operacyjnych. Wpłaty od patronów stanowiły 76 proc. wpływów brutto, 2,5 mln zł pozyskano od partnerów marketingowych.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem we Wrocławiu w II półroczu, Eska awansowała na podium
Nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu w drugim półroczu ub.r. zostało RMF FM, które wyprzedziło TOK FM. Na podium znalazła się jeszcze Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności wśród kadry zarządzającej, A 17 najbardziej w dół
Wśród kadry zarządzającej najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od września do listopada ub.r. było RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciło Audytorium 17 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Spotify przed YouTube Music, RMFON przyciąga na najdłużej (TOP10 platform muzycznych)
Wśród platform muzycznych zdecydowanym liderem zasięgowym jest Spotify, zdecydowanie wyprzedzające aplikację YouTube Music. Z RMFON użytkownik korzysta średnio przez trzy godziny, a spore spadki liczby odwiedzających zanotowały witryna Radia Eska i Tekstowo.pl.
więcej
|
|
Radio w 2022 roku dziennie docierało do 19,5 mln Polaków, a tygodniowo - do 25,9 mln
W 2022 roku uśredniony dzienny zasięg radia wyniósł 19,53 mln Polaków, a tygodniowy - 25,9 mln. Najwyższy zasięg medium to generuje w grupie wiekowej od 40 do 59 lat, a najwięcej słuchaczy medium gromadzi w samochodzie.
więcej
|
|
TVP3 i Radio Opole nie chciały patronatu nad wystawą z tęczowym ,,Pride"
TVP3 Opole i Radio Opole, od lat współpracujące z lokalnym oddziałem Związku Polskich Artystów Plastyków, nie zgodziły się na patronat nad wystawą „Pride” o mniejszościach seksualnych. Mimo to ich logotypy omyłkowo znalazły się na plakacie promującym wystawę. - Doskonale wiadomo, że dla mediów publicznych temat wystawy jest niewygodny. Tak się zdarza, że artysta przygotowuje wystawę, a media się od niej odcinają - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Sznejweis, prezes opolskiego ZPAP.
więcej
|
|
Wojciech Mann zlicytował w Radiu Nowy Świat egzemplarz Konstytucji za ponad 20 tys. złotych
20,1 tys. zł - taką kwotę uzyskał Wojciech Mann, licytując na antenie Radia Nowy Świat egzemplarz Konstytucji RP z autografami prof. Adama Bodnara, sędziego Pawła Juszczyszyna, prof. Krystiana Markiewicza, Jurka Owsiaka i sędziego Igora Tuleyi. Pieniądze przekazano na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Netflix wprowadzi reklamy w Polsce najwcześniej pod koniec roku
Platforma Netflix, która jesienią ub.r. wprowadziła na wybranych rynkach tańszy pakiet z reklamami na razie nie szykuje się do wprowadzania takiej oferty w Polsce. Wciąż jeszcze nie ma tego w planach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prawie 1,5 mld zł wpływów z opłaty cukrowej w 2022 roku
W całym 2022 roku do budżetu państwa wpłynęło z tytułu tzw. opłaty cukrowej 1,499 mld złotych - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Orlen wybiera agencję brandingową
PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert w postępowaniu na wybór dostawcy do współpracy ramowej w zakresie doradztwa strategicznego dot. brandingu oraz realizacji procesów tworzenia i wdrażania marek PKN Orlen, jak również produkcji materiałów reklamowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
DDB Warszawa bez dywidendy, 15 mln zł zysku zostaje w agencji
Udziałowcy agencji reklamowej DDB Warszawa (70 proc. jej kapitału ma spółka zależna koncernu Omnicom Group) postanowili, że 14,97 mln zł zysku netto zasili fundusz rezerwowy spółki.
więcej
|
Klaudia Ptaszyńska szefową produkcji Graffiti
Klaudia Ptaszyńska awansowała na stanowisko head of production w domu produkcyjnym Graffiti.
więcej
|
Aleksandra Siewierska head of client's operations w agencji K2 Create
Aleksandra Siewierska awansowała na stanowisko head of client's operations w agencji reklamowej K2 Create (Grupa K2). Z kolei Anna Sierakowska-Nikiel objęła stanowisko creative operations managera.
więcej
|
Kamil Bolek oraz Piotr Bombol odchodzą z LTTM. Grupa powołuje executive committee
Z Grupą LTTM zajmująca się influencer marketingiem żegnają się odpowiedzialny za marketing Kamil Bolek oraz Piotr Bombol, CSO Gameset. Firma powoła właśnie nową strukturę zarządczą - executive committee (zarząd operacyjny).
więcej
|
PGE wysyła do klientów SMS-y o rządowej Tarczy Solidarnościowej. "Kampania informacyjna"
Energetyczna Grupa PGE wysyła swoim klientom wiadomości SMS w których informuje, że na niższe rachunki za prąd wpłynęła rządowa Tarcza Solidarnościowa. Nie wszystkim komunikat się jednak spodobał.
więcej
|
Nicoletta Ubowska head of e-retail expertise w Pathfinder 23
Nicoletta Ubowska objęła stanowisko head of e-retail expertise w agencji Pathfinder 23 - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracuje w niej od ponad dwóch lat.
więcej
|
Mariusz Loch creative directorem agencji GDS
Do zespołu zarządzającego GDS Grupy Doradztwa Strategicznego awansował nowy dyrektor kreatywny Mariusz Loch.
więcej
|
Aldi w kampanii reklamuje marki własne
"Ekspert Aldi Poleca" – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja promująca marki własne sieci sklepów Aldi. Celem projektu jest zwiększanie świadomości klientów na temat marek własnych. Do akcji zaangażowano 20 ekspertów dedykowanych konkretnym grupom produktowym.
więcej
|
Robbie Williams w kampanii marki Felix
Robbie Williams nagrał zupełnie nową piosenkę i stał się nowym głosem kota Felixa (Nestle Purina). Artysta wystąpił w premierowym filmie marki i zaprezentował nowy utwór w ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej "It's Great To Be a Cat" – „Jak dobrze tak kotem być!”.
więcej
|
Empik Go notuje ponad 30% wzrost. Podsumowanie roku 2022 w książce cyfrowej Ebooki i audiobooki umacniają swoją pozycję na polskim rynku wydawniczym. Oprócz książki cyfrowej aż 40% użytkowników aplikacji Empik Go słuchało podcastów. Segment audio rośnie kolejny rok z rzędu w dwucyfrowym tempie. Empik Go z największą polską ofertą contentu cyfrowego tylko w 2022 roku powiększyła swój katalog o ponad 40 tysięcy tytułów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kolejne cięcia w Bauerze. Połączono dwie redakcje telewizyjne
Z Wydawnictwem Bauer rozstają się dwie osoby, w tym Krzysztof Lipka-Chudzik, dotychczas kierujący trzema tygodnikami z programem telewizyjnym. To efekt połączenia dwóch redakcji telewizyjnych.
więcej
|
Rusza proces wytoczony Agorze przez Jerzego Wójcika
Zwolniony z „Gazety Wyborczej” Jerzy Wójcik, twierdzi, że jeden z byłych członków zarządu Agory usiłował wpływać na niezależność redakcji, m.in. krytykując wpieranie strajkujących kobiet i protestujących nauczycieli. To miało stać za konfliktem, który w konsekwencji skończył się wyrzuceniem go z pracy. Agora zaprzecza, by niezależność redakcyjna "GW" była zagrożona. To jeden z wątków rozpoczynającego się w poniedziałek przed sądem pracy procesu, w którym Wójcik domaga się cofnięcia dyscyplinarnego zwolnienia.
więcej
|
Beata Pawlikowska żąda przeprosin i 50 tys. zł od doktor Mai Herman. "Naruszono dobra osobiste"
Dziennikarka i podróżniczka Beata Pawlikowska wystosowała wobec doktor Mai Herman i jej organizacji Polskie Towarzystwo Mediów Medycznych przedsądowe wezwanie z żądaniem publicznych przeprosin, usunięcia wpisów z social mediów oraz wpłaty 50 tysięcy złotych na cel społeczny. Inaczej sprawą zajmie się sąd - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Przypomnijmy - psychiatrka zarzuciła Pawlikowskiej, że ta w swoim filmie manipulowała i podważała farmakoterapię w leczeniu depresji. Dr Herman założyła w internecie zbiórkę na planowany pozew przeciwko planowała dziennikarce, na co zebrała ponad 30 tys. zł.
więcej
|
,,Show" kosztuje 4,99 zł, podrożał o 35 proc.
Cena egzemplarzowa dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer) wzrosła z 3,69 do 4,99 zł. To jeden z wielu tytułów z portfolio Bauera, które z początkiem br. znacząco podrożały.
więcej
|
wPolityce w dniu finału WOŚP ogłasza akcję pomocy dla Ukrainy, relacjonuje ją TVP Info
Portal wPolityce.pl (wydawany przez Fratrię) w dniu finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy ogłosił Dzień Pomocy Ukrainie. Akcji sporo czasu antenowego poświęca TVP Info, natomiast prawie w ogóle nie informuje o finale WOŚP, inaczej niż Polsat News.
więcej
|
Dzienniki Polska Press miały ograniczyć relacje z finału WOŚP? Dorota Kania: WOŚP nie zabiegała o współpracę promocyjną
W części portali dzienników regionalnych Polska Press jest niewiele informacji o niedzielnym finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Według Onetu zalecić to miała Dorota Kania, członkini zarządu wydawnictwa ds. redakcyjnych, ale nie wszyscy naczelni się podporządkowali. - WOŚP nie zabiegała o współpracę promocyjną z Polska Press przy organizowaniu swojej dorocznej zbiórki publicznej. Dlatego przypomniano redakcjom, aby informowanie o zbiórkach pozostało jedynie w granicach naszej działalności li tylko informacyjnej - tłumaczy nam Dorota Kania, a ustalenia Onetu nazywa insynuacjami.
więcej
|
Zmarła dziennikarka Anna Kozak
Nie żyje Anna Kozak, przez wiele lat dziennikarka i redaktorka prasowa, związana m.in. z „Super Expressem”.
więcej
|
|
|
Netflix wprowadzi reklamy w Polsce najwcześniej pod koniec roku
Platforma Netflix, która jesienią ub.r. wprowadziła na wybranych rynkach tańszy pakiet z reklamami na razie nie szykuje się do wprowadzania takiej oferty w Polsce. Wciąż jeszcze nie ma tego w planach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
SkyShowtime wejdzie do Polski 14 lutego. Czasowo zwolniony z pułapu europejskich produkcji
Commisariaat vor de Media, holenderski odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, poinformował o czasowym zwolnieniu SkyShowtime z wymaganego pułapu europejskich produkcji. Nowy serwis streamingowy na polskim rynku wystartuje prawdopodobnie 14 lutego.
więcej
|
Komisja Europejska dogadała się z Google. Będą ważne zmiany w usługach giganta
Google zobowiązało się do wprowadzenia zmian w swoich produktach i usługach oraz dostosowania swoich praktyk do obowiązującego w Unii Europejskiej prawa, zwłaszcza pod kątem braku przejrzystości i jasnych informacji dla konsumentów - poinformowała Komisja Europejska. Zmiany te obejmą Sklep Play, Google Hotele i Google Loty.
więcej
|
Kanał Sportowy po trzech odcinkach zawiesza Comedy Park
Kanał Sportowy nie planuje kontynuacji formatu Comedy Park z udziałem stand-uperów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dotychczas na YouTubie zamieszczono trzy odcinki programu Kacpra Rucińskiego i Czarka Sikory.
więcej
|
Allegro zmienia kryterium dot. kuponów rabatowych
Na Allegro zmieniono kryteria dotyczące udostępniania kuponów rabatowych w ofertach od sprzedawców z kontami firmowymi.
więcej
|
WP Kobieta przed sekcją kobiecą Gazeta.pl, Polki.pl przyciągają na ponad 50 minut
Wśród witryn o tematyce kobiecej WP Kobieta wyprzedziła pod względem zasięgu analogiczną sekcję Gazeta.pl, obie jako jedyne mają powyżej 10 mln użytkowników. Spore spadki zanotowały działy kobiece Interii i TVN.pl, natomiast na Polki.pl przeciętny czas spędzany przez odwiedzającą osobę przekracza 50 minut.
więcej
|
Netflix ogranicza współdzielenie profili. Jak zareagują polscy użytkownicy?
Netflix na poważnie bierze się za walkę ze współdzieleniem kont z użytkownikami bez subskrypcji. W Polsce platforma ma powyżej 2 mln klientów, a przynajmniej milion osób może korzystać z niej na czyichś profilach - szacują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży internetowej. Część takich użytkowników może zainteresować tańszy pakiet z reklamami, który Netflix na razie wprowadził w kilkunastu krajach. - Blokowanie dzielenia kont na pewno sprawi, że wielu z nas zastanowi się, czy subskrybowanie kilku serwisów streamingowych ma sens i postara się wybrać najlepszy z nich - prognozuje Szymon Szczepaniak.
więcej
|
Sklepy internetowe będą rezygnować z darmowych zwrotów zakupów?
Choć możliwość darmowego zwrotu produktów jest dla klientów sklepów internetowych ważne przy podejmowaniu decyzji zakupowej, to niektórzy gracze e-commerce rezygnują z tej usługi. Czy będzie to rosnący w handlu internetowym trend w 2023 roku?
więcej
|
IKEA mniej zyskowna w Polsce. Przekroczyła 5 mld zł sprzedaży, ma 6 tys. pracowników
W zeszłym roku finansowym sieć sklepów meblowych IKEA osiągnęła w Polsce wzrost przychodów o 10,7 proc. do 5,36 mld zł, zatrudnia już 6 tys. osób. Firma coraz mocniej stawia na e-commerce. Jej zysk netto zmalał o 121 mln zł, bo koszty operacyjne podskoczyły o 12,1 proc.
więcej
|
Spotify przed YouTube Music, RMFON przyciąga na najdłużej (TOP10 platform muzycznych)
Wśród platform muzycznych zdecydowanym liderem zasięgowym jest Spotify, zdecydowanie wyprzedzające aplikację YouTube Music. Z RMFON użytkownik korzysta średnio przez trzy godziny, a spore spadki liczby odwiedzających zanotowały witryna Radia Eska i Tekstowo.pl.
więcej
|
Filip Zabielski wychwala na TikToku PiS. "Ludzie mu nie wierzą"
Popularny na TikToku Filip Zabielski opublikował w ostatnich dniach dwa filmy, w których wychwala Prawo i Sprawiedliwość i rząd, a krytykuje m.in. rząd Donalda Tuska i postawę Niemiec wobec wojny w Ukrainie. W sieci zawrzało, internauci nie zostawiają na nim suchej nitki zarzucając, że kłamie i że się sprzedał. Zdaniem ekspertów w tym, co mówi w tych filmach Zabielski nie jest wiarygodny. - Jest twórcą rozrywkowym, freak fighterem, znanym z organizacji imprez i publikacji relacji pod wpływem alkoholu. Jego film nie koresponduje z jego wizerunkiem i zawierał błędy merytoryczne - komentuje Artur Nalepko z sieci LTTM.
więcej
|
Ruszyły zdjęcia do programu ,,Squid Game: The Challenge" Netfliksa
Jeśli ktoś chciał poczuć adrenalinę bohaterów „Squid Game”, to miał szansę zgłosić się do reality show, które zorganizował Netflix. Uczestnicy trafili do rzeczywistości znanej z serialu.
więcej
|
BuzzFeed skorzysta z technologii stojącej za ChatGPT, jego akcje podrożały o 120 proc.
BuzzFeed zapowiedział, że w swoich sondach i quizach będzie używał technologii firmy OpenAI, oferującej ogromnie popularny w ostatnich tygodniach generator tekstu ChatGPT. Entuzjastycznie zareagowali na to inwestorzy - w czwartek akcje BuzzFeedu podrożały o 120 proc.
więcej
|
Wzrosły stawki freelancerów w 2022 r. W branży copywritingu o 13 proc., w e-commerce o 21 proc.
W ubiegłym roku stawki tzw. wolnych strzelców najbardziej wzrosły w branżach programowania i architektury, natomiast zmalały w sektorze animacji - wskazano w dot. stawek zleceń freelancerów raporcie Index Useme.
więcej
|
Uwaga, dziura w drodze! Z Pakietem OC w LINK4 otrzymasz szybką pomoc, gdy uszkodzisz oponę Zima nie rozpieszcza kierowców. Przymrozki i śnieg zamieniają drogi w ślizgawki, a kiedy znika lód, kolejnym zagrożeniem są ubytki w nawierzchni. Najechanie na wyrwę może skończyć się uszkodzoną oponą. Na szczęście jest pakiet OC w LINK4, który w takiej sytuacji zapewnia szybką i skuteczną pomoc także w zakresie Assistance Opony. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Filip Zabielski wychwala na TikToku PiS. "Ludzie mu nie wierzą"
Popularny na TikToku Filip Zabielski opublikował w ostatnich dniach dwa filmy, w których wychwala Prawo i Sprawiedliwość i rząd, a krytykuje m.in. rząd Donalda Tuska i postawę Niemiec wobec wojny w Ukrainie. W sieci zawrzało, internauci nie zostawiają na nim suchej nitki zarzucając, że kłamie i że się sprzedał. Zdaniem ekspertów w tym, co mówi w tych filmach Zabielski nie jest wiarygodny. - Jest twórcą rozrywkowym, freak fighterem, znanym z organizacji imprez i publikacji relacji pod wpływem alkoholu. Jego film nie koresponduje z jego wizerunkiem i zawierał błędy merytoryczne - komentuje Artur Nalepko z sieci LTTM.
więcej
|
|
|