|
|
|
|
|
|
|
Kolejne podejście do telewizji od narodowców. Powstała specjalna spółka
W związku z konfliktem wśród narodowców opóźnił się start kanału publicystycznego Media Narodowe. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, pod koniec stycznia zarejestrowano prostą spółkę akcyjną pod nazwą Telewizja Media Narodowe. Firma ma być nadawcą nowej stacji.
więcej
|
UPC do końca kwietnia wyłączy telewizję analogową
Sieć kablowa UPC poinformowała krakowskie spółdzielnie mieszkaniowe, że jedynie do końca kwietnia świadczyć będzie usługi w analogu. Od 1 maja 2023 roku wszyscy abonenci tego operatora w Krakowie będą korzystać z oferty cyfrowej.
więcej
|
Za dużo kanałów na multipleksie TVP? UKE analizuje sprawę
Zgodnie z decyzją rezerwacyjną, TVP nie powinna w ramach MUX-6 emitować więcej niż 8 kanałów telewizyjnych. Nadawca publiczny nadaje ich 9. Witold Tomaszewski, p.o. rzecznik prasowy UKE informuje Wirtualnemedia.pl, że regulator analizuje sprawę.
więcej
|
,,MasterChef Junior 8" od 5 marca TVN. Starmach, Moran oraz Jakubiak w jury
Od 5 marca w niedziele o 20.00 TVN emitować będzie ósmą edycję kulinarnego programu „MasterChef Junior” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jurorami show będą Anna Starmach, Michel Moran i Tomasz Jakubiak.
więcej
|
"Szło kontaktowe" w pralni. Program ma nową czołówkę i oprawę
Nadawany w TVN24 program „Szkło kontaktowe”, który niedawno obchodził 18 lat istnienia, od poniedziałku ma nową czołówkę, oprawę i logotyp. Wykorzystano w nich motyw pralni.
więcej
|
Travelxp 4K na satelicie z polską wersją językową
Kanał Travelxp 4K na pozycji orbitalnej Hot Bird 13E dołączył polską ścieżkę dźwiękową. Podróżnicza stacja jest dostępna w ofercie platformy cyfrowej Polsat Box i serwisu streamingowego Polsat Box Go.
więcej
|
Piotr Fajks poza zarządem Polsatu. Teraz doradza prezesowi
Piotr Fajks nie jest już członkiem zarządu Telewizji Polsat, ale został doradcą jego prezesa. Za ofertę programową Czwórki i Szóstki odpowiada Edward Miszczak, nowy wiceprezes i dyrektor programowy Telewizji Polsat.
więcej
|
Nowy codzienny reality-show ,,Zakup w ciemno" od 1 marca w TTV
Od 1 marca w TTV będzie można oglądać nowy reality-show „Zakup w ciemno”. Będzie emitowany cztery razy w tygodniu - od poniedziałku do czwartku o godz. 22.00.
więcej
|
"Lex pilot" odroczona. Wysłuchanie publiczne ws. ustaw prawo komunikacji elektronicznej i przepisów wprowadzających - 6 marca
Sejmowa Komisja Cyfryzacji, Innowacyjności i Nowoczesnych Technologii przyjęła wniosek o wysłuchanie publiczne ws. ustawy prawo komunikacji elektronicznej i przepisów ją wprowadzających, które odbędzie się 6 marca w Sejmie. - Wierzę, że wypracujemy optymalne rozwiązanie, dla jak największej liczby obywateli, nie ingerując w modele operacyjne i biznesowe nadawców - mówił premier Mateusz Morawiecki o propozycji zawartej w projekcie ustawy prawo komunikacji elektronicznej, aby na 5 pierwszych kanałach znalazły się programy TVP.
więcej
|
Usługi Apple na telewizorach LG
Firma LG poinformowała, że posiadacze telewizorów z systemem operacyjnym WebOS w ponad 100 krajach świata mogą już na swoich urządzeniach korzystać z serwisów streamingowych Apple TV+, Apple Music. Na nowych sprzętach działają też narzędzia AirPlay i HomeKit.
więcej
|
HBO zamówiło serial dokumentalny poświęcony komikowi Jerrodowi Carmichaelowi
Projekt HBO, który obecnie nie ma jeszcze tytułu, śledzić będzie codzienne życie komika Jerroda Carmichaela, pokazując jego relacje z rodziną, przyjaciółmi i nieznajomymi, a wszystko to, aby pomóc bohaterowi w „poszukiwaniu miłości, seksu i związku”.
więcej
|
Będzie drugi sezon "Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej"
Polsat planuje realizację drugiego sezon programu "Ślubne pogotowie" Izabeli Janachowskiej”, który zadebiutował w ramówce stacji we wrześniu ub.r. Jak zapowiada Izabela Janachowska, nowe odcinki do emisji mają trafić jesienią br.
więcej
|
Piąty odcinek ,,The Last of Us" pojawi się wcześniej
Piąty odcinek hitowego serialu HBO Max „The Last Of Us” zostanie udostępniony w serwisie dwa dni wcześniej niż zwykle. Powodem jest przypadający w niedzielę finał meczu o Super Bowl, który jest najchętniej oglądaną pozycją w amerykańskiej telewizji.
więcej
|
Zawirowania w polskiej branży bukmacherskiej W branży legalnych zakładów bukmacherskich działa w Polsce obecnie ok. 20 operatorów. Wygenerowany przez nich przychód w 2021 roku ok. 10,6 mld zł. Pomimo rosnących obrotów, branża nie generuje wcale wyższych zysków. Sytuacja rynkowa nie jest dla nich łaskawa. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklama kinowa urosła o dwie trzecie. Multikino liderem
W 2022 roku, po dwóch latach pod znakiem pandemii, nastąpiło wyraźne odbicie na rynku reklamy kinowej. Wydatki na nią zwiększono o ponad 60 proc., do 1,26 mld zł. Najwięcej zarobiło Multikino Media.
więcej
|
Nowy broker Vertical tworzy struktury
Firma Studi Media wspólnie z Grzegorzem Stańczukiem powołali nowego brokera reklamowego, który działa pod nazwą Vertical - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma tworzy struktury i rekrutuje zespół, początkowo ma obsługiwać wszystkie podmioty grupy Studi.
więcej
|
Huawei zamknął flagowy sklep w Warszawie
Huawei zamknął swój flagowy polski salon Warszawie. Funkcjonował od połowy grudnia 2018 roku.
więcej
|
DDB tworzy agencję Uncreative Agency. "Napędzana sztuczną inteligencją"
Agencja reklamowa DDB uruchomiła Uncreative Agency - pierwszą w pełni zautomatyzowaną i opartą na sztucznej inteligencji agencję kreatywną. Tworzone przez nią kreację powstają bez udziału człowieka.
więcej
|
Radosław Tułpatowicz: z Zenith Media do Media Group
Do zespołu Media Group dołączył Radosław Tułpatowicz, gdzie objął stanowisko TV media plannera/buyera.
więcej
|
Fox wyprzedał wszystkie reklamy przy Super Bowl, spot kosztuje 7 mln dolarów
Telewizja Fox wyprzedała cały czas reklamowy przy tegorocznym finale rozgrywek futbolu amerykańskiego Super Bowl LVII, który odbędzie się w najbliższą niedzielę 12 lutego br. Za 30-sek. spot trzeba zapłacić 7 mln dolarów.
więcej
|
Katarzyna Glinka ambasadorką marki Cherrissimo
Wystartowała nowa kampania marki pralin Cherrissimo pod hasłem „Daj się oczarować”, którą w wyniku wygranego przetargu przygotowała agencja Ancymony. Ambasadorką marki jest aktorka Katarzyna Glinka.
więcej
|
Władysław Stanisław Reymont w reklamie Serów z Goliszewa
Ruszyła ogólnopolska kampania Serów z Goliszewa (Grupa Polmlek).
więcej
|
Tomasz Jakubiak w kolejnej odsłonie kampanii "Załatw to po sąsiedzku" Grupy BPS
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!”. Zintensyfikowane działania wizerunkowe wychodzą poza kanały internetowe. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, Tomaszem Jakubiakiem, emitowane są w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy internetowe.
więcej
|
Snickers przypomina o sobie w zimie
Z początkiem lutego ruszyła ogólnopolska kampania marki batonów Snickers (Mars Inc.), która w zimowym okresie będzie widoczna na setkach nośników w największych miastach Polski oraz popularnych górskich kurortach.
więcej
|
Sasha Savic na stanowisku global CEO w UM
Sasha Savic został globalnym dyrektorem generalnym w agencji mediowej UM, należącej do IPG Mediabrands. Ostatnio był globalnym dyrektorem ds. innowacji w EssenceMediacom (GroupM/wPP).
więcej
|
Zdrapki Plus w promocji sklepów Lidl
Sieć sklepów Lidl rozpoczęła promocję, w której klienci za zakupy będą dostawać w aplikacji Lidl Plus dodatkowe rabaty, w formie zdrapek.
więcej
|
Ailsa Lochrie pokieruje globalną obsługą Unilever w Mindshare
Ailsa Lochrie pokieruje globalną obsługą mediową koncernu Unilever (właściciel marek takich, jak Dove, Rexona). W agencji pracuje od 1997 roku.
więcej
|
Lubimy radio Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Sprzedaż ,,Faktu" spadła do 138 tys. egz. w 2022 roku. ,,Perspektywa rezygnacji z papieru nieunikniona"
Średnia sprzedaż wydania wszystkich dzienników ogólnopolskich w 2022 roku wyniosła 384 882 egz. Najchętniej kupowany był „Fakt”, a na czele e-wydań znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. - Perspektywa rezygnacji z wersji papierowej może wydawać się nieunikniona. Pytanie, czy w takim wypadku jeśli te marki przestałby być gazetami papierowymi, a więc synonimem rzetelności nie zatraciłby swojego zaufania? - komentuje nam Maciej Rzeżuchowski, wiceprezes zarządu w Media Context.
więcej
|
,,Gazeta Polska Codziennie" od roku nie zdrożała. Sakiewicz: staramy się spłaszczać strukturę
Jedynym dziennikiem ogólnopolskim, który nie zdrożał w ciągu ostatnich 12 miesięcy, jest „Gazeta Polska Codziennie” (Forum). - Bardzo ostrożnie podnosimy ceny, staramy się oszczędzać, gdzie się da - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sakiewicz, naczelny „GPC”.
więcej
|
Pracownicy odchodzą z tygodnika ,,Nie". Wicenaczelny rezygnuje po 30 latach
Po 30 latach pracy z tygodnikiem „Nie” (Urma) żegna się główny zastępca redaktora naczelnego Przemysław Ćwikliński - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Zaproponowano mi nowe warunki pracy, postanowiłem ich nie przyjąć - uzasadnia. Według naszych ustaleń z pisma odchodzi także kilku dziennikarzy, główna księgowa i dyrektor wydawnicza.
więcej
|
Związkowcy rozmawiają z zarządem Agory o wyodrębnieniu ,,Gazety Wyborczej" i Gazeta.pl do spółek
Działające w Agorze związki zawodowe planują spotkać się zarządem spółki, by porozmawiać o zapowiedzianym wyodrębnieniu m.in. „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl do nowych podmiotów. „Solidarność” chce przeprowadzić rozmowy jeszcze w tym tygodniu, termin ustala z zarządem Inicjatywa Pracownicza.
więcej
|
Bauer wprowadza znak jakości ,,Dobra prasa!"
Wydawnictwo Bauer w lutym wprowadziło na okładki swoich magazynów znak „Dobra Prasa!”. Ma on być m.in. podpowiedzią dla czytelników, którzy do tej pory kupowali niedawno zamknięte tytuły innych wydawnictw.
więcej
|
Prof. Janusz Hołyst: niepotrzebna informacja jest jak śmieć wrzucony do lasu
Przestrzeń informacyjną powinniśmy chronić jak las. Niepotrzebna informacja jest jak śmieć, który zagraża całemu ekosystemowi – powiedział w rozmowie z PAP prof. Janusz Hołyst, fizyk z Politechniki Warszawskiej.
więcej
|
|
|
Google ogłasza odpowiedź na ChatGPT. Bard trafia do testów
W najbliższych tygodniach Google zacznie testy swojego chatbota Bard opartego na sztucznej inteligencji. Docelowo ma on zostać dodany do wyszukiwarki koncernu. To reakcja na szybko rosnącą popularność ChatGPT.
więcej
|
,,Świat oczami Cunk", czyli przewrotna lekcja na temat historii cywilizacji. Recenzja nowego mockumentu Netfliksa
„Świat oczami Cunk” od BBC i Netfliksa, to jedna z najbardziej zaskakujących produkcji ostatnich miesięcy. Pięć odcinków wyjaśniających, skąd wzięła się cywilizacja, jednych zachwyci, innych zirytuje. Wszystko zależy od tego, czy bohaterka oprowadzająca widownię po meandrach i zaułkach cywilizowanego świata zyska kredyt zaufania.
więcej
|
Inflacja i konkurencja w e-commerce zaszkodziły CCC. eobuwie ze spadkiem sprzedaży, największe wzrosty osiągnął HalfPrice
W zeszłym kwartale finansowym przychody grupy CCC urosły o 19 proc., ale marża nieznacznie zmalała. W sieci CCC marżowość osłabyły wysoka inflacja i niesprzyjająca pogoda, a eobuwie zanotowało spadek sprzedaży o 2 proc. m.in. wskutek rosnące konkurencji w odzieżowym e-commerce. Największe wzrosty osiągnął HalfPrice, który ma już 91 sklepów stacjonarnych.
więcej
|
Musk: Twitter na drodze do zyskowności. Chce zarabiać także na API
Elon Musk stwierdził, że chociaż przed Twitterem są dalej wyzwania, to jest w tendencji do osiągnięcia dodatniej rentowności. Platforma zapowiedziała kilka dni temu, że będzie pobierać opłaty za dostęp do swojego API. Została też pozwana przez firmę doradczą o zapłatę 1,9 mln dolarów.
więcej
|
DHL łączy siły z właścicielem Aliexpress. Wydadzą 60 mln euro na automaty paczkowe w Polsce
Koncern logistyczny DHL przejmie część udziałów w polskim oddziale Cainiao, odpowiadającej za logistykę spółki zależnej chińskiego giganta Alibaba Group. Razem chcą zainwestować 60 mln euro w instalację automatów paczkowych w całym kraju.
więcej
|
Mama Ginekolog przyjmowała znajome poza kolejką. NFZ żąda wyjaśnień
Lekarka Nicole Sochacki-Wójcicka, znana w internecie jako Mama Ginekolog, stwierdziła, że w swoim gabinecie regularnie przyjmuje znajome kobiety poza kolejką. Spadła na nią lawina krytyki, a NFZ zażądał pilnych wyjaśnień od placówki, w której pracuje.
więcej
|
Magdalena Cielecka i Vanessa Aleksander w serialu ,,Dziewczyna i kosmonauta"
Pojawił się zwiastun nowej rodzimej produkcji serialowej powstałej dla Netfliksa. „Dziewczyna i kosmonauta” zadebiutuje jeszcze w tym miesiącu.
więcej
|
Uwaga, dziura w drodze! Z Pakietem OC w LINK4 otrzymasz szybką pomoc, gdy uszkodzisz oponę Zima nie rozpieszcza kierowców. Przymrozki i śnieg zamieniają drogi w ślizgawki, a kiedy znika lód, kolejnym zagrożeniem są ubytki w nawierzchni. Najechanie na wyrwę może skończyć się uszkodzoną oponą. Na szczęście jest pakiet OC w LINK4, który w takiej sytuacji zapewnia szybką i skuteczną pomoc także w zakresie Assistance Opony. materiał partnerskiwięcej |
|
|