Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 8 Lutego 2023
 
 
 
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" po 24 latach znika z głównej anteny TVP
 
Telewizja Polska wraz z początkiem wiosennej ramówki przeniesie „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Jedynki na inną antenę, najprawdopodobniej do TVP3 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Ostatni odcinek w TVP1 nadawany zostanie 21 lutego. więcej
 
 
Nowy kanał Mediów Narodowych przez rok ma kosztować 2 mln zł
 
Telewizja Media Narodowe złożyła wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o nadawanie w sieciach kablowych programu „TVMN”. Członek zarządu firmy Piotr Barełkowski informuje Wirtualnemedia.pl, że stacja chce rozpocząć nadawanie jeszcze w lutym. W pierwszym roku działalności ma kosztować 2 mln zł. więcej
 
 
TVP poświęca obozowi rządzącemu 80 proc. czasu antenowego polityków
 
Opozycyjny członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski podzielił się kolejnymi danymi odnośnie czasu antenowego, który przypada poszczególnym politykom w mediach publicznych. W IV kwartale ub.r. w TVP stanowiska przedstawicieli obozu władzy stanowiły 80 proc., natomiast w przypadku Polskiego Radia stanowiska samej koalicji to 71 proc. więcej
 
 
Google szykuje się na wyścig zbrojeń na polu sztucznej inteligencji
 
Google po sukcesie ChatGPT pracuje nad własnym chatbotem, którego chce zaimplementować do wyszukiwarki. Pojawiają się głosy, że sztuczna inteligencja całkowicie zmieni sposób wyszukiwania treści w internecie. - Przez dłuższy czas zarówno tradycyjne wyszukiwarki, jak i chatboty będą użyteczne, chociaż będziemy je używać do nieco innych celów – twierdzi jednak prof. Włodzisław Duch.Google po sukcesie ChatGPT pracuje nad własnym chatbotem, którego chce zaimplementować do wyszukiwarki. Pojawiają się głosy, że sztuczna inteligencja całkowicie zmieni sposób wyszukiwania treści w internecie. - Przez dłuższy czas zarówno tradycyjne wyszukiwarki, jak i chatboty będą użyteczne, chociaż będziemy je używać do nieco innych celów – twierdzi jednak prof. Włodzisław Duch. więcej
 
 
Szef KRRiT o pozwach TVN: możliwość cenzury prewencyjnej. Sakiewicz starł się z posłem KO
 
Szef KRRiT Maciej Świrski na sejmowej komisji kultury ocenił, że w przypadku pozwów wysuniętych niedawno przez TVN „możliwości prawa cywilnego są wykorzystywane do cenzury prewencyjnej”. Podczas posiedzenia Tomasz Sakiewicz nazwał posła KO „chamem” i twierdził, że „jak chce się sprawdzić, kto jest mężczyzną, to proszę przed Sejm”, a reporter TVP Info Rafał Jarząbek, że jego redakcyjny kolega zrezygnował z pracy wskutek presji dziennikarki TVN. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium 2022 roku. Rekord Wirtualnemedia.pl więcej
 
Która stacja wiosną przyciągnie więcej widzów: Polsat czy TVN? "Obie ramówki bazują na tym, co znamy i lubimy" więcej
 
Do 16 tysięcy złotych miesięcznie można zarobić w branży komunikacji marketingowej. Kobiety mają niższe pensje niż mężczyźni więcej
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w styczniu więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Line Producer / Serwisy Zagraniczne Under Ski Tower
Development Producer Under Ski Tower
Content Creator Selfish 3
Redaktor audycji TVP
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Budapeszcie i Tokio Polska Organizacja Turystyczna
Producent TVP
Specjalista ds. sprzedaży Adtelier
Senior Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarze, redaktorzy i wydawcy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
MID/SENIOR ONLINE ARTIST COLOROFFON
MENEDŻER DS. PROMOCJI STUDIOMED TV
Broadcast technician Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" po 24 latach znika z głównej anteny TVP

Telewizja Polska wraz z początkiem wiosennej ramówki przeniesie „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Jedynki na inną antenę, najprawdopodobniej do TVP3 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Ostatni odcinek w TVP1 nadawany zostanie 21 lutego. więcej

Nowy kanał Mediów Narodowych przez rok ma kosztować 2 mln zł

Telewizja Media Narodowe złożyła wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o nadawanie w sieciach kablowych programu „TVMN”. Członek zarządu firmy Piotr Barełkowski informuje Wirtualnemedia.pl, że stacja chce rozpocząć nadawanie jeszcze w lutym. W pierwszym roku działalności ma kosztować 2 mln zł. więcej

TVP poświęca obozowi rządzącemu 80 proc. czasu antenowego polityków

Opozycyjny członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski podzielił się kolejnymi danymi odnośnie czasu antenowego, który przypada poszczególnym politykom w mediach publicznych. W IV kwartale ub.r. w TVP stanowiska przedstawicieli obozu władzy stanowiły 80 proc., natomiast w przypadku Polskiego Radia stanowiska samej koalicji to 71 proc. więcej

Szef KRRiT o pozwach TVN: możliwość cenzury prewencyjnej. Sakiewicz starł się z posłem KO

Szef KRRiT Maciej Świrski na sejmowej komisji kultury ocenił, że w przypadku pozwów wysuniętych niedawno przez TVN „możliwości prawa cywilnego są wykorzystywane do cenzury prewencyjnej”. Podczas posiedzenia Tomasz Sakiewicz nazwał posła KO „chamem” i twierdził, że „jak chce się sprawdzić, kto jest mężczyzną, to proszę przed Sejm”, a reporter TVP Info Rafał Jarząbek, że jego redakcyjny kolega zrezygnował z pracy wskutek presji dziennikarki TVN. więcej

Polsat News pracuje nad zmianami w programie ,,Raport"

W Polsat News odbyły się spotkania z zespołem programu reporterskiego „Raport”. Dziennikarze dowiedzieli się na nich o zbliżających się zmianach w audycji. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w dni powszednie format będzie nosił nazwę „Raport dnia”, a w soboty „Raport tygodnia”. więcej

Nowy scripted-docu ,,Sekrety życia" od 27 lutego w TVN, emisja o 16.55

Od 27 lutego w dni powszednie o godz. 16.55 TVN emitować będzie nowy codzienny paradokument „Sekrety życia”, osadzony we współczesnych realiach. Życiowe perypetie bohaterów poszczególnych odcinków splatać się będą w klubie fitness, który będzie tłem dla kolejnych historii. więcej

Drugi sezon ,,Archiwisty" od 14 lutego w TVP VOD, Żmijewski i Pawłowski w obsadzie (zdjęcia)

Od wtorku, 14 lutego w TVP VOD będzie można oglądać drugi sezon kryminalnego serialu „Archiwista”. W roli głównej ponownie wystąpi Henryk Talar, a do obsady dołączą m.in.: Artur Żmijewski, Małgorzata Pieczyńska, Anna Kraszewska i Józef Pawłowski. więcej

,,Szpieg wśród przyjaciół" zaprasza do elitarnego grona agentów SIS. Recenzja serialu HBO Max

„Szpieg wśród przyjaciół” to brytyjski serial opowiadający o aferze szpiegowskiej w szeregach SIS, która wybuchła w 1963 roku i dotyczyła agenta Kima Philby’ego oraz Nicholasa Elliotta. Produkcja w reżyserii Nicka Murphy’ego oparta jest na książce Bena Macintyre’a, pod tym samym tytułem. więcej

Nowy serwis OTT z ponad 100 kanałami. Firma uruchomiła biuro w Warszawie

Serwis streamingowy Megogo rozpoczął oficjalnie działalność na polskim rynku. Biurem ukraińskiej firmy w Warszawie zarządza Artur Pacuła, który wcześniej pracował w The Walt Disney Company, Sony Music Polska oraz w firmie Solopan. więcej

TVP wybiera agencję Sigma Bis. Zlecenie na 22,8 mln zł

Telewizja Polska udzieliła agencji mediowej Sigma Bis - bez przetargu - nowego zamówienia w zakresie planowania i zakupu mediów na kwotę 22,8 mln zł netto (bez VAT) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Szef KRRiT o postępowaniu ws. kary za reportaż TVN24: skarga Macierewicza może być przynajmniej w części zasadna

Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu zapoznała się we wtorek z argumentami przewodniczącego KRRiT dotyczącymi programu TVN "Czarno na białym: Siła kłamstwa”. "Czy wolność słowa w Polsce to wolność mówienia kłamstw?" - pytał przewodniczący KRRiT Maciej Świrski. więcej

George Clooney wyreżyseruje dla Showtime serial ,,The Department"

Showtime zamówił cały sezon produkcji „The Department”, która stanowi adaptację francuskiego serialu „Biuro szpiegów”. Reżyserem i producentem wszystkich odcinków będzie George Clooney. więcej

Santander Bank Polska, Grupa Maspex oraz Mowi Poland wyróżnione przez BR TVP

Biuro Reklamy TVP po raz ósmy wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe, tym razem za 2022 rok. Tym razem laureatami zostali Santander Bank Polska, Grupa Maspex oraz Mowi Poland, a wyróżnienia otrzymali: Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz firma Żywiec. Sprzedaż i dystrybucja. więcej

Drugi sezon miniserialu ,,Wilk" zadebiutuje 17 lutego w Canal+ (zwiastun)

W piątek, 17 lutego 2023 roku w Canal+ online i Canal+ Premium odbędzie się premiera drugiego sezonu miniserialu „Wilk”. Właśnie został udostępniony zwiastun nowych odcinków produkcji. więcej

Zawirowania w polskiej branży bukmacherskiej

W branży legalnych zakładów bukmacherskich działa w Polsce obecnie ok. 20 operatorów. Wygenerowany przez nich przychód w 2021 roku ok. 10,6 mld zł. Pomimo rosnących obrotów, branża nie generuje wcale wyższych zysków. Sytuacja rynkowa nie jest dla nich łaskawa. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
TVP poświęca obozowi rządzącemu 80 proc. czasu antenowego polityków

Opozycyjny członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski podzielił się kolejnymi danymi odnośnie czasu antenowego, który przypada poszczególnym politykom w mediach publicznych. W IV kwartale ub.r. w TVP stanowiska przedstawicieli obozu władzy stanowiły 80 proc., natomiast w przypadku Polskiego Radia stanowiska samej koalicji to 71 proc. więcej

 
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium 2022 roku. Rekord Wirtualnemedia.pl

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Druga jest Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys., podium natomiast zamyka "Rzeczpospolita" z wynikiem 22,4 tys. cytowań. Na informacje Wirtualnemedia.pl inne redakcje powoływały się ponad siedem tysięcy razy, co plasuje nas na czwartym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych. więcej

 
Krytyka Mazurka i Stanowskiego za rozmowę o "willi plus". Medioznawca: symetryzm to nowy rodzaj obiektywizmu

Autorzy internetowego programu "Mazurek & Stanowski" rozmawiali w ostatnim odcinku o aferze z willami, którą ujawniła telewizja TVN24. Robert Mazurek porównał rozdawanie przez ministra Czarnka pieniędzy na zakup lub remont budynków dla fundacji i stowarzyszeń związanych z PiS do przekazania przez poprzedni rząd zamku w Wojnowicach na siedzibę Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego. Dziennikarze i politycy wytykają Mazurkowi, że pominął kilka faktów i bronił PiS-u. więcej

 
RMF FM nowym liderem słuchalności w Radomiu w II półroczu, stacja wyprzedziła Rekord FM

Na pozycję nowego lidera rynku radiowego w Radomiu w drugim półroczu ub.r. awansowało RMF FM, które wyprzedziło Rekord FM. Podium uzupełnia Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
TVP wybiera agencję Sigma Bis. Zlecenie na 22,8 mln zł

Telewizja Polska udzieliła agencji mediowej Sigma Bis - bez przetargu - nowego zamówienia w zakresie planowania i zakupu mediów na kwotę 22,8 mln zł netto (bez VAT) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Anna Banasik head of social media w .bringMore advertising

Anna Banasik awansowała na stanowisko head of social media w .bringMore advertising. więcej

Lidl promuje świeże warzywa i owoce. W tle głos Krystyny Czubównej

Lidl Polska startuje z kolejną odsłoną kampanii promującej Ryneczek Lidla. Tym razem zwraca uwagę na duży wybór świeżych warzyw i owoców. O tym wszystkim opowiada w  jednym ze spotów telewizyjnych Krystyna Czubówna. więcej

Grupa Żywiec zamyka browar w Leżajsku. "Niezbędna zmiana"

Grupa Żywiec zamierza w czerwcu tego roku zakończyć działalność browaru Leżajsk, zatrudniającego 103 osoby. Firma skoncentruje produkcję oraz przyszłe inwestycje w pozostałych czterech browarach. Marka Leżajsk pozostanie jednak w portfolio firmy, a jej produkcja będzie kontynuowana w innych zakładach. więcej

Rusza LifeTube Content Lab. Na czele Sebastian Huber

Grupa LTTM uruchamia nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber. więcej

Spowiedź w konfesjonale reklamuje markę Atlas

Firma Atlas rozpoczęła nową kampanię Gruntu NKP. By zobrazować, że produkt nie kapie, nie chlapie i zapewnia czystość w pracy akcję spotu umieszczono w konfesjonale. Bohaterami reklam są ksiądz i fachowiec. więcej

Burberry nowym logo zrywa z nowoczesnością

Luksusowa marka odzieżowa Burberry zaprezentowała odmienione logo autorstwa nowego dyrektora kreatywnego Daniela Lee. więcej

Sławomir Przywała na czele sprzedaży Brown-Forman

Sławomir Przywała został dyrektorem sprzedaży firmy Brown-Forman Polska, producenta i dystrybutora alkoholi mocnych (m.in. marek Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, Woodford Reserve). Zastąpił Filipa Popławskiego, który został prezesem i dyrektorem generalnym w firmie. więcej

Sopot kampanią świętuje 200-lecie kurortu

Sopot rusza z kampanią pod hasłem "W Sopocie czas płynie w Twoim tempie", którą świętuje 200-lecie miasta jako kurortu. Działania zaplanowano na cały rok. więcej

Paris Hilton twarzą globalnej kampanii Klarny ,,That's smoooth"

Globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa Klarna wspólnie z firmą 11:11 startuje z globalną kampanią „That's smoooth", której gwiazdą jest celebrytka Paris Hilton. Kampania zadebiutowała najpierw w Stanach Zjednoczonych, a w Polsce startuje od marca. więcej

Santander Bank Polska, Grupa Maspex oraz Mowi Poland wyróżnione przez BR TVP

Biuro Reklamy TVP po raz ósmy wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe, tym razem za 2022 rok. Tym razem laureatami zostali Santander Bank Polska, Grupa Maspex oraz Mowi Poland, a wyróżnienia otrzymali: Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz firma Żywiec. Sprzedaż i dystrybucja. więcej

Alior Bank z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. Bohaterką Karolina Pilarczyk

Agencja Buzzgrow przygotowała dla Alior Bank kampanię promującą ubezpieczenie komunikacyjne. Bohaterką reklam jest Karolina Pilarczyk. więcej

,,A Ty, czy robisz coś bezinteresownie?" w nowej kampanii DKMS

Aktorzy Anna Romantowska, Robert Czebotar i Maciej Bisiorek w kampanii DKMS udowadniają, że bezinteresowna pomoc może uratować czyjeś życie. więcej

"Wszystko jest" w nowej reklamie Salonów Agata z Sochą i Kasprzyk

Ruszyła nowa odsłona kampanii Salonów Agata, w której  ambasadorzy marki: Małgorzata Socha, Ewa Kasprzyk i Tomasz Pągowski promują kuchenne meble modułowe Qubik, zapewniając, że w ofercie kuchennej marki jest wszystko, czego klienci potrzebują. więcej

Iga Świątek ambasadorką Oshee

Najlepsza polska tenisistka i liderka światowego rankingu Iga Świątek została ambasadorką reklamową marki napojów izotonicznych Oshee. więcej

Lubimy radio

Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium 2022 roku. Rekord Wirtualnemedia.pl

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Druga jest Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys., podium natomiast zamyka "Rzeczpospolita" z wynikiem 22,4 tys. cytowań. Na informacje Wirtualnemedia.pl inne redakcje powoływały się ponad siedem tysięcy razy, co plasuje nas na czwartym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych. więcej

Serwis Gazetaprawna.pl bez szefa. Odchodzi Lidia Raś

Lidia Raś, kierowniczka redakcji Gazetaprawna.pl (Infor PL), rozstaje się z firmą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Sztuczna inteligencja pomaga Arena Group w pisaniu artykułów

Arena Group Holdings, wydawca m.in. magazynów "Sports Illustrated" i "Men's Journal", wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia artykułów i podsuwania dziennikarzom ciekawych tematów. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Google szykuje się na wyścig zbrojeń na polu sztucznej inteligencji

Google po sukcesie ChatGPT pracuje nad własnym chatbotem, którego chce zaimplementować do wyszukiwarki. Pojawiają się głosy, że sztuczna inteligencja całkowicie zmieni sposób wyszukiwania treści w internecie. - Przez dłuższy czas zarówno tradycyjne wyszukiwarki, jak i chatboty będą użyteczne, chociaż będziemy je używać do nieco innych celów – twierdzi jednak prof. Włodzisław Duch.Google po sukcesie ChatGPT pracuje nad własnym chatbotem, którego chce zaimplementować do wyszukiwarki. Pojawiają się głosy, że sztuczna inteligencja całkowicie zmieni sposób wyszukiwania treści w internecie. - Przez dłuższy czas zarówno tradycyjne wyszukiwarki, jak i chatboty będą użyteczne, chociaż będziemy je używać do nieco innych celów – twierdzi jednak prof. Włodzisław Duch. więcej

Mama Ginekolog pod lawiną krytyki za przyjmowanie znajomych poza kolejnością. Koniec jej kariery influencerskiej?

Afera influencerki-lekarki Mamy Ginekolog, która początkowo interesowała tylko niektóre aktywistki i media plotkarskie, szybko dotarła nawet do polityków. Czy to koniec kariery Nicole Sochacki-Wójcickiej jako najsłynniejszej influencerki zajmującej się ginekologią i promocją kobiecego zdrowia, a przy okazji - własnych przedsięwzięć? Odpowiadają ekspertki od wizerunku - Katarzyna Fabjaniak, Joanna Niemiec i Urszula Podraza. więcej

Viaplay wiosną pokaże pierwszy polski serial

Pierwszy polski serial fabularny Viaplay, czyli „Morderczynie”, ma trafi do oferty serwisu wiosną tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wtedy też pojawi się program "Powerwomen Polska”, którego premiera została opóźniona. więcej

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium 2022 roku. Rekord Wirtualnemedia.pl

W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Druga jest Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys., podium natomiast zamyka "Rzeczpospolita" z wynikiem 22,4 tys. cytowań. Na informacje Wirtualnemedia.pl inne redakcje powoływały się ponad siedem tysięcy razy, co plasuje nas na czwartym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych. więcej

Krytyka Mazurka i Stanowskiego za rozmowę o "willi plus". Medioznawca: symetryzm to nowy rodzaj obiektywizmu

Autorzy internetowego programu "Mazurek & Stanowski" rozmawiali w ostatnim odcinku o aferze z willami, którą ujawniła telewizja TVN24. Robert Mazurek porównał rozdawanie przez ministra Czarnka pieniędzy na zakup lub remont budynków dla fundacji i stowarzyszeń związanych z PiS do przekazania przez poprzedni rząd zamku w Wojnowicach na siedzibę Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego. Dziennikarze i politycy wytykają Mazurkowi, że pominął kilka faktów i bronił PiS-u. więcej

Dzięki crowdfundingowi Polacy zebrali 3,5 mld zł

3,5 mld zł wpłacili od 2008 r. użytkownicy dobroczynnych i patronackich zbiórek internetowych - wynika z danych Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. - Crowdfunding donacyjny to najdynamiczniej rozwijający się segment finansowania społecznościowego w Polsce. Jest doskonałym przykładem tego, że jesteśmy społeczeństwem obywatelskim, w którym istnieje miejsce na projekty oparte przede wszystkim na zaufaniu i potrzebie dzielenia się z innymi - podkreśla Marcin Czugan, prezes ZPF. Raport powstał na podstawie danych od organizatorów zbiórek na platformach internetowych. więcej

Francja zapowiada, że w 2023 roku zakończy się dostęp dzieci do pornografii

Minister cyfryzacji Jean-Noel Barrot zapowiedział "zakończenie skandalu", którym jest dostęp nieletnich do treści pornograficznych - informuje stacja RFI. Nowe projekty rozwiązań zostaną opublikowane w tym tygodniu. więcej

Nowy serwis OTT z ponad 100 kanałami. Firma uruchomiła biuro w Warszawie

Serwis streamingowy Megogo rozpoczął oficjalnie działalność na polskim rynku. Biurem ukraińskiej firmy w Warszawie zarządza Artur Pacuła, który wcześniej pracował w The Walt Disney Company, Sony Music Polska oraz w firmie Solopan. więcej

Działy regionalne TVN24.pl i Eska.pl mocno w górę Trojmiasto.pl i sekcja Onetu przyciągają najdłużej

Wśród platform z informacjami regionalnymi i lokalnymi liderem zasięgowym jest niezmiennie Nasze Miasto, a najdłużej internauci spędzają w serwisie Trojmiasto.pl i sekcji regionalnej Onetu. Mocno wzrosła odwiedzalność analogicznych działów na portalach Radia Eska i TVN24. więcej

Instagram zmuszony we Francji do usunięcia treści influencerów reklamujących napoje alkoholowe

Francuski wymiar sprawiedliwości, na wniosek stowarzyszenia Addictions France, nakazał Instagramowi usunięcie treści influencerów, którzy „nielegalnie reklamują” napoje alkoholowe - poinformowała agencja AFP. więcej

Pinterest wrócił do zysku. Ma 450 mln użytkowników

W zeszłym kwartale platforma społecznościowa Pinterest przy wzroście przychodów o 4 proc. do 877,2 mln dolarów osiągnęła 17,5 mln dolarów zysku netto, po trzech kwartałach ze stratami. Ma 450 mln comiesięcznych użytkowników, w ub.r. zyskiwała ich głównie poza Ameryką Północną i Europą. więcej

Awanse w serwisach Wirtualnej Polski

Zmiany w obszarze serwisów lifestylowych Grupy Wirtualna Polska. Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek awansowała na stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego Wirtualnej Polski. Jej dotychczasowe stanowisko szefowej WP Kobiety objęła Patrycja Ceglińska-Włodarczyk. Julia Alama została z kolei szefową Pyszności.pl. więcej

Rusza LifeTube Content Lab. Na czele Sebastian Huber

Grupa LTTM uruchamia nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber. więcej

Netflix kręci spin-off ,,Domu z papieru". Premiera ,,Berlina" w grudniu (zwiastun)

W grudniu na Netfliksie pojawi się ośmioodcinkowy serial „Berlin”. To spin-off „Domu z papieru”, jednego z najpopularniejszych seriali na platformie w ostatnich latach. więcej

Współtwórca chwalącego władzę profilu Okiem Młodych dostał pracę w państwowej instytucji

22-letni Oskar Szafarowicz, działacz młodzieżówki Prawa i Sprawiedliwości oraz jeden z twórców profilu społecznościowego Okiem Młodych otrzymał posadę w Krajowym Zasobie Nieruchomości. więcej

Amerykańscy senatorowie kwestionują dostęp chińskich programistów do wrażliwych danych użytkowników Facebooka

Mark Warner i Marco Rubio poinformowali w poniedziałek, że wysłali list do dyrektora generalnego Meta, Marka Zuckerberga, w którym ujawniają, że programiści Facebooka w Chinach i innych krajach mieli nieuprawniony dostęp do wrażliwych danych użytkowników serwisu. więcej

Uwaga, dziura w drodze! Z Pakietem OC w LINK4 otrzymasz szybką pomoc, gdy uszkodzisz oponę

Zima nie rozpieszcza kierowców. Przymrozki i śnieg zamieniają drogi w ślizgawki, a kiedy znika lód, kolejnym zagrożeniem są ubytki w nawierzchni. Najechanie na wyrwę może skończyć się uszkodzoną oponą. Na szczęście jest pakiet OC w LINK4, który w takiej sytuacji zapewnia szybką i skuteczną pomoc także w zakresie Assistance Opony. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Mama Ginekolog pod lawiną krytyki za przyjmowanie znajomych poza kolejnością. Koniec jej kariery influencerskiej?

Afera influencerki-lekarki Mamy Ginekolog, która początkowo interesowała tylko niektóre aktywistki i media plotkarskie, szybko dotarła nawet do polityków. Czy to koniec kariery Nicole Sochacki-Wójcickiej jako najsłynniejszej influencerki zajmującej się ginekologią i promocją kobiecego zdrowia, a przy okazji - własnych przedsięwzięć? Odpowiadają ekspertki od wizerunku - Katarzyna Fabjaniak, Joanna Niemiec i Urszula Podraza. więcej

Agnieszka Oleksyn-Wajda jako affilate partner w SEC Newgate CEE

SEC Newgate CEE rozbudowuje ofertę w zakresie sustainability, w tym szczególnie doradztwa strategicznego, raportowania ESG oraz budowania komunikacji w zakresie odpowiedzialnego biznesu. Te usługi swoim doradztwem wesprze nowa affiliate partner - Agnieszka Oleksyn-Wajda. więcej

Linkleaders pracuje dla ESET w Polsce

Do grona klientów praktyki Tech & Services agencji PR i EB Linkleaders dołącza marka ESET, specjalizująca się w projektowaniu rozwiązań cyberbezpieczeństwa. więcej

Touch.PR odpowiada za komunikację marki Color Care

Z początkiem lutego marka kosmetyków do makijażu Color Care powierzyła Touch.PR działania komunikacyjne w ramach media relations. więcej

Kool Things kolejny rok z Razer

Agencja gamingowa Kool Things przedłużyła na kolejny rok umowę z Razer, lifestylową marką dla graczy oraz pionierem rynku gaming hardware. Współpraca pomiędzy firmami trwa już 12 lat. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Google szykuje się na wyścig zbrojeń na polu sztucznej inteligencji
Francja zapowiada, że w 2023 roku zakończy się dostęp dzieci do pornografii
Instagram zmuszony we Francji do usunięcia treści influencerów reklamujących napoje alkoholowe
Pinterest wrócił do zysku. Ma 450 mln użytkowników
Zamknięto internetowy komunikator Exclu. Wykorzystywali go przestępcy
Sztuczna inteligencja pomaga Arena Group w pisaniu artykułów
Amerykańscy senatorowie kwestionują dostęp chińskich programistów do wrażliwych danych użytkowników Facebooka
93 proc. Polaków nie przekazuje osobom trzecim swoich haseł do logowania
Getty Images pozywa firmę Stability AI za wykorzystywanie zdjęć do uczenia sztucznej inteligencji
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj