|
|
|
|
|
|
|
,,Magazyn Ekspresu Reporterów" po 24 latach znika z głównej anteny TVP
Telewizja Polska wraz z początkiem wiosennej ramówki przeniesie „Magazyn Ekspresu Reporterów” z Jedynki na inną antenę, najprawdopodobniej do TVP3 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Ostatni odcinek w TVP1 nadawany zostanie 21 lutego.
więcej
|
Nowy kanał Mediów Narodowych przez rok ma kosztować 2 mln zł
Telewizja Media Narodowe złożyła wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o nadawanie w sieciach kablowych programu „TVMN”. Członek zarządu firmy Piotr Barełkowski informuje Wirtualnemedia.pl, że stacja chce rozpocząć nadawanie jeszcze w lutym. W pierwszym roku działalności ma kosztować 2 mln zł.
więcej
|
TVP poświęca obozowi rządzącemu 80 proc. czasu antenowego polityków
Opozycyjny członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski podzielił się kolejnymi danymi odnośnie czasu antenowego, który przypada poszczególnym politykom w mediach publicznych. W IV kwartale ub.r. w TVP stanowiska przedstawicieli obozu władzy stanowiły 80 proc., natomiast w przypadku Polskiego Radia stanowiska samej koalicji to 71 proc.
więcej
|
Szef KRRiT o pozwach TVN: możliwość cenzury prewencyjnej. Sakiewicz starł się z posłem KO
Szef KRRiT Maciej Świrski na sejmowej komisji kultury ocenił, że w przypadku pozwów wysuniętych niedawno przez TVN „możliwości prawa cywilnego są wykorzystywane do cenzury prewencyjnej”. Podczas posiedzenia Tomasz Sakiewicz nazwał posła KO „chamem” i twierdził, że „jak chce się sprawdzić, kto jest mężczyzną, to proszę przed Sejm”, a reporter TVP Info Rafał Jarząbek, że jego redakcyjny kolega zrezygnował z pracy wskutek presji dziennikarki TVN.
więcej
|
Polsat News pracuje nad zmianami w programie ,,Raport"
W Polsat News odbyły się spotkania z zespołem programu reporterskiego „Raport”. Dziennikarze dowiedzieli się na nich o zbliżających się zmianach w audycji. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w dni powszednie format będzie nosił nazwę „Raport dnia”, a w soboty „Raport tygodnia”.
więcej
|
Nowy scripted-docu ,,Sekrety życia" od 27 lutego w TVN, emisja o 16.55
Od 27 lutego w dni powszednie o godz. 16.55 TVN emitować będzie nowy codzienny paradokument „Sekrety życia”, osadzony we współczesnych realiach. Życiowe perypetie bohaterów poszczególnych odcinków splatać się będą w klubie fitness, który będzie tłem dla kolejnych historii.
więcej
|
Drugi sezon ,,Archiwisty" od 14 lutego w TVP VOD, Żmijewski i Pawłowski w obsadzie (zdjęcia)
Od wtorku, 14 lutego w TVP VOD będzie można oglądać drugi sezon kryminalnego serialu „Archiwista”. W roli głównej ponownie wystąpi Henryk Talar, a do obsady dołączą m.in.: Artur Żmijewski, Małgorzata Pieczyńska, Anna Kraszewska i Józef Pawłowski.
więcej
|
,,Szpieg wśród przyjaciół" zaprasza do elitarnego grona agentów SIS. Recenzja serialu HBO Max
„Szpieg wśród przyjaciół” to brytyjski serial opowiadający o aferze szpiegowskiej w szeregach SIS, która wybuchła w 1963 roku i dotyczyła agenta Kima Philby’ego oraz Nicholasa Elliotta. Produkcja w reżyserii Nicka Murphy’ego oparta jest na książce Bena Macintyre’a, pod tym samym tytułem.
więcej
|
Nowy serwis OTT z ponad 100 kanałami. Firma uruchomiła biuro w Warszawie
Serwis streamingowy Megogo rozpoczął oficjalnie działalność na polskim rynku. Biurem ukraińskiej firmy w Warszawie zarządza Artur Pacuła, który wcześniej pracował w The Walt Disney Company, Sony Music Polska oraz w firmie Solopan.
więcej
|
TVP wybiera agencję Sigma Bis. Zlecenie na 22,8 mln zł
Telewizja Polska udzieliła agencji mediowej Sigma Bis - bez przetargu - nowego zamówienia w zakresie planowania i zakupu mediów na kwotę 22,8 mln zł netto (bez VAT) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Szef KRRiT o postępowaniu ws. kary za reportaż TVN24: skarga Macierewicza może być przynajmniej w części zasadna
Sejmowa Komisja Kultury i Środków Przekazu zapoznała się we wtorek z argumentami przewodniczącego KRRiT dotyczącymi programu TVN "Czarno na białym: Siła kłamstwa”. "Czy wolność słowa w Polsce to wolność mówienia kłamstw?" - pytał przewodniczący KRRiT Maciej Świrski.
więcej
|
George Clooney wyreżyseruje dla Showtime serial ,,The Department"
Showtime zamówił cały sezon produkcji „The Department”, która stanowi adaptację francuskiego serialu „Biuro szpiegów”. Reżyserem i producentem wszystkich odcinków będzie George Clooney.
więcej
|
Santander Bank Polska, Grupa Maspex oraz Mowi Poland wyróżnione przez BR TVP
Biuro Reklamy TVP po raz ósmy wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe, tym razem za 2022 rok. Tym razem laureatami zostali Santander Bank Polska, Grupa Maspex oraz Mowi Poland, a wyróżnienia otrzymali: Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz firma Żywiec. Sprzedaż i dystrybucja.
więcej
|
Drugi sezon miniserialu ,,Wilk" zadebiutuje 17 lutego w Canal+ (zwiastun)
W piątek, 17 lutego 2023 roku w Canal+ online i Canal+ Premium odbędzie się premiera drugiego sezonu miniserialu „Wilk”. Właśnie został udostępniony zwiastun nowych odcinków produkcji.
więcej
|
Zawirowania w polskiej branży bukmacherskiej W branży legalnych zakładów bukmacherskich działa w Polsce obecnie ok. 20 operatorów. Wygenerowany przez nich przychód w 2021 roku ok. 10,6 mld zł. Pomimo rosnących obrotów, branża nie generuje wcale wyższych zysków. Sytuacja rynkowa nie jest dla nich łaskawa. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVP poświęca obozowi rządzącemu 80 proc. czasu antenowego polityków
Opozycyjny członek KRRiT prof. Tadeusz Kowalski podzielił się kolejnymi danymi odnośnie czasu antenowego, który przypada poszczególnym politykom w mediach publicznych. W IV kwartale ub.r. w TVP stanowiska przedstawicieli obozu władzy stanowiły 80 proc., natomiast w przypadku Polskiego Radia stanowiska samej koalicji to 71 proc.
więcej
|
|
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium 2022 roku. Rekord Wirtualnemedia.pl
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Druga jest Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys., podium natomiast zamyka "Rzeczpospolita" z wynikiem 22,4 tys. cytowań. Na informacje Wirtualnemedia.pl inne redakcje powoływały się ponad siedem tysięcy razy, co plasuje nas na czwartym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych.
więcej
|
|
Krytyka Mazurka i Stanowskiego za rozmowę o "willi plus". Medioznawca: symetryzm to nowy rodzaj obiektywizmu
Autorzy internetowego programu "Mazurek & Stanowski" rozmawiali w ostatnim odcinku o aferze z willami, którą ujawniła telewizja TVN24. Robert Mazurek porównał rozdawanie przez ministra Czarnka pieniędzy na zakup lub remont budynków dla fundacji i stowarzyszeń związanych z PiS do przekazania przez poprzedni rząd zamku w Wojnowicach na siedzibę Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego. Dziennikarze i politycy wytykają Mazurkowi, że pominął kilka faktów i bronił PiS-u.
więcej
|
|
RMF FM nowym liderem słuchalności w Radomiu w II półroczu, stacja wyprzedziła Rekord FM
Na pozycję nowego lidera rynku radiowego w Radomiu w drugim półroczu ub.r. awansowało RMF FM, które wyprzedziło Rekord FM. Podium uzupełnia Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
TVP wybiera agencję Sigma Bis. Zlecenie na 22,8 mln zł
Telewizja Polska udzieliła agencji mediowej Sigma Bis - bez przetargu - nowego zamówienia w zakresie planowania i zakupu mediów na kwotę 22,8 mln zł netto (bez VAT) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Anna Banasik head of social media w .bringMore advertising
Anna Banasik awansowała na stanowisko head of social media w .bringMore advertising.
więcej
|
Lidl promuje świeże warzywa i owoce. W tle głos Krystyny Czubównej
Lidl Polska startuje z kolejną odsłoną kampanii promującej Ryneczek Lidla. Tym razem zwraca uwagę na duży wybór świeżych warzyw i owoców. O tym wszystkim opowiada w jednym ze spotów telewizyjnych Krystyna Czubówna.
więcej
|
Grupa Żywiec zamyka browar w Leżajsku. "Niezbędna zmiana"
Grupa Żywiec zamierza w czerwcu tego roku zakończyć działalność browaru Leżajsk, zatrudniającego 103 osoby. Firma skoncentruje produkcję oraz przyszłe inwestycje w pozostałych czterech browarach. Marka Leżajsk pozostanie jednak w portfolio firmy, a jej produkcja będzie kontynuowana w innych zakładach.
więcej
|
Rusza LifeTube Content Lab. Na czele Sebastian Huber
Grupa LTTM uruchamia nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
więcej
|
Spowiedź w konfesjonale reklamuje markę Atlas
Firma Atlas rozpoczęła nową kampanię Gruntu NKP. By zobrazować, że produkt nie kapie, nie chlapie i zapewnia czystość w pracy akcję spotu umieszczono w konfesjonale. Bohaterami reklam są ksiądz i fachowiec.
więcej
|
Burberry nowym logo zrywa z nowoczesnością
Luksusowa marka odzieżowa Burberry zaprezentowała odmienione logo autorstwa nowego dyrektora kreatywnego Daniela Lee.
więcej
|
Sławomir Przywała na czele sprzedaży Brown-Forman
Sławomir Przywała został dyrektorem sprzedaży firmy Brown-Forman Polska, producenta i dystrybutora alkoholi mocnych (m.in. marek Jack Daniel’s, Finlandia Vodka, Woodford Reserve). Zastąpił Filipa Popławskiego, który został prezesem i dyrektorem generalnym w firmie.
więcej
|
Sopot kampanią świętuje 200-lecie kurortu
Sopot rusza z kampanią pod hasłem "W Sopocie czas płynie w Twoim tempie", którą świętuje 200-lecie miasta jako kurortu. Działania zaplanowano na cały rok.
więcej
|
Paris Hilton twarzą globalnej kampanii Klarny ,,That's smoooth"
Globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa Klarna wspólnie z firmą 11:11 startuje z globalną kampanią „That's smoooth", której gwiazdą jest celebrytka Paris Hilton. Kampania zadebiutowała najpierw w Stanach Zjednoczonych, a w Polsce startuje od marca.
więcej
|
Santander Bank Polska, Grupa Maspex oraz Mowi Poland wyróżnione przez BR TVP
Biuro Reklamy TVP po raz ósmy wyróżniło najlepsze kreacje reklamowe, tym razem za 2022 rok. Tym razem laureatami zostali Santander Bank Polska, Grupa Maspex oraz Mowi Poland, a wyróżnienia otrzymali: Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz firma Żywiec. Sprzedaż i dystrybucja.
więcej
|
Alior Bank z kampanią promującą ubezpieczenia komunikacyjne. Bohaterką Karolina Pilarczyk
Agencja Buzzgrow przygotowała dla Alior Bank kampanię promującą ubezpieczenie komunikacyjne. Bohaterką reklam jest Karolina Pilarczyk.
więcej
|
,,A Ty, czy robisz coś bezinteresownie?" w nowej kampanii DKMS
Aktorzy Anna Romantowska, Robert Czebotar i Maciej Bisiorek w kampanii DKMS udowadniają, że bezinteresowna pomoc może uratować czyjeś życie.
więcej
|
"Wszystko jest" w nowej reklamie Salonów Agata z Sochą i Kasprzyk
Ruszyła nowa odsłona kampanii Salonów Agata, w której ambasadorzy marki: Małgorzata Socha, Ewa Kasprzyk i Tomasz Pągowski promują kuchenne meble modułowe Qubik, zapewniając, że w ofercie kuchennej marki jest wszystko, czego klienci potrzebują.
więcej
|
Iga Świątek ambasadorką Oshee
Najlepsza polska tenisistka i liderka światowego rankingu Iga Świątek została ambasadorką reklamową marki napojów izotonicznych Oshee.
więcej
|
Lubimy radio Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Google szykuje się na wyścig zbrojeń na polu sztucznej inteligencji
Google po sukcesie ChatGPT pracuje nad własnym chatbotem, którego chce zaimplementować do wyszukiwarki. Pojawiają się głosy, że sztuczna inteligencja całkowicie zmieni sposób wyszukiwania treści w internecie. - Przez dłuższy czas zarówno tradycyjne wyszukiwarki, jak i chatboty będą użyteczne, chociaż będziemy je używać do nieco innych celów – twierdzi jednak prof. Włodzisław Duch.Google po sukcesie ChatGPT pracuje nad własnym chatbotem, którego chce zaimplementować do wyszukiwarki. Pojawiają się głosy, że sztuczna inteligencja całkowicie zmieni sposób wyszukiwania treści w internecie. - Przez dłuższy czas zarówno tradycyjne wyszukiwarki, jak i chatboty będą użyteczne, chociaż będziemy je używać do nieco innych celów – twierdzi jednak prof. Włodzisław Duch.
więcej
|
Mama Ginekolog pod lawiną krytyki za przyjmowanie znajomych poza kolejnością. Koniec jej kariery influencerskiej?
Afera influencerki-lekarki Mamy Ginekolog, która początkowo interesowała tylko niektóre aktywistki i media plotkarskie, szybko dotarła nawet do polityków. Czy to koniec kariery Nicole Sochacki-Wójcickiej jako najsłynniejszej influencerki zajmującej się ginekologią i promocją kobiecego zdrowia, a przy okazji - własnych przedsięwzięć? Odpowiadają ekspertki od wizerunku - Katarzyna Fabjaniak, Joanna Niemiec i Urszula Podraza.
więcej
|
Viaplay wiosną pokaże pierwszy polski serial
Pierwszy polski serial fabularny Viaplay, czyli „Morderczynie”, ma trafi do oferty serwisu wiosną tego roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wtedy też pojawi się program "Powerwomen Polska”, którego premiera została opóźniona.
więcej
|
RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium 2022 roku. Rekord Wirtualnemedia.pl
W ubiegłym roku polskie media najczęściej powoływały się na informacje podawane przez RMF FM. Stację w 2022 roku zacytowano łącznie 23,1 tys. razy – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM). Druga jest Wirtualna Polska z wynikiem 22,6 tys., podium natomiast zamyka "Rzeczpospolita" z wynikiem 22,4 tys. cytowań. Na informacje Wirtualnemedia.pl inne redakcje powoływały się ponad siedem tysięcy razy, co plasuje nas na czwartym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych.
więcej
|
Krytyka Mazurka i Stanowskiego za rozmowę o "willi plus". Medioznawca: symetryzm to nowy rodzaj obiektywizmu
Autorzy internetowego programu "Mazurek & Stanowski" rozmawiali w ostatnim odcinku o aferze z willami, którą ujawniła telewizja TVN24. Robert Mazurek porównał rozdawanie przez ministra Czarnka pieniędzy na zakup lub remont budynków dla fundacji i stowarzyszeń związanych z PiS do przekazania przez poprzedni rząd zamku w Wojnowicach na siedzibę Kolegium Europy Wschodniej im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego. Dziennikarze i politycy wytykają Mazurkowi, że pominął kilka faktów i bronił PiS-u.
więcej
|
Dzięki crowdfundingowi Polacy zebrali 3,5 mld zł
3,5 mld zł wpłacili od 2008 r. użytkownicy dobroczynnych i patronackich zbiórek internetowych - wynika z danych Związku Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. - Crowdfunding donacyjny to najdynamiczniej rozwijający się segment finansowania społecznościowego w Polsce. Jest doskonałym przykładem tego, że jesteśmy społeczeństwem obywatelskim, w którym istnieje miejsce na projekty oparte przede wszystkim na zaufaniu i potrzebie dzielenia się z innymi - podkreśla Marcin Czugan, prezes ZPF. Raport powstał na podstawie danych od organizatorów zbiórek na platformach internetowych.
więcej
|
Francja zapowiada, że w 2023 roku zakończy się dostęp dzieci do pornografii
Minister cyfryzacji Jean-Noel Barrot zapowiedział "zakończenie skandalu", którym jest dostęp nieletnich do treści pornograficznych - informuje stacja RFI. Nowe projekty rozwiązań zostaną opublikowane w tym tygodniu.
więcej
|
Nowy serwis OTT z ponad 100 kanałami. Firma uruchomiła biuro w Warszawie
Serwis streamingowy Megogo rozpoczął oficjalnie działalność na polskim rynku. Biurem ukraińskiej firmy w Warszawie zarządza Artur Pacuła, który wcześniej pracował w The Walt Disney Company, Sony Music Polska oraz w firmie Solopan.
więcej
|
Działy regionalne TVN24.pl i Eska.pl mocno w górę Trojmiasto.pl i sekcja Onetu przyciągają najdłużej
Wśród platform z informacjami regionalnymi i lokalnymi liderem zasięgowym jest niezmiennie Nasze Miasto, a najdłużej internauci spędzają w serwisie Trojmiasto.pl i sekcji regionalnej Onetu. Mocno wzrosła odwiedzalność analogicznych działów na portalach Radia Eska i TVN24.
więcej
|
Instagram zmuszony we Francji do usunięcia treści influencerów reklamujących napoje alkoholowe
Francuski wymiar sprawiedliwości, na wniosek stowarzyszenia Addictions France, nakazał Instagramowi usunięcie treści influencerów, którzy „nielegalnie reklamują” napoje alkoholowe - poinformowała agencja AFP.
więcej
|
Pinterest wrócił do zysku. Ma 450 mln użytkowników
W zeszłym kwartale platforma społecznościowa Pinterest przy wzroście przychodów o 4 proc. do 877,2 mln dolarów osiągnęła 17,5 mln dolarów zysku netto, po trzech kwartałach ze stratami. Ma 450 mln comiesięcznych użytkowników, w ub.r. zyskiwała ich głównie poza Ameryką Północną i Europą.
więcej
|
Awanse w serwisach Wirtualnej Polski
Zmiany w obszarze serwisów lifestylowych Grupy Wirtualna Polska. Wiktoria Jakubowska-Karbowniczek awansowała na stanowisko zastępczyni redaktora naczelnego Wirtualnej Polski. Jej dotychczasowe stanowisko szefowej WP Kobiety objęła Patrycja Ceglińska-Włodarczyk. Julia Alama została z kolei szefową Pyszności.pl.
więcej
|
Rusza LifeTube Content Lab. Na czele Sebastian Huber
Grupa LTTM uruchamia nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
więcej
|
Netflix kręci spin-off ,,Domu z papieru". Premiera ,,Berlina" w grudniu (zwiastun)
W grudniu na Netfliksie pojawi się ośmioodcinkowy serial „Berlin”. To spin-off „Domu z papieru”, jednego z najpopularniejszych seriali na platformie w ostatnich latach.
więcej
|
Współtwórca chwalącego władzę profilu Okiem Młodych dostał pracę w państwowej instytucji
22-letni Oskar Szafarowicz, działacz młodzieżówki Prawa i Sprawiedliwości oraz jeden z twórców profilu społecznościowego Okiem Młodych otrzymał posadę w Krajowym Zasobie Nieruchomości.
więcej
|
Amerykańscy senatorowie kwestionują dostęp chińskich programistów do wrażliwych danych użytkowników Facebooka
Mark Warner i Marco Rubio poinformowali w poniedziałek, że wysłali list do dyrektora generalnego Meta, Marka Zuckerberga, w którym ujawniają, że programiści Facebooka w Chinach i innych krajach mieli nieuprawniony dostęp do wrażliwych danych użytkowników serwisu.
więcej
|
Uwaga, dziura w drodze! Z Pakietem OC w LINK4 otrzymasz szybką pomoc, gdy uszkodzisz oponę Zima nie rozpieszcza kierowców. Przymrozki i śnieg zamieniają drogi w ślizgawki, a kiedy znika lód, kolejnym zagrożeniem są ubytki w nawierzchni. Najechanie na wyrwę może skończyć się uszkodzoną oponą. Na szczęście jest pakiet OC w LINK4, który w takiej sytuacji zapewnia szybką i skuteczną pomoc także w zakresie Assistance Opony. materiał partnerskiwięcej |
|
|