|
|
|
|
|
|
|
Produkcje TVP na antenie Telewizji Trwam
TV Trwam zaczyna emitować starsze seriale Telewizji Polskiej, takie jak „Przygody Pana Michała” i „Lalka”. W ramówce toruńskiej stacji można znaleźć też nowsze programy dokumentalne nadawcy publicznego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Biuro prasowe TVP informuje nas, że udziela licencji temu kanałowi „na zasadach komercyjnych”.
więcej
|
,,Marzec '68'" trzecim nowym serialem w wiosennej ramówce TVP
Telewizyjna Jedynka w połowie maja tego roku rozpocznie emisję serialu „Marzec '68'” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie to telewizyjna wersja filmu pod tym samym tytułem. Serial trafi do niedzielnego pasma po "Wiadomościach".
więcej
|
Celebryci za słodkie każą sobie słono płacić. ,,Pączek za 49 złotych jest obrazoburczy tak samo jak pan Wojewódzki"
W tłusty czwartek pączki można dostać nie tylko w cukierniach, ale także choćby w restauracjach. Także tych, których właścicielami są celebryci. I ceny, jakie proponują, też bywają celebryckie. W tym roku rekordowo drogiego pączka (49 zł za sztukę) można dostać w jednej z restauracji Kuby Wojewódzkiego. - Cała ekonomia behawioralna stoi na nieracjonalnych zachowaniach konsumentów. Klient, żeby zaspokoić potrzeby emocjonalne, przynależności do grupy, samorealizacji, udowodnienia sobie czegoś, kupuje rzeczy nieracjonalne - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Anna Gołebicka.
więcej
|
Nowy teleturniej ,,Wiesz czy nie wiesz?" wystartuje w TVP1 tydzień później, nowe pasmo emisji
Telewizyjna Jedynka emisję nowego teleturniej „Wiesz czy nie wiesz?” rozpocznie nie 5, a 12 marca. Cykl będzie emitowany w nowym paśmie - w niedziele o 21.20 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Audycję poprowadzi Tomasz Kammel, wspierać go będzie Radosław Brzózka.
więcej
|
Monika Olejnik prawomocnie wygrała z TVP. Zasądzono sześć emisji przeprosin
Sąd Apelacyjny podtrzymał orzeczenie nakazujące Telewizji Polskiej kilkukrotną emisję przeprosin dla Moniki Olejnik przy głównym wydaniu „Wiadomości” i w TVP Info. Chodzi o reportaż Bartłomieja Graczaka pokazany w 2018 roku w „Alarmie!”.
więcej
|
Więcej kanałów naziemnej telewizji cyfrowej w Częstochowie
Mieszkańcy Częstochowy i okolic znów mogą oglądać dodatkowe kanały naziemnej telewizji cyfrowej. Stało się to możliwe dzięki powrotowi do eteru multipleksu eksperymentalnego Grupy MWE. MUX-L3 obejmuje obecnie 7 stacji.
więcej
|
,,Polowanie na ogród" przenosi się z HGTV do TVN Style
Program „Polowanie na ogród” od wiosennej ramówki nadawany będzie w stacji TVN Style - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej cykl emitowany był w kanale HGTV Polska.
więcej
|
Canal+ chwali się zamknięciem popularnego pirackiego serwisu
Antypiracka koalicja Alliance for Creativity and Entertainment (ACE) poinformowała o zamknięciu drugiej pod względem popularności pirackiej witryny we Francji. Serwis, który uderzał m.in. w interesy Canal+ odwiedzało ponad 14 mln osób miesięcznie.
więcej
|
Polsat pokaże rocznicowy koncert BGK dla Ukrainy
Bank Gospodarstwa Krajowego organizuje w rocznicę wybuchu wojny w Ukrainie, 24 lutego w Jasionce pod Rzeszowem charytatywny koncert "Stay Together". Wystąpią polskie i ukraińskie gwiazdy, m.in.: Kuba Badach, Kayah, Edyta Górniak, Jamala, Julia Belei, Max Barskih. Wydarzenie transmitować będzie Polsat.
więcej
|
Usterki w kanale Polsatu podczas meczu Ligi Mistrzów
Podczas wtorkowego meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów Paris Saint-Germain - Bayernem Monachium widzowie Polsat Sport Premium Super HD narzekali na problemy z transmisją. Dźwięk nie był zsynchronizowany z obrazem. Zdarzało się też, że obraz „mrugał”.
więcej
|
Nowy kanał i serwis streamingowy zamiast BBC Earth i BBC Brit
17 kwietnia w Danii, Finlandii, Islandii, Norwegii i Szwecji kanały BBC Earth i BBC Brit zakończą nadawanie. Zostaną zastąpione przez stację BBC Nordic. Tego samego dnia w krajach nordyckich zacznie działalność serwis streamingowy BBC Nordic+.
więcej
|
TVP sprzedaje reklamy na marzec. Ponad 150 tys. zł za spot przy meczach piłkarzy
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec br. Najwyżej, bo na 152,7 tys. zł netto - wyceniono 30-sekundowy spot przy meczach polskich piłkarzy w eliminacjach do Euro 2024.
więcej
|
Raper 50 Cent podpisał umowę ze stacją FOX. Jego firma stworzy nowe produkcje
Curtis Jackson czyli raper 50 Cent, za pośrednictwem swojej firmy produkcyjnej G-Unit Film & Television, będzie opracowywał scenariusze dramatów, komedii i seriali animowanych, które trafią do emisji w stacji FOX.
więcej
|
Założyciel stacji ZDF zataił, że był członkiem nazistowskich organizacji
Karl Holzamer, założyciel i wieloletni szef publicznej stacji ZDF, podał nieprawdziwe oświadczenie dotyczące swojego życiorysu w okresie nazizmu - poinformowała stacja ZDF.
więcej
|
Koszykarski Suzuki Puchar Polski na żywo w Polsat Sport Extra
W okresie od 16 do 19 lutego w Lublinie odbędzie się turniej finałowy Suzuki Pucharu Polski. Mecze na żywo będzie nadawać Polsat Sport Extra.
więcej
|
Kto reprezentować będzie Polskę na Eurowizji? TVP wybrała 10 wykonawców
Telewizja Polska wyłoniła dziesiątkę wokalistów, którzy zawalczą o tytuł reprezentanta Polski w 67. Konkursie Piosenki Eurowizji 2023 w Liverpoolu. Do organizatora polskich preselekcji wpłynęło prawie 300 zgłoszeń. Wybrana dziesiątka zaśpiewa podczas koncertu w telewizyjnej Jedynce.
więcej
|
Nie warto ryzykować zimowych wyjazdów bez ubezpieczenia. Kto płaci za akcje ratunkowe w górach? Polskie góry są piękne, ale równie ciekawe są wędrówki słowackimi i czeskimi szlakami. Wspaniałe Alpy to także popularny kierunek urlopowych wyjazdów. Ale czy znasz swoje ryzyko? Wystarczy jeden fałszywy krok, nagłe załamanie pogody albo brak kondycji i zaczynają się kłopoty. Za granicą koszty akcji ratowniczych mogą mocno obciążyć twoją kieszeń. Na szczęście jest ubezpieczenie LINK4 Podróże. To prawdziwy niezbędnik każdej turystycznej wyprawy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tauron szykuje się do przetargu na kompleksową obsługę kreatywną
Spółka Tauron Sprzedaż bada rynek pod kątem planowanego przetargu na kompleksową obsługę kreatywną - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Żebrowski i Szyc na górskim stoku w nowej reklamie Maestro w McDonald's
W nowej reklamie oferowanych przez McDonald’s burgerów Maestro aktorzy Michał Żebrowski i Borys Szyc rywalizują na górskim stoku.
więcej
|
TVP sprzedaje reklamy na marzec. Ponad 150 tys. zł za spot przy meczach piłkarzy
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec br. Najwyżej, bo na 152,7 tys. zł netto - wyceniono 30-sekundowy spot przy meczach polskich piłkarzy w eliminacjach do Euro 2024.
więcej
|
Krystyna Bajor-Ledwoń na czele client service w Warsaw Creatives
Do działu client service w agencji Warsaw Creatives dołączyła Krystyna Bajor-Ledwoń jako nowa group account manager. Poprzednio pracowała w agencji Pathfinder 23.
więcej
|
OMG globalną agencją mediową Philipsa
Philips Domestic Appliances, producent m.in. urządzeń kuchennych i klimatyzacji, wybrał Omnicom Media Group jako swoją globalną agencję mediową, która zajmie obsługą jego budżetu w ponad 100 krajach. Współpraca rusza 1 kwietnia.
więcej
|
Nescafé z nową identyfikacją wizualną i kampanią ,,Make Your World"
Należąca do koncernu Nestle marka Nescafé uruchamia globalny projekt „Make Your World” z kampanią na rzecz zrównoważonego rozwoju. Wdrożenie nowej platformy i identyfikacji wizualnej marki zostało opracowane wspólnie z Publicis.
więcej
|
WPP zamiast S4 Capital będzie tworzyć treści dla Mondel?z
Mondel?z International, właściciel takich marek słodyczy, jak Milka, Oreo przenosi część swojego globalnego kontraktu na tworzenie treści do holdingu reklamowego WPP, dwa lata po wyznaczeniu S4 Capital do obsługi w tym zakresie wspólnie z Publicis Groupe.
więcej
|
Właściciele Subwaya rozważają sprzedaż biznesu
Sieć barów fast food Subway poinformował, że bada możliwą sprzedaż swojej działalności, ponieważ stoi w obliczu rosnących kosztów i rosnącej konkurencji ze strony rywali. Wartość ewentualnej transakcji szacowana jest na ok. 10 mld dolarów.
więcej
|
Twitter stracił ponad 60 proc. reklam. Musk chce być szefem do końca roku
W styczniu ponad 600 z tysiąca największych reklamodawców Twittera nie promowało się już na platformie. To pogłębienie spadków rozpoczętych w listopadzie. Elon Musk zapowiedział, że będzie szefem platformy przynajmniej do końca br.
więcej
|
Żabka w aplikacji rozdaje dostęp do Empik Go
Sieć sklepów Żabka wspólnie z Empikiem przygotowała nową promocję dla posiadaczy aplikacji mobilnej Żappka. Mogą oni za żappsy otrzymać dostęp do pakietu Go Mini w aplikacji Empik Go.
więcej
|
Meta aktualizuje narzędzie przejrzystości reklam
Meta, spółka macierzysta Facebooka przekazała, że zaktualizowała funkcję "Dlaczego widzę tę reklamę?”. Dzięki temu chce zapewnić swoim użytkownikom większą przejrzystość reklam i tego, jak ich aktywność w sieci wpływa na to, jakie komunikaty reklamowe do nich trafiają.
więcej
|
Aldi notuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży marki własnej Mamia
Sprzedaż produktów marki własnej sieci sklepów Aldi - Mamia wzrosła w 2022 roku o 43 proc. w porównaniu z 2021 rokiem.
więcej
|
SeePlaces w gronie klientów More Bananas
Do grona klientów obsługiwanych przez agencję More Bananas dołączyła platforma SeePlaces przeznaczona do wyszukiwania i zakupu wycieczek oraz różnorodnych atrakcji dla turystów na całym świecie.
więcej
|
Dentsu Polska ze wzrostem przychodów o 6 proc.
Grupa dentsu opublikowała wyniki finansowe za 2022 rok. Region CEE (Europa Centralna i Wschodnia), któremu przewodzi Polska, odnotował najwyższy organiczny wzrost przychodów w regionie dentsu EMEA - na poziomie 12,5 proc.. Dentsu Polska odnotowała wzrost organiczny na poziomie 6,1 proc.
więcej
|
Jakub Kwaczyński dyrektorem strategii w GoldenSubmarine
Jakub Kwaczyński, dotychczasowy head of strategy w agencji GoldenSubmarine objął nowe stanowisko strategy directora i poszerza obowiązki.
więcej
|
Lubimy radio Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tomasz Lis zmienia nazwę swojego wydawnictwa, wspólnikiem jego były asystent
Już nie TOMY, a Wydawnictwo Tomasz Lis - tak nazywać się będzie nowe przedsięwzięcie byłego redaktora naczelnego „Newsweeka”. Kilka dni temu Tomasz Lis zarejestrował nową, a na udziałowca wziął byłego swego asystenta z „Newsweeka”, Krystiana Durmę.
więcej
|
Związkowcy spotkali się z zarządem Agory. "Wiele pytań cały czas bez odpowiedzi"
Działające w Agorze związki zawodowe w środę spotkały się z zarządem spółki ws. planów wyodrębnienia do osobnych spółek m.in. „Gazety Wyborczej” i Gazeta.pl. „Solidarność” podkreśla, że ważna była deklaracja zarządu o współpracy z kierownictwem „Wyborczej”, Inicjatywa Pracownicza wskazuje, że wiele pytań wciąż pozostaje bez odpowiedzi, ale docenia sam fakt prowadzenia rozmów.
więcej
|
Maciej Kossowski po pół roku odwołany z zarządu wydawcy "Dziennika Gazety Prawnej"
Maciej Kossowski po pół roku pracy został odwołany z funkcji członka zarządu Infor PL, wydawcy „Dziennika Gazety Prawnej” . Zmiana zaszła niedługo po tym jak prezesem Infor PL został ponownie Ryszard Pieńkowski. Zarządzanie obszarem online w firnie przejął Paweł Czuryło.
więcej
|
Właścicielka ,,Nie" wybierze nowego wicenaczelnego spośród obecnych dziennikarzy
- Nie będzie zewnętrznej rekrutacji na stanowisko pierwszego wicenaczelnego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl właścicielka tygodnika „Nie”, Małgorzata Daniszewska. Z pisma odchodzi wieloletni zastępca Jerzego Urbana, Przemysław Ćwikliński. Nowy wicenaczelny formalnie będzie szefował pismu, gdyż redaktorem naczelnym pozostaje zmarły w ubiegłym roku Urban.
więcej
|
,,Solidarność" w Agorze pączkami zachęca do głosowania na delegatów
Działająca w Agorze i Inforadiu „Solidarność” darmowymi pączkami i kawą zachęca swoich członków do wzięcia udziału w głosowaniu na delegatów i delegatki, którzy w marcu wybiorą nowe władze związku.
więcej
|
Rosyjska dziennikarka skazana na 6 lat więzienia. Za komentarz o ostrzale teatru w Mariupolu
Rosyjska dziennikarka Maria Ponomarienko została skazana na sześć lat więzienia z powodu zamieszczenia komentarza w mediach społecznościowych na temat zbombardowania przez wojska rosyjskie teatru w ukraińskim Mariupolu - podał w środę portal Meduza.
więcej
|
|
|
Beata Pawlikowska i Maja Herman porozumiały się. ,,Zamiast czynić wojnę, tak czyni się pokój"
Dziennikarka i podróżniczka Beata Pawlikowska porozumiała się z psychiatrką Mają Herman. Pierwsza zbierała pieniądze na postępowanie wobec drugiej za opublikowanie na YouTubie filmu na temat depresji, druga zarzuciła pierwszej naruszenie dóbr osobistych. Teraz obie zgodnie twierdzą, że po prywatnej rozmowie wycofują wszelkie pretensje na sądowym polu. - Ta sprawa pokazuje, że warto rozmawiać, nawet jeżeli temat jest trudny, zarówno pod względem merytorycznym, jak i emocjonalnym - przekonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Maciej Zaborowski, pełnomocnik Pawlikowskiej.
więcej
|
Sztuczna inteligencja wydawcą strony głównej Interii
Portal Interia (Grupa Polsat Plus) zaczyna na stronie głównej cykl na stronie głównej „AI jako wydawca: eksperyment Interii”, gdzie w funkcję wydawcy i autora kilku tekstów wcieli się sztuczna inteligencja.
więcej
|
Mama Ginekolog przerwała milczenie. ,,Dostałam doniczką i błotem"
Nicole Sochacki-Wójcicka, influencerka i lekarz, która występuje na Instagramie jako Mama Ginekolog, zabrała głos po aferze z przyjmowaniem pod godzinach znajomych pacjentek w placówce NFZ. -Nie chce mi się wychodzić na balkon, bo jak tylko wyjdę dostaję błotem lub zgniłym jajem - napisała.
więcej
|
Nie żyje influencerka Mia Nesti Baka
W wieku 24 lat zmarła influencerka znana jako Mia Nesti Baka. W mediach społecznościowych opowiadała m.in. o swoich poważnych problemach psychicznych.
więcej
|
Twitter stracił ponad 60 proc. reklam. Musk chce być szefem do końca roku
W styczniu ponad 600 z tysiąca największych reklamodawców Twittera nie promowało się już na platformie. To pogłębienie spadków rozpoczętych w listopadzie. Elon Musk zapowiedział, że będzie szefem platformy przynajmniej do końca br.
więcej
|
Meta aktualizuje narzędzie przejrzystości reklam
Meta, spółka macierzysta Facebooka przekazała, że zaktualizowała funkcję "Dlaczego widzę tę reklamę?”. Dzięki temu chce zapewnić swoim użytkownikom większą przejrzystość reklam i tego, jak ich aktywność w sieci wpływa na to, jakie komunikaty reklamowe do nich trafiają.
więcej
|
Rozpoczął się okres rozliczeń PIT za ubiegły rok
Rozpoczął się okres rozliczeń PIT za 2022 rok, który potrwa do 2 maja. Jak podaje Ministerstwo Finansów, w usłudze Twój e-PIT na podatników czekają zeznania przygotowane przez administrację skarbową. Przedsiębiorcy będą mogli wysłać PIT poprzez system e-Deklaracje.
więcej
|
,,Jak pisać o klimacie?" - Gazeta.pl publikuje poradnik dla dziennikarzy i dziennikarek Gazeta.pl aspiruje do miana najbardziej zielonego medium w Polsce. Na łamach portalu regularnie publikowane są eksperckie materiały oraz wypowiedzi naukowców zajmujących się klimatem. Portal chce jednak nie tylko informować, ale także mieć wpływ na język, jakim opisywane są zmiany klimatyczne. Serwis Zielona.Gazeta.pl opublikował właśnie opracowanie „Jak pisać o klimacie? Poradnik dla dziennikarzy i dziennikarek”, przygotowany wspólnie z Purpose Climate Lab, z którego mogą korzystać wszyscy przedstawiciele mediów w Polsce. To kolejna publikacja Gazeta.pl po m.in. „Jak pisać o kobietach w mediach” i „Jak pisać o LGBT+” stworzona z troską o dziennikarskie wypowiedzi. materiał partnerskiwięcej |
|
|
PiS uruchomił profil na TikToku. Chce walczyć z antypisowskim przekazem
Prawo i Sprawiedliwość założyło oficjalne konto na platformie społecznościowej TikTok. W pierwszym klipie europoseł Tomasz Poręba ocenia, że media społecznościowe są zalane antypisowskim przekazem i jest olbrzymie niezrozumienie tego, co PiS rzeczywiście robi, dlatego na TikToku ugrupowanie będzie mówić, jak czuje Polskę i co chce zrobić.
więcej
|
Linkleaders wygrała przetarg na obsługę Cushman & Wakefield
Linkleaders będzie współtworzyć i wdrażać nową strategię komunikacji dla polskiego oddziału Cushman & Wakefield – międzynarodowej firmy doradczej, świadczącej usługi na rzecz najemców oraz właścicieli nieruchomości komercyjnych. Agencja pozyskała tego klienta w przetargu.
więcej
|
HL Tech klientem WEC Communication
Agencja WEC Communication rozpoczęła współpracę z HL Tech - warszawskim centrum technologicznym, które tworzy i dostarcza oprogramowanie dla brytyjskiej firmy Hargreaves Lansdown.
więcej
|
|
|