|
|
|
|
|
|
|
Polsat i Canal+ unikną kar UOKiK. ,,Prezes wystosował wystąpienia miękkie"
W listopadzie Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zażądał od właścicieli dwóch serwisów streamingowych wyjaśnień w sprawie problemów technicznych podczas transmisji sportowych. - W sprawach zakłóceń transmisji na Canal+ online i Polsat Box Go nie toczą się postępowania - informuje Wirtualnemedia.pl Departament Komunikacji UOKiK.
więcej
|
Teleturniej Kammela i trzy nowe seriale wiosną w TVP. Wraca Teatr Telewizji na żywo
Telewizja Polska wiosną na głównych antenach pokazywać będzie cztery nowości: teleturniej „Wiesz czy nie wiesz?” oraz seriale „Krucjata. Prawo serii”, „Polowanie na ćmy” i „Marzec ‘68”. Wśród kontynuacji znajdą się m.in.: „The Voice Kids 6”, „Korona królów. Jagiellonowie” i „You can dance - nowa generacja 2”. Powraca Teatr Telewizji na żywo.
więcej
|
Polska platforma straciła w ciągu roku wielu abonentów satelitarnych. ,,Odchodzimy od takich usług"
W 2022 roku platforma cyfrowa Orange straciła 151 tys. abonentów satelitarnych i zyskała 111 tys. klientów IPTV. - Od dawna w naszej strategii skupiamy się na światłowodach, stawiając na technologię IPTV. Odchodzimy zarazem od usług satelitarnych - informuje Wirtualnemedia.pl Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.
więcej
|
Awaria TVP GO i TVP Stream. ,,Audycja niedostępna z powodów licencyjnych"
Od czwartkowego popołudnia internauci skarżą się na problemy z aplikacją TVP GO i serwisem internetowym TVP Stream. Po wybraniu większości kanałów, pojawia się komunikat „Audycja niedostępna z powodów licencyjnych” lub sam czarny obraz.
więcej
|
Na dekodery Polsat Box trafia nowe oprogramowanie
Na dekodery Polsat Box 4K stopniowo spływa nowe oprogramowanie oznaczone jako 1.7.28. - Najnowsza wersja dla dekoderów 4K wprowadza m.in. nawigację pionową w menu oraz funkcję wyszukiwania głosowego - informuje Wirtualnemedia.pl Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu.
więcej
|
Edyta Herbuś nową gwiazdą stacji TVP Kobieta
W wiosennej ramówce kanału TVP Kobieta znajdzie się nowy program „Tańcząca ze światem”, który poprowadzi Edyta Herbuś. Pojawią się nowe odcinki cyklu Marty Manowskiej „Kobiety w drodze” czy programu „Taka jak Ty” Mateusza Szymkowiaka.
więcej
|
TVP planuje dokumenty o młodych gwiazdach. Na pierwszy ogień Viki Gabor
Telewizja Polska planuje realizować dokumenty poświęcone młodym artystom - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Pierwszą taką produkcją będzie serial dokumentalny „Viki Gabor. Mój świat”, opowiadający o zwyciężczyni Konkursu Piosenki Eurowizji Junior w 2019 r.
więcej
|
,,Wilk 2" czyli krótka historia o walce z systemem. Recenzja drugiego sezonu serialu Canal+
Drugi sezon „Wilka” Jana Dybusa to zaledwie pięć odcinków opowiadających historię starą jak świat, czyli czy i jak młodzi ludzie chcą walczyć z opresyjnym systemem. W epizodycznych rolach występują znani raperzy.
więcej
|
Cztery nowości wiosną w TVN Turbo
Kanał TVN Turbo wiosną pokaże cztery nowe programy: “Ciężarówką przez RPA”, “Jeździć, obserwować”, “77 aut, których nie kupicie” oraz “Wszystko co naj”. Pojawią się też nowe sezony znanych już widzom pozycji.
więcej
|
Warner Bros. Discovery pracuje nad darmową platformą WBTV
Kolejna decyzja, która odzwierciedla zmianę strategii streamingowej Warner Bros. Discovery. Koncern pracuje nad uruchomieniem darmowej platformy z reklamami pod nazwą WBTV. Mogą w niej znaleźć się zarówno wideo na żądanie, jak i darmowe kanały linearne.
więcej
|
Właściciel Play i UPC Polska przedstawił projekt nowego kanału naziemnego
Miliarder Xavier Niel, do którego należy m.in. operator komórkowy Play i sieć kablowa UPC Polska, zaprezentował projekt kanału Six, który może trafić do naziemnej telewizji cyfrowej we Francji. Jeśli odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wybierze jego ofertę, to nowa stacja zastąpi M6.
więcej
|
Kammel, Tomson i Baron oraz Nowakowska w spocie wiosennej ramówki TVP (wideo)
Telewizja Polska zaprezentowała wizerunkowy spot wiosennej ramówki, w którym występują m.in.: Tomasz Kammel, Tomson i Baron, Rafał Brzozowski, Ida Nowakowska i Maciej Kurzajewski. Nadawca w klipie wykorzystał materiały ze spotu przygotowanego rok temu, które nie zostały wykorzystane.
więcej
|
TVP2 liderem - udany tydzień TVN24, TVP Info i Polsat News. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Sanatorium miłości" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Sanatorium miłości”. Pozycję lidera oglądalności wśród stacji zajęła TVP2- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP Info będzie pokazywać wywiady Małgorzaty Raczyńskiej-Weinsberg z radiowej Jedynki
W wiosennej ramówce dwa publicystyczne programy Małgorzaty Raczyńskiej-Weinsberg z radiowej Jedynki będą także pokazywane w TVP Info. Chodzi o cykle "W otwarte karty" i "Gdzie jest Pan Cogito". - Media publiczne porozumiały się tak elegancko i spokojnie - podkreśliła autorka, która kilka lat temu starała się o funkcję prezesa TVP.
więcej
|
Red Carpet Group przez rok zarobiła na czysto 3,3 mln zł, spadek w zeszłym kwartale
W ub.r. przychody Red Carpet Group poszły w górę o 33,5 proc. do 9,13 mln zł, a zysk netto wzrósł z 3,07 do 3,35 mln zł. Przy czym tylko w czwartym kwartale wyniki finansowe firmy pogorszyły się.
więcej
|
Nie warto ryzykować zimowych wyjazdów bez ubezpieczenia. Kto płaci za akcje ratunkowe w górach? Polskie góry są piękne, ale równie ciekawe są wędrówki słowackimi i czeskimi szlakami. Wspaniałe Alpy to także popularny kierunek urlopowych wyjazdów. Ale czy znasz swoje ryzyko? Wystarczy jeden fałszywy krok, nagłe załamanie pogody albo brak kondycji i zaczynają się kłopoty. Za granicą koszty akcji ratowniczych mogą mocno obciążyć twoją kieszeń. Na szczęście jest ubezpieczenie LINK4 Podróże. To prawdziwy niezbędnik każdej turystycznej wyprawy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mastermind Media zajmie się marketingiem internetowym Netto Polska
Sieć sklepów Netto Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę w zakresie szeroko zakrojonych działań marketingowych w internecie. Do współpracy wybrała Mastermind Media.
więcej
|
Stuu nie jest już wspólnikiem w Spotlight Agency
Były youtuber Stuart Kluz-Burton, lepiej znany jako Stuu, pozbył się udziałów Spotlight Agency. Wspólnikami w agencji są obecnie Weronika Bielik i influencerka Weronika Bielik.
więcej
|
Marcin Strzałkowski pierwszym Polakiem na czele marketingu w Efecte
Marcin Strzałkowski, obecnie country manager fińskiej firmy Efecte Polska obejmuje rolę chief marketing officera (CMO), odpowiedzialnego za prowadzenie działań marketingowych Efecte w skali globalnej. Jest pierwszym Polakiem na szczycie hierarchii firmy.
więcej
|
PKP ruszyła z przetargiem kreatywnym
Spółka Polskie Koleje Państwowe SA prowadzi przetarg, w którym wybiera agencję do obsługi kreatywnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Producenci papryki szukają agencji do kampanii wizerunkowej
Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej wybierają w przetargu agencję, która zajmie się opracowaniem kreacji wizerunkowej oraz wdrożeniem i realizacją dwuletniego programu informacyjno - promocyjnego pod hasłem "Papryka z Europy. Trzy kolory radości" - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bartosz Ciołkowski dyrektorem generalnym Mastercard na Europę Południowo-Wschodnią
Mastercard powołał Bartosza Ciołkowskiego na stanowisko dyrektora generalnego na Europę Południowo-Wschodnią. Z firmą związany jest od 2005 roku.
więcej
|
Grupa IMS z przychodami jak przed epidemią, obsługuje 33 tys. lokalizacji abonamentowych
Zajmujący się marketingiem sensorycznym holding IMS według szacunkowych danych osiągnął w ub.r. wzrost przychodów o 37 proc. do 57,33 mln zł, wracając do poziomu sprzed epidemii. Zysk netto firmy wyniósł 7,07 mln zł, a wyrównana marża EBITDA - 34,1 proc.
więcej
|
Tymbarkowanie promuje napoje Maspexu
Grupa Maspex rozpoczęła nową kampanię reklamową promującą napoje marki Tymbark. Przygotowały ją należące do Publicis Groupe agencje Publicis Worldwide i Starcom.
więcej
|
Zakupy spożywcze w styczniu droższe o 15 proc. niż przed rokiem. Auchan cały czas najtańszy
Nowy rok przywitał nas kolejnymi wzrostami cen na sklepowych półkach. W styczniu br. podstawowe zakupy spożywcze były o 15 proc. droższe niż przed rokiem - wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency. Najmocniej podrożały produkty tłuszczowe. W ujęciu rocznym ceny wzrosły najradziej w Netto, zaś bez zmian najtańszą siecią pozostaje Auchan.
więcej
|
Mastercard Off Camera z nową identyfikacją wizualną
Festiwal filmowy Mastercard Off Camera zyskał nową identyfikacją wizualną, przygotowaną przez Tomasza Kuczmę. Oprawa ma odzwierciedlać zmienioną koncepcję artystyczną imprezy.
więcej
|
Powstała aplikacja, która pomoże dzieciom uporać się z traumą wywołaną wojną w Ukrainie
Grupa reklamowa dentsu wraz z brytyjską organizacją charytatywną Apart of Me, zajmującą się zdrowiem psychicznym, stworzyły aplikację „Nadiya – A Quest For A Safer Place”, która pomoże dzieciom uporać się z traumą wywołaną wojną w Ukrainie.
więcej
|
Braughman Group Media powiększa zasięg sieci wielkoformatowych nośników Digital OOH Firma reklamy zewnętrznej - Braughman Group Media, poszerzyła sieć prestiżowych ekranów digital out of home (DOOH) o kolejne lokalizacje przy Galeriach Handlowych: CH POSNANIA oraz CH AVENIDA / Dworzec Główny Poznań. Wprowadzone kurtyny LED w Poznaniu generują miesięcznie ponad 3 milionowy traffic. Dodatkowo Braughman rozszerza zasięg kampanii Digital OOH o 46 nośników DIGITAL BUSINESS NETWORK w 6 największych aglomeracjach w Polsce przy głównych recepcjach w centrach biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Sztuczna inteligencja zastąpi pracowników mediów? "To szansa dla dziennikarzy"
W tłusty czwartek jedną z sekcji strony głównej Interii wydawała sztuczna inteligencja. Czy spełnią się przepowiednie, że niedługo AI zastąpi dziennikarzy? Nasi rozmówcy pozostają optymistami. - Jeżeli to uwolni dziennikarzy od pisania czegoś, co umownie można nazwać duperelami, i będą mogli zająć się bardziej twórczą produkcją, będzie fantastycznie - ocenia Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
Czy wydawanie gazet przez samorządy jest zgodne z unijnym prawem? Zbada to Komisja Europejska
Europoseł PiS, Kosma Złotowski, pyta w drodze interpelacji Komisję Europejską, czy wydawanie czasopism i portali internetowych przez lokalne samorządy jest zgodne z unijnym prawem - dowiedział się portal Wirualnemedia.pl. - Partie, które na sztandarach mają obronę wolnych mediów, pytane o samorządówki nabierały wody w usta. Bo samorządowcy związani z opozycją też takie pisma wydają. Opozycja strzela sobie w kolano - komentuje wydawca i szef Stowarzyszenia Gazet Lokalnych, Andrzej Andrysiak.
więcej
|
Grzegorz Gajda nie kieruje już ,,Dziennikiem Zachodnim", zastąpił go Jędrzej Lipski
Po 18 miesiącach ze stanowiskiem redaktora naczelnego „Dziennika Zachodniego” pożegnał się Grzegorz Gajda, by awansować na stanowisko dyrektora działu wsparcia sprzedaży i dyrektora działu realizacji projektów Polska Press - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To drugi już redaktor naczelny dziennika Polska Press, który w ostatnich tygodniach awansuje w hierarchii spółki.
więcej
|
|
|
Sztuczna inteligencja zastąpi pracowników mediów? "To szansa dla dziennikarzy"
W tłusty czwartek jedną z sekcji strony głównej Interii wydawała sztuczna inteligencja. Czy spełnią się przepowiednie, że niedługo AI zastąpi dziennikarzy? Nasi rozmówcy pozostają optymistami. - Jeżeli to uwolni dziennikarzy od pisania czegoś, co umownie można nazwać duperelami, i będą mogli zająć się bardziej twórczą produkcją, będzie fantastycznie - ocenia Bartosz Węglarczyk.
więcej
|
,,Kruszwil" i Paweł Malinowski odwołali się od kar nałożonych przez UOKiK. Maffashion już zapłaciła
Youtuberzy Marek „Kruszwil” Kruszel i Paweł Malinowski odwołali się od orzeczonych przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów kar za brak współpracy. Na pierwszego z nich urząd nałożył 50 tys. zł kary, na drugiego – 20 tys. zł. Trójka influencerów – w tym Maffashion - zapłaciła już swoje kary, jedna kara jest w trakcie egzekucji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Susan Wojcicki po 25 latach odchodzi z Google'a. Będzie nowy szef YouTube'a
Po 25 latach pracy z Google żegna się Susan Wojcicki, przez ostatnią dekadę szefowa platformy YouTube. Będzie jeszcze doradzać władzom koncernu, ale chce skupić się na życiu prywatnym. Na czele YouTube’a zastąpi ją Neal Mohan.
więcej
|
W 2022 roku Play i Allegro największymi profilami marek na polskim Facebooku
Play i Allegro miały ponad dwa miliony fanów na swoich profilach na Facebooku w ub.r. - wynika z raportu Sotrender. Największy przyrost fanów odnotowały Goniec.pl, Jastrzab Post i Świat Gwiazd, zaś najbardziej angażowały TVP Sport, Goniec.pl i LOL mania. Wzrosły ceny CPC i CPM.
więcej
|
Warner Bros. Discovery pracuje nad darmową platformą WBTV
Kolejna decyzja, która odzwierciedla zmianę strategii streamingowej Warner Bros. Discovery. Koncern pracuje nad uruchomieniem darmowej platformy z reklamami pod nazwą WBTV. Mogą w niej znaleźć się zarówno wideo na żądanie, jak i darmowe kanały linearne.
więcej
|
Stuu nie jest już wspólnikiem w Spotlight Agency
Były youtuber Stuart Kluz-Burton, lepiej znany jako Stuu, pozbył się udziałów Spotlight Agency. Wspólnikami w agencji są obecnie Weronika Bielik i influencerka Weronika Bielik.
więcej
|
Amazon rezygnuje z europejskich pośredników
W kwietniu Amazon zakończy w Europie współpracę z dystrybutorami, którzy zamawiali produkty oferowane na jego platformie. Celem są oszczędności i utrzymywanie maksymalnie niskich cen.
więcej
|
YouTube uruchamia platformę handlową Creator Music z licencjami na muzykę
YouTube uruchomił projekt Creator Music, aby ułatwić zarabianie na treściach i kupowanie licencji na muzykę. Platforma została otwarta dla wszystkich uczestników programu partnerskiego w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Viaplay szykuje drugi polski serial. W głównej roli Jacek Poniedziałek
Platforma Viaplay szykuje kolejny polski serial. Produkcja pod tytułem "Udar" skupi się na życiu Jacka - warszawskiego bon vivanta i popularnego prowadzącego programów telewizyjnych, którego życie nagle zostaje wywrócone do góry nogami. W roli głównej wystąpi Jacek Poniedziałek.
więcej
|
,,Jak pisać o klimacie?" - Gazeta.pl publikuje poradnik dla dziennikarzy i dziennikarek Gazeta.pl aspiruje do miana najbardziej zielonego medium w Polsce. Na łamach portalu regularnie publikowane są eksperckie materiały oraz wypowiedzi naukowców zajmujących się klimatem. Portal chce jednak nie tylko informować, ale także mieć wpływ na język, jakim opisywane są zmiany klimatyczne. Serwis Zielona.Gazeta.pl opublikował właśnie opracowanie „Jak pisać o klimacie? Poradnik dla dziennikarzy i dziennikarek”, przygotowany wspólnie z Purpose Climate Lab, z którego mogą korzystać wszyscy przedstawiciele mediów w Polsce. To kolejna publikacja Gazeta.pl po m.in. „Jak pisać o kobietach w mediach” i „Jak pisać o LGBT+” stworzona z troską o dziennikarskie wypowiedzi. materiał partnerskiwięcej |
|
|