Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 21 Lutego 2023
 
 
 
Facebook i Instagram z płatnymi subskrypcjami. ,,Decyzja o monetyzowaniu profili podjęta w trudnych realiach"
 
Meta testuje subskrypcję na Facebooku i Instagramie: za kilkanaście dolarów miesięcznie użytkownicy będą mogli pochwalić się oznaczeniami potwierdzającymi autentyczność swoich profili. Wcześniej podobną usługę wprowadził Twitter (jeszcze nie dotarła do Polski). - Dla Mety kwestia kont płatnych może być sprawą egzystencjalną, dlatego rozwiązanie jest testowane na Antypodach, a nasze opinie będą czytane i analizowane - twierdzi Robert Sosnowski. więcej
 
 
Ze stołecznego Metra zniknęły reklamy. Usunęła je firma Stroer
 
Ze stacji stołecznego Metra zniknęły nośniki reklamowe, a na tych elektronicznych nie są wyświetlane przekazy reklamowe. Nie ma ich również w wagonach. Reklamy zdemontowała odpowiedzialna za zarządzanie nośnikami firma Stroer Polska. - To konsekwencja zawieszenia realizacji umowy ze Ströer Polska przez zarząd Metra Warszawskiego - przekazał redakcji Wirtualnemedia.pl Bartosz Barański, rzecznik prasowy Stroera. więcej
 
 
,,Polityka" najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. Sprzedaż ,,Newsweek Polska" na poziomie 59 tys. egz.
 
Liderem sprzedaży wydania wśród tygodników opinii w czwartym kwartale ub.r. była „Polityka”, a na podium znalazły się jeszcze „Gość Niedzielny” i „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Karolina Pajączkowskowa i Marcin Nowak autorami dokumentu o wojnie w Ukrainie. Pokaże go TVP Info
 
Karolina Pajączkowska z TVP Info i Marcin Nowak z TVP World zrealizowali dokument „Siedem grzechów Putina”. Film, powstały w ramach Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, ma być wyemitowany na antenie TVP Info w okolicach rocznicy inwazji Rosji na Ukrainę, która przypada 24 lutego. - Chcielibyśmy też pokazywać go szerzej, być może w kinach w Polsce i na głównej antenie TVP - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Pajączkowska. więcej
 
 
Payback bez Kauflandu. Firma szuka nowej sieci handlowej
 
Firma Loyalty Partner Polska poszukuje nowej sieci handlowej, która dołączy do programu lojalnościowego Payback. To skutek zakończenia współpracy z Kauflandem. - Spodziewamy się, że umowa z nowym partnerem spożywczym zostanie zawarta już w najbliższym czasie - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu w Payback Polska. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Disney+ z zadyszką: mniej subskrybentów i większa strata. ,,Wyrównanie na rynku" więcej
 
Celebryci w reklamach przechodzą do Play od 10 lat. ,,Przykład konsekwencji marketingowej" więcej
 
InPost nie chce odmieniać przez przypadki nazwy Paczkomat. Językoznawcy: słowo paczkomat nie powinno podlegać ochronie prawnej więcej
 
Polska platforma straciła przez rok ponad połowę abonentów satelitarnych. ,,Odchodzimy od takich usług" więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Junior E-commerce & Performance Specialist Mindshare
Client Leadership Executive - 360 Mindshare
Redaktor/ Wydawca Mediów Własnych TVN Warner Bros. Discovery
Młodszy/a Specjalista/tka ds. Koordynacji Ramówek Reklamowych TVN Warner Bros. Discovery
KONTROLER CIĄGŁOŚCI NADAWANYCH PROGRAMÓW Telewizja Polsat
Dokumentalista TVN24 TVN Warner Bros. Discovery
Line Producer / Serwisy Zagraniczne Under Ski Tower
Development Producer Under Ski Tower
Content Creator Selfish 3
DYREKTOR Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej (ZOPOT) z siedzibą w Budapeszcie i Tokio Polska Organizacja Turystyczna
Producent TVP
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Karolina Pajączkowskowa i Marcin Nowak autorami dokumentu o wojnie w Ukrainie. Pokaże go TVP Info

Karolina Pajączkowska z TVP Info i Marcin Nowak z TVP World zrealizowali dokument „Siedem grzechów Putina”. Film, powstały w ramach Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, ma być wyemitowany na antenie TVP Info w okolicach rocznicy inwazji Rosji na Ukrainę, która przypada 24 lutego. - Chcielibyśmy też pokazywać go szerzej, być może w kinach w Polsce i na głównej antenie TVP - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Pajączkowska. więcej

Izabela Janachowska nie wraca do TVN, jesienią Polsat pokaże drugi sezon ,,Ślubnego pogotowia"

Izabela Janachowska nie wraca do Grupy TVN Warner Bros. Discovery, z którą współpracowała przez kilka lat. Jesienią Polsat ma pokazać drugi sezon „Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej”, w planach nadawcy są także kolejne produkcje w z jej udziałem. więcej

Podwyżki dla kolejnych abonentów sieci kablowej Vectra

Kolejna grupa abonentów Vectry otrzymuje informacje o podwyżce. Operator informuje, że od 1 kwietnia o 7 zł wzrośnie opłata za usługi internetowe. Osoby, które nie akceptują wyższych cen, mogą rozwiązać umowę. więcej

2,03 mln widzów ,,The Voice Senior 4" w TVP2

Czwartą edycję „The Voice Senior” oglądało średnio 2,03 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Zwycięzcą show został Zbigniew Zaranek z drużyny Maryli Rodowicz. więcej

Justyna Bryszewska prowadzącą ,,TVP Info Flesz"

Reporterka TVP3 Olsztyn i TVP Info Justyna Bryszewska dołączyła do grona gospodarzy serwisu „TVP Info Flesz”. więcej

TTV szykuje kobiecą wersję programu ,,Kanapowcy"

Stacja TTV rozpoczęła realizację piątej edycji „Kanapowców”. Tym razem program będzie nazywać się „Kanapowczynie”, bo po raz pierwszy wystąpią w nim kobiety - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

TVP zmienia pasmo emisji ,,Postaw na milion"

Od 5 marca 2023 roku w niedzielne wieczory na antenie telewizyjnej Dwójki będzie można oglądać 26. edycję teleturnieju „Postaw na milion”, który ponownie poprowadzi Łukasz Nowicki. W poprzednich ramówkach cykl nadawany był w sobotnim access prime-time. więcej

Amazon Prime Video z prawami do Ligi Mistrzów do 2027 roku

Serwis streamingowy Amazon Prime Video zabezpieczył we Włoszech prawa do Ligi Mistrzów na trzy dodatkowe sezony. Tym samym platforma może pokazywać prestiżowe rozgrywki piłkarskie do końca sezonu 2026/2027. więcej

AMC Networks obniży wydatki na filmy i seriale o 20 proc,

AMC Networks planuje zmniejszyć wydatki na treści o prawie 20 proc. więcej

77 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN

Biuro Reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym wydaniu "Faktów". więcej

David Zaslav z WBD, Andy Jassy z Amazona, Tim Cook z Apple wśród najbardziej przepłacanych dyrektorów generalnych

Dyrektor generalny Warner Bros Discovery, David Zaslav, zarobił w 2021 roku 232 miliony dolarów, jak informuje coroczny ranking „As You Sow” dotyczący najbardziej przepłacanych dyrektorów wśród firm S&P 500. więcej

,,Kuchenne rewolucje 26" od 2 marca w TVN

Od 2 marca w czwartki o 21.35 TVN emitować będzie 26. edycję „Kuchennych rewolucji”. Właśnie trwają prace na planie nowych odcinków. więcej

TVP organizuje 3. Festiwal Kultury Narodowej "Pamięć i Tożsamość"

Głównym celem tego festiwalu jest przypominanie o naszej historii, tradycji, o kulturze i czynimy to poprzez prezentację programów telewizyjnych różnych gatunków o tematyce tożsamościowej - mówi dyrektor 3. Festiwalu Kultury Narodowej "Pamięć i Tożsamość" Aneta Woźniak. więcej

Nowy serial ,,Emigracja" od 17 marca w Canal+

W piątek, 17 marca w Canal+ online i Canal+ Premium zadebiutuje nowy serial „Emigracja”, który został oparty na bestsellerowej powieści Malcolma XD. Część zdjęć do produkcji realizowano w Londynie, w głównych rolach występują Tomasz Włosok i Michał Balicki. więcej

HBO Max robi czystki w swojej ofercie

Niebawem z oferty HBO Max zniknie aż 128 pozycji. Sprawdź, czy na liście znajdziesz coś, co planujesz obejrzeć od miesięcy. To ostatni moment. więcej

TOP 10 imprez sportowych w Telewizji Polskiej w 2023

Kalendarz tegorocznych imprez sportowych w Telewizji Polskiej obfituje w kwalifikacje do największych imprez sportowych w 2024 roku. Począwszy od eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024, po kwalifikacje olimpijskie do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 m. in. w lekkoatletyce (Igrzyska Europejskie, Mistrzostwa Świata), siatkówce (Turniej kwalifikacyjny) czy wioślarstwie (Mistrzostwa Świata w Hadze). Każda z dyscyplin dostarczy kibicom niesamowitych emocji, a dla reklamodawców to doskonałe otoczenie dla kampanii reklamowych w środowisku multiscreen. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
,,Uczta" sanah najpopularniejszym polskim albumem 2022 roku. Radiowym hitem przebój ,,Where Did You Go"

Związek Producentów Audio Video zaprezentował roczne podsumowanie sprzedaży płyt na nośnikach fizycznych (OLiS) oraz zestawienie najczęściej odtwarzanych radiowych przebojów (Airplay). W minionym roku Polacy najchętniej kupowali najnowszy album sanah zatytułowany „Uczta”. Polskie stacje radiowe podbił natomiast dance’owy przebój „Where Did You Go?” przygotowany przez brytyjskiego DJ-a i producenta Jaxa Jonesa z gościnnym udziałem MNEK. więcej

 
Prywatne stacje radiowe wyemitują ,,Give Peace a Chance" na rocznicę wojny w Ukrainie

24 lutego rano rozgłośnie czterech największych nadawców radiowych równocześnie wyemitują piosenkę Johna Lennona „Give Peace a Chance” jako gest solidarności z Ukrainą walczącą z rosyjską agresją. więcej

 
Polskie Radio i Poczta Polska będą wspólnie edukować i promować

W ramach ogłoszonej właśnie współpracy Polskie Radio i Poczta Polska zamierzają promować polskie dziedzictwo kulturowe. więcej

 
Aleksandra Wojciechowska przeszła z RMF FM do RMF MAXX

Prezenterka "Faktów" RMF FM Aleksandra Wojciechowska zmieniła stanowisko. Teraz jest wydawcą i czyta serwisy informacyjne w siostrzanej stacji - RMF MAXX. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Ze stołecznego Metra zniknęły reklamy. Usunęła je firma Stroer

Ze stacji stołecznego Metra zniknęły nośniki reklamowe, a na tych elektronicznych nie są wyświetlane przekazy reklamowe. Nie ma ich również w wagonach. Reklamy zdemontowała odpowiedzialna za zarządzanie nośnikami firma Stroer Polska. - To konsekwencja zawieszenia realizacji umowy ze Ströer Polska przez zarząd Metra Warszawskiego - przekazał redakcji Wirtualnemedia.pl Bartosz Barański, rzecznik prasowy Stroera. więcej

Payback bez Kauflandu. Firma szuka nowej sieci handlowej

Firma Loyalty Partner Polska poszukuje nowej sieci handlowej, która dołączy do programu lojalnościowego Payback. To skutek zakończenia współpracy z Kauflandem. - Spodziewamy się, że umowa z nowym partnerem spożywczym zostanie zawarta już w najbliższym czasie - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu w Payback Polska. więcej

Browary ścięły wydatki reklamowe w radiu o 95 proc.

W 2022 roku producenci piwa ograniczyli wydatki reklamowe o kilka procent. Najmocniej, bo o 95 proc. zredukowali je w radiu, zwiększając jednocześnie inwestycje w reklamę prasową - o jedną trzecią. Tylko Perła - Browary Lubelskie zwiększyły nakłady reklamowe w skali roku, a Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Van Pur i Carlsberg Polska mocno je ograniczyły. więcej

77 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN

Biuro Reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym wydaniu "Faktów". więcej

Bukmacher eWinner znika z rynku. To sponsor ligi piłkarskiej i żużlowej

Firma bukmacherska eWinner od kwietnia nie będzie już przyjmować zakładów, a z końcem czerwca zniknie z rynku. W ostatnich latach sponsorowała II ligę piłkarską i I ligę żużlową, reklamował ją Marcin Gortat. Od startu w 2019 roku przynosiła straty. więcej

Była szefowa polskiego biura Meta Platforms w Fundacji Unsung Heroes

Agnieszka Kosik, do czerwca ub.r. szefowa polskiego oddziału Meta Platforms, jest obecnie w komitecie programowym Fundacji Unsung Heroes - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Sigma Bis i Media Group chcą kupować dla kancelarii premiera reklamy w prasie

Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącego zakupu powierzchni reklamowej w prasie zgłosiły się tylko dwie agencje: Media Group i Sigma Bis - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

"It's Time! It's SkyShowtime". Kampania serwisu potrwa kilka tygodni

Od 14 lutego serwis streamingowy SkyShowtime dostępny jest na kolejnych ośmiu europejskich rynkach, w tym w Polsce. Wprowadzeniu platformy do naszego kraju towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa pod hasłem „It’s Time! It’s SkyShowtime”, która potrwa kilka tygodni. więcej

W sklepach Żabka będzie można założyć konto banku BNP Paribas

Bank BNP Paribas rozpoczyna kooperację z Żabką, w ramach której w sklepach sieci będzie można założyć konto tego banku. Podczas trwania rocznej współpracy, w kanałach komunikacyjnych sieci Żabka będą pojawiać się komunikaty o wspólnej akcji z bankiem. Rozpoczęciu współpracy towarzyszy również loteria, w której łączna pula nagród to ponad 1,5 mln złotych. więcej

Olive Media pracuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej

Polska Organizacja Turystyczna drugi rok z rzędu powierzyła obsługę komunikacyjną projektów EDEN Polska - Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne i Polskie Marki Turystyczne agencji digital marketingu Olive Media. więcej

Szef marki w Procter&Gamble: duże budżety reklamowe niekoniecznie są lepsze

- Większe budżety reklamowe niekoniecznie są lepsze -  powiedział Marc Pritchard, dyrektor ds. marki Procter&Gamble, podczas konferencji Association of National Advertisers. - Ale większy zasięg już jest - dodał. więcej

PepsiCo odświeża markę 7Up, pierwszy raz od siedmiu lat. Nowe logo i ,,New Get Up, Same 7UP"

Koncern PepsiCo przeprowadza globalny rebranding marki napojów 7Up. Zmiana obejmuje logo oraz wprowadzenie nowego sloganu „New Get Up, Same 7UP”. To pierwsza zmiana od 7 lat. więcej

Pierwszy stacjonarny sklep Lush w Polsce otwarty

Brytyjski producent kosmetyków Lush otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Działa od 17 lutego w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Przez ostatni rok marka była obecna w Polsce za pośrednictwem sklepu internetowego. więcej

Ziya Pariltili w zarządzie MediaMarktSaturn Poland

Do zarządu MediaMarktSaturn Polska dołączył Ziya Pariltili, dotychczasowy vice president ds. operacyjnych w Grupie MediaMarktSaturn. więcej

Małgorzata Strzępa digital content strategy managerką w Performance Media

Małgorzata Strzępa awansowała na nowe stanowisko digital content strategy manager w Performance Media. więcej

"Siostry, miałam objawienie!" w reklamie Melisany Klosterfrau

Agencja Chromatique jest odpowiedzialna za kampanię tradycyjnego roślinnego produktu leczniczego Melisana Klosterfrau firmy MCM Klosterfrau. więcej

Bartłomiej Regucki wraca do Grupy Eura7

Bartłomiej Regucki dołączył ponownie do Grupy Eura7 na stanowisko project managera w spółce Eura7. Do 2021 roku przez ponad trzy  lata pracował jako account manager w agencji Abanana - kreatywnym podmiocie tej Grupy. więcej

Raper Kinny Zimmer w międzynarodowej kampanii CCC

Polski raper Kinny Zimmer został bohaterem globalnej kampanii CCC „Wonderland”. więcej

Patrycja Kotecka odeszła z zarządu Link4, pozostaje szefową marketingu

Po prawie trzech latach z funkcji członka zarządu ubezpieczyciela Link4, należącego o Grupy PZU, zrezygnowała Patrycja Kotecka. Pozostaje w firmie jako dyrektor pionu marketingu. więcej

Kasia Bielska: z Shootme do Papaya Roster

Do grona twórców reprezentowanych przez Papaya Roster dołącza fotografka Kasia Bielska. więcej

Braughman Group Media powiększa zasięg sieci wielkoformatowych nośników Digital OOH

Firma reklamy zewnętrznej - Braughman Group Media, poszerzyła sieć prestiżowych ekranów digital out of home (DOOH) o kolejne lokalizacje przy Galeriach Handlowych: CH POSNANIA oraz CH AVENIDA / Dworzec Główny Poznań. Wprowadzone kurtyny LED w Poznaniu generują miesięcznie ponad 3 milionowy traffic. Dodatkowo Braughman rozszerza zasięg kampanii Digital OOH o 46 nośników DIGITAL BUSINESS NETWORK w 6 największych aglomeracjach w Polsce przy głównych recepcjach w centrach biznesowych. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Polityka" najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. Sprzedaż ,,Newsweek Polska" na poziomie 59 tys. egz.

Liderem sprzedaży wydania wśród tygodników opinii w czwartym kwartale ub.r. była „Polityka”, a na podium znalazły się jeszcze „Gość Niedzielny” i „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Zmarła Joanna Jureczko-Wilk z ,,Gościa Niedzielnego"

W wieku 54 lat zmarła Joanna Jureczko-Wilk, dziennikarka „Gościa Niedzielnego”. Przez ostatnie lata zmagała się z ciężką chorobą. więcej

Morawiecki na jubileuszu ,,Gazety Polskiej": stworzyliście wspaniały ruch społeczeństwa obywatelskiego

Przyczyniliście się do łamania hegemonii medialnej jednego środowiska, stworzyliście wspaniały ruch społeczeństwa obywatelskiego – mówił premier Mateusz Morawiecki do uczestników gali 30-lecia "Gazety Polskiej". Według niego to środowisko "od 30 lat walczy o prawdę". więcej

 
 
 
INTERNET
 
Facebook i Instagram z płatnymi subskrypcjami. ,,Decyzja o monetyzowaniu profili podjęta w trudnych realiach"

Meta testuje subskrypcję na Facebooku i Instagramie: za kilkanaście dolarów miesięcznie użytkownicy będą mogli pochwalić się oznaczeniami potwierdzającymi autentyczność swoich profili. Wcześniej podobną usługę wprowadził Twitter (jeszcze nie dotarła do Polski). - Dla Mety kwestia kont płatnych może być sprawą egzystencjalną, dlatego rozwiązanie jest testowane na Antypodach, a nasze opinie będą czytane i analizowane - twierdzi Robert Sosnowski. więcej

Większość wydatków Viaplay na prawa do transmisji sportowych przypada na Polskę

Globalne wydatki serwisów streamingowych na prawa do transmisji sportowych przekroczą w tym roku 8,5 mld dolarów. Z raportu  Ampere Analysis wynika, że w czołówce są DAZN, Amazon Prime Video i ESPN+. Viaplay zajął pod względem tych inwestycji czwarte miejsce, a większość jego wydatków dotyczy polskiego rynku. więcej

InPost uruchomił własny sklep internetowy

Firma InPost, właściciel sieci Paczkomatów, uruchomiła własny sklep internetowy. Znaleźć w nim może gadżety z logo marki oraz inne produkty. Grafika strony głównej sklepu inspirowana jest wyglądem Paczkomatu. więcej

Empik daje 6 mln zł za resztę e-Muzyki i Going

W ramach umowy przedwstępnej Empik za pozostałe 7,41 proc. akcji spółki e-Muzyka, dystrybuującą muzykę i bilety na koncerty, planuje zapłacić 6,02 mln zł i wycofać ją z warszawskiej giełdy. więcej

"Na Zachodzie bez zmian" z siedmioma nagrodami BAFTA, w tym za najlepszy film. Sukces Netflixa w Londynie

Niemiecki dramat wojenny "Na Zachodzie bez zmian" jest największym wygranym tegorocznej ceremonii rozdania brytyjskich nagród filmowych BAFTA. Na gali, która odbyła się w niedzielę wieczorem, nominowany w 14 kategoriach film Netflixa zwyciężył w siedmiu z nich. więcej

Agencja SEO Grupa iCEA - przepis na to, jak odnieść sukces międzynarodowy

Ciężka praca, determinacja i dobra strategia to klucz do sukcesu wielu współczesnych firm. Dowodem tego jest agencja Grupa iCEA, która w ciągu ostatniej dekady nieustannie wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych. Przyjrzyjmy się bliżej jej historii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
SEC Newgate CEE wchłania SEC Newgate Polska

SEC Newgate CEE, agencja założona przez Zofię Bugajną-Kasdepke, Joannę Poniatowską i Sebastiana Hejnowskiego, łączy się z SEC Newgate Polska (dawny Martis Consulting). Maciej Powroźnik, dotychczasowy CEO SEC Newgate Polska obejmuje rolę  managing partner SEC Newgate CEE. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Facebook i Instagram z płatnymi subskrypcjami. ,,Decyzja o monetyzowaniu profili podjęta w trudnych realiach"
Wyzwania dla branży telekomunikacyjnej w 2023 roku: prawo komunikacji elektronicznej i aukcja 5G
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj