|
|
|
|
|
|
|
Karolina Pajączkowskowa i Marcin Nowak autorami dokumentu o wojnie w Ukrainie. Pokaże go TVP Info
Karolina Pajączkowska z TVP Info i Marcin Nowak z TVP World zrealizowali dokument „Siedem grzechów Putina”. Film, powstały w ramach Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, ma być wyemitowany na antenie TVP Info w okolicach rocznicy inwazji Rosji na Ukrainę, która przypada 24 lutego. - Chcielibyśmy też pokazywać go szerzej, być może w kinach w Polsce i na głównej antenie TVP - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Pajączkowska.
więcej
|
Izabela Janachowska nie wraca do TVN, jesienią Polsat pokaże drugi sezon ,,Ślubnego pogotowia"
Izabela Janachowska nie wraca do Grupy TVN Warner Bros. Discovery, z którą współpracowała przez kilka lat. Jesienią Polsat ma pokazać drugi sezon „Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej”, w planach nadawcy są także kolejne produkcje w z jej udziałem.
więcej
|
Podwyżki dla kolejnych abonentów sieci kablowej Vectra
Kolejna grupa abonentów Vectry otrzymuje informacje o podwyżce. Operator informuje, że od 1 kwietnia o 7 zł wzrośnie opłata za usługi internetowe. Osoby, które nie akceptują wyższych cen, mogą rozwiązać umowę.
więcej
|
2,03 mln widzów ,,The Voice Senior 4" w TVP2
Czwartą edycję „The Voice Senior” oglądało średnio 2,03 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Zwycięzcą show został Zbigniew Zaranek z drużyny Maryli Rodowicz.
więcej
|
Justyna Bryszewska prowadzącą ,,TVP Info Flesz"
Reporterka TVP3 Olsztyn i TVP Info Justyna Bryszewska dołączyła do grona gospodarzy serwisu „TVP Info Flesz”.
więcej
|
TTV szykuje kobiecą wersję programu ,,Kanapowcy"
Stacja TTV rozpoczęła realizację piątej edycji „Kanapowców”. Tym razem program będzie nazywać się „Kanapowczynie”, bo po raz pierwszy wystąpią w nim kobiety - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP zmienia pasmo emisji ,,Postaw na milion"
Od 5 marca 2023 roku w niedzielne wieczory na antenie telewizyjnej Dwójki będzie można oglądać 26. edycję teleturnieju „Postaw na milion”, który ponownie poprowadzi Łukasz Nowicki. W poprzednich ramówkach cykl nadawany był w sobotnim access prime-time.
więcej
|
Amazon Prime Video z prawami do Ligi Mistrzów do 2027 roku
Serwis streamingowy Amazon Prime Video zabezpieczył we Włoszech prawa do Ligi Mistrzów na trzy dodatkowe sezony. Tym samym platforma może pokazywać prestiżowe rozgrywki piłkarskie do końca sezonu 2026/2027.
więcej
|
AMC Networks obniży wydatki na filmy i seriale o 20 proc,
AMC Networks planuje zmniejszyć wydatki na treści o prawie 20 proc.
więcej
|
77 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
Biuro Reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym wydaniu "Faktów".
więcej
|
David Zaslav z WBD, Andy Jassy z Amazona, Tim Cook z Apple wśród najbardziej przepłacanych dyrektorów generalnych
Dyrektor generalny Warner Bros Discovery, David Zaslav, zarobił w 2021 roku 232 miliony dolarów, jak informuje coroczny ranking „As You Sow” dotyczący najbardziej przepłacanych dyrektorów wśród firm S&P 500.
więcej
|
,,Kuchenne rewolucje 26" od 2 marca w TVN
Od 2 marca w czwartki o 21.35 TVN emitować będzie 26. edycję „Kuchennych rewolucji”. Właśnie trwają prace na planie nowych odcinków.
więcej
|
TVP organizuje 3. Festiwal Kultury Narodowej "Pamięć i Tożsamość"
Głównym celem tego festiwalu jest przypominanie o naszej historii, tradycji, o kulturze i czynimy to poprzez prezentację programów telewizyjnych różnych gatunków o tematyce tożsamościowej - mówi dyrektor 3. Festiwalu Kultury Narodowej "Pamięć i Tożsamość" Aneta Woźniak.
więcej
|
Nowy serial ,,Emigracja" od 17 marca w Canal+
W piątek, 17 marca w Canal+ online i Canal+ Premium zadebiutuje nowy serial „Emigracja”, który został oparty na bestsellerowej powieści Malcolma XD. Część zdjęć do produkcji realizowano w Londynie, w głównych rolach występują Tomasz Włosok i Michał Balicki.
więcej
|
HBO Max robi czystki w swojej ofercie
Niebawem z oferty HBO Max zniknie aż 128 pozycji. Sprawdź, czy na liście znajdziesz coś, co planujesz obejrzeć od miesięcy. To ostatni moment.
więcej
|
TOP 10 imprez sportowych w Telewizji Polskiej w 2023 Kalendarz tegorocznych imprez sportowych w Telewizji Polskiej obfituje w kwalifikacje do największych imprez sportowych w 2024 roku. Począwszy od eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024, po kwalifikacje olimpijskie do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 m. in. w lekkoatletyce (Igrzyska Europejskie, Mistrzostwa Świata), siatkówce (Turniej kwalifikacyjny) czy wioślarstwie (Mistrzostwa Świata w Hadze). Każda z dyscyplin dostarczy kibicom niesamowitych emocji, a dla reklamodawców to doskonałe otoczenie dla kampanii reklamowych w środowisku multiscreen. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ze stołecznego Metra zniknęły reklamy. Usunęła je firma Stroer
Ze stacji stołecznego Metra zniknęły nośniki reklamowe, a na tych elektronicznych nie są wyświetlane przekazy reklamowe. Nie ma ich również w wagonach. Reklamy zdemontowała odpowiedzialna za zarządzanie nośnikami firma Stroer Polska. - To konsekwencja zawieszenia realizacji umowy ze Ströer Polska przez zarząd Metra Warszawskiego - przekazał redakcji Wirtualnemedia.pl Bartosz Barański, rzecznik prasowy Stroera.
więcej
|
Payback bez Kauflandu. Firma szuka nowej sieci handlowej
Firma Loyalty Partner Polska poszukuje nowej sieci handlowej, która dołączy do programu lojalnościowego Payback. To skutek zakończenia współpracy z Kauflandem. - Spodziewamy się, że umowa z nowym partnerem spożywczym zostanie zawarta już w najbliższym czasie - mówi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu w Payback Polska.
więcej
|
Browary ścięły wydatki reklamowe w radiu o 95 proc.
W 2022 roku producenci piwa ograniczyli wydatki reklamowe o kilka procent. Najmocniej, bo o 95 proc. zredukowali je w radiu, zwiększając jednocześnie inwestycje w reklamę prasową - o jedną trzecią. Tylko Perła - Browary Lubelskie zwiększyły nakłady reklamowe w skali roku, a Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Van Pur i Carlsberg Polska mocno je ograniczyły.
więcej
|
77 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN
Biuro Reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na marzec. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamy przy niedzielnym wydaniu "Faktów".
więcej
|
Bukmacher eWinner znika z rynku. To sponsor ligi piłkarskiej i żużlowej
Firma bukmacherska eWinner od kwietnia nie będzie już przyjmować zakładów, a z końcem czerwca zniknie z rynku. W ostatnich latach sponsorowała II ligę piłkarską i I ligę żużlową, reklamował ją Marcin Gortat. Od startu w 2019 roku przynosiła straty.
więcej
|
Była szefowa polskiego biura Meta Platforms w Fundacji Unsung Heroes
Agnieszka Kosik, do czerwca ub.r. szefowa polskiego oddziału Meta Platforms, jest obecnie w komitecie programowym Fundacji Unsung Heroes - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sigma Bis i Media Group chcą kupować dla kancelarii premiera reklamy w prasie
Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącego zakupu powierzchni reklamowej w prasie zgłosiły się tylko dwie agencje: Media Group i Sigma Bis - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"It's Time! It's SkyShowtime". Kampania serwisu potrwa kilka tygodni
Od 14 lutego serwis streamingowy SkyShowtime dostępny jest na kolejnych ośmiu europejskich rynkach, w tym w Polsce. Wprowadzeniu platformy do naszego kraju towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa pod hasłem „It’s Time! It’s SkyShowtime”, która potrwa kilka tygodni.
więcej
|
W sklepach Żabka będzie można założyć konto banku BNP Paribas
Bank BNP Paribas rozpoczyna kooperację z Żabką, w ramach której w sklepach sieci będzie można założyć konto tego banku. Podczas trwania rocznej współpracy, w kanałach komunikacyjnych sieci Żabka będą pojawiać się komunikaty o wspólnej akcji z bankiem. Rozpoczęciu współpracy towarzyszy również loteria, w której łączna pula nagród to ponad 1,5 mln złotych.
więcej
|
Olive Media pracuje dla Polskiej Organizacji Turystycznej
Polska Organizacja Turystyczna drugi rok z rzędu powierzyła obsługę komunikacyjną projektów EDEN Polska - Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne i Polskie Marki Turystyczne agencji digital marketingu Olive Media.
więcej
|
Szef marki w Procter&Gamble: duże budżety reklamowe niekoniecznie są lepsze
- Większe budżety reklamowe niekoniecznie są lepsze - powiedział Marc Pritchard, dyrektor ds. marki Procter&Gamble, podczas konferencji Association of National Advertisers. - Ale większy zasięg już jest - dodał.
więcej
|
PepsiCo odświeża markę 7Up, pierwszy raz od siedmiu lat. Nowe logo i ,,New Get Up, Same 7UP"
Koncern PepsiCo przeprowadza globalny rebranding marki napojów 7Up. Zmiana obejmuje logo oraz wprowadzenie nowego sloganu „New Get Up, Same 7UP”. To pierwsza zmiana od 7 lat.
więcej
|
Pierwszy stacjonarny sklep Lush w Polsce otwarty
Brytyjski producent kosmetyków Lush otworzył pierwszy sklep stacjonarny w Polsce. Działa od 17 lutego w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy. Przez ostatni rok marka była obecna w Polsce za pośrednictwem sklepu internetowego.
więcej
|
Ziya Pariltili w zarządzie MediaMarktSaturn Poland
Do zarządu MediaMarktSaturn Polska dołączył Ziya Pariltili, dotychczasowy vice president ds. operacyjnych w Grupie MediaMarktSaturn.
więcej
|
Małgorzata Strzępa digital content strategy managerką w Performance Media
Małgorzata Strzępa awansowała na nowe stanowisko digital content strategy manager w Performance Media.
więcej
|
"Siostry, miałam objawienie!" w reklamie Melisany Klosterfrau
Agencja Chromatique jest odpowiedzialna za kampanię tradycyjnego roślinnego produktu leczniczego Melisana Klosterfrau firmy MCM Klosterfrau.
więcej
|
Bartłomiej Regucki wraca do Grupy Eura7
Bartłomiej Regucki dołączył ponownie do Grupy Eura7 na stanowisko project managera w spółce Eura7. Do 2021 roku przez ponad trzy lata pracował jako account manager w agencji Abanana - kreatywnym podmiocie tej Grupy.
więcej
|
Raper Kinny Zimmer w międzynarodowej kampanii CCC
Polski raper Kinny Zimmer został bohaterem globalnej kampanii CCC „Wonderland”.
więcej
|
Patrycja Kotecka odeszła z zarządu Link4, pozostaje szefową marketingu
Po prawie trzech latach z funkcji członka zarządu ubezpieczyciela Link4, należącego o Grupy PZU, zrezygnowała Patrycja Kotecka. Pozostaje w firmie jako dyrektor pionu marketingu.
więcej
|
Kasia Bielska: z Shootme do Papaya Roster
Do grona twórców reprezentowanych przez Papaya Roster dołącza fotografka Kasia Bielska.
więcej
|
Braughman Group Media powiększa zasięg sieci wielkoformatowych nośników Digital OOH Firma reklamy zewnętrznej - Braughman Group Media, poszerzyła sieć prestiżowych ekranów digital out of home (DOOH) o kolejne lokalizacje przy Galeriach Handlowych: CH POSNANIA oraz CH AVENIDA / Dworzec Główny Poznań. Wprowadzone kurtyny LED w Poznaniu generują miesięcznie ponad 3 milionowy traffic. Dodatkowo Braughman rozszerza zasięg kampanii Digital OOH o 46 nośników DIGITAL BUSINESS NETWORK w 6 największych aglomeracjach w Polsce przy głównych recepcjach w centrach biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Polityka" najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. Sprzedaż ,,Newsweek Polska" na poziomie 59 tys. egz.
Liderem sprzedaży wydania wśród tygodników opinii w czwartym kwartale ub.r. była „Polityka”, a na podium znalazły się jeszcze „Gość Niedzielny” i „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zmarła Joanna Jureczko-Wilk z ,,Gościa Niedzielnego"
W wieku 54 lat zmarła Joanna Jureczko-Wilk, dziennikarka „Gościa Niedzielnego”. Przez ostatnie lata zmagała się z ciężką chorobą.
więcej
|
Morawiecki na jubileuszu ,,Gazety Polskiej": stworzyliście wspaniały ruch społeczeństwa obywatelskiego
Przyczyniliście się do łamania hegemonii medialnej jednego środowiska, stworzyliście wspaniały ruch społeczeństwa obywatelskiego – mówił premier Mateusz Morawiecki do uczestników gali 30-lecia "Gazety Polskiej". Według niego to środowisko "od 30 lat walczy o prawdę".
więcej
|
|
|
Facebook i Instagram z płatnymi subskrypcjami. ,,Decyzja o monetyzowaniu profili podjęta w trudnych realiach"
Meta testuje subskrypcję na Facebooku i Instagramie: za kilkanaście dolarów miesięcznie użytkownicy będą mogli pochwalić się oznaczeniami potwierdzającymi autentyczność swoich profili. Wcześniej podobną usługę wprowadził Twitter (jeszcze nie dotarła do Polski). - Dla Mety kwestia kont płatnych może być sprawą egzystencjalną, dlatego rozwiązanie jest testowane na Antypodach, a nasze opinie będą czytane i analizowane - twierdzi Robert Sosnowski.
więcej
|
Większość wydatków Viaplay na prawa do transmisji sportowych przypada na Polskę
Globalne wydatki serwisów streamingowych na prawa do transmisji sportowych przekroczą w tym roku 8,5 mld dolarów. Z raportu Ampere Analysis wynika, że w czołówce są DAZN, Amazon Prime Video i ESPN+. Viaplay zajął pod względem tych inwestycji czwarte miejsce, a większość jego wydatków dotyczy polskiego rynku.
więcej
|
InPost uruchomił własny sklep internetowy
Firma InPost, właściciel sieci Paczkomatów, uruchomiła własny sklep internetowy. Znaleźć w nim może gadżety z logo marki oraz inne produkty. Grafika strony głównej sklepu inspirowana jest wyglądem Paczkomatu.
więcej
|
Empik daje 6 mln zł za resztę e-Muzyki i Going
W ramach umowy przedwstępnej Empik za pozostałe 7,41 proc. akcji spółki e-Muzyka, dystrybuującą muzykę i bilety na koncerty, planuje zapłacić 6,02 mln zł i wycofać ją z warszawskiej giełdy.
więcej
|
"Na Zachodzie bez zmian" z siedmioma nagrodami BAFTA, w tym za najlepszy film. Sukces Netflixa w Londynie
Niemiecki dramat wojenny "Na Zachodzie bez zmian" jest największym wygranym tegorocznej ceremonii rozdania brytyjskich nagród filmowych BAFTA. Na gali, która odbyła się w niedzielę wieczorem, nominowany w 14 kategoriach film Netflixa zwyciężył w siedmiu z nich.
więcej
|
Agencja SEO Grupa iCEA - przepis na to, jak odnieść sukces międzynarodowy Ciężka praca, determinacja i dobra strategia to klucz do sukcesu wielu współczesnych firm. Dowodem tego jest agencja Grupa iCEA, która w ciągu ostatniej dekady nieustannie wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych. Przyjrzyjmy się bliżej jej historii. materiał partnerskiwięcej |
|
|
SEC Newgate CEE wchłania SEC Newgate Polska
SEC Newgate CEE, agencja założona przez Zofię Bugajną-Kasdepke, Joannę Poniatowską i Sebastiana Hejnowskiego, łączy się z SEC Newgate Polska (dawny Martis Consulting). Maciej Powroźnik, dotychczasowy CEO SEC Newgate Polska obejmuje rolę managing partner SEC Newgate CEE.
więcej
|
|
|