|
|
|
|
|
|
|
TVP chce pokonać Playera i być liderem na rynku serwisów VoD
Podczas posiedzenia Rady Mediów Narodowych prezes Telewizji Polskiej Mateusz Matyszkowicz i jego współpracownicy przedstawili plany firmy w zakresie streamingu. Członek RMN Robert Kwiatkowski w rozmowie z Wirtualnemedia.pl twierdzi, że nadawca publiczny chce być liderem rynku B-VoD (Broadcaster Video on Demand).
więcej
|
Polski rząd zdecyduje o przyszłości naziemnej telewizji. ,,Ma duże znaczenie społeczne"
Na konferencji WRC-23 może zapaść decyzja o przekazaniu części pasma zajmowanego przez naziemną telewizję cyfrową operatorom telekomunikacyjnym. Rząd pracuje nad stanowiskiem w tej sprawie. Resort cyfryzacji zapewnia Wirtualnemedia.pl, że „NTC ma duże znaczenie społeczne ze względu na powszechność, łatwość dostępu, bezpłatność i bezpieczeństwo”.
więcej
|
Viaplay bez kolejnej edycji ,,Fortu Boyard"
Serwis streamingowy Viaplay nie planuje w tym roku pokazać kolejnej edycji programu rozrywkowego „Fort Boyard Polska”, w którym brali udział celebryci - ustalił nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl. Platforma dotąd udostępniła dwa sezony tego formatu.
więcej
|
TVP wyjaśniła z EBU niejasności w sprawie ubiegłorocznego głosowania na Eurowizji. ,,Wprowadzono istotne zmiany"
Rok temu Europejska Unia Nadawców zakwestionowała w sześciu krajach, w tym w Polsce, wyniki głosowania jurorów podczas Konkursu Piosenki Eurowizji 2022. Komisja miała wątpliwości co do rzetelności i uczciwości procesu. TVP od razu zapowiedziała protest i wyjaśnienie sprawy. Po roku zawarła porozumienie z EBU. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, jednym z jego punktów jest zapis, że w półfinałach zagłosują tylko widzowie, a nie - jak dotychczas - także jurorzy.
więcej
|
Po karze od szefa KRRiT Zoom TV wyciszył wulgaryzmy w filmie ,,Psy"
Po tym jak przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nałożył karę na Stopklatkę za zbyt wczesną emisję filmu „Psy”, stacja Zoom TV, która również wchodzi w skład Grupy Kino Polska TV, wyemitowała sensacyjną produkcję z wyciszonymi wulgaryzmami. Nadawca informuje Wirtualnemedia.pl, że działał zgodnie z obowiązującymi przepisami.
więcej
|
Rada Mediów Narodowych zatwierdziła szefową TVP3 Białystok. Bez decyzji w sprawie TVP3 Kielce
Podczas wtorkowego posiedzenia Rada Mediów Narodowych zatwierdziła na stanowisku dyrektora TVP3 Białystok Agnieszkę Giełażyn-Sasimowicz. Członkowie RMN mieli jeszcze podjąć podobną decyzję odnośnie szefa TVP3 Kielce, ale do głosowania nie doszło.
więcej
|
Viaplay zaczyna transmisje z Formuły 1. Na początek jazdy testowe
Od czwartku do soboty platforma Viaplay będzie pokazywała jazdy testowe przed pierwszym wyścigiem nowego sezonu Formuły 1. Prawa do transmisji pozyskała na trzy lata, będzie też pokazywać Formułę 2 i Formułę 3.
więcej
|
Nowa stacja Canal+ z kinowymi hitami
Francuski Canal+ pracuje nad uruchomieniem stacji Canal+ Box Office. W jej ofercie znajdą się wyłącznie kinowe hity. Filmy, na które sprzedano przynajmniej 300 tys. biletów.
więcej
|
Dwa kanały BBC jednak zostają w ofercie Orange
Pod koniec grudnia platforma cyfrowa Orange poinformowała, że z oferty IPTV znikną m.in. stacje BBC Lifestyle i Cbeebies. Do usunięcia kanałów miało dojść 22 lutego, ale jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, operator porozumiał się z nadawcą i stacje pozostają w ofercie.
więcej
|
TVP2 wydłuża ,,The Voice Kids 6", będą także nagrody pieniężne dla pozostałych finalistów
Od 25 lutego w sobotnie wieczory telewizyjna Dwójka emitować będzie szóstą edycję talent-show „The Voice Kids”, która zostanie wydłużona o 1 tydzień. Organizatorzy tym razem przyznają także nagrody pieniężne dla uczestników, którzy zajmą drugie i trzecie miejsce.
więcej
|
,,Pierwsza miłość" straciła 110 tys. widzów
Serial „Pierwsza miłość” w sezonie 2022/2023 gromadzi średnio 1,02 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej produkcja straciła 110 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Znany operator stawia na ofertę telewizyjną za pośrednictwem Android TV
Operator telekomunikacyjny Vodafone planuje poszerzyć współpracę z koncernem Google. Dotyczy ona m.in. usług telewizyjnych. W dziewięciu państwach Europy telekom będzie oferował do ich odbioru urządzenia z systemem operacyjnym Android TV.
więcej
|
,,Ninja Warrior Polska 7" od 28 lutego w Polsacie, Karolina Gilon gospodynią (wideo)
Od 28 lutego Polsat rozpocznie emisję siódmego sezonu show „Ninja Warrior Polska”, cykl bez zmian będzie można oglądać we wtorkowym prime-time. Program został już nagrany, ponownie poprowadzi go Karolina Gilon.
więcej
|
BBC prezentuje trzy nowe seriale zrealizowane przez BBC Studios Natural History Unit
BBC ogłosiło trzy zupełnie nowe seriale wyprodukowane przez BBC Studios Natural History Unit, które pojawią się w ofercie BBC One, BBC Two i iPlayer.
więcej
|
TVN, Metro i Eurosport pokażą mistrzostwa świata w skokach i biegach narciarskich (plan transmisji)
Mistrzostwa świata w skokach, biegach narciarskich i kombinacji norweskiej będą transmitowane od najbliższej środy przez TVN. Warner Bros. Discovery w telewizji i internecie. Dwa konkursy skoków będzie można oglądać w głównym TVN.
więcej
|
Firma Zygmunta Solorza postawi stacje tankowania wodorem. 20 mln zł dotacji od państwowego funduszu
Spółka zależna kontrolowanego przez Zygmunta Solorza holdingu energetycznego ZE PAK planuje za 57,4 mln zł wybudować w pięciu miastach stacje tankowania wodorem. Dostała na to 20 mln zł dotacji od Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
więcej
|
Telewizja Polska zapłaci Emitelowi 276 mln zł za emisję na MUX-6
Telewizja Polska w ramach umowy z Emitelem na obsługę przez cztery lata emisji jej stacji z szóstego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-6) zapłaci 276 mln zł brutto.
więcej
|
Telewizyjne targi Showcase BBC
W tym roku targi organizowane przez BBC odbędą się 27 i 28 lutego. Poza serialami produkowanymi przez BBC Studios Natural History Unit pojawią się też propozycje dla fanów Eurowizji i sitcomów.
więcej
|
TOP 10 imprez sportowych w Telewizji Polskiej w 2023 Kalendarz tegorocznych imprez sportowych w Telewizji Polskiej obfituje w kwalifikacje do największych imprez sportowych w 2024 roku. Począwszy od eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024, po kwalifikacje olimpijskie do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 m. in. w lekkoatletyce (Igrzyska Europejskie, Mistrzostwa Świata), siatkówce (Turniej kwalifikacyjny) czy wioślarstwie (Mistrzostwa Świata w Hadze). Każda z dyscyplin dostarczy kibicom niesamowitych emocji, a dla reklamodawców to doskonałe otoczenie dla kampanii reklamowych w środowisku multiscreen. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio z własną akcją w rocznicę wojny w Ukrainie. Wyemituje piosenkę Adama Sztaby
W przeciwieństwie do stacji komercyjnych Polskie Radio nie zagra w najbliższy piątek o godz. 8:45 piosenki Johna Lennona "Give Peace a Chance". Publiczny nadawca w tym samym czasie planuje wyemitować na swoich antenach utwór skomponowany przez Adama Sztabę.
więcej
|
|
Szef KRRiT chce ukarać Radio ZET. "Nie zgadzamy się z zarzutami"
We wtorek Eurozet wysłał do biura Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji odpowiedź na zarzuty, jakie postawił nadawcy przewodniczący Rady - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Maciej Świrski chce ukarać nadawcę za informację podaną w grudniu przez Radio ZET, powołuje się na art. 18 ust. 1 ustawy o radiofonii i telewizji. Podobny zarzut szef KRRiT postawił niedawno Tok FM i TVN.
więcej
|
|
Radio ZET na celowniku szefa KRRiT: chce je ukarać z tego samego paragrafu, co Tok FM i TVN
Przewodniczący KRRiT, Maciej Świrski, wszczął postępowanie w sprawie ukarania nadawcy Radia ZET. Chodzi o grudniową informację reportera Mariusza Gierszewskiego o tym, że prezydent Wołodymyr Zełenski przejechał przez Polskę bez porozumienia z polską policją i służbami. Świrski chce ukarać stację z art. 18 ust. 1 ustawy o radiofonii i telewizji - tego samego, z którego wszczął postępowanie w sprawie Tok FM oraz TVN. Gierszewski w rozmowie z nami precyzuje: - Sprawą zajmują się już prawnicy.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Nowa sieć dyskontów od maja w Polsce. Jeszcze przed startem odchodzi kluczowy manager
Niemiecka sieć dyskontów z artykułami do domu Woolworth wiosną wejdzie na polski rynek. Plan zakłada otwarcie do końca roku 10 sklepów, a pierwszy ruszy w maju w Krakowie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jak wynika z naszych informacji, jeszcze zanim uruchomiono pierwszą placówkę z polskim oddziałem żegna się Maciej Ćwikła, który był wcześniej prezesem, a obecnie jest członkiem zarządu.
więcej
|
Heineken nadal inwestuje w Rosji, wprowadził tam 61 nowych produktów
Pomimo zapowiedzi wycofania się z Rosji w związku z inwazją tego kraju na Ukrainę, Heineken nadal inwestuje na rynku rosyjskim - w ub.r. wprowadził tam co najmniej 61 nowych produktów - wynika z raportów Follow the Money (FTM) opartych na przeglądzie 2022 roku sporządzonym przez Heineken Rosja. Rosyjska filia holenderskiego browaru wspomina minione miesiące jako „burzliwy rok z wieloma nowymi możliwościami wzrostu”.
więcej
|
Initiative obronił budżet mediowy producenta Gellwe i Black Energy Drink
Dom mediowy Initiative, należący do Mediabrands wygrał przetarg na kompleksową obsługę mediową firmy FoodCare, właściciela takich marek, jak Gellwe, Black Energy Drink, Frugo, N-Gine.
więcej
|
Euvic Media w przetargu kancelarii premiera na kampanie w internecie proponuje 0,01 proc. prowizji
Sześć agencji złożyło oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na obsługę jej kampanii w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Agencja Euvic Media złożyła ofertę z prowizją w wysokości 0,01 proc.
więcej
|
4,5 mln zł do wzięcia w przetargu reklamowym władz Warszawy
Władze Warszawy szukają w przetargu firma, która zajmie się prowadzeniem kampanii na miejskich autobusach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet do obsługi to 4,5 mln zł.
więcej
|
Jan Zagrodzki nowym dyrektorem zarządzającym FCB&theMilkman
Jan Zagrodzki, poprzednio client service director i new business director w agencji Peppermint/Quad, dołączył do agencji FCB&theMilkman jako managing director.
więcej
|
Paweł Mazurek na czele Takeads w Mitgo
Firma MarTech i EdTech Mitgo uruchomiła usługę reklamy natywnej TakeAds. Szefem nowego biznesu został Paweł Mazurek.
więcej
|
Tede promuje nową płytę burgerami Wege Gang od Rebel Tang
Raper Tede z okazji premiery płyty "Hajp Hajs Hejt" nawiązuje współpracę z Rebel Tang, operatorem wirtualnych restauracji. W ramach kooperacji powstaną specjalne burgery Wege Gang.
więcej
|
Powiat łowicki ma nową identyfikację wizualną
Powiat łowicki ma nową identyfikację wizualną. Oprócz nowego logotypu jest to również funkcjonalny system, który usprawni i uspójni działanie jednostek powiatowych. Komunikacja powstała w Leniva Studio, we współpracy ze Starostwem Powiatowym, Centrum Kultury, Turystyki i Promocji Ziemi Łowickiej.
więcej
|
Lidl Polska ma już ponad 850 sklepów. Otwiera pięć nowych
W najbliższy czwartek Lidl Polska uruchomi pięć nowych sklepów. Ma już ponad 850 placówek handlowych.
więcej
|
Sąsiedzi w wizerunkowej kampanii Castoramy. Dorota Szelągowska dalej twarzą reklamową
Sieć sklepów budowlanych Castorama zaczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Razem najlepiej”. Jej kreacją zajęła się 2012 Agency. W reklamach Castoramy nadal będzie występować projektantka wnętrz Dorota Szelągowska.
więcej
|
Coca-Cola współpracuje z Marvelem. Specjalna linia napojów i loteria
Coca-Cola wraz The Walt Disney Company, prowadzi w Polsce kampanię "The Multiverse Awaits – Coca-Cola and Marvel". Z tej okazji, dla konsumentów przygotowano m.in. specjalną linię napojów.
więcej
|
Pepsi w kampanii ,,Psst! Czas na film" promuje seanse filmowe w kinach
Trwa kampania reklamowa Pepsi „Psst! Czas na film”, która powstała po to, aby przypomnieć konsumentom, że seanse filmowe powinny być celebrowane w komfortowych warunkach – bez zakłóceń, które psują atmosferę i wywołują niepotrzebne poruszenie.
więcej
|
Youtuber kupił Ferrari tylko po to, żeby je zniszczyć. Chciał zakpić z pozwów firmy
Cody Detwiller, twórca kanału youtube’owego WhistlinDiesel, pokazał, jak stara się zniszczyć samochód Ferrari kupiony za 400 tys. dolarów. To jego odpowiedź na to, że producent wyciąga konsekwencje prawne wobec właścicieli za nieodpowiednie korzystanie ze sprzedanych im aut.
więcej
|
Joanna Dziwisińska po 6 latach odchodzi z Mediabrands
Joanna Dziwisińska, PR managerka grupy Mediabrands, do której należą agencje UM, Inititiative, UM Thrive i Reprise, odchodzi z firmy. Pracowała w niej sześć lat.
więcej
|
Ogłoszono listę przewodniczących jury Young Creatives Cannes 2023
KTR ogłosił listę przewodniczących kategorii w konkursie dla młodych kreatywnych branży reklamy i PR Young Creatives Cannes 2023.
więcej
|
Braughman Group Media powiększa zasięg sieci wielkoformatowych nośników Digital OOH Firma reklamy zewnętrznej - Braughman Group Media, poszerzyła sieć prestiżowych ekranów digital out of home (DOOH) o kolejne lokalizacje przy Galeriach Handlowych: CH POSNANIA oraz CH AVENIDA / Dworzec Główny Poznań. Wprowadzone kurtyny LED w Poznaniu generują miesięcznie ponad 3 milionowy traffic. Dodatkowo Braughman rozszerza zasięg kampanii Digital OOH o 46 nośników DIGITAL BUSINESS NETWORK w 6 największych aglomeracjach w Polsce przy głównych recepcjach w centrach biznesowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Newsweek" z pierwszym filmem dokumentalnym. Opowie o losach ukraińskiej Buczy
W czwartek 23 lutego o godz. 20 na Newsweek.pl i Onet.pl (oba Ringier Axel Springer Polska) będzie można obejrzeć premierę pierwszego filmu dokumentalnego w historii „Newsweeka”: „601. Tragedia Buczy” w reżyserii Agnieszki Żądło, dziennikarki tygodnika. Film będzie dostępny dla subskrybentów i subskrybentek Onet Premium. W sobotę 25 stycznia po południu dla wszystkich użytkowników planowana jest także emisja filmu na stronie głównej Onetu.
więcej
|
|
|
Viaplay bez kolejnej edycji ,,Fortu Boyard"
Serwis streamingowy Viaplay nie planuje w tym roku pokazać kolejnej edycji programu rozrywkowego „Fort Boyard Polska”, w którym brali udział celebryci - ustalił nieoficjalnie Wirtualnemedia.pl. Platforma dotąd udostępniła dwa sezony tego formatu.
więcej
|
Ilona Łepkowska i Jacek Bromski piszą do premiera ws. tantiem od platform VoD
Przedstawiciele branży filmowej wysłali list do premiera Mateusza Morawieckiego w którym zaapelowali o implementację unijnej dyrektywy, która pozwoli im dostawać tantiemy od wyświetlania ich produkcji na platformach streamingowych. - Przychody platform VOD w Polsce wynoszą już 2,3 miliarda złotych rocznie, w tym samym czasie polscy filmowcy otrzymują dokładnie 0 zł tantiem” - piszą w liście do którego dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Wśród jego autorów są m.in. Ilona Łepkowska, Jacek Bromski i Barbara Białowąs.
więcej
|
Facebook i Instagram z subskrypcjami. Analitycy prognozują do 12 mln klientów za rok
Płatna usługa Meta Verified, wprowadzana właśnie na Facebooku i Instagramie, najmocniej zainteresuje firmy i influencerów. Według analityków Bank of America na koniec br. może mieć do 12 mln subskrybentów, a w 2024 roku przynieść koncernowi 1,7 mld dolarów wpływów.
więcej
|
Zalando zwolni kilkaset osób. ,,Korzystne trendy pandemiczne wygasły"
Niemiecki koncern e-commerce’owy Zalando poinformował, że zwolni kilkuset ze swoich 17 tys. pracowników. Uzasadnia, że od ub.r. sytuacja gospodarcza się pogorszyła, a wcześniej prowadził zbyt szybką ekspansję.
więcej
|
Instagram rezygnuje z live shoppingu
Meta porzuca pomysł sprzedaży na żywo w serwisie Instagram. Twórcy tylko do 16 marca będą mogli prowadzić live shopping.
więcej
|
Polscy politycy i posłowie nadal powielają antyukraińską propagandę
IMM i Stowarzyszenie Demagog Stowarzyszeniem Demagog w nowym raporcie potwierdzają, że zjawisko antyukraińskiej narracji w mediach społecznościowych wciąż utrzymuje się na wysokim poziomie. W grudniu ubiegłego roku internauci negatywnie odnosili się do Ukrainy i Ukraińców blisko 50 tys. razy. Oficjalne konta Konfederacji na Twitterze i Ruchu Narodowego na Facebooku stale są obecne w raportach. - Niestety wśród profili szerzących najbardziej zasięgowe treści antyukraińskie nadal pojawiają się partie polityczne i polscy posłowie - mówi Marcel Kiełtyka, członek zarządu Stowarzyszenia Demagog.
więcej
|
Jakich piosenek Robert Lewandowski słucha przed meczami? Spotify pokazuje listę
Spotify, sponsor hiszpańskiego klubu FC Barcelona, publikuje set muzyki, jakiej słucha Robert Lewandowski. 21 lutego w serwisie pojawiła się specjalna playlista “My Matchday Songs: Lewandowski“. Są na niej polskie, hiszpańskie i globalne hity.
więcej
|
Allegro wyda do 25 mln zł na swoje akcje, żeby nagrodzić pracowników
Do końca marca Allegro na skup swoich akcji wyda maksymalnie 25,37 mln zł. Przejmie walory na potrzeby pracowniczego planu motywacyjnego.
więcej
|
Youtuber kupił Ferrari tylko po to, żeby je zniszczyć. Chciał zakpić z pozwów firmy
Cody Detwiller, twórca kanału youtube’owego WhistlinDiesel, pokazał, jak stara się zniszczyć samochód Ferrari kupiony za 400 tys. dolarów. To jego odpowiedź na to, że producent wyciąga konsekwencje prawne wobec właścicieli za nieodpowiednie korzystanie ze sprzedanych im aut.
więcej
|
Agencja SEO Grupa iCEA - przepis na to, jak odnieść sukces międzynarodowy Ciężka praca, determinacja i dobra strategia to klucz do sukcesu wielu współczesnych firm. Dowodem tego jest agencja Grupa iCEA, która w ciągu ostatniej dekady nieustannie wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych. Przyjrzyjmy się bliżej jej historii. materiał partnerskiwięcej |
|
|