|
|
|
|
|
|
|
SkyShowtime jak Viaplay? Subskrybenci narzekają na przycinanie i dźwięk
Dwa tygodnie po starcie SkyShowtime w Polsce, właścicielowi platformy nie udało się wyeliminować wielu problemów technicznych. Subskrybenci krytykują serwis streamingowy m.in. za przycinanie się obrazu, spowalnianie innych aplikacji w systemie operacyjnym telewizora i niewystarczającą jakość dźwięku w języku polskim.
więcej
|
Nadawcy zgłaszają się do konkursu na nadawanie na MUX-8
Do końca lutego podmioty zainteresowane nadawaniem w MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej mogły wziąć udział w nieformalnych konsultacjach ogłoszonych przez przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że Grupa MWE zgłosiła propozycje trzech kanałów, które mogłyby trafić na multipleks.
więcej
|
,,Solidarność" w TVP chce 16 proc. więcej na pensje. Ruszyły rozmowy
We wtorek odbyło się pierwsze spotkanie władz Telewizji Polskiej z przedstawicielami „Solidarności” w sprawie postulowanej podwyżki wynagrodzeń - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Związkowcy chcą, żeby firma zwiększyła budżet na wynagrodzenia o 16,1 proc. W rozmowach nie uczestniczą inne związki zawodowe działające w TVP.
więcej
|
Kanał News24 kończy rok. Od marca więcej luzu na antenie
1 marca 2022 roku zaczął nadawanie kanał informacyjny: News24 (Astro). Zaczynał od wejścia do 50 kablówek i od kilkudziesięciu zatrudnionych osób. Dzisiaj w telewizji pracuje 120 osób, z czego 30 w newsroomie, a kablówek w portfolio jest przeszło 150, w tym UPC Polska. Prezes spółki Astro, Ryszard Krajewski, zapowiada, że już od marca profil telewizji lekko zmieni się: - Wpuścimy trochę luzu i powietrza na antenę - mówi nam, zaznaczając, że w programie nie znajdzie się nic, co nawiązywałoby do Superstacji.
więcej
|
MWE Networks otwiera biuro w Warszawie, będzie także budować nową siedzibę w stolicy
MWE Networks w drugim kwartale br. otworzy oddział w Warszawie, a także zwiększy liczbę pracowników. Wkrótce w stolicy ma ruszyć budowa własnego budynku biurowego ze studiami telewizyjnymi i radiowymi oraz parkingiem podziemnym - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Abonenci Canal+ z pakietem Total serwisu streamingowego Viaplay
Od 1 marca oferta Viaplay jest podzielona na pakiety. Abonenci Canal+, którzy przed 1 marca wykupili pakiet obejmujący skandynawski serwis streamingowy, mogą korzystać z opcji Total, obejmującej wyścigi Formuły 1.
więcej
|
Seriale Remigiusza Mroza: ,,Wotum nieufności" wygrało z ,,Chyłką - Oskarżenie". Ilu widzów miał debiut ,,Matki"?
Pokazany w poniedziałek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego serialu „Matka” oglądało średnio 993 tys. osób. Tuż po nim stacja wyemitowała inną nowość - „Wotum nieufności”, która przyciągnęła 816 tys. oglądających. Z kolei otwarcie „Chyłki - Oskarżenia” śledziło 691 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Debiut ,,Love Island" w Czwórce wygrał z premierą ,,True love" w Siódemce
Pokazany w poniedziałek wieczorem w Siódemce pierwszy odcinek nowego randkowego reality show „True love” oglądało średnio 284 tys. widzów. Lepszą widownię - 316 tys. osób - zanotował debiut konkurencyjnego „Love Island. Wyspa miłości” w Czwórce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aplikacja HbbTV platformy satelitarnej na telewizorach LG
Nabywcy telewizorów LG wyprodukowanych w 2023 roku w Niemczech będą mogli korzystać z oferty platformy cyfrowej HD+ bez dodatkowego dekodera, modułu C+ czy karty kodowej. Wystarczy podłączenie urządzenia do anteny satelitarnej, skierowanej na pozycję Astra 19,2E.
więcej
|
Producentka z Polsat Sport walczy z nowotworem, dziennikarze promują jej zbiórkę
Aleksandra Wierzbicka, pracująca jako kierowniczka planu w Polsat Sport, zmaga się z nawrotem choroby nowotworowej. Uruchomiła zbiórkę internetową na leczenie, wspierają ją dziennikarze stacji.
więcej
|
Naziemna telewizja cyfrowa bardziej ekologiczna niż streaming
Brytyjski odpowiednik Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przygotował raport na temat wpływu usług telewizyjnych na środowisko. Z badania Ofcom wynika, że naziemna telewizja cyfrowa jest mniej energochłonna i bardziej wydajna niż treści dostarczane przez streaming.
więcej
|
Zendaya w ,,Euforii" HBO zarobi wkróce zawrotną kwotę
Zendaya, czyli gwiazda serialu HBO zatytułowanego „Euforia” może liczyć na wzrost stawki za jeden dzień obecności na planie zdjęciowym. Kwota zwala z nóg.
więcej
|
Nowe cykle ,,Eureka biblioteka" i ,,Mazurki nad Wisłą" w TVP Kultura
Wiosną 2023 roku TVP Kultura pokaże dwa nowe programy: „Eureka biblioteka” i „Mazurki nad Wisłą”. Oba cykle wystartują 4 marca.
więcej
|
Zygmunt Chajzer z lifestyle'owym programem na News24
Dziennikarz i prezenter Zygmunt Chajzer od marca będzie prowadził własny program o profilu lifestyle’owym na antenie News24, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To będzie audycja w luźniejszym klimacie, wpisująca się w naszą nową redakcyjną politykę - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Ryszard Krajewski, prezes spółki Astro wydającej News24.
więcej
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych. Canal+ Family zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w styczniu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AMC - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TOP 10 imprez sportowych w Telewizji Polskiej w 2023 Kalendarz tegorocznych imprez sportowych w Telewizji Polskiej obfituje w kwalifikacje do największych imprez sportowych w 2024 roku. Począwszy od eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024, po kwalifikacje olimpijskie do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 m. in. w lekkoatletyce (Igrzyska Europejskie, Mistrzostwa Świata), siatkówce (Turniej kwalifikacyjny) czy wioślarstwie (Mistrzostwa Świata w Hadze). Każda z dyscyplin dostarczy kibicom niesamowitych emocji, a dla reklamodawców to doskonałe otoczenie dla kampanii reklamowych w środowisku multiscreen. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pracownicy Eurozetu rozczarowani spotkaniem z nowym zarządem. "Korpobełkot, brak konkretów, nic nowego"
Dzień po przejęciu przez Agorę Eurozetu, nadawcy m.in. Radia Zet, nowy zarząd spółki spotkał się z zespołem. - Usłyszeliśmy zapewnienia, że nie nastąpią radykalne zmiany w sferze programowej, personalnej i finansowej - mówi jeden z pracowników. Na naszych łamach byli menadżerowie Eurozetu kreślą scenariusze dla byłej firmy na najbliższe miesiące.
więcej
|
|
Od dziś Meloradio nadaje w Tarnobrzegu. Stacja częstuje mieszkańców gorącą czekoladą
W środę, 1 marca Meloradio po raz pierwszy zabrzmi na częstotliwości 99,1 MHz w Tarnobrzegu. To 23. miasto w Polsce, w którym słychać tę stację. Rozgłośnia przygotowała dla swoich nowych słuchaczy niespodzianki.
więcej
|
|
Piotr Salak w zespole RMF24, zastąpi Terlikowskiego w popołudniówce
Do zespołu internetowego radia RMF24 dołączył Piotr Salak. Będzie prowadził pasmo popołudniowe, a audycja Tomasza Terlikowskiego została przeniesiona na przedpołudnie.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności w Łodzi, Radio ZET wyprzedziło Eskę
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Coca-Cola będzie dystrybuować w Polsce słynne marki piwa
Polski oddział Coca-Coli nawiązał współpracę z AB InBev - największym producentem piwa i właścicielem ponad 500 marek, w tym międzynarodowych brandów takich jak Corona, Bud, Beck’s czy Stella Artois. Od teraz Coca-Cola HBC Polska odpowiada za sprzedaż, dystrybucję oraz marketing BTL produktów AB InBev.
więcej
|
Orlen zmienił szyld na ponad 90 stacjach Lotos. Szykuje nową aplikację mobilną
PKN Orlen zakończył rebranding stacji przejętych w ramach fuzji z Lotosem - powiedziała wiceprezes PKN Orlen Patrycja Klarecka. Klienci, którzy korzystali z programu Navigator korzystają teraz z programu Vitay - dodała. Orlen pracuje też nad nową aplikacją mobilną.
więcej
|
Witold Adamski chief product officerem w K2 Precise
Witold Adamski dołączył do zespołu K2 Precise (Grupa K2), obejmując stanowisko chief product officera. Będzie odpowiedzialny za rozwój zespołu oraz produktów w obszarze mediów digital.
więcej
|
Seks lalka symbolem uprzedmiotowienia kobiet. W kampanii Agnieszka Szpila i Maja Staśko
Seks lalka w roli molestowanej przez szefa pracownicy - takie szokujące sceny zobaczymy w najnowszej kampanii #reagujostro Polskiego Towarzystwa Prawa Antydyskryminacyjnego, autorstwa agencji MullenLowe Warsaw. Świadoma prowokacja ma otworzyć oczy na ten problem w miejscu pracy. W akcji wezmą też udział m.in. pisarka Agnieszka Szpila i dziennikarka Maja Staśko.
więcej
|
Michał Ślemp na czele działu obsługi klienta Euvic Media
Michał Ślemp awansował na stanowisko client service directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance).
więcej
|
Trójwymiarowa Pepsi na ekranach w centrum Warszawy
Pepsi uruchomiło nową reklamę 3D w centrum Warszawy. Główny bohater serii reklam „Psst! Czas na film” próbuje złapać Pepsi, przerzucając napój między ekranami. Ogromne puszki Pepsi wyświetlane na ekranie LED, sprawiają wrażenie wysuwania się poza krawędzie telebimu.
więcej
|
WPP zwiększył przychody o 13 proc. Spadek tylko w Chinach
Koncern marketingowy WPP w 2022 roku osiągnął wzrost przychodów o 13,5 proc. do 11,8 mld funtów. Zysk operacyjny wyniósł 1,4 mld funtów.
więcej
|
Orlen postawi 10 tys. punktów do ładowania elektryków. W strategii bez słowa o Polska Press i Ruchu
PKN Orlen w zaktualizowanej strategii zapowiada, że w 2030 roku chce mieć 3,5 tys. stacji paliwowych i ponad 10 tys. punktów do ładowania aut elektrycznych. Łącznie zainwestuje 320 mld zł. W strategii nie wspomniano o należącym do niego wydawnictwie Polska Press, agencji mediowej Sigma Bis i dystrybutorze prasowym Ruch, bo to firmy o znikomym znaczeniu przy skali działalności koncernu.
więcej
|
Paweł Laskowski prezesem GPW DAI, Maciej Stanecki wiceprezesem
Paweł Laskowski objął stanowisko prezesa spółki GPW DAI, którą powołała Giełda Papierów Wartościowych do projektu Telemetria Polska - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na wiceprezesa powołano Macieja Staneckiego, w latach 2016-2019 członka zarządu spółki TVP.
więcej
|
V&P i Inquiry nawiązują współpracę strategiczną
Agencja marketingowa V&P rozpoczęła współpracę strategiczną z firmą badawczą Inquiry.
więcej
|
PZU partnerem głównym Klubu Sportowego Lechia Zielona Góra
PZU został partnerem głównym Klubu Sportowego Lechia Zielona Góra. Umowę podpisano do końca roku.
więcej
|
Case Study Allegro Moto, czyli jak skutecznie "podgryźć" lidera rynku Są rynki, gdzie lider jest tylko jeden, a potem długo, długo nic. Wiodąca marka jest tak silna, że staje się wręcz naturalnym skojarzeniem dla całej kategorii produktowej. Takim polskim przykładem może być rynek portali służących do kupna i sprzedaży samochodów używanych, gdzie niekwestionowanym liderem jest Otomoto. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Były dziennikarz ,,Gazety Wyborczej" wygrał z Agorą proces o niewypłacane nadgodziny. I wytoczył kolejny
Jarosław Bińczyk, były dziennikarz „Gazety Wyborczej”, wygrał prawomocnie przed sądem pracy proces o wypłacenie przez Agorę zaległych nadgodzin. Na mocy wyroku spółka zapłaciła już zaległe pieniądze, ale Bińczyk nie poprzestaje na tym i wytoczył byłej firmie kolejny proces - znów o nadgodziny, lecz tym razem za inny okres. - Mam nadzieję, że i ten wygram - mówi w rozmowie z nami.
więcej
|
Agora powołała spółkę Plan G. Cel: objęcie akcji Garmond Press
Paweł Czajkowski został prezesem niedawno powołanej spółki-córki Agory o nazwie Plan G. Ma niewielki kapitał i jednoosobowy zarząd, a jej działalność ma skupiać się m.in. na sprzedaży detalicznej gazet. Po co Agorze nowe przedsięwzięcie? - Spółka została powołana w celu objęcia w przyszłości akcji Garmond Press - informuje nas biuro prasowe Agory.
więcej
|
Axel Springer zmniejszy zatrudnienie. Zapowiada koniec wersji drukowanych ,,Bilda" i ,,Die Welt"
Nowa strategia Axel Springer jest oparta na haśle „tylko digital”. Koncern chce zwiększyć sprzedaż cyfrowych subskrypcji i reklam oraz podnieść zysk o 100 mln euro, m.in. poprzez zmniejszenie zatrudnienia. Szykuje się do wycofania za kilka lat wersji papierowych dzienników „Bild” i „Die Welt”.
więcej
|
Story House Egmont z magazynem ,,Dino Ranch"
Wydawnictwo Story House Egmont wprowadziło na rynek prasowy magazyn „Dino Ranch” inspirowany serialem animowanym „Dino Rancho”, który jest emitowany na kanale TVP ABC. Pierwszy numer ukazał się 28 lutego.
więcej
|
Orlen postawi 10 tys. punktów do ładowania elektryków. W strategii bez słowa o Polska Press i Ruchu
PKN Orlen w zaktualizowanej strategii zapowiada, że w 2030 roku chce mieć 3,5 tys. stacji paliwowych i ponad 10 tys. punktów do ładowania aut elektrycznych. Łącznie zainwestuje 320 mld zł. W strategii nie wspomniano o należącym do niego wydawnictwie Polska Press, agencji mediowej Sigma Bis i dystrybutorze prasowym Ruch, bo to firmy o znikomym znaczeniu przy skali działalności koncernu.
więcej
|
Sonia Sobczyk-Grygiel: z "Dziennika Gazety Prawnej" do Polityki Insight
Sonia Sobczyk-Grygiel, dziennikarka i redaktorka "Dziennika Gazety Prawnej", dołączyła do Polityki Insight na stanowisku starszej analityczki ds. gospodarczych.
więcej
|
|
|
SkyShowtime jak Viaplay? Subskrybenci narzekają na przycinanie i dźwięk
Dwa tygodnie po starcie SkyShowtime w Polsce, właścicielowi platformy nie udało się wyeliminować wielu problemów technicznych. Subskrybenci krytykują serwis streamingowy m.in. za przycinanie się obrazu, spowalnianie innych aplikacji w systemie operacyjnym telewizora i niewystarczającą jakość dźwięku w języku polskim.
więcej
|
Polska muzyka zdmominowała Spotify nad Wisłą. Ile dostają artyści?
W 2022 roku polskie piosenki na Spotify zostały odtworzone na świecie 17 miliardów razy, podczas gdy na koniec 2013 r. takich odtworzeń było 179 mln - podała platforma Spotify z okazji 10-lecia. Według Mateusza Smółki, Spotify music team lead na Europę Wschodnią, Polska muzyka dokonała niesamowitego postępu, jeśli chodzi o jej jakość i przebojowość.
więcej
|
Meta będzie zwalczać "revenge porn"
Meta chce rozprawić się z rozprzestrzenianiem na Facebooku i Instagramie "revenge porn", czyli prywatnych erotycznych zdjęć i filmów, często nawet nastolatków. W tym celu powstało narzędzie "Take It Down".
więcej
|
Wielka Brytania nie zamierza blokować TikToka urzędnikom
Brytyjski rząd nie planuje zakazać urzędnikom państwowym korzystania na służbowym sprzęcie z chińskiej aplikacji społecznościowej TikTok. - Nie mamy żadnych dowodów, że jest konieczność zbanowania TikToka - podkreśla Michelle Donelan, nowa szefowa resortu nauki, innowacji i technologii.
więcej
|
Karolina Opolska odchodzi z Onetu. Będzie pracować na uczelni i tworzyć podcast dla Sekielskich
Po trzech latach z Onetem (Ringier Axel Springer Polska) rozstaje się Karolina Opolska, wydawczyni programów wideo. Dziennikarka będzie zastępczynią kierownika Katedry Dziennikarstwa i Nowych Mediów na uczelni Collegium Civitas. Będzie także tworzyć podcast wideo dla braci Sekielskich.
więcej
|
ChatGPT pojawia się na Snapchacie. Tylko dla subskrybentów
Platforma Snapchat wprowadza swojego chatbota My AI opartego na technologii zasilającej ChatGPT. Będzie dostępny tylko dla użytkowników korzystających z subskrypcji Snapchat+, których liczba przekroczyła niedawno 2 mln.
więcej
|
Katarzyna Wiatkowska dyrektorką działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl
Katarzyna Wiatkowska objęła stanowisko szefowej działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl (Agora). Do jej obowiązków należy teraz m.in. zarządzanie zespołem sprzedaży pracującym bezpośrednio z reklamodawcami, a także współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań opartych na produktach reklamowych grupy Gazeta.pl i współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi.
więcej
|
Agencja SEO Grupa iCEA - przepis na to, jak odnieść sukces międzynarodowy Ciężka praca, determinacja i dobra strategia to klucz do sukcesu wielu współczesnych firm. Dowodem tego jest agencja Grupa iCEA, która w ciągu ostatniej dekady nieustannie wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych. Przyjrzyjmy się bliżej jej historii. materiał partnerskiwięcej |
|
|