|
|
|
|
|
|
|
Canal+ Sport chce na YouTubie przyciągnąć młodych. Rokuszewski i Kapica z własnymi cyklami, transmisje meczów Świątek
Canal+ Sport coraz mocniej stawia na swój kanał youtube’owy. Zatrudnieni niedawno Mateusz Rokuszewski i Filip Kapica zaczęli prowadzić autorskie cykle, niebawem pojawią się program o PKO BP Ekstraklasie, reportaże, a także transmisje wybranych meczów Igi Świątek. - Chcemy budować zasięgi Canal+ w internecie. YouTube dociera do większego grona osób w wieku 14-34 niż dowolna telewizja kablowa i serwisy VOD razem wzięte - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl, Konrad Mazur, szef internetowego wideo w Canal+ Sport.
więcej
|
TVP nie ujawnia, ile wydała na serwis młodzieżowy. ,,Tajemnica przedsiębiorstwa"
Telewizja Polska nie udzieliła posłance PO Aleksandrze Gajewskiej informacji, ile kosztował uruchomiony jesienią ub.r. serwis młodzieżowy SwipeTo. Uzasadniła, że to tajemnica przedsiębiorstwa.
więcej
|
TVP pokaże dokument o bitwie pod Grunwaldem. Fragmenty w ,,Koronie królów"
W maju Telewizja Polska pokaże pełnometrażowy dokument fabularyzowany o bitwie pod Grunwaldem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie on kończył wiosenny sezon serialu „Korona królów. Jagiellonowie”, jego fragmenty trafią też do jednego z odcinków. - Mieliśmy zagwozdkę, jak pokazać tak dużą bitwę w telenoweli, która ma określony budżet. Dlatego zdecydowaliśmy się na osobny dokument - komentuje prezes TVP, Mateusz Matyszkowicz.
więcej
|
Nowy teleturniej Doroty Wellman ogląda 387 tys. widzów
Nowy teleturniej TVN „Kto to wie?” po czterech pierwszych odcinkach emisji ogląda średnio 387 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
483 tys. widzów nowego paradokumentu ,,Sekrety życia" w TVN
Nowy paradokument „Sekrety życia” po czterech pierwszych odcinkach emisji w TVN ogląda średnio 483 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Love Island. Wyspa miłości" w Czwórce wygrywa z ,,True love" w Siódemce
Pierwsze cztery odcinki nowego codziennego randkowego show Siódemki programu „True love” oglądało średnio 284 tys. widzów. Lepszą widownię - 316 tys. osób - notuje konkurencyjny program „Love Island. Wyspa miłości 7” w Czwórce - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Najtańsza telewizja od Canal+, ale konkurenci kuszą pakietami z internetem
Platforma cyfrowa Canal+ oferuje pakiet za 10 zł miesięcznie w pierwszym roku trwania umowy i 15 zł w drugim. To najtańsza oferta spośród dużych operatorów. Niemal wszyscy konkurenci tej platformy stawiają na paczki obejmujące także internet i telefonię, co może pozwolić na większe oszczędności - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowe kanały w sieci kablowej inea
Operator kablowy Inea dołączył do oferty kanały TVP Nauka, Warner TV, Mixtape i Current Time. Ponadto rozszerzył zasięg stacji Boomerang, która teraz wchodzi także w skład tańszego pakietu.
więcej
|
Kanał News24 w pierwszym roku emisji miał średnio 102 widzów
Kanał News24 w pierwszym roku nadawania gromadził średnio w każdej minucie 102 widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Martyna Wojciechowska w Nigerii, Panamie i na Alasce. Powstaje 14. seria ,,Kobiety na krańcu świata"
Trwają prace nad 14. sezonem „Kobiety na krańcu świata”. Martyna Wojciechowska już wyruszyła w świat i zrealizowała dwa odcinki nowej serii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Program trafi do jesiennej ramówki TVN i Playera.
więcej
|
Świrski zapowiadał analizę prawną słów Tuska o "Kaczyńskim Żydzie". KRRiT odstąpiła od czynności
W listopadzie ub.r. przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski ogłosił, że zleci analizę prawną wypowiedzi, w której Donald Tusk użył słowa "Żyd" jako negatywnego epitetu. Jak dowiedział się jednak portal Wirtualnemedia.pl, KRRiT nie będzie się zajmować tą sprawą.
więcej
|
Poczta Polska nie zdradza liczby kontrolerów abonamentu RTV. ,,Zadanie realizowane w całym kraju"
Specjalni pracownicy Poczty Polskiej sprawdzają czy zarejestrowaliśmy odbiornik radiowy i telewizyjny. Choć instytucja zapewnia Wirtualnemedia.pl, że „zadanie jest realizowane systematycznie w całym kraju”, to nie odpowiada na pytanie o liczbę kontrolerów. - Nie udzielamy takich informacji - wyjaśnia biuro prasowe Poczty Polskiej.
więcej
|
ZPR Media poszukuje uczestników do ,,Jaka to melodia?"
Grupa ZPR Media poszukuje uczestników do nowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?”, który nadawany jest w TVP1.
więcej
|
Podobieństwa i różnice między ukraińską a polską wersją ,,Sługi Narodu"
W sobotę zadebiutowała w Telewizji Polsat polska wersja „Sługi Narodu”. Jako że to serial oparty na ukraińskim formacie, sprawdzamy, czym się różnią obydwie produkcje. W tekście drobne spoilery.
więcej
|
Telenowele, które kochała cała Polska
Pamiętacie „Zbuntowanego anioła”? A może oglądaliście „Niewolnicę Isaurę”? Przypominamy najpopularniejsze telenowele latynoamerykańskie emitowane w polskich stacjach telewizyjnych.
więcej
|
,,Sługa Narodu" zakrada się bocznym wejściem za kulisy sceny politycznej. Recenzja nowego serialu Polsatu
„Sługa Narodu” w reżyserii Okiła Khamidova i Macieja Bielińskiego to polska wersja ukraińskiego formatu, o którym w ubiegłym roku dowiedział się cały świat, oglądając go ze względu na główną rolę Wołodymyra Zełenskiego.
więcej
|
Fundacja Filipa Chajzera tłumaczy się z prowizji przy zbiórce dla Igi z SMA. Zapowiada działania prawne
Kinga Szostko z Fundacji Przedsiębiorcy Pomagają zarzuciła Filipowi Chajzerowi, że podłączył się do popularnej zbiórki na leczenie kilkuletniej dziewczynki zmagającej się z SMA, a jego fundacja pobrała 16 tys. zł prowizji. Fundacja Chajzera podkreśla, że nie pobiera on wynagrodzenia za działalność charytatywną, a Szostko mści się za to, że nie chciano z nią współpracować.
więcej
|
TVN Style wiosną bez ,,Miasta kobiet", stacja szykuje nowy program dla Marzeny Rogalskiej
TVN Style wiosną nie pokaże nowych odcinków „Miasta kobiet”, czwarty sezon produkcji może powrócić na antenę w kolejnych ramówkach. Aktualnie stacja pracuje nad nowym programem dla Marzeny Rogalskiej, która była jedną z prowadzących cykl.
więcej
|
Serial ,,#BringBackAlice" od HBO Max z datą premiery i teaserem (wideo)
W piątek 14 kwietnia na platformie HBO Max zadebiutuje nowy polski serial „#BringBackAlice”. Mroczna i trzymająca w napięciu produkcja z gatunku mystery thriller jest obrazem Dawida Nickela. W rolach głównych w serialu widzowie zobaczą Helenę Englert, Marietę Żukowską i Jowitę Budnik. HBO udostępniło właśnie pierwszy teaser produkcji.
więcej
|
,,The Last of Us" hitem HBO
Hit HBO Max z kolejnym rekordowym wynikiem oglądalności. Według badania Nielsena serial cieszył się największym zainteresowaniem na przełomie stycznia i lutego.
więcej
|
Gala UFC 285 na żywo w Polsacie Sport. Wystąpią m.in. Jon Jones i Mateusz Gamrot
W nocy z 4 na 5 marca Polsat Sport pokaże galę UFC 285. W wydarzeniu zaprezentują się m.in. Jon Jones i Mateusz Gamrot.
więcej
|
Spytano Polaków, kto wygra wybory. TVP: to sondaż poparcia partii
W programach informacyjnych i publicystycznych Telewizji Polskiej wyniki ostatniego sondażu Social Changes o tym, kto wygra jesienne wybory parlamentarne, myląco przedstawiano jako dane o poparciu dla partii politycznych. Zjednoczoną Prawicę wskazało w badaniu 52 proc. respondentów.
więcej
|
TOP 10 imprez sportowych w Telewizji Polskiej w 2023 Kalendarz tegorocznych imprez sportowych w Telewizji Polskiej obfituje w kwalifikacje do największych imprez sportowych w 2024 roku. Począwszy od eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2024, po kwalifikacje olimpijskie do Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 m. in. w lekkoatletyce (Igrzyska Europejskie, Mistrzostwa Świata), siatkówce (Turniej kwalifikacyjny) czy wioślarstwie (Mistrzostwa Świata w Hadze). Każda z dyscyplin dostarczy kibicom niesamowitych emocji, a dla reklamodawców to doskonałe otoczenie dla kampanii reklamowych w środowisku multiscreen. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes Radia Szczecin: pozwólmy działać organom państwa
Zdaniem Tomasza Terlikowskiego po śmierci 15-letniego syna posłanki PO Magdaleny Filiks stanowisko powinien stracić naczelny Radia Szczecin Tomasz Duklanowski i „najbardziej oddani sprawie pracownicy TVP Info”. - Zarząd na żadnym etapie nie bierze udziału w tworzeniu i publikacji materiałów dziennikarskich - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl prezes Radia Szczecin.
więcej
|
|
Agora dostała już 52 mln zł dywidend od Eurozetu. To o połowę więcej niż zarobił jej pion radiowy
Przez trzy lata Agora jako mniejszościowy udziałowiec Eurozetu dostała 52 mln zł dywidend, sporą część z kapitału rezerwowego. To 30 proc. ceny, którą zapłaciła 51 proc. udziałów nadawcy. Jej pion radiowy osiągnął w tym okresie 34,4 mln zł zysku operacyjnego. - Segment radiowy będzie teraz drugą silną nogą biznesową grupy Agora. Radio i kina będą mogły finansować cykliczność, fluktuację wyników w mniejszych pionach firmy - komentuje analityk Konrad Księżopolski.
więcej
|
|
RMF FM na czele w największych miastach. Trójka na trzecim miejscu od końca
W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od listopada 2022 roku do stycznia 2023 roku było RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła Eska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Poczta Polska nie zdradza liczby kontrolerów abonamentu RTV. ,,Zadanie realizowane w całym kraju"
Specjalni pracownicy Poczty Polskiej sprawdzają czy zarejestrowaliśmy odbiornik radiowy i telewizyjny. Choć instytucja zapewnia Wirtualnemedia.pl, że „zadanie jest realizowane systematycznie w całym kraju”, to nie odpowiada na pytanie o liczbę kontrolerów. - Nie udzielamy takich informacji - wyjaśnia biuro prasowe Poczty Polskiej.
więcej
|
|
Zmarł Andrzej Krystek, miał 76 lat. To wieloletni dziennikarz Polskiego Radia PiK
Zmarł wieloletni dziennikarz Polskiego Radia PiK Andrzej Krystek, który w zawodzie przepracował przeszło pół wieku. Miał 76 lat - poinformował w sobotę jego macierzysta rozgłośnia.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy, TOK FM awansowało na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET, Eska oraz TOK FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Terlikowski chce dymisji w Radiu Szczecin i TVP Info. Petycja o odebranie orderu Duklanowskiemu
Zdaniem Tomasza Terlikowskiego po śmierci 15-letniego syna posłanki PO Magdaleny Filiks stanowisko powinien stracić naczelny Radia Szczecin Tomasz Duklanowski i „najbardziej oddani sprawie pracownicy TVP Info”. W ciągu doby kilkuset internautów poparło petycję o odebranie Duklanowskiemu Krzyża Kawalerskiego Odrodzenia Polski.
więcej
|
|
Dziennikarze po śmierci syna posłanki PO: Tomasz Duklanowski powinien zniknąć z życia publicznego
Posłanka PO Magdalena Filiks poinformowała o śmierci swojego 15-letniego syna Mikołaja. Wielu dziennikarzy przypomniało, że pod koniec grudnia Tomasz Duklanowski z Radia Szczecin podał dane pozwalające zidentyfikować ofiary pedofila związanego z PO. - Duklanowski to łajdak, który ma krew na rękach. Nie ma dla niego miejsca w życiu publicznym - ocenił Piotr Żytnicki z „Gazety Wyborczej”.
więcej
|
|
Szef Polskiego Radia 24 o ,,namawianiu na prokreację" premier Finlandii: wpis to świadoma prowokacja
Krzysztof Świątek, naczelny Polskiego Radia 24, komentując zdjęcie ze spotkania Krzysztofa Śmiszka i Roberta Biedronia z premier Finlandii dotyczącego aborcji, stwierdził na Twitterze: „tak atrakcyjną kobietę to bym na prokreację namawiał”. - Wpis jest świadomą prowokacją i z założenia dwuznaczny. Prowokacje nie powinny być tylko lewicowe - podkreślił.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Usługa zakupów z Biedronki w 15 minut trafi do kolejnych miast
Sieć dyskontów Biedronka planuje poszerzyć zasięg realizowanej razem z Glovo usługi Biedronka Express (BIEK) o kolejne cztery miasta. W tym roku pojawi się ona w Lublinie, Szczecinie, Olsztynie i Bydgoszczy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Olbrychowski: z Ogilvy PR do Komunikacji Plus Group
Michał Olbrychowski objął nowo utworzone stanowisko chief operating officer w K+ Group. Przez ostatnie pięć lat kierował agencją Ogilvy PR Polska.
więcej
|
Prezes Dentsu przyznaje się do sfałszowania przetargów przy igrzyskach w Tokio
Hiroshi Igarashi, prezes i dyrektor generalny japońskiej grupy reklamowej Dentsu Group, przyznał się do odpowiedzialności korporacyjnej za poważne oszustwa kontraktowe związane z letnimi igrzyskami olimpijskimi Tokio 2020, które odbyły się w 2021 roku z powodu pandemii.
więcej
|
Nikodem Sarna dołącza do Matterkind
Nikodem Sarna objął stanowisko marketplace associate director EMEA w Matterkind.
więcej
|
Adobe dzieli budżet mediowy między Wavemaker i Publicis Media
Firma technologiczna Adobe zakończył przetarg na globalną obsługę mediową, dzieląc budżet między Wavemaker (WPP) i Publicis Media.
więcej
|
Znana sieć odzieżowa ogłasza bankructwo. W Polsce otworzy nowy sklep
Niemiecka sieć salonów sprzedających odzież marek premium Peek & Cloppenburg ogłosiła upadłość. Powodem jest m.in. pandemia czy nieudana inwestycja w sprzedaż online. Sklepy sieci pozostają otwarte. Upadłość nie dotyczy polskiego oddziału, który otworzy wkrótce kolejny sklep.
więcej
|
Kaufland promuje program Kaufland Card. W klipach taniec z serialu ,,Wednesday"
Wystartowała kampania nowego programu lojalnościowego Kaufland Card, który ruszył w czwartek 2 marca br. Humorystyczne klipy w social mediach nawiązują do aktualnych trendów, jak np. znany z serialu „Wednesday” taniec głównej bohaterki. Hasło przewodnie kampanii to „Każdy z nas oszczędza z Kaufland Card”.
więcej
|
Toblerone musi usunąć górski szczyt z opakowań
Firma Mondelez musi usunąć z opakowań czekolad Toblerone wizerunek górskiego szwajcarskiego szczytu Matterhorn. Zobowiązują ją do tego przepisy.
więcej
|
Marcin Błajet w zespole marketingu Leroy Merlin
Marcin Błajet objął stanowisko digital marketing managera w sieci hipermarketów budowlanych Leroy Merlin.
więcej
|
Marta Zakrzewska-Kisiel awansowała w Havas Media Group Poland
Marta Zakrzewska-Kisiel w marcu rozpoczęła pracę na nowym stanowisku consulting director w Havas Media Group Poland. Z agencją związana jest od 13 lat.
więcej
|
Adidas z influencerami promuje nową linię ubrań Sportswear
Marka adidas wprowadza na rynek nową kategorię ubrań - adidas Sportswear, która wypełnia przestrzeń pomiędzy sportową marką adidas Performance, a adidas Originals, czyli ubraniami stworzonymi do chodzenia na co dzień. Na polskim rynku linię promuje kampania z influencermi "Wszystkie wersje Ciebie", przygotowana przez VMLY&R Poland i Papaya Films.
więcej
|
Heinz pomoże rybakowi, który jadł na morzu tylko ketchup tej marki
Niecodzienna forma promocji marki Heinz. Media nagłośniły historię karaibskiego rybaka, który przez ponad trzy tygodnie dryfował na morzu i żywił się wyłączanie ketchupem Heinz. Koncern postanowił mu przekazać nową łódź.
więcej
|
Igor Jakuć został brand directorem marki Peugeot
Igor Jakuć objął stanowisko brand directora marki Peugeot w firmie Stellantis Polska, importującej takie marki aut, jak Peugeot, Fiat, Alfa Romeo.
więcej
|
Škoda po raz pierwszy używa w spocie reklamowym technologii Dolby Atmos
Škoda postawiła na spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Reklama powstała z okazji 20-lecia współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
więcej
|
Frances Ralston-Good globalną dyrektorką operacyjną EssenceMediacom
Frances Ralston-Good została nową, globalną dyrektorką operacyjną w agencji EssenceMediacom (GroupM). Zastąpi Josha Krichefski'ego, który w GroupM objął stanowisko CEO na region EMEA i Wielką Brytanię.
więcej
|
Michał Wilk nowym producentem w Oto Film
Michał Wilk dołączył do zespołu Oto Film.
więcej
|
Mężczyźni reklamują damską bieliznę w internecie. Jako modele
Kobiety w Chinach nie mogą być modelkami bielizny w transmitowanych na żywo reklamach w internecie. Niektóre firmy postanowiły kreatywnie rozwiązać ten problem: damskie stroje prezentują... męscy modele.
więcej
|
Alina Rotaru-Kottmann i Jakub Grigar nowymi ambasadorami marki 4F
Marka sportowa 4F (OTCF) poszerza grono ambasadorów o rumuńską lekkoatletkę Alinę Rotaru-Kottmann oraz słowackiego kajakarza Jakuba Grigara. Podpisany kontrakt uwzględnia start sportowców na Letnich Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 r.
więcej
|
Grupa eSky rusza z globalną kampanią, także w Polsce
Grupa eSky, platforma do organizacji tanich lotów, city breaków i wakacji, rozpoczyna międzynarodową kampanię reklamową w ośmiu krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce firma pierwszy raz w swej historii zrealizuje formułę product placement w programie „Azja Express” w stacji TVN.
więcej
|
Dyrektorka transformacji biznesowej odeszła z Ringier Axel Springer. Przeszła do Katalogu Marzeń
Z Ringier Axel Springer Polska rozstała się Julita Rudolf, dyrektorka transformacji biznesowej. Przeszła do firmy Katalog Marzeń.
więcej
|
#ZdrapParty w kampanii Zdrapek Lotto
Totalizator Sportowy, właściciel sieci sprzedaży Lotto, startuje z kampanią Zdrapek: „Zdrap Party”.
więcej
|
PKN Orlen sponsorem tytularnym stadionu Wisły Płock
Do 2027 roku obiekt stadion piłkarskiego klubu Wisła Płock przy Łukasiewicza będzie nosił nazwę Orlen Stadion.
więcej
|
H2O Creative autorem strategii nowej marki Adalbertus
Agencja H2O Creative wspiera firmę Polanex we wprowadzeniu na rynek nowej marki koszul Adalbertus.
więcej
|
Case Study Allegro Moto, czyli jak skutecznie "podgryźć" lidera rynku Są rynki, gdzie lider jest tylko jeden, a potem długo, długo nic. Wiodąca marka jest tak silna, że staje się wręcz naturalnym skojarzeniem dla całej kategorii produktowej. Takim polskim przykładem może być rynek portali służących do kupna i sprzedaży samochodów używanych, gdzie niekwestionowanym liderem jest Otomoto. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press chce powalczyć z Pudelkiem i Plotkiem. Szykuje serwis o showbiznesie
Polska Press Grupa, która jesienią ub.r. uruchomiła portal horyzontalny i.pl, pracuje nad serwisem internetowym o tematyce showbiznesowej. Miałby nim pokierować Sławomir Kowalski, były szef działu Gwiazdy w „Super Expressie” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Zwierciadło" liderem sprzedaży miesięczników luksusowych
W czwartym kwartale 2022 roku na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazło się „Zwierciadło”, a tuż za nim uplasował się „Twój Styl”. Magazyn Wydawnictwa Zwierciadło znalazł się także na czele e-wydań - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Agora dostała już 52 mln zł dywidend od Eurozetu. To o połowę więcej niż zarobił jej pion radiowy
Przez trzy lata Agora jako mniejszościowy udziałowiec Eurozetu dostała 52 mln zł dywidend, sporą część z kapitału rezerwowego. To 30 proc. ceny, którą zapłaciła 51 proc. udziałów nadawcy. Jej pion radiowy osiągnął w tym okresie 34,4 mln zł zysku operacyjnego. - Segment radiowy będzie teraz drugą silną nogą biznesową grupy Agora. Radio i kina będą mogły finansować cykliczność, fluktuację wyników w mniejszych pionach firmy - komentuje analityk Konrad Księżopolski.
więcej
|
Axel Springer planuje zrezygnować z papieru. ,,Najdłużej przeżyją tabloidy"
Niemiecki Axel Springer ogłosił, że firma chce w całości przejść do internetu - za kilka lat zniknąć mają papierowe wydania dzienników „Bild” i „Die Welt”. Zdaniem ekspertów to naturalny proces. - Najdłużej przeżyją tabloidy. Choćby z powodu wyników sprzedaży. Tak zwane poważne dzienniki pierwsze poszłyby „pod nóż” w wersjach papierowych - ocenia Robert Feluś.
więcej
|
Rafał Ziemkiewicz krytykowany za wpis po śmierci syna posłanki PO. Tłumaczy się ,,akcją nekrohejtu"
- Nic tak nie ożywia akcji jak trup - napisał na Twitterze Rafał Ziemkiewicz, odnosząc się do reakcji po śmierci 15-letniego syna posłanki PO Magdaleny Filiks. Tłumaczył, że to sprzeciw wobec „ulubionej akcji nekrohejtu” realizowanej przez polityków Platformy.
więcej
|
365 proc. odsetek rocznie za zwłokę w spłacie - prokuratura chce uchylenia nakazów zapłaty
Prokurator Generalny skierował do Sądu Najwyższego dwie skargi, w których domaga się uchylenia sądowych nakazów zapłaty; odsetki w tych sprawach to 1 proc. za każdy dzień zwłoki w spłacie zadłużenia - 365 proc. w skali roku - poinformował rzecznik PK prok. Łukasz Łapczyński.
więcej
|
Dyrektorka transformacji biznesowej odeszła z Ringier Axel Springer. Przeszła do Katalogu Marzeń
Z Ringier Axel Springer Polska rozstała się Julita Rudolf, dyrektorka transformacji biznesowej. Przeszła do firmy Katalog Marzeń.
więcej
|
|
|
Polska Press chce powalczyć z Pudelkiem i Plotkiem. Szykuje serwis o showbiznesie
Polska Press Grupa, która jesienią ub.r. uruchomiła portal horyzontalny i.pl, pracuje nad serwisem internetowym o tematyce showbiznesowej. Miałby nim pokierować Sławomir Kowalski, były szef działu Gwiazdy w „Super Expressie” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Antywojenne" hasztagi aktywne na Twitterze. "Konsolidacja środowisk radykalnych"
Ponad rok po zbrojnej napaści Rosji na całą Ukrainę Leszek Sykulski i jego sympatycy próbują przebić się do opinii publicznej z narracją przekonującą do zaprzestania wspierania w tej wojnie naród ukraiński. Z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych wynika, że hasztagu #ToNieNaszaWojna użyto tylko w lutym ponad 20 tysięcy razy. - Biorąc pod uwagę charakter aktywności badanych hashtagów, można uznać, że stanowią one formę konsolidacji aktywności środowisk radykalnych, lub wręcz prorosyjskich, pod wspólnym hasłem (#ToNieNaszaWojna) - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Wiśniewski, dyrektor Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Usługa zakupów z Biedronki w 15 minut trafi do kolejnych miast
Sieć dyskontów Biedronka planuje poszerzyć zasięg realizowanej razem z Glovo usługi Biedronka Express (BIEK) o kolejne cztery miasta. W tym roku pojawi się ona w Lublinie, Szczecinie, Olsztynie i Bydgoszczy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TikTok zaklasyfikował TVP jako "media państwowe"
Dwa profile telewizji publicznej - Bądźmy Razem TVP oraz TVP Sport otrzymało na TikToku nakładkę "media państwowe". Przyznaje się ją tym profilom mediów, u których wedle platformy stwierdzono, że "treści redakcyjne lub proces decyzyjny podlegają kontroli lub wpływowi rządu".
więcej
|
Zmarł Andrzej Garapich, były prezes PBI
Nie żyje Andrzej Garapich, w przeszłości m.in. prezes Polskich Badań Internetu oraz wicedyrektor ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych w Telewizji Polskiej. W ostatnich latach zmagał się z chorobą nowotworową.
więcej
|
Platformy cyfrowe będą przekazywać skarbówce dane o użytkownikach
Trwają konsultacje w sprawie zmian w przepisach podatkowych, implementujących dyrektywę DAC7. Określa ona mianem platformy cyfrowej usługi typu Allegro, Booking czy Uber. Ich właściciele będą musieli przekazywać dane o sprzedawcach do szefa Krajowej Izby Skarbowej. Zaniepokojenie w tej sprawie wyraziła Konfederacja Lewiatan.
więcej
|
Just Eat Takeway.com, właściciel Pyszne.pl, z dużą stratą
Firma Just Eat Takeway.com, właściciel platformy do zamawiania posiłków Pyszne.pl, opublikowała swoje wyniki za 2022 rok. Wyraźnie wzrosła skorygowana EBITDA, nieznacznie przychód, ale strata netto była pięć razy większa niż rok wcześniej.
więcej
|
"Idę na wojnę z szatanem". Patostreaming w internecie nadal ma się dobrze
- Idę na wojnę z szatanem - oznajmiła krakowska patoyoutuberka, której odebrano dziecko. Wcześniej na swoich lajwach piła alkohol i tańczyła. Zdaniem ekspertów, patostreaming to ciągłe przekraczanie granic. - Prześcigają się w kontrowersjach i robieniu coraz bardziej niedopuszczalnych rzeczy. To bardzo niebezpieczne zjawisko - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Angelika Zaręba, marketing manager w LTTM.
więcej
|
Apple blokuje aplikację wykorzystującą ChatGPT
Apple zablokowało aktualizację aplikacji klienta poczty elektronicznej BlueMail, zawierającą funkcję opartą na technologii zasilającej chatbota ChatGPT. Według koncernu, sztuczna inteligencja może generować treści nieodpowiednie dla dzieci.
więcej
|
Instagram: testy nowych metod weryfikacji wieku w kolejnych krajach
Koncern Meta ogłosił, że rozszerza na kolejne kraje testy nowych metod weryfikacji wieku użytkowników Instagrama.
więcej
|
Małgorzata Mazur przeszła z Disneya do Netfliksa
Małgorzata Mazur została marketing managerem Netfliksa na Europę Środkowo-Wschodnią. Dotąd pracowała w polskim biurze Disneya.
więcej
|
Mężczyźni reklamują damską bieliznę w internecie. Jako modele
Kobiety w Chinach nie mogą być modelkami bielizny w transmitowanych na żywo reklamach w internecie. Niektóre firmy postanowiły kreatywnie rozwiązać ten problem: damskie stroje prezentują... męscy modele.
więcej
|
Warszawskie centrum inżynieryjne Netfliksa ruszy wiosną
Wiosną tego roku ma ruszyć centrum inżynieryjne Netfliksa w Warszawie. - W ciągu najbliższych tygodni planujemy zatrudnić pierwszych pracowników. Rekrutacja już trwa - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe platformy streamingowej.
więcej
|
Przychody Twittera spadły w grudniu o 40 proc.
Twitter Inc odnotował spadek o około 40 proc. rok do roku, zarówno w przychodach, jak i skorygowanych zyskach w grudniu, poinformował w piątek Wall Street Journal, powołując się na osoby zaznajomione ze sprawą.
więcej
|
Kanał Sportowy pokaże amatorskie mistrzostwa MMA
W sobotę Kanał Sportowy będzie transmitował finałowe walki z 6. Mistrzostw MMA, które odbędą się w Warszawie. Nagrania walk pojawią się także na portalu internetowym TVP Sport.
więcej
|
Polski rząd ,,analizuje" TikToka oraz chińskie produkty telekomunikacyjne
Obecnie w Polsce nie ma jednoznacznych rekomendacji ws. zakazu korzystania z TikToka - powiedział PAP pełnomocnik rządu ds. bezpieczeństwa przestrzeni informacyjnej RP Stanisław Żaryn. "Analizujemy różnego rodzaju chińskie technologie czy produkty telekomunikacyjne" - dodał.
więcej
|
Gang handlował w internecie lekami na potencję; przed sądem odpowie za to 20 osób
Akt oskarżenia przeciwko 20 osobom w śledztwie dotyczącym grupy nielegalnie handlującej lekami na potencję w internecie skierowała do sądu prokuratura. Wśród oskarżonych jest szef gangu 31-letni Kamil K., mieszkaniec województwa podkarpackiego.
więcej
|
Twitter z płatną usługą w Polsce. Twitter Blue droższy od Netflixa
Twitter wprowadził w Polsce usługę subskrypcyjną Blue, potwierdzającą autentyczność profili i dającą dodatkowe opcje. Miesięcznie kosztuje ponad 40 zł, czyli więcej niż duża część platform streamingowych.
więcej
|
Były szef rozwoju Shopee w Polsce członkiem zarządu IAI
Do zarządu firmy IAI, oferującej usługi do sprzedaży internetowej, dołączył Michał Tykarski. Poprzednio pracował w polskim biurze Shopee, a wcześniej m.in. w Boston Consulting Group.
więcej
|
Obrączki ślubne z białego, czy żółtego złota? Co wybrać? Zastanawiasz się nad zakupem obrączek i nie wiesz, jaki kolor kruszcu będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni? W artykule wyjaśniamy różnice pomiędzy obrączkami z białego i żółtego złota. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zmarł Andrzej Garapich, były prezes PBI
Nie żyje Andrzej Garapich, w przeszłości m.in. prezes Polskich Badań Internetu oraz wicedyrektor ds. marketingu biznesowego i projektów misyjnych w Telewizji Polskiej. W ostatnich latach zmagał się z chorobą nowotworową.
więcej
|
Profesor Ewa Marciniak nową szefową CBOS
Rządowa pracownia badawcza Centrum Badania Opinii Społecznej (CBOS) wybrała nową dyrektorkę. Dotychczasową szefową, prof. dr hab. Mirosławę Grabowską zastąpiła dr hab. Ewa Marciniak, wykładowczyni akademicka związana z Uniwersytetem Warszawskim.
więcej
|
|
|