|
|
|
|
|
|
|
Warner Bros. Discovery tłumaczy zamianę kanałów telewizyjnych w Polsce
18 marca kanał Boomerang, którego znakiem rozpoznawczym były kiedyś klasyki Cartoon Network, zniknie z polskiego rynku. Zastąpi go stacja Cartoonito dla przedszkolaków. Sean Henry z Warner Bros. Discovery informuje Wirtualnemedia.pl, że zmiana nazwy to nawiązanie do marki obecnej m.in. w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Polsat chce kontynuować serial "Przyjaciółki"
Polsat po zmianie dyrektora programowego nie ma zamiaru kończyć serialu „Przyjaciółki”. Emitowana od 11 lat obyczajowa produkcja, której 21. sezon wyświetla stacja w wiosennej ramówce, doczeka się kolejnej serii.
więcej
|
Polsat zadowolony ze startu wiosennej ramówki. Miszczak: to dopiero początek
Pod koniec lutego wystartowały wiosenne ramówki największych stacji, w tym nowa oferta Polsatu, w którego dyrektorem programowym od połowy stycznia jest Edward Miszczak. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla on, że jest zadowolony z oglądalności stacji w pierwszym tygodniu nowej ramówki, a szczególnie z wyników programu "Twoja twarz brzmi znajomo" i serialu "Sługa Narodu".
więcej
|
,,Skoordynowana akcja mediów publicznych". Olechowski tłumaczy się radzie programowej TVP
Szef KRRiT zamknął postępowanie w sprawie skargi na Radio Szczecin, zgłoszonej przez Krzysztofa Lufta, ale nie poinformował go ani o tym fakcie, ani o rozstrzygnięciach. Luft wysłał więc swoją skargę we wtorek raz jeszcze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Uboczny efekt pisma to wyjaśnienia, jakie szef TAI, Jarosław Olechowski złożył radzie programowej TVP. Dotarliśmy do nich: Olechowski wyjaśnia, dlaczego tekst o Szczecinie pojawił się wcześniej na portalu TVP.Info, niż na stronach Radia Szczecin. W skardze podnoszono, że jest to dowód na "skoordynowaną akcję mediów publicznych".
więcej
|
Serwis Canal+ online dostępny dla abonentów Vectry
Abonenci sieci kablowej Vectra z pakietami obejmującymi stacje Canal+ mogą już korzystać z Canal+ online. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, operator kablowy będzie również sprzedawał dostęp do tego serwisu streamingowego osobom, które nie wykupują usług telewizyjnych, tylko na przykład same internetowe.
więcej
|
Rusza darmowy kanał telewizyjny ze sportem kobiet
16 marca pod nazwą FAST DAZN Rise rozpocznie nadawanie bezpłatny kanał sportowy pokazujący zmagania kobiet. Będzie dostępny w Niemczech i Austrii za pośrednictwem platform typu FAST Samsung TV Plus oraz Waipu.TV.
więcej
|
,,Bracia" zabierają nas nad polskie morze. Recenzja nowego serialu Polsat Box Go
„Bracia”, czyli nowy serial debiutujący 8 marca na Polsat Box Go, to produkcja oparta na greckim formacie „Tesseries”. Opowiada historię czterech braci, którzy muszą wspólnie zmierzyć się z traumatycznym zdarzeniem w rodzinie. W obsadzie zobaczymy m.in. Piotra Stramowskiego i Jana Frycza.
więcej
|
,,Bracia" nowym serialem Polsatu. ,,Obyczajowy tylko z pozoru"
Od środy 8 marca do Polsat Box Go trafi nowy serial „Bracia” z Janem Fryczem, Piotrem Stramowskim, Mateuszem Kościukiewiczem, Damianem Kretem i Nikodemem Rozbickim w rolach głównych. - To serial obyczajowy tylko pozornie. To co mnie w nim urzekło to pewna podskórność, drugi obieg. Czuć, że za chwilę coś wybuchnie i wybucha - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy Polsatu.
więcej
|
Debiut ,,Azji Express 3" lepszy od premiery ,,Ameryki Express 2". TVN liderem w 16-49
Premierę pierwszego odcinka trzeciej edycji „Azji Express” oglądało 1,14 mln widzów, o 80 tys. oglądających więcej niż debiut „Ameryki Express 2” pokazany trzy lata temu. TVN w czasie jego emisji zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Właściciel Play i UPC Polska uruchomił bezpłatny serwis z filmami dla abonentów
Operator telekomunikacyjny Free, który należy do Grupy Iliad, właściciela m.in. sieci komórkowej Play i sieci kablowej UPC Polska, udostępnił abonentom we Francji usługę OQEE Ciné. Obejmuje ona ponad 300 filmów i seriali bez dodatkowych opłat.
więcej
|
Bezpłatny kanał filmowy po polsku już nadaje
Użytkownicy serwisu streamingowego Rakuten TV mogą już korzystać z drugiego kanału w języku polskim. Bjgtjme emituje filmy różnych gatunków z polskim lektorem. Darmowa stacja ma utrzymywać się m.in. dzięki reklamom.
więcej
|
TVP Info nie przeprasza, ale atakuje. Obwinia polityków PO za śmierć syna posłanki Filiks
Telewizja Polska zabrała głos w sprawie śmierci syna posłanki Magdaleny Filiks. TVP Info nie przeprasza, ale atakuje PO. Stacja podkreśla, że za śmierć dziecka odpowiadają politycy tej partii, ponieważ jej poseł w tej stacji mówił, że ofiarami pedofila są dzieci jego koleżanki partyjnej. Nadawca nie wspomina natomiast, że dzień wcześniej więcej informacji o ofiarach pojawiło się na portalu TVP.info i w rozmowie stacji z Tomaszem Duklanowskim.
więcej
|
Członkini KRRiT po reportażu TVN24 o Janie Pawle II i pedofilii: haniebny atak, granice przekroczone
W „Czarno na białym” w TVN24 wyemitowano reportaż Marcina Gutowskiego pokazujący, że Karol Wojtyła jeszcze przed wyborem na papieża wiedział o księżach dopuszczających się pedofilii. - Haniebny atak na JPII będzie przeciwskuteczny. Granice zostały przekroczone - stwierdziła Marzena Paczuska, członkini Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
Elektrownia jądrowa u Zygmunta Solorza za 12 lat? Podpisano umowę z PGE
Kontrolowany przez Zygmunta Solorza holding ZE PAK podpisał z państwową Polską Grupą Energetyczną umowę dotyczącą spółki, która razem z koreańskim KHNP zbuduje elektrownię jądrową. Elektrownia ma powstać na terenach ZE PAK w Pątnowie, pierwszy bloki może zostać uruchomiony w 2035 roku.
więcej
|
Platforma cyfrowa bez większości kanałów Disneya
Działająca w krajach nordyckich platforma cyfrowa Allente usunęła z oferty satelitarnej i streamingowej Disney Channel, Disney Junior i National Geographic Wild. Spośród stacji Disneya w jej pakietach pozostał jedynie National Geographic.
więcej
|
,,The Last of Us" HBO bije własne rekordy popularności
Ósmy odcinek serialu „The Last of Us” HBO w dniu premiery obejrzało 8,1 miliona widzów.
więcej
|
Nowy sezon ,,Mody na sukces" od 20 marca w Red Go, serial debiutuje w linearnym kanale Red Carpet TV
W poniedziałek, 20 marca w serwisie Red Go pojawi się 34. sezon telenoweli „Moda na sukces”. Tego samego dnia produkcja zadebiutuje w kanale Red Carpet TV, stacja pokazywać będzie 33. odsłonę.
więcej
|
Polsat Box Go z interaktywnymi statystykami podczas meczów Ligi Mistrzów
Platforma Polsat Box Go wprowadziła interaktywne statystyki w języku polskim podczas transmisji meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów.
więcej
|
Dziennikarze protestują po tragicznej śmierci syna posłanki PO. Wzywają do bojkotu TVP, TVP Info i Radia Szczecin
Kilkunastu dziennikarzy i dziennikarek z największych polskich mediów, m.in. Onetu, "Polityki", "Gazety Wyborczej", Radia Zet, WP.pl, Oko Press czy "Newsweeka" protestuje przeciwko standardom mediów publicznych w związku z tragiczną śmiercią syna posłanki PO Magdaleny Filiks. Wzywają do bojkotu TVP, TVP Info i Radia Szczecin, które to podały informacje pozwalające ustalić personalia skrzywdzonych przez pedofila dzieci.
więcej
|
34. sezon ,,Kuby Wojewódzkiego" w TVN, wiosenna odsłona będzie liczyć o dwa odcinki mniej
We wtorek, 7 marca w TVN zadebiutowała 34. odsłona „Kuby Wojewódzkiego”. Wiosną talk-show będzie najprawdopodobniej liczyć 11 odcinków, o dwa mniej niż dotychczas.
więcej
|
Jak mówić o wartościach marki, aby być usłyszanym - case study Avon i Questpass_>> W ostatnich latach coraz wyraźniej mówi się o tym, że marki powinny mieć jakiś cel, poza czysto ekonomicznym. Wyrazem tego jest formułowanie brand purpose, czy szerzej - akcje podejmowanie w ramach CSR-u, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Tegoroczny raport “CSR w praktyce. Barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP)” wskazuje, że głównym celem tego podejścia jest wzmocnienie wizerunku organizacji, co wskazało 76% badanych firm. Wynika stąd prosty wniosek - żeby podjęte akcje miały dalekosiężny sens dla firmy, powinny być dobrze komunikowane. Nie wystarczy po prostu mówić, trzeba jeszcze być usłyszanym. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Plus startuje z nową platformą komunikacyjną
W reklamach sieci telekomunikacyjnej Plus do Wojciecha Mecwaldowskiego dołącza dwójka nowych bohaterów, w których wcielają się Anna Smołowik i Filip Orliński. Za kampanie odpowiadają firmy marketingowe Freundschaft, TFP i Televizor.
więcej
|
Robert Sas nowym dyrektorem zarządzającym Mondel?z
Z początkiem kwietnia stanowisko dyrektora zarządzającego w firmie Mondel?z International (producent takich marek, jak Milka, Oreo, Prince Polo, Delicje) w Polsce i krajach bałtyckich obejmie Robert Sas. Zastąpi w tej roli Marcina Dobrocka, który pokieruje firmą na rynkach Beneluksu.
więcej
|
Marcin Woźniak product & strategy directorem w LiquidThread
Marcin Woźniak, dotychczas communications strategy director w agencji LiquidThread (Publicis Groupe), objął nowo utworzone stanowisko product & strategy directora w agencji.
więcej
|
Dominik Strzelec nową twarzą Castoramy
Castorama rozpoczęła współpracę z Dominikiem Strzelcem, majsterkowiczem i ogrodnikiem znanym szerszej publiczności jako gospodarz wielu programów telewizyjnych, w tym „Polowanie na ogród” TVN, HGTV, TVN Style i na platformie player.pl.
więcej
|
Rezigiusz twarzą wiosennej kampanii Decathlon
„Wiosna z Decathlon? To brzmi dobrze!” - pod takim hasłem powstała nowa kampania marki Decathlon, której twarzą został popularny influencer Rezigiusz. Reklamy z udziałem twórcy obecne są w telewizji, internecie oraz outdoorze na terenie całej Polski.
więcej
|
Dentsu Polska tworzy strukturę dedykowaną sztucznej inteligencji. Na czele Anna Nowak
Dentsu Polska tworzy AI Lab – nową strukturę zespołu, dedykowaną rozwiązaniom opartym na sztucznej inteligencji. Na czele działu stanęła Anna Nowak, creative group head w dentsu Creative.
więcej
|
Superprzedsiębiorcy pokonują złe koszty w nowej reklamie Nest Banku
Ruszyła kampania reklamowa Nest Banku. To pierwsza odsłona nowej platformy komunikacyjnej, w której bank pomaga superprzedsiębiorcom w walce ze złymi kosztami.
więcej
|
Colian promuje ciastka Jeżyki
Wystartowała kampania reklamowa ciastek Jeżyki. Nowa komunikacja została przygotowana przez agencję reklamową Heads Advertising.
więcej
|
Marcin Garbarczyk awansował w Samsung Electronic Polska
Marcin Garbarczyk, dotychczasowy szef dywizji Mobile w Polsce objął funkcję vice president head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska.
więcej
|
Centrum Nauki Kopernik w kampanii promuje ofertę dla dorosłych
Centrum Nauki Kopernik, które co roku odwiedza ponad milion gości, przygotowało kampanię „Kopernik dla dorosłych. Genialnie!”. Koncepcję kreatywną i narracji kampanii przygotowało we własnym zakresie. Media do niej kupuje i planuje Sigma Bis.
więcej
|
Agencja Kamikaze zmienia nazwę na altavia.kamikaze
Po 5 latach od momentu dołączenia do reklamowej Grupy Altavia, agencja Kamikaze przechodzi rebranding, w ramach którego zmienia nazwę na altavia.kamikaze oraz odświeża identyfikację wizualną. Nadal będzie działać autonomicznie.
więcej
|
Dorminox reklamowany jako "siła dobrego snu"
Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową promującą Dormino, lek stosowany w leczeniu bezsenności. Przygotowała ją kampania Opus B.
więcej
|
Będzie żywność marki Makłowicz i Synowie. Umowa na 30 lat
Spółka krytyka kulinarnego Roberta Makłowicza podpisała z Pamapolem umowę na 30 lat dotyczącą produktów żywnościowych pod marką Makłowicz i Synowie. Wspólnicy planują m.in. zbudowanie zakładu produkcyjnego, do Pamapolu będzie należeć 60 proc. udziałów wspólnej firmy.
więcej
|
Marcin Starzecki w Gifted
Reżyser Marcin Starzecki dołącza do grona artystów reprezentowanych przez impresariat Gifted.
więcej
|
Jak mówić o wartościach marki, aby być usłyszanym - case study Avon i Questpass_>> W ostatnich latach coraz wyraźniej mówi się o tym, że marki powinny mieć jakiś cel, poza czysto ekonomicznym. Wyrazem tego jest formułowanie brand purpose, czy szerzej - akcje podejmowanie w ramach CSR-u, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Tegoroczny raport “CSR w praktyce. Barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP)” wskazuje, że głównym celem tego podejścia jest wzmocnienie wizerunku organizacji, co wskazało 76% badanych firm. Wynika stąd prosty wniosek - żeby podjęte akcje miały dalekosiężny sens dla firmy, powinny być dobrze komunikowane. Nie wystarczy po prostu mówić, trzeba jeszcze być usłyszanym. materiał partnerskiwięcej |
|
|
NASK wykrył prawie 1600 dezinformujących kont w mediach społecznościowych
Państwowy Instytut Badawczy NASK od początku pełnoskalowej wojny w Ukrainie wykrył w polskiej przestrzeni mediów społecznościowych 1592 wysoce szkodliwych kont. - Tych kont nie ma aż tak wiele, jakby się wydawało - podkreśla Mateusz Mrozek, kierownik działu przeciwdziałania dezinformacji w NASK.
więcej
|
Agora w internecie znów przed Polska Press, krócej na TikToku i Netfliksie (Mediapanel z lutego)
W lutym zdecydowana większość serwisów internetowych i aplikacji mobilnych zanotowała niższą odwiedzalność niż miesiąc wcześniej, znacząco zmalał czas spędzony na TikToku i Netfliksie. Agora pod względem liczby użytkowników wysunęła się nad Polska Press.
więcej
|
Nowe i odświeżone funkcje Netfliksa
Netflix wprowadził kilka nowych rozwiązań mających ułatwić nam korzystanie z platformy, ale wciąż nad głowami subskrybentów wisi, niczym miecz, ryzyko, że platforma rozpocznie bezwzględną walkę ze współdzieleniem kont.
więcej
|
Meta Platforms ma zwolnić jeszcze tysiące pracowników
Kolejna runda zwolnień w Meta Platforms może objąć tysiące osób. Celem są oszczędności, a redukcje mają zostać przeprowadzone, zanim szef koncernu Mark Zuckerberg zacznie urlop tacierzyński.
więcej
|
Masowa reakcja Ukraińców na nagranie rozstrzelania ukraińskiego żołnierza
Po opublikowaniu nagrania, na którym widać jak rosyjski żołnierz strzela do nieuzbrojonego ukraińskiego wojskowego, miliony Ukraińców zaczęło spontanicznie odpowiadać poległemu ukraińskiemu bohaterowi na jego powiedzenie „Sława Ukrainie" słowami „Bohaterom Chwała”.
więcej
|
Obrączki ślubne z białego, czy żółtego złota? Co wybrać? Zastanawiasz się nad zakupem obrączek i nie wiesz, jaki kolor kruszcu będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni? W artykule wyjaśniamy różnice pomiędzy obrączkami z białego i żółtego złota. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Coraz gorsze nastroje polskich konsumentów
W lutym wskaźniki nastrojów konsumenckich znów wyraźnie spadły, a prognozy na kolejne miesiące zapowiadają utrzymanie wyników mocno pod kreską - wynika z z najnowszego Barometru Nastrojów Konsumenckich opracowanego przez firmę GfK. Badani oczekują m.in. kontynuacji wzrostów cen i pogorszenia sytuacji na rynku pracy.
więcej
|
Kobiety w biznesie bardziej szczere i uczciwe
Kobiety w biznesie są bardziej szczere i uczciwe niż mężczyźni - wynika z badania „Rzetelna w biznesie” na zlecenie Rzetelnej Firmy. Według uczestników badania, kobiety częściej płacą na czas, za to mężczyźni podejmują korzystniejsze biznesowo decyzje.
więcej
|
|
|