|
|
|
|
|
|
|
TVN zmienia grupę rozliczeniową na 20-54. "Ruch obronny i spóźniony"
Biuro reklamy TVN Media zmieniło od tego roku grupę rozliczeniową z dotychczasowej 16-49 lat na 20-54 lata dla kampanii w TVN i w TVN7. - Przy obserwowanym ilościowym spadku widowni telewizyjnej, zwłaszcza w młodszych grupach, przesunięcie targetu rozliczeniowego w stronę starszego pokolenia jest de facto ruchem obronnym i spóźnionym w porównaniu do innych nadawców, takich jak Polsat i TVP - komentuje Tomasz Teodorczyk z Channel Factory Polska.
więcej
|
Telewizja Polska bez własnego miejsca na satelicie. Inaczej jest w Niemczech czy Włoszech
Niemiecki nadawca publiczny ZDF przedłużył właśnie wieloletnią umowę na transponder na pozycji orbitalnej Astra 19,2E. Choć Telewizja Polska chce, żeby jej wszystkie kanały były dostępne na satelicie, to nie zamierza wynająć własnego transpondera. Tłumaczy to w rozmowie z Wirtualnemedia.pl faktem, że nie prowadzi platformy cyfrowej.
więcej
|
596 tys. widzów ogląda ,,Wotum nieufności" w Polsacie
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu Polsatu „Wotum nieufności” obejrzało średnio 596 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
582 tys. widzów ostatniego sezonu ,,Chyłki" w TVN
Ostatni sezon „Chyłki” - zatytułowany „Oskarżenie” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda w TVN 582 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Na planie u Vegi płace niższe od minimalnych. Związkowcy proszą o interwencję PIP
Agencja Aktorska Edwin Film, rekrutująca statystów do nowego filmu Patryka Vegi, proponuje stawki niższe od minimalnych wymaganych przez Kodeks pracy – alarmuje Związek Zawodowy Związkowa Alternatywa. I wysyła wniosek do Państwowej Inspekcji Pracy o zbadanie warunków płacowych na planie. Agencja nie komentuje poczynań związkowców.
więcej
|
Platforma Canal+ rozsyła instrukcję o nowej funkcji dekoderów
Canal+ rozesłał do posiadaczy dekoderów, które w ostatnich miesiącach przeszły aktualizacje oprogramowania, specjalną instrukcję. Można dzięki niej dowiedzieć się jakie zastosowanie może mieć wprowadzona ostatnio funkcja „nagrywania według czasu”.
więcej
|
Krzysztof Luft chce ukarania TVP Info za obwinienie PO o śmierć syna posłanki
We wtorek członek rady programowej TVP, Krzysztof Luft, złożył w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji skargę na TVP Info, które tydzień temu podało informację, że to poseł Piotr Borys miał ujawnić dane syna posłanki PO Magdaleny Filiks i o śmierć jej dziecka obwiniało PO. - To było świadome wprowadzanie widza w błąd i to w sensacyjnej formie - ocenia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Luft.
więcej
|
Nowa promocja Polsat Box i Disney+. Aplikacja serwisu na kolejnych dekoderach
Od środy 15 marca osoby, które zdecydują się na 2-letnią umowę z Polsat Box, będą mogły korzystać z Disney+ przez 12 miesięcy za darmo. Przez kolejny rok opłata za dostęp do serwisu streamingowego wyniesie 28,99 zł miesięcznie. Dzięki aktualizacji oprogramowania z aplikacji Disney+ można już korzystać także na dekoderach Polsat Box 4K Lite.
więcej
|
Michał Rybicki p.o. dyrektora TVP3 Gdańsk. Pozostaje szefem ośrodka w Bydgoszczy
Prezes TVP Mateusz Matyszkowicz zdecydował o wyznaczeniu Michała Rybickiego na pełniącego obowiązki dyrektora ośrodka TVP3 Gdańsk. Rybicki połączy tę funkcję z dotychczasową: kierowaniem TVP3 Bydgoszcz. I to najprawdopodobniej na stałe, gdyż wkrótce - jak się dowiadujemy - zarząd wystąpi do RMN o zatwierdzenie go na nowym stanowisku. Rybicki zastępuje zawieszoną Joannę Strzemieczną-Rozen.
więcej
|
Kolejne kanały TVP zarejestrowane na Łotwie
Łotewski regulator rynku audiowizualnego zarejestrował w swoim wykazie cztery koleje kanały Telewizji Polskiej. Będę one mogły pojawić się w ofertach operatorów kablowych.
więcej
|
,,Matka" w Polsacie z 700 tys. widzów. Widownia od premiery spadła o połowę
Pierwsze trzy odcinki nowego serialu Polsatu „Matka” obejrzało średnio 697 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Widownia trzeciego odcinka była niemal o połowę mniejsza od oglądalności premierowego epizodu
więcej
|
Nie żyje Barbara Lityńska. Widzowie znają ją z ,,Głębokiej wody"
W wieku 50 lat zmarła Barbara Lityńska, jedna z najpopularniejszych aktorek z syndromem Downa. Szerszej publiczności była znana z serialu TVP „Głęboka woda”.
więcej
|
,,Batwheelsy" w Cartoonito. Premiera pierwszego w historii uniwersum DC animowanego serialu dla przedszkolaków o Batmanie
Serial „Batwheels” od 18 marca będzie można oglądać na kanale Cartoonito.
więcej
|
Sekretarz generalny PiS zapowiada skargę do KRRiT na reportaż TVN24 o Janie Pawle II. ,,To paszkwil"
Przymierzamy się do tego, aby złożyć skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na działania TVN - zapowiedział sekretarz generalny PiS Krzysztof Sobolewski, odnosząc się do reportażu Marcina Gutowskiego z TVN24 o Janie Pawle II. - Ten paszkwil nie zostanie sam sobie pozostawiony - zapewnił.
więcej
|
Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN zmienia grupę rozliczeniową na 20-54. "Ruch obronny i spóźniony"
Biuro reklamy TVN Media zmieniło od tego roku grupę rozliczeniową z dotychczasowej 16-49 lat na 20-54 lata dla kampanii w TVN i w TVN7. - Przy obserwowanym ilościowym spadku widowni telewizyjnej, zwłaszcza w młodszych grupach, przesunięcie targetu rozliczeniowego w stronę starszego pokolenia jest de facto ruchem obronnym i spóźnionym w porównaniu do innych nadawców, takich jak Polsat i TVP - komentuje Tomasz Teodorczyk z Channel Factory Polska.
więcej
|
Maksymilian Szeliga przeszedł z Avon do Coca-Cola HBC Polska
Maksymilian Szeliga dołączył do Coca-Cola HBC Polska obejmując stanowisko digital technology&platforms director - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Przez ostatnie lata związany był z firmą kosmetyczną Avon.
więcej
|
Cape Morris otwiera nowy oddział w Niemczech
Agencja strategiczno - kreatywna Cape Morris otwiera nowe biuro we Frankfurcie nad Menem.
więcej
|
Ferrero wybiera w przetargu agencję mediową
Firma Ferrero, producent słodyczy (takie marki, jak Nutella, Kinder, Ferrero Rocher) rozpoczęła przetarg na obsługę mediową w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce, który dotyczy ponad 70 rynków.
więcej
|
Grupy RMF nie podnosi kolejny raz cen reklam
Grupa RMF ogłosiła cenniki reklamowe swoich stacji i pakietów na kolejne dwa miesiące. Pozostaną one bez zmian w stosunku do obecnie obowiązujących, nie będzie też żadnego okresu high season.
więcej
|
Michał Sosiński w FCB&theMilkman
Michał Sosiński dołącza do zespołu FCB&theMilkman jako senior art director, wzmacniając zespół kreatywny i dział designu.
więcej
|
Lidl Polska nową kampanią promuje swój sklep internetowy
Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych.
więcej
|
Małgorzata Lubelska będzie wiceprezeską Kompanii Piwowarskiej
Po 11 latach pracy w Grupie Heineken Małgorzata Lubelska obejmie stanowisko wiceprezes ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej.
więcej
|
Polska po raz pierwszy w globalnym badaniu różnorodności pracowników reklamy
W środę 15 marca rusza druga fala globalnego badania pracowników reklamy i marketingu Global Census DEI (Diversity, Equity & Inclusion). Wyniki pozwolą sprawdzić postęp w zakresie różnorodności, równości i integracji w branży. Z inicjatywy Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR Polska uczestniczy w badaniu po raz pierwszy i jest jednym z 34 rynków, na którym jest ono realizowane do połowy kwietnia.
więcej
|
Agencja Brasil przygotowała globalną komunikację dla marki Żubrówka
Na wybranych rynkach europejskich wystartowała właśnie nowa platforma komunikacji polskiej marki wódki - Żubrówka (Maspex). Połączono w niej tradycję Puszczy Białowieskiej z miejskim, globalnym światem. Przygotowała ją agencja Brasil.
więcej
|
Wypożyczalnia sprzętu pozwala handlować w niedziele. Jest wyrok sądu
Wypożyczalnie sprzętu sportowego mogą być otwarte w niedziele niehandlowe i prowadzić w wtedy handel – wynika z wyroku Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze. Umorzył on w lutym, postępowanie w sprawie złamania zakazu handlu w niedziele przez przedsiębiorcę, który taką działalność prowadził.
więcej
|
Cezary Pazura rusza na pomoc rodzinie w kampanii Vectry
Vectra ruszyła z nową kampanią reklamową przygotowaną przez zespół Freundschaft The Digitals. Marka konsekwentnie kontynuuje także współpracę z Cezarym Pazura.
więcej
|
Facebook i Instagram rezygnują z handlu NFT
Meta Platforms wycofuje możliwość sprzedawania cyfrowych produktów w formie tokenów NFT. Wprowadziła ją na Facebooku i Instagramie w połowie ub.r.
więcej
|
Marta Stańczak na czele Sodexo Polska
Marta Stańczak objęła stanowisko managing director w Sodexo Polska. Zastąpiła Monikę Bentkowską.
więcej
|
Przemysław Klima promuje serial ,,The Last of Us"
Kampania HBO Max przenosi serial „The The Last of Us” do świata kulinarnych influencerów. Bohaterem kampanii jest Przemysław Klima, jedyny Polak na liście 100 najlepszych szefów kuchni na świecie. Za projekt odpowiada agencja DDB Warszawa.
więcej
|
Rebranding studia Platige Image. Platige Sound to teraz Soundly by Platige
Studio Platige Sound zmienia się w Soundly by Platige. Studio dźwiękowe pod nowym szyldem kontynuuje swoją działalność i będzie realizować zarówno krajowe, jak i międzynarodowe projekty dla branży reklamowej, filmowej oraz gier komputerowych.
więcej
|
Marta Rządkowska w zespole Monster Energy
Do zespołu firmy Monster Energy dołączyła Marta Rządkowska. Odpowiada za marki napojów energetycznych Burn i Predator.
więcej
|
Gellwe rusza z przedświąteczną kampanią reklamową
Należąca do FoodCare marka Gellwe rozpoczęła nową kampanię reklamową. Przygotowały ją agencje Plej i Initiative (Mediabrands).
więcej
|
Abanana prowadzi socialmediowe kanały marki Sokoliki
Agencja Abanana, wchodząca w skład Grupy Eura7, rozpoczęła prowadzenie nowych kanałów marki Sokoliki (Sokołów) na TikToku i Instagramie.
więcej
|
Wysokość kaucji głównym powodem oddawania butelek
Wysokość kaucji to główny powód zwrotu pustych butelek i puszek na Słowacji, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Danii, Niemiec i Holandii - wynika z przeprowadzonego badania. Sondaż wykazał, że 93 proc. osób zwraca przynajmniej 90 proc. zużytych opakowań objętych systemem kaucyjnym.
więcej
|
All Hands Agency dla Music Declares Emergency
Agencja All Hands rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Music Declares Emergency – międzynarodowego zrzeszenia artystów i osób z branży muzycznej zaangażowanych w walkę ze zmianami klimatu i nagłaśnianie problemu. Projekt „wzywa do pilnych działań na rzecz klimatu wykorzystując wpływ i zasięg artystów oraz ich fanów tak, by globalny problem spotkał się z globalną odpowiedzią”.
więcej
|
Jak mówić o wartościach marki, aby być usłyszanym - case study Avon i Questpass_>> W ostatnich latach coraz wyraźniej mówi się o tym, że marki powinny mieć jakiś cel, poza czysto ekonomicznym. Wyrazem tego jest formułowanie brand purpose, czy szerzej - akcje podejmowanie w ramach CSR-u, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Tegoroczny raport “CSR w praktyce. Barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej (CCIFP)” wskazuje, że głównym celem tego podejścia jest wzmocnienie wizerunku organizacji, co wskazało 76% badanych firm. Wynika stąd prosty wniosek - żeby podjęte akcje miały dalekosiężny sens dla firmy, powinny być dobrze komunikowane. Nie wystarczy po prostu mówić, trzeba jeszcze być usłyszanym. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tygodnik ,,Nie" znika z Orlenu i Poczty Polskiej. ,,Skandaliczna próba cenzury"
Prezes Orlenu we wtorek zdecydował, że z punktów sprzedaży koncernu wycofane zostanie wydanie tygodnika „Nie” (Urma), na okładce którego widnieje Jan Paweł II z krucyfiksem, do którego przybita jest lalka. „Przekracza wszelkie granice” - stwierdził Daniel Obajtek. Nasi rozmówcy zwracają jednak uwagę, że skandaliczne jest blokowanie sprzedaży tytułu. - „Nie” posługuje się poetyką hejtu. Ale skoro mieści się w granicach wolnego słowa, powinien być dystrybuowany - uważa Bogusław Chrabota.
więcej
|
W Bauerze wybrano rzeczniczki zaufania
Katarzyna Dzik-Olszewska i Diana Ożarowska-Sady zostały rzeczniczkami zaufania w Wydawnictwie Bauer - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W należącej do grupy agencji AKPA podobne stanowisko objął Mikołaj Stawowy.
więcej
|
Ewa Stankiewicz-Jorgensen nagrodzona przez SDP. Za film o katastrofie smoleńskiej
Ewa Stankiewicz-Jorgensen została laureatką Głównej Nagrody Wolności Słowa, którą przyznaje Stowarzyszenie Dziennikarzy Polskich. Jury przyznało także m.in. dwie nagrody specjalne: portalowi Dzieje.pl prowadzonego przez PAP razem z Muzeum Historii Polski oraz portalowi Tygodnik TVP.
więcej
|
Kolejna edycja akcji Stylowe Zakupy
W kwietniowych wydaniach „Twojego Stylu” (w sprzedaży od 15 marca) i magazynu „Pani” (w sprzedaży od 22 marca) (oba Wydawnictwo Bauer), znajdą się kupony rabatowe ponad 350 marek, ze zniżkami do 50 proc.
więcej
|
Tygodnik ,,Nie" znika ze stacji Orlenu. Obajtek: okładka przekracza wszelkie granice
Prezes Orlenu Daniel Obajtek zdecydował, że z należących do firmy punktów sprzedażowych zniknie nowy numer tygodnika „Nie”. Jako przyczynę wskazał okładkę z Janem Paweł II i lalką na krzyżu.
więcej
|
|
|
Łukasz Orbitowski żegna się z Onetem. Poszło o ,,kwestionowanie wiarygodności"
Po niespełna roku pisarz i publicysta Łukasz Orbitowski zakończył współpracę z Onetem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Powodem jest nieopublikowany w sobotę felieton o Wandzie Półtawskiej, przyjaciółce Jana Pawła II. Redaktor naczelny Onetu, Bartosz Węglarczyk, w rozmowie z nami tekst ocenia jako „słaby”, za to Orbitowski uważa, że redakcja kwestionuje jego wiarygodność.
więcej
|
Więcej sztucznej inteligencji w produktach Google
Google poinformowało o wprowadzeniu nowych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji do usług Google Cloud i Google Workspace. Ponadto koncern udostępnia deweloperom nowe narzędzia umożliwiające zastosowanie generatywnej AI do testowania nowych pomysłów i tworzenia prototypów.
więcej
|
Maja Porczyńska awansuje w zespole Netfliksa
Po trzech latach współpracy z Netfliksem, Maja Porczyńska obejmuje w platformie nowe stanowisko director, strategic partnerships and business development CEE, Baltics & CIS.
więcej
|
Informacje i publicystyka: na Onecie dłużej niż na WP.pl, i.pl wyprzedziło portal Radia ZET
Wśród serwisów informacyjno-publicystycznych liderem zasięgowym pozostaje WP.pl, a pod względem średniego czasu korzystania wyprzedził ją Onet. Dużo internautów zyskały o2.pl, RMF24.pl i i.pl, ten ostatni serwis wysunął się nad witrynę Radia ZET.
więcej
|
Meta Platforms zwolni kolejne 10 tys. osób. Zuckerberg: mniej znaczy szybciej
Właściciel Facebooka i Instagrama podał konkrety dotyczące kolejnej redukcji zatrudnienia, o której mówiło się od kilku tygodni. Zwolni ok. 10 tys. pracowników i zrezygnuje z obsadzenia 5 tys. nowych stanowisk.
więcej
|
InPost ma już 5000 Paczkomatów w Wielkiej Brytanii
InPost w Wielkiej Brytanii postawił Paczkomat numer 5000. W ten sposób rynek brytyjski ten stał się drugim po polskim z największą liczbą automatów paczkowych InPost.
więcej
|
Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej |
|
|