Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 16 Marca 2023
 
 
 
Szef KRRiT interweniuje ws. reportażu TVN24. "Myli własne przekonania z obowiązkami urzędu"
 
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski z urzędu podjął postępowanie dotyczące reportażu TVN24 o możliwych zaniechaniach Jana Pawła II wobec księży pedofili. Stację chce już ukarać za materiał wytykający nierzetelność podkomisji smoleńskiej. - Nie ma dystansu do własnych przekonań, myli je z obowiązkami urzędu, który pełni. A ten urząd wymaga bezstronności, wyważenia i  przejrzystości - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jan Dworak, były szef KRRiT. więcej
 
 
Polskie Radio potroiło stratę, prawie 40 proc. mniej z reklam
 
W ub.r. przychody Polskiego Radia zmalały o 8 proc. do 315,8 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 19,9 do 55,1 mln zł, bo nadawcy tylko nieznacznie ograniczył koszty. Sprzedaż reklam i sponsoringu skurczyła się o prawie 40 proc. W tym roku nadawca spodziewa się minimalnego zysku, głównie dzięki wyższej rekompensacie abonamentowej. więcej
 
 
KRRiT apeluje do nadawców, by określili co chcą emitować w ramach MUX-8
 
Podczas środowego spotkania członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wystosowali apel do nadawców, by ci określili, w jaki sposób chcieliby zagospodarować trzy wolne miejsca na MUX-8. Jak wynika z naszych informacji, chęć nadawania z ósmego multipleksu zgłosiły nie tylko podmioty, ale i osoby prywatne. Żadnych decyzji ws. konkursu na zagospodarowanie MUX-8 nie podjęto. więcej
 
 
Wydawca ,,Nie" z większą stratą. Oszczędza, ale nie na redakcji
 
W ub.r. strata netto spółki Urma wydającej tygodnik pogłębiła się z 619,2 do 675 tys. zł. Wpływy nieznacznie wzrosły, firma zarobiła także na sprzedaży dzieł sztuki. Wprowadziła oszczędności administracyjne. - W żadnym stopniu nie dotyczy to zespołu redakcyjnego - zapewnia prezes spółki Marta Miecińska. więcej
 
 
Polityka zawiesza współpracę z Garmond Press. "Spór co do warunków współpracy"
 
Spółka Polityka, wydawca tygodnika „Polityka”, zawiesiła współpracę z dystrybutorem prasy Garmond Press SA. Powodem, jak pisze wydawnictwo, były problemy w rozliczeniach finansowych za dystrybucję tygodnika. Garmond Press odpowiada, że to nieprawda, bo „istnieje jedynie spór co do warunków współpracy od stycznia 2023 roku”. Zarząd kolportera wystosował wezwanie do spółki z żądaniem usunięcia lub modyfikacji informacji. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
TVN zmienia grupę rozliczeniową na 20-54. "Ruch obronny i spóźniony" więcej
 
Tygodnik ,,Nie" znika z Orlenu i Poczty Polskiej. ,,Skandaliczna próba cenzury" więcej
 
Milion Polaków na SkyShowtime. HBO Max, Canal+ online i Polsat Box Go ze wzrostami więcej
 
HBO Max od roku w Polsce. Szerzej obecne niż Disney+, cięcia zaszkodzą sprzedaży subskrypcji więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Specjalista w Sekretariacie Programowym TVP
Asystent produkcji Under Ski Tower
Kierownik Produkcji Under Ski Tower
Producent TVP
Wydawca strony głównej Portal PolskieRadio24.pl
Wydawczyni / redaktorka prowadząca Krytyka Polityczna
Trade Marketing Manager w Eleven Sports Eleven Sports Network
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Szef KRRiT interweniuje ws. reportażu TVN24. "Myli własne przekonania z obowiązkami urzędu"

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski z urzędu podjął postępowanie dotyczące reportażu TVN24 o możliwych zaniechaniach Jana Pawła II wobec księży pedofili. Stację chce już ukarać za materiał wytykający nierzetelność podkomisji smoleńskiej. - Nie ma dystansu do własnych przekonań, myli je z obowiązkami urzędu, który pełni. A ten urząd wymaga bezstronności, wyważenia i  przejrzystości - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jan Dworak, były szef KRRiT. więcej

KRRiT apeluje do nadawców, by określili co chcą emitować w ramach MUX-8

Podczas środowego spotkania członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wystosowali apel do nadawców, by ci określili, w jaki sposób chcieliby zagospodarować trzy wolne miejsca na MUX-8. Jak wynika z naszych informacji, chęć nadawania z ósmego multipleksu zgłosiły nie tylko podmioty, ale i osoby prywatne. Żadnych decyzji ws. konkursu na zagospodarowanie MUX-8 nie podjęto. więcej

Na razie bez daty startu serwisu streamingowego AMC+ w Polsce

Prowadzony przez amerykańską firmę AMC Networks serwis streamingowy AMC+ miał zadebiutować w Europie Środkowo-Wschodniej w I kwartale 2023 roku. Choć dobiega on końca, to biuro prasowe filmowej stacji AMC, nie ma informacji o starcie nowej usługi na polskim rynku. Na innych rynkach debiut AMC+ też się opóźnił. więcej

Kanał "widmo" Grupy Polsat Plus z koncesją na kolejne 10 lat

W czwartek członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zdecydowali o przedłużeniu koncesji na kolejnych 10 lat dla trzech nadawców, w tym dla praktycznie niedostępnej dla widzów stacji satelitarnej Polsat Film 2. Zdecydowano też o rozszerzeniu koncesji dla Radia Leliwa, nadającego z Tarnobrzegu: teraz można je będzie słyszeć także w Dębicy.  więcej

Reportaż o Janie Pawle II stacji TVN24 wywołuje gigantyczne zainteresowanie. Ponad 6,7 tys. publikacji medialnych i 2,8 mln interakcji

Nie milkną echa reportażu "Franciszkańska 3" Marcina Gutowskiego o wiedzy, jaką miał Karol Wojtyła na temat księży pedofili w kościele. W okresie od 1 do 14 marca temat Jana Pawła II wygenerował 377 mln potencjalnego zasięgu w sieci oraz 2,8 mln interakcji oraz ponad 6,7 tys. publikacji redakcyjnych  - wynika z danych Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. W sicie zawrzało od silnych negatywnych emocji - głównie złości i wstrętu. więcej

858 tys. widzów reality-show Polsatu ,,Ninja Warrior Polska 7"

Siódmy sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 858 tys. widzów, o 105 tys. osób mniej niż piąta odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Piotr Borys chce od TVP przeprosin i 100 tys. zł

Poseł Platformy Obywatelskiej Piotr Borys domaga się od Telewizji Polskiej usunięcia z jej stron internetowych treści naruszających jego dobra osobiste, przeprosin oraz 100 tys. zł na cel społeczny. Jeśli TVP nie podejmie działań do 20 marca, zapowiada wystąpienie na drogę sądową. więcej

Rosja wdraża własny system kodowania kanałów telewizyjnych

Dotknięta sankcjami i bojkotowana przez wiele zachodnich firm Rosja chce uniezależnić się od innych krajów w sektorze płatnej telewizji. Aleksiej Wolin, dyrektor generalny Russian Satellite Communications Company (RSCC) poinformował, że jego kraj rozpoczął testy własnego systemu kodowania. więcej

Aktualizacja dekoderów Netia Evobox 4K

Po abonentach platformy cyfrowej Polsat Box, także klienci innego operatora wchodzącego w skład Grupy Polsat Plus, otrzymali na dekodery aktualizację oprogramowania. Posiadacze urządzeń Netia Evobox 4K mogą już korzystać na tych sprzętach z aplikacji Disney+. więcej

Nowy program randkowy ,,Kocha, lubi, pasuje" od 15 kwietnia w TTV (zdjęcia)

W sobotę, 15 kwietnia w TTV zadebiutuje nowy cotygodniowy program randkowy „Kocha, lubi, pasuje” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Europejscy nadawcy czekają na traktat, który uderzy w piractwo IPTV

Nadawcy zrzeszeni w Stowarzyszeniu Telewizji Komercyjnej i Usług Wideo na Żądanie w Europie (ACT) oraz Europejskiej Unii Nadawców (EBU) z zadowoleniem przyjęli deklarację członków Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO) w sprawie woli sfinalizowania nowego antypirackiego traktatu. więcej

671 tys. widzów debiutu nowego programu ,,Nastolatki rządzą... kasą" w TVN

Premierę pierwszego odcinka nowego programu „Nastolatki rządzą… kasą” oglądało 671 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Platforma cyfrowa rezygnuje z 27 dubli kanałów w jakości SD

Niemiecka platforma cyfrowa Sky Deutschland 23 marca zakończy emisję 27 stacji w standardowej rozdzielczości. Będą one dostępne jedynie w wysokiej rozdzielczości. Ograniczenie się do emisji w HD przyniesie firmie oszczędności. więcej

Dyrektor z Telewizji Polskiej koordynatorem grupy środkowoeuropejskiej EBU

Marek Solon-Lipiński, dyrektor biura sprzedaży i współpracy międzynarodowej w Telewizji Polskiej, został powołany na koordynatora grupy środkowoeuropejskiej Europejskiej Unii Nadawców (EBU). Grupa skupia telewizyjnych i radiowych nadawców publicznych z ponad 20 państw regionu, a jej zadaniem jest koordynacja współpracy przy wspólnych projektach dotyczących mediów publicznych. więcej

Matthew McConaughey i Woody Harrelson znowu razem w serialu

Gwiazdy pierwszego sezonu kultowego „Detektywa” ponownie wystąpią razem w serialu. Tym razem będzie to komedia AppleTV+. więcej

W Orange Polska drożeje internet. Pojawiła się nowa opłata

Orange Polska wprowadził dodatkową opłatę za korzystanie z usługi internetowej w oparciu o sieć infrastrukturalną innego operatora. Tłumaczy to wyższymi kosztami. więcej

Szef KRRiT sprawdzi reportaż TVN24 o Janie Pawle II. Postępowanie wszczął z urzędu

Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski podjął postępowanie wyjaśniające w sprawie głośnego reportażu Marcina Gutowskiego w TVN24 o Janie Pawle II i przypadkach pedofilii. Podkreśla, że wszczął je z urzędu, zaraz po emisji materiału. więcej

"The Last of Us" hitem HBO Max w Polsce

"The Last of Us" jest najchętniej oglądaną produkcją w historii serwisu HBO Max zarówno w Europie jak i w Polsce - informuje nadawca. Dokładnych danych o oglądalności jednak nie podano. więcej

Olechowski i Pereira w europarlamencie o wolności słowa. "TVN działa na granicy prawa"

Szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski, naczelny TVP.Info Samuel Pereira i reporter „Wiadomości” Marcin Tulicki spotkali się we wtorek w europarlamencie z posłami frakcji EKR. Mówili m.in. o hejcie, z jakim mierzą się dziennikarze TVP, o "presji wywieranej na publiczne media przez Donalda Tuska", a także o roli, jaką ich zdaniem odgrywa w Polsce TVN. - Nie przyjechaliśmy się tutaj żalić i skarżyć, swoje problemy rozwiązujemy u siebie - podkreślał Olechowski. więcej

Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego

Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio potroiło stratę, prawie 40 proc. mniej z reklam

W ub.r. przychody Polskiego Radia zmalały o 8 proc. do 315,8 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 19,9 do 55,1 mln zł, bo nadawcy tylko nieznacznie ograniczył koszty. Sprzedaż reklam i sponsoringu skurczyła się o prawie 40 proc. W tym roku nadawca spodziewa się minimalnego zysku, głównie dzięki wyższej rekompensacie abonamentowej. więcej

 
Kanał "widmo" Grupy Polsat Plus z koncesją na kolejne 10 lat

W czwartek członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zdecydowali o przedłużeniu koncesji na kolejnych 10 lat dla trzech nadawców, w tym dla praktycznie niedostępnej dla widzów stacji satelitarnej Polsat Film 2. Zdecydowano też o rozszerzeniu koncesji dla Radia Leliwa, nadającego z Tarnobrzegu: teraz można je będzie słyszeć także w Dębicy.  więcej

 
Przejęcie kontroli nad Eurozetem da Agorze 45 mln zł zysku

Agora w związku z kupnem kontrolnego pakietu Eurozetu ponownie wyceni posiadane wcześniej udziały nadawcy. Spodziewa się, że w pierwszym kwartale br. da jej to 45,3 mln zł zysku finansowego. więcej

 
Krzysztof Grądzielski za Danutę Woźnicką w Radiu Zet

Krzysztof Grządzielski został nowym reporterem Radia Zet w Poznaniu. Zastąpił Danutę Woźnicką, która z końcem lutego rozstała się ze stacją. więcej

 
DJ Adamus z audycją w Radiu Opole przed jubileuszowym festiwalem

Na antenie Radia Opole rusza cykl „60/60 czyli 60 piosenek na 60-lecie Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu”. Tym samym rusza także wiosenna kampania stacji, której twarzą jest w tym roku Adam Jaworski, znany jako DJ Adamus. więcej

 
RMF FM na czele słuchalności. Radio Białystok na podium

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia. więcej

 
Dziennikarka odeszła z Radia ZET po 27 latach pracy. ,,Bez związku ze zmianą właściciela"

Z Radiem ZET pożegnała się dziennikarka Danuta Woźnicka, związana ze stacją przez 27 lat. - Moje odejście nie ma żadnego związku ze zmianą właściciela Radia ZET - zwykły zbieg okoliczności - zaznaczyła. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polskie Radio potroiło stratę, prawie 40 proc. mniej z reklam

W ub.r. przychody Polskiego Radia zmalały o 8 proc. do 315,8 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 19,9 do 55,1 mln zł, bo nadawcy tylko nieznacznie ograniczył koszty. Sprzedaż reklam i sponsoringu skurczyła się o prawie 40 proc. W tym roku nadawca spodziewa się minimalnego zysku, głównie dzięki wyższej rekompensacie abonamentowej. więcej

Artur Pruziński account directorem w K2 Precise

Artur Pruziński awansował na stanowisko account directora w K2 Precise (Grupa K2). więcej

Bank Pekao w kampanii reklamowej proponuje obniżenie rat kredytowych dzięki pożyczce konsolidacyjnej

Bank Pekao wystartował z ogólnopolską kampanią reklamową pożyczki konsolidacyjnej. Bank proponuje klientom możliwość obniżenia spłacanych rat kredytów i pożyczek dzięki pożyczce konsolidacyjnej udzielanej bez prowizji i z RRSO 12,54 proc. więcej

Karolina Skutnik i Magdalena Jastrzębska w altavia.kamikaze

Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko account manager, a Karolina Skutnik - account executive. więcej

Agata Szustak na nowym stanowisku w Zenith

Agata Szustak awansowała w domu mediowym Zenith (Publicis) na stanowisko senior media strategy & innovations manager. więcej

Fixly z błędami na plakatach w kampanii "Zrób to bezbłędnie"

Najnowsza kampania Fixly (Grupa OLX) skierowana została do osób, które będąc w trakcie remontu czy innych zmian wnętrza domu, kierują się do sklepów budowlanych. W trakcie prac każdej z tych osób z pewnością zdarzy się popełnić jakiś błąd, dlatego serwis radzi, aby dla własnego spokoju kwestie remontowe zlecić fachowcom Fixly. więcej

Grzegorz Zawierucha ambasadorem kampanii "Polskie mięso karmi zmysły"

Związek Polskie Mięso rusza z tegoroczną, piątą edycją ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje”. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Polskie mięso karmi zmysły", a jej ambasadorem został kucharz Grzegorz Zawierucha. więcej

Oscary z najlepszym od 2020 roku wynikiem oglądalności, 106 mln dolarów z reklam

Oglądalność transmisji z 95. ceremonii rozdania nagród filmowych Oscary w telewizji ABC była wyższa o 12 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Stacja zarobiła na reklamach przy niej emitowanych 106 mln dolarów. więcej

Dealz podwoi liczbę sklepów w Polsce. Otwiera centrum dystrybucyjne

Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, właściciela m.in sklepów Pepco, otworzyła w Łyszkowicach (powiat łowicki) swoje pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce. Nowy magazyn pomoże w realizacji planów rozwojowych sieci, która chce podwoić liczbę swoich sklepów do końca 2023 roku. więcej

Talenty z Havas Creative Group wystawione na licytację

Havas Creative Group, do której należą agencje Havas Creative, Havas PR i Havas Engage startuje ze Zwierzozbiórką, w której przekazuje swoje talenty na licytacje na platformie Allegro. Dochód ze zbiórki trafi do Schroniska w Korabiewicach. więcej

DoubleVerify z nowym narzędziem do trafikowania kampanii w Google

Platforma DoubleVerify uruchamia DV Campaign Automator, by całościowo usprawnić cały proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360. więcej

Czy znasz już moc geomarketingu? Oto sposób na stworzenie kampanii, która przyciągnie klientów

Chcesz docierać szeroko, ale z przekazem personalizowanym tu i teraz? Odpowiedzią na Twoje potrzeby może być geomarketing, który pozwala na precyzyjne docieranie do użytkownika z unikalnym przekazem przez wykorzystanie jego lokalizacji. Dokładnie tak! materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Wydawca ,,Nie" z większą stratą. Oszczędza, ale nie na redakcji

W ub.r. strata netto spółki Urma wydającej tygodnik pogłębiła się z 619,2 do 675 tys. zł. Wpływy nieznacznie wzrosły, firma zarobiła także na sprzedaży dzieł sztuki. Wprowadziła oszczędności administracyjne. - W żadnym stopniu nie dotyczy to zespołu redakcyjnego - zapewnia prezes spółki Marta Miecińska. więcej

Polityka zawiesza współpracę z Garmond Press. "Spór co do warunków współpracy"

Spółka Polityka, wydawca tygodnika „Polityka”, zawiesiła współpracę z dystrybutorem prasy Garmond Press SA. Powodem, jak pisze wydawnictwo, były problemy w rozliczeniach finansowych za dystrybucję tygodnika. Garmond Press odpowiada, że to nieprawda, bo „istnieje jedynie spór co do warunków współpracy od stycznia 2023 roku”. Zarząd kolportera wystosował wezwanie do spółki z żądaniem usunięcia lub modyfikacji informacji. więcej

Wraca "Playboy"

Kultowy magazyn dla mężczyzn "Playboy" wraca na rynek po trzech latach przerwy. Tym razem w wersji cyfrowej. więcej

"Glamour" z nowym logotypem

Magazyn i serwis internetowy “Glamour” zyskały nowy logotyp na wszystkich rynkach na których działają jego poszczególne edycje, w tym w Polsce. Hasłem przewodnim zmiany jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

RASP łączy Onet Lifestyle, Onet Kulturę i Ofeminin. Na czele zespołu Dominika Olszyna-Kniaź

Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle. Karolina Kaja Gołuchowska, dotychczasowa redaktorka naczelna serwisu Ofeminin, obejmie nowe stanowisko creative content managera lifestyle. więcej

Przejęcie kontroli nad Eurozetem da Agorze 45 mln zł zysku

Agora w związku z kupnem kontrolnego pakietu Eurozetu ponownie wyceni posiadane wcześniej udziały nadawcy. Spodziewa się, że w pierwszym kwartale br. da jej to 45,3 mln zł zysku finansowego. więcej

Ponad połowa polskich dziennikarek doświadczyła molestowania seksualnego w pracy

59 proc. badanych dziennikarek przynajmniej raz ucierpiało w powodu molestowania seksualnego - wynika z raportu Instytutu Zamenhofa. Większość przypadków nadużyć wobec dziennikarek pozostaje nieujawnionych - kobiety boją się utraty pracy i stygmatyzacji.  więcej

 
 
 
INTERNET
 
Reportaż o Janie Pawle II stacji TVN24 wywołuje gigantyczne zainteresowanie. Ponad 6,7 tys. publikacji medialnych i 2,8 mln interakcji

Nie milkną echa reportażu "Franciszkańska 3" Marcina Gutowskiego o wiedzy, jaką miał Karol Wojtyła na temat księży pedofili w kościele. W okresie od 1 do 14 marca temat Jana Pawła II wygenerował 377 mln potencjalnego zasięgu w sieci oraz 2,8 mln interakcji oraz ponad 6,7 tys. publikacji redakcyjnych  - wynika z danych Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. W sicie zawrzało od silnych negatywnych emocji - głównie złości i wstrętu. więcej

"Glamour" z nowym logotypem

Magazyn i serwis internetowy “Glamour” zyskały nowy logotyp na wszystkich rynkach na których działają jego poszczególne edycje, w tym w Polsce. Hasłem przewodnim zmiany jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Wirtualna Polska przebiła miliard zł wpływów. Więcej na prawników i odsetki

Według wstępnych danych holding Wirtualna Polska w czwartym kwartale ub.r. osiągnął wzrost przychodów o 31 proc. do 327,1 mln zł, a całoroczne wpływy pierwszy raz przekroczyły miliard zł. Seria przejęć w drugim półroczu przełożyła się na ponad 30 mln zł dodatkowych kosztów, m.in. obsługi prawnej i kredytów. więcej

Pięć powodów, dla których warto obejrzeć nowy dokument Netfliksa zatytułowany ,,Seks, sieć i kasa: Historia Pornhuba"

Netflix postanowił sprawdzić, jak wyglądają działania firm takich jak Pornhub i jak radzą sobie z nielegalnymi treściami umieszczanymi na ich stronach. Jak się okazało, nie radzą sobie wcale. W dokumencie "Seks, sieć i kasa: Historia Pornhuba" poznajemy stanowisko byłych pracowników Pornhuba, dziennikarzy, aktywistów i twórców treści pornograficznych. więcej

RASP łączy Onet Lifestyle, Onet Kulturę i Ofeminin. Na czele zespołu Dominika Olszyna-Kniaź

Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle. Karolina Kaja Gołuchowska, dotychczasowa redaktorka naczelna serwisu Ofeminin, obejmie nowe stanowisko creative content managera lifestyle. więcej

Netflix wygrał batalię sądową o zniesławienie jednego z bohaterów dokumentu ,,Making a Murderer"

Sąd federalny odrzucił pozew o zniesławienie wniesiony przez emerytowanego policjanta, który twierdził, że serial dokumentalny Netfliksa „Making a Murderer” fałszywie oskarżył go o podkładanie dowodów. więcej

Pouczenie zamiast mandatu? To możliwe! Zapomnij jednak o tym, jeśli nie masz ważnego OC

Wykroczenie bez kary? To jest możliwe. Policjant ma prawo na drodze zastosować tzw. środki wychowawcze, czyli pouczenie, ale pamiętaj - w żaden sposób nie wymigasz się od braku ważnego OC. Kupując obowiązkową polisę w LINK4, nie tylko chronisz się przed finansowymi konsekwencjami szkód, które wyrządzasz innym, ale także zyskujesz wiele dodatkowych korzyści z zakresu assistance. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
GUS: aktualizacja koszyka inflacyjnego jest niezbędna, by zapewnić dokładny odczyt CPI

Aktualizacja koszyka inflacyjnego jest niezbędna, by zapewnić dokładny odczyt CPI- powiedziała PAP szefowa departamentu handlu i usług GUS Ewa Adach-Stankiewicz. Dodała, że w tym roku GUS wyjątkowo dokładnie sprawdza, czy producenci nie pogarszają składu produktów, nie zmniejszają gramatury. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Rosja wdraża własny system kodowania kanałów telewizyjnych
Aktualizacja dekoderów Netia Evobox 4K
Europejscy nadawcy czekają na traktat, który uderzy w piractwo IPTV
Mark Zuckerberg: praca stacjonarna lepsza od pracy zdalnej
Microsoft Outlook z krytyczną luką bezpieczeństwa
W Orange Polska drożeje internet. Pojawiła się nowa opłata
Naukowcy testują inteligentne powierzchnie, by poprawić komunikację bezprzewodową
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj