|
|
|
|
|
|
|
Szef KRRiT interweniuje ws. reportażu TVN24. "Myli własne przekonania z obowiązkami urzędu"
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski z urzędu podjął postępowanie dotyczące reportażu TVN24 o możliwych zaniechaniach Jana Pawła II wobec księży pedofili. Stację chce już ukarać za materiał wytykający nierzetelność podkomisji smoleńskiej. - Nie ma dystansu do własnych przekonań, myli je z obowiązkami urzędu, który pełni. A ten urząd wymaga bezstronności, wyważenia i przejrzystości - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Jan Dworak, były szef KRRiT.
więcej
|
KRRiT apeluje do nadawców, by określili co chcą emitować w ramach MUX-8
Podczas środowego spotkania członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wystosowali apel do nadawców, by ci określili, w jaki sposób chcieliby zagospodarować trzy wolne miejsca na MUX-8. Jak wynika z naszych informacji, chęć nadawania z ósmego multipleksu zgłosiły nie tylko podmioty, ale i osoby prywatne. Żadnych decyzji ws. konkursu na zagospodarowanie MUX-8 nie podjęto.
więcej
|
Na razie bez daty startu serwisu streamingowego AMC+ w Polsce
Prowadzony przez amerykańską firmę AMC Networks serwis streamingowy AMC+ miał zadebiutować w Europie Środkowo-Wschodniej w I kwartale 2023 roku. Choć dobiega on końca, to biuro prasowe filmowej stacji AMC, nie ma informacji o starcie nowej usługi na polskim rynku. Na innych rynkach debiut AMC+ też się opóźnił.
więcej
|
Kanał "widmo" Grupy Polsat Plus z koncesją na kolejne 10 lat
W czwartek członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zdecydowali o przedłużeniu koncesji na kolejnych 10 lat dla trzech nadawców, w tym dla praktycznie niedostępnej dla widzów stacji satelitarnej Polsat Film 2. Zdecydowano też o rozszerzeniu koncesji dla Radia Leliwa, nadającego z Tarnobrzegu: teraz można je będzie słyszeć także w Dębicy.
więcej
|
Reportaż o Janie Pawle II stacji TVN24 wywołuje gigantyczne zainteresowanie. Ponad 6,7 tys. publikacji medialnych i 2,8 mln interakcji
Nie milkną echa reportażu "Franciszkańska 3" Marcina Gutowskiego o wiedzy, jaką miał Karol Wojtyła na temat księży pedofili w kościele. W okresie od 1 do 14 marca temat Jana Pawła II wygenerował 377 mln potencjalnego zasięgu w sieci oraz 2,8 mln interakcji oraz ponad 6,7 tys. publikacji redakcyjnych - wynika z danych Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. W sicie zawrzało od silnych negatywnych emocji - głównie złości i wstrętu.
więcej
|
858 tys. widzów reality-show Polsatu ,,Ninja Warrior Polska 7"
Siódmy sezon reality-show „Ninja Warrior Polska” gromadzi średnio 858 tys. widzów, o 105 tys. osób mniej niż piąta odsłona emitowana rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Piotr Borys chce od TVP przeprosin i 100 tys. zł
Poseł Platformy Obywatelskiej Piotr Borys domaga się od Telewizji Polskiej usunięcia z jej stron internetowych treści naruszających jego dobra osobiste, przeprosin oraz 100 tys. zł na cel społeczny. Jeśli TVP nie podejmie działań do 20 marca, zapowiada wystąpienie na drogę sądową.
więcej
|
Rosja wdraża własny system kodowania kanałów telewizyjnych
Dotknięta sankcjami i bojkotowana przez wiele zachodnich firm Rosja chce uniezależnić się od innych krajów w sektorze płatnej telewizji. Aleksiej Wolin, dyrektor generalny Russian Satellite Communications Company (RSCC) poinformował, że jego kraj rozpoczął testy własnego systemu kodowania.
więcej
|
Aktualizacja dekoderów Netia Evobox 4K
Po abonentach platformy cyfrowej Polsat Box, także klienci innego operatora wchodzącego w skład Grupy Polsat Plus, otrzymali na dekodery aktualizację oprogramowania. Posiadacze urządzeń Netia Evobox 4K mogą już korzystać na tych sprzętach z aplikacji Disney+.
więcej
|
Nowy program randkowy ,,Kocha, lubi, pasuje" od 15 kwietnia w TTV (zdjęcia)
W sobotę, 15 kwietnia w TTV zadebiutuje nowy cotygodniowy program randkowy „Kocha, lubi, pasuje” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Europejscy nadawcy czekają na traktat, który uderzy w piractwo IPTV
Nadawcy zrzeszeni w Stowarzyszeniu Telewizji Komercyjnej i Usług Wideo na Żądanie w Europie (ACT) oraz Europejskiej Unii Nadawców (EBU) z zadowoleniem przyjęli deklarację członków Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO) w sprawie woli sfinalizowania nowego antypirackiego traktatu.
więcej
|
671 tys. widzów debiutu nowego programu ,,Nastolatki rządzą... kasą" w TVN
Premierę pierwszego odcinka nowego programu „Nastolatki rządzą… kasą” oglądało 671 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Platforma cyfrowa rezygnuje z 27 dubli kanałów w jakości SD
Niemiecka platforma cyfrowa Sky Deutschland 23 marca zakończy emisję 27 stacji w standardowej rozdzielczości. Będą one dostępne jedynie w wysokiej rozdzielczości. Ograniczenie się do emisji w HD przyniesie firmie oszczędności.
więcej
|
Dyrektor z Telewizji Polskiej koordynatorem grupy środkowoeuropejskiej EBU
Marek Solon-Lipiński, dyrektor biura sprzedaży i współpracy międzynarodowej w Telewizji Polskiej, został powołany na koordynatora grupy środkowoeuropejskiej Europejskiej Unii Nadawców (EBU). Grupa skupia telewizyjnych i radiowych nadawców publicznych z ponad 20 państw regionu, a jej zadaniem jest koordynacja współpracy przy wspólnych projektach dotyczących mediów publicznych.
więcej
|
Matthew McConaughey i Woody Harrelson znowu razem w serialu
Gwiazdy pierwszego sezonu kultowego „Detektywa” ponownie wystąpią razem w serialu. Tym razem będzie to komedia AppleTV+.
więcej
|
W Orange Polska drożeje internet. Pojawiła się nowa opłata
Orange Polska wprowadził dodatkową opłatę za korzystanie z usługi internetowej w oparciu o sieć infrastrukturalną innego operatora. Tłumaczy to wyższymi kosztami.
więcej
|
Szef KRRiT sprawdzi reportaż TVN24 o Janie Pawle II. Postępowanie wszczął z urzędu
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Maciej Świrski podjął postępowanie wyjaśniające w sprawie głośnego reportażu Marcina Gutowskiego w TVN24 o Janie Pawle II i przypadkach pedofilii. Podkreśla, że wszczął je z urzędu, zaraz po emisji materiału.
więcej
|
"The Last of Us" hitem HBO Max w Polsce
"The Last of Us" jest najchętniej oglądaną produkcją w historii serwisu HBO Max zarówno w Europie jak i w Polsce - informuje nadawca. Dokładnych danych o oglądalności jednak nie podano.
więcej
|
Olechowski i Pereira w europarlamencie o wolności słowa. "TVN działa na granicy prawa"
Szef Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski, naczelny TVP.Info Samuel Pereira i reporter „Wiadomości” Marcin Tulicki spotkali się we wtorek w europarlamencie z posłami frakcji EKR. Mówili m.in. o hejcie, z jakim mierzą się dziennikarze TVP, o "presji wywieranej na publiczne media przez Donalda Tuska", a także o roli, jaką ich zdaniem odgrywa w Polsce TVN. - Nie przyjechaliśmy się tutaj żalić i skarżyć, swoje problemy rozwiązujemy u siebie - podkreślał Olechowski.
więcej
|
Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio potroiło stratę, prawie 40 proc. mniej z reklam
W ub.r. przychody Polskiego Radia zmalały o 8 proc. do 315,8 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 19,9 do 55,1 mln zł, bo nadawcy tylko nieznacznie ograniczył koszty. Sprzedaż reklam i sponsoringu skurczyła się o prawie 40 proc. W tym roku nadawca spodziewa się minimalnego zysku, głównie dzięki wyższej rekompensacie abonamentowej.
więcej
|
|
Kanał "widmo" Grupy Polsat Plus z koncesją na kolejne 10 lat
W czwartek członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zdecydowali o przedłużeniu koncesji na kolejnych 10 lat dla trzech nadawców, w tym dla praktycznie niedostępnej dla widzów stacji satelitarnej Polsat Film 2. Zdecydowano też o rozszerzeniu koncesji dla Radia Leliwa, nadającego z Tarnobrzegu: teraz można je będzie słyszeć także w Dębicy.
więcej
|
|
Przejęcie kontroli nad Eurozetem da Agorze 45 mln zł zysku
Agora w związku z kupnem kontrolnego pakietu Eurozetu ponownie wyceni posiadane wcześniej udziały nadawcy. Spodziewa się, że w pierwszym kwartale br. da jej to 45,3 mln zł zysku finansowego.
więcej
|
|
Krzysztof Grądzielski za Danutę Woźnicką w Radiu Zet
Krzysztof Grządzielski został nowym reporterem Radia Zet w Poznaniu. Zastąpił Danutę Woźnicką, która z końcem lutego rozstała się ze stacją.
więcej
|
|
DJ Adamus z audycją w Radiu Opole przed jubileuszowym festiwalem
Na antenie Radia Opole rusza cykl „60/60 czyli 60 piosenek na 60-lecie Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu”. Tym samym rusza także wiosenna kampania stacji, której twarzą jest w tym roku Adam Jaworski, znany jako DJ Adamus.
więcej
|
|
RMF FM na czele słuchalności. Radio Białystok na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Dziennikarka odeszła z Radia ZET po 27 latach pracy. ,,Bez związku ze zmianą właściciela"
Z Radiem ZET pożegnała się dziennikarka Danuta Woźnicka, związana ze stacją przez 27 lat. - Moje odejście nie ma żadnego związku ze zmianą właściciela Radia ZET - zwykły zbieg okoliczności - zaznaczyła.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Polskie Radio potroiło stratę, prawie 40 proc. mniej z reklam
W ub.r. przychody Polskiego Radia zmalały o 8 proc. do 315,8 mln zł, a strata netto pogłębiła się z 19,9 do 55,1 mln zł, bo nadawcy tylko nieznacznie ograniczył koszty. Sprzedaż reklam i sponsoringu skurczyła się o prawie 40 proc. W tym roku nadawca spodziewa się minimalnego zysku, głównie dzięki wyższej rekompensacie abonamentowej.
więcej
|
Artur Pruziński account directorem w K2 Precise
Artur Pruziński awansował na stanowisko account directora w K2 Precise (Grupa K2).
więcej
|
Bank Pekao w kampanii reklamowej proponuje obniżenie rat kredytowych dzięki pożyczce konsolidacyjnej
Bank Pekao wystartował z ogólnopolską kampanią reklamową pożyczki konsolidacyjnej. Bank proponuje klientom możliwość obniżenia spłacanych rat kredytów i pożyczek dzięki pożyczce konsolidacyjnej udzielanej bez prowizji i z RRSO 12,54 proc.
więcej
|
Karolina Skutnik i Magdalena Jastrzębska w altavia.kamikaze
Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko account manager, a Karolina Skutnik - account executive.
więcej
|
Agata Szustak na nowym stanowisku w Zenith
Agata Szustak awansowała w domu mediowym Zenith (Publicis) na stanowisko senior media strategy & innovations manager.
więcej
|
Fixly z błędami na plakatach w kampanii "Zrób to bezbłędnie"
Najnowsza kampania Fixly (Grupa OLX) skierowana została do osób, które będąc w trakcie remontu czy innych zmian wnętrza domu, kierują się do sklepów budowlanych. W trakcie prac każdej z tych osób z pewnością zdarzy się popełnić jakiś błąd, dlatego serwis radzi, aby dla własnego spokoju kwestie remontowe zlecić fachowcom Fixly.
więcej
|
Grzegorz Zawierucha ambasadorem kampanii "Polskie mięso karmi zmysły"
Związek Polskie Mięso rusza z tegoroczną, piątą edycją ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso - Polska Smakuje”. Akcja prowadzona jest pod hasłem "Polskie mięso karmi zmysły", a jej ambasadorem został kucharz Grzegorz Zawierucha.
więcej
|
Oscary z najlepszym od 2020 roku wynikiem oglądalności, 106 mln dolarów z reklam
Oglądalność transmisji z 95. ceremonii rozdania nagród filmowych Oscary w telewizji ABC była wyższa o 12 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Stacja zarobiła na reklamach przy niej emitowanych 106 mln dolarów.
więcej
|
Dealz podwoi liczbę sklepów w Polsce. Otwiera centrum dystrybucyjne
Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, właściciela m.in sklepów Pepco, otworzyła w Łyszkowicach (powiat łowicki) swoje pierwsze centrum dystrybucyjne w Polsce. Nowy magazyn pomoże w realizacji planów rozwojowych sieci, która chce podwoić liczbę swoich sklepów do końca 2023 roku.
więcej
|
Talenty z Havas Creative Group wystawione na licytację
Havas Creative Group, do której należą agencje Havas Creative, Havas PR i Havas Engage startuje ze Zwierzozbiórką, w której przekazuje swoje talenty na licytacje na platformie Allegro. Dochód ze zbiórki trafi do Schroniska w Korabiewicach.
więcej
|
DoubleVerify z nowym narzędziem do trafikowania kampanii w Google
Platforma DoubleVerify uruchamia DV Campaign Automator, by całościowo usprawnić cały proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360.
więcej
|
Czy znasz już moc geomarketingu? Oto sposób na stworzenie kampanii, która przyciągnie klientów Chcesz docierać szeroko, ale z przekazem personalizowanym tu i teraz? Odpowiedzią na Twoje potrzeby może być geomarketing, który pozwala na precyzyjne docieranie do użytkownika z unikalnym przekazem przez wykorzystanie jego lokalizacji. Dokładnie tak! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawca ,,Nie" z większą stratą. Oszczędza, ale nie na redakcji
W ub.r. strata netto spółki Urma wydającej tygodnik pogłębiła się z 619,2 do 675 tys. zł. Wpływy nieznacznie wzrosły, firma zarobiła także na sprzedaży dzieł sztuki. Wprowadziła oszczędności administracyjne. - W żadnym stopniu nie dotyczy to zespołu redakcyjnego - zapewnia prezes spółki Marta Miecińska.
więcej
|
Polityka zawiesza współpracę z Garmond Press. "Spór co do warunków współpracy"
Spółka Polityka, wydawca tygodnika „Polityka”, zawiesiła współpracę z dystrybutorem prasy Garmond Press SA. Powodem, jak pisze wydawnictwo, były problemy w rozliczeniach finansowych za dystrybucję tygodnika. Garmond Press odpowiada, że to nieprawda, bo „istnieje jedynie spór co do warunków współpracy od stycznia 2023 roku”. Zarząd kolportera wystosował wezwanie do spółki z żądaniem usunięcia lub modyfikacji informacji.
więcej
|
Wraca "Playboy"
Kultowy magazyn dla mężczyzn "Playboy" wraca na rynek po trzech latach przerwy. Tym razem w wersji cyfrowej.
więcej
|
"Glamour" z nowym logotypem
Magazyn i serwis internetowy “Glamour” zyskały nowy logotyp na wszystkich rynkach na których działają jego poszczególne edycje, w tym w Polsce. Hasłem przewodnim zmiany jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
RASP łączy Onet Lifestyle, Onet Kulturę i Ofeminin. Na czele zespołu Dominika Olszyna-Kniaź
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle. Karolina Kaja Gołuchowska, dotychczasowa redaktorka naczelna serwisu Ofeminin, obejmie nowe stanowisko creative content managera lifestyle.
więcej
|
Przejęcie kontroli nad Eurozetem da Agorze 45 mln zł zysku
Agora w związku z kupnem kontrolnego pakietu Eurozetu ponownie wyceni posiadane wcześniej udziały nadawcy. Spodziewa się, że w pierwszym kwartale br. da jej to 45,3 mln zł zysku finansowego.
więcej
|
Ponad połowa polskich dziennikarek doświadczyła molestowania seksualnego w pracy
59 proc. badanych dziennikarek przynajmniej raz ucierpiało w powodu molestowania seksualnego - wynika z raportu Instytutu Zamenhofa. Większość przypadków nadużyć wobec dziennikarek pozostaje nieujawnionych - kobiety boją się utraty pracy i stygmatyzacji.
więcej
|
|
|
Reportaż o Janie Pawle II stacji TVN24 wywołuje gigantyczne zainteresowanie. Ponad 6,7 tys. publikacji medialnych i 2,8 mln interakcji
Nie milkną echa reportażu "Franciszkańska 3" Marcina Gutowskiego o wiedzy, jaką miał Karol Wojtyła na temat księży pedofili w kościele. W okresie od 1 do 14 marca temat Jana Pawła II wygenerował 377 mln potencjalnego zasięgu w sieci oraz 2,8 mln interakcji oraz ponad 6,7 tys. publikacji redakcyjnych - wynika z danych Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. W sicie zawrzało od silnych negatywnych emocji - głównie złości i wstrętu.
więcej
|
"Glamour" z nowym logotypem
Magazyn i serwis internetowy “Glamour” zyskały nowy logotyp na wszystkich rynkach na których działają jego poszczególne edycje, w tym w Polsce. Hasłem przewodnim zmiany jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wirtualna Polska przebiła miliard zł wpływów. Więcej na prawników i odsetki
Według wstępnych danych holding Wirtualna Polska w czwartym kwartale ub.r. osiągnął wzrost przychodów o 31 proc. do 327,1 mln zł, a całoroczne wpływy pierwszy raz przekroczyły miliard zł. Seria przejęć w drugim półroczu przełożyła się na ponad 30 mln zł dodatkowych kosztów, m.in. obsługi prawnej i kredytów.
więcej
|
Pięć powodów, dla których warto obejrzeć nowy dokument Netfliksa zatytułowany ,,Seks, sieć i kasa: Historia Pornhuba"
Netflix postanowił sprawdzić, jak wyglądają działania firm takich jak Pornhub i jak radzą sobie z nielegalnymi treściami umieszczanymi na ich stronach. Jak się okazało, nie radzą sobie wcale. W dokumencie "Seks, sieć i kasa: Historia Pornhuba" poznajemy stanowisko byłych pracowników Pornhuba, dziennikarzy, aktywistów i twórców treści pornograficznych.
więcej
|
RASP łączy Onet Lifestyle, Onet Kulturę i Ofeminin. Na czele zespołu Dominika Olszyna-Kniaź
Od kwietnia Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. Po stronie biznesu obszar wzmocni Joanna Szefler, która obejmie nowo utworzone stanowisko head of new business lifestyle. Karolina Kaja Gołuchowska, dotychczasowa redaktorka naczelna serwisu Ofeminin, obejmie nowe stanowisko creative content managera lifestyle.
więcej
|
Netflix wygrał batalię sądową o zniesławienie jednego z bohaterów dokumentu ,,Making a Murderer"
Sąd federalny odrzucił pozew o zniesławienie wniesiony przez emerytowanego policjanta, który twierdził, że serial dokumentalny Netfliksa „Making a Murderer” fałszywie oskarżył go o podkładanie dowodów.
więcej
|
Pouczenie zamiast mandatu? To możliwe! Zapomnij jednak o tym, jeśli nie masz ważnego OC Wykroczenie bez kary? To jest możliwe. Policjant ma prawo na drodze zastosować tzw. środki wychowawcze, czyli pouczenie, ale pamiętaj - w żaden sposób nie wymigasz się od braku ważnego OC. Kupując obowiązkową polisę w LINK4, nie tylko chronisz się przed finansowymi konsekwencjami szkód, które wyrządzasz innym, ale także zyskujesz wiele dodatkowych korzyści z zakresu assistance. materiał partnerskiwięcej |
|
|