|
|
|
|
|
|
|
Festiwal w Opolu odbędzie się w drugi weekend czerwca
60. Krajowy Festiwalu Polskiej Piosenki odbędzie się w dniach od 9 do 11 czerwca - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Podczas wydarzenia zaplanowano m.in. koncerty Premier i Debiutów, będzie też widowisko z okazji 60-lecia muzycznej imprezy.
więcej
|
Vectra i UPC na razie bez dodatkowych kanałów w jakości HD
Choć kilku operatorów płatnej telewizji dołączyło kanały: TVP Seriale HD, TVP Historia HD i TVP Rozrywka HD, to na razie na taki ruch nie zdecydowały się największe sieci kablowe. - Na ten moment nie planujemy włączenia kanałów TVP Historia, TVP Rozrywka i TVP Seriale w jakości HD do naszej oferty - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Vectry.
więcej
|
,,Twoja twarz brzmi znajomo" hitem Polsatu
Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time 18. edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” ogląda średnio 1,56 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,08 mln widzów nowego serialu ,,Krucjata. Prawo serii" w TVP1
Nowy kryminalny serial „Krucjata. Prawo serii” ogląda średnio 1,08 mln widzów, o 900 tys. osób mniej niż miał rok temu w tym paśmie „Ojciec Mateusz 27” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,05 mln widzów ,,Azji Express 3", TVN liderem w 16-49
Trzeci sezon „Azji Express” po trzech tygodniach emisji w TVN ogląda średnio 1,05 mln widzów. TVN w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w grupie 4+ i pierwsze w grupach 16-49 i 20-54 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
387 tys. widzów nowego teleturnieju ,,Kto to wie?" w TVN
Nowy teleturniej TVN „Kto to wie?” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 387 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
587 tys. widzów śledzi ,,Mojego agenta" w TVN
Nowy serial „Mój agent” po trzech tygodniach emisji ogląda na antenie TVN średnio 587 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pakiet Disney+ z reklamami popularniejszy niż tanie plany Netfliksa i HBO Max
W pierwszym miesiącu po debiucie pakietu Disney+ z reklamami, taki plan wybierało 20 proc. rejestrujących się w serwisie. Jonathan Carson, współzałożyciel i dyrektora generalnego firmy analitycznej Antenna ujawnił też, że w przypadku w przypadku Netfliksa ten odsetek wyniósł 9 proc., natomiast HBO Max 14 proc.
więcej
|
910 tys. widzów nowego serialu ,,Sługa Narodu" w Polsacie
Nowy serial Polsatu „Sługa Narodu” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 910 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
345 tys. widzów ,,Rzeczy, których nie nauczyła mnie matka", TTV wiceliderem w 16-49
Nowy program „Rzeczy, których nie nauczyła mnie matka” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 345 tys. widzów, o 52 tys. oglądających więcej niż nadawany rok temu cykl „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 2” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Zysk netto grupy Kino Polska TV spadł w 2022 roku o 2 proc. do 47,7 mln zł
Grupa Kino Polska TV wypracowała w 2022 roku 47,7 mln zł zysku netto, o 2 proc. mniej niż rok wcześniej - podała spółka w komunikacie dotyczącym wstępnych wyników.
więcej
|
,,Polowanie na ćmy" hitem TVP1. 2,5 mln widzów debiutu
Pokazany w niedzielę w Jedynce pierwszy odcinek nowego serialu „Polowanie na ćmy” oglądało w Jedynce średnio 2,48 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
834 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+ Sport
Transmisję meczu pomiędzy FC Barceloną a Realem Madryt na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ Sport w zeszłą niedzielę oglądało 834 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Eleven Sports 1 transmitując mecz odnotował czwartą najwyższą oglądalność w historii nadawania.
więcej
|
Specjalny odcinek ,,Świata według Kiepskich" na platformie Polsatu, Paździoch i Boczek wygenerowani cyfrowo
Na platformie Polsat Box Go pojawił się specjalny odcinek sitcomu „Świat według Kiepskich”. Dzięki technologii deepfake występują w nim Arnold Boczek i Marian Paździoch, których grali zmarli w ostatnich latach Dariusz Gnatowski i Ryszard Kotys.
więcej
|
Serial HBO ,,Ślepnąc od świateł" od 5 kwietnia w Siódemce
W środę, 5 kwietnia w Siódemce odbędzie się premiera serialu „Ślepnąc od świateł”, który został wyprodukowany przez HBO.
więcej
|
,,Resortowe dzieci" Doroty Kani jako reportaże w TVP Info
Telewizja Polska pokaże cykl reportaży „Resortowe dzieci” przygotowany przez Dorotę Kanię, redaktor naczelną Polska Press. Kania jest współautorką serii książek o takim tytule.
więcej
|
Offerista Group Polska: Digitalizacja handlu detalicznego Offerista Group specjalizuje się w marketingu detalicznym i od ponad 13 lat jest zaufanym partnerem marek i sprzedawców detalicznych, pomagając im dotrzeć do klientów online za pomocą szerokiej gamy narzędzi marketingowych i różnorodnych formatów reklamowych. Ponad 1600 detalistów w 17 krajach Europy zaufało rozwiązaniom cyfrowym Offerista w zakresie dystrybucji swoich gazetek i ofert. Firma rozpoczęła działalność w Polsce niecałe 2 lata temu, co było jednym z kroków w kierunku przeniesienia ambicji Offeristy na poziom europejski z zamiarem stworzenia europejskiego lidera marketingu detalicznego. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emitel i GPW z pilotażem reklam adresowalnych naziemnie, w kablu i IPTV
Operator multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej Emitel porozumiał się z Giełdą Papierów Wartościowych w sprawie pilotażowego wdrożenia systemu emisji spotów reklamowych w modelu DAI. W trakcie projektu testowana będzie funkcjonalność i efektywność systemu. Próby obejmą naziemną telewizję cyfrową, sieci kablowe i dostawców IPTV.
więcej
|
Tajemnicza akcja "Wolności nie ma" na plakatach i w internecie
Na nośnikach zewnętrznych w co najmniej dwóch polskich miastach można zobaczyć surowe plakaty z napisem "Wolności nie ma". Dodatkowo w sieci akcję zapowiadają piosenkarki Katarzyna Nosowska, Natalia Szroeder czy aktorka Roma Gąsiorowska. To teaser kampanii, której właściwa część ma ruszyć pod koniec tygodnia.
więcej
|
Ekipa Holding obniża swoją wartość o 217 mln zł. Odpis będzie kosztował 1,8 mln zł
Influencerska Ekipa Holding w efekcie zmiany metody rachunkowości zmniejsza swoją wartość w bilansie aż o 216,93 mln zł. Odpisy amortyzacyjne rozłożono na osiem lat, pierwszy obniży zysk netto spółki za ub.r. o 1,79 mln zł.
więcej
|
DHL wraca do Rosji. Brzoska: szokujące
Operator logistyczny DHL wznowił dostawy na terenie Rosji, mimo tego że kraj ten dalej prowadzi agresję zbrojną na Ukrainie. Rafał Brzoska, szef InPostu, ocenił to jako "szokujące".
więcej
|
Change Serviceplan i Media Republic ponownie dla Mlekpolu
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie po raz kolejny powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. Obie spółki współpracują z marką Mlekpol od 4 lat.
więcej
|
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
TVN Media podało ceny reklam na kwiecień. Najwięcej, bo blisko 70 tys. zł trzeba zapłacić za 30-sek. reklamę przy wydaniu serwisu informacyjnego "Fakty".
więcej
|
Nowy program lojalnościowy Intermarché. Rusza akcja Interkasa
W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” (Grupa Muszkieterów) marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności. Oszczędnie nie musi oznaczać biednie.
więcej
|
Nowa usługa ,,Płać kartą i wypłacaj" w sklepach Biedronka
Usługa „Płać kartą i wypłacaj” z kartą Mastercard pozwala na wypłatę gotówki przy okazji dokonywania zakupów. Sieć Biedronka uruchamia ją właśnie w 2 tysiącach swoich placówek na terenie całego kraju. Będzie można z niej korzystać także zbliżeniowo.
więcej
|
Aplan Media przygotuje kampanie dla władz Warszawy i województwa śląskiego
Agencja Aplan Media wygrała przetarg władz Warszawy na przygotowanie kampanii społecznej dotyczącej przemocy w rodzinie oraz postępowanie władz województwa śląskiego na kampanię społeczną o poprawie jakości powietrza w tym regionie.
więcej
|
Iga Świątek zmienia producenta strojów. Współpraca ze szwajcarską marką związaną z Federerem
Najlepsza na świecie tenisistka Iga Świątek od najbliższego turnieju WTA w Miami będzie występowała w strojach szwajcarskiej marki On. Wcześniej polską zawodniczkę ubierała firma Asics.
więcej
|
Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk i Damian Tkaczuk w kampanii Galderma
Firma Galderma, produkująca preparaty dermatologiczne ruszyła z kampanią „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającą na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
więcej
|
Netto Polska z nowym dyrektorem zarządzającym w Polsce
Nowym dyrektorem zarządzającym spółki Netto Polska od 1 kwietnia zostanie Brian Nyeng Olesen, dotychczasowy dyrektor działu commercial w Grupie Salling. Zastąpił na tym stanowisku Hugo Mesquitę.
więcej
|
Patrycja Kołodziejczyk na czele działu UX research w ExtraHut
Na czele nowo utworzonego działu UX research agencji digital product design & development ExtraHut stanęła Patrycja Kołodziejczyk. Nadzoruje projektowanie, moderowanie i merytoryczną realizację badań z użytkownikami.
więcej
|
Rodzina Słodkich reklamuje cukier Diamant
Rozpoczęła się kampania reklamowa cukru marki Diamant. Bohaterami spotu są nowi brand heroes marki - rodzina Słodkich.
więcej
|
Co wpływa na obniżenie składki OC auta?
Każdy posiadacz pojazdu mechanicznego podlegającego rejestracji, niezależnie od tego, czy na co dzień z niego korzysta, czy samochód stoi w garażu, musi go ubezpieczyć w ramach obowiązkowego OC. Towarzystwa same ustalają, jakie czynniki wpływają na cenę ubezpieczenia. Sprawdź, co wpłynąć może na obniżenie składki OC auta?
więcej
|
Mateusz Gessler reklamuje Somat
Mateusz Gessler - szef kuchni, właściciel restauracji i prowadzący programy o tematyce kulinarnej - został ambasadorem reklamowym marki produktów do zmywania naczyń Somat.
więcej
|
Fogiel pyta na TikToku młodych "za co nienawidzicie PiS". Lawina komentarzy, film hitem sieci
Na tiktokowym koncie Prawa i Sprawiedliwości udostępniono w weekend film, w którym polityk partii Radosław Fogiel zapytał młodych użytkowników "za co nienawidzą PiS". Pod materiałem pojawiło się w kilkanaście godzin ponad 7 tysięcy komentarzy, w których internauci wyrzucają rządzącym m.in. afery, upolitycznienie mediów publicznych czy drożyznę. Już teraz film jest najczęściej oglądanym wideo na profilu PiS - ma już ponad 160 tysięcy wyświetleń.
więcej
|
Innowacyjny mural Miele w ścisłym centrum Warszawy - realizacja Braughman Group Media
Mural w kampanii Miele zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim śródmieściu przy Politechnice Warszawskiej został wzbogacony technologią LED Neon Flex z elementem 3D.
więcej
|
Agencja Chapter1 ,,Traw beton, krzew zieleń"
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto” zostanie wsparty kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1. Działania potrwają do przyszłego roku.
więcej
|
Somersby w nowych smakach
Marka Somersby (Carlsberg Polska) rozszerza ofertę o alkoholową wersją smaku gruszki, czyli Somersby Pear 4,5%, Somersby Cherry & Apple 4,5% oraz bezalkoholowe Somersby Blackcurrant & Lime 0,0%.
więcej
|
Czy znasz już moc geomarketingu? Oto sposób na stworzenie kampanii, która przyciągnie klientów Chcesz docierać szeroko, ale z przekazem personalizowanym tu i teraz? Odpowiedzią na Twoje potrzeby może być geomarketing, który pozwala na precyzyjne docieranie do użytkownika z unikalnym przekazem przez wykorzystanie jego lokalizacji. Dokładnie tak! materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tygodnik ,,Nie" znowu na Orlenie, na poczcie go już nie kupimy
Ostatnie wydanie tygodnika „Nie” (Urma) z napisem „Nie lękamy się” na okładce trafiło do sprzedaży na stacjach PKN Orlen (koncern wycofał poprzedni numer). Z dystrybucji tytułu zrezygnowała natomiast Poczta Polska. - Garmond Press wziął [od nas] tego następnego numeru mniej o 1200 egzemplarzy, co by znaczyło, że poczta wycofała się w ogóle z kolportowania nas - mówi Wirtualnemedia.pl prezeska Urmy Marta Miecińska.
więcej
|
Fundacja Wysokich Obcasów wciąż nie działa
Fundacja Wysokich Obcasów „praktycznie nie działa w tej chwili” - przyznała Agora. W ciągu miesiąca spółka ma podjąć decyzję, co dalej stanie się z fundacją. W ciągu pół roku organizacja straciła cały swój zarząd.
więcej
|
Iwona Kutyna w nowym programie ,,Super Expressu"
W najbliższych dniach na portalu i profilach społecznościowych „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) zadebiutuje nowy program wideo. Jedną z jego prowadzących będzie Iwona Kutyna, poprzednio związana z Onetem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowa odsłona strony głównej pb.pl
Wydawca „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) pokazał nową, gruntownie przebudowaną stronę główną pb.pl.
więcej
|
|
|
Biuro prasowe Twittera ma automatyczną odpowiedź z emoji kupy
Elon Musk poinformował, że na zapytania kierowane na adres mailowy Twittera dla mediów będzie automatycznie udzielana krótka odpowiedź, którą będzie emoji przedstawiające... kupę. - Może się okazać, że to działanie jest dla niego budujące, a nie niszczące. Jeśli dołożymy mechanizm behawioralny - zastrzega Anna Gołębicka.
więcej
|
Pakiet Disney+ z reklamami popularniejszy niż tanie plany Netfliksa i HBO Max
W pierwszym miesiącu po debiucie pakietu Disney+ z reklamami, taki plan wybierało 20 proc. rejestrujących się w serwisie. Jonathan Carson, współzałożyciel i dyrektora generalnego firmy analitycznej Antenna ujawnił też, że w przypadku w przypadku Netfliksa ten odsetek wyniósł 9 proc., natomiast HBO Max 14 proc.
więcej
|
Ekipa Holding obniża swoją wartość o 217 mln zł. Odpis będzie kosztował 1,8 mln zł
Influencerska Ekipa Holding w efekcie zmiany metody rachunkowości zmniejsza swoją wartość w bilansie aż o 216,93 mln zł. Odpisy amortyzacyjne rozłożono na osiem lat, pierwszy obniży zysk netto spółki za ub.r. o 1,79 mln zł.
więcej
|
DHL wraca do Rosji. Brzoska: szokujące
Operator logistyczny DHL wznowił dostawy na terenie Rosji, mimo tego że kraj ten dalej prowadzi agresję zbrojną na Ukrainie. Rafał Brzoska, szef InPostu, ocenił to jako "szokujące".
więcej
|
BBC nie chce, żeby w pracy korzystano z TikToka
BBC zaleciło swoim pracownikom, żeby z urządzeń służbowych usunęli aplikację społecznościową TikTok. Kilka dni temu brytyjskie władze ogłosiły podobną decyzję dotyczącą pracowników administracji.
więcej
|
Amazon zwolni jeszcze 9 tys. pracowników
Amerykański gigant e-commerce Amazon zapowiedział w poniedziałek zwolnienie w najbliższych tygodniach 9 tys. pracowników. Szef koncernu Andy Jassy tłumaczy to oszczędnościami i niepewnością rynkową.
więcej
|
Meta wprowadza płatne subskrypcje na Facebooku i Instagramie
Ruszyły płatne subskrypcje w serwisach Mety - Facebooku i Instagramie. Usługa Meta Verified daje możliwość uzyskania niebieskiej plakietki, potwierdzającej autentyczność danego konta. Po testach, platforma wprowadziła subskrypcje na razie dla kilku krajów.
więcej
|
Dostęp do Onet Premium dla klientów marki vivo w promocji
Onet Premium rozpoczyna współpracę z globalnym producentem smartfonów – marką vivo. W ramach współpracy pakiet Onet Premium będzie dostępny dla klientów vivo w specjalnej promocji.
więcej
|
Producent rowerów Merida zakazywał sprzedaż w internecie. 2,5 mln zl kary od UOKiK
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył na spółkę Merida Polska karę w wysokości prawie 2,5 mln zł. Firma przez 6 lat zabraniała swoim dystrybutorom sprzedaży rowerów przez internet. Spowodowało to podział rynku i ograniczenie konsumentom możliwości wyboru jedynie do najbliższych sklepów stacjonarnych - uzasadnia urząd.
więcej
|
Pouczenie zamiast mandatu? To możliwe! Zapomnij jednak o tym, jeśli nie masz ważnego OC Wykroczenie bez kary? To jest możliwe. Policjant ma prawo na drodze zastosować tzw. środki wychowawcze, czyli pouczenie, ale pamiętaj - w żaden sposób nie wymigasz się od braku ważnego OC. Kupując obowiązkową polisę w LINK4, nie tylko chronisz się przed finansowymi konsekwencjami szkód, które wyrządzasz innym, ale także zyskujesz wiele dodatkowych korzyści z zakresu assistance. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dzieci, które ruszają się więcej, chorują mniej
Wyższy poziom codziennej aktywności fizycznej faktycznie wiąże się z mniejszą podatnością na infekcje górnych dróg oddechowych, czyli tzw. przeziębienia - wynika z badania z udziałem 104 polskich przedszkolaków.
więcej
|
|
|
Biuro prasowe Twittera ma automatyczną odpowiedź z emoji kupy
Elon Musk poinformował, że na zapytania kierowane na adres mailowy Twittera dla mediów będzie automatycznie udzielana krótka odpowiedź, którą będzie emoji przedstawiające... kupę. - Może się okazać, że to działanie jest dla niego budujące, a nie niszczące. Jeśli dołożymy mechanizm behawioralny - zastrzega Anna Gołębicka.
więcej
|
Fogiel pyta na TikToku młodych "za co nienawidzicie PiS". Lawina komentarzy, film hitem sieci
Na tiktokowym koncie Prawa i Sprawiedliwości udostępniono w weekend film, w którym polityk partii Radosław Fogiel zapytał młodych użytkowników "za co nienawidzą PiS". Pod materiałem pojawiło się w kilkanaście godzin ponad 7 tysięcy komentarzy, w których internauci wyrzucają rządzącym m.in. afery, upolitycznienie mediów publicznych czy drożyznę. Już teraz film jest najczęściej oglądanym wideo na profilu PiS - ma już ponad 160 tysięcy wyświetleń.
więcej
|
|
|